Mastodon

Lehetséges ellenfelek az Európa-ligában

Izlandtól a kazah-kínai határig jöhet ellenfél.

további részletek itt, a kép kattintásra megnő

Sorsolás június 19-én, az első meccseket pedig július 11-én és 18-án játsszuk.

Ti melyik ellenfélnek örülnétek a legjobban?

Szerző: vh

Egy lőrinci kispesti Kőbányáról. Megtalálsz Blueskyon, emailt itt tudsz írni nekem, ha pedig üzennél, akkor Signalon vagy Telegramon keress. ||

232 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
Döme Sanya
5 éve

Nem kéne Hantát kerestetnünk, már elég régen eltünt.

Zoltán Kertész
Reply to  Döme Sanya

Átnevelő táborban van…. :(
Bakker! A Barca le akarja csapni a kezünkről a Buffont. Bár az anyagiak mellettünk szólnak, de sajnos a Barca kispad szakmai előrelépés lenne, így félő, hogy Ő sem minket fog választani… :(

Vizi Viktor
5 éve
Reply to  Döme Sanya

Nyaral mint az nb1-es spílerek :-)

István Csuhaj
Reply to  GazzaC64

Hiába tud focizni,emberileg 00!

Pelso
5 éve
Reply to  István Csuhaj

végülis, amikor utoljára a kóterból jött hozzánk vki, akkor bajnokok lettünk… :D
(ez meg „csak” házi őrizet volt )

kgyula
kgyula
5 éve
Reply to  István Csuhaj

Sokra megyünk szentéletű de botlábú emberekkel. :)

RW
RW
5 éve
Reply to  kgyula

Azért ezek a summázatok sántítanak némileg. Hiába jobb papíron az Ingja-Tandia duó, mint a Kamber- Lovrics, vagy Kamber-Baráth, nem véletlen az utóbbiakkal lett bajnok a csapat. (Sok minden egyéb tényező MELLETT, nyilván.)

Zoltán Kertész
Reply to  RW

Hát az biztos, az Ingja-Tandia tandem a saját képsségeive, és a Kambi hozzállásával… topligában lenne, nem nálunk
Benjamin-Ingja-Tandia
Mezgrhani Diegó
Álom ötös lenne hátul…

kgyula
kgyula
5 éve
Reply to  RW

Ez igaz, de azért az utóbbiak sem a nulláról indultak. :)
Egyébként egy edzőnek az az igazi mérce, hogyan tudja kezelni (vagy tudja-e egyáltalán ) a nehezebb egyéniségeket.

kgyula
kgyula
5 éve
Reply to  István Csuhaj

Emlékszem egy szurkolói ankétra a 70-es évek közepéről, amikor Lakat doktor volt az edző. Sok probléma volt Kocsis Lajossal, ezért megkérdezte valaki az edzőt, miért nem zavarják el, ha ennyi baj van vele. Karcsi bácsi azt válaszolta, hogy Kocsis zseni, és ő inkább bajlódik ilyenekkel, mint ministránsgyerekekkel.

Döme Sanya
5 éve
Reply to  GazzaC64

Azért tegyük hozzá, hogy a flegma lusta, lassú részmunkaidős Ben volt a legeredményesebb középpályásunk.

kgyula
kgyula
5 éve
Reply to  Döme Sanya

Mondjuk a legutóbbi Fradi elleni győzelem sem lett volna meg nélküle…

Sanzi
Sanzi
5 éve

Úgy az egész interjú!
Nem volt sikeres, de ez még nem azt jelenti, hogy a viszonyokat nem látja jól! Szvsz. igaza van!

pppalika
5 éve
Reply to  Sanzi

Valóban. Amit elmond, sajnos hihető.
Ja, és persze nem cáfol rá senki.

medvepuszi
5 éve
Reply to  Sanzi

szerintem annak van igaza, aki nem csak mondja, hogy minden rossz (ilyenekből volt már sok), hanem akármilyen picit is javít rajta (ilyenből meg kevés), még akkor is, ha majdnem minden is mindenki ellene dolgozik

Zoltan kertesz
Reply to  medvepuszi

Azért ezeket nem akkor harsogta, amikor még pozícióban volt, erre csak utólag döbent rá…

bendeguz1909
bendeguz1909
5 éve

Most megnéztem a lenti vita miatt a Krasznodar ellenünk 2017ben parádézó játékosait, hol tartanak:

1. Ivan Ignatyev – 1999. január – jelenleg: Krasnodar – Orosz Premier Liga 20 meccs 7 gól 4 assziszt

2. Matvei Safonov (kapus) – 1999. február – jelenleg: Krasnodar – Orosz Premier Liga 16 meccs plusz 5 EL – meccs is
3. Daniil Utkin (középpályás) – 1999. október – jelenleg: Krasnodar – O P L 7 meccs 1 gól
4. Magomed Suleymanov (szélső – 1999. december – jelenleg: Krasnodar – OPL 20 meccs 8 gól – Európa Liga – 8 meccs 3 gól (ő 20 évesen a sztárkarrier küszöbén áll): https://twitter.com/europaleague/status/1101449388268765184

Ők négyen 20 évesen már kezdők, vagy kezdő körüli emberek, abszolút sztárkarriert futhatnak be, Magodev és Ignatyev akár európai szinten is.
Ők tudatosan beépítették a játékosaikat, avagy másodosztályban játszanak. Nekünk abból senki nem lett alapember eddig a felnőttben. Tartok tőle, hogy az új olasz edzővel sem ez lesz az irány.
A többiek a Krasnodar 2-ben játszanak, ami az orosz másodosztály. Őket sem írnám le, szerintem közülük többen simán kezdőjátékosok lehetnének a magyar elsőosztályban, ahogy nézegettem a Krasnodar 2 meccseit.

Amúgy ilyen helyekről szerintem simán el lehetne olyan játékosokat csenni, mint amilyen Mezghrani, aki szintén nem kapott lehetőséget a holland első osztályban, de magyar szinten meg kiemelkedőnek számít és kiugrási lehetőség számára.

bendeguz1909
bendeguz1909
5 éve

Bendtner nem biztos, hogy kacsa, elképzelhető, hogy az ügynök bedobta Magyarországon a nevét.

Két nappal ezelőtt a Rosenborgról közöltek hírt, amely szerint biztossá vált, Bendtner távozik a klubtól. Az is felmerült, hogy visszavonul, befejezi pályafutását.
Az ok, hogy egyrészt Bendtnernek viselkedési problémái vannak, ősszel bántalmazott egy taxisofőrt, 50 napra börtönbe is került.
A Rosenborg keretében is sokakkal összetűzésbe keveredett, ráadásul a teljesítménye is romlott. Soha nem rúgott sok gólt, sőt borzasztóak a statisztikái, még az angol másodosztályban is csak 2 gólt tudott összehozni – aztán a Rosenborgban végre elkezdett gólokat rúgni. (A norvég bajnokságban egyébként Kovács Péter is gólkirály tudott lenni többször 2012ben 14 góllal, Bendtner 2017ben 19et lőtt).
Viszont tavaly márcsak megint 5 gólt lőtt, idén még egyetlen egyet sem…

Viszont Norvégia gazdag ország, ott egy Rosenborg reális, hgoy kitermelje a fizetését, nálunk necces szerintem, főleg, hogy van egy N’Gogunk már arra a posztra.

Csaba Horváth
Reply to  bendeguz1909

Kukoc és Ő biztos nagy cimbik lennének. :D

kgyula
kgyula
5 éve

Miért? Kutyaütő?

Pelso
5 éve
Reply to  kgyula

Nagy figura, de tuti kellene neki pár hónap hogy utolérje magát. Nekünk most kész csatár is kellene.
ui. kérdés, hogy a lábbilincs milyen hatással volt a formájára… :)

misike
misike
5 éve

Én is most láttam a facebookon nem tudni mi sül ki belőle balhés csatár eggyütt Ben apóval ütösek lesznek. Ha csak focizni akarna akkor remek lenne

Szabbótázs
5 éve

Böde Paksra megy

kgyula
kgyula
5 éve
Reply to  Szabbótázs

Ezt lehetett tudni, miután Madocsán lakik.

István Hereb
5 éve
Reply to  Szabbótázs

Emlékezzünk meg Bödéről méltóképpen:
https://youtu.be/qKx1eqycl4U

Egyébként annak ellenére, hogy fradista és egyszerű, mint egy faék, azt bírom benne, hogy nincsenek allűrjei, és egy őszinte, lelkes tag.

áfonya bácsi
áfonya bácsi
5 éve
Reply to  István Hereb

Egy igazi egyenes parasztgyerek, sokkal de sokkal több ilyenre lenne szükség a kismillió beképzelt kis gizda gyerek helyett, akik az akadémiákról kikerülnek.

októberes
októberes
5 éve
Reply to  István Hereb

Szerintem ezt haza szánta, a szomszédos Madocsára.

medvepuszi
5 éve

Azon a kis átigazolási hírek fácse-oldalon kívül van más forrás is?

redblackt
redblackt
5 éve

bari
ekkora
kispest
fan??? :)
v
csak
sorbaall,
hatha…comment image

Csaba Horváth
Reply to  redblackt

Délután voltam az UPC-ba, vittem a gyereket edzésre…valami pogácsás összejövetel volt, több régi honvédost is felfedezni véltem (Bárányos, Détári, Garaba, stb.). Nem tudjátok mi volt ott?

medvepuszi
5 éve
Reply to  Csaba Horváth

Az új tulajok meghívták az öregfiúkcsapatot és más korábbi nagyjainkat. Többek közt az Mfa-n is számítanának rájuk vmilyen formában

időskispesti
időskispesti
5 éve

Valaki ezt írta a Népsport honlapján a hír alá, hogy nyertünk a Real ellen, a PAFC akadémiája a Bayern ellen:

„Én kint voltam a tornán mind 2 mérkőzést végig néztem.a Bayern alig tudott kiálni 3 cserével ált ki ráadásul 2003-04 s gyerekekkel.A Real szintén 1 évvel fiatlabakkal jött.De magasan ők játszották a legjobb focit a Honvéd benga játékoai az 1 félidőben rugtak egy kontra golt utána bunkerbe álltak.A madridi fiatalok sokkal labdabiztosabbak és képzettek voltak, viszont mindent kihagytak még 11-t is.
A mieinktől nem vehető el hogy legaláb küzdöttek de már most látni hogy a magyar u17 bajnok nagy lemaradásban van.”

Jó ez a Puskás Suzuki Kupa, de a jövőben ezt át kell szervezni, hogy a Bayern és a Real is komolyan vegye, egykorú gyerekekkel jöjjenek. Inkább kapjunk ki 5:0ra, vagy 8:0ra, de reális képet kapjunk.

Talán sokkal motiváltabb lenne a Real Madrid és a Bayern München is, ha egymással is játszhatnának és nem automatikusan úgy lenne megbontva a csoport, hogy a Honvéd mindig a Reallal játszik, a Bayern mindig a PAFC akadémiájával.
És fontos lenne még egy-két jelentős utánpótlás műhelyet elhívni. Pl. 2 éve agyon volt ajnározva a Krasznodar, akiktől a fiataljaink 8 gólt kaptak, őket is el lehetne hívni.
Na hazudjunk magunknak szerintem, azzal nem fejlődünk

pppalika
5 éve
Reply to  időskispesti

„Jó ez a Puskás Suzuki Kupa, de a jövőben ezt át kell szervezni, hogy a
Bayern és a Real is komolyan vegye, egykorú gyerekekkel jöjjenek.”

Jó lenne, jó lenne, de mintha a felcsútiak szerveznék…

Pelso
5 éve
Reply to  időskispesti

ezek után az nem elég motiváció nekik, hogy megverjék a magyar csapatokat ? :)
—-
„de már most látni hogy a magyar u17 bajnok nagy lemaradásban van.”
jó reggelt az okos kommentelőnek…
nyilván lehetne javítani pár dolgon nálunk is, DE nézzük már meg, hogy mekkora és milyen tömegből szelektálnak Real és Bayern szinten és mekkora a mi merítésünk…!?
és nyilván, hosszabb távon a beépített fiatalok száma az igazi érték mérő, de hadd ne kelljen már magyarázkodni, mert győztünk 1 meccsen és amiatt sem, hogy a vérprofi ellenfelek miért jöttek fiatalabb srácokkal..

Krasznodar vonal jó ötlet, jellemző, hogy heminél ez is inkább csak pr szöveg volt.

bendeguz1909
bendeguz1909
5 éve
photon
5 éve
Reply to  bendeguz1909

a Real 3-asa ifjabb Valderama? :-)

Tibibá
Tibibá
5 éve
István Hereb
5 éve
Reply to  Tibibá

Lelkes olvasója vagy a pfla oldalának? :)
Azért ez nem kis dolog, tényleg van fantázia ebben a korosztályban!

Tibibá
Tibibá
5 éve
Reply to  István Hereb

Az nem plfa, hanem felcsút :) Am nem, de elég cikinek érzem, hogy a mi honlapunkon még mindig nincs kint..
Nem véletlenül nevezte ezt az öreg aranygenerációnak :) Kíváncsi leszek, hogy hány srácot sikerül beépíteni ebből a csapatból a felnőttbe 2-3 év múlva.

Tibibá
Tibibá
5 éve
Reply to  Tibibá

Az a baj ezzel a tornával, hogy ez tök jól hangzik, hogy ütjük a realt, meg általában jól szerepelünk vagy akár meg is nyerjük stb., de ezeken a külföldi akadémiákon ilyen korban még többnyire egyénileg képezik a játékosokat, és 19-20 évesen kezdik őket összerakni, mint csapat. Nálunk ez pont fordítva történik, egyből csapatot csinálnak még és az alapvető hiányosságok 20+ évesen jönnek ki. Sajnos ez Magyarországon így van a jégkorongban, kézilabdában és jó pár csapatsportágban.

Én nem tudtam nézni sajnos a meccset, de a fentiektől függetlenül gratulálok a srácoknak!

kgyula
kgyula
5 éve
Reply to  Tibibá

Elájulni nem is kell. Elég örülni a győzelemnek. Én legalább is tudok örülni neki.

plókaibomba
plókaibomba
5 éve
Reply to  kgyula

vólenték is legyőzték a realt és mire mentek vele?
ez egy utánpótlás torna 17 év alatti korosztályoknak. Itt nem a győzelem, hanem a mutatott játék a lényeges, hogy lássuk hol tartanak a fiataljaink.
a mai meccs alapján én is még nagy lemaradást látok

kgyula
kgyula
5 éve
Reply to  plókaibomba

Én viszont leszarom, hogy mekkora a lemaradás (ami mindig is meglesz egy Real és a magyar akadémiák között), és az érdekel, hogy a Kispest fiataljai ötször nyerték meg ezt a tornát, a névbitorlók meg egyszer sem.

plókaibomba
plókaibomba
5 éve
Reply to  kgyula

ja, csakhogy éppen tőlük a tornán résztvevő játékosok közül legalább egy sallai elkerült egy bundesligába, tőlünk meg… márpedig ezt jegyzik, a többi senki sem

kgyula
kgyula
5 éve
Reply to  plókaibomba

„…vólenték is legyőzték a realt és mire mentek vele? ”

Sokáig gondolkodtam rajta, hogy ilyen méretes faszságra egyáltalán érdemes-e reagálni. Végül arra jutottam, hogy nem érdemes, de muszáj.

Hogy mire mentek Vólenték a győzelemmel? Arra, hogy elmondhatják: 17 évesen megvertük a Real hasonló korosztályos csapatát. Tekintve, hogy ez mégiscsak sportesemény, ahol az ellenfelek összemérik a tudásukat, és győzni akarnak, ha ez sikerül, az azért mégiscsak valami.

Persze nem akarok senkit lebeszélni a fintorgásról meg a vesztesek magyarázatával való okoskodásról. Biztos nagyon fontos nekik, ha a képzéssel kapcsolatos kérdések szakértőjeként tudják magukat mutogatni. Már aki előtt lehet…

plókaibomba
plókaibomba
5 éve
Reply to  kgyula

erre a szintre hadd ne menjek le..

itt jössz ezzekel az agyzsibbasztó közhelyekkel.. a győzelemnek tétmérkőzésen van jelentősége, ez viszont egy privát szervezésű felkészülési tornasorozat (tehát nem UEFA által kiírt versenysorozat), amelyet már eredetileg is
arra találtak ki, hogy a résztvevő magyar csapatok valami visszajelzés-félét kapjanak arról, hol is tartanak és fejlődni tudjanak

ha még egy utánpótlás bajnoki versenysorozatról lenne szó, vagy az u19 Bajnokok LIgájáról, ahol a klub konkrétan nyolcat kapva búcsúzott legutóbb, arra az ember bólint egyet, de ez..

ha te tényleg ennyire buta agyatlan primitív kretén vagy, hogy képtelen vagy megérteni ennek a jelentőségét, akkor én nem fogok itt szenvedni veled

örülj az u18as csodagyerek filkoroknak, simonádámoknak, stb., a magadfajtáknak lehet még eladni ezt 2019ben.
Nyugaton márcsak röhögnek az ilyeneken

kgyula
kgyula
5 éve
Reply to  plókaibomba

„…képtelen vagy megérteni ennek a jelentőségét, akkor én nem fogok itt szenvedni veled”

Ne is, mert nem biztos, hogy vissza tudod adni, amit valakitől olvastál ennek a „jelentőségéről”, és csak a kudarcod duplázódik… :)

medvepuszi
5 éve
Reply to  Tibibá

Alapvetően én is túl eredménycentrikusnak érzem a magyar up-képzést, a miénket pedig különösen az akadémiák között. A klubnàl dolgozók szerint ez Hemingway hozzáállásának is volt köszönhető. De én inkább attól a minapi hírtől nem jöttem lázba, hogy minden korosztályunk min.ezüstérmes. És? Tessèk évente két ki-bebszottul jó 18 évest adni az első csapatba, a többi mellékes. DE: tényleg évek óta látszik ezeken a tornákon, amit írsz, tényleg jobb lenne egy az egyben jobbnak lenni náluk, csak lehetetlen. Ebben a korban legalább még így verjük őket, és ezért óriási hratula a srácoknak! Egy Realt verni így is beutál teljesítmény. Hol vagyunk attól, hogy 2-3 évvel később akár csak így is verjük őket? Ami számomra még pozitív: az edző is inkább kritizálta a játékot, vagyis tudnak ennél többet is.

plókaibomba
plókaibomba
5 éve
Reply to  medvepuszi

a probléma, hogy itt a győzelem ebben a korosztályban még nem a 3 pont, hanem, hogy partiban vannak a játékosaink gyorsaságban, technikailag.
nagyon sokszor, már vagy 4-5 ször vertük a realt, de semmit nem jelentett, csak irreálisan nagyképűvé teszi a fiataljainkat, akik utána máris Nyugat-Európába követelik magukat és azt hiszik, hogy extra munka nélkül is már ezen a szinten vannak.

másrészt meg ez nem a Real Madrid
ez csak a Real akadémiája, közülük nagyon kevesen lesznek a felnőtt csapat tagjai. rossz kimondani, de a Real már olyan játékosokat igazol szinte ebből a korosztályből a felnőtt csapatba, mint Vinicius Jr., akit tavaly igazoltak és alig 2 évvel fiatalabb, mint ezek a fiataljaink.
tehát itt az elvárás nem az lenne még, hogy azokkal vegyék fel a versenyt, akik később a real szintjén lesznek

medvepuszi
5 éve
Reply to  plókaibomba

Jogos! De azért hozzáteszem: az Mfa se a Honvéd, nálunk is nagyon kevesen lesznek a felnőttcsapat tagjai. Lásd a fiatalokszabály kivételével kb. bármikor. Sőt, mi is igazoltunk fiatalt (Zsótér-kölcsön)

Dzozeff
Dzozeff
5 éve
Reply to  plókaibomba

Morata, Carvajal…

Dzozeff
Dzozeff
5 éve
Reply to  medvepuszi

2006-ban alapították az MFA-t, azóta több mint 60 játékos mutatkozott onnan be az NB1-ben, akik pedig szerepeltek a Puskás Suzuki kupán, azok közül 42-en lettek NB1-es játékosok (ők benne vannak a fenti számban!)

Al Dundy
Al Dundy
5 éve

Most találtam egy 2012-es!!! fradistával folytatott vitám írásbeli maradványát melyben ő ezekere az arcokra hivatkozik mint a jövő nagy fradi alapjai magyar fiatalok (a Kispest meg egy légiós zsákutca): Jova, Kunsági, Gyenes,Fülöp, Sváb, Vattai, Busai,Zsivócky, Gárdos, Belicky ifj. Nyilasi , Batik. Míg én ezekkel kontráztam: Vécsei Moga Vernes NagyG. Bobálx2 Vólent Baráth Hidi Erdélyi Gazdag. hangsúlyozom 2012-t írunk. Így visszanézve szinte napra pontosan 7 év távlatából lényegesen jobb a mi helyzetünk. Ráadásul mind akadémista leszámítva az ekkor még alig 21 múlt Hidit.

Kicsipest
5 éve
Reply to  Al Dundy

És az egyik legnagyobb név (Busai) hamarosan a miénk lehet ?!

Tony Soprano
Tony Soprano
5 éve
Reply to  Kicsipest

Na ne!!!!!!!!!

Fedayn33
Fedayn33
5 éve
Reply to  Kicsipest

Viccnek is rossz a drogos, fradi B közepes geci…

obviusz kapitány

Ma 14:14-kor kezdünk a Puskás Suzuki Kupán a Real ellen. Elvileg minden meccset streamelnek (most is megy a felcsút meccse). Link itt: https://www.pfla.hu/?q=news/9468

obviusz kapitány

Nagyon komoly szurkolás volt a bevonuláskor, füstbombával, énekléssel. Respect! :)

prison miki
prison miki
5 éve

ezt régen a mi honlapunk nem közvetítette?

obviusz kapitány
Reply to  prison miki

Video streamen? A mi honlapunk? Ugye viccelsz? Max szövegesen.

prison miki
prison miki
5 éve

Haha stream, jo vicc :D szovegesre gondoltam

Pelso
5 éve

Jó lenne már valami hangyás hír… Mi a fax van elvtársak?
Ui. A félreértések elkerülése végett, Nem a Bloggereknek szólt

Carpethy
5 éve
Reply to  Pelso

és már 3 napja nincs új poszt a csakblogon…

áfonya bácsi
áfonya bácsi
5 éve
Reply to  Carpethy

Most kebelezi be a NER Hantáékat. Holnaptól már Pogácsás Gyuri szerkeszti a csakblogot.

Döme Sanya
5 éve
Reply to  áfonya bácsi

Nagyon úgy néz ki.

Zoltán Kertész
Reply to  Döme Sanya

Csak „kompatibilizálják” őket.
Ma végzik a „pogácsás szemesztert” :)
(Elnézést az olcsó poénkodásért, maximális tisztelet a házigazdáknak!)

Pelso
5 éve
Reply to  Carpethy

Sajnos nincs téma

Pelso
5 éve
Reply to  Pelso

Nagyon remélem hogy nem…
Én várok még 3-4 „Moutari szintű igazolást

Döme Sanya
5 éve
Reply to  Pelso

A Hemi korszakban is csak később kezdték járni az elfekvőket.

Tuszek
Tuszek
5 éve
Reply to  Pelso

Hangya ma tölti utolsó napját Balin az instája szerint. Pár napja kint még kupadöntős örömködős képet posztolt.

Döme Sanya
5 éve

Debrecen közel lenne, húzhatják őket is?

KZoli
KZoli
5 éve
Reply to  Döme Sanya

Fehérvár még közelebb :)

obviusz kapitány
Reply to  Döme Sanya

Nem. A Debrecen sem kiemelt. Mi a kiemeltek közül kapunk.

Döme Sanya
5 éve

Ennyire a végén vagyunk a listának? Elég gáz.

Carpethy
5 éve
Reply to  Döme Sanya

vagy lehetne Sárvár, esetleg Hódmezővásárhely is :)

Zoltán Kertész
Reply to  Carpethy

Nem hiszem, hogy azt jó szemmel néznék, hogy még ott is előbb legyen EL csapat, mint aljcsuton… De ebben a szezonban már akkor sem lesz, ha támogatnák.

Pelso
5 éve

Gazdi bulvár…

Laszka
Laszka
5 éve
Reply to  Pelso

Ö ott jobbra Bendeguz?:)

áfonya bácsi
áfonya bácsi
5 éve
Reply to  Pelso

1. A szomszédok imádhatják ezt a kattogó hintát. :D
2. 0:25, még hogy Gazdi nem tud soha a kapuba találni…

Zoltán Kertész
Reply to  áfonya bácsi

Áhá! Szóval Őt az a nagy kapu zavarja. Valami hologramként valamelyik sarokba oda kellene vetíteni neki ezt a megszokott kicsit! :)

Kicsipest
5 éve

Megvan az új kapusunk? Hemi nevét is megemlíti!comment image

áfonya bácsi
áfonya bácsi
5 éve
Reply to  Kicsipest

Már alá is írták a szerződést.comment image

Pelso
5 éve
Reply to  áfonya bácsi

persze… épp megköszönte neki, hogy Róla nevezhetett el 1 bort. :)

áfonya bácsi
áfonya bácsi
5 éve
Reply to  Pelso

Tényleg? Pedig már azt hittem… :P

Pelso
5 éve
Reply to  áfonya bácsi

figyelek rád és segítek, h nehogy belefuss valami téves következtetésbe itt a passzív időszakod után… :D

Kicsipest
5 éve
Reply to  áfonya bácsi

?

áfonya bácsi
áfonya bácsi
5 éve
Reply to  Kicsipest

Állítólag azt mondta, hogy ha Dombó is jön, akkor megelégszik a Magyar Kupa meccsekkel, tudja hogy vele már nem versenyezhet.

Sanzi
Sanzi
5 éve

Ebben a kérdésben Latabárnak nagyon igaza van… Danilo egy garast nem ér. Inkább Majer vagy Cipf játsszon mostmár! vagy egy eddig számunkra ismeretlen fiatal!!!

Kovács Hunor
5 éve
Reply to  Sanzi

Akármennyire is szidjuk,nb1-es szinten nagyon jó.
Luxus lemondani róla.

bendeguz1909
bendeguz1909
5 éve

Játékintelligens, de kissé lassú mozgású, mint Pilik volt:

bendeguz1909
bendeguz1909
5 éve
Reply to  bendeguz1909

ez viszont a világon mindenhol nagy gólnak számítana:

https://www.facebook.com/100009241730352/videos/2274238806227488/?id=100009241730352

kgyula
kgyula
5 éve
Reply to  bendeguz1909

Ez meg ki a…? Képben van, vagy csak te szeretnéd leigazolni?

1909-93-17
1909-93-17
5 éve
Reply to  bendeguz1909

A látottak alapján simán megér egy próbát: 28 meccs, 23 gól, 5 gólpassz idén. A szerb csatárokkal egyébkét sincs bajom, inkább védőként nem bízom bennük annyira. :D

István Hereb
5 éve
Reply to  1909-93-17

Ne felejtsük el, Vili milyen mutatókkal rendelkezett a lett bajnokságban, aztán itt meg… persze tudom, megsérült, de hát azóta sem tudott villogni az NB III-as csapatban sem.

1909-93-17
1909-93-17
5 éve
Reply to  bendeguz1909
zolee
zolee
5 éve
Reply to  bendeguz1909

Azonnal szerződést tennék elé szlovák 2 ellenére is…Elég sanszos, ha nem tesszük más lecsap rá…

Zoltán Kertész
Reply to  zolee

Hát a Tisclernél biztos jobb, a mai keretbe beférne, még be is válhatna (ennyi erővel a Tabakovicot is meg lehetett volna próbálni…)
No én azt se bánom, ha a jobbakat elkezdik bejelenteni, bemutatni… :) (Remélem az, hogy a Danilonak semmilyen ajánlatot nem tettek, az azért volt, mert jobbakban utazunk!)

Pelso
5 éve

Tisclernél nagy valószínűséggel Te is jobb vagy… :D
de azért fura lenne, ha szlovák kettőből erősítene 1 magyar, dobogóra pályázó csapat.
https://www.transfermarkt.com/samir-nurkovic/profil/spieler/192791

Vizi Viktor
5 éve
Reply to  bendeguz1909

A video alapján nincs itt helye… sokkal jobb annál :-) Nem értem miért nem a szlovák egyben játszik legalább

Gabesz
Gabesz
5 éve

Védőnek a b.hátvéd Hangya Szilveszter mellett meg lehetne szerezni a Vidis Tóth Bencét aki kikerült a fő sodrásból és a szintén háttérbe került Lang Ádámot.

Gabri M
Gabri M
5 éve

comment image

István Hereb
5 éve
Reply to  Gabri M

Ez Szerbia volna? Melyik csapat a KFC?

Kovács Hunor
5 éve
Reply to  István Hereb

Majdnem.Mintha Komárom lenne megemlítve. :)

István Hereb
5 éve
Reply to  Kovács Hunor

Ó, tényleg. És nem is a Kentucky Fried Chicken :))

Kovács Hunor
5 éve
Reply to  István Hereb

Nekem is KFC tűnt fel a sorokból leghamarabb. :)

Blaser Ferenc
5 éve
Reply to  Kovács Hunor

Akkor ő is Hemi-szerzemény lesz? : ) Szelleme itt kísért!

Szabbótázs
5 éve
Reply to  István Hereb

. ,

Lassie Tizenkilenc
Lassie Tizenkilenc
5 éve

Pár gondolat az ubi szezonban :

Danilo : Meglepne ha a diókhoz kerülne. Bár annyi ráció van ugyan benne hogy ha kapna egy jó lóvét és garantálnák hogy mindig kezdő legyen akkor elvegetálhatna ott, illetve magyar felesége is könnyebben boldogulna az új gyerekkel.

MTK : A másodosztály miatt elkezdte kiszórni az MTK a légiósait.Kicsaktól és két társától már elköszöntek. Kiváncsian várom hogy fog alakulni Ikenne King sorsa. Ő tavaly mohó lett, elhitte egy jó szezon után hogy jó játékos és megérdemli a sok pénzt.Semmiképpen nem akart már hoszabbítani velünk .
Aztán az MTK-ben sérülések és egyéb fennakadások miatt kb 4 meccsen szerepelt, majd ki is estek.
Ha itt maradt volna, lett volna annyi respektje hogy akár félsérülten is elücsörögjön a padon. Az MTK tuti elzavarja. Ide pedig már nincs visszaút mert lett helyette a posztján jobb. (Mezghrani).
Fog e ilyen állapotban csapatot találni és főleg jó pénzért ??

fradi : Tőzsde nyelven az elmúlt hónapban a bajnoki cím megnyerésével elérték a csúcsot és indul a lassú süllyedés ( ami akár zuhanássá is válhat!) Egymás után hagyják el a pénzt jól szimatoló kulcsemberek a süllyedő hajót. Előbb Petrjak választotta a nézők nélküli, de stabil lovettával működő parmalatot, majd most a középpályájuk motorja Gorriaran ( aki végig azt hangoztatta hogy a BL-ben a fradiért küzd és majd valamikor európai élcsapatba akar menni) igazol haza egy mexikói csapathoz.
Büdi Dániel állítólag aláír a Pakshoz ma.
Illetve Lanzafamét duruzsolják a madarak hogy lehet újra Kispestre jön.
Hogy mi lehet a háttérben ?
Egyszerű.A szoláriumos szemfényvesztő ( eldugott ebédeken játékosok fülébe duruzsoló) rosszul gazdálkodik.felelőtlenül igérget fűt-fát minden játékosnak és most hogy lezárták a könyvelési évet, kiderült hogy csinált a csávó 1MILLIÁRD Forint sarat.(A töménytelen állami milliárdokkal teletömött csapatnál!!!)
Hát ja kérem, így könnyű elhülyíteni játékosokat.
Gyors számolás : ha egy átlag csapatnál egy játékos keres nagyjából 3 millát ( kb 10,000€), de elmegy a fradiba mert ott havi 8 milliót kínálnak, akkor évente ez a játékos 60 millió forinttal fog többet keresni. Ha kb 16-17 ilyen játékost szerződtet a fradi az kerek 1 milliárddal több bérköltséget eredményez !
Tehát : ahhoz hogy meghúzza most a nadrágszíjat, első körben a legtöbbet kereső játékosokat kell picsánrúgni.
A prognózisom az hogy fél – vagy max 1 év múlva az egész galeri , szoláriumostul picsán lesz rúgva….

Dombó : már ha csak pletyka szinten fel is merülhetett a neve ennek a hobbijátékosnak akkor helyette sokkal több rációt érzek Gyollai Daniban. 22 éves, itt nevelkedett, az elmúlt éveket a Stoke-ban töltötte. Szerződése jelenleg lejárt.
Ha haza lehetne hozni akkor hasonló karriert tudna befutni mint Gróf. Az más kérdés hogy idénre mindenképpen kell egy rutinos, azonnal bevethető kapus.

Zoltán Kertész

A Kingről nagy csend van, szerintem nem téma az elengedése. Nem hogy Ő már „futballmagyar” vagy mi a …., mint pl, Lovrics/Kamber?

októberes
októberes
5 éve

Lovrics és Kamber magyar állampolgár (is). ŐK beszélik a nyelvet, ellentétben a Fehérvár „magyarjaival”.

Zoltán Kertész
Reply to  októberes

De van valami, pl. a Lanzánál is ezt emlegették, hogy ha folyamatosan itt játszott volna, akkor akár magyar válogatott is lehetne. Nincs valami ilyen kitétel, hogy x év után nem számít légiósnak?

októberes
októberes
5 éve

Szerintem x (tippelnék:5) év után lehet magyar állampolgár.

Zoltán Kertész
Reply to  októberes

Visszatérve Kingre, összességében -jelen állás szerint- ~Neki sem jött be a váltás…

Lókukac
Lókukac
5 éve

Sérülésekkel nyilván, de sérüléssel a maradás sem jött volna be neki

Sanzi
Sanzi
5 éve
Reply to  Lókukac

Kispesten bizonyított, a Hungárián nem. Ezért nálunk a sérülése ellenére se küldték volna el…

októberes
októberes
5 éve

A pályafutása szempontjából nem előre haladt, ahogy pl. Botka, Prosser vagy Bobál sem. A több pénz talán vígasztalja őket.

Sanzi
Sanzi
5 éve
Reply to  októberes

Botkát és Prossert nyilván, de Dávidot??? Ő nem hiszem, hogy akkora szorzóval játszana paksszitiben…

kispista
5 éve

Azt hiszem, egy huzamban 5 évet kell az adott ország bajnokságában játszani. Amikor először elment tőlünk, akkor ezt megszakította, így most csak 3 évnél tart a visszatérés óta.

immortalis blog
immortalis blog
5 éve

Az olasz visszatérésére te mennyi esélyt látsz? (változatlanul: én azok közé tartozom, akik NEM szeretnék, ha visszajönne.) Komolyan érdekelne a válaszod.

Laszka
Laszka
5 éve

tudom, nem engem kerdeztel, de en ugy gondolom hogy 0-10% szimpla marketing hiszterianak tudom be, illetve a fratyistak rajtunk szorakoznak vele. ilyen szintü jatekosoknal csak akkor van konkretum amikor mar alairt, addig meg tök mindegy….

immortalis blog
immortalis blog
5 éve
Reply to  Laszka

Gyakorlatilag minden vélemény érdekel. (Y)

Tony Soprano
Tony Soprano
5 éve

Jót tenne a lelkemnek ha már nem látnám többet a zöldeknél. Ha ehhez az kell, hogy visszahozzuk az is jó. Csak ne lássam ott játszani.

Zoltán Kertész
Reply to  Tony Soprano

Ne nézzél fagyi meccset! :)

Tony Soprano
Tony Soprano
5 éve

De ellenünk is játszik.☺

Laszka
Laszka
5 éve
Reply to  Tony Soprano

ha megigeri, hogy tartja ellenünk azt a kivalo format, amit a szezonban jatszott akkor nem sok vizet zavar ;)

Tony Soprano
Tony Soprano
5 éve
Reply to  Laszka

Mondjuk ez igaz.

Zoltán Kertész
Reply to  Tony Soprano

Na ugye!

~Öröm nézni. Az igazi az lenne, ha „cr7-ezne” is! :)

Laszka
Laszka
5 éve

most lattam, hogy megkezdte a fratyival a felkeszülest….amikor tölünk pattani akart akkor nagyivben nem latogatta mar az edzeseinket :)

Kovács Hunor
5 éve

Nem sok,gyakorlatilag semmi. De attól jöhetne,mert addig sem a ratyi fradinak hozná a pontokat.
Tony Sopranoval teljes egyetértésben így gondolom.

István Hereb
5 éve
Reply to  Kovács Hunor

Szerintem a BL selejtezők végéig biztosan nem engedik el.

Laszka
Laszka
5 éve
Reply to  István Hereb

de akkor nem jatszhatna nalunk az EL csoportkörben :D

Lókukac
Lókukac
5 éve

„Az MTK tuti elzavarja.”

Az MTK megtartja Kinget, kölcsön lesz adva valószínűleg a Kaposvárnak.

októberes
októberes
5 éve
Reply to  Lókukac

Csak nem egy kék-fehér bennfenteshez van szerencsénk? ?

Csaba Horváth

Fradi esetében nem érzem a süllyedő hajó effektust. Gyanítom, ha tényleg ilyen miliárdos hiány merül fel, az egy odairányított szponzorral vagy egy bújtatott kormányzati tartalékkal el lesz sikálva. Sajnos.

Sanzi
Sanzi
5 éve
Reply to  Csaba Horváth

Most egyetértek Lassivel, kamuszpli bekamuzza a Petrjsk sztorit, közben az egész csak arra megy ki, hogy csökkentsék a bér „zsákot”, nem véletlen Gorriaran + a legjobban kereső Lanzának is a parkoltatása…

Sanzi
Sanzi
5 éve
Reply to  Sanzi

+ Rebrov szvsz csodálja Lanza teknijai tudását, viszont megveti a csapat védekezésének hiányát. Szvsz ő most N jön, de majd a BL kiesés után esélyes…

Kovács Hunor
5 éve
Reply to  Sanzi

Jajjj….

Sanzi
Sanzi
5 éve
Reply to  Kovács Hunor

Telefon autocorrect, hasznos… egyébként meg BAZDMEG!

Kovács Hunor
5 éve
Reply to  Sanzi

Nem arra gondoltam…
Hülyeségeket írkálsz,erre te bazdmegozol. :)
Dehogy akarják csökkenteni a bér”zsákot”(ahogy te írod),egyszerűen nem tudták megtartani sem Pertjakot,sem Gorriarant(úgy néz ki).
De arról sincs szó,hogy az olaszunk parkolópályán lenne.Ez egy-két sötét zöld agyszüleménye,ti meg buktok rá.

Sanzi
Sanzi
5 éve
Reply to  Kovács Hunor

A legjobban kereső Lanza (havi 12-14)… mivel semmit sem védekezik ezért Rebrov passzolná, de mivel támadásban megkerülhetetlen ezért a BLig tuti marad… majd a kiesés után jön…
2. Böde (havi 10), már kb. ott sincs
3. szvsz egy ukrán…
utána Gorr (8-10).
4. kb Leo volt… mostmár az első 10ben sincs

Mint kitudódott Petrjak még így is kevesebbet fog keresni mint Lanza… és még te mondod, hogy hülyeségeket írok…
méghogy nem csökkentik a fizetési tömeget…

Egyébként te meg minden kamu maszlagot elhiszel amit a sajtónak nevezett fityeszbarátok irogatnak? Szolipali jól megetett… téged is…

Kovács Hunor
5 éve
Reply to  Sanzi

Nem csökkentik,hanem csökken az magától,nagyon úgy néz ki. :D
Kicsit fusztrált vagy,hogy szolipali vesszőfutásával kapcsolatban is fityiszezel,mindenesetre ha az olasz jön a Bl kiesés után,akkor kijelenthető hogy neked volt igazad. :) Kívánom,hogy így legyen. :)

Kovács Hunor
5 éve

Az én prognózisom meg az,hogy hiába csinálja szolipali a hiányt,Kubi majd kipótoltatja. Nehogy azt gondold,hogy nem fognak majd odaküldeni még egy pár szponzort,ha a helyzet úgy kivánja. Nem lesz ott picsánrúgva senki anyagiak miatt abban biztos lehetsz(hozzáteszem kívánom,hogy neked legyen igazad :D ).
Az olaszt nem valószínű,hogy elengedik,azon kár is meditálni(a szarfradisták hülyítik ezzel egymást,meg közülünk egyeseket).

Kovács Hunor
5 éve
Reply to  Kovács Hunor

Persze. A fradi tavaly,vagy tavalyelőtt is kapott karácsony tájékán egy gyorssegélyt,ha jól emlélszek 6,vagy 700.000 millió forint formájában.
Fradinál 1milliárdos hiány? Az lófax. Lépjünk tovább kategória.

viktor csorna
5 éve

King pont annyit kért,mint amennyiért az Uzoma ide jött,csak hát az utóbbi a Supka embere volt,at igazsághoz ennyi hozzá tartozik.

kgyula
kgyula
5 éve

Egyesek nem győzték ekézni, hogy nem passzol, befejező csatár létére nem assziszt-csúcstartó… :)

obviusz kapitány
Reply to  kgyula

A befejezések se nagyon mentek. A 9 góljából sok a büntető. Ráadásul nagyon sok támadás elhal az egyéni próbálkozásain. Igaz, legalább próbálkozik.

Laszka
Laszka
5 éve

Cserepadrol beszallva rendre lendületet hozott, szerintem a versenyhelyzet fenntartasahoz jo egy ilyen kaliberü csatar a csapatban.

októberes
októberes
5 éve
Reply to  kgyula

Szerintem az Újpest és a fagyi ellen játszott igazán jól, mert ott passzolt, ha kellett. Máskor öncélú a játéka, lehet mondani, hogy persze , mert befejező csatár. Pl ha N’Gog felfogásában játszana -aki csapatjátékos a javából-, az NB1 egyik legjobb csatára lenne, mivel a képességei megvannak hozzá.

kgyula
kgyula
5 éve
Reply to  októberes

Sajnos egyedül ő az, aki neki mer menni a védőfalnak, és nem szarik be attól, ha egynél több ellefelet kell kicselezni. A többiek meg se próbálják, inkább hazaadnak az ellenfél 16-osától, vagy ha megpróbálják, az labdavesztés…

Kovács Hunor
5 éve
Reply to  kgyula

Na ebben most nagyon igazad van.

Tony Soprano
Tony Soprano
5 éve

Én is mert itthon jobbat nem nagyon találunk.

photon
5 éve

az átigazolási szezon június 15-én kezdődik, és augusztus 15-én tart. oké, hogy türelmetlen mindenki, de ha ez az időszak előtt és után igazolunk, az megint kukázást jelent.

Csaba Horváth
Reply to  photon

Hát azért kikukázhatnának egy Petrajkot, vagy egy Zubkovot, ahogy Vidi-Fradi csinálta. :D

Zoltán Kertész
Reply to  Csaba Horváth

Ez inkább „rózsadombi lomizás”, a szezon utáni az igazi „kukázás”.

photon
5 éve

:-))

photon
5 éve
Reply to  Csaba Horváth

orosz nem egyenlő olasz :-)))

Zoltán Kertész

„A DVTK kiszemeltjei közé tartozik a 31 éves Danilo. A brazil csatár

kilenc góllal zárta az előző idényt a Budapest Honvédban, de a klub nem

hosszabbította meg a nyáron lejáró megállapodását, így szabadon

igazolható. A klub egy másik csatár iránt is élénken érdeklődik, a Debrecenből távozó Haris Tabakovicot csábítaná magához.”

Ez szó szerint értendő: „a klub nem hosszabbította meg”?! (jobb csatáraink lesznek? :) )- vagy csak „újságírói” fogás?!

Ha nincs jobb kiszemelt, akkor a Tabakovics megérne egy próbát (ha egészséges), a lokiban szórta a gólokat mielőtt megsérült.

Várom a bejelentéseket! :)

Csaba Horváth

Igen…elgondolkoztató, ha Danilo nem ért meg egy hosszabbítást, akkor milyen csatárok érkezhetnek… :)

Fedayn33
Fedayn33
5 éve
Reply to  Csaba Horváth

Szerintem Danilo nem igazol vissza Magyarországra, pláne, hogy tegnap született meg a gyermeke. Azt nyilatkozta anno, hogy ar aba világból vannak ajánlatai…..sztem oda megy még 2-3 évet pénzt keresni.

októberes
októberes
5 éve

Van egy szabad ágy a rehabilitációs részlegünkön? ?

Zoltán Kertész
Reply to  októberes

Mekkora reklám értéke lenne, hogy az új tulaj is folytatja a Hemy karitatív elhivatottságát! :) De most (kicsit) komoly(abb)an, tényleg egy gólerős csóka (volt?).

októberes
októberes
5 éve

Csak mindig az a fránya sérülés. Nélküle mekkora játékosaink lehettek volna a közelmúltban.

Tibor Molnár
Tibor Molnár
5 éve

A Niederkornt kérem, vágjunk vissza nekik a tavalyi szégyenért!

októberes
októberes
5 éve
Reply to  Tibor Molnár

Ennek sajnos van egy nagy akadálya. Nem kaphatjuk.

István Hereb
5 éve
Reply to  októberes

Majd a főtáblán!

Balázs Németh
Balázs Németh
5 éve
Reply to  Tibor Molnár

A Niederkorn se kiemelt, őket nem kaphatjuk.

Balázs Németh
Balázs Németh
5 éve
Reply to  Tibor Molnár

Az azért túlzás… Az első meccsen meg kb 3 pirosat kellett volna kapjanak annyit favágóskodtak. Plusz Filip és Danilo is elcseszett 1-1 ziccert, ha azokból 1 bemegy továbbmegyünk. Tudom, nincs ha a fociban.

Gabesz
Gabesz
5 éve

Mikor kezdődik a felkészülés,meddig nyaralnak a játékosok ??? Az új edző itt van már és a stábja ??

medvepuszi
5 éve
Reply to  Gabesz

12-én, ha jól emlékszem

Döme Sanya
5 éve

Ulloi 129 szerint ma be kellett volna jelenteni Lanzát, nálunk. Úgy látom szar a közlekedés Kispesten, mert ő se érkezett meg.

Ferenc Kiraly
Ferenc Kiraly
5 éve
Reply to  Döme Sanya

link?

Pelso
5 éve
Reply to  Ferenc Kiraly

Aha… Link digo :D

Döme Sanya
5 éve
Reply to  Ferenc Kiraly

Csak a jól értesültek hozzászólásai között van. Gondolom nem nekik kellene bejelenteni.

Pelso
5 éve
Reply to  Döme Sanya

És már írják is, hogy várjuk lanzát.
Valaki nagyon figyel…

Kovács Hunor
5 éve
Reply to  Pelso

Jöhet simán,csak nem reális.
Szar ferencváros!

Döme Sanya
5 éve
Reply to  Pelso

Teli vagyunk beépített zöld ügynökökkel.?

Döme Sanya
5 éve
Reply to  Ferenc Kiraly

Hát eléggé.

meosz
meosz
5 éve
Reply to  Döme Sanya

az a primitív agyalágyult adminisztrátor gyerek írta, akinek a neve az oldal címe? (zullou129.hugy?)

Olyan egy magyargyűlölő, primitív, agyhalott, gusztustalan arcot még nem sokat hordott hátán az internet.

T-Bone
T-Bone
5 éve
Reply to  meosz

Ott két arc van, aki arra élvez el, hogy a szolgalelkű fradistákat ugráltathatja (nem mind az, csak a többi már rég ki van tiltva onnan), és hogy leoszthatja nekik a Kubatov elvtárs asztaláról lehullott morzsákat: a Homár, meg a Dagadt (ezek a mozgalmi neveik). A kettő közül az egyik írta.

Zagreus
5 éve
Reply to  Döme Sanya

Mondjuk en speciel orulnek neki

Kovács Hunor
5 éve
Reply to  Zagreus

Olyan kalibernek ki nem örülne?
Élő szerződésből viszont kétlem,hogy kivásárolnánk.

medvepuszi
5 éve
Reply to  Kovács Hunor

Talàn már örülnek, ha felszabadul a fizetése

Kovács Hunor
5 éve
Reply to  medvepuszi

Az is egy szempont.

KZoli
KZoli
5 éve
Reply to  Döme Sanya

Nagyon ne jöjjön vissza az aki egyszer hátba szúrt minket, meg vagyunk nélküle is, csak a feszültség lenne körülötte öntelt, barom. Focizni tud azt elismerem, de ne nálunk!!!

Kovács Hunor
5 éve
Reply to  KZoli

Végülis,ha a ződ öltözőbe csinálja majd a feszkót egész évben(ha csereként számolnak vele),az nekünk csak jó lesz. Beépített ember.

Döme Sanya
5 éve
Reply to  KZoli

Mindig szívesen látok olyat a csapatban aki focizni tud, hajt az utolsó percben is, mert itt a többségről ez nem mondható el.

KZoli
KZoli
5 éve
Reply to  Döme Sanya

Szerintem meg legyenek a klubbnak elvei, és ne mindenáron igazoljuk bárkit bárhonnan csak hogy erősebbek legyünk, mert a végén olyan csapat leszünk mint a fradi, 0 saját nevelés, mind zsoldos a világ összes tájáról. Ez az én véleményem. Van jó utánpótlásunk, fel kell hozni 2-3 játékost.

Dottore1988
Dottore1988
5 éve
Reply to  Döme Sanya

jó lenne, ha mások szivatása és dezinformációk bedobása helyett inkább használnád az olvasási képességedet (ha van)..
a fradisták poénkodtak csak, leírták, hogy Lanza megy az Újpestbe, betettek egy 2016-os hírt, hogy Lanza visszatér Kispestre, stb.
Mások hülyítése és felzaklatása helyett inkább igyál meg egy sört, mert amióta olvasom ezt a blogot, tőled értelmes hozzászólást még egyszer sem olvastam… pedig már vagy 4 éve olvasom..

Döme Sanya
5 éve
Reply to  Dottore1988

Látom te nagyon okos, meg nagyon inteligens, meg nagyon minden vagy. Mikor írtam dezinformációt, sorold már fel. Négy éve nem is írok ide. Ha ez téged felzaklat akkor nagyobb a baj. Ezek szerint a viccet se érted. Tudod a gomb oldalt és nem kell olvasnod 88-as röhej. Téged én se olvaslak, mondjuk ritkán is vagy itt hálistennek.

Kovács Hunor
5 éve
Reply to  Döme Sanya

Tegnapra írták nem?
Semmi valóságalapja.
A bohócok.

Döme Sanya
5 éve
Reply to  Kovács Hunor

Azért írtam, hogy a közlekedés sz@r.

Döme Sanya
5 éve

Na mi van a bejelentéssel, Hangya elkóborolt?

áfonya bácsi
áfonya bácsi
5 éve
Reply to  Döme Sanya

Hogy rohadna meg, a haverjaival együtt betámadták a konyhaasztalomon felejtett túrós süteményemet, ha már nem jelentkezik orvosin, akkor az miattam van.

áfonya bácsi
áfonya bácsi
5 éve
Reply to  áfonya bácsi

Felismeri a képen valaki? Ha igen, akkor sorry…comment image

Döme Sanya
5 éve
Reply to  áfonya bácsi

Idén rengeteg van, először azt mondták a szárazság miatt, most meg a sok eső miatt jönnek be állítólag. Ezek is olyanok mint a szurkolók, semmi se jó nekik.

Laszka
Laszka
5 éve
Reply to  Döme Sanya

ideges vagy? szedjel hangyat! :)

Döme Sanya
5 éve
Reply to  Laszka

Annyira nem. Van a kertben elég, a nejem küzd velük.

Czibulyás Dániel Pál
Czibulyás Dániel Pál
5 éve
Reply to  Döme Sanya

comment image

nethool
nethool
5 éve
Reply to  Döme Sanya

Megtudta, hogy a Chemotox az új szponzorunk

Laci
Laci
5 éve

Szelim távozik az MTK-tól, ő egy jó középső védő, az ukrán válogatottban is megfordult. Meg lehetne próbálni.
http://mtkbudapest.hu/hirek/kicsak-szelin-es-diallo-is-tavozik?fbclid=IwAR2BbhfmwH7cQ7ANh4aDVc_dktqOfF31sUgfucyaHsQhuQfsvzfhxLEnXBg

Laszka
Laszka
5 éve
Reply to  Laci

szerintem is bitang jol muzsikalt az MTK vedelem :)

Czibulyás Dániel Pál
Czibulyás Dániel Pál
5 éve
Reply to  Laci

Isten ments, az ilyen Szellemes Szelimek pont a fegyenceknek való, Szerhíj majd megtalálja a „helyét”… ?

prison miki
prison miki
5 éve
Reply to  Laci

ciprusra igazolt végül

áfonya bácsi
áfonya bácsi
5 éve

Kemenes lett a III. Kerület vezetőedzője. Remélem egyből leigazoljuk Ignjatovicsot és Alcibiadét, hogy flottul menjenek a dolgok.

Sanzi
Sanzi
5 éve
Reply to  áfonya bácsi

Ezt hívják villámkarriernek… Amikor semmit sem kell letenned az asztalra, máris felnőtt csapatot edzzel…

áfonya bácsi
áfonya bácsi
5 éve
Reply to  Sanzi

„Az új szakmai stáb teljes mértékben passzol az Egyesület filozófiájához, mely szerint fiatal, ambiciózus, magyar, tehetséges edzőkben gondolkozunk.”
A pályaedző a szintén nullkilóméteres Cvitkovics lett, de az biztos, hogy rendkívül tehetségesek.

áfonya bácsi
áfonya bácsi
5 éve
Reply to  áfonya bácsi

Csak egy feladat lesz edzésen, folyamatosan Cicázni fognak.

photon
5 éve
Reply to  Sanzi

ööö… miért is gond, ha egy nb3-as (!) csapatnál kezd edzősködni?

Sanzi
Sanzi
5 éve
Reply to  photon

Az egészséges lépcsőfokok átlépése… Utánpótlás-u…-u19-pályaedzôség-majd nb3…
Ennyi.

photon
5 éve
Reply to  Sanzi

sehol nincs megírva, hogy ezek lennének az egészséges lépcsőfokok – másodedzőként kezdenek sokan, és utána kapnak kispadot (például Pochettino is, aki például még a női csapatot is vezette egy ideig, mert nem voltak meg a megfelelő papírjai). nem ismerem Szabit, de a Budaörsnél is kapus-kapusedző, majd pedig szakmai vezető volt az utánpótlásnál. és most kapott egy nb3-as kispadot.

zoli
zoli
5 éve

Eppel-féle kazah brigáddal is összejöhet a találka, ahogy látom.

Remélem megkapjuk a Hajduk Splitet, és ezren bevesszük az Adriát :)

photon
5 éve

ha Dunaszerdahelyet nem számítjuk, akkor talán Muraszombat és Rimaszombat lehet a legközelebb autóval/busszal.

októberes
októberes
5 éve
Reply to  photon

Mi a másik oszlopból, a kiemeltek közül csemegézhetünk.

photon
5 éve
Reply to  októberes

kösz, csak a felső sort nem néztem :-) akkor viszont Domzale, Ljubljana vagy Krakkó lehet az.

Okoska
Okoska
5 éve
Reply to  photon

Nagyszombat nem jó? Ők kiemeltek. :-)

TSV
TSV
5 éve

Én a következő ellenfélnek örülnek a legjobban .Akkor ezen a körön már túl jutnánk .

Zoltán Kertész

Amelyik ellen továbbjutunk! :)
Elsőnek, bemelegítésként egy luxemburgi visszavágás is megtenné, vagy valami az alatti csapat, hogy „biztosra” :) mehessünk.

HoLa
HoLa
5 éve

nem értek egyet, szerintem egy rangadóval kezdjünk, Glasgow Rangers, CSKA Sofia, Legia Warszawa.

nem lenne jó megint ha úgy fejeznénk be a nemzetközi szezont, hogy nem játszottunk egy nagy presztízsű ellenfél ellen.

októberes
októberes
5 éve

Levadia Tallinn. Mivel a mi kölcsön Vilink abban a bajnokságban akkora sztár, így talán bírnánk vele.

István Hereb
5 éve

Kéne onnan is egy tehetségesebb bundás…

Toplitz
Toplitz
5 éve

Csak az FC Vaduz:)

A69W
A69W
5 éve
Reply to  Toplitz

…hát Újpest után szabadon? :)

Czibulyás Dániel Pál
Czibulyás Dániel Pál
5 éve

Liebling: Cork City… ????️⚽?????

Claus von Stauffenberg

FK Trakai, Trakai vár nagyon szép :) :D

A69W
A69W
5 éve

Gzira United :)

immortalis blog
immortalis blog
5 éve
Reply to  A69W

Az FC Balzan mellett a Gzira Utd. a kedvenc máltai csapatom. :D

trackback

[…] további részletek itt, a kép kattintásra megnő Sorsolás június 19-én, az első meccseket pedig július 11-én és 18-án játsszuk. Ti melyik ellenfélnek örülnétek a legjobban? Lehetséges ellenfelek az Európa-ligában […]

Balázs Németh
Balázs Németh
5 éve

Podgorica. Annyira messze sincs, és talán még verhető is.

SeeZo976
5 éve

Azt a progrest ütni illene ?

Döme Sanya
5 éve

Ha már így rákérdeztél, verhetőnek örülnék legjobban.

Sanzi
Sanzi
5 éve
Reply to  Döme Sanya

Akkor Vidi…