Mastodon

Napikispest 2022/05/24

Májer Milán // az Instagramon jelentette be, hogy távozik Kispestről.


Szerző: vh

Egy lőrinci kispesti Kőbányáról. Megtalálsz Blueskyon, emailt itt tudsz írni nekem, ha pedig üzennél, akkor Signalon vagy Telegramon keress. ||

50 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
Csaba Horváth

Valakinek van valami infója, hogy az átigazolási időszak mikor kezdődik? Vagy hogy Kispesten mikor ér véget a bennmaradás utáni szieszta? Már jó lenne valami hír a változásokról….

National Hiphop
National Hiphop
2 éve

Most is inkább ilyen kommünikéket olvasnék a PR-varázslatok helyett. Öt éve lettünk bajnokok.

https://www.facebook.com/honvedfc/photos/a.125957300796341/1410669998991725/

radnar
radnar
2 éve

Okay, lassan 2 hét telt el és semmi, nulla, lószerszám.. What’s next?

reeswor
2 éve
Reply to  radnar

Egy „jó” Varga Roli vacsorára esetleg? Üllői129en azt pletyizik ,hogy jön hozzánk…

radnar
radnar
2 éve
Reply to  reeswor

Jaj de szép is lenne, épülne a jövő csapata.. Dzsudzsika nem akar jönni esetleg? 🤮

Vizi Viktor
2 éve
Reply to  radnar

Micsodaaa? Már ketten leléptek, nektek semmi sem elég? :-)

radnar
radnar
2 éve

Okay, lassan 2 hét telt el és semmi, nulla, lószerszám.. What’s next?

Pelso
2 éve

itt láthatjátok a teljes mendelényi interjút, amiből már pár okosságot hoztak a múlt héten. :
https://mediaklikk.hu/video/aranyoroszlanok-11-resz/

persze, videóban sem tűnik hitelesebbnek a „szakmai elemzés”, mint leírva… 😔
ui.
„jó hír”, hogy jövőre az első 6ban leszünk és h rohamosan őszül kungabi…

Pelso
2 éve

itt láthatjátok a teljes mendelényi interjút, amiből már pár okosságot hoztak a múlt héten. :
https://mediaklikk.hu/video/aranyoroszlanok-11-resz/

persze, videóban sem tűnik hitelesebbnek a „szakmai elemzés”, mint leírva… 😔
ui.
„jó hír”, hogy jövőre az első 6ban leszünk és h rohamosan őszül kungabi…
és az is, hogy főnök látja, kik nem húztak rendesen…így még kíváncsibb leszek, h kik mennek el.
persze azt sem értem h miért van még itt pl. 1 makács, a hideg vizet sem érdemli meg.

Okoska
Okoska
2 éve
Reply to  Pelso

Ebben az a legjobb, hogy a folyamatosan ígért (tudom, hogy ez a múlt heti interjú kibővített verziója) szakmai igazgató (aki felel az igazolásokért és a szakmai munkáért) még mindig nem érkezett meg (vagy nem lett bejelentve). Bár sokszor úgy beszélt, mintha ő már látná a jövő évi keretet. Én baromira remélem, hogy azért már dolgoznak a háttérben a keret megerősítésén és nem az lesz, ami az elmúlt években, hogy már ment a bajnokság, mire ideérkeztek az új játékosok.

Döme Sanya
2 éve
Reply to  Pelso

Menne, de a kispesti szív nem engedi.

Daniel Petz
Daniel Petz
2 éve
Reply to  Pelso

Kemeny, hogy mennyire gatlastalanul az „atvett” szakmai munkat hibaztatja a kudarcokert a Mendelenyi. Nezzuk mar meg, hogy kinel, hogy szerepelt a csapat.

Heminel:
– 2016-2017: Bajnok
– 2017-2018: 4-ik
– 2018-2019: 4-ik

Mendelenyieknel:
– 2019-2020: 5-ik
– 2020-2021: 10-ik
– 2021-2022: 9-ik

Ahhoz azert kemenyen eltorzult realitaserzekeles vagy nagyon vastag bor kell, hogy valaki egy ilyen eredmenysor mellett a regi szakmai munkat hibaztassa.

Arrol nem beszelve, hogy a Supkat allitolag ugy vagtak ki, hogy egyszer sem ultek le vele beszelni. Ezek utan letolni ezt a „hat mi a szakmai munkanal csak finomhangolni akartunk es nem erosen belenyulni” a legnagyobb kamu, amit kifogaskent talalni lehetett volna.

Komolyan az ember kedvet el tudjak venni az egesztol ezek az emberek..

Csaba Horváth

Igazából a mostani helyzet tökéletes lenne a fiatalok beépítésére.
Nyilván kellenének hozzá minőségi légiósok ( pl. Lukics) és rutinosabb magar játékosok (pl. Nagy D.), de igazából rá lehetne szánni azt az 1-2 szezont, hogy megint valami kiemelkedő eredményt érjünk el, hisz a mostani állapotnál csak jobb lehet….akkor legyen még 1-2 építkezős fiatalokkal mondjuk 6-9. hellyel, ami után esetleg egy dobogós eredményt el lehet érni, mint megint felturbozzuk magunkat légiósokkal (amik persze nem Vidi v. Fradi szintű légiósok lesznek) és vért izzadva elérünk egy 5-6. helyet lényegi előrelépés nélkül….csak ez a se saját nevelés, se eredmény, és az izgalom kimerül a bennmaradás számolgatásában, ez már gecire unalmas….

Vizi Viktor
2 éve
Reply to  Csaba Horváth

Aláírnám, de ki garantálja, hogy nem 10-12. hely lesz ismét mint pl. Mtkéknál?

Pelso
2 éve
Reply to  Vizi Viktor

a várható „fiatal-szabály” miatt szinte mindenki fog játszatni up játékosokat,
meglátjuk kik kapnak esélyt nálunk és hogy élnek vele.
szerintem van potenciál Bocskayban, Kerezsiben, esetleg meg lehetne próbálni szegedről elhozni azt a 10es gyereket aki elég jól osztogatott és gólokat is lőtt. (bár asszem ő vmi olasz csapattól került oda kölcsönbe)

Gabesz
Gabesz
2 éve
Reply to  Pelso

Ki az a Szeged 10-es ?? Horváth Krisztoferre gondolsz ? Ő a ZTE játékosa,kölcsönben Szegeden.Azt hiszem meg kellene próbálni megszerezni,fiatal 20 éves és lehetne még belőle valami.

Szabolcs Szilágyi
Reply to  Pelso

Akit említesz az Horváth Krisztofer és a Torinóból volt kölcsönbe Szegeden. Benne én is látnék fantáziát.

Gabesz
Gabesz
2 éve

Debrecenből szabadon igazolható rutinos 25 éves Pávkovics Bence középső védő.Azt hiszem nálunk is elkelne. !!!

Szabolcs Szilágyi
Reply to  Gabesz

Kicsoda???A loki szurkolók örömtüzet gyújtanak, ha megszabadulnak tőle! Ne vicceljünk már!

RW
RW
2 éve

nem vagyok vidám ezzel a sztorival kapcsolatban sem, azzal együtt, hogy Májer tényleg nem váltotta meg itt a világot, ahogy Cipf vagy Nikó sem.
Azon a 3-4 meccsen, amit kaptak.
A szurkolók egy része szereti hangoztatni hogy nagycsapatként mi nem a szerencsétlen fiatalok vergődésének nézésére vagyunk predesztinálva, ez a kibaszott Honvéd. Igen, ez is egy valid álláspont, csak a kibaszott Honvéd a kibaszott légiósokkal zsinórban másodszor esett ki majdnem és harmadszor jövőre fog.
Bendegúz sarkos megállapításai miatt nem igazán népszerű bizonyos körökben, de abban 100%-ig mellette vagyok, hogy annak a Kispestnek van számomra értelme amiben (nem is kis) részben vannak saját nevelések is.
A ’80-asokban is az akkori aranycsapatban volt egy Kálmi, egy Détári, később Szabados, Rambó, aztán Bárányosék, aztán Németh Norbi és Sanyika, majd „Hemysátán” alatt a hosszú évekig próbálgatott és szerencsétlenkedő Nagy, Baráth, Hidi, Gazdi vagy a valóban egyből robbantó Bobál, Koszta. De a többség 4-5 év alatt ért be, kellő türelmet aztán meghálálva a bajnoki címmel. És ne Lanzázzunk itt kapásból, mert Lanza (és Kambi, Eppel) adták abba a 33%-ot, 33-mat a szangvinikus kopasz és 33-mat a minőségi fuga, amit az MFA srácok jelentettek az öltözőben és a pályán. MIND kellett hozzá, EGYIK NÉLKÜL SE lett volna meg.
Ezért vagyok szomorú, hogy kibasszuk Baráthot és helyette jön valami balkáni vignye-szökevény, és ezért sajnálom azt a trendet, hogy fiatalok megbuknak azon a vizsgán, ami ma már nem 3-4 év, hanem 3-4 meccs.
Nem kell 10 fiatal a kezdőbe, mert kiesni én sem akarok, de az sem igaz, hogy Geriék óta nem volt értelmes felhozatal, Nikó vagy Gergényi Pakson és Egerszegen mutatja, hogyha türelmes vagy valakivel, lehet, megvan a bal/jobbhátvéded ahelyett, hogy félévente hozol valami pápua-új-guineai felajzott czukkot, aki óriási megtiszteltetésnek veszi, hogy Puskás ex-klubjában kereshet 3 hónapig 10 millát mielőtt megy tovább Belaruszba/Litvániába, stb.

Agoston Balazs
Agoston Balazs
2 éve
Reply to  RW

Ezzel mélységesen egyetértek. Igenis játszatni kell a fiatalokat. Annál inkább, mert szemlátomást a külföldiek nagyon nem húzták fölfelé a csapatot.
Mondjuk Zivzivadzéban lenne fantázia.
http://www.csakfoci.hu/magyar-foci/nb-i/zivzivadze-kimeletlenul-oszinte-nyilatkozata-nem-akarok-fehervaron-jatszani-a-csatar-varja-az-ajanlatokat

RW
RW
2 éve
Reply to  Agoston Balazs

utolsó mondatoddal meg én értek mélységesen egyet

Laller
Laller
2 éve
Reply to  RW

Szia RW,
Nagyon nagy tisztelettel kérlek, hogy ne említsd egy lapon a Kovács Kálmánt ( Détárit ) a Cipf , Nikolasz félékkel. Nagyon más kávéház. Utóbbiak tényleg annyira jók, amire Mendelényiék hasznákták őket az első ankéton az akadémián: hogy a pogácsás tálcát felügyeljék, és azon mindig legyen a gőzölgő friss sajtos süteményből.

RW
RW
2 éve
Reply to  Laller

látom, sikerült megérteni a lényeget

Ray
Ray
2 éve
Reply to  RW

Én értem a lényeget. Viszont Lallernak is igaza van. Egy Détári, Kovács K. 20-21 évesen érettek voltak az Nb1-re. Cipf vagy Májer sajnos nem. Azt kellene megfejteni hogy miért. Akkor hogy tudtak kijönni olyan fiatalok akik azonnal bevethetők voltak. Most meg adni kell nekik 3-4 évet hogy arra a szintre elérjenek hogy Nb 1es meccsre érett legyen.

Okoska
Okoska
2 éve
Reply to  Ray

Ez játékosfüggő és RW igaz, hogy említett neveket, de egy jelenségről írt. Ez a lényeg és ebben teljesen igaza van. Persze egyesével meg lehet vizsgálni a játékosokat. Van aki kapott lehetőséget NB2-ben, de ott sem tudott stabil játékos lenni. De ettől még a 18 éves Kerezsi Zalánt például be lehetne néha rakni. Húzóember az utánpótlás válogatottban és szerintem ő amikor Feri berakta nagyon jól teljesített. Amióta a szerb mágus megérkezett egy percet sem kap. Nikó sem kapott elég lehetőséget, pedig ő is megérdemelte volna. Mondjuk nem is volt szerencséje a sérülésekkel.

Csaba Horváth
Reply to  Ray

Azért akkora játékosmozgások sem voltak a 80-90’s években. Ott a szegényebb vidéki csapatokból hozták fel a tehetségeket, nem pedig külföldről. Maximum 5-6 játékos ment, és jött nem pedig csapatokat cseréltek.
Ami pedig a fiatalokat illeti, mivel a 16 csapatos bajnokkság minden csapata játszatott legalább egy-két 20 év körüli játékost, így ezeket a játékosokat bátran építették be a csapatokban, szemben a mostani trenddel, ahol mondjuk a Fradi, Vidi, Kisvárda, Felcsút egyáltalán nem játszat fiatal játékost, így ezen csapatok helyből versenyelőnyhöz jutnak, azokkal a csapatokkal szemben, akik próbálnak beépíteni fiatalokat…..

papparam
papparam
2 éve
Reply to  Ray

Na de ilyen nem is lesz a közeljövőben Magyarországon. Más világ van, a fiatalok később érnek be, ezt tudomásul kell venni. Ha ma 20 éves Kovács Kálmánokra várunk, inkább fejezzük be az utánpótlás képzést.

Ray
Ray
2 éve
Reply to  RW

Én értem a lényeget. Viszont Lallernak is igaza van. Egy Détári, Kovács K. 20-21 évesen érettek voltak az Nb1-re. Cipf vagy Májer sajnos nem. Azt kellene megfejteni hogy miért. Akkor hogy tudtak kijönni olyan fiatalok akik azonnal bevethetők voltak. Most meg adni kell nekik 3-4 évet hogy arra a szintre elérjenek hogy Nb 1es meccsre érett legyen.

bendeguz_1909
2 éve
Reply to  Laller

azért érdekes, hogy egy Bognár Gyuri mégis tudta használni Nikolaszt, akit dicsértek is a paksi szurkolók – ez a Bognár Gyuri 30 gólos gólkirályt csinált egy Eppelnél gyengébb Ádám Martinból.
Talán csak hozzáállás és edzői tehetség kérdése?
azért nemcsak Cipf és Nikolasz jellemezte az utánpótlásunkat, hanem például egy Gazdag is, aki most MVP-jelölt az amerikai bajnokságban.
a magyar foci mélyet zuhant, ezért nem lehet számon kérni a mai fiatalokon, hogy miért nem „Détárik”

de a légiósáradattal még mélyebbre zuhan a futballunk, plusz a te pénzed a külföldi menedzsereken és játékosok keresztül kivándorol az országból is.
lokális kötődések és szerveződés nélkül csak egyre nehezebb lesz életben tartani az olyan kisebb országok kisebb klubjait, mint a Honvéd.

Pelso
2 éve
Reply to  Laller

nemár Thib…..melyik gyereken láttad csak a halvány jelét is annak a kibaxott laza labdakezelésnek, finom mozdulatoknak, az elig felnézős passzoknak, hajszálpontos kiugratásoknak…azoknak a művészi cseleknek, amivel dőltek a védők.
mellette megvolt benne az alázat és végigzakatolta a meccseket, legalábbis fiatalon mindenképp.
nagy ajándék volt az élettől, hogy Őt láthattuk!
ui. 88-89ben voltam katona akkor épp 3-0ra vertük a ratyit…a mai napig előttem van a fradis haver arca, ahogy hallgattuk a közvetítést és mondja, h amíg ott lesz ez a kibaxott Détári, addig esélyük sem lesz ellenünk. 😀
de vigyorogva és tisztelettel mondta, Őt azért mindenki elismerte.

National Hiphop
National Hiphop
2 éve
Reply to  Pelso

Jójójó, de Döme ’87-ben igazolt Frankfurtba ;-)

Pelso
2 éve

igazad van, örülök h vki figyel is….:) 86-87 volt az.
basszus, lassan 40 éve lesz. :/
mondjuk akkoriban jellemzően ütöttük a ződeket.

októberes
októberes
2 éve
Reply to  Laller

Délári 19 évesen lett stabil kezdő, 21 évesen válogatott.

Laszka
Laszka
2 éve
Reply to  RW

olyan könnyü a szurkernek belyeget sütni, „mar nem NB1-es szint” „sosem lesz NB1-es jatekos” legtöbbjük legfeljebb tesi oran rugott labdaba, de mindenhez is ert :). En Puskas Ferenccel ertek egyet:

– Mit üzensz a magyar szurkolóknak, akiket nemigen kényeztetnek el a mai játékosok?

Kérem őket: legyenek türelemmel. Egy jó csapat összekovácsolásához idő
kell. Legalább négy-öt év. Adják meg a lehetőséget az edzőknek, hogy
dolgozhassanak, hogy az elképzeléseiket meg tudják valósítani. Ne
bántsák a játékosokat, hiszen ha cikizik őket, az bénítólag hat.

– S mit üzensz utódaidnak, a játékosoknak?

Tréningezni sokat, nagyon sokat. Tudni élni a pályán és a pályán kívül.
Szeretni a közönséget, de mindenekfelett imádni a labdarúgást, a világ
legszebb sportját…

Döme Sanya
2 éve
Reply to  RW

Erröl szól a lberárális világ, és benne a labdarúgás is.

Csaba Horváth
Reply to  Döme Sanya

Ahogy elnézem ez inkább iliberális világ….

Döme Sanya
2 éve
Reply to  Csaba Horváth

is

jnkzln
2 éve
Reply to  Döme Sanya

Nem igazán értem ezt a kommentet. A liberális világ miatt játszanak sokadrangú külföldiek a csapatokban? Nem lehet, hogy azért, mert mennek a menedzseri visszaosztogatások, meg a mutyi? Ami az országot is tökéletesein jellemzi? Amiért tehetségtelenek kezében van a döntés, csak azért, mert valakinek a valakije, vagy jó haverok? Komolyan kérdezem, hogy mire gondoltál ezzel a liberális világgal.

papparam
papparam
2 éve
Reply to  RW

Fiatalszopkodó! Nem tetszik, hogy mindenidők igazolásai mennek, mi? A fiatalokkal kiesnénk! Az akadémiáról úgyse jött ki mostanában tehetség!!88!!

László Szilágyi
László Szilágyi
2 éve

Sajnálom Milut! Mármint azt, hogy nem tudta itt bebizonyítani, hogy igenis első osztályba való! Gergényi, Kovács Nikó vagy Cipf is máshol ért be. A KTE idei feljutása Lukáccsal, Bunával akik tavaly a mi nb3-as keretünkben játszottak. Akárcsak a Gyirmótban alapemberré vált Csörgő. Miközben mi szenvedünk a zsoldosok okadek játékát. Kíváncsi vagyok Banó-Szabót is elküldik-e?

Gergő Tarczi
Gergő Tarczi
2 éve

Nem lepődnék meg ha Kecskeméten kötne ki.

Vizi Viktor
2 éve
Reply to  Gergő Tarczi

Szerintem is apukához kerül!

Kovács Hunor
Kovács Hunor
2 éve
Reply to  Vizi Viktor

Méghozzá „sikeredző”. Igazi sztárként van kezelve Kecskeméten. A bennmaradás volt a cél a frissen nb2-be jutott csapatuknak,ehelyett feljutottak az nb1-be. Szóval,hatalmas grat az apukának innen is.

FerikeKispest
FerikeKispest
2 éve
Reply to  Kovács Hunor

Banó-Szabó is Szabó, csak a nagypapája miatt vette fel a Banó nevet is!

Szabolcs Szilágyi
Reply to  FerikeKispest

Ezt tudjuk, csak éppen Thibby Májert kérdezi :)

Kovács Hunor
Kovács Hunor
2 éve
Reply to  Kovács Hunor

De. Az apja csak Szabó vezetéknevű.

Szabolcs Szilágyi
Reply to  Kovács Hunor

Hagyd keveredés van Banó – Szabó és Májer között. Úgy látszik Banót is elbúcsúztatta az itteni közösség.

radnar
radnar
2 éve

Nem tudom, sajnálom én is és sok sikert a további pályafutásához, de azért én magam nem nagyon láttam sajnos olyan pillanatát az első csapatban, mikor csettintettem volna. Ergo ez itt és most nem jött össze, talán máshol másként lesz

Zagreus
2 éve

Akiket leirtal nem hiaba vannak ott. Meg hiaba sztar fiatal ha nincs hozza csapat akivel tud jatszani. Egy fiatalt nehez egy lelketlen es gyenge csapatba beepiteni.