Mastodon Mastodon

Egerszegre csak kibeszélő lesz

Ez.

(Mertet már nem is írok.)

Három meccs van hátra. Hatra a dobogó, hatra a negyedik hely és kilencre a kiesés. A lényeg, hogy kedden is legyen még értelme számolgatni. Természetesen előrefelé.

Rágódni és egymás torkának menni azért bedobok egy témát:

Bármennyire is szeretem Ignját, azért Kambert és Lovricot kihagyni kapásból értelmezhetetlenné teszi a képet. Az pedig külön mázli, hogy Tandia csak rövid ideig játszott nálunk.

Vernest se értem, hiszen pont szabadkozik a kolléga, hogy Eppelt ki kellett hagynia. A többiekkel nagyjából egyet lehet érteni. Esetleg Godoy.

Nálam valami ilyesmi lenne // Kemenes, Lovric, Kamber, Ignja, Baráth, Vécsei/Holender, Hidi, Gazdag, Lanzafeme, Eppel, Danilo

(legalább megnézzük, mennyire érdemes kaparni egy modernebb motorért, mint a disqus vagy a hyvor. A hyvor amúgy Sri Lankai-i(!!!) fejlesztés és fizetős, cserébe az autentikációt leszámítva egész jónak tűnik.)

Szerző: vh

Egy lőrinci kispesti Kőbányáról. Megtalálsz a Twitteren, emailt itt tudsz írni nekem, ha pedig üzennél, akkor a Telegramon keress. ||

“Egerszegre csak kibeszélő lesz” bejegyzéshez 256 hozzászólás

  1. Hát nem fogok egyelőre edzőkérdésről beszélni, de bukjuk Lanzát, marad egy nagyképű önző Ugrai, aki nálam nem illik Kispest arculatba, és nem is fog sosem, csinálhat bármit nem idevaló…Nagyon elkeserítő számomra ami történik kupagyőzelem ide vagy oda…Valahogy nincs meg az a feeling hogy igen ez a Kispest Honvéd, amit évekig éreztem, egyszerűen a igazolásaink se ülnek…

    1. Ugrai ma kibaszott önző volt, ragadt a lábára a labda..

      1. Nemcsak ma, sajnos ilyen a stílusa, az életben is látszik rajta, igazi egoista, Ronaldonak képzeli magát kb..Nem idevaló, meg is érdemelné Lanzafame lecsavarna neki egy pofont, vagy már le is csavart? :D

        1. Já mert Lanza maga a Teréz anya,ő hírből sem ismeri az önzőségre igaz?Takarodjon az olasz a picsába,a smafu sérülésének meg a primadonna viselkedésével milyen helyzetbe hozta a csapatot?

    2. Ehhez a kerethez csoda kel nem edző. Nem az edzőket kell fikázni. Supka és Sanino is megbukott velük.

  2. Iszonyatosan gyenge produkció. Simán lehetett volna közte 4-5. Pisontot szeretjük, egy legenda, de vezetőedzőnek kevés. Annyi igazgatónk van, találjanak ki Neki is egy ilyen pozíciót, a szakmai munkától minél távolabb. Az már az Ő idejében is karcsú volt, hogy „érezzétek jól magatokat a pályán”, most pedig látható, hogy mire elég. A szerencse az, hogy a Kövesdnek egyáltalán nem volt kedve az EL-hez, ezért elengedte a kupát és a bajnokságot is. Ezért van egy kupánk és (talán) kiesni sem fogunk. Ettől függetlenül erre az idényre nem lehetünk büszkék, és akkor még finom voltam..

    1. Sajnos teljesen szar felállásban küldte fel őket.. Radó simán szopatta Mezgranit és ahelyett, hogy behozná Kinget, lekapja a 2 fiatalt, akik az egyetlen helyzetünket összehozták, mert ők legalább megértették egymást.. Míg a többiek látványosan nem értették meg egymást..

  3. Labdabirtoklás 51:49 %
    Kapura lövés 23:11
    Kaput eltalált 13:4
    Minden mutatóban jobbak a hazaiak kivéve a szögletet…
    Nagyon meg kell erősíteni a csapatot,mert így nagy szarban leszünk jövőre…

    1. Elkeserítő, ami egész évben megy. 3-6 méterre „fogunk” zavarunk ellenfelet, nem látunk a pályán. Törjük a játékot és gyötrelmes nézni is. Játékosok, akik tudnának, rossz pozíción játszanak, így rosszul is. Csípem Geryt, de nem kellett volna hosszabbítani vele, súlytalan. Lanza, ha nem sérült, többé látni sem akarom, bár sanszos egészségesen se látnánk a jövőben, pedig reménykedtem a visszajövetelekor, hogy 2 jó szezont tol még. Gazdi fejben gyenge. Banó pedig nem hiányzik, mert ahogy én látom az a kreatív jó fiatal minden szezonnal egyre NB1esebb szintre süllyed. Mezga jó védő, jobban adott be sérülése előtt, de ne eröltesse a beadást. King már szintén kevés.
      Hidi és a karszallag tiszta vicc a pali.
      Kiváncsi leszek büntetik e a huhogást? Pisont Mester Mesélj Kérlek, mi volt az elképzelés(ha volt) ? Fel vagyok cseszve nagyon már ezzel a szezonnal.

  4. Amúgy ezt hiányolta sokszor mindenki, hogy legyen „nézhetőbb foci”, stb. Kb. ez lett volna végig a bajnokságban, ha nem craiovázunk sokszor. Nem olyan gyenge ez a csapat, de azért hiányzik 1-2 dolog belőle.
    Nem baj, legkésőbb a Kaposvár ellen meg kell lennie a bentmaradásnak. :) Azt megünnepeljük.

    Sajnálom, hogy ez a zete bentmaradt, roppant ellenszenves csapat a Kispest tábor elé kifutó játékosaival, „szponzori” hátterével és százkisleányozó, kispesticigányozó, huhogó, ünneplés helyett egész stadionos indul a buszozó, legalja közönségével együtt. Azon gondolkodom, hogy nálam talán feljöttek a dobogóra a legjobban gyűlölt egyletek között, letaszítva onnan a fehérváriakat.

    1. Egyértelmű, mindig is gusztustalan drukkerei voltak,én utálom őket…Ja és Urbányi is lúzer vezetőként sajnos, elég nagy szarban vagyunk szerintem most.

      1. Kicsit korai két hét után Urbányit minősíteni, várjuk meg, mit alkot a nyáron.

        1. Ugyan már volt ő már vezető máshol is, de azért hajrá!

    2. Na mert a mi táborunk ezeket soha nem csinálja… :D Úgy huhogtak a fradi csatárnak kedden, hogy a mi csapatunkban kétszer annyi színesbőrű szerepel… Ehhez mennyire kell hülyének lenni?
      De gondolom azzal sem volt bajod, hogy három hete Szendrei gólját a Loki tábor előtt ünnepeltük…
      Ne legyünk már ennyire elfogultak ha lehet…

      1. Hol a faszba ünnepeltük volna a löki elleni gólt,ha a táboruk előtti kapuba lőttünk??De,hogy a Fradi csicska zte tábornál undorítóbb nincs az tuti.Zala mindig is sötét volt és az is marad.

        1. Pont ezt mondom, mi a baj azzal, hogy a második góljukat a táborunk előtt ünnepelték? Az égvilágon semmi…

    3. Kimondottan ellenszenves klub. Főleg, hogy szopkodják a fradt. A Kaposvár ellen remélem már nem kísérletezgetünk, mert azért ez így már nagyon gáz.

  5. Valaki pár poszttal ezelőtt feszegette hogy Moutari bundesliga szint. Ját jah, bundesliga 3!!! Kurvára elegem van ebből a szenvedésből elöl, faszért kellett igy nekivágni a tavasznak hogy egy rohadt értelmes csatár nincs a keretben???

    1. Mutari kivel játszon össze? Mikor az ellenfél 16-hoz ér a többiek még a felezővonalnál lihegnek.

  6. Megint mi szállítjuk a negatív szenzációt, megint mi vagyunk a királycsinálók. Kicsit sok egy hétre, előbb bajnokavatáshoz asszisztálunk, most megmentünk egy csapatot a kieséstől, jó szokásunk szerint. (A végén mi fogunk kizúgni, vagy mi lesz az ára ennek?) Ugrai cseréjét nem értettem. Ahogy azt sem, hogy állhatott kiesésre a zete ilyen kerettel??? Bobálok, Radó, Barczi, Stiber??? Félek, hogy ezeket a neveket mi nem tudtuk volna kispestre csábítani. (Na és itt érzem még mindig hatni a hemi-éra bűnét: egyszerűen erodálta a Honvéd brandet. De mindegy is, nem akarok én most hemizni.) Gyenge a keretünk, főleg a támadó szekció. Nem semmi pszichomókus lehet ez a Márton, máshol mellőzött, valaha tehetségnek kikiáltott, kisiklott emberekből ütőképes csapatot csinált. Gratula a zetének. Nullák voltunk.

    1. Hello, Egerszegen van pénz dögivel és most már remek edző is a kerethez.
      Márton nem csak pszichomókus, hanem jó szakember is.
      Kérdés meddig fogják hagyni ott dolgozni.

  7. Ezt a retek Pintér, és Mezga cseszte el nekünk. Pont annyi bosszantó téves fújása volt a sporttársnak, hogy megtörje a srácokat. Aljas volt. Ilyen 20-6os szabálytalansági arányt szerintem nem sűrűn látni, pláne, hogy nem mészároltunk. Mezga nagyon rossz volt.

  8. Remélem senki nem godolja,hogy a Kaposvár lefog feküdni, mert akkor a vége még nagyon gáz lehet. Most minden esetre szurkolok a felcsútnak meg vasárnap a dióknak, hogy matematikailag is bent maradjunk.

  9. A téli átigazolások után mondtam, hogy nekünk a Zete az ellenlábas, nem a mezőny első fele…

    1. Na de Gyula bátyám! A Zete a mezőny első fele! :D Akkor hogy is van ez ? :D:D:D

  10. Öööö…akkor összefoglalva az utóbbi pár meccs alapján:
    – Pisont & Dajka remek motiváló, felhozták a csapatot a sanninói gödörből, mernek a fiatalokhoz nyúlni, necces helyzetekben is behozni őket, de Ugraival is szót értenek, és végre játékos focit tolunk, öröm nézni néha a csapatot, legendák, megérdemlik, hogy szerződés és egy alapozást kapjnak. No de Pisont komolytalan, nem Honvéd-szint, hiába volt kitűnő játékos, edzőnek nulla, szarul meccsel és cserél, erőlteti a fiatalokat, nincs értelmezhető játékunk, csak lelkesíteni tud, azt se mindig, a fitalokat pedig nem lenne szabad bedobni a mély vízva, győztes meccseken, kapjanak 5-10 perceket.
    – Ugrai nélkül nincsenek győzelmek, az ő góljai-gólpasszai hozták a pontokat, fineszes megoldásai vannak, vele jobban megy a csapat, mint Lanzával, a sértődős digó nem kell nekünk, ám de Ugrai bomlasztó játékos, nagyképű, önző, Lanzának nyomába sem ér, ha visszatér a tékozló fiú, elzavarja Ugrait egy legyintéssel, aki kell a fenének.
    – Kupát nyertünk egy nálunk előrébb jegyzett csapat ellen, hullámvölgybe löktük a Kövesdet, stabilizálódott az előtte kiesési veszélyben lévő csapat, előrefelé is nézegethetünk, partiban voltunk az erős keretű Fehérvárral, a Fradi a minőségi rotálása, pihent emberei és a kevesebb meccse miatt győzött le minket, no de a kupánál csak szerencsénk volt, sőt, a Kövesd nem is akarta, azóta sem akarja, minden erővel a dobogó ellen küzd, mi pedig jó nagy gödörben vagyunk, ki ki is eshetünk, a Fehérvár sem akart már győzni, a Fradi sem, mert otthon akart ünnepelni, és különben is B csapattal álltak ki, és még így is.
    – Kezd összeállni a csapat, néhány hiányposztra és az öregek mellé ha jól igazolunk, egy szerethető és ütőképes gárda lehet Pisontékkal, az akadémisták egyre sűrűbb bevetésével, no de az egész csapat trágya, ha nem jön egy szekérderéknyi minőségi erősítés, jövőre kizúgúnk, Pisont vak a focihoz, jöjjenek az újak, az akadémiát meg felejetsük el, NB3 szint.
    – Egyébként is minden Cipf miatt van.

    1. Kb 10-15 ember hozzászólásait foglaltad össze, ráadásul 1 hónap termését. Mi a meglepő abban számodra, hogy 10 ember akár 10féleképpen látja a csapat teljesítményét? Talán az sem meglepő, ha esetleg a kupagyőzelem után nem a kritikus hangvétel volt többségben, míg zsinórban két kilátástalan meccs után előkerül a kritika is, esetleg olyanoktól is, akik a kupagyőzelem után még más véleményen voltak (én akkor sem hozsannáztam, bármennyire is örültem a sikernek).

      Ha pedig Neked ez tetszik, akkor dícsérd meg szépen Pisontot, meg a csapatot. Gondolom ezt teszed majd ha esetleg a Kaposvár is oktat majd minket, és Diósgyőr módjára maradunk majd bent (mákkal) az utolsó fordulóban.

      1. Számomra ez a szélsőséges kilengés azért meglepő, mert egy csapat karaktere nem egy-két meccs alatt és után dől el. Attól, hogy bizonyos csapatok adott esetben nálunk előrébb tartanak mind a keret minőségében, mind a felkészítésben, és simán elvernek, még nem következik, hogy minden rossz, ami nálunk van. Mint ahogyan egy kiszenvedett kupasikerből sem következik, hogy innentől minden jó lesz, és ha becsúszik egy-egy rossz meccs, akkor itt a világvége. Én azt mondom, hogy amikor egy edző bizalmat kap, az akkor is megérdemli, amikor rosszabb széria látszik beütni. Rebrovnak is volt ilyen, Mártonnak is lesz a ZTE-vel. Pisont nálam az a kategória, akinek sokkal inkább meg kell kapnia a bizalmat, mint Sanninónak vagy a hollandnak pl. Nekem szomorú, hogy itt bárki szétverheti a csapatot félévekre és szórakozhat a kerettel, de egy Csábinak vagy Pisontnak pár meccs után mennie kell, ha kapunk pár pofont.
        A Kaposvárról és a bennmaradásról majd a meccs után nyilatkoznék, ha nem haragszol, de meglepődnék, ha leoktatnának minket. Ők nem a mostani Fradi vagy ZTE szint.

        1. Nagyon kösz a kommentedet. Nagyjából mindennel egyetértek benne.

          Nekem is az a fura, h Sannino kb büntetlenül itt garázdálkodhatott, alig kritizálta valaki, Pisont felé meg nulla a türelem. Ez nem is Pisont kerete, hanem Sanninoé.
          Facen jó sokan szapulják Pisontot, valaki már egyenesen vosszasírja Sanninot ?

          Azért azt figyelembe vehetnék sokan, h Sannino iszonyat módon szétverte ezt a csapatot. Gondolom, a Pisont fikázók már rég elfelejtették, h Sannino taktikájával az uccsó 2 hazai bajnoki meccsen 1:9-re kaptunk ki. Azt is elfelejtették, h a bajnokságot 4 vereséggel kezdtük vele még augusztusban. Az is feledésbe merült, h a Sannino féle Honvéd meccseinek 95%-ával vallatni lehetett volna, annyira nézhetetlen fos volt, de cserébe az „eredményességével” a kiesés közelébe, és morális válságba taszította a csapatot. Az se rémlik senkinek a Pisontot gyalázók között, h a Serie A isten Sanninot oda-vissza lemeccselte Mátyus a kupában a harmadosztály elől menekülő Hali padján, és csak ótvar nagy mákkal mentünk mi tovább. És még sorolhatnám.

          Látom én is Trezi hibáit (meccselési gondok, fura cserék), de annyi türelmet nem kaphatna, h legalább a szája íze szerint rakhasson össze egy keretet, vihessen végig egy nyári felkészülést?

          Bódogot sokan szeretnék, ahogy olvasom.
          Az ő taktikájához a gyors, lendületes és rendkívül fegyelmezett játékosok illenek, vagyis brutális keret frissítés kellene (az mondjuk, amúgy is kell). Elnézve az eddigi tulajdonosi/vezetői döntéseket, erre mégis ki mennyi esélyt lát?

        2. Már írtam, ennek a keretnek tök mindegy ki az edző. Nem képesek egyenletes formát mutatni, kivétel néhány öregünk, az meg édeskevés. Nincs olyan csatárunk aki üresbe helyezkedik, befut, csak Mutari. Egyedül nem sokra megy.

        3. Értem, amit mondasz, írsz, sok benne az igazság, de nekem kicsit más a véleményem. Sannino valóban egy kókler bohóc volt. Utóbbit már az első bemutatkozó videója alapján láttam rajta, előbbit pedig mindenki láthatta. Maximum 2 hónap után mennie kellett volna, helyette a szezon 3/4-ét vitte végig, óriási rombolást és kárt okozva. Nem mondom, hogy hasonló szinten, de most Pisontnál is ez látszik, nincs taktika, esetleges (bár néha tényleg szép) játék, arra alapozva, hogy „érezzék jól magukat a fiúk a pályán”, oszt’ ennyi. Nálunk a vasárnapi haveri focin ez OK, de még magyar bajnoki szinten is kevés. Pisont egy legenda, Sanninoval semmilyen tekintetben nem való egy lapra. Azonban Tőle is időben, a bajnokság végén meg kell válni, mert amit ő csinál az is zsákutca. Az nem építkezés, hogy random 1-2 fiatalt betesz kezdőbe, majd félidőben lekapja őket. Az sem, hogy becseréli, majd 20 perc múlva le. Az sem, amikor immár 2. alkalommal csatár nélkül hozzuk le (hátrányban!) a meccs hajráját. Van egy másik hiányossága is Pisontnak. Pont az, ami miatt népszerű, mint volt játékos, legenda. Ez pedig a szerénysége, csendessége, nem elég karakteres. Paradox módon ez lehet a Lanza-affér mögött is, talán görcsösen azt akarta megmutatni, hogy ő az „alfahím”, és túltolta (egyébként Lanza is). Lehet Ugraizni, de Lanza 11 gólja nélkül most ott lennénk mi is a Kaposvár előtt kicsivel, biztos kiesőként. Nem szabadna elengedni (a Fradinak kötelezően fizetni kell, kölcsön után ki kell vásárolni), miért is engednénk el? Mert Pisont nem tudja kezelni? Ugrait tudja majd? Egy karakteres, szakmailag felkészült és hiteles edzőre van szükség. Nem tudom ki lenne az, de remélem Urbányi ilyenben gondolkodik.

        4. Értem, és sok mindenben egyetértek.
          Két megjegyzés: Lanza mindenhol a karrierje során összebalhézott valakivel, nagyon nehéz karakter. A hírek szerint Rossival is üvöltöztek nem egyszer egymással, illetve Rebrovval is volt balhéja. Olaszországi bundabotrány, Martinez, Rossi, Rebrov, Lovrencsics, Ugrai, Pisont. Nem Lanzával van esetleg gond fejben? Költői…
          A másik: Bódogot pl sokan akarják. Csak szólok, róla köztudott, kivágja a primadonnákat a csapatból szemrebbenés nélkül, ha nem tartják be 100%-osan a taktikai utasítást. Lanzát és Ugrait is kivágná, ha arról lenne szó. Az se lehetetlen, h tényleg megegyeztünk már Bódoggal, aki közölte, az ő csapatába Lanza nem kell, és elmondták ezt az olasznak, és ez áll a mostani sértettsége mögött. Persze ez csak találgatás.

        5. Bódog valóban karakteres, az viszont hogy szakmailag milyen nívót képvisel, nem tudott kiderülni, mert Miskolcon egy jó (fél) szezon után eltört valami közte és a csapat között, szerintem megbuktatták. Érdekes, hogy Ugrai (akivel a pletykák szerint volt konfliktusa) ennek ellenére jókat nyilatkozott róla (persze lehet, hogy tudja, úton van Bódog Kispestre és a maradék fél szezonját „békében” kívánja lehozni).

          Lanza: igen, nehéz eset, ugyanakkor még a gyengébb karantén utáni formáját nézve is a bajnokság egyik legjobb játékosa. A Fradinak a tavaly nyári hírek szerint a kölcsön után mindenképpen ki kell fizetni a vételárát. Szerintem nem opció (by Szolipali), hogy nem kérik a ződek a zsozsót és visszafogadják az olaszt. Pénzért eladni szerintem nem fogjuk tudni, ingyen pedig nem szabad elengedni. Be kell állítani a sorba, mégpedig úgy hogy egyszerre érezze a „különleges” státuszát, ugyanakkor tisztába tenni vele, hogy egy „sztárjátékos”-nak nem csak kiemelt státusza, de felelőssége is van, amibe az edzés ellazázása és a káros mértékű primadonnáskodás nem fér bele. Másfelől igenis meg kell őt fizetni, nem Fradi szinten, de szánni kell rá pénzt. Ismeri a magyar bajnokságot, bizonyított (szerintem szereti a klubot és bármilyen sértődöttsége ellenére azt is tudja, mit köszönhet a Kispestnek), ha rendbe teszik a fejét, akkor újra fel tud pörögni és 2 jó szezon még simán van benne. Inkább ez a jó játékospolitika, mint hozni 2-3 lutrit.

      2. Azért ez inkább szatira, vagy, ha úgy tetszik egyfajta szurkoloi persziflazs. Nekem tetszett.

    2. +1, bevallom néha nálam is ül a kettősség. Ilyenkor két meccs között megbeszéljük. :)

      1. Én is benne vagyok a paródiában, és könnyebben mozdulok el a hurrávéglet felé, míg a csapatot nem akarom temetni az utolsó két meccs után sem. Örülök az edzőpárosnak és a több fiatal bevetésének, és nagyon szeretném, ha bejönne nekik a dolog. Nem akarok megint egy új lutri edzőt, sem a magyar keringőből, sem a külföldi zsákbamacskából. Nyilván tartok attól, hogy Pisontékba többet látunk páran annál, mint ami ténylegesen bennük van, de a csapatépítés esélyét továbbra is megszavaznám nekik. Rossi is nálunk, velünk lett egyre jobb a szakmában, egy hasonló út talán itt is benne lehet, míg az utóbbi holland-olasz-kopaszduó esetében sosem éreztem hasonlót. De ha nincs is benne, sajnálnám, ha ez nem derülhetne ki. Szerintem ez alapján a pár meccs alapján nem lehet kijelenteni, hogy fogalmatlan edző, a sajátos húzások ellenére sem. Tehát dolgozzon tovább úgy, hogy kapjon néhány minőségi erőítést.
        Feltéve persze, hogy nem esünk ki, de csak nem tán :)

  11. Kezd olyan logikájú lenni az egész, mint amikor Sannino érkezett: A kezdeti fellángolás után gyors összeomlás.
    Sajnos csak a fradi ellenit láttam élőben, de ott azzal hitegettem magam, hogy egy fradi b felállás is egy másik kávéház.
    Na de egy zalaegerszeg is?
    Nincs ez így rendben.

    1. Nézd meg a zete eredményeit, amióta Márton az edző. Ha vele kezdtek volna, dobogóért mennének, és nem is csak az aljáért.

      1. Négy zakóval kezdett? Ennek azért nézz utána.

  12. A következő két meccsre nagyon kíváncsi vagyok. Hogy a nézhető, sőt, néha kimondottan szép játékunk tud-e ismét eredményes is lenni. Remélem nem az történik, hogy a kezdeti sikerek után az ellenfelek kielemezték a játékunkat, és könnyen elrontják, aztán mi leszünk a szépen játszó, szimpatikus vesztesek. Olyan jó volt hinni abban, hogy nem csak randa célfocival lehet eredményt elérni.
    Tegnap egy jó csapattal játszottunk egy jó meccset. Azt a szezon elején is láttuk, hogy jók a játékosaik, még a focijuk is jó volt, de nem voltak eredményesek. Márton óta az is megvan. Ha egyben marad a keretük, jövőre dobogóért mennek.
    Pintér spori szarjon sünt. Kettős mércét használt. Sokszor egy akción belül ugyanazt nem fújta le a zeténél, amit nálunk igen. Egy tizit is adhatott volna a Moutari elleni faultért, ugyanilyenért egyszer kifelé fújt ellene.
    Mezgát nem szopatta Radó, egyszerűen küzdött egy nagyot két jó játékos. Radó nagyon gyors, ügyes és jó formában van. Párszor ő nyert, de sokszor Mezga.
    Ugrait le kellett cserélni. Elfáradt és ettől az önzőzései még több kárt okoztak. Kambi kellett, hogy stabilizálja a középpályát.
    Hidi meglepően jól játszik.
    Örülök a sok fiatalnak, ennek van értelme, ebből lehet jó magyar foci. Várom a nyarat, hogy visszajöjjenek a kölcsönadottak.

      1. Kell egy jó edző. Illetve sok minőségi játékos. És nem azok, akik az nb3-ban is a végén álltak.

  13. Én így láttam.
    Tegnap egész jó meccset játszottunk annak ellenére hogy kikaptunk. Kapus poszton nagyon rendben vagyunk, Niba belső védőként utódja lehet az egyik nagy öregnek! ?
    Uzoma fáradtság miatt teljesen súlytalan volt.
    Mezga fáradhatatlanul robotolt fel-alá, beadásain van mit csiszolni…
    Batik hozta a szokásos magabiztosságát bomba öngólja után kissé szétesett.
    Hidi sajnos továbbra is árnyéka régi önmagához képest. Átadásai sokszor pontatlanok, ritka kapura lövései borzasztóan gyenge.
    Szendreiben van lehetőség de tegnapra ő is fáradtan mozgott.
    Irimiás az első félidő második felében kezdte felvenni a játék ritmusát. Szerintem a szünetben nem kellett volna lecserélni még.
    Gazdi jó teljesítményét lehúzza sokszor a rossz döntései.
    Ugrai kellemes meglepetés, sokat fut, kapura veszélyes, és még a védekezésben is részt vesz.
    Gazdaggal jobban összeszokva remek párost alkotnának. (Basszus Zsoldossal kiegészülve micsoda trió lehetne!!)
    Cipfnek sem ez volt élete meccse, ahogy Moutarinak sem. Igaz Mou lövése kaput talált és volt egy 11-es gyanús szabálytalanság vele szemben.
    Nagy Geri továbbra is árnyéka régi önmagához képest, de adnék neki még bizalmat hátha magára talál.

  14. A következő két meccsre nagyon kíváncsi vagyok. Hogy a nézhető, sőt, néha kimondottan szép játékunk tud-e ismét eredményes is lenni. Remélem nem az történik, hogy a kezdeti sikerek után az ellenfelek kielemezték a játékunkat, és könnyen elrontják, aztán mi leszünk a szépen játszó, szimpatikus vesztesek. Olyan jó volt hinni abban, hogy nem csak randa célfocival lehet eredményt elérni.
    Tegnap egy jó csapattal játszottunk egy jó meccset. Azt a szezon elején is láttuk, hogy jók a játékosaik, még a focijuk is jó volt, de nem voltak eredményesek. Márton óta az is megvan. Ha egyben marad a keretük, jövőre dobogóért mennek.
    Pintér spori szarjon sünt. Kettős mércét használt. Sokszor egy akción belül ugyanazt nem fújta le a zeténél, amit nálunk igen. Egy tizit is adhatott volna a Moutari elleni faultért, ugyanilyenért egyszer kifelé fújt ellene.
    Mezgát nem szopatta Radó, egyszerűen küzdött egy nagyot két jó játékos. Radó nagyon gyors, ügyes és jó formában van. Párszor ő nyert, de sokszor Mezga.
    Ugrait le kellett cserélni. Elfáradt és ettől az önzőzései még több kárt okoztak. Kambi kellett, hogy stabilizálja a középpályát.
    Hidi meglepően jól játszik.
    Örülök a sok fiatalnak, ennek van értelme, ebből lehet jó magyar foci. Várom a nyarat, hogy visszajöjjenek a kölcsönadottak.

      1. Kell egy jó edző. Illetve sok minőségi játékos. És nem azok, akik az nb3-ban is a végén álltak.

  15. Az a helyzet , hogy a nyaron 10 jatekost hozni kell legalabb ( es abbol 5 ot a kezdobe)

    Kapuba inkabb Robit kellene eroltetni , latszik meg rajta a serules azert dinamikaba de fiatalabb mint poszt tarsa , es ha oszinten megnezzuk Tujvelbe van meg max egy jo ev

    Vedelem:
    Kukokc-Aliji-Uzoma kuka … habar sztm Aliji lenne a legjobb opcio fura hogy nem jatszik , nem egy extra jatekos de egy atlagot hoz , kh is kellene oregek vagyunk :( mondjuk velemenyem szerint Nibanak csak jp kellenenek . Mezganak is ujra formaba kellene jonnie.

    Kp: Szendrein kivul az osszes tobbi akademista ( aki jelenleg fent van , Nb 3 as szint. El kell felejteni oket. Mint ahogy Hidit is mi kutyank kolyke de kb az nb1 egyik leggyengebb jatekosa posztjan . Nagy G ugye tudjuk nehanyan, hogy miert nem tud normalis szinten jatszani sajnos vele se vagyunk elorebb. Kolcson utan remelhetoleg nem terveznek Kesztyusel sem. Ide is legalabb kell 2-3 jatekos

    Csatarok:
    Van csatarunk ?
    Moutarinak meg kell koszonni botrany. Ugrai szinten hozott par pontot de gyenge … flegma , felesleges cselek , felesleges sarkazasok , onzo , bal labbal labdahoz se er … Cipf megye 3 szint . 3-4 jatekos kellene ide is .

    Csak kerdes milyen jatekosokat tudnak hozni , mert ha nem minosegebbet akkor meleg lehet a kovi szezon. Akiket pletykaltak ide egyiktol se vagyok elajulva Zsoter ujpestbe teljesen gyenge volt.

  16. Háhá, kezdő a Cipf 😂😂😂😂😂😂😂😂
    💩

    1. Mindegy, a kupa és a nemzetközi indulás megvan. Mikor kísérletezzen, ha nem most? Valahogy Cipfnek és Irimiásnak is meccsrutint kell szerezni.

  17. Eddig nem játszunk rosszul, többet birtokoljuk a labdát!. 58-42%

    1. Sajna a Zte gólokkal vezethetne,eddig baromi szerencsènk van.

      1. Kapura lövések 10:4
        Kaput eltaláló 4:1
        Mindkettő a hazaiaknak.
        Kapufára lőtt 1:1
        Ezzel a felforgatott csapattal egész jól tartjuk magunkat.
        Hátul Uzoma most kissé lefelé kilóg.

    2. Nem rossz. De szegény Irimiásnak ez még sok. Ne hogy pirosat kapjon.

      1. Mezghranit akartal irni nem ? Ot a szunetben lekapnam erik a piros elgurult neki.

  18. Niba kellemes meglepetés stabil megbízható.
    Moutari azonkívül hogy beállt semmi említésre érdemeset nem csinál és már a 65. perc…

  19. Sokat elmond a meccsről, hogy Niba az egyik legjobbunk…

  20. burnyák Gróf – Kamber, Baráth, Bobál (Lovrics) – Botka, Nagy Gergő, Gazdag, Holender, Vécsei – Lanzafame, Eppel

    Kvázi a bajnokcsapat. Az nagyon összejött, az az igazság.

    Danilo meg hiába volt atletikus, csúcsformában is Eppel alatt volt egy hajszállal, a cseréjének jó. Eppel kombinatív játékban jóval használhatóbb volt az osti brazilnál.

    1. Danilo passzjátékban is sokkal jobb volt Eppelnél, Ukrajnában visszavont poszton választották meg a csapatában az év játékosának, többek között ilyen gólpasszok miatt:
      https://youtu.be/BGBz-SDbl2k?t=345

      Eppel közelében nem volt annak, mint amit a brazil tudott, főleg, amikor még olyan gyors is volt mindemellé, mint Abraham.

  21. Mondjuk a Danilo 2012 – Lanzafame 2017 csatarsor all time csatarsor lenne, gyors, technikas, brutalis

  22. Zegen a vendégbe továbbra is csak a jegyek negyedét adják el, vagy mi a fom van? A többi szektorba mindenhova lehet venni.

  23. Ezt az álomtizenegyet egészen biztosan Vernes Ricsi állította össze… :D

  24. Stabilizálni kell a védekezést és labdákat szerezni, ezért jött Kamber.

  25. Nehez eldonteni, hogy pontosan mire gondol a kep szerzoje, mert az evtized legjobb Honvedja megegyezik a 2017-es bajnoki donto kezdojevel, tehat:
    Grof – Barath, Kamber, Bobal – Holender, King – Nagy, Koszta, Gazdag – Lanzafame, Eppel.

    Igy az utolagos tapasztalatok alapjan Lovricsot valszeg belobbiznam Bobal helyere, masik ket cserenek meg Danilot es Hidit inditvanyoznam.

  26. Ez a zalai közönség meg komolyan mondom, a legalja.

    1. Nekik huhogni is lehet, de azt nem hallja meg a riporter…

  27. Ez a Pintér egy utolsó hulladék farok. Az új Karakó.

  28. Moutari soha az életben nem fog gólt szerezni…

  29. Gazdagot kellett volna levinni. Nem értem a cseréket.

  30. Lófaszt, engedelmeddel. Egy szar bíró demoralizálta a csapatunkat.

    1. Nem kizárólag, de -szerintem- igenis nagy szerepe volt a mai eredmény alakulásában. (Meg Bence öngóljának, meg hogy a ‘szabad labdák’ kilencven százalékát az ellenfeleink szerzik meg, meg Pisont fura cseréinek…) A „kurva jók voltunk”-tól nyilván rettenetesen messze volt a csapat mai teljesítménye.

      Nem csak a bírón múlt nyilván, de -ismét, szerintem- felháborítóan vezette a meccset.

  31. Édes istenem, hogy utálom én ezeket a buzikat. :(

  32. Az eredmény hízelgő a számunkra, akár alázás is lehetett volna a vége. Egyetlen felépített támadásunk sem volt, néhány átlővés, egy kapufa és semmi más.

  33. Össze-vissza állítja össze a csapatot Pisont,és össze-vissza cserél !!! Valaki ért ezt ???
    Azt hiszem most maga ellen tesz Pisont,Így nem hiszem hogy továbbra is maradhat edző !!

  34. Valaki magyarázza meg,mi a fantázia Cipfben?Továbbá miért kell a legjobb csatárunkat hátrányban egy védő/középpályásra cserélni?Végül hátrányban mi értelme van a vége előtt pár perccel kettőt cserélni ?Sajnos Pisontra nagy az edzői kabát.A bíróról csak annyi,hogy amikor valami 15:4 a szabálytalanságok aránya,az nem minket minősít,hanem őt.

    1. Rohadjak meg Cipfet én sem értem. Saját lábában elesik, labdaügyetlen, fogalmatlan nb2es játékos. Hogy a tökömbe nincs egy értelmes fiatal csatár az egész mfa.ba akit be lehetne dobni ilyenkor!!!

      1. Mindig is mondtam, még csak érteni se kell a focihoz hogy lássa ember ezt, megye 1-ben jobb hasonló korú játékosok vannak kb, de Májert minek adtuk kölcsön ezt ő is simán hozná sőt…Érthetetlen ez az egész, mintha dilettáns lenne mindenki ennél a klubnál…Régi igazolásainkból élünk ez egyre inkább látszik, nb2-ből mondok most rögtön 4-5 fiatalt akik pl Cipfhez képest világsztárok…

      2. Amikor Sannino egy időben minden meccsen becserélgette, akkor meg voltam győződve róla, hogy az öreg szeretője lehet a kissrác, mert más magyarázat nem lehet. Most more gondoljunk, amikor kezdő lett Pisontnál? :D

    2. Az a baj, hogy a Zete ellen folyamatosan pressingelnie kéne egy Kispestnek. Nem egy helyzetet összehozni. De a foci tényleg nem való Cipfnek. Itt azért egy jóval komolyabb csapatot is fel lehetett volna küldeni a keretünkből.
      Remélem, nyáron komoly erősítések lesznek.
      Bódog jó lehetne edzőnek sztm.

      1. Nem mentek vele, nem segítették, ezért nem passzolt.

  35. Ez ma nagyon mélyen volt.
    Lehetett volna 4-5 Zalai gól akkor is kussolhatnánk…
    Nyáron nagyon kell erősíteni mert ez semmire nem elég

  36. Hát nem fogok egyelőre edzőkérdésről beszélni, de bukjuk Lanzát, marad egy nagyképű önző Ugrai, aki nálam nem illik Kispest arculatba, és nem is fog sosem, csinálhat bármit nem idevaló…Nagyon elkeserítő számomra ami történik kupagyőzelem ide vagy oda…Valahogy nincs meg az a feeling hogy igen ez a Kispest Honvéd, amit évekig éreztem, egyszerűen a igazolásaink se ülnek…

    1. Ehhez a kerethez csoda kel nem edző. Nem az edzőket kell fikázni. Supka és Sanino is megbukott velük.

    2. Nemcsak ma, sajnos ilyen a stílusa, az életben is látszik rajta, igazi egoista, Ronaldonak képzeli magát kb..Nem idevaló, meg is érdemelné Lanzafame lecsavarna neki egy pofont, vagy már le is csavart? :D

      1. Já mert Lanza maga a Teréz anya,ő hírből sem ismeri az önzőségre igaz?Takarodjon az olasz a picsába,a smafu sérülésének meg a primadonna viselkedésével milyen helyzetbe hozta a csapatot?

  37. Nézzük a pozitívumokat, ha Mezghrani neve eddig fel volt írva a fagyinál vagy a vidinél, ma biztosan kiradírozták.

  38. Gondolatok:
    Levkovich remek kapus, meccshiánya van, védetni kell!
    Mentálisan vertek meg, akaratban. Szégyellje magát mindenki.
    Nagy Gerinek volt ereje a héten aláírohatni, videóban szerepelgetni de egy teljes meccset nem bír. Az ő posztján Irimiás sokkal többet tett hozzá a meccshez.
    Moutari a korona óta nem tud(akar) sprintelni, nem támad le.
    Jövőre gyorsítani kell a csapaton mert ma is szétfutottak minket, pedig mindenki 3 naponta játszik.
    Esélyünk végig nem volt. 23 kapuralövése volt az ellenfélnek!! Szégyenteljes!
    A bíró bekaphatja a bőrös virslit mert engedte rugdosni a hazaiakat büntetlenül, ellenünk meg folyamatosan befújta a semmikre.
    Csupán 2 pozitivum: Levkovich higgadtsága és Irimiás játéka.
    Egyébként pontszám alapján tuti bentmaradók vagyunk??

  39. Iszonyatosan gyenge produkció. Simán lehetett volna közte 4-5. Pisontot szeretjük, egy legenda, de vezetőedzőnek kevés. Annyi igazgatónk van, találjanak ki Neki is egy ilyen pozíciót, a szakmai munkától minél távolabb. Az már az Ő idejében is karcsú volt, hogy „érezzétek jól magatokat a pályán”, most pedig látható, hogy mire elég. A szerencse az, hogy a Kövesdnek egyáltalán nem volt kedve az EL-hez, ezért elengedte a kupát és a bajnokságot is. Ezért van egy kupánk és (talán) kiesni sem fogunk. Ettől függetlenül erre az idényre nem lehetünk büszkék, és akkor még finom voltam..

  40. Amúgy ezt hiányolta sokszor mindenki, hogy legyen „nézhetőbb foci”, stb. Kb. ez lett volna végig a bajnokságban, ha nem craiovázunk sokszor. Nem olyan gyenge ez a csapat, de azért hiányzik 1-2 dolog belőle.
    Nem baj, legkésőbb a Kaposvár ellen meg kell lennie a bentmaradásnak. :) Azt megünnepeljük.

    Sajnálom, hogy ez a zete bentmaradt, roppant ellenszenves csapat a Kispest tábor elé kifutó játékosaival, „szponzori” hátterével és százkisleányozó, kispesticigányozó, huhogó, ünneplés helyett egész stadionos indul a buszozó, legalja közönségével együtt. Azon gondolkodom, hogy nálam talán feljöttek a dobogóra a legjobban gyűlölt egyletek között, letaszítva onnan a fehérváriakat.

    1. Na mert a mi táborunk ezeket soha nem csinálja… :D Úgy huhogtak a fradi csatárnak kedden, hogy a mi csapatunkban kétszer annyi színesbőrű szerepel… Ehhez mennyire kell hülyének lenni?
      De gondolom azzal sem volt bajod, hogy három hete Szendrei gólját a Loki tábor előtt ünnepeltük…
      Ne legyünk már ennyire elfogultak ha lehet…

      1. Hol a faszba ünnepeltük volna a löki elleni gólt,ha a táboruk előtti kapuba lőttünk??De,hogy a Fradi csicska zte tábornál undorítóbb nincs az tuti.Zala mindig is sötét volt és az is marad.

        1. Pont ezt mondom, mi a baj azzal, hogy a második góljukat a táborunk előtt ünnepelték? Az égvilágon semmi…

    2. Kimondottan ellenszenves klub. Főleg, hogy szopkodják a fradt. A Kaposvár ellen remélem már nem kísérletezgetünk, mert azért ez így már nagyon gáz.

    3. Egyértelmű, mindig is gusztustalan drukkerei voltak,én utálom őket…Ja és Urbányi is lúzer vezetőként sajnos, elég nagy szarban vagyunk szerintem most.

      1. Kicsit korai két hét után Urbányit minősíteni, várjuk meg, mit alkot a nyáron.

        1. Ugyan már volt ő már vezető máshol is, de azért hajrá!

  41. Labdabirtoklás 51:49 %
    Kapura lövés 23:11
    Kaput eltalált 13:4
    Minden mutatóban jobbak a hazaiak kivéve a szögletet…
    Nagyon meg kell erősíteni a csapatot,mert így nagy szarban leszünk jövőre…

    1. Elkeserítő, ami egész évben megy. 3-6 méterre „fogunk” zavarunk ellenfelet, nem látunk a pályán. Törjük a játékot és gyötrelmes nézni is. Játékosok, akik tudnának, rossz pozíción játszanak, így rosszul is. Csípem Geryt, de nem kellett volna hosszabbítani vele, súlytalan. Lanza, ha nem sérült, többé látni sem akarom, bár sanszos egészségesen se látnánk a jövőben, pedig reménykedtem a visszajövetelekor, hogy 2 jó szezont tol még. Gazdi fejben gyenge. Banó pedig nem hiányzik, mert ahogy én látom az a kreatív jó fiatal minden szezonnal egyre NB1esebb szintre süllyed. Mezga jó védő, jobban adott be sérülése előtt, de ne eröltesse a beadást. King már szintén kevés.
      Hidi és a karszallag tiszta vicc a pali.
      Kiváncsi leszek büntetik e a huhogást? Pisont Mester Mesélj Kérlek, mi volt az elképzelés(ha volt) ? Fel vagyok cseszve nagyon már ezzel a szezonnal.

  42. Ezt a retek Pintér, és Mezga cseszte el nekünk. Pont annyi bosszantó téves fújása volt a sporttársnak, hogy megtörje a srácokat. Aljas volt. Ilyen 20-6os szabálytalansági arányt szerintem nem sűrűn látni, pláne, hogy nem mészároltunk. Mezga nagyon rossz volt.

  43. A téli átigazolások után mondtam, hogy nekünk a Zete az ellenlábas, nem a mezőny első fele…

    1. Na de Gyula bátyám! A Zete a mezőny első fele! :D Akkor hogy is van ez ? :D:D:D

  44. Kezd olyan logikájú lenni az egész, mint amikor Sannino érkezett: A kezdeti fellángolás után gyors összeomlás.
    Sajnos csak a fradi ellenit láttam élőben, de ott azzal hitegettem magam, hogy egy fradi b felállás is egy másik kávéház.
    Na de egy zalaegerszeg is?
    Nincs ez így rendben.

      1. Négy zakóval kezdett? Ennek azért nézz utána.

    1. Nézd meg a zete eredményeit, amióta Márton az edző. Ha vele kezdtek volna, dobogóért mennének, és nem is csak az aljáért.

  45. Én így láttam.
    Tegnap egész jó meccset játszottunk annak ellenére hogy kikaptunk. Kapus poszton nagyon rendben vagyunk, Niba belső védőként utódja lehet az egyik nagy öregnek! 👍
    Uzoma fáradtság miatt teljesen súlytalan volt.
    Mezga fáradhatatlanul robotolt fel-alá, beadásain van mit csiszolni…
    Batik hozta a szokásos magabiztosságát bomba öngólja után kissé szétesett.
    Hidi sajnos továbbra is árnyéka régi önmagához képest. Átadásai sokszor pontatlanok, ritka kapura lövései borzasztóan gyenge.
    Szendreiben van lehetőség de tegnapra ő is fáradtan mozgott.
    Irimiás az első félidő második felében kezdte felvenni a játék ritmusát. Szerintem a szünetben nem kellett volna lecserélni még.
    Gazdi jó teljesítményét lehúzza sokszor a rossz döntései.
    Ugrai kellemes meglepetés, sokat fut, kapura veszélyes, és még a védekezésben is részt vesz.
    Gazdaggal jobban összeszokva remek párost alkotnának. (Basszus Zsoldossal kiegészülve micsoda trió lehetne!!)
    Cipfnek sem ez volt élete meccse, ahogy Moutarinak sem. Igaz Mou lövése kaput talált és volt egy 11-es gyanús szabálytalanság vele szemben.
    Nagy Geri továbbra is árnyéka régi önmagához képest, de adnék neki még bizalmat hátha magára talál.

  46. Öööö…akkor összefoglalva az utóbbi pár meccs alapján:
    – Pisont & Dajka remek motiváló, felhozták a csapatot a sanninói gödörből, mernek a fiatalokhoz nyúlni, necces helyzetekben is behozni őket, de Ugraival is szót értenek, és végre játékos focit tolunk, öröm nézni néha a csapatot, legendák, megérdemlik, hogy szerződés és egy alapozást kapjnak. No de Pisont komolytalan, nem Honvéd-szint, hiába volt kitűnő játékos, edzőnek nulla, szarul meccsel és cserél, erőlteti a fiatalokat, nincs értelmezhető játékunk, csak lelkesíteni tud, azt se mindig, a fitalokat pedig nem lenne szabad bedobni a mély vízva, győztes meccseken, kapjanak 5-10 perceket.
    – Ugrai nélkül nincsenek győzelmek, az ő góljai-gólpasszai hozták a pontokat, fineszes megoldásai vannak, vele jobban megy a csapat, mint Lanzával, a sértődős digó nem kell nekünk, ám de Ugrai bomlasztó játékos, nagyképű, önző, Lanzának nyomába sem ér, ha visszatér a tékozló fiú, elzavarja Ugrait egy legyintéssel, aki kell a fenének.
    – Kupát nyertünk egy nálunk előrébb jegyzett csapat ellen, hullámvölgybe löktük a Kövesdet, stabilizálódott az előtte kiesési veszélyben lévő csapat, előrefelé is nézegethetünk, partiban voltunk az erős keretű Fehérvárral, a Fradi a minőségi rotálása, pihent emberei és a kevesebb meccse miatt győzött le minket, no de a kupánál csak szerencsénk volt, sőt, a Kövesd nem is akarta, azóta sem akarja, minden erővel a dobogó ellen küzd, mi pedig jó nagy gödörben vagyunk, ki ki is eshetünk, a Fehérvár sem akart már győzni, a Fradi sem, mert otthon akart ünnepelni, és különben is B csapattal álltak ki, és még így is.
    – Kezd összeállni a csapat, néhány hiányposztra és az öregek mellé ha jól igazolunk, egy szerethető és ütőképes gárda lehet Pisontékkal, az akadémisták egyre sűrűbb bevetésével, no de az egész csapat trágya, ha nem jön egy szekérderéknyi minőségi erősítés, jövőre kizúgúnk, Pisont vak a focihoz, jöjjenek az újak, az akadémiát meg felejetsük el, NB3 szint.
    – Egyébként is minden Cipf miatt van.

      1. Én is benne vagyok a paródiában, és könnyebben mozdulok el a hurrávéglet felé, míg a csapatot nem akarom temetni az utolsó két meccs után sem. Örülök az edzőpárosnak és a több fiatal bevetésének, és nagyon szeretném, ha bejönne nekik a dolog. Nem akarok megint egy új lutri edzőt, sem a magyar keringőből, sem a külföldi zsákbamacskából. Nyilván tartok attól, hogy Pisontékba többet látunk páran annál, mint ami ténylegesen bennük van, de a csapatépítés esélyét továbbra is megszavaznám nekik. Rossi is nálunk, velünk lett egyre jobb a szakmában, egy hasonló út talán itt is benne lehet, míg az utóbbi holland-olasz-kopaszduó esetében sosem éreztem hasonlót. De ha nincs is benne, sajnálnám, ha ez nem derülhetne ki. Szerintem ez alapján a pár meccs alapján nem lehet kijelenteni, hogy fogalmatlan edző, a sajátos húzások ellenére sem. Tehát dolgozzon tovább úgy, hogy kapjon néhány minőségi erőítést.
        Feltéve persze, hogy nem esünk ki, de csak nem tán :)

    1. Kb 10-15 ember hozzászólásait foglaltad össze, ráadásul 1 hónap termését. Mi a meglepő abban számodra, hogy 10 ember akár 10féleképpen látja a csapat teljesítményét? Talán az sem meglepő, ha esetleg a kupagyőzelem után nem a kritikus hangvétel volt többségben, míg zsinórban két kilátástalan meccs után előkerül a kritika is, esetleg olyanoktól is, akik a kupagyőzelem után még más véleményen voltak (én akkor sem hozsannáztam, bármennyire is örültem a sikernek).

      Ha pedig Neked ez tetszik, akkor dícsérd meg szépen Pisontot, meg a csapatot. Gondolom ezt teszed majd ha esetleg a Kaposvár is oktat majd minket, és Diósgyőr módjára maradunk majd bent (mákkal) az utolsó fordulóban.

      1. Számomra ez a szélsőséges kilengés azért meglepő, mert egy csapat karaktere nem egy-két meccs alatt és után dől el. Attól, hogy bizonyos csapatok adott esetben nálunk előrébb tartanak mind a keret minőségében, mind a felkészítésben, és simán elvernek, még nem következik, hogy minden rossz, ami nálunk van. Mint ahogyan egy kiszenvedett kupasikerből sem következik, hogy innentől minden jó lesz, és ha becsúszik egy-egy rossz meccs, akkor itt a világvége. Én azt mondom, hogy amikor egy edző bizalmat kap, az akkor is megérdemli, amikor rosszabb széria látszik beütni. Rebrovnak is volt ilyen, Mártonnak is lesz a ZTE-vel. Pisont nálam az a kategória, akinek sokkal inkább meg kell kapnia a bizalmat, mint Sanninónak vagy a hollandnak pl. Nekem szomorú, hogy itt bárki szétverheti a csapatot félévekre és szórakozhat a kerettel, de egy Csábinak vagy Pisontnak pár meccs után mennie kell, ha kapunk pár pofont.
        A Kaposvárról és a bennmaradásról majd a meccs után nyilatkoznék, ha nem haragszol, de meglepődnék, ha leoktatnának minket. Ők nem a mostani Fradi vagy ZTE szint.

        1. Értem, amit mondasz, írsz, sok benne az igazság, de nekem kicsit más a véleményem. Sannino valóban egy kókler bohóc volt. Utóbbit már az első bemutatkozó videója alapján láttam rajta, előbbit pedig mindenki láthatta. Maximum 2 hónap után mennie kellett volna, helyette a szezon 3/4-ét vitte végig, óriási rombolást és kárt okozva. Nem mondom, hogy hasonló szinten, de most Pisontnál is ez látszik, nincs taktika, esetleges (bár néha tényleg szép) játék, arra alapozva, hogy „érezzék jól magukat a fiúk a pályán”, oszt’ ennyi. Nálunk a vasárnapi haveri focin ez OK, de még magyar bajnoki szinten is kevés. Pisont egy legenda, Sanninoval semmilyen tekintetben nem való egy lapra. Azonban Tőle is időben, a bajnokság végén meg kell válni, mert amit ő csinál az is zsákutca. Az nem építkezés, hogy random 1-2 fiatalt betesz kezdőbe, majd félidőben lekapja őket. Az sem, hogy becseréli, majd 20 perc múlva le. Az sem, amikor immár 2. alkalommal csatár nélkül hozzuk le (hátrányban!) a meccs hajráját. Van egy másik hiányossága is Pisontnak. Pont az, ami miatt népszerű, mint volt játékos, legenda. Ez pedig a szerénysége, csendessége, nem elég karakteres. Paradox módon ez lehet a Lanza-affér mögött is, talán görcsösen azt akarta megmutatni, hogy ő az „alfahím”, és túltolta (egyébként Lanza is). Lehet Ugraizni, de Lanza 11 gólja nélkül most ott lennénk mi is a Kaposvár előtt kicsivel, biztos kiesőként. Nem szabadna elengedni (a Fradinak kötelezően fizetni kell, kölcsön után ki kell vásárolni), miért is engednénk el? Mert Pisont nem tudja kezelni? Ugrait tudja majd? Egy karakteres, szakmailag felkészült és hiteles edzőre van szükség. Nem tudom ki lenne az, de remélem Urbányi ilyenben gondolkodik.

        2. Bódog valóban karakteres, az viszont hogy szakmailag milyen nívót képvisel, nem tudott kiderülni, mert Miskolcon egy jó (fél) szezon után eltört valami közte és a csapat között, szerintem megbuktatták. Érdekes, hogy Ugrai (akivel a pletykák szerint volt konfliktusa) ennek ellenére jókat nyilatkozott róla (persze lehet, hogy tudja, úton van Bódog Kispestre és a maradék fél szezonját „békében” kívánja lehozni).

          Lanza: igen, nehéz eset, ugyanakkor még a gyengébb karantén utáni formáját nézve is a bajnokság egyik legjobb játékosa. A Fradinak a tavaly nyári hírek szerint a kölcsön után mindenképpen ki kell fizetni a vételárát. Szerintem nem opció (by Szolipali), hogy nem kérik a ződek a zsozsót és visszafogadják az olaszt. Pénzért eladni szerintem nem fogjuk tudni, ingyen pedig nem szabad elengedni. Be kell állítani a sorba, mégpedig úgy hogy egyszerre érezze a „különleges” státuszát, ugyanakkor tisztába tenni vele, hogy egy „sztárjátékos”-nak nem csak kiemelt státusza, de felelőssége is van, amibe az edzés ellazázása és a káros mértékű primadonnáskodás nem fér bele. Másfelől igenis meg kell őt fizetni, nem Fradi szinten, de szánni kell rá pénzt. Ismeri a magyar bajnokságot, bizonyított (szerintem szereti a klubot és bármilyen sértődöttsége ellenére azt is tudja, mit köszönhet a Kispestnek), ha rendbe teszik a fejét, akkor újra fel tud pörögni és 2 jó szezon még simán van benne. Inkább ez a jó játékospolitika, mint hozni 2-3 lutrit.

        3. Már írtam, ennek a keretnek tök mindegy ki az edző. Nem képesek egyenletes formát mutatni, kivétel néhány öregünk, az meg édeskevés. Nincs olyan csatárunk aki üresbe helyezkedik, befut, csak Mutari. Egyedül nem sokra megy.

    2. +1, bevallom néha nálam is ül a kettősség. Ilyenkor két meccs között megbeszéljük. :)

A hozzászólások jelenleg nem engedélyezettek ezen a részen.