Mastodon

Gondolom senkit sem lep meg, hogy a Pharos és a West Bau együtt építi a Bozsikot?

Egyelőre 11,8 milliárdért, és az alvállalkozó a ZÁÉV lesz.

További részletek egyelőre a 24.hu oldalán. Mondjuk.

Kevés volt az 5 milliárd: 11,7 milliárdért épül a Bozsik Stadion | 24.hu

2013 óta lóg a levegőben a Bozsik Stadion ügye: bár jószerével már minden első- és másodosztályú csapatnak van stadionja vagy legalább lelátókkal felturbózott, új pályája, a kispesti Honvéd kimaradt a szórásból. Idén nyáron kiderült, hogy az eredetileg tervezett 5 milliárd forint nem lesz elég a fejlesztésre, augusztusban viszont a régi stadion a Honvéd-Haladás meccsel elköszönt a szurkolóktól.

Remélem hamarosan jelentkezünk egy bővebb anyaggal a témáról. (A döntés részleteit egyelőre itt találjátok, az összes doksi pedig lekérdezhető itt.)

Szerző: vh

Egy lőrinci kispesti Kőbányáról. Megtalálsz Blueskyon, emailt itt tudsz írni nekem, ha pedig üzennél, akkor Signalon vagy Telegramon keress. ||

261 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
Döme Sanya
Döme Sanya
6 éve

Már a U19-sek is égnek, pedig még negyedóra se telt el. Na, de az osztrákok is tudnak hibázni.

Tony Soprano
Tony Soprano
6 éve

Kínai látogatás!

redblackt
6 éve
Reply to  Tony Soprano

es ez jo nekunk?
volt mar sikeres kinai tulajdonos
europai fociban?,

Döme Sanya
Döme Sanya
6 éve
Reply to  redblackt

Hogyne lenne jó. Hemi már pálcikával eszi a levest.

ogy
ogy
6 éve
Reply to  Tony Soprano

Phu, baszd meg! Kezdjünk félni?
Leszünk mi még sárga-zöldek, sárkánnyal a címerben?

Sanzi
Sanzi
6 éve
Reply to  ogy

szerintem féljetek csak… :D
RB Leipzig is félt… akkor még NB5ben… igaz SSV Markranstädt néven!

redblackt
6 éve
Reply to  Sanzi

A RedBull nemcsak kínai.. A legfontosabb személy benne Mateschitz.

Sanzi
Sanzi
6 éve
Reply to  redblackt

Nem azért írtam, hogy kínai, hanem, hogy kitömték pénzzel!

redblackt
6 éve
Reply to  Sanzi

De nem kínaiak, hanem a Red Bull cég.. Nagy különbség! A kínaiak sehonnan nem jönnek el úgy, hogy ne hoznának el többet, mint amit odavittek..

Sanzi
Sanzi
6 éve
Reply to  Tony Soprano

„Nagyon örülünk, hogy fogadott minket a Budapest Honvéd FC vezetősége, és bízunk abban, hogy ez a találkozás egy hosszú távú együttműködés kezdete. Nyitottak vagyunk a közös munkára, és bízunk benne, hogy sikeres lesz a nangjingi szövetség és a Honvéd közös projektje.”

tehát valamiben megegyeztek…

Várjunkcsak!
Nem velük játszottunk véletlenül Milánóban???

A69W
A69W
6 éve
Reply to  Sanzi

Szerintem lehet, hogy lesz kínai étterem meg cipőbolt az új stadion alagsorában?
:)

Döme Sanya
Döme Sanya
6 éve
Reply to  A69W

A biztonságiak pedig ferde szemmel nézés technikáját sajátíthatják el.

Sanzi
Sanzi
6 éve
Reply to  Döme Sanya

kijavítanálak, nem biztonságiak… azok desszantosok.

Döme Sanya
Döme Sanya
6 éve
Reply to  Sanzi

Már csak ilyen a politika. Lényeg a hatalom.

Pelso
6 éve
Reply to  Döme Sanya

az már megy nekik.

Döme Sanya
Döme Sanya
6 éve
Reply to  Pelso

Megy megyeget nekik, de nincs meg hozzá a pro licencük. Most megszerezhetik.

Czibulyás Dániel Pál
Czibulyás Dániel Pál
6 éve
Reply to  Döme Sanya

?

kgyula
kgyula
6 éve
Reply to  A69W

Nem baj. Azok legalább becsületes kereskedők. Ellentétben a hazaiakkal nem az az első gondolatuk, hogyan ….sszanak át vagy vegyenek le…

redblackt
6 éve
Reply to  kgyula

Kínaiak számára nincs ilyen szó, hogy „becsület”.
Teljesen más fogalomvilágban élnek, mint mi.

kgyula
kgyula
6 éve
Reply to  redblackt

Lehet, nálunk viszont hiába van… :)

Döme Sanya
Döme Sanya
6 éve
Reply to  redblackt

Olyan mint a másik kereskedő nép csak, zártabb és csendesebb. Ja és nem akarja megmondani nekünk, hogy mit kéne csinálnunk.

redblackt
6 éve
Reply to  Döme Sanya

lószart nem, nézd meg, mi lett Afrikával.. Kínaiak teljesen átvették az uralmat, csak az a nagy különbség, hogy ők munkáltatói jogokat sem támasztanak az afrikai munkások kifacsarásáért..
volt velük tapasztalatom, olyanok, mint a vírus, az egyik bejut valahová, ahol lehetőséget lát, bevisz oda rögtön másik 100-at is, ha kell, a szellőzön, vagy csatornán keresztül.

Döme Sanya
Döme Sanya
6 éve
Reply to  redblackt

Ezzel nem mondasz nekem ellent, olyan mint a másik, azzal a pár kivétellel.

nagyondühös
nagyondühös
6 éve

” a Honvédnál jóval komolyabb szakmai- és anyagi lehetőségekkel rendelkező magyar és külföldi csapatok hívják” /nb1.hu/

Ezek a fittyfaszok ott a NER újságnál úgy csinálnak, mintha nem tudnák hogyan megy a focicsapatok finanszírozása M.o.-on, mintha nem lenne irányított a szponzoráció (sokkal inkább azzal kellene foglalkozniuk, hogy teljesen sportszerűtlen az állam, a politika ilyen mértékű beavatkozása a profi sportban)!!!!
Az meg hogy a klubnál folyó szakmai munkát leszólják egy olyan csapatnál amely az előző két évben saját erőből kiharcolta a nemzetközi szereplés lehetőségét és jelenleg a tabella második helyén áll, egyszerűen nevetséges, és a saját szakmai alkalmatlanságukat mutatja.
Nagyon bízom benne, hogy Botinak -ha mindenképpen menni akar- sikerül egy jó külföldi klubhoz igazolnia, megérdemli. Sokat tett a csapatért, köszönet érte!!!!

Pelso
6 éve
Reply to  nagyondühös

ez a simon 1 sértődött hülyegyerek, semmi köze a nerhez…

nagyondühös
nagyondühös
6 éve

Kádár az első gólnál úgy lemaradt a beadásról, hogy az szégyen. A harmadik gólnál pedig még lassított is, hogy tuti előnye legyen a támadónak. Kleinheisler siralmasat produkált, viszont Szalai hatalmasat küzdött és két szép gólt lőtt, a csapat legjobbja volt. Botinak nem ez volt az élete meccse, de összességében megállta a helyét. Az előre játéka gyenge volt, de a keménysége, védőmunkája megfelelő volt, jelentősebb hibát nem csinált. A két Nagy összességében igen gyengén játszott, ezen még Nagy D. gólja sem enyhít. Mérhetetlenül sok eladott labda volt szinte mindenki részéről, és koncentrációs problémák tömkelege látszódott. Hihetetlen, hogy zömében külföldi csapatokban rendszeresen játszó profi játékosok ne tudjanak teljes koncentrációval játszani -nem sorozat mérkőzéseken egy nagyobb tornán(!!!), hanem- három naponta!!!
Rossi a lehető legtöbbet hozta/hozza ki ebből a társaságból. Nem ő tehet arról, hogy ezek a játékosok a 15-20 méterre lévő társ helyett rendszeresen az ellenfélbe rúgják/rúgták a labdát. Szomorú, hogy „kész, érett játékosoknak” két három mérkőzésenként el kell magyarázni a védekezés metódusát. Rossi a mérkőzés utáni nyilatkozatában erre (is) utalt.
Viszont az kifejezetten dicséretes volt, hogy az utolsó pillanatig látszódott a győzni akarás a játékosokon. Ez már Rossi érdeme lehet.

Gabesz
Gabesz
6 éve
Reply to  nagyondühös

Egyetértek veled,de Szalait azért nem ajnároznám.Most ugyan lőtt ,fejelt két gólt is,amit lőtt azt egy jobb csapat tizenhatosán belül biztos nem csinálhatta volna meg.Sajnos a mérkőzést nézve a két gólon és az akaráson kívül semmi nagyon jót nem látok benne a testi felépítésén kívül,magas,erős… De az előrevágott labdákat nem tudja megtartani,lefejelik,elpattan tőle,olyan lassan fordul hogy letelik a meccs,nem tud cselezni stb.

Tony Soprano
Tony Soprano
6 éve

Az nb1. Hu ismét lejárató hangnemben cikkez rólunk. Mikor fogják már ezek abbahagyni? Mocskos egy társaság.

A69W
A69W
6 éve

A meccsről lentebb kibeszélve lett nagyjából minden. Én azt vallom, időt és türelmet kell adni Rossinak, a belga tevékenységével össze nem egyeztethető amit ő eddig csinált már. Itt egy új csapatot kell építeni és ahhoz idő kell, de kis hazánkban ebből és a türelemből van a legkevesebb sajnos. Persze vannak érthetetlen lépései (Istenem Pátkaiban vajon mit lát???) de pausa, nagy levegő és a dolgok helyén kezelése, mi egy C kategóriás válogatott vagyunk ezt el kell fogadni és ebből kell kiindulni.

Nem kardinális kérdés tudom, de engem nagyon idegesít valahol, hogy ezt a tiszta piros mezösszeállítást ki a fene találta ki, ki erőlteti ennyire? Nemhiszem, hogy UEFA előírás, a görögök és az észtek ellen is játszhattunk volna a tradicionális színekben, erre egy teljesen idegen és a hagyományokat felrúgó kombóban voltunk már másodjára is.
:(

Kispestfansopron
Kispestfansopron
6 éve

Továbbra sem értem a két Nagy mit keres a válogatottban.Nagy D. rúgott egy véletlen gólt, de azonkívül semmi.A mieinkről.Baráth nem nyújtott rossz teljesítményt.Az első gól nem az ő oldaláról esett.A második meg a harmadik pedig elképesztő védelmi hibákból ami nem rajta múlt.Eppel sajnos a végén elpepecselt egy helyzetet ,de 5-10 perc alatt nem várható el senkitől, hogy megváltsa a világot.Én Rossi helyében becseréltem volna Holendert ,de úgy látom ő is meg akar felelni a fagyi szurkolóknak és a nermédiának.Hagyni kellett volna ezt a sorozatot a csapatépítésre ,nem pedig elvárásokat támasztani a csoport elsőségre.De mi 30 éve mindenhová azonnal ki akarunk kerülni ,ami egy véletlen esettől eltekintve egyszer sem sikerült.

Gabesz
Gabesz
6 éve

Egyik gól sem a Boti oldaláról született,kettő a jobb szélről egy pedig középen Kádárról !!

Kispestfansopron
Kispestfansopron
6 éve
Reply to  Gabesz

Ezt írtam én is,de lehet, hogy nem egyértelműen fogalmaztam.

RW
RW
6 éve

a megfelelés így sem sikerült, a különböző portálokon véres szájjal fröcsögnek a kommentelők Rossira, aki „a kispesti haverjait hívogatja be”, az ne zavarjon senkit, hogy Baráth mint beugró balhátvéd került be, Eppel 10 percet kapott, Gróf, Holender és Geri NULLÁT. Imádom a fradista és vidista közönséget, ritka egy élhetetlen fajta. >:(

Kispestfansopron
Kispestfansopron
6 éve
Reply to  RW

A közvetítés az egész média ami a körülveszi a magyar labdarúgást is szánalmas.A riporterek a „szagértők”.Nem is érdekelne nagyon már ez az egész válogatott, csak Rossit sajnálom.Nagyon nehéz jól kijönni ebből.Ahhoz nagyon gyengék a játékosaink, hogy maradandót alkosson. Rossit fröcsögik ,de a két Nagyot istenítik ,pedig egy kalap sz**t nem érnek.Bírálják Orbán Vilit is pedig csak a hülye nem látja mennyire minőségi játékos az előbbiekhez képest.

Czibulyás Dániel Pál
Czibulyás Dániel Pál
6 éve
Reply to  RW

NER(T)Szutykok… Szóra sem érdemesek…

CSAKA
CSAKA
6 éve

Rossi mester ma sajnos gyáva volt, 1 csatárral senki ellen sem szabad játszani, az Észtek ellen pláne. Ès a Kleinheislernek semmi keresnivalója itt!

redblackt
6 éve
Reply to  CSAKA

Szerintem azért jobban tudja ő a dolgát, hogy megmondjuk innen..
Ne csináljuk mi magyarok állandóan azt, hogy Supka nyer 4 meccset egymás után, mégis jó edző, aztán veszít kettőt, micsoda sz.r edző..
Rossi bajnoki címet nyer, 3. lesz a DAC-cal, a kezei alatt a válogatott egységesebbnek tűnik, aztán két peches meccs után mégse olyan jó edző..

Sajnos, mintha a magyar szurkolók se lennének a helyzet magaslatán..

Highlanders
Highlanders
6 éve
Reply to  redblackt

Mit ne csinàljunk mi magyarok àllandóan?!Egy hét alatt cumi Màltàn(!),x Koszovóval(!!!) és x Észtorszàgban!Így fest a 2 x VB döntős magyar vàlogatott és a közvetlen utànpótlàs mérlege,hàrom” falu” ellen.Ki ellen kéne 4-4-2 vagy 4-4-3-ban jàtszani,ha nem ilyenek ellen?Kurvàra nem a szurkolókkal van itt a gond.

kgyula
kgyula
6 éve
Reply to  Highlanders

Lehet emlegetni a kétszeri vébé-döntőt, csak semmi értelme, mert a magyar futball ma nem azon a szinten van, mint 1938-ban, vagy 1954-ben. Fel kellene fogni végre, hogy a világ középmezőnyének alján vagyunk, közel az alsó kategóriához, és ehhez kellene szabni a várakozásokat.

Olvasom a Csakfocin, hogy elúszott az első hely megszerzésének esélye. :))) Hát ez a röhejes mai magyar gondolkodás a futballunkról. A sorsoláskor sem volt már esélyünk, de mi megpatkoljuk a nyulat és ütjük, mint a lovat… Emiatt a hülye szemlélet miatt kezdek örülni az ilyen eredményeknek, hogy józanodjon már ki sok kótyagos, és kezdjen örülni annak, hogy játszottunk egy jó kis gólgazdag meccset az észt atyafiakkal, és nem kaptunk ki.

Döme Sanya
Döme Sanya
6 éve
Reply to  kgyula

Akkor már csak azon kellene elgondolkodni, hogy akarjuk e, a közép alsó szintet, ilyen gálánsan jutalmazni, és egyáltalán finanszírozni.

Sanzi
Sanzi
6 éve
Reply to  Highlanders

Máltáról csak egy rövid szösszenet!
Málta egy gyönyörű sziget, következtetésképen nagyon sok egykori focista teszi oda át székhelyét… és ha már ott van, akkor már edzéseket is tart, mondjuk utánpótlásban! kb. ingyen. Érted már?

Highlanders
Highlanders
6 éve
Reply to  Sanzi

Aha.Màr értem!Még több akadémiàt meg stadiont itthon,a màltàn égő Gazdit meg Zsótért a felnőtt vàlogatottba,semmi gond,mert Màlta egy gyönyörű sziget,kiöregedett(bàr egyről sem hallottam)târsadalmi munkàs focistàkkal és bizony ott nyugodtan kikaphatunk.

CSAKA
CSAKA
6 éve
Reply to  redblackt

Sehol nem írtam hogy rossz edző!!! Szerintem magyon is jó! Tartom, hogy az 1 csatáros játék, nem foci..

Sanzi
Sanzi
6 éve
Reply to  CSAKA

Ez a szép a fociban, hogy mindenki másképpen látja!
Klein az egyetlen akiben nemzetközileg értékelhető dinamika van a középpályán, más kérdés, hogy előre nem fordul… csak hátra.
Ellenben kisKokó, Pátkai nálam értékelhetetlen!
és, amilyen hangnemet kisKokó megenged magának a játékostársaival szemben! Egy kurva nagy tockost kiosztottam volna Boti helyében neki… ki a f.szom ő??? mit tett ő le az asztalra nemzetközi szinten??? NULLÁT!

nagyondühös
nagyondühös
6 éve
Reply to  CSAKA

Vitatom Rossi gyávaságát. Amíg volt esély az első hely megszerzésére, addig indokolatlan mértékű kockázatot (érdemi mennyiségi közös munka nélkül) a csapat összeállításánál nem szabad vállalni.
Az nem az ő hibája, hogy Kádárról egyéni hibák miatt két gólt is lőttek, a második észt gólnál pedig mérhetetlen szerencséjük volt a vendéglátóknak.

Kicsipest
Kicsipest
6 éve

Az NS hozzászólásokat olvasgatva, Rossi hamar elvesztette a szurkolók bizalmát. A mieinkről csak annyit, Boti nem ma játszotta be magát a kezdőbe, Marci válogatott szereplésével kapcsolatban olyan érzésem van, mint anno Bobál Gergővel a Honvédban, soha nem fog gólt lőni.

Czibulyás Dániel Pál
Czibulyás Dániel Pál
6 éve
Reply to  Kicsipest

Szvsz az eNeShOw „önjelölt” kútfejei/megmondói által alkotott véleménybuborékai hozzák a ripost, bors, lokál aljas és alantas – ha tetszik gusztustalan – szintjét (Lásd. Batistuta csávó otrombaságai). ?

kgyula
kgyula
6 éve
Reply to  Kicsipest

Igen, mindig a két méterre állóhoz; ezt nevezik alibizésnek. De az vesse rá az első követ, aki nem ezt tette volna az első válogatottbeli meccsén. Szerintem kiérdemelte, hogy további meccsekre is bizalmat kapjon, mert az egy-egy meccses „lehetőségek” szart se érnek.

Döme Sanya
Döme Sanya
6 éve
Reply to  kgyula

Nagy Á. se csinál tőbbet, még is mindig kezdő.

Kicsipest
Kicsipest
6 éve
Reply to  Kicsipest

Nem volt rossz, de én kicsit többet vártam tőle. Az első félidőben csak hátrafele passzolt, a második félidőben már megpróbált előrefele is menni. Az fog az emberekben (nem Kispest szurkolókban) megmaradni, hogy vele három gólt kapott a védelem, egy olyan csapattól, amelyik kis túlzással egy év alatt nem szokott ennyi gólt lőni. Az ő további válogatott pályáját az fogja meghatározni, hogy hova igazol télen (félek, nem fog nálunk maradni).

Sanzi
Sanzi
6 éve
Reply to  Kicsipest

Én az automatizmusok hiányát vettem észre, és a 3. gól egyértelmű volt, Ellenben Boti a céltalan labdát is alapvonalig kísérte!
Úgyhogy Boti igenis nem nyújtott rosszat első szereplése alkalmával!
Kádár??? mi a …rt művelt??? Egy Dinamó Kijev focista! Döbbenet volt.

+ még egy.
Én azt gondolom az elmúlt két meccset látva, hogy a védelem fejét nagyon megkavarta Orbán érkezése! Ilyen szintű védőnk Garaba óta nem volt! Meg is látszott a társak hozzáállásán… tipikus magyar mentalitás, ha Ronaldo velünk… hö, futni se kell!

Kicsipest
Kicsipest
6 éve
Reply to  Sanzi

Igen, nem volt semmivel sem gyengébb a többinél, ettől függetlenül neki maradandót kellett volna alkotni ahoz, hogy legközelebb is pályára léphessen. Még1x, szerintem nála döntő lesz, januártól hol fog játszani.

Sanzi
Sanzi
6 éve
Reply to  Kicsipest

Nem értem, maradandót egy balbekk??? Nme játszották túl. kb. egy labdát rúgtak el mellette, szerelései voltak. Igen, előre nem volt veszélyes. volt egy jó indítása, csak se kisKokó, se Sallai nem indult be az üres területbe!
kb. magunkat ütöttük tegnap!

Paal
Paal
6 éve
Reply to  Sanzi

Kádár iszonyat gyenge volt, már a görög meccsen is Orbánt szidták, hogy lemaradt, de nálam már az is Kádár gólja volt. Kb. olyan hibákat vétett, mint Bobál Dávid a Fradi ellen..
Botinál sztem fontos, hogy ne csak ilyen kényszerbalhátvéd poszt kapcsán merüljön fel a neve. Meggyőződésem, hogy van annyira jó formában, hogy Kádár posztján hasznosabb lett volna. Mondjuk az észt Torghelle osztotta a védőinket. :)
Baráthra visszatérve abban nem volt szerencséje, hogy ezen a meccsen többet lehetett/kellett volna segíteni a támadásokat és ő mivel nem bal lábas, nem tudott beadásokig eljutni, inkább mindig ment a biztonsági visszapassz, konkrétan nem volt bal oldala a csapatnak támadásban.. A nagy bedobásos fegyvert nem értem miért nem játszottuk meg hatékonyabban, ezt is lehetett volna gyakorolni, sajnos nem alakult ki egyikből sem veszélyes helyzet..
Rossit az összeállítás kapcsán nem értem mit akart.. Kiskokó már a görögök ellen is enerváltan játszott, erre kezdőbe rakja, Nagy Dominik bár gólt lőtt, vékonynak éreztem, Pátkai alig játszik a Vidiben, erre itt megváltóként becseréljük.. Kleinheizer számomra egy nagy talány, lelkes, de iszonyat pontatlan, egyes becsúszásaiban, beszólásaibann az azonnali piros lap is benne van..

Sanzi
Sanzi
6 éve
Reply to  Paal

az azonnali piroslap az az észt srácnál volt, aki két lábbal szált bele a kisszarosba… no comment, hogy csak sárgát kapott.

A69W
A69W
6 éve

Hajdubé honnan vette, hogy Boti játszott a fagyiban?

ogy
ogy
6 éve
Reply to  A69W

Nekem is szemet szúrt. Wikipedia (igen tudom) és MLSZ adatbank is hozza.
Abban az évben (2007/2008) 3 csapata volt és összesen 6 meccset játszott. :)

Sanzi
Sanzi
6 éve
Reply to  A69W

Lényeges???
Ő a Kispest bajnoka! A többi csak púder!

Viszont nagyon megilletődött!

Pelso
6 éve
Reply to  Sanzi

Nagyon óvatosan kezdett… Talán kezd bátrabban játszani, passzolni

Tony Soprano
Tony Soprano
6 éve
Reply to  A69W

Szinte jelentéktelen, de fontos volt kiemelni, lehet volt náluk két napot próbajátékon, de még az is lehet nem is igaz. Kinézem belőlük.

Sanzi
Sanzi
6 éve

Hajrá Boti!

SeeZo976
SeeZo976
6 éve
Reply to  Béla Bá

Megelőztél ? hajrá magyarok, hajrá Boti!

Andris Koncsol
Andris Koncsol
6 éve
Reply to  Béla Bá

Ez egy nagyon jó hír :D arra is kíváncsi lennék, hogy Holender és Nagy Geri ott van-e a kispadon.

István Hereb
István Hereb
6 éve
Reply to  Béla Bá

Nem ő lesz az első MFA-nevelt, aki kezdő egy tétmeccsen?

Laszka
Laszka
6 éve

vajon most hany eves Hemi?
honlap szerint 47-es wiki szerint 51-es…..
http://honvedfc.hu/hirek/velunk-tortent-heti-honved/2018-10-15
https://hu.wikipedia.org/wiki/George_F._Hemingway

októberes
októberes
6 éve
Reply to  Laszka

47-es. 2007. márciusában 59-évesnek vallotta magát egy szurkolói ankéton.

István Hereb
István Hereb
6 éve
Reply to  Laszka

Ezt sosem tudhatjuk biztosan. Yoda is volt már vagy 800 éves, és egyszer csak elaludt :-)

Paal
Paal
6 éve

Nekem is eszembe jutott, hogy jöhet Baráth vagy Holender első válogatottsága, utóbbit szerintem egy észt csapat ellen ki is lehetne próbálni, mert néha fel tudna menni a támadásokat is támogatandó.
Ha viszont leveszem a piros-fekete szemüveget, akkor azért mindannyian tudjuk, hogy balhátvédben mindketten pótmegoldások voltak és ezt válogatott szinten nem biztos, hogy ideális nem a legjobb posztjukon „bevetődni”..

Lelenc
Lelenc
6 éve

http://www.borsonline.hu/sport/bognar-gyorgy-nem-vagyik-az-nb-i-be-interju/162050

Bognár: „Pini arra kért, hogy a Honvédot vigyük vidékre. Azóta nem állok szóba az nb1-gyel.”

(Mondjuk, azt nem fejtette ki, hogy ő pontosan Pini kérésére mit reagált.) Viszont Bognár edzőként nálunk tényleg jó munkát végzett emlékeim szerint.

Czibulyás Dániel Pál
Czibulyás Dániel Pál
6 éve
Reply to  Lelenc

hmmm…
A riport elején Bognár arról beszél, hogy Mezeytől nagyon sokat tanult a „Szakmában”, aztán az utolsó kérdésre adott válaszában „ekézi” a 86-os edzőtáborozást, érdekes ellentét.

Laszka
Laszka
6 éve

a 86-os edzötabort mindenki ekezi, az ok, hogy Mezey a szabadsagukrol, masnaposan visszaerkezett jatekosokat tesztelte, es az eredmenyek alapjan panikba esett, es elkezdett alapoztatni, aminek következteben pont a VB-re volt a legfaradtabb a csapat. Termeszetesen az sem volt normalis, hogy meccs idöpontokban delelött a legnagybb kanikulaban nyomatatott edzeseket a helyszinen extran megterhelve a szervezetet. A tarsasag nem hozzaszokott a hömerseklethez, hanem megjobban kifaradt…

szoval Mezeyt lehet ekezni, mert a segitöi (Egervari) szolt neki, hogy varni kene egy napot a teszttel, de nem hallgatott ra. Jatekosokat is lehet ekezni, mert ne igyanak közvetlenül az edzötabor elött. En meg azert vagyok bosszus, mert az a valogatott szerintem jobb volt mint a 66-os Albert-Meszöly fele csapat.

Sanzi
Sanzi
6 éve
Reply to  Laszka

Mezeyt lehet nyugodtan ekézni, mert ez a bizonyos VB szereplés verte be az utolsó előtti szöget a magyar labdarúgás koporsójába…
Az utolsót az Antal – köv. MSZP kormány verték be, közösen!

Czibulyás Dániel Pál
Czibulyás Dániel Pál
6 éve

Kimondottan vitaindítóként – akit érdekel – érdemes végigolvasni és elgondolkodni az alábbi íráson! Sok olyan gondolat, kérdés, szitu van benne, ami bizony sokunknál visszaköszön(het):
http://www.amigeleken.hu/hirek/dvtk/focilaz-csillapitas-hatekonyan-2018-10-08

zolee
zolee
6 éve

Sajnos igaza van, nem fontos a drukker, nincs rászorulva egyik klub se hogy népes szurkolósereg legyen a meccsen mert több pénz jön többfelől, mint ami jegybevétellel jár…A drukker egy szükséges rossz, megszabják ki mit kiabálhat, biztonsági emberek úgy néznek rá mint egy gyilkosra, forró teáért lapátolhatod havat, majd elmarad meccs, új stadion építése után majd megmondják hová ülhetsz és hová nem, kisebb közösségeket szétrombolják.Nálunk az nem fog működni ami nyugati klubokban, mivel látjuk a szintkülönbséget bajnokságok közt, itt nem lesz színházi nézősereg, mert az a színházba megy inkább…
A jövő az lesz hogy lesz pár tapsikoló csendben ülő ember, meg néhány fanatikus akit nem nyomnak el és kitart… Sajnos itt tartunk, én maximálisan megértem Diósgyőri szurkolótársat, jól leírta érzéseit.

Czibulyás Dániel Pál
Czibulyás Dániel Pál
6 éve
Reply to  zolee

Igen, ez is egy lehetséges jövőkép – sajnos…ha hagyjuk Magunkat!!! De szerintem van más út is, CS.A.K. rá kell lépnünk, Bátorság!!!

Czibulyás Dániel Pál
Czibulyás Dániel Pál
6 éve

„…NINCS VÉGZET, CS.A.K. HA MAGAD IS BEVÉGZED!…” ;)

Sanzi
Sanzi
6 éve

Én is pont ezt érzem. Szinte már nem is érdekel a nemzetközi foci, max EB-t, VB-t nézem, ott se az összes meccset, csak és kizárólag a KISPEST érdekel… kb. azt se tudom kik játszanak a riválisoknál… régen az összes csapat játékosállományát kb. kivülről fújtam… változnak az idők!
és az ilyen PSG – Zágráb meccsek se segítenek… kb. nem lehet, csak akkor ha mind a két csapat benne van! Hiszen pont annyi lett a különbség amennyit a főnök megtett…

ogy
ogy
6 éve
Reply to  Sanzi

Dettó!
Így nyer új értelmet a „Csak a Kispest!” szlogen.

Sanzi
Sanzi
6 éve
Reply to  ogy

kb. igen!

Csaba Horváth
Csaba Horváth
6 éve

Változnak a fociba uralkodó trendek, szabályok, lehetőségek, nyilván ennek függvényeként a szurkolói trendek, lehetőségek is változnak.
30 éve elképzelhetetlen lett volna, hogy egy Csapat fő merítési forrása ne a saját utánpótlása legyen, kiegészítve néhány máshonnan igazolt játékossal. 30 éve ha egy játékos simán lehúzott a Csapatába 5-8-10 évet is akár, de volt aki egész életét egy Csapatba játszotta le. Ez ma már szinte elképzelhetetlen, hisz a legjobb esetben is inkább külföldre megy. 30 évvel ezelőtt ha az ember a vendégszektor közelébe volt, akkor számíthatott arra, hogy verekedésbe keveredik, vagy éppen rohamrendőrök masíroznak el mellette. 30 évvel ezelőtt, ha nem mentél ki egy meccsre, akkor a másnapi újságban tudtad meg az eredményt. 30 évvel ezelőtt ha egy légiós érkezett a Csapathoz, akkor arról lehetett sejteni, hogy valami minőségibb játékos lesz. Nos innen indultunk. A meccsrejárás amennyivel biztonságosabb dolog lett, annyival unalmasabb is. Amennyivel jobbak lettek a körülmények, annyival jobban lettek behatárolva az ember lehetőségei is. Ez egy folyamat, amivel az ember sodródik, és csak évtizedeket visszatekintve látja, hogy mennyi minden változás történt. Ennek is meg vannak a maga pozitív elemei, bár kétségtelen az old stylee szurkolói emlékek valahogy édesebbek, mint a mostaniak…de ez pont az a kategória, mint Hemingway megítélése. Van a „minden szarabb, mint régen” kategória, és az „igen történtek változások, de lehet hozzá alkalmazkodni” irányzat. Egyikre se lehet azt mondani, hogy tökéletesen igaza van.

Paal
Paal
6 éve

A sorokat olvasva nekem a leginkább az alábbi gondolatok jutottak eszembe:
– az ultráink nélkül már a Szegedre költöztetett csapatunk nyomai sem lennének meg, újjászerveződve meg a Csepel szinten élnénk a mindennapokat. A Hemi-Ultrák harc szerencsére már a múlt és talán a bajnoki cím adott egy löketet a szurkolótáborunknak a hosszabb távú kivéreztetés elkerülésére, amilyen irányba erősen haladtunk a bronz előtti 15-20 évben.
– a másik érdekes és nagyon releváns kérdés a szurkolók megbecsülése. Én azt gondolom, hogy ránk, akik az elmúlt 15-20 évben rendszeresen jártunk magyar bajnokikra, egyfajta hősként kellene az mlsz-nek és a csapatoknak tekinteniük, mert a körülmények, a színvonal, a folyamatos vegzálás (biztonsági szolgálat, klubkártya, vendégszektorba bejutás) mind erősítik a srác által írtakat – nem értünk van ez az egész. Minimális és gyenge a szövetség és a klubok marketingje, pedig sok esetben már apró gesztusok is sokat segítenének.
– mi – talán Heminek, de főként a fiatalszabálynak/támogatásnak – annyiban vagyunk jobb helyzetben a miskolciaknál, hogy az utánpótlásunkból elég szépen merítettünk az elmúlt időszakban és így a Testardi/Zsolnai vagy korábban a kieséskor idehozott levitézlett hazai sztárok sora helyett a sajátjaink hozzák azt a teljesítményt, amit a Diósgyőrnél a milliós fizetésű, a klubhoz nulla kötődésű „sztárok” hoznak.
– a kiábrándultság, nihil érzet itt is gyökeret vert 5-6 éve, még a blog szerzői is majdnem letették a lantot, de szerencsére mi kijöttünk ebből, kérdés, hogy mennyi időre..

Sanzi
Sanzi
6 éve

Remek írás!
A kispesti desszantosok jutottak egyből az eszembe… rámnéz és egyből kisangyal vagyok!
Múltkor mellettem beszélgették, hogy vajon miért van a kispad lesüllyesztve… no comment!
Nem akartam kérdezni a tulkoktól, hogy ültek e már az első sorban???
De azért nálunk jobb a helyzet, bár Koós Gabik már itt sincsenek! utolsó az Botka volt…de Koós Gabi az a tipikus, szuper, imádtuk, elküldték (Kocsis Ferike)… tipikus kispesti sztori!

Gabesz
Gabesz
6 éve

kiváncsi vagyok Baráthot beteszi-e balhátvédben.Boti a négy védős rendszerben is jó és a három védős rendszerben is megállja a helyét.A görögök ellen jó lett volna Marci a Szalai mellé,vagy a Németh mellé.

zolee
zolee
6 éve
Reply to  Gabesz

Nem fogja Baráthot betenni, kár is álmodozni róla, Eppel is max csereként játszik szerintem, de arra is kicsi az esély…

Pelso
6 éve
Reply to  zolee

nincs sok alternatívája bal védőben…

zolee
zolee
6 éve
Reply to  Pelso

Kádárt fogja kitolni

Pelso
6 éve
Reply to  zolee

akkor meg középen gyengülünk

Sanzi
Sanzi
6 éve
Reply to  zolee

Kádárt nem fogja… Ennél okosabb!

bosza
bosza
6 éve

NGog helyett én Májer Milánnak adnék végre lehetőséget! Szerintem egy félidőt igazán megérdemelne. Most is gólt rúgott (mérlege:7/7).

misike
misike
6 éve
Reply to  bosza

Ngog már csak a premier ligás multja miatt is megérdemelné a több legetöséget és több is van benne. Májer pedig tischler helyett kellene a keretbe már mikor jött mondtam hogy minek és miért kell elvennie a helyett a fiatalok elöl érthetettlen.

Gabesz
Gabesz
6 éve
Reply to  misike

N’Gog játszott már vagy három négy mérkőzést az NB III-as csapatban,a pénteki zártkapus edzőmeccsen stb és nem rugott egyetlen gólt sem ! A zártkapuson Tichler rugott 3-at !
Ha mér egy NB III-as meccsen sem tud gólt lőni,nem tünik ki a játékosok közül,úgy gondolom nem lehet jó formában.Az a rövid idő,amit játszott a nagycsapatban úgy láttam nagyon jól mozog,tud helyezkedni a kapu előtt,de még nem szokta meg a magyar bajnokságot és a csapattársakkal az összjátékot.Hiába jó technikás,gyors,jó felépítésű még kell neki idő amíg belejön.

Csaba Horváth
Csaba Horváth
6 éve
Reply to  Gabesz

Csak kérdés mennyi….ha abból indulok ki, hogy Lanzának, Martineznek elég volt néhány meccs a gólhoz, és szinte az első pályára lépésüket követően kihagyhatatlanok voltak, akkor bármennyire is szimpi N’Gog elég siralmas a helyzet vele kapcsolatban.

októberes
októberes
6 éve
Reply to  Csaba Horváth

Neki 5-6 perc elég volt a gólhoz. ?

Csaba Horváth
Csaba Horváth
6 éve
Reply to  októberes

És azóta?

októberes
októberes
6 éve
Reply to  Csaba Horváth

Szerintem most az első gólról volt szó. Azóta egyszer volt kezdő bajnokin, ha jól tudom. Mondjuk az alacsonyabb osztályú csapatok ellen esetleg betalálhatott volna.

Pelso
6 éve
Reply to  októberes

Tischler ontja a gólokat az alacsonyabb osztályú csapatok ellen, aztán mit mutat a bajnokikon… :/

októberes
októberes
6 éve
Reply to  Pelso

Semmit. Most következik a volt csapata, ilyenkor sokan szárnyakat kapnak, legalábbis ellenünk. Remélem fordítva is igaz! CSAK nehogy a 0 gólos King verjen meg bennünket! ?

Pelso
6 éve
Reply to  októberes

:D

kgyula
kgyula
6 éve
Reply to  Gabesz

„…még nem szokta meg a magyar bajnokságot…”

Nehéz is lehet egyik hónapról a másikra a magyar futballhoz belassulni… :)))

misike
misike
6 éve
Reply to  Gabesz

Hát azért meccshelyzetben nem mindegy hogy figyel e rá két védö vagy nem mert öt kisérik rendesen márcsak a termete miatt is. Tischler légüres még labdába se érö játéka szerintem joval kevesebb. De ez csak egy privát vélemény.

Sanzi
Sanzi
6 éve

Volt egy ellenfél is… egyedül ez nem megy!

Lelenc
Lelenc
6 éve

szerintetek ez most komoly, hogy az NGog az nbIII-as csapatig süllyedt? :-)

Nem igazán értettem a pályafutása Magyarországig tartó szakaszát sem, de aztán most már végképp nem értem, mi történik ezzel az emberrel..

Csaba Horváth
Csaba Horváth
6 éve
Reply to  Lelenc

Lehet, hogy csak arról van szó, hogy meccshiánya van, és minden lehetőséget megragadnak, hogy kellő játéklehetőséghez jusson…vagy ez hülyeség?

októberes
októberes
6 éve
Reply to  Lelenc

Szerintem gond van az önbizalmával, amin az sem segített éppen, hogy Supka becserélte volna a DVTK ellen, CSAK gólt szereztünk, és ezért a mester visszaültette. Végül pályára sem lépett, mert később Tischlert küldte be.

CSAKA
CSAKA
6 éve
Reply to  októberes

Szerintem az edzőnk agyával vannak gondok. Az első meccsén gólt lőtt és jelenleg egy lepusztul, nem túl erős bajnokságban, igaz egy patináns csapatban játszik. Ehhez ne lenne önbizalma?

októberes
októberes
6 éve
Reply to  CSAKA

A kettő nem zárja ki egymást.

CSAKA
CSAKA
6 éve
Reply to  Lelenc

Nem minősíteném NGog játszatásával kapcsolatban Supkát..

Ceppo
Ceppo
6 éve

Azt azert szogezzuk le, hogy latvanyterveket nezegetunk. A valosagban sok dolog fog majd elterni ezektol a kepektol, gondoljunk csak a Duna Arenara. Remeljuk a mienk sokkal szebb es jobb lesz, mint a kepeken:))

Egy cikk ami koruljarja a latvanyterveket:
https://index.hu/belfold/2016/08/16/latvanyterv/

Itt pedig a Duna Arenarol erdemes megnezni a kepeket, ami eleg jol erzekelteti a kulonbseget:
http://epiteszforum.hu/duna-arena-az-elso-latvanytervek-mindig-kulonboznek-az-elkeszult-epulettol

medvepuszi
medvepuszi
6 éve

Edzőpályák nem lesznek, a klub cakkpakk átköltözik a dpunciba, stadion csak meccsre lesz (meg remélem, előtte 1-1 edzésre is, nem úgy, mint az Mtk-n)

papparam
papparam
6 éve
Reply to  medvepuszi

Ezek szerint, az MTK pályán most nem edzünk rendszeresen?? Mert úgy emlékszem, a játékosok mondták, hogy keményebb, gyorsabb a talaj, mint általában a többi pályán. Durva, ha minimum egyszer-kétszer nem edzünk ott a meccsek előtt, hogy szokjuk.
Persze tudom, nyilván meg van az ára, mi pedig olcsón akarjuk megoldani, mint általában. :(

Sanzi
Sanzi
6 éve
Reply to  medvepuszi

Camp Nou, Old Trafford, Wembley, sorolhatnám holnap reggelig!
Miért lenne melette edzőpálya???
Erre van az edzőközpont, végre ezt is megértük…

Szlaci
6 éve

Örmény-Gibraltár 0-1.. 34 szeres szorzó..

zolee
zolee
6 éve

Nyugi, már nemcsak a szerb bundázó, hanem nagyjából mindenki :D Az tény hogy arányában van nemzetenként eltérés :) De nem is csoda a pénz nagy úr…

zolee
zolee
6 éve
Reply to  zolee

Csak hogy írjak egy példát volt egy utánpótlás ázsiai kézi torna irak-dél-korea meccs meccs előtt irak 10-es oddsz dél-korea megrak meg gondolom a plusszos hendikepet is, félidőre meglepi irak vezet 8 góllal…Gondolom irakiak élőben megteszik koreát hendikepet is, csak éppen koreával amatőr módon nem beszélik meg. Második félidő úgy fest hogy Korea nem akar gólt dobnim irakiak végig kettős emberhátrányban játszanak, ők szeretnének ugyan gólt kapni de a 2. félidő 20. percéig 4 gól van csak, amikor szövetségnek is kellemetlenné válik már dolog félbeszakítják meccset kizárják tornáról 2 csapatot, és kiadják közleményt hogy lényegében bunda történt..Ez megy magasabb szinten is lányegében mindenhol de profibb módon, és hogy ne csak szerbeket hozzuk példaként, ott van a friss belga bundabotrány óriási pénzekkel top csapatokkal…Persze elsikálják majd…Meg ott volt a tegnapi Málta-Magyar U21 is hogy közelebbi példát hozzak az nagyon okos bunda volt részünkről…

Highlanders
Highlanders
6 éve
Reply to  zolee

54,5 + H-ra tettem,így màr 14,5 volt a vendég .Ilyen ez. 1,8 helyett comment image

Döme Sanya
Döme Sanya
6 éve

Nem tud.

Czibulyás Dániel Pál
Czibulyás Dániel Pál
6 éve

Egy kicsit OFF, egy klasszikus Kedvenc – mekkora lehetett ez Élőben, hajhhh…?!? ;) XD

Thibby
Thibby
6 éve

nézőszám…….emlékszem még a Mezey féle Honvéd meccseire is 6-8-10000 ember kiment.

Czibulyás Dániel Pál
Czibulyás Dániel Pál
6 éve

Szemben az álló végig full tele, érdekes, hogy az (Ős)Kanyar vándorolt a két félidő során! :)

Czibulyás Dániel Pál
Czibulyás Dániel Pál
6 éve

Gondolom, a „Várható” Gólok miatt – is!!! ;)

Fritz72
Fritz72
6 éve

Igen, akkor ha kivittem 3-4 pénztárgépszalagot, akkor az gyakran elfogyott a meccs végére.

áfonya bácsi
áfonya bácsi
6 éve

Engem is egy ilyen Vasas elleni meccs közbeni „oldalváltás” során bántalmaztak először és utoljára focimeccsen. Egy tagbaszakadt Vasas ultra rúgott bokán szembejövet, ami hatalmas fegyvertény volt tőle, tekintve hogy lehettem vagy 13 éves és 40 kiló.

Fritz72
Fritz72
6 éve
Reply to  áfonya bácsi

Emlékeim szerint a lilákkal is egy ilyen helycsere során ugrottunk össze először. Addig nem volt balhé köztünk.

Gabesz
Gabesz
6 éve

A tegnapi válogatott mérkőzésről ,Orbán kétszer hibázott a gól előtt.Szalai erőnlétben,magasságban felveszi a versenyt a védőkkel,csak a technikája és a fordulékonysága,és a gyorsasága,cselező készsége,labda megtartása az bizony csapnivaló.Kellett volna mellé még egy csatár aki gyors.Talán jobb lett volna Lovrencsics a jobb oldalra.Németh már több veszélyt alakított ki a gyorsaságával,cselező készségével.

Sanzi
Sanzi
6 éve
Reply to  Gabesz

Így van, és ezen a hibán kívül hiba nélkül, sőt a mezőny fölött játszott!

Czibulyás Dániel Pál
Czibulyás Dániel Pál
6 éve
Reply to  Gabesz

Szvsz Szala és Némó a múlt, igaz a jelenünk nagyon borús csatárposzton Nemzetközi „szinten”, viszont a Misternek sok-sok idő és türelem kell ahhoz, hogy megtalálja a „Jövőt”, de azért becsületből az észteket be kell darálni oda-vissza, nincs mese!!! Olyan nem lehet, mint most is, hogy a Nagy Dominik alibizik 10-20 perceket, a Kalmár gyerek meg keresi a labdát a fogalmatlan görögök között, ráadásul sztem az első 10-15 percben az „Öltözőben Maradunk” megint, mint a finnek ellen!!! Saját Magunkat verjük meg – már megint! :(

Csaba Horváth
Csaba Horváth
6 éve

Tavaly a Vidi kiesésére fogad(hat)tak, az simán bejött nekik… :D

Thibby
Thibby
6 éve

jaja ezt ugatom évek óta…egyet se engednék Honvéd mezben

áfonya bácsi
áfonya bácsi
6 éve
Reply to  Thibby

Kissé szelektív az ízlésed, úgy látom a bundás olaszokat viszont kifejezetten szereted Honvéd mezben látni…

Pelso
6 éve
Reply to  áfonya bácsi

Kamber nem ics’…, :)

októberes
októberes
6 éve
Reply to  áfonya bácsi

A zsoldos letöltötte a tettéért kiszabott büntetést. Nálunk szerintem nem volt gyanús meccse. Viszont a közelmúltban volt nálunk nagyon jó képességű védő, érthetetlen és sorozatos hibákkal. A kettő szerintem nem ugyanaz.

októberes
októberes
6 éve
Reply to  októberes

Te is említetted, már nincs nálunk.

áfonya bácsi
áfonya bácsi
6 éve
Reply to  októberes

Szerintem sem ugyanaz a kettő, mert egyik esetben kiderült a bunda, a másik esetben pedig csak feltételezések vannak. Egyébként védőnél nyilván feltűnőbbek a hibák, ha valaki öngólt vét, vagy mellérúg a labdának egyből gyanússá válik, viszont ha egy csatár 10 méterről a szögletzászlót találja el, akkor arra csak legyintünk, hogy ez így sikerült.Teszem hozzá, én például snookerben annak a John Higginsnek szurkolok, aki ugyancsak lebukott már bundázással, nekem csak azzal van gondom, ha valaki egyeseket elítél miatta, másoknak meg elnézi ugyanezt. Bunda mindig is volt és lesz, amióta pedig ekkora hatalmas pénz van a sportfogadásokban, azóta jobb helyeken a maffia szinte már nem is foglalkozik mással.

októberes
októberes
6 éve
Reply to  áfonya bácsi

Nálam azért nem ugyanaz, mert a „bundás” korábbi életében vétett, a CSAK gyanús védő viszont Kispest mezben volt megkérdőjelezhető hozzáállású.

áfonya bácsi
áfonya bácsi
6 éve
Reply to  októberes

Ez utóbbiról nem kell meggyőznöd, a hideg futkosott a hátamon, mikor nyáron szóba került, hogy esetleg újra leigazoljuk…

októberes
októberes
6 éve
Reply to  áfonya bácsi

Mivel ebben egyetértünk, ezért szárnyat váltok: inkább Demeter, mint Novákné! (Egyik párttal sem színpatizálok) ?

áfonya bácsi
áfonya bácsi
6 éve
Reply to  októberes

Ezt a Demeter lányt látni kellene olyan állapotban, mikor nincs az arcán húsz kiló alapozó. Mondjuk rákerestem google-on, az első 20 képének negyedén nekem kifejezetten ijesztőnek tűnik. :D

októberes
októberes
6 éve
Reply to  áfonya bácsi

Ebben az uborkaszezonban megnéztem 20 db képet N.néről, és bevallom, CSAK az első kettőnél ijedtem meg. Ezek szerint lehet, hogy elhamarkodott volt a véleményem. ?

zolee
zolee
6 éve
Reply to  októberes

A gyanús az gyenge jelző, sajnos ő belekerült a körbe, pedig nagyon jó képességű játékos de megragadt nb1-es szinten és az már nem jelentett motivációt neki ráadásul azt az életszínvonalat amit ő elvárt ebből a fizuból nem lehetett tartani. Ha benne van körben akik tudják mi az okosság soha nem lesz gondja…Sajnos a sportfogadás nem tesz jót hosszútávon a sportnak ez tény,,,

áfonya bácsi
áfonya bácsi
6 éve

Ízlés dolga, nekem Novákné Dórika sokkal inkább bejön. :)

Sonkabacsi01
Sonkabacsi01
6 éve

Érdekes…., mintha nem egy várt, egyébként is jó hír került volna napvilágra, mintha nem azt jelent volna meg, hogy realizálódik egy modern kulturált stadion a csapatnak, nézőknek egyaránt. Ráadásul nagyjából olyan nagyságrendben, és bekerülési értékben mint ahogy, más, nb1-es csapatoknak már meg is épültek. Mintha minden egyéb mozzanat, részlet, vélekedés, tünet, lényegesebb lenne magánál a hírnél.
Egy felelősen gondolkodó, felelősen gazdálkodó tulajdonos előre tervez. Ebben a témában is többször ismertette álláspontját, mikor kéri a stadion megépítését. Eddig a szavak, betartattak, nincs realitása a kételkedésnek.
Az árról annyit, aki már rakott, vagy rakatott két téglát egymásra (mondjuk öt évvel ezelőtt, és most napjainkban, vagy úgy egyáltalán) annak nem feltétlen a korrupció ezen összegre, az első gondolata… és az, hogy gyakorlott cégek építik, vélhetően csak annak javára szolgál
.
Tudom lefutott már, meg nem is feltétlen a témába vág a Davide Lanzafáme és a Kispest története egymással.
Kölcsönösen sokat köszönhetnek egymásnak. A Kispest befogadta, (újra) felépítette, és a képességéhez, valamint némely honi focijövedelmekhez viszonyítva szerényebb összeggel honorálta azt a csapatnál betöltött vezérszerepet, amellyel tapsra ragadtatta a nézőket, és egyszer még a bajnoki címhez is juttatta a csapatot. A tulajdonos ennyit volt hajlandó neki fizetni, bizonyára kötötte a pénztárcája, az egyesület költségvetése. A játékos majd két éven keresztül becsülettel tette a dolgát, ( gólkirály, és legjobb játékos is lett), Nem tehetünk szemrehányást, hogy most lényegesen nagyobb pénzért eligazolt oda, ahol azt megfizették neki. Neki ez a munkája, Ő profi, aki ebből akar minél több pénzhez jutni.
A történet eleje meseszerű: Ő bajnok, gólkirály, legjobb játékos. sokak kedvence. A végjáték csapnivaló, sajnálatos,
és szomorú. Mindkét fél, a saját meseszép sikeres két évét deklarálja le, fogalmazza át, és teszi tetteivel, nyilatkozataival,egy kettőjükhöz méltatlan szint alá.

Tony Soprano
Tony Soprano
6 éve
Reply to  Sonkabacsi01

Nagyon jól megfogalmaztad, pont erre gondoltam én is a minap. Miért kellett ennek így végződnie, beszennyezve a szép múltat. Szerintem az olasz agyát teljesen átmosták ott a zöldeknél és elvárás is vele szemben, hogy olyanokat mondjon amivel leértékeli a klubbunkat a velünk elért sikereket. A szurkolók felháborodását megtudom érteni. Az olasz hagyott itt minket és ment az egyik legutáltabb csapathoz. Neki kellene, hogy több esze legyen.

medvepuszi
medvepuszi
6 éve
Reply to  Tony Soprano

Ha már odament, nem teheti. Szerintem előbb-utóbb pont azon fog kitörni a balhé körülötte, hogy képtelen lesz beállni a sorba, mindig azt csinálni, amit mondanak neki. Nem csak a pályára értem

medvepuszi
medvepuszi
6 éve
Reply to  Sonkabacsi01

Az, hogy ma sokkal drágább építeni, és az ár ennek megfelelően nőtt, nem azt jelenti, hogy nincs és nem volt túlárazva :)
Lanzát nem (vagy túlnyomórészt nem) Hemingway fizette.
Tudom, hogy ez örök vitatéma marad, én speciel haragszom rá. Nem az általad írtak miatt, nem azért, mert profi, mert több (még ha nem is annyival több, mint sokan gondolják) pénzért eligazolt. Kizárólag azért, mert oda igazolt, ahová, miközben még sokkal több pénzért mehetett volna máshová is, profiként. Nyilván annak se örülnék, ha MOL Bubi-mezben látnám, de az a klub a szememben nem számít, viszont az, hogy pont a zöldekhez ment, számomra sértés.

RW
RW
6 éve
Reply to  medvepuszi

Ezt ennél pontosabban nem is lehetne megfogalmazni.

redblackt
6 éve
Reply to  RW

Mi abban a pontos megfogalmazas,
hogy valaki még mindig azt kamuzza, hogy Lanzát eg misztikusan a háttérben lapuló szurkoló fizette??

Highlanders
Highlanders
6 éve
Reply to  redblackt

Azért azt sem àrt figyelembe venni,hogy teljesen szokatlan 5 éves szerződést kötöttünk egy olasz sportszergyàrtó céggel példàul.

medvepuszi
medvepuszi
6 éve
Reply to  redblackt

Nem lapul a háttérben, ha jársz meccsre, látod a vip-páholyban, ha nem, a tévében láthatod a hirdetéseit. Jut eszrmbe, egy szponzor a “nem létezők” közül :)

redblackt
6 éve
Reply to  medvepuszi

konkrét nevet is mondanál a homályos megfogalmazások helyett? vagy egy képet?
És azt is elárulhatnád, honnan a tuti infó, megsúgta neked ez a jótevő szurkoló, hogy ennyire biztosan tudod?

medvepuszi
medvepuszi
6 éve
Reply to  redblackt

Ennél konkrétabban inkább nem, az adóhivataltól vagy? :) gondolom, nem véletlenül nem verik nagydobra, ha pedig nem akarod elhinni, nem muszáj. Ha képben vagy a Hemingway-féle fizetésekkel, a konokságával (ami néha jó, néha rossz tulajdonsága), meg hogy az utóbbi években volt itt egy-két légiós, aki nyilván nem azért a havi 3, aztán 5 ezer eurós “csúcsgázsiért” jött ide családostul, akkor érezheted az ellentmondást. A feloldása meg kézenfekvő. Anno pl. Torghellét sem a Boss fizette.

Highlanders
Highlanders
6 éve
Reply to  Sonkabacsi01

Amennyiben nen a fidesz nyeri a vàlasztàsokat,szerinted kinek mondogatta volna,hogy”mikorra kéri a stadiont”?Ràadàsul amióta szóbakerült,nem is egy vàlasztàs volt,hanem kettő.Mindig jókat derülök azon,hogy az öreg „nyomàs alatt tartja a kormànyt”v 6-7 éve tudatosan és felelősen gazdâlkodott és most làtta elérkezettnek az időt a stadionra, meg amerikai àllampolgàr,ezért ezért nem tudnak vele mit csinàlni,meg hasonlókon.Ezek az amerikai nagykövetekbe(!!!)beleàlltak,nem egy mezei kettős àllampolgàrba! Az új Bozsik meg a régi eladàsa, valamint az akadêmia is reàlisan nézve csak a csúti màniàja gyümölcse,az öreg „tudatossàgànak” annyi köze volt hozzà,mint neked vagy nekem.

redblackt
6 éve
Reply to  Highlanders

Öngól..
Ha a csúti mániája nem lenne, Hemingway még jobban kiemelkedne itthon..
Nem lenne sem Videoton, sem Felcsút, sem új Ferencváros Stadion..

Az akadémia Hemingway ötlete volt, a szurkolók végig szapulták, hogy „csak az akadémia” érdekli, miközben Hemingwaynek volt egyedül annyi esze, hogy lássa, a Kispestnek ez az egyedüli kitörési lehetőség.

Highlanders
Highlanders
6 éve
Reply to  redblackt

Te azt képzeled,hogy ez itt valami hemingway rajongói oldal,meg azt,hogy ő talâlta fel a footballt.Az unióban meg a vilàgon sincs mêg egy olyan orszàg,ahol 61 nézőnek stadiont építenek.

redblackt
6 éve
Reply to  Highlanders

Nem képzelek semmit, ti csapatjátok ezt az „utáljuk együtt Hemingwayt” feelinget, aki normális , csak reagál ezekre az ész nélküli kommentekre, ami valamilyen ismeretlen frusztrációból fakad nálatok..

Czibulyás Dániel Pál
Czibulyás Dániel Pál
6 éve
Reply to  redblackt

Én ezt totál máshogy látom: Ha Vitya mondjuk a golfért rajongana, és nem öntötték volna zsákszám az eurókötegeket a fociba, Hemi Úr sem lett volna önjelölt „megváltó”, a kezdeti évek után alábbhagyott volna a nagy nekibuzdulása.
A Kispesti utánpótlás-nevelés nem az MFA-val kezdődött! Elvitathatatlan tény, hogy már a 90’es évek közepére nagyon stabil korosztályaink voltak, sajnos a komorai „gazdálkodás” során ki is árusítottuk majd’ mindegy szálig Reménységeinket!
Röviden, nem Gyuribácsi találta fel a spanyolviaszt, ha az üzlet „érdeke” úgy kívánta jöttek a tucatlégiósok, a szerencsevadász trainerek, a kukázás, az ígérgetés a „csiszolatlan drágakövekről”… Holnap reggelig folytathatnánk a sort!
Nem kell piedesztálra emelni az Öreget, elég ha ő saját magát odahelyezi!

Highlanders
Highlanders
6 éve

Bla-bla-bla…

Highlanders
Highlanders
6 éve
Reply to  Highlanders

Nem .Az unokàdtól,amikor megkérdeztem tőle,hogy a nagyfater otthon is ennyi hülyeséget hablatyol össze vagy csak a taccs-on .☺️

Highlanders
Highlanders
6 éve

Kàr vitatkozni.Az Ajaxnak vagy 40 éve éan akadémiàja,az MTK-nak meg vagy 20 éve kb,de az öreg ötlete,Dani!?

Highlanders
Highlanders
6 éve
Reply to  Highlanders

Vólent!Azt hittem,hogy évekig nàlunk a gólkiràly.Ààààà,baszki,az a gyerek meg a Bobàl…Ők ketten az élő példàk,hogy ez egy gyàr,nem minőségi utànpótlàs képzés.Làsd még;ki tudja mióta keresünk egy nyomorult balbekket .

zolee
zolee
6 éve
Reply to  Highlanders

Vólent meg Bobál nagyon jó példák arra hogy nem biztos hogy, abból lesz a jó játékos aki halomra rúgja gólokat fiatalon, sokkal több olyan játékos van akiből lehetett volna valaki, de lemorzsolódott…Én nagyon úgy érzem, valami nem stimmel itt a kiválasztással és a játékos menedzseléssel.

Highlanders
Highlanders
6 éve
Reply to  zolee

Ugyanezt mondom.Óriàsi talentumokból nem tudjuk kihozni a felét felét sem,mint amit lehetne,és könnyedén ràfogjuk,hogy az ő hibàjuk,ezàltal és ezzel pàrhuzamosan felmentve a klubot. Màr volt vagy 20 ilyen 3 év alatt,és még mindig pl keressük a balhàtvédet,ami egyszerűen röhejes.

Sztefo
Sztefo
6 éve

Én is többet vártam az Akadémiától, de azt mondani vagy sugallni, h az egész semmit nem ér azok után, h a bajnoki döntőben 6 Akadémistával a kezdőben vertük a Vidit, minimum rosszindulat… Nyilván Eppel, Lanza, Gróf érdemeit elismerem, de azért mégis csak 6 „kutyánkkölke” kezdett az utóbbi 25 év legfontosabb meccsén klubunk számára!

medvepuszi
medvepuszi
6 éve

Az akadémiának akkor lenne értelme, ha nem csak ilyen vagy olyan focistának tanítaná a gyerekeket, hanem nevelné is. Én ezt sajnos nem igazán érzem, vagy csak keveseknél. Aki teheti, továbbáll (tisztelet a kevés kivételnek), akkor meg ugyanott lennénk, ha abból a pénzből igazolnánk évente 3 játékost az első csapatba. Engem legalábbis kicsit se érdekel, hány bajnokságot nyer az MFA (szomorú már a név is) u16-ban, ha utána a legjobbak külföldre lépnek, a kicsit jók más magyar csapathoz, vagy rögtön, vagy 1-2 kispesti felnőttév után. Akkor se, ha Hemingway kap lóvét az mlsz-től azért, ha máshol játszanak. Miután az mlsz-től kapott pénzből kinevelte őket, ez is röhej :)

redblackt
6 éve

Ha Orbán-féle mánia nem lett volna, kezdeti évek után miért hagyott volna alább a lelkesedése Hemingwaynek, ha a Honvéd ott lett volna az élbolyban?? nem túl logikus, amit írsz..

Mivel kapitalizmusban élünk, ezért a szocializmus beidegződéseivel játszadozni és Hemingwayt beállítani „kuláknak”, akit csak a pénz, meg az „üzlet” érdekel – inkább azokra vet igen komoly homályt, akik ezt a kommunikációt csapatják, nem pedig Hemingwayre…
Tudod, ma minden klub elsősorban üzlet..

redblackt
6 éve
Reply to  redblackt

Dollárkötegek és a Kispest kitörési lehetőségei összefonódnak..
Ma már a klubok kft-ként v rt-ként működnek, ha nyereséges vagy, akkor tudsz előremenni.

Csaba Horváth
Csaba Horváth
6 éve

Ami Vadóczot illeti. ugyanolyan pénzhajhász, mint Lanzafame…eddig szimpatikus volt, de ez addig jó a Kispest, míg nincs Csapatom, aztán itthagyok csapot-papot hozzáállás nekem nem túl szimpi….

redblackt
6 éve
Reply to  Csaba Horváth

az nem jutott eszedbe, hogy Vadócz mehetett volna pl. a Vidibe, vagy a Felcsútba is sokkal jobb kondíciókkal?
Nekem is megvan a véleményem a Vadóczról, de ne túlozzunk már.
azt meg fogadjátok már el, hogy Lanzafame nemcsak a pénz miatt ment a Fradihoz.. Ő kifejezetten odaakart menni..

Sanzi
Sanzi
6 éve
Reply to  redblackt

akkor hova akart menni? mit tudsz? ;D

Sanzi
Sanzi
6 éve
Reply to  Sanzi

Mo-n belül, vagy inkább kívül?

RW
RW
6 éve
Reply to  Sanzi

Ahhoz képest le a kalappal előtte, hősiesen viseli a sorsát!

RW
RW
6 éve
Reply to  RW

Nyilván ez is igaz, és keserű tanulság. Csak hát az emberi keresi a romantikát a szurkolásban is. És szerintem ott hal majd meg az egész (legalábbis bennem) ha egyszer már vállrándítás nélkül veszi az ember tudomásul az ilyen váltásokat. Épp elég pikírt meg kiábrándult lett sokunk az elmúlt 25 év alatt, 2017 visszahozott valamit egy teljesen más korszakból, az ember meg el akart hinni olyat is, ami józan ésszel egy baromság. Hát ez van.

redblackt
6 éve
Reply to  RW

fenébe, pedig pont most gondoltam arra, hogy mégis csak házasodni kéne.. :X

redblackt
6 éve
Reply to  redblackt

Lanzafame kifejezetten a Fradiba akart menni, a háttérben már tél óta puhatolozó tárgyalásban volt velük.
Haverom mesélte, hogy már tavasszal a neten a Fradi-szurkolókkal smsezett..

papparam
papparam
6 éve
Reply to  redblackt

A Milant is teljesen kizarta? Francba, ezt nem tudtam. :)

redblackt
6 éve
Reply to  redblackt

Igen, mivel a Fradi egy megfelelő ajánlatot az utolsó napokban dobott be, de előtte már jelezték – pont a már rég a háttérben folyó tárgyalások miatt – hogy később még be fognak jelentkezni hivatalosan érte.
Tehát a döntő Lanza és a Fradi tárgyalása volt.

Laszka
Laszka
6 éve

:) ki ez?

A69W
A69W
6 éve
Reply to  Laszka

Jó lenne azért a kampányban tanúsított aktivitását a hétköznapokon is látni :)

redblackt
6 éve
Reply to  A69W

ahogy hallani a médiából, most lesz az LMP elnöke, aligha marad Kispesten aktív

Zagreus
Zagreus
6 éve

Bocsi, lemaradtam, de most mi van, megis eladja Hemi a klubbot? En a stadionrol lattam bejegyzest! Bocs de sotetitsen mar fel valaki hogy hogyan kapcsolodik ossze a ket tema jelen pillanatban? KOSZONOM!!!!

CS.A.K.

Laszka
Laszka
6 éve
Reply to  Zagreus

dehogy adja, csak sokan kombinalnak. Az öreg azt mondja kb 6-7 eve, hogy akkor kezdödik az uj stadion epitese amikor befejezödik az utanpotlas centrum epitese. Es lass csodat akkor kezdödik az epitkezes (ami logikus mert a stadionnal együtt elbontottak volna az akademiat is, es akkor hol lakott/edzett volna az utanpotlas?) szoval beke van, csak nehanyan kombinalnak….

Zagreus
Zagreus
6 éve
Reply to  Laszka

Picit ironikus fennhangon kerdeztem en is, mert azon kivul, hogy addig tartottak az arat alacsonyan, nehogy mas megcsinalja, majd lass csodat, felszabadulnak a NER-es cegek es hirtelen tobb mint a duplaja lett ez a vicc es egyben teny. A tobbit mar csak kombinacionak latom.

kgyula
kgyula
6 éve
Reply to  Zagreus

Esze ágában sincs eladni a klubot. Ez az ember belehalna, ha nem lenne a nyilvánosság középpontjában, és nem oszthatná az észt, nem riszálhatná magát. Márpedig ha eladná, nem lenne rá senki kíváncsi, nem hívnák tv-interjúra, a kutyát sem érdekelné a vlogja, blogja, igaz témája sem lenne. :)

Tibor Molnár
Tibor Molnár
6 éve

A ZÁÉV az új KÖZGÉP.

papparam
papparam
6 éve

Egyébként mióta utáljuk „szarszlovéniát” is? Vagy már tényleg mindenkit, még egy utánpótlás meccsen is? :)
Szegény hazám… Hosszú távon mi lesz így veled?

kgyula
kgyula
6 éve
Reply to  papparam

Na igen, egyszer már érintettük az önértékelésünk kérdését… Persze az igazsághoz tartozik az is, hogy mindenhol vannak olyan elemek, akiknek csak ilyesmire és ennyire telik.

papparam
papparam
6 éve
Reply to  kgyula

Ez igaz, azért nem húznám ezt rá mindannyiunkra, csak kissé durva volt hallani.

Kispestfansopron
Kispestfansopron
6 éve
Reply to  papparam

Nem láttam a meccset.Mi történt?

kgyula
kgyula
6 éve

Nem érdekel, ki építi, csak kezdjen már hozzá. Így is a távoli jövőben lehet számítani az elkészültére. Ugyanis Magyarországon vagyunk, ahol még soha semmi nem készült el határidőre.

CS.A.K.
CS.A.K.
6 éve

3 hete leírtam ide ezt nektek…viszont senkinek sem legyenek kétségei afelől, hogy mikor beköltözünk az új stadionba, már nem Hemingway lesz a tulajdonos…

Csaba Horváth
Csaba Horváth
6 éve
Reply to  CS.A.K.

Igen erről még valamikor június környékén mondtál valamit…és ki lesz helyette? Arról is van infód?

CS.A.K.
CS.A.K.
6 éve
Reply to  Csaba Horváth

A Pharos ról lehetett hallani már tavasszal, valószínű nem a véletlen műve a ” közbeszerzés” (haha…) eredménye és ez a konzorcium…

Sanzi
Sanzi
6 éve
Reply to  CS.A.K.

A Pharos tulaja nem éppen egy Háttérbe vonulós tulaj… Nem biztos, hogy olyan jó az nekünk…

CS.A.K.
CS.A.K.
6 éve
Reply to  Sanzi

Eleve az nem lesz jó, hogy mi is egy újabb NER csapat leszünk a politikai elitkörök „homokozójában”…

Sanzi
Sanzi
6 éve
Reply to  CS.A.K.

Csak más az amikor Hemi azt mondja, hogy nem tetszik a játék, de azért a türelem megvan, és más az amikor a Pharos tulaj azt mondja, a ZTE meccsen, hogy nem tetszik a játék és már repül is az edző… mert ő a tulaj! PFH

kgyula
kgyula
6 éve
Reply to  Sanzi

Azért nem kell nagyon előreszaladni a gondolkodással, mert úgy járunk, mint Nyuszika, amikor a vasalót kölcsönkérni ment Mackóhoz… :)

Pelso
6 éve
Reply to  kgyula

fűnyíró volt…de a lényeg stimmel. :D

Sanzi
Sanzi
6 éve
Reply to  Pelso

Kalapács volt… :D

Laszka
Laszka
6 éve
Reply to  Sanzi

tudjatok mit, b@ssz*t/k meg nyuszikat ;)

Thibby
Thibby
6 éve
Reply to  Sanzi

…… És egy cézárszindrómás nagyképű hímtag

Döme Sanya
Döme Sanya
6 éve
Reply to  CS.A.K.

Hemi nem fog ráérni, mert éppen össze költözik Győzikével. Nem gondolhatta komolyan, hogy a korrupcióval vádolt körözött egyén fantáziál.

Blaser Ferenc
Blaser Ferenc
6 éve
Reply to  CS.A.K.

Szinte már látom is: Mészáros indahaz :-( szolosi pogácsa george elnök… :-( :-( :'(

ogy
ogy
6 éve
Reply to  CS.A.K.

Kevesebben vagy többen leszünk utána? Szerintem még kevesebben. Bármennyire is szeretem a Kispestet és meccsre járni, erősen el fogok rajta gondolkodni, hogy akarok-e utána is meccsre járni. :(

obviusz kapitány
obviusz kapitány
6 éve
Reply to  ogy

Detto :(

kgyula
kgyula
6 éve
Reply to  ogy

Mindenkinek tudnia kell, mi fontos a számára. Én a Kispestet szeretem, nem az akármikori tulajdonosát…

ogy
ogy
6 éve
Reply to  kgyula

Jelenlegi csapatunkat Budapest Honvédnak hívják. :)

Nyilvánvalóan befolyásolja majd a döntésemet, hogy mit fogunk képviselni. Egy kisvárdai/ felcsúti klubmodell nekem nem a Kispest lesz. Akkor legyen inkább nb3, legyen Kispest Honvéd és minden hétvégén ott leszek a lelátón.

Elcsépelt a „szar modern foci” szlogen, de sajnos maximálisan egyet kell értsek vele.

kgyula
kgyula
6 éve
Reply to  ogy

Nekem csak megmarad Kispestnek. Azért, mert egy érzéketlen barom ezt a nevet találta ki, az utána következő meg nemkevésbé ostoba módon megtartotta a szurkolók ellenére is – azt gondolván, hogy ez a brand majd csodákat tesz (látjuk, milyen csodát tett, egyetlen szponzort sem érdekelt nemcsak ma, de a NER előtt sem) – tisztelem az alapítók döntését. No meg az én városom Kispest, ha más XIX. kerületnek nevezi is… :)

Csaba Horváth
Csaba Horváth
6 éve
Reply to  kgyula

A kettő között azért van összefüggés, hisz az klub arculatát alapvetően a tulajdonos(i kör) határozza meg. :)
Vagyis a Honvédelmi Minisztérium által irányított Kispest, a Koncz féle Kispest, a Pini féle Kispest és a jelenlegi Hemingway féle Kispestet is egyaránt magaménak éreztem, de azért zongorázható a különbség, hogy melyikhez milyen érzelmi kapcsolat kötött….

kgyula
kgyula
6 éve
Reply to  Csaba Horváth

Ugyanazt mondod, amit én, mert ezek szerint neked is a Kispest volt fontos, nem a tulajdonos, és nem maradtál otthon meccsre járás helyett csak azért, mert nem tetszett a fenntartó személye. Mert kivel is b…. ki, aki otthon marad a tulajdonos miatt? :)

CS.A.K.
CS.A.K.
6 éve
Reply to  Csaba Horváth

Egyetértek…hogyan lehet majd érzelmileg kötődni egy „mű” Kispesthez, kb. mint a mostani fradihoz? Hogyan kötődnek a játékosok? Vélhetően csak a fizetés mértéke teszi őket ideig-óráig „valódi” kispestivé.

Sanzi
Sanzi
6 éve
Reply to  CS.A.K.

Hagyjuk már ezt a hülyeséget!
És amikor Farkas elvtárs ült a díszpáholyban, akkor hogyan lehetett kötődni az egykori Kispesti AC örökségéhez?

CS.A.K.
CS.A.K.
6 éve
Reply to  Sanzi

Ez a mostani más…szerinted aki Felcsúton vagy Kisvárdán játszik most, de akár a Fradikában, az meddig lesz klubhű? Ameddig van vastag boríték. Azért a mostani Honvédban vannak klubhű, szeretnivaló játékosok. El tudjuk-e ezt majd mondani 5 év múlva?

kgyula
kgyula
6 éve
Reply to  CS.A.K.

Ugyan már! Régiek között is voltak olyan játékosok, akik ideigazoltak, dicsőséget is szereztek a klubnak, de sosem voltak igazi kispestiek (pl. Grosics, Lóránt, Machos), vagy akár meg is maradtak fradistának (pl. Kocsis, Czibor), másokból meg igazi kispesti legendák lettek (pl. Tichy Lajos). Akárhonnan jöttek is, a szurkolók szerették a játékosokat, mert végigverték az ellenfeleket.

Amúgy meg a klubhűség nagyon szép dolog, de nem kell misztifikálni. Ha választani lehetne, hogy csupa kispesti nevelésből áll a csapatunk, de kiesik, vagy tele van japán, grönlandi, dél-afrikai, kirgiz, kecsua-indián, maláj, stb. légiósokkal, viszont sorozatban nyer 5 magyar bajnoki címet (na jó, hárommal is megelégszem), akkor az utóbbit választom. :)

Sanzi
Sanzi
6 éve
Reply to  CS.A.K.

Persze, hogy más, mert most, most van, akkor meg akkor volt, de a történet dettó the same…
És azt jobban szeretted? Persze, mert sorozatban bajnokok voltunk, más szurkolótáborok meg utáltak minket ezekért. Most is ez van csak pepitában!
Kivétel a fujcsut, kivárda jelenség…
Régen meg Kistext, Gázszer, Stadler voltak… ép hol volt lóvé, és mennyit kellett tisztára mosni.

CS.A.K.
CS.A.K.
6 éve
Reply to  Sanzi

Igen, jobban szeretem az „igazi” tulajt mint a NER lovagokat, akik az esti kártyapartyban megdumálják mikor kinek a csapata nyer…

Sanzi
Sanzi
6 éve
Reply to  CS.A.K.

Ezzel egyetértek, de azt gondolom, hogy itt soha nem voltak tiszta viszonyok… még 1910 ben sem!
Lásd profi per… -1 cím, tőlünk.

Sanzi
Sanzi
6 éve
Reply to  CS.A.K.

Miért? a maiakat nem?
Nagy Botka azonnal lelépett mihelyt megtudta, hogy a fagyinál kb. 6x a pénze…
Ennyi!
A Kispest mindig is egy telepi csapat volt, annak minden pozitív és negatív sajátosságaival, bár hozzáteszem a fagyi is az volt korábban…
Ez már más világ.
10-15 évente van egy Leicester -i csoda…

CS.A.K.
CS.A.K.
6 éve
Reply to  Sanzi

Én azt gondolom, Botkát (és Prossert) adnunk kellett ha akartuk, ha nem…nem ingyé’ lesz az új stadion. Én botor módon szeretném azt hinni, valakinek számít még a Kispest mez negyed fizetésért is.

Sanzi
Sanzi
6 éve
Reply to  CS.A.K.

:D
Neked számítana, hogy hol dolgozol, ha a másik cégnél 4x annyit kapnál???
Hagyjuk már!
Klubhűség… Ronaldo… Neymar… Messi is csak azért van még mindig katalán földön mert megkapja a pénzét.
Ma nincs klubhűség! A feleségedhez és szurkolóként a csapatodhoz lehetsz hű… a többi mind csak duma!

CS.A.K.
CS.A.K.
6 éve
Reply to  Sanzi

Ha én focizhatnék a Kispestben, még lehet ingyen is vállalnám, annyira ragaszkodnék hozzá…más példa: a saját cégemben dolgozok nem hatalmas fizetésért, holott a konkurencia a többszöröséért alkalmazna. Nem hagyom ott mégsem, mert ragaszkodom hozzá!

ogy
ogy
6 éve
Reply to  CS.A.K.

Ez a fajta gondolkodás már kihalt. :) Én anno ezt úgy fogalmaztam meg, hogy röhögve elmennék a mostani fizetésemnél 100-150-el kevesebbért dolgozni, ha azt csinálhatnám, ami igazán érdekel.

CS.A.K.
CS.A.K.
6 éve
Reply to  ogy

Hát nem? Nincs stressz, gyomorgörcs, stb. Minden pénzt megér, cserébe még szereted is! Nem minden a pénz…nekem legalábbis biztosan.

ogy
ogy
6 éve
Reply to  CS.A.K.

Ha a kevesebből is tudsz tartani egy korrekt életszínvonalat, akkor számomra nem lenne kérdés.Ehhez persze olyan mentalitás kell, ami nem kifelé akar élni.

Sanzi
Sanzi
6 éve
Reply to  CS.A.K.

Kenyeret meg ingyen kapnál Mari néniktől…

medvepuszi
medvepuszi
6 éve
Reply to  CS.A.K.

Akinek tulaj/háttér alapon működik a klubhoz kötődés, annak nehéz dolga lehet.

CS.A.K.
CS.A.K.
6 éve
Reply to  medvepuszi

Akkor majd remélem tapsikolsz a sleppnek a V.I.P. páholyban. Illetve kontra akkor mi baja van most sokatoknak Hemingway-jel, ha annyira mindegy ki a tulaj?!

medvepuszi
medvepuszi
6 éve
Reply to  CS.A.K.

Nem nekik fogok tapsikolni, sőt ha hülyeségeket tesznek a klubbal, ugyanúgy beszólok nekik (gondolom, a tábor is), ahogy most Himihuminak is, ha jogosnak érzem. Akkor is Honvéd-szurkoló voltam, amikor tábornokok ültek ott, akkor is az leszek, ha NER-huszárok vagy az ördög. Kisangyal még soha, sehol nem vett fociklubot. Ha meg a klubnak jót tesznek, bármelyiket elfogadom.

kgyula
kgyula
6 éve
Reply to  CS.A.K.

Abból a szempontból mindegy, ki a tulaj, hogy a szurkolónak a klubja iránti szeretetén a leghülyébb, legalávalóbb klubtulajdonos sem tud változtatni. Ha mégis, akkor annak a szurkolónak valami más a fontos, nem a csapat.

Egyébként persze nem mindegy, milyen a tulaj. Aki gazdaggá és sikeressé teszi a klubot, az jó tulajdonos, aki viszont sóher, nem bírja a versenyt, csak handabandázik meg rinyál („egyetlen szponzor nélküli bajnokcsapat…”), az nem annyira…

kgyula
kgyula
6 éve
Reply to  kgyula

Kétségtelen, lehetne rosszabb is. Meg már voltak is rosszabbak.

nagyondühös
nagyondühös
6 éve

Az eddig elköltött 2-300 milliárd után azt hiszem nem fog erkölcsi felháborodást okozni nálam az új Bozsik-ra költött 11-12 milliárd.
Viszont az baromira zavarna, ha nem az lenne a neve!!!! Ha már Puskás öcsi nevét ellopták, akkor legalább ez a név maradjon meg.
Lehetne Új Bozsik József Stadion!
(Szokták kérdezni ilyenkor, hogy nem korai ez még? Szerintem nem!)

A69W
A69W
6 éve
Reply to  nagyondühös

Nekem az Új Hidegkúti stadion is fura elnevezés, legyen a miénk csak ennyi:
BOZSIK STADION

nagyondühös
nagyondühös
6 éve
Reply to  A69W

Nekem tökéletesen megfelelne így is, csak ne valami Grupama féle megoldás legyen,

áfonya bácsi
áfonya bácsi
6 éve
Reply to  nagyondühös

Pharos Aréna?

nagyondühös
nagyondühös
6 éve
Reply to  áfonya bácsi

Ne csináld, mert belehalok!

Sanzi
Sanzi
6 éve
Reply to  A69W

Bozsik József Stadion!

kgyula
kgyula
6 éve
Reply to  nagyondühös

Hogy nem fog felháborodást okozni? Dehogynem! Már hallom a demagóg ordítozást, hogy miért nem ezt vagy azt építenek ennyiből.

medvepuszi
medvepuszi
6 éve
Reply to  kgyula

Majd ha a haverok cégei megtanulnak lélegeztetőgépeket gyártani, felújítják a kórházakat is. Amíg csak betont keverni meg füvezni tudnak, maradnak a stadionok és sportcsarnokok.

kgyula
kgyula
6 éve
Reply to  medvepuszi

Ez az ország azokat segítette hatalomra, akik stadionokat építenek. Megkapta. Akkor most lehet kussolni…

Döme Sanya
Döme Sanya
6 éve
Reply to  kgyula

Miért Gyula, tudsz jobbat. Ezek legalább építenek, ha arany áron is. A szoclibsik mit építettek?

Sanzi
Sanzi
6 éve
Reply to  Döme Sanya

Voltál manapság korházban??? Egészségügyben???
Ne kerülj be!

Döme Sanya
Döme Sanya
6 éve
Reply to  Sanzi

Voltam, kb 10 éve, azóta környékét is elkerülöm. Remélem nem szorulok rájuk.

Sanzi
Sanzi
6 éve
Reply to  Döme Sanya

Pont annyi ideje kormányoz Vitya és bandája… a kórházak és személyzetük!!! viszont nincs ugyanazon a színvonalon! és akkor nyugodtan fogalmaztam!

De van a Medicover! Örüljünk neki.
Csak akkor hagy ne fizessek már TB-t!

Döme Sanya
Döme Sanya
6 éve
Reply to  Sanzi

Hét végén voltam bent, orvost csak 2 percet láttam összesen, az ablak be volt törve, és nem volt egész hét végén melegvíz. Hétfőn délben saját felelősségemre távoztam. Men -nyivel lehet most rosszabb?

Szakáll
Szakáll
6 éve
Reply to  Döme Sanya

Annyival, hogy esetleg nem jössz ki…

medvepuszi
medvepuszi
6 éve
Reply to  Döme Sanya

völgyhidat, meg dombokat az autópályák útjába, hogy lehessen beléjük alagutakat fúrni :)

Döme Sanya
Döme Sanya
6 éve
Reply to  medvepuszi

Huh, ne is mond, álltam kint az egyik végén építés közben, a másik vége 100 méterre volt, 90 méter magasban.

kgyula
kgyula
6 éve
Reply to  Döme Sanya

Nem, nem tudok jobbat… egyre megy. Minden társadalomnak olyan elitje van, amilyet képes kitermelni magából. És ez egy igazi shithole country, amihez persze nemcsak az elit, de az ún. „becsületes kisember” is rendesen hozzáteszi a magáét. Az ember sokszor azt érzi, nem is telt el csaknem 30 év a rendszerváltás óta. Mintha még mindig abban a rohadásban élnénk, ami azelőtt volt. Pl. amit fentebb írtam, hogy soha semmi nem készül el határidőre… Ez a stadion is épülni fog vagy három évig.

Döme Sanya
Döme Sanya
6 éve
Reply to  kgyula

Kitermelték ezek saját magukat. Gondolod te választottál eddig?

papparam
papparam
6 éve
Reply to  Döme Sanya

A marslakók intéznek mindent, nekünk nincs beleszólásunk.

Döme Sanya
Döme Sanya
6 éve
Reply to  papparam

Gondolod?

kgyula
kgyula
6 éve
Reply to  Döme Sanya

Csak arra utaltam, hogy nem igaz a mondás, miszerint „fejétől bűzlik a hal”. Azért bűzlik, mert az egész rohad.
Mégis mennyivel különb a korrupt politikusnál az a „becsületes” (valójában mocskos adócsaló) kisiparos, aki azzal kezdi, hogy kérek-e számlát. Vagy a kereskedő, aki hülyének néz, és ha nem sikerült átbasznia, még ő pofázik.

Döme Sanya
Döme Sanya
6 éve
Reply to  nagyondühös

Lesz az 15.

A69W
A69W
6 éve

Na végre! Nem érdekel ki, nem érdekel miért ő, a lényeg a végeredmény jelen esetben!

kgyula
kgyula
6 éve
Reply to  A69W

Úgy van! Csak már látnánk!

Döme Sanya
Döme Sanya
6 éve

A stadion most is 5 lesz.

medvepuszi
medvepuszi
6 éve
Reply to  Döme Sanya

Amíg 5-nek tervezték, még csak 2 volt

Döme Sanya
Döme Sanya
6 éve
Reply to  medvepuszi

2-ből 60 m2 – es családi házat tudnak csak építeni.

László Papp
László Papp
6 éve
Reply to  Döme Sanya

Ez k.rva jó. :D :D

ogy
ogy
6 éve
Reply to  Döme Sanya

Kérdés, hogy mennyi teakonyha van azokban a 60 négyzetméteres házakban. :)

Sonkabacsi01
Sonkabacsi01
6 éve

Bíztam benne, hogy elérkezik ez az esemény is. Remélhetőleg nem kacsa, és minél kevesebb politikai felhang övezi ezt a Kispest számára történelmi pillanatot. A lényeg az, hogy elkészüljön a stadion, és benne a játékosok szerezzenek minél több örömet a csapat szurkolóinak.
Csak a Kispest!

trackback

[…] További részletek egyelőre a 24.hu oldalán. Mondjuk. Kevés volt az 5 milliárd: 11,7 milliárdért épül a Bozsik Stadion | 24.hu 2013 óta lóg a levegőben a Bozsik Stadion ügye: bár jószerével már minden első- és másodosztályú csapatnak van stadionja vagy legalább lelátókkal felturbózott, új pályája, a kispesti Honvéd kimaradt a…Gondolom senkit sem lep meg, hogy a Pharos és a West Bau együtt építi a Bozsikot? […]