Mastodon Mastodon

Napikispest 2015.11.26.

  • új szponzor // Az élesebb szeműek már észrevehették az Újpest elleni meccsen, hogy néhány új reklámtábla került ki a pálya szélére, a még élesebb szeműek pedig kibökték, hogy ugyanaz a cég megjelent a klubhonlap láblécében található szponzorfalon is. Egyedi tervezésű mobiltokok és pólók. Ez is valami.
  • régi szponzor // Hallani egy olyan pletyit, hogy a Volkswagen év végével kivonul a támogatóink közül. Mondom, ez csak pletyi, egyáltalán nincs megerősítve sehonnan, így nem is szabad komolyan venni. (Mondjuk akkor meg mi a francnak írom le ide? Rém-hír-ter-jesz-tek?)
  • MLSZ (de akár lehet napihülye is) // Török Gábor arról beszél, hogy nem jó, ha a futballt kevés néző előtt játsszák, hogy a klubok befeküdnek a tutiba, várják az MLSZ-től a lóvét, és nem érdekli őket a nézettségük. Erre majd ki fognak találni valami ösztönzést, úgy ahogy a légiósokra meg a fiatalokra. Kíváncsian várjuk, egyelőre elég sok helyen látom benne a további csökkenés kockázatát, ahogy az összes nézőszámnövelő intézkedésük után történt. (via NSO)
    • Mondjuk azt nem értem, hogy a nézettség, nézőcsalogatás miért nem a klubok magánügye, abba miért kell beleszólni szövetségileg? Pontosabban: abba is.

Egyébként én valami ilyesmitől félek:

http://mikro.cikoria.net/post/133988774534/mlsz-a-légiósszabály-után-jön-a-nézőszabály

Szerző: vh

Egy lőrinci kispesti Kőbányáról. Megtalálsz Blueskyon, emailt itt tudsz írni nekem, ha pedig üzennél, akkor Signalon vagy Telegramon keress. ||

“Napikispest 2015.11.26.” bejegyzéshez 10 hozzászólás

  1. A legjobb nézőcsalogató talán az lenne, ha a csapat elkezdene kiegyensúlyozott, eredményes focit játszani. Ide nem marketing fogások kellenek, nem fenyegetés, vagy mézesmadzag, hanem jó játék. Ahol egy idegenbeli debreceni pontszerzés után nem kapunk ki simán egy újpesttől, ahol az európai kupaindulók lenyomása után nem kezdünk zuhanórepülésbe. Arról nem beszélve, hogy úgy vágunk neki egy bajnokságnak, hogy csatárposzton hiányosak vagyunk, és 3 hónap kevés rá, hogy kikukázzunk magunknak egy használható csatárt. Elképesztő.

  2. :)))
    BL-elemző műsor megy a Sport1-en Torghelle Sanyi az egyik vendég, épp Neymar Roma elleni labdaátvételét tárgyalják ki:
    -Sanyi, hétvégén nem próbálsz meg egy ilyen labdaátvételt?
    -Hát ha azt akarod, hogy porcműtétem legyen…
    :D

  3. A nagy pénzböl is csak vergödö diosgyörbe ment a volkswagen nálunk kilépet a szponzor szerepéböl. Biztos nem a gyalázatos teljesitmény vagy hemy papa miatt. Amúgy a több néző kérdést az idiota m4 megoldotta okosan? Lópikulát én nyiregyi vagyok szpari meccsre nem járok nem is vennék jeggyet azért hogy szines cipős zselés hajú magukrol sokkat gondolo bájgunárokat lássak focit imitálva. A honvéd meccsre csak akkor tudok menni ha minden összejön és pont a közelben vagyok . Maradna a tv ahol ugy szintén csak kispest meccs jöhet szóba azt meg ugye elintézték hogy csak szar fradi meccseket adjanak . 280 km és ugy érzem magam mintha ellennék vágva a kedvenc csapatom látványától és senki nem is akarja ott fent hogy lássam. Marad helyette az idegeskedés az online oldalakon. Szégyen

    1. Én Tiszaújváros mellől vagyok. A körkapcsolást halgatom a rádióban. Szerintem valójában az a cél, hogy csökkentsék a fővárosi csapatok számát. Jobban mondva nem vagyunk kívánatosak. Az a csapat amelyik alig látható vagy eltűnik a képernyőről, az szaladgálhat szponzorok, befektetők után. Tudja ez a Csányi, hogy mit csinál…….

      1. Sajnos, erről van szó…
        Csak azt nem értem, hogy a politikai vezetők közt nekünk is van egy drukkerünk (a vezér egyik kedvence a külügyér), miért nem tesz semmit egy-két nagy állami cég ideterelésével, ahogy Kubatov csinálja?

  4. MLSZ-es szavazatszámláló biztosokat vizionálok :)

  5. Javaslatok a nézőszám növelésére :)
    Minden bajnokira mondjuk kezdetben 3000 nézőt kell prezentálni! MLSZ számláló biztosok fognak körbejárni és strigulázzák a valós nézőszámot. A különbözetre, ha nem éri el a 3000 főt a látszám (mondjuk 2000 Ft/Kopf) „bírságot” szab ki a Főhatóság.
    Mondjuk nekünk ebben az esetben már nagy kár, hogy nincs sorkatonoság és nem oly szoros a kapcsolat a HM-el, mert lazán kivezényelhettek volna (mondjuk ha a 80-as években járnánk )1-2 laktanya mennyiségű Honvédet
    :)
    Manapság el kellene akkor gondolkodni a közmunkások kötelező meccsre járatása témakörben :)
    A viccet félretéve, tényleg abszurd amit a klub (persze a többi is) tesz merketing terén! Már sokan jópárszor adtunk itt ötleteket mit is lehetne/kellene tenni, de azt hiszem ezen a téren (is) nagyon impotens a klub tevékenysége.
    Csak egy apró momentum! A potenciális stadion vonzáskörzeti lakosság 18 év alatti és 65 év feletti lakosai közűl vajon mennyien tudják, hogy INGYEN jöhetnének be a Bozsikba??
    Önmagában ez egy nagyon pozitív döntés a klub részéről, de az marha kevés, hogy valahol a klubhonlap egyik elrejtett menüpontjában apró betűkkel szerepel ez a rész.
    Marha jó a Bozsik bejáratánál is az óriásplakát, de nem kell hozzá okleveles marketing képzettség, hogy ez a tacepao, ha az Europarknál vagy a KÖKI-nél lenne kihelyezve mennyivel több emberhez jutna el.
    Na mindegy nem is folytatom, mert már annyira lerágott csont ez az egész, örűljünk LEO utódjának inkább……..

  6. „a klubok befeküdnek a tutiba, várjak az MLSZ-től a lóvét, és nem érdekli őket a nézettségük”

    Ez nagyon talált.

A hozzászólások jelenleg nem engedélyezettek ezen a részen.