- Diósgyőr – Kisvárda 2-0, szombat 14:45
- Mezőkövesd – Honvéd 2-1, szombat 17:00
- MTK – Újpest 1-3, szombat 19:30
- Paks – Budafok 4-1, vasárnap 14:10
- ZTE – Felcsút 1-2, vasárnap 16:15
- FTC – Videoton 2-0, vasárnap 18:30
Szombat //
[8:30] A Kispest és a Mezőkövesd is idény közben váltott edzőt. Talán érdekesek lehetnek Pisont és Pintér mutató egymás mellett:
mutató | Pisont | Pintér |
---|---|---|
mérkőzés | ppm | 7 | 1,71 | 9 | 1,89 |
lőtt gól – kapott gól | 13-8 | 11-10 |
lövés | kapura | 11,1 | 5,0 | 10,3 | 4,6 |
passzok átlagosan | hatékonyság % | 524 | 82,5% | 449 | 80% |
labdabirtokás átlagosan (mp) | 1636 | 1489 |
Többször is belefutottam mostanában olyan értékelésbe, hogy Pinyő mekkora edzőfejedelem, hiszen megint összerakott egy csapatot szinte a semmiből. Elismerem, tényleg, hiszen az utolsó helyen vette át a Kövesdet, és most stabil középcsapatnak számítanak. Viszont.
Egyetlen mutatóban, a mecsenként szerzett pontokban jobb csak Pisontnál, és ott is mindössze meccsenként 0,18 ponttal. Vajon, ha Pinyőnek jár az elismerés, akkor Pisontnak miért nem jár szinte ugyanazért? Mennyivel előremutatóbb a jóval kevesebb gólt (1,22 vs. 1,86 per meccs) lövő Kövesd, mint a Honvéd?
Valahogy feltűnt, hogy léteznek egyszerű szurkolók, akik felületes ismeretek alapján figyelnek meg mindenféle vélt összefüggéseket (l. Pintér megint), miközben ugyanazt a megfigyelést képtelenek objektíve kezelni, vagyis, ha az egyik Túró Rudi finom, és állítjuk róla, hogy finom, akkor vajon miért mondjuk mégis azt egy másik Túró Rudira, hogy nem finom? #nemértem
[14:00] Romániai sajtóértesülések szerint Artur „Projektjátékos” Craciun a román elsőosztályú Viitorulhoz igazolhat. (via telekomsport.ro) Craciun tavaly nyáron érkezett, viszont a télen hoztunk két tapasztalt belsővédőt, így vélhetően létszámfelettivé vált.
Számomra az az érthetetlen , hogy az egyik meccsen felfedezni még valami játékot a rákövetkező meccs katasztrófa, szégyen. Ennyire hullámzó teljesítményt nem okozhat egy másik ellnfél . Vannak meccsek , hogy nyomás alatt gyönyörűen ki tudjuk hozni a labdát , majd a következő meccsen minden labdát eladunk , taccsra vágjuk , nézhetetlen játék. Fáradtság fizikailag , fejben , nem megfelelő felkészülés , vagy egy-egy aprónak tűnő változás is összeadhat ekkora hanyatlást ( nem formahanyatlást , mert az nem is volt ) ? pl . telejesen újonnan összaállított védelem , stabilan gyenge középpálya , fáradó játékosok ? Nem találom a választ.
Valahogy olyan érzésem van, mint régebben a válogatottal. Jöttek bravúrgyőzelmek, aminek semmi eredménye nem volt, mert a „kötelezőt” elbuktuk. Lehet, hogy a múlt futballját játssza a Pisont csapat?
Ha tréfával akarnám elütni ( bár ez annál sokkal fájdalmasabb ) , egyszerű a válasz Tipikus Kispest !
B.T. egy alkalommal azt mondta, mindegy milyen felállásban játszol, ha nem nyersz párharcot. Igaz!
Tegnap a fináncok a játék minden elemében jobbak voltak. De főként harcosan, sokat futva-ütközve, helyenként verekedve játszottak ellenünk. Az egyenlőtlen verekedésben némi játékvezetői segédletet is kaptak, hiszen, ami Batiknál sárga lap volt, az Berecznél tovább mehetett. Az első félidőben ez a játékvezetés dühössé és szétforgácsolttá tette pl Tamás játékát.
Minden játékosunkon a düh és a tehetetlenség érzését láttam. Pedig semmi mást nem kellett volna tenni, mint visszaütközni. Ha én játszom, ez a Berecz gyerek (és vagy a Vadnai, és vagy a Farkas) biztos, hogy sérülten ment volna le a félidőben, a bal tüdőlebenyével a stoplimon.
Ezzel a harcmodorral szemben csak sok futás, gyors egyérintős játék lehetett volna ellenszer. Vagy a verekedésbe belemenve játszani. Nekünk egyik sem ment.
Tragédia, hogy Zsótér milyen kurva gyenge, indiszponált. Gazdagról tudjuk, hogy kisasszonyfocista, nem szereti, ha ütik. Hidi jó nagy darab, de nem hajlandó ütközni. Szendrei is puha. Ahhoz, hogy ilyen puhák legyünk, fiúk, nem vagyunk elég ügyesek és gyorsak.
Balogh: zérus (mondjuk labdát sem kapott)
Tamás: zérus – egyetlen momentuma sem volt.
Uzoma: káosz.
Szendrei: lapos
Gazdag: felejtsük el.
Zsótér: mínusz kettő.
Batik: talán valami
Bardea: esetleg kettes
Klemenz: esetleg kettes
Nagy Dániel: ott volt egyáltalán a pályán?
Bőle: Semmi a négyzeten.
Tujvel: végre megtanulhatna kirúgni, de egyébként ő legalább jól védett.
Már minden elhangzott, erről ennyit. Lassan nézegethetjük a merkantil bank liga szereplőit.
Trezitől megtudhattuk, hogy a pálya talaja volt a hibás…!!!???????????????
Ez csak főhajtás az ellenfél edzője előtt :)
Azért az a hülye labda is felelős egy kicsit, mert pattog a rohadék.
Remélem, holnap reggel Gazdi Simonnal reggelizik és megkérdezi, hogy lehet, hogy egy nála sokkal lejjebb jegyzett játékos, kiesi nyomás alatt 25-26 ról elmeri lőni, egy meccsen többször is, ő pedig még 20-ról sem..?
Azzal, hogy kikerült a középpályáról Gazdag (mert felkerült csatárba) és visszakerült Hidi, megszűnt a középpályás játékunk. A Paks ellen látott játék felépítés, amit a védők és a középpályások csináltak, teljesen eltűnt. Az igaz, hogy a Kövesd komolyabban csinálta a letámadást, mint a paks (vagy korábban a vidi), tehát ez is közrejátszott, de a paks elleni középpálya biztos jobban megoldotta volna most is. Gazdag helyett NagyD sokkal rosszabb volt, konkrétan semmit nem csinált. Hidit már nem is részletezem, lassú, körülményes, eladja a labdát, hátrafele játszik. Szendrei is pontatlan volt ma, lehet hogy tényleg pihentetni kellett volna, de ne feledjük, nagyon fiatal. Nagy Geri játszhatott volna helyette, tényleg, hol van már megint?
Kicsit túl bátrak voltunk, elhittük, hogy már jó csapat vagyunk, ezért felforgattuk a védelmet, és fel is toltuk. Talán érdemes lett volna szerényebbnek lenni, biztos védekezésre építeni, úgy viselkedni, mintha a kiesés ellen küzdenénk.
Erre jött még a védekezésben egy nagy hiba, rosszul osztottuk el az embert, a kövesdi gyerek teljesen egyedül maradt, ráadásul a beadást rúgó emberre sem értünk oda, nem zavartuk. Nem tudom, kinek kellett volna a gólszerzőre odaérni, Batiknak kellett volna kilépnie, mert három belső védő vigyázott kb. egy emberre, vagy Szendrei választott rossz embert, eggyel hátrébb kellett volna lennie. Csúnya hiba volt. Aztán összemákoltak mégegy gólt, bár ott is illett volna jobban védekezni.
Balogh emberhátrány, még Traore is többet ért. Zsótér használhatatlan, minden labdát elad, bárki jöhetne helyette. Tamás hatalmas csalódás, pár meccs óta figyelem, agyfaszos, beadni nem tud. Inkább játsszon Aliji.
Batik nagyot hajtott a végén, talán sárosnak érzete magát. A két új belső védő jó lesz. (… elfáradtam)
Helyszín : Bozsik Arena. Ebben az a szép, hogy innen kell megtudnunk, hogy a bozsikban fogunk játszani? https://uploads.disquscdn.com/images/75b35c885a6cc166a06c8d67b35e3663d897812e2211ec5e179b4f621078f06e.jpg
Ha így lesz, és nem egy októberben az egész szezonra előre megírt tervet felejtettek el módosítani.
Csak az az 1 meccs van a Bozsikra írva, az összes többi előtte és utána is a hidegkutira van írva.
Szerintem nem, csak nem javították
Csak az az 1 meccs van a Bozsikra írva
És az utána lévő meccsek helyszíne újra Hidegkuti :D
Azt mondják, hogy ez a meccs tényleg a bozsikban lesz, csak miért innen kell megtudnunk?! Valami nagyon nincs rendben a klubbnál..
Biztos az lesz a katasztrófavédelmi főpróba. Most pont kapóra jön a játékunk és a helyezésünk ehhez..?
Ha így lesz, egy nb1-es meccs legalább biztos lesz az új Bozsikban.
Vajon Gazdag sérülése mennyire komoly?
Tudjátok csak azért nem keseredek el teljesen és esek letargiába a csapat teljesítményén, mert itt kibeszélhetem veletek! Kösz srácok!
Jó neked,sajnos èn kezdem feladni a remènyt.Komolyan, meglett fèrfikènt a sìràs kerülget,ahogy làtom csapatom leèpülèsèt.
Utálnám ha kiesnénk, de akkor is ezt a csapatot fogom szeretni. Mivel nincs beleszólásom, ráhatásom, próbálom elfogadni azt ami van.
Sosem tudnèk màs csapatnak szurkolni,de hogy így lezüllesztenek minket,amit csak tetéznek egy nyilatkozni sem tudó edzővel..több,mint elkeserìtő.
https://rangado.24.hu/magyar_foci/2021/02/06/nb1-kisvarda-akademia-celok-fizetesek/
Látszik, hogy Révész kapcsolatban van Hemivel..
A legnagyobb gond szerintem az, hogy nem kezeljük helyén saját magunkat. Tetszik, nem tetszik, a keretünk ma, Magyarországon jó esetben középmezőny alsó szintes. Ez még nem lenne akkora probléma (eltekintve attól, hogy ez a kibaszott Bp. Honvéd), ha meg lenne egy egészséges kohézió, hajtós, küzdő csapatunk lenne (az elmúlt években is relative magasan fölül teljesítettünk), a padon egy tapasztalt, jó edző ülne, a klubházban pedig rend lenne. Ilyen körülmények között akár dobogó közelbe is lehetne kerülni, akár gyengébb kerettel is.
Csakhogy ezek messze nem így vannak, közben pedig dobogóról beszélünk, 4-4-2-re átállásról, számolgatjuk, mennyire vagyunk lemaradva, meg tervezgetjük a jövő évet, hogy akkor aztán akár 2017-ezhetünk is.
Nekünk egy Kövesd ellen is Vidi, Fratyi elleni meccshez hasonló szellemben kellene játszanunk, óvatosan, koncentrálva, akár felvállalva, hogy védekezünk és várni az adódó lehetőségekre. Úgy talán több esélyünk lenne, mint így. Már Bódoggal is ezt kellett volna, tuti több pontunk lenne. De mi edzőktől függetlenül erőltetünk valamit, ami nem megy.
Rohadtul el vagyunk tévedve, ne az legyen a vége, hogy jól útbaigazítanak (nb2), mert nem élem túl. Ill. persze túlélem, csak akkor megint, még egy fokkal szarabb hely lesz ez, ami kurvára nem hiányzik.
„a keretünk ma, Magyarországon jó esetben középmezőny alsó szintes”
Én ebben nem értek egyet.
Valószinüleg a nem létező kövesdi fanatikusok is mondhatták volna ősszel, hogy túl gyenge a keretük, azt most látni, hogy az edző mekkorát forditott az egészen.
Sajnos be kell látni, (főleg a mai után), hogy Eppel, Nagy D., Zsótér, Balogh már túl a csúcson, a jelenlegi foci tudásuk nem NB1-es. (Eppel nem a mai után…).
Szerintem egy jó edző ebből a keretből simán 3-4. helyezett csinálna. Sőt a Vidi gyengülése miatt idén akár még a 2. helyre is esélyes lenne ez a keret egy magas kvalitású edzővel.
Szegény Marcit könnyen leírtad. Játszott egy meccset sok kihagyás után, aztán covid, majd két meccs, és megsérült.
Tegnap egy jó megmozdulása nem volt. :)
Sok játékosban van potenciál, ez igaz, de az még nem jelenti, hogy jelenleg (ezekben a hónapokban) jók. Rutintalanság, elmúlt időszakban kevés játéklehetőség, sérülésből frissen felépülés, jelenlegi sérülések stb. miatt a keretünk nem erős.
Pisont egy másik dimenzióban lezajlott meccset nézett. az interjúja no comment
Egyetlen percig sem domináltunk az egész meccsen, beszélhet akármit. Ha nincs Tujvel, 1-7.
Nézzük a pozitív oldalát. Ha már úgy alakult, hogy a bajnoki címhez közünk nem lehet, legalább kurva izgi lesz a bajnokság hajrája. Már ha addig tartjuk magunkat. :)
Ezzel a játèkkal a szàmunkra fontos meccseken dugó lesz.A Budafok ès újpest is verni fog minket.Nagyon közel került a kiesès rème.Szègyenletes,hogy Nagy D.,Bőle nulla teljesìtmènyt nyújtanak,hogy egy fogalmatlan Pisont az edzőnk,hogy az Nb1 vicc csapata lettünk.Lehet letàmadni,hogy merek ilyet ìrni..le..szarom.De elegem lett ebből a csilli-villi dologba csomagolt szarból.
Érdekes a szurkolói lélektan. Ha megkérdeznénk újpesti szurkolókat (de akár itteni kommentelőket is), hogy miért a kiesés ellen megy a csapatuk, egyértelműen azt mondanák, hogy az oka a „buzibelga”.
Ha velünk kapcsolatban tennénk fel itt a kérdést, akkor a túlnyomó többség szerint Pisont lenne a hibás. Furcsa.
Nem Trezi, hanem az aki nem tud egy rendes edzőt idehozni és egy Trezit használ ki, hogy húzhassa az időt, mögé bújik mert lehet, ikon!
Hozott volna, de meghalt…
Úgy meg ne tegyünk, mintha csak meg kellene rázni az edző-fát, és már potyognak is róla a minden igényt kielégítő edzők… Nem volt oly’ rég, amikor ment a hiszti felröppent nevek hallatán – és akikért a jelenlegi nyomorunkban már könyörgünk. Már jó lenne a Kuttor is, múltkor még bukott edző volt Kövesden, meg a Horváth Feri is, akinek a neve hallatán inkább az NB3-at is elviselte volna itt sok ember, mint őt. Ma már, ha jobban belegondolunk, azért jók lennének, mert-mert-mert.
Oké, váltsunk, én sem vagyok ellene, de az sem igaz, hogy nem kerestek megoldást korábban Trezi helyett is. A kutya ott van elásva, feleim, hogy Bódog rengeteg időt kapott, sokkal többet az indokoltnál. Megmentette a covid, sokáig lehetett azzal takargatni a semmit.
Én Kuttortól nem hánytam vért
Nem voltál megemlítve.
Vagy hozott volna, vagy nem ezt már nem tudjuk meg
Őszintén én nem látok elképesztő különbséget a keretben. Oké, nálunk vannak „nagy nevek”, akik mind mellőzésből, sérülésből térnek vissza, esetleg totálisan motiválatlanok. Attól, hogy leharcolt Fradi-katonákat igazolunk, akiket évekkel ezelőtt selejteztek le, ne gondoljuk azt, hogy ez egy dobogós keret.
Előttünk kaptak egy ötöst a viditől, akiket mi megvertünk.
Ma kikaptunk Kövesden, ők nyernek a Hungárián.
Ahogy mi sem lettünk a vidi meccstől királyok, úgy ők sem feltétlenül lesznek azok a mai mtk veréstől.
Végigmehetnénk posztokon, de csak néhány példa:
– ha 1 kapust választhatnál az első csapatodba az MB1 csapataiból, hányadiknak választanád Tujvelt?
– középső védő posztjára hányadik választásod lenne Lovric és Kamber? (és itt most tegyük félre, hogy én is imádom mindkettőt, de nekik már az utánpótlásban kellene dolgozni, sajnos)
– melyik csapatba férne be Uzoma?
Még egyszer mondom, ezek csak kiragadott példák. Jelenlegi forma alapján egy kiemelkedő játékosunk van, és ő Gazdag. Még úgy is, hogy a köcsög Ugrai láthatóan rossz hatással volt rá. Talán még Batik, aki a szűkebb második vonalba befér, és ennyi. Vannak, akikben van potenciál (Balogh, Eppel, Szendrei, stb), de nekik meg idő kell, mert vagy nagyon fiatalok, vagy ezer éve nem játszottak igazán meccset.
A jelenlegi forma alapján nálam Gazdi NEM kezdő!
Nem nagyon van jobb, sőt…
Én egy ilyesmit is el tudok képzelni a jelenlegi kezdőnek Gazdi nélkül
4, 2, 3, 1
Batik, Slz, Kmbi, Tamás,
Bardea,
Szendrei
Gale. Bocskay, Nagy,
Balogh,
Tamás, Baráth, Batik, Zsótér, Böle, Nagy D, Gazdag,Nagy G, Eppel, Balogh válogatottközeli játékosok. Mindannyian szóba kerültek ott. Motiválni, felkésziteni kellene öket. Bardea, Mezghrani magyar szinten kiemelkedöek. Mondj ilyet az Újpestböl.
Egyik jàtèkos sem vàlogatottközeli!!Nagy tèvedès ezt bàrkinek is hinni.Gazdi teljesìtmènyèt làttuk a vâlogatottnàl,semmi.Rossi el is felejtette.Csak mi gondoljuk úgy,hogy jàtèkosaink extràk,holott gyengèk,mint a nyàri harmat,pisonttal az èlen.
Sajnos igaz. Úgy mondanám, hogy potenciál valóban lehet bennük, de jelenlegi formájukban szinte egyik sem erősítés. Márpedig nekünk jelenleg kell bentmaradnunk.
Válogatottközeli nálam azt jelenti, hogy ott szóba jöhetö, csúcsformában válogatott. Mindegyik, akit felsoroltam,az. Az, hogy csúcsformába kerüljenek a klubjuk szakmai stábjának a dolga.
Csúcsforma mindig lehet, de pl. Eppel 2017-es csúcsformája és a 2021-es csúcsformája között ég és föld a különbség, a 2017-es az válogatott közeli, a 2021-es meg még az NB1-hez is vékony, tudom a 2021-es csúcsot még nem láttuk, ez csak az én állításom, talán majd kiderül igaz lesz-e.
Ajajj. Itt a baj. Eppel 2017ben egy felépitett, tökéletesen megkomponált Rossi féle gépezetbe került be. Hogy ez mennyit jelent, láthatod a válogatottnál. Élvezte Rossi bizalmát, és ö olyan tipus, hogy szüksége is van erre. Akkor teljesit. Kazahsztánban ment neki a szekér, játszott is végig. Feljebb lépett, Belgiumbaés az hiba volt. Ott két gyengébb meccs és pad. Még kettö és lelátó. Hazajött, és játékhiányosan játszott Bodognál. Aztán Covid, Pisont, és céltalan, magányos futkosás a pályán, 0 használható labdával. Egy jó edzö alatt az nb egyik legjobb támadója lenne, meggyözödésem.
Baráth, Nagy Geri, Eppel sérült; Nagy Dominik (és részben Balogh) meccshiányos, őket nagyjából felesleges beleszámítani a mostani teljesítménybe. Névben lehet, hogy nagyok, de a jelenlegi formájuk bőven középszer alatti.
Tamás, Batik, Bőle – azoknak a csapatoknak a leselejtezett játékosai, akikkel elvileg a dobogóért kellene küzdeni…. Oda nem kellettek, ez egész biztosan nem véletlen. Tamást az eddigi teljesítménye alapján kiemelkedőnek látod? És Bőlét? Batik egy kissé kivétel, ráadásul ő nagyon jó srácnak is tűnik.
Zsótér talány, neki valószínűleg egy jobb pedagógus kellene, mint Pisont, ezt aláírom. És marad Gazdag, az egyetlen kiemelkedő játékosunk, aki gyakorlatilag bármelyik magyar csapatba beférne, vagy legalábbis a hasznukra tudna lenni.
Simon, Csongvay, Pauljevic, Mitrovic – semmivel sem rosszabbak átlagban, mint a mi játékosaink.
Geri sérült??
Most tért vissza sérülésből, egyszerűen nincs játékban. Jelen pillanatban őt tök felesleges az ütőkártyák közé számolni.
Ja úgy, azt hittem megint
Attól tartok nála komolyabbak a gondok. Múltkor a beállása után kétszer is egyenes futás közben bukott majdnem orra. Ne legyen igazam, de ilyeneket én akkor kezdtem el csinálni, mikor kezdett teljesen tropára menni a csípőm… Pedig Őt én is jobban szeretem, mint Patyát…. ;)
Ő nagyon menni akar, bizonyítani magának. Lehet ez lesz az utolsó szezonja. Remélem nem.
Kár, hogy igazad van, pedig én mostanáig bíztam a „neves” játékosainkban: Bőle, Tamás, Balogh, Zsótér, Nagy D., de amit mutatnak, az tényleg nem Nb1-es szint.
Pauljovic? Mitrovic? na erröl kérdezd a lilákat, kérlek. Vagy inkább ne, ki fognak nevetni. Csongvai csak vicc volt szerintem, kekeckedsz, nem gondolhatod komolyan. Baráth és Eppel, amig játszottak, sem hozták azt a szintet, amit tudnak. De mindketten válogatott szint. Hogy nem hozzák ki belölük, az edzöi hiba. Tamás máig visszasirják a Molnál és a ZTEnél is. Nagyom jó játékos, de nem bal futó, amit itt csinálni akarnak belöle. Böle a fagyiban és a ZTeben is jó volt, Egerszegen a legjobbnak választották. Elsö meccsén nálunk gólt lött. Az, hogy nem találja Pisont a helyét, nem az ö szégyene. Batik évek ota a legjobb védönk, ebben az évben hibázik sokat. Nem jo neki az 532, nem elég gyors hozzá. Zsótér ugyanaz, mint Böle. Ha kapna elég bizalmat, mint Rossi alatt, jó lenne.
–
Eppel, Baráth: volt egy rövid időszak amikor közel válogatott szint volt (Rossi elfogultságával csak…), de ők már túl a csúcson, egy hamar, lehet soha, nem lesznek már olyanok. (edzőt cserélni kell, az nem kérdés, mert itt semmi csapatjáték nincs)
Baráth végig válogatott volt, még az USAbol is. Rossit, hidd el, nem érdrmes elfogultsággal vádolni. Eppel pedig az NB1 egyik legjobb csatára. Válogatottközeli. Nem válogatott. Nb1böl nagyon kevesen azok UTEbol, Mezokovesdbol, Paksbol, Vardabol, ZTEbol, Budafokbol még annyian sem. Tehát: edzökérdés van, csavarhatja bárki bárhogyan.
Edző kérdés van, ez nálam se kérdés.
Eppellel nem értek egyet, soha nem lesz már húzó ember NB1-es szinten, sőt még alap ember sem, de majd meglátjuk, ha nekem lesz igazam igyál egy sört az egészségemre, fordítva én is így teszek.
Azért Baráth is csak Rossinál volt válogatott, és szerintem már nem lesz, attól még ő talán lehet nálunk alapember, főleg amíg ilyen Klementz vetélytársa van…
Úgy tűnik, hogy itt van egy jelentős különbség a világlátásunkban: szerinted Pisont nem tudja kihozni ezekből a játékosokból, ami bennük van, szerintem meg nem véletlen, hogy 3 edző sem tudta (persze van, aki később érkezett), és az sem, hogy élcsapatok selejtezték le ezeket a játékosokat.
Majd az idő eldönti. (Batikban maximálisan egyetértünk, én is szeretem)
Kiböl nem tudta kihozni 3 edzö sem?
Eppel, Uzoma szerintem egyik NB1-es csapatba sem, most egy kicsit komolyodott a mezőny, még ebbe a Mezőkövesdbe se férnének be.
Nagyon nem
A bajnoki idényes Eppel beférne a mostani Fradiba is.
Viszont a mostani Eppelről nem tudunk semmit, így egészen biztosan nem férne be a zöldekhez.
Tujvellel az a baj, hogy 10 kirúgásból 10 megy az ellenfélhez vagy taccsra. Az pont 10 támadással kevesebb nekünk és 10-el több az ellenfélnek.
Van benne igazság, de a támadásainkat nem a kapus indításokra kell(ene) alapozni.
De hát Eppelből kábé semmit sem láttunk a visszatérte óta… Baráth a bajnoki évben tanári volt, de mióta visszajött, más a helyzet. Ezzel együtt is jár neki az esély, én személy szerint is imádom, de jelen pillanatban egyszerűen nem top védő.
Ha bárkit választhatnál kapusnak, tényleg Tujvelt választanád másodiknak? Én nagyon nem.
Újpest már előttünk, holnap már kieső helyen is lehetünk. Az egész NB1 nézhetőbb focit játszik, mint mi.
Sajnos ez így van… Fel van adva a lecke a vezetőségnek, és Pisont utódjának.
Sajnos nekem is ez jut eszembe mostanában minden NB1-es meccsen.
Ami még nagyobb baj, hogy eredményesebbet is :(
Ebben a bajnokságban simán benne van, hogy ma jó játékkal nyernek, aztán kapnak egy hatost legközelebb bárkitől is.
Most nem akarom nézni, csak azt olvasni, hogy jó védekezéssel és egy két gyors kontrával 1 góllal nyerünk és 3 pontot szereztünk
Mennyivel jobb ez a mötöká úppe meccs. :(
Úppe előz, ha ez így megy. :(
A miénknél csak az újpesti csapatszellem jobb, Tallo labdaszerzéséből szerez gólt Mitrovics, majd pedig mindenkivel ünnepel, csak Tallóval nem. :)
Az mtk nagyon elfekszik az ujpestnek.
Na még gyertek ezzel. Hogy bent akarják tartani a liákat meg a diósgyört. Ez lesz a mai nap megkoronázása. Mindenki hibás, csak mi nem.
láttad a diók meccsét? én láttam…
simán leadta a pontokat a várda
Én is láttam. Semmi extra nem történt. Szar a várda is, csak mi láttunk bennük brazilokat, mert minket lefociztak ugye. De jó. Áruld el, ki akarja bent tartani öket és kit akarnak kiejeteni?
az ujpestet biztos ki akarják…
és nem tudom, de a diókat meg szvsz brnt.
Vezetnek 3-1re az MTK ellen. Nekik nem szóltak? Hagyjuk az összeesküvéselméleteket, hozzunk egy komoly edzöt és kezdjünk el focizni.
Remélem, nem arra utalsz, amire gondolok. Ne akard bemocskolni azt az évet. Ilyen napok után, mint ez a mai, sokszor eszembe jut. Volt csapat, edzö, imádtam útra kelni. Most meg rajtunk nevet mindenki. Lassan a Budafok is.
Supi és csapata tette amit kellett. ?
+ a bíró is besegített egy kamu tizivel
Minden fordulóban van 1-2. Lanzárol mi is kaptunk 7-8at egy szezonban. Bajnokot akartak csinálni belölünk?
láttad abban az évben az oddsokat ránk a szezon elején?
én láttam.
a többi már csak konspiráció…
Én nem mondok semmit.
De nézd már meg mit művel a mindig atombiztos mtk ezen a meccsen. Momentumuk sincs.
Szoktam látni a meccseiket,így még nem láttam őket.
Az hogy az ujpest jól játsszon,ahhoz az mtk kell.
de ma tényleg jól játszik a fujpest
Ok,de az mtk hagyja nekik.
azért mutogat Varga folyamatosan… persze
Nem bundát mondok Istenem…
akkor mi a hagyja nekik???
Az,hogy teljesen szét vannak esve hátul is és középpályàn is.
Nem a megszokott szervezettséget látom,az ufc azt csinál így amit akar,ezért írtam,hogy „hagyják nekik” .
Egy csak átlagosan védekező csapat sem így működik,mint az mtk. Ez kritikán aluli szétesettség.
Atombiztos MTK????? Héttel van több pontjuk, mint a gyenge Honvédnak. Ez ilyen bajnokság. Fagyi kiemelkedik, Mol beszürkül, többi meg egyforma.Najó, edzö nélkül mi gyengébbek vagyunk picit.
Én nem pontokról beszélek.
Játékfelépítés,meccselés. Csapatjáték szinten atombiztosak.
Mint egy svájci óra,úgy szokták tudni a dolgukat a játékosaik.
Na itt most teljes képzavar van.
Csak rohangálnak teljes sötétségben a fejükben egyelőre.Rohangálnak? Inkább kocognak.
Én sem a pontokról beszélek, csak viszonyitásképpen mondom, hogy 7ponttal szereztek többet, mint mi Bodoggal meg Pisonttal. Annyira fasza játékot akkor azért csak nem nyújtanak. Mert akkor 24el szereztek volna többet, mint pl. a fagyi. Vannak jó meccseik, meg szarok. Ez szar. A lilák meg letámadták, meglepték öket. Edzöi huzás. Ilyen nincs nálunk egy sem.
Ilyen szétesett játékot vesztes meccsen,szar meccsen sem láttam tőlük ebben az idényben.
Letámadják meglepik őket?
Ez nem kinder tojás.
Ha letámadják őket,arra is megvan kinek mi a dolga.
De akár itt van a múlt hét példaként.
A Várda ettől sokkal erőteljesebben letámadta őket,mégis az mtk nyert,mert minden libás játékos tudta a dolgát. Most nagyon nem tudják a dolgukat.
Tehát még egyszer:
Nem az eredménnyel van gondom(mert az ilyen fociból lehet szarul is kijönni valóban),hanem azzal amit mutatnak. Ahogy muatják.
Minden csapat lehet az adott napon rosszabb passzban, nem feltétlenül és minden NER összeesküvés, bár kétségtelen, hogy egy jó kis konteót az élet bármilyen területén előforduló dologra rá lehet húzni ;)
A homlokáig fideszes város Debrecent, ahol még nézőszám is akad, amikor épp nem kiesni készülnek, miért ejtették ki vajon? A Videotont miért eresztik le?
Sajnos rossz hírem van: sokkal kevesebb a konteó-vezérelt mérkőzés ebben a bajnokságban, mint azt hinni szeretnénk.
A NER nem úgy szabályozza a bajnokságot, hogy letelefonálnak pl. az MTK-nak, hogy holnap legyetek enerváltak, az Újpestnek pedig, hogy tessék aktívnak lenni ma este, fiúk, és nyerni, mert Orbán úr ma ezt szeretné látni.
A ner-bárók, hercegek és lovagok kapnak egy-egy csapatot, néha valaki így vagy úgy többet is, kicsit zsugáznak a játékosokkal, hogy akkor a másik csapatomat megsegítem egy kis átigazolással, de telefonok nem mennek körbe-körbe, hogy most akkor te feküdj le ma nekik. Ettől még bundák lehetnek, de inkább a mix irányából, mint az illetékes nertársaktól.
Sajnos a szakmaiság dominál továbbra is: melyik edző / klub mire megy az adott játékoskerettel. Szabad kezük van.
Bódoggal rossz lapot húztunk, és Pisont sem megfelelő ember erre a feladatra, még ha Szabó Z. halálával pechünk is volt.
Persze megértem, hogy könnyebb külső ellenségre fogni a bajt (nálunk NER, a NER-nél Soros, migránsok – ismerős, nem?), mint belátni, hogy egészen egyszerűen SZAKMAILAG elkúrtuk. Nem kicsit, nagyon!
Nem is bundára gondoltam,hanem egy extra gyenge napot kifogó mtk-ra,mint aki tényleg nem akarja,hogy megb.sszák,de közben meg szét van rakva a lába.
Úgyhogy teljesen feleslesen írtál sorosról,migránsokról stb.
Az MTK a 4. percben megszerezte a vezetést, gondolták, zsebben a meccs, sínen vagyunk, aztán hopp, Simon K. beköszön 25-ről, a védőt leütközik a 16-osnál, abból a 2. gól. Az előbb még halálraítéltnek elkönyvelt ellenfél ettől belelkesedik, megtáltosodik, és ha egy korai góltól egyszer már leültél, abból nehéz visszapörögni. Mármint idehaza ;)
Rendben. Igazad van. Ner bent akarja tartani az egyetlen nem NER csapatot. Nem vitázok veled, biztosan jól látod.
Miről beszélsz?
Leírjam még vagy 15-ször,hogy NEM arra gondoltam,hogy bundameccset játszanak?
Vagy megbeszéltük és befejezzük szépen ezt a párbeszédet?
öööö, akkor nem értem. Miért feküdt le az MTK a liláknak?
Írtam.
Hogy mennyire extra szar napot fogtak ki.
Olvasd a többi választ.
Ja, jó. Nekem az, hogy az egyik csapat lefekszik a másiknak, az mást jelent. Gondolom Péternek is, mert ö is félreértette.
Jó,mondjuk én elfeksziket írtam,de mindegy is.
Az is kétértelmű.
szerintem meg a lilák ma jól játszanak
Lilák vezetnek, Diók nyertek.
Pintért nem értem minek magasztaljátok. Az előző meccsükön pontrúgásból szereztek csak gólokat, most meg nagyjából 2en is életük gólját lőtték meg náluk. Kb 10ből 9szer biztos, hogy még a stadionból is kirúgják a labdát máskor. Felépített támadásnak egyik sem volt mondható. Ha 30 percen belül 2 gólt szerez a csapatod, onnantól nem kell zseninek lenned.
Nálunk a koncentráció hiányzott ismét. Sok volt az egyéni hiba.
Újpest, DVTK és Budafok elleni meccsek alapján dől el a bennmaradásunk.
Az elsőtől már kétszer kikaptunk, a második erősebb lett és pár pontot a végén kapni fog, Budafok pedig a sötét ló. Nehéz lesz, messze még a vége…
Ha itt Traoret szidjátok, mit mondanátok, ha ez a Tallo rontaná itt a levegőt???
szegény lilák…
Dixi a 3-ra guríts még vagy 3at, hogy elviseld! ??
Már valószínűleg az asztal alatt van.
Ugyanezt írtam szünetben (nemzetközi porond, 2 szinttel magasabban jegyzett bajnokság-beli csapattal).
A kövesd tudatosan játszott,mi pedig tanácstalanul.Ez sajnos edzői hiba.A sokat szidott Pintér sajnos megvert minket.Pedig jobb játékosaink vannak,csak valakiknek össze kéne fognia őket.
Viccelsz, ugye? Első gólnál egy helyben állva néztük, ahogy beverik. Másodikat kontrából. Fél órán belül vezettek 2-vel. Innentől nem kell zseninek lenni, hogy lehozza valaki a meccset.
A 2. 100%!ig Hidi hiba, az hogy ő játszik meg Trezi hiba!
Mióta a felnőtt keretünkben van, kinél nem játszott Patya? Minden edző hülye? :)
Igen!! Vagy nyomják felülről, de az is edző.. minden meccsen -1, de mivel kulcspozi -1,5!! Ezt nem bírjuk el!!!
Csanknak sikerült, és megtanította a népnek, hogy 2:0 rosszabb mint a 0:0…
Hidd el már az is elég,ha önbizalmat ad nekik.Amúgy meg tisztában vagyok vele,hogy egy buta tapló.
Ki ad önbizalmat kinek??
Pinyő a játékosainak.
Ja, az biztos.
Helyesbítek nekem kellene pszichológus : (
?
Varga szerintem nálunk gyenge lenne, az MTK-nál pedig ontja a kanadai pontokat.
Az MTK-nál majdnem minden játékosunkat megköszönnék, mert van aki tudja őket használni.
Ezt a Varga Rolandot nem akarta itt senki…
Ebben a csapatban igen. Ilyen gólpasszt senkitől nem kapna.
Ilyen gólt csak az tud lőni, aki duzzad az önbizalomtól
Az MTK-nak is megvan az önbizalma.
De, én, mondtam, hogy olyasmi tipusú, mozgású játékos, mint Egressy Gábor volt, aki nálunk óriási sztárrá vált pár meccs alatt is.
Többen akartuk, sztem meg is kapta tőlünk a megfelelő ajánlatot, de ő az MTK-t választotta. Látva a csapatok játékát, valszeg jó döntést hozott. Én féltettem az MTK-t, hogy elengedték Gerát és Katonát, de úgy látszik ennek a dealnek a két utóbbi játékos lesz a vesztese rövid távon.
Igen…szégyen!
Óriásit nyertünk volna Vele!
Szerintem a srácoknak egy profi hozzáállású Tusup féle diktátor kellene, meg egy fejturkász aki odabaszna nekik
Vadnai és Gazdag között a legnagyobb különbség az alázat.
Pisont:” az első 20 percet a csapattól nagyon jól visszakaptam…”hát, ha az volt a terv, amit láttunk, akkor nem elszólás volt múltkori nyilatkozat, hogy a kiesésért küzdünk. : (
https://honvedfc.hu/hirek/donto-volt-a-ket-gyors-gol-video/2021-02-06
Másrészt mióta szponzorál minket a lenovo, hogy reklámozzuk az interjúban? Egyáltalán minek oda gép, nem látta a meccset? Vagy nincs véleménye, le kellett írni?
Mondjuk én ezzel egyetértek, csak most nem ezt kellett volna játszani, és nem ezzel a kezdővel.
Azt mondta, amit láttunk.
Az 5 perc alatt benyalt 2 gólig fej-fej mellett volt a 2 csapat, onnantól mi megrogytunk, eltűntünk.
Hogy mitől gondolta azt, hogy a csapatban lesz egy gól, valóban talány, mert helyzetünk sem volt, de más rejtély nincs ebben a nyilatkozatban szerintem. ;)
Az, hogy fej fej mellett voltunk az egy kicsit barokkos túlzás. Nem tudtunk hármat passzolni, ha megszereztük nagy nehezen a labdát visszaadtuk egyből, ha erre gondolt, hogy ezt szeretné visszalátni, akkor nagyon szomorú vagyok
Azért ezt a sorozatot ide teszem, senki se feledje, 1 győzelem 3 pont, döntetlen 1. https://uploads.disquscdn.com/images/b5fb1d3d167d8c2b6d95db53ea1ab20b3c4dd197a1650070417db616b0ac53ae.jpg
Pár szóban a mérkőzésről :
Egy gyenge játékosokból álló de szakmailag jó edzőjű csapat lealázta a jó játékosokból álló hozzánemértő edző csapatát.
A tepertőspogácsa fejű Pintér elmondta a mérkőzés előtt hogy teljesen felkészültek belőlünk, ami igazából rém egyszerű volt : fussál háromszor annyit mint ellenfeled.
Tudták hogy lusták vagyunk és sírós kis kurvaként viselkedünk ha odalépkednek és ledominálnak.
Én szégyelltem magam a mérkőzésen, hogy csak a 85. percben volt az első kapurarúgásunk illetve kidolgozott helyzetünk NEM volt ma sem.
A mai mérkőzést a két edző közötti szakmai különbség döntötte el.
Felháborítónak tartom hogy annyira nincs középpályánk hogy egy vadi új védelemnek kell szerveznie hátulról a játékot mert a középpályások nem hajlandóak futni.
a játékosok :
Tujvel – Ma is köszönetet mondhatunk hogy nem 5-6 lett a vége. 7-es
Uzoma – Folyamatosan integetett, kérte a labdát de egyszerűen nem akarták észrevenni a társak. 5-ös
Batik – Magabiztos volt.A védekezés mellett igyekezett előrefelé is játszani. 6-os
Klemenz – Szakmai hibának tartom hogy rögtön első meccsén a tengely közepére került. Az újat mindig kijjebb rakják és a régi rutinos irányít középről. 6-os
Bardea – Ma is több hibája volt védekezésben de a kapu elé jól érkezik.Ma is közel volt hogy betaláljon. 5-ös
Tamás – Értékelhetetlen teljesítmény. Fejben a csávó nem itt van. 3-as
Hidi – 2-0-ás hátrányban is hátravonva a védővonalba próbbált szervezni 2 méteres hátrafelé alibi passzokkal.Ő ma 2-es !
Gazdag – A sérüléséig bujkált, sértődötten bandukolt mert 1-2-szer odaszúrtak neki. Ettől rögvest a kedve is elment, majd megsérült. 3-as
Szendrei – Fáradt volt ma, szakmai hibának tartom hogy az előző mérkőzéseken bemutatott extra futómennyiség után nem pihentették. 4-es
Balogh – Hetek óta nem kap egy értelmes labdát… 4-es
Nagy Dominik – Remélem nem adnak ma neki vacsorát. nem érdemli meg. 3-as
A cserék :
Bőle – nem tudta a gyorsaságát kamatoztatni mert rögvest elzárták az ösvényeket előtte ahogy megindult. 5-ös
Zsótér – Végre keményen, határozottan jött be, de nem talált társakat középen. Neki ma kezdenie kellett volna. 6-os
Gale – Szépen érkezett , gólt lőtt. Mosolyogva játszik, látszik hogy élvezi.Múlthéten is azt mondtam : max 1,5-2 év múlva ő egy nyugati bajnokságban fog játszani. Addig annyit kellene játszatni ami a csövön kifér. 7-es
Traoré – Hellyle közzel jól tudta kamatoztatni erejét.Szakmai hibának tartom hogy egy verekedős Kövesd ellen nem ő kezdett hanem egy fáradt szalon-labdarúgó, Balogh. 5-ös
Összességében :
Múltkor megírtam hogy a Paks és Mezőkövesd meccsek ragasztják ránk az árcédulát.
A Paks ellen fél óra emberelőnyben helyzetünk sem volt. Ma pedig 85 perc kellett hogy a kaput eltaláljuk.
Leoktatott játék és szervezettség NINCS !
Megy továbbra is az a fajta „szakmai” felkészülés a meccsre hogy : ” majd a támadóharmadban ha megkapod a labdát, meg kell oldanod…”
a mai modern futballban csak az a csapat tud érvényesülni aminek a játéka az utolsó szögig meg van komponálva, fel van készülve minden szituációra, a játékosok vakon tudják hogy hova és mikor kell mozogni ( ma is volt vagy 3-4 taccsra rúgott labda.Nincsenek meg az automatizmusok a mozgásban.A játékosok próbálnak improvizálni).
ez az alap elvárás.
És erre jön rá az adott ellenfél játékából felkészülés, majd begyakorlása a héten.
Nálunk ezek ismeretlen fogalmak. Mi passz számokat mérünk. Labdázgatunk, elvagyunk
A múltheti lekeseknek mondanám hogy mi továbbra is hátrafelé tekintgessünk !
ez ma egy szégyenteljes alávaló produkció volt.
Irodalmi nyelven : Úgy próbáltuk elszavalni a verset hogy nem tanultuk meg.
Próbáltunk szavalás közben rímeket faragni, sűrűn vettünk hosszú levegőket hogy időt nyerjünk.
Ez ma (is) ELÉGTELEN !
Tujvel hetesét a lábbal való játéka nálam rendesen rontja. Annyira gyenge lábbal, hogy ahogy egy kolléga lentebb írta, volt hogy időt húzott. Zsótér csak akkor hatos, ha a jó passzainak számával egyenlő a scoringja.
Egyetértek, csak Zsótér osztályzatát vitatom. Tény, hogy harcos volt (3 perc múlva sárgát kapott), de elképesztően és bosszantóan pontatlan volt! Nálam az Ő teljesítménye nagy jóindulattal sem éri el a négyest.
Annyit módosítanék, hogy Zsótér elégtelen, az, hogy fut mint egy hülyegyerek, az nem biztos, hogy előny, az viszont hogy minden 10-15. labdája megy emberhez, az nulla
Zsótér 6-os, ez remélem vmi vicc, nem is olvastam tovább… duplanulla egy normális megmozdulása nem volt, CSAK labdaeladása.
Zsótérnak egy kegyelmkettest adnék.
Zsótér nem a fekete gyerek volt…
a többi 10/10
Zsótérral kapcsolatban egyetértek, ma kezdenie kellett volna, de a lerakott teljesítmény, főként passzpontosság ma nulla volt! Ha kezdőként is így tolta volna, akkor félidőben le lehetett volna hozni. Nálam ő is 3-as.
Szendreit, Baloghot szerintem is padon kellett volna kezdetni, később csereként hasznosabbak lettek volna.
Második félidős bohóckodás a kirúgásokkal szánalmas volt, ez nagyon nem volt átbeszélve! Tujvel kényszerű kirúgásai meg mindig azonnal visszajöttek, így ez duplán volt fájdalmas.
Nagy Dominiknak sokat kell javulnia, ma ez nagyon kevés volt! Ha valakivel az online-osok interjút készítenek a meccs előtt, az mindig besül..
Pisonttal kapcsolatban egyetértek, taktikailag felülmúlták, próbált javítani meccs közben, de ezek már későn jöttek, addigra eldőlt a meccs a kövesd visszaállva már stabil volt.
Budafok elleni meccs kulcsfontosságú lesz lelkileg.
„Egy gyenge játékosokból álló de szakmailag jó edzőjű csapat lealázta a jó játékosokból álló hozzánemértő edző csapatát.”
Ez sajnos messze nem igaz, és nem az edzők jellemzését vitatom, a játékosaik jobbak mint a mi játékosaink, azt lehet mondani, hogy nevetlenebbek, de sajnos jobbak.
(Nálam Zsótérra is szinte az ellenkezője igaz)
Tavaly 39 ponttal esett ki a Debrecen. Most 22 van nekünk ,és 1,1es meccsenkénti pontátlagunk van eddig. Ha ezt így folytatjuk sima kiesés!!
Ez az alibi játék kevés lesz gyerekek!
Nagy dominikot konkrétan akkor vettem észre, hogy a pályán volt, mikor lecsereltek. Hozza azt, amiért elkuldtek varsobol.
Zsótér, óriási szégyen, egyetlen passza se ment emberhez.
Bole Lukács is nagyon gyenge
Szendrei is annyit ért labdához ma, mint te meg én.
Ja és Tamás Krisztian is óriási csalódás számomra. Ettől jóval többet vártam tőle
Szendrein lepődtem meg a 25. perc környékén, hogy játszik. Éppen egy labdát adott el
Nagyon gyenge volt ma. Nálam is akkor tudatosult, hogy játszik.
Ez nagyon kevés volt. Sima vereség. Nem akarjuk elhinni, hogy minden pont iszonyat fontos lenne!
Zsótér nagyon formán kívül van, nem is értem, mi lett vele. Egyik kedvencem. :(
????
sajnos akcios arukra ez a szabaly nem vonatkozik
Remélem nem kapnak fizetést egy hónapig megvonni az összes faszkalap nagyképű köcsögnek a kocsiját menjen gyalog vagy BKV ahogyan akar
Gyerekek, nem lehet, hogy sok már nekünk ez az mb1?
Merjünk nagyok lenni és mondjuk azt, hogy kinőttük. :)
Atyaég, mi zajlik a pályán…. Ezért még a litván ötödosztályban is kaszával kergetnék el a fotbalistákat
Gyászolni