Mastodon

Úgy néz ki, hogy alig 140 percig tartott Lanzafame török kalandja

A transfermarkt szerint //

  • 9 török másodosztályú bajnokin 140 perc, ami
  • nincs 16 perc átlagosan.
  • kivétel nélkül az összes játékperce becserélésből származik.
  • 1 gól.
  • a török kupában 3 meccsen 177 perc 8 (59 átlagosan), és mindig lecserélték.

Nagy kaland a Kacsamesék, Duck Tales.


megjegyzés: A transfermarkt egy közösségi szerkesztéstű oldal (l. pl. a wikipedia), a nyers adatokra nézve viszonylag megbízható, ezért is érdekes, hogy sem az Adana Demirspor oldalán, sem az arrafelé elterjedtebb Twitter-csatornáján sem találkozni azzal a hírrel, hogy megváltak volna Lanzafamétól.

Sőt, kedden, a Sivasspor elleni kupakiesést követő twitben még egyenesen komoly mellékalak:


frissítés // Áron (@A11Aron) közben megfejtette a dolgot:

Szóval a klubtulaj köszönt el tőle.

Szerző: vh

Egy lőrinci kispesti Kőbányáról. Megtalálsz Blueskyon, emailt itt tudsz írni nekem, ha pedig üzennél, akkor Signalon vagy Telegramon keress. ||

244 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
trackback

[…] Honvéd-szurkolók azonban kiszúrták a csakblogon, hogy a Transfermarkt szerint távozott új csapatától az olasz támadó. Lanzafame nem váltotta […]

Pelso
4 éve

Gazdag Dánielt Törökországba csábítják, de mint elmondta, most nem foglalkozik a klubváltással, és mindenképpen be akar kerülni a válogatott keretébe.
https://www.nemzetisport.hu/labdarugo_nb_i/honved-most-hiaba-keresik-gazdag-danielt-a-torokok-2805129
ui,
amúgy volt már olyan magyar válogatott, akinek bejött a török vonal ?

soskifli
soskifli
4 éve

Honvedfc.hu-n pörög ez a Partner Cable reklám. Nem bírtam ki, rájuk néztem. Remélem szponzoraink is lesznek a későbbiekben, komoly kis cég.

Nyilván véletlen, hogy egy dunakeszi székhelyű társaság nálunk reklámoz. Szabó Márton Zoltán nevű ember vállalkozása, aki -nyilván- viszonylag jól mozog politikai körökben is. A cégről annyit, hogy rajta kívül családtagjai (felesége és lányai) jogosultak képviseletre vmilyen formában. Évi fél milliárdos adózott eredmény körül mozog, és nem nagyon aggódnak a jövőn, eredménytartalékban 100 milla közeli összeget hagynak, a többi általában osztalék. Legutóbb fél milliárdot vettek ki így. Félelmetes. Pedig ő csak kis hal.

FerikeKispest
FerikeKispest
4 éve
Reply to  soskifli

De ki az az Évi?:)

Döme Sanya
Döme Sanya
4 éve
Reply to  FerikeKispest

Jaj ne is kérdezd, ha az akire gondolok.

Czibulyás Dániel Pál
Reply to  FerikeKispest

Hát tuti biztos nem az E.V.A.! ;) XD

zico zico
zico zico
4 éve
Reply to  soskifli

Szia, nem vagyok közgazdász, de kivették az egész éves eredményüket osztalékban? akkor tényleg nem aggódnak a jövőjük miatt :)

soskifli
soskifli
4 éve
Reply to  zico zico

Egészen pontosan még annál is többet. Kivették a teljes tárgyévi (2019) nyereséget + egy keveset az eredménytartalékból is. (Eredménytartalék röviden = a korábbi évek ki nem vett nyeresége).

zico zico
zico zico
4 éve
Reply to  soskifli

kutyafáját, hol tanították ezeket hogy ilyen üzleti zsenik lettek? :)

Czibulyás Dániel Pál
Reply to  soskifli

Ha már „Kábelezünk”, itt egy klasszikus:

Tony Soprano
Tony Soprano
4 éve

Nagyon nem szimpatikus, hogy Lanzafame Instagram fejléc oldalán még mindig ott díszeleg a my love, family előtt- mellett ami ott van, ez ránk nézve sértő főleg, hogy a mi címerünket csókolgatta.

ius
ius
4 éve

Most olvastam Csányi úr beszámolójáról egy cikket.
Azt nem értem, hogyan lehet az, hogy amikor arról beszél Csányi, hogy milyen kevés fiatal játszik akkor nincs egy indexes/ telexes(csak itt olvastam , hogy ilyen is van) vagy bármilyen független objektív újságíró aki megkérdezné, hogy csókolom az ön bankja figyeli ezt a szponzoráció során ezt a célt, mert a Vasas kiemelt támogatója az Otp, de nincs több szerepe a fiataloknak , mint bárhol máshol, pedig ott is van akadémia…

obviusz kapitány
obviusz kapitány
4 éve
Reply to  ius

Az index már nem független, csak szólok. Elvitte a ner. És azért nem kínozza független újságíró Csányit, mert vagy nem független már, vagy Csányi nem áll szóba vele. Kb itt tartunk.

ius
ius
4 éve

Az index sosem volt független, kormánypártinak azért mégsem mondható.

KareszB
KareszB
4 éve
Reply to  ius

Most már inkább arra billen. Eddig erőlködtek, bogy ellavíroznak ők a szabad vizeken, kár volt hisztizni, de megkezdődött a bedarálás.

obviusz kapitány
obviusz kapitány
4 éve
Reply to  ius

A független nekem azt jelenti, hogy a szerkesztőség maga dönti el, hogy miről ír, mit és hogyan, és nem hagyja, hogy azt kívülről mondja meg neki bárki. Szerintem az index ennek megfelelt korábban. Kormánypárti valóban nem volt soha, de az igazi sajtó szinte mindig ellenzéki kell legyen. Ez a dolga.
A függetlenségnek és a kormánypártiságnak/ellenzékiségnek normális országban semmi köze egymáshoz.

Pelso
4 éve

még ha nem is volt talán ennyire függő :) , de korábban sem volt független, csak szólok.
Csányi amúgy is 1 bankosMulti-szent’tehén…szívesen nézném, hogy 1 kemény libsi riporter (vagy bárki) darabokra szedi.
pls. küldjétek majd a linket, ha lesz ilyen.

obviusz kapitány
obviusz kapitány
4 éve
Reply to  Pelso

Bocsánat a „csak szólok”-ért, nem volt szerencsés fogalmazás. Nem állt szándékomban kioktatni ius-t, vagy ilyesmi. :) Tényleg csak szólni akartam neki, hogy az index már nem az az újság, ami volt. A kommentje alapján ugyanis úgy tűnik, hogy ő ezzel nincs tisztában, hiszen azt várja, hogy amolyan régi indexesen viselkedjenek. Hát már nem fognak.
Szerintem egyébként függetlenek voltak egészen addig a pillanatig, amikor Dull főszerkesztő átállította azt a bizonyos jelzést „veszélyben”-re, vagy mire. A független alatt én azt értem, hogy a szerkesztőség munkájába kívülről nem lehetett beleszólni. Nem mondhatta meg nekik senki, hogy miről írjanak/írhatnak és miről nem, illetve hogy hogyan. Én azt gondolom róluk, hogy ha ilyet megpróbált volna korábban valaki, akkor ugyanígy felháborodtak volna, és nem tartották volna titokban.

veghhanta
4 éve
Reply to  ius

Csányi nulla, azaz nulla komoly kérdést kapott ezen a sajtóbeszélgetésen, plusz utána az egyedi interjúknál. Megnéztem minden platformon az eseményről készített anyagokat, hátha találok valami érdekeset, de nem.
Amúgy pedig nem hinném, hogy bárki bevállalná a komolyabb kérdéseket, mert vagy nem kapna választ, vagy többet nem lehetne jelen mlsz-es rendezvényen.
Tényleg senki sem kérdez rá olyan ellentmondásokra, hogy amíg büszke a Vasas/magyarok támogatására az OTP-nél, addig az OTP több cége is támogatja a Fradit, ahol kis túlzással még az ukrán is afrikai, fiatalt pedig legfeljebb az edzőközpontjukban tartanak mutatóba, ráadásul szegénykémet senki sem érti, mert magyarul beszél. Esetleg arra, hogy miért és hogyan lett 12 csapatos a bajnokság, hogyan változtak akár éven belül, nemhogy évről évre a szabályzatok, miközben arról beszél, ha változás van, akkor ahhoz ragaszkodni kell és jó előre végiggondolni, megtervezni? (A 12 csapat úgy lett, hogy télen bemondta Garancsi, mennyire jó lenne. Majd jó lett.) Miért nem kérdezett vissza senki arra, hogy a szövetség kérésére évekig miért nem közvetítette a tévé a meccseket (szöveg: ha nincs közvetítés, több lesz a helyszíni néző!), miért kellett mindent egy időpontban játszani, ha közben arra büszke, hogy ezek eltörlése mennyivel megdobta a nézőszámot? A gazdasági részt, hogy a klubok mennyire kitartottjai az államnak, és mennyire nem független piaci szereplők már nem is feszegetem, mert nyilván nem válaszolna rá egy szót sem. Plusz ugye az mlsz a központosított bevételeivel is zsarolja a klubokat, hiszen liga hiányában saját hatáskörben dönt arról, hogy a pénzeket hogyan ossza szét. (Az mlsz legitimációja pénzügyileg a kormánytól, szavazatban pedig az amatőröktől származik, miközben a proficsapatokkal is foglalkozik, európában szinte egyedüliként.)
Szóval komolyan, mit vártál? Egy: vagy nem hívja meg azt a médiumot, akitől kérdést kaphat, kettő: ha véletlen mégis becsúszik a hiba, valószínűleg nem kap választ a kérdéseire. Nincs itt semmi látnivaló, felesleges függetlenobjektívezni, mert a lakájmédia nem fog semmibe belekérdezni, a többieket pedig meg sem hívják a hasonló rendezvényekre, mert lehet, hogy kérdeznének. Ennyire egyszerű a világ.

Sanzi
Sanzi
4 éve
Reply to  veghhanta

nem a világ… már bocs
a többivel egyetértek

Andreas Mikitovics
Reply to  veghhanta

Vajon miért tartja Csányi problémának azt hogy túl sok a budapesti csapat? Szerinte miért lehet jó az NB II létszámcsökkentése?
A kisvárosi csapatokat értem (tolvajok, Várda, Kövesd stb.) miért tartja problémásnak.
Az NB II. csökkentését viszont nem értem.
Tartok tőle valamit nagyon kotyvasztanak a háttérben sunyi módon -ahogy szoktak- ami még mélyebbre taszítja az objektív feltételeket….

októberes
októberes
4 éve

Sok a fővárosi csapat, közben a Vasas feljutásán dolgozik ez a szimpatikus jóember. Tehát minimum két budapestinek ki kellene esnie, hogy valamelyest elégedettebb legyen. Pedig -szerintem- inkább ebben a kérdésben kellene legalább annyira pártatlannak lennie, mint a craiovai meccsel kapcsolatban volt.
Nem lennék meglepve, ha nem kifejezetten nekünk fújnának a játékvezetők a tavasz folyamán.

Andreas Mikitovics
Reply to  októberes

Én is arra gyanakszom hogy a BMTE és mi vagyunk a problémája…
Véleményem szerint idióta barmok a mlsz vezérkara.

Kovács Hunor
Kovács Hunor
4 éve
Reply to  októberes

Totális egyetértés.

Czibulyás Dániel Pál
Reply to  októberes

Zárják ki az ftc-t, essen ki a 3,14-ba a Textiles, oszt jó’van!!! :)

Kovács Hunor
Kovács Hunor
4 éve
Reply to  veghhanta

Ebben teljes mértékben egyetértek veled.

Szakáll
Szakáll
4 éve
Reply to  ius

A közmédia miért nem kérdezte meg?

Blaser Ferenc
Blaser Ferenc
4 éve

Ez egy körözési kép és 500 000 ájró a nyomravezetési díj?

Tusi
Tusi
4 éve

Ha volt már bocsi..
Ma este 21:05 az M5-ön Csodacsatár (1956) magyar film

veghhanta
4 éve
Reply to  Tusi

Kosziiiiii!!!! Addigra pont hazaaerek.

Tusi
Tusi
4 éve
Reply to  veghhanta

Futbólia! Hatalmas! Azok a pimasz magyarok.. Csalók ?
❤️ Puskás ?

Czibulyás Dániel Pál
Reply to  Tusi

Sajnos CS.A.K. az uccsó’ 50 percet csíptem el, Hidegkútis verziót adták amúgy le, vagy esetleg az eredeti – Öcsivel felvett – verziót???

Qtsi
Qtsi
4 éve

Szerintem tett eleget a Honvedert. Volt ballepese is, de kinek nem? Ahogy Botitol sem vartunk egybol csucsteljesitmenyt ugy tole sem kellene. Ha jatszik es akar, jon a forma is. Eppel serult, nem edz, Balogh jo de kicsit lassu, Traore nem jatszott vegig meg NB1-es meccset emlekezetem szerint. Bole szelso, most jott. Nekem nem jon a matek, de lehet tevedek.

Mindegy.

Hunorral és Danival minden tekintetben egyezik a velemenyem.

CSAK!

Daniel Petz
Daniel Petz
4 éve

Csucsteljesitmenyt varni tole fel ev ujabb gyaszos szereplese utan folosleges -> nem eri meg idehozni
Klubikon mar sose lesz, ahhoz mar tul sok mindent csinalt rosszul -> nem eri meg idehozni
Elol most legalabb emberszamra megvagyunk (Eppel, Balogh, Traore + Bole?) -> nem eri meg idehozni

Ha a matekom nem csal, a fentiek alapjan nem eri meg idehozni.. :)

Lajos Gál
Lajos Gál
4 éve
Reply to  Daniel Petz

? Csak a szépre emlékezzünk.De már elmúlt.Én is bírtam,de engedjük el.

bendeguz_1909
bendeguz_1909
4 éve

Úgy látszik, Kálnoki-Kisst kedvelték a többiek, Lanza és Danilo is sok sikert kívánt neki a ZTE insta oldalán:
https://www.instagram.com/p/CKD4RskBodt/

Laszlo1978
Laszlo1978
4 éve

Nekem nagyon tetszett a 2000-es évek második dekádja. Ismét voltak nemzetközi szinten is ismert labdarúgóink. Olyanok, akik egy-egy mozdulattal eldöntöttek meccset. Ilyen nem mostanában volt utoljára, és nem is a közeli jövőben lesz sajnos.
N’Gog-ra gondolok. Lanzára, Ben Hatira-ra.

bendeguz_1909
bendeguz_1909
4 éve
Reply to  Laszlo1978

Na, ez is eljött, Highlanders visszasírja a Hemingway-korszakot :D :D
Epic

Laszlo1978
Laszlo1978
4 éve
Reply to  bendeguz_1909

Nem fogja. Egy elképzelt – számára – idealizált kettős világban él…

Kovács Hunor
Kovács Hunor
4 éve

Remélem,hogy majd ez a pár digóellenes nem fog hisztériázni,ha az olaszunk dió,vagy újpest mezben fog kifutni a pàlyára(ha már ennyire nincs itt rá szükség – szerintük legalábbis) a tavaszi szezonban és szerez oda fontos pontokat egy-egy mozzanattal a második félidőben beállva csereként.

Mika
Mika
4 éve
Reply to  Kovács Hunor

Az után, hogy láttuk fradi mezben, már senki sem fog hisztériázni, ha más csapathoz megy. Tegye. Semmi szükségünk egy olyan játékosra, aki pár nap múlva már 34 éves lesz és kétszer elhagyott minket. Van így is elég idősebb játékosunk, akiknek a pótlása már amúgy sem várhat sokáig.

Czibulyás Dániel Pál
Reply to  Mika

Várjunk ezzel a fránya „számháborúsdival” az életéveket illetően, nézzük CS.A.K. a pozitív példákat: Franco Baresi, Roger Milla, Dino Zoff, Peter Shilton, Lothar Matthaus, Dunga, José Luis Chilavert, és még napestig sorolhatnám azokat a játékosokat, akik úgymond „idősebb” állapotban értek a csúcsra, mind klub, mind válogatott szinten…szóval több szempontot is érdemes megvizsgálnunk, ha Lanzáról van szó! Szerintem.

Laszlo1978
Laszlo1978
4 éve

Andrea Pirlo, Laurent Blanc, Moreno Torricelli, Alessandro del Piero, Fabio Cannavaro, jean jacques eydelie stb stb stb

Sanzi
Sanzi
4 éve
Reply to  Laszlo1978

del Piero??? te láttad őt játszani 19-20 évesen?

Kovács Hunor
Kovács Hunor
4 éve
Reply to  Mika

Ok,mindenkit a szaván fogok majd.

Pelso
4 éve
Reply to  Kovács Hunor

szerintem Pisont nem biztos h tudná kezelni Lanzát.
így kicsit időzített bomba a csávó…ha 1 Rossi stílusú/kaliberű edzőnk lenne, akkor azt modom, h le tudja rendezni a hülyeségeit.
+ elől most elég nagy a létszám, ő meg nem az a padozós lélek.
persze, ha az egykori motivált, vezér térne vissza jó kondival, tiszta fejjel, senki nem mondaná, h nem kell.
de mi a garancia erre ?

Sanzi
Sanzi
4 éve
Reply to  Kovács Hunor

estleg Kisvárda?

Andreas Mikitovics

Davide Lanzafame témában hamarjában ez jutott eszembe:
„Ment a hűtlen nehéz fejjel
Visszamenne, de ő már nem kell,
Érzi, hálátlan lett sorsa.
Keserû könnye arcát mossa
…” by Edda Művek

Czibulyás Dániel Pál

és ez ???

Qtsi
Qtsi
4 éve

Ez óriási!??????

Andreas Mikitovics

Isten ments! Még nappal sem nemhogy éjjel…

veghhanta
4 éve

Éjjel nem szabad étkezni! Neked mondom, aki fogyózik épp.

Blaser Ferenc
Blaser Ferenc
4 éve
Reply to  veghhanta

Jajaja, éjjel nem étkezni, „vétkezni” kell… mondjuk ezt az asszonynak is elmagyarázhatná valaki! : D

Atla
Atla
4 éve
Reply to  veghhanta

?

Tusi
Tusi
4 éve

20:00 után? Há’ nem szegyenled magad Papi? Még a gondolatért is lecsuknak ???

Kovács Hunor
Kovács Hunor
4 éve

Hatalmas válasz. ?

László Farkas
László Farkas
4 éve

Én magamban megfejtettem, hogy az eredeti Edda sokkal jobban Grunge, mint a Alice in Chains. Zenében, szövegben. Sőt, a Would az totál Keselyű koppintás. Ja nem ide.

Kovács Hunor
Kovács Hunor
4 éve

Grat ehhez a kis játékhoz itt lejjebb.
Jó volt így végugfutni rajta.

Czibulyás Dániel Pál
Reply to  Kovács Hunor

It’s Really???!!!???

Kovács Hunor
Kovács Hunor
4 éve

Ja.

István Lencsés
István Lencsés
4 éve

Valahol belül most iszonyatosan vinnyogok a röhögéstől. Írod.

2017-ben is röhögtél?

Laca
Laca
4 éve

szerintem nem telik el ev rohoges nelkul :)

Kovács Hunor
Kovács Hunor
4 éve
Reply to  Laca

Aha,tényleg. :)

Laca
Laca
4 éve
Reply to  Kovács Hunor

comment image

István Lencsés
István Lencsés
4 éve
Reply to  Laca

Főleg nem ilyen gyenge iróniával ….

Kovács Hunor
Kovács Hunor
4 éve

Jogos a felvetés.
Azt nagyrészt Lanzának (is,meg még pár fontos szereplőnek) köszönhetjük.
Akármit is k.rogatott el az évek alatt,ezt senki nem veheti el tőle.
Aki vinnyogni akar rajta,az vinnyogjon,ő dolga.

István Lencsés
István Lencsés
4 éve
Reply to  Kovács Hunor

Minden szavad igaz , kivéve az utolsó , ugyanis ha már kiírja , onnantól nem csak az ő dolga .

Kovács Hunor
Kovács Hunor
4 éve

Attól,hogy megosztja velünk,attól még az ő dolga/ő döntése a sztori(nálam legalábbis). Persze lehet másképp is értelmezni,én erre gondoltam.
De mindegy is ez.

István Lencsés
István Lencsés
4 éve
Reply to  Kovács Hunor

De a megosztással , már generál , és persze neki nem tetszik , ha valaki belemondja az arcába a tutit .

Kovács Hunor
Kovács Hunor
4 éve

Generál,generál. Igen. De na…
Figyelj,sztem meg jól viseli a kritikát és a szememben ő is egy zseni a saját területén(mint pl Lanza a pályán),mondom ezt úgy,hogy az agyamra megy a politikai beállítottsága és sztem én értek vele egyet itt legkevésbé általában(erdélyik után). Mondjuk pont fentebb igen. :D
De az érdemeit elvitatni nem lehet.

István Lencsés
István Lencsés
4 éve
Reply to  Kovács Hunor

A kritika meg a tény között óriási a különbség . Ha ő zseni , akkor már tudom miért van nagy baj …. Engem nem érdekel a politikai beállítottsága amíg azt ki nem teszi . Sok jó felvezetője volt meccsek előtt , évekkel ezelőtt , tavaly már egy se volt .

Kovács Hunor
Kovács Hunor
4 éve

Nálam ő zseni. Nem hibátlan,sőt nagyon nem hibátlan,de zseni.

István Lencsés
István Lencsés
4 éve
Reply to  Kovács Hunor

Ez a te véleményed , elfogadom , de azért tartunk itt , ahol , mert ha ő zseni , akkor nagyon nagy a baj ….

veghhanta
4 éve

Így van, hiszen te is ki lettél tiltva innen, el lettél halgattatva, ahogy korábban mindenki, mert megmondtad az arcába a tutit, és az nem tetszett neki.
Ohhhh, wait.

István Lencsés
István Lencsés
4 éve
Reply to  veghhanta

Ha kitiltanál , az is csak bizonyítaná az amúgy ténybeli dolgokat , de még mást is generálna neked . Az irónia pedig továbbra is változatlan .

veghhanta
4 éve

Tessék, moderátorrá tettelek. Csináld, ami jól esik, és ami Objektíve Helyes, ne csak beszélj róla.

István Lencsés
István Lencsés
4 éve
Reply to  veghhanta

Látom betalált. Nekem ez bőven elég.

CSAKAttila
CSAKAttila
4 éve

Mi köze 2017 nek Lanza mostani hülyeségéhez, amin csak röhögni lehet??!!

István Lencsés
István Lencsés
4 éve
Reply to  CSAKAttila

Na mégis mi ? :D Aki jót tett egy klubért azon nem szokás röhögni , max megutálni amiért a Fradiba ment , de az is alap volt , hisz klubhűség már nem létezik csak a zsozsó , pláne annyi idősen mint Lanza .

Kovács Hunor
Kovács Hunor
4 éve

Ezt itt k.rvára nem birom egyesekben(és ebben abszolút nem CsakAttila felhasználóra gondolok),hogy minimális tisztelet nincs olyanok felé,akiknek sokat köszönhetünk(igen,a hibáik ellenére is mondom ezt).
Bezzeg a picsogás az megy ezerrel.

RW
RW
4 éve
Reply to  Kovács Hunor

Harmadszorra is konyorogjuk vissza azt az alakot aki NEM AKART EDZESRE JARNI??? Nem mi kuldtuk el, o ment nyaron… Mint 2018-ban is…Az eszebe se jut senkinek, hogy vissza akar (MELTOZTATIK) e egyaltalan terni az onmagaba szerelmes idol? Kurva jo jatekos meg mindig, de hozza kozel allo kerettagtol is tudom, hogy mar sok volt az olasz legutobb, azoknak is akik kedveltek ot korabban …

Kovács Hunor
Kovács Hunor
4 éve
Reply to  RW

Azt azért szögezzük le,hogy eszem ágában nem lenne könyörögni.
Úgy ment el nyáron,hogy gyakorlatilag nemkívánatos személy lett.
Azt is elhiszem,hogy sok volt.
Ettől függetlenül amiket írtam,tartom.
Viszont az tény,hogy őt kezelni kell tudni,amire nem alkalmas bárki.

soskifli
soskifli
4 éve

Azért remélem megengeditek nekünk, egyszerű embereknek, hogy ne várjunk tárt karokkal egy ilyen címermutogató, egyértelműen pénzéhes alakot, aki az utolsó kispesti szezonjában teljesen szürke volt és folyamatosan duzzogott? Érdemei elismerése mellett húzzon a picsába.

Ugyanakkor meccshiànyos, és kellően öreg is szóval lehet, hogy leigazoljuk.

Egyszerűen nem játszott jól az utolsó kispesti kirucannásakor. Ennyi.

valaki
valaki
4 éve
Reply to  soskifli

Szurke szezon:
– 23/11 gol,
– 3 meccset konkretan az o goljaval nyertunk,
– 2 meccsen kellett a golja a gyozelemhez,
– 3 meccs ahol a goljaval hozzajarult a gyozelemhez, illetve a dontetlenhez.
Gyakorlatilag a visszateresenek koszonhetjuk, hogy iden meg az nb1-ben bohockodhatunk. Sajnos ez a mult. A tavaszi balhei es a jol lathato formahanyatlasa miatt en mar nem szamolnek vele.

István Lencsés
István Lencsés
4 éve
Reply to  soskifli

Én nem is várnám vissza , hisz amit írsz igaz , de ha ő nincs akkor nincs 2017,én csak erre próbáltam rávilágítani.

CSAKAttila
CSAKAttila
4 éve

Hát azért azon röhöghetek bátran, hogy a török 2be ment és ott azt kapta amire kb előre számítottunk sokan.,

István Lencsés
István Lencsés
4 éve
Reply to  CSAKAttila

Persze, csak nem kicsit visszás ha ő nincs nincs bajnoki cím?

CSAKAttila
CSAKAttila
4 éve

Azért minden tiszteletem az övé, ezért meg minden szánalmam.

Czibulyás Dániel Pál

B R É K I N G !!!
Szolgálati Közlemény:
Tetszik ez a topik: Figyelem! Figyelem! Figyelem!
Versenyt hirdetek, Egy „ULTRAS” felvarrót ajándékozok annak, aki itt, és most leírja Nekem válaszkommentben, hogy mikor és hol készült az alábbi fotó a Digónkról!!!
Az „ajándékom” igen értékes darab, garantáltan 1 db. van belőle, a Nyertesnek a Futball-Házban tudom majd átadni személyesen!!!

Nos, ez gyorsan ment…
A Győztes: LASZKA!
Nyereménye egy eredeti RED BOYS felvarró 1988-as (!!!) dátummal, középen kelta kereszt-koponyával, igen ritka darab, yahhh, és nem „vaterázott”, aki netán rosszra gondolna! Én is ajándékba kaptam már vagy 15-16 éve…
Köszönöm Santiago, Carpethy, és Zico Ziconak is a részvételt, remek!!!
comment image

Laszka
4 éve

2017 oktober Haladas-Honved?

Czibulyás Dániel Pál
Reply to  Laszka

Langyos… Év stimmel, DE nem Szombathely!

Carpethy
Carpethy
4 éve

Vasas ellen idegenben?

Czibulyás Dániel Pál
Reply to  Carpethy

Hideg…Nem-nem!!!

Laszka
4 éve

Balmazujvaros vagy Debrecen

Czibulyás Dániel Pál
Reply to  Laszka

Kérdezed vagy mondod???

Laszka
4 éve

mondom. latsz kerdöjelet? :)

Czibulyás Dániel Pál
Reply to  Laszka

akkor melyik is a 2 közül, a RED BOYS felvarrómból is CS.A.K. egy van???!!!???

Laszka
4 éve

Debrecen

Czibulyás Dániel Pál
Reply to  Laszka

Nyertél! ok! Tiéd!

Laszka
4 éve

Köszönöm! megtisztelö, de ha egyetlen akkor nem szivesen vennem el töled :) viszont a jatek elmenye megfizethetetlen volt :)

Czibulyás Dániel Pál
Reply to  Laszka

Ne hülyéskedj, Én ritkán vagyok komoly, DE most ez egy ritka kivétel! Ez már a Tiéd, megnyerted! Ahogyan Francis Bacon nagyon találóan és lényegre törően megfogalmazta annó:

„A tudás hatalom!”

Czibulyás Dániel Pál
Reply to  Laszka

Gratulálok!!!

Czibulyás Dániel Pál
Reply to  Laszka

Meg tudod adni a telefonszámod // emailed Nekem?

Laszka
4 éve

hun lehet ugy, hogy senki se lassa? :)

Laszka
4 éve

ment az email :)

Czibulyás Dániel Pál
Reply to  Laszka

OK! Köszi, válaszolok hamarosan… ;)

zico zico
zico zico
4 éve

bajnoki mezünk, tehát 2017-2018 szezon
olyan sokszor nem játszottunk sárga mezben

Czibulyás Dániel Pál
Reply to  zico zico

Így van, az év megvan, kérdés a hol???

zico zico
zico zico
4 éve

gondolkodom, pedig biztos kint voltam :)

Czibulyás Dániel Pál
Reply to  zico zico

Én biztos, akkor kaptam tőle meg a Kesztyűjét, Én meg odaadtam az ULTRAS sapimat érte! :)

zico zico
zico zico
4 éve

paks talán?

Czibulyás Dániel Pál
Reply to  zico zico

Nem!

zico zico
zico zico
4 éve

dózsa ellen játszottunk sárgában az tuti, de akkor már nem volt az olasz úgy rémlik..

Czibulyás Dániel Pál
Reply to  zico zico

Nem upppe!

zico zico
zico zico
4 éve

balmazi meccs lesz ez

Czibulyás Dániel Pál

Jól tapogatózól…

Czibulyás Dániel Pál

de nem a Hungária!

Laszka
4 éve

hungarian nincs kapu mögött lelato, pedig ott jobbra az egy labdafogo halo

Czibulyás Dániel Pál
Reply to  Laszka

yahhhh…

Carpethy
Carpethy
4 éve
Reply to  Laszka

annak kell lenni, ott van háló szurkolók előtt
és nem úgy néznek ki a skacok, mintha nyertünk volna
2017-18 tél,
kikaptunk 1-0-ra

Czibulyás Dániel Pál
Reply to  Carpethy

Igen, igen…

Czibulyás Dániel Pál
Reply to  Laszka

Uram, jól lavíroztál, de az OPerációs rendszerem pinjei alapján aki nyert, néhány tizedmásodperccel, az LASZKA Úr!

Czibulyás Dániel Pál

Örülök a Tisztelt Tagságnak, na ilyen biztos nincs az ulloi129-en se, meg sehol, CS.A.K. Minálunk!!! :) XDDD

zico zico
zico zico
4 éve

Vissza fog jönni az olasz hozzánk.
Olaszba nem mehet, máshol meg nem érzi jól magát a családja és Ő sem .

Newton_heath
Newton_heath
4 éve
Reply to  zico zico

Biztos, hogy nem…Pisont kezdte tavasszal mellőzni (nagyon helyesen, kutyaszar volt, úgy mozgott mint egy terhes primadonna), szerintem Pistával kölcsönösen nem kívánják már egymás testét…

CSAKAttila
CSAKAttila
4 éve
Reply to  zico zico

Csak ingyen, fizu nélkül jöhet!

Qtsi
Qtsi
4 éve

Lehet szidni és van is benne igazsag, de hasonlo technikai tudasu, habitusu, mindenaron gyozni akaro es meg mindig goleros 10est nehez lesz szerezni. Foleg, ha meg azt is varjuk, hogy gyors is legyen.

Ha megis talalnak olyat, aki mindennek megfelel es el is jon hozzank, en leszek a legboldogabb. Mert mindannyiunk vagya tulajdonkeppen az, hogy az elso haromba legyen a csapatunk.

Azt sem bánom, ha Gazdi jatszik majd ott, csak jojjenek az eredmenyek. Erre varunk.

RW
RW
4 éve

Olyan jók ezek a reménykedő hozzászólások, hátha visszatér a jó Zsoldi…
Csak egy kérdésem volna. Ki akart innen elmenni, már másodjára, leszarva az egy évvel korábbi „ígéretét” (muhaha), ki nyilatkozta, hogy többet ide már nem?
Mi küldtük el? Ja, hogy nem …..?
És ezek után fél év szünet eltelik és vannak, akik abban bíznak: repül „haza” az első szóra?
A faszi megreccsent, kész, engedjük már el.
Már párszor írtam, én még a tavaly tavaszi kedvetlen faszongása és belassulása után is itt tartottam volna 3 évig még vezekelni, a Bohócban egy öreg, kedvetlen, besült Lanzafame is biztosíték a kiesés ellen, csereként főleg (persze narcisztikus barátunkat ha padra ülteted, lefejeli az aktuális edzőt), alapjáraton évi 5-6 gól, ha meg közben észhez tér, még benne lett volna egy nagy szezon.
De hogy is mondjam, én hiába győzködöm Claudia Schiffert, hogy oké, hogy kavart Copperfielddel meg mittoménkivel, de én megbocsátok neki, és ha gondolja, beköltözhet hozzám, ha ez benne fel sem merül :D hiába hozom elő az ötletet fél évente ;)

bataati
bataati
4 éve
Reply to  RW

Bizony, lehetett volna még 2 évig meccseket hozó csere, mint Illés Béci az MTK-ban. De ahhoz sajnos jóval kisebb arcra lett volna szükség.

RW
RW
4 éve
Reply to  bataati

így van, így van… :(

bataati
bataati
4 éve
Reply to  RW

Persze tegyük hozzá, hogy ha kisebb az az arc és ego, akkor minden bizonnyal nem nyerünk 2017-ben bajnoki címet. Az már más kérdés, hogy valaki képes-e belátni, ha már nem képes a korábbi magas szintű teljesítményre, és hajlandó-e ezért kissé „háttérbe szorulni”. Én egyébként nem hibáztatom, jóval alacsonyabb szinten sportoltam, és szörnyű volt megélni, mikor már olyanok győztek le, akiket pár évvel korábban még porrá aláztam volna… Ilyenkor az ember még küzd, próbálkozik, és nem hajlandó beletörődni, hogy a test már nem képes arra, amit az agy diktálna neki… :)

bendeguz_1909
bendeguz_1909
4 éve
Reply to  RW

„Claudia Schiffert, hogy oké, hogy kavart Copperfielddel”

Tényleg le sem tagadhatnád, hogy a 90-es évek szerelemgyereke vagy a szocializációdat tekintve :D

RW
RW
4 éve
Reply to  bendeguz_1909

nem is akartam tagadni sosem :)

CS.A.K.
CS.A.K.
4 éve
Reply to  RW

Részben igazad van, de mivel nem tudunk előhúzni egy Détári, Gyimesi, Fodor, Illés kaliberű saját ászt, ezért benne látja az egyszerű szurkoló a megváltó félistent! Utolsó nagyágyúnk, akihez egyelőre még halvány hasonlót sem látunk a horizonton…

Pelso
4 éve
Reply to  CS.A.K.

láttuk mire képes pozitív és negatív irányban is… :/
amíg nem tiszta a rendszer, amiben játszani fogunk, addig azt sem tudjuk, hogy lenne-e olyan pozíció/szerep, amiben hasznos tudna lenni.
az az egész pályás munka, amit pl. a szerb sráctól láttunk, sokkal hasznosabb lehet most a csapatnak , mint 1 primadonna, aki megint kérdéses erőnléttel „tudna” jönni.
nem személy szerint Pantelic lehet a megoldás, de ez a harcos habitus, futómennyiség, pontos passzok, kulcspasszok kellenének!

CS.A.K.
CS.A.K.
4 éve
Reply to  Pelso

Nekem is tetszik a srác, de teljes a homály a klub részéről egyáltalán próbálkozunk-e, tényleg képben van-e, stb.

Pelso
4 éve
Reply to  CS.A.K.

azért is írtam h nem a személye a lényeg, hanem a karakter, ami átjön a videóból.
mint NagyGeri erősen felturbózva!

Czibulyás Dániel Pál
Reply to  Pelso

Azért Nagy Geri remélem lesz még Minálunk „felturbózva”!!! ;) XD

Czibulyás Dániel Pál
Reply to  Pelso

Ebben sok igazság van, de a talján személye – RossiMiszter boszorkánykonyhájában vegyítve – a „Jedis” érájában valóban érmeket, kupákat hozott a XIX.-be, egyfajta 4. Aranykorszakot indított be Kispesten, szerény véleményem szerint!!! Most e helyütt a fegyences „szithezéstét” nem említeném. :)

Kovács Hunor
Kovács Hunor
4 éve

Nagyon jó meglátás,így belegondolva a dolgokba.

Kovács Hunor
Kovács Hunor
4 éve
Reply to  Pelso

Jajj hagyjuk már.
Hány ilyen szerb f.szt igazoltunk youtubról. Egyik sem váltotta meg a világot.
Egy ilyen videót Hidiről ezerszer ütősebbet lehet összevágni.
Hozzáteszem ettől még lehet akár jó is.
Szerencse kérdése.
De ezek a videók nem mérvadóak.

Okoska
Okoska
4 éve
Reply to  RW

Alapjában igazad van, és nem akarom védeni, de én azt hallottam, hogy magánéleti (családi) problémák miatt kellett elhagynia fővárosunkat. Nem biztos, hogy magától elment volna. Az is lehet, hogy emiatt volt kedvetlen. Kívülről úgy tűnik, mintha valami miatt elvesztette volna a motivációját a szünet alatt.

Czibulyás Dániel Pál
Reply to  RW

Pedig az Álmok sokszor valóra válnak, lásd. Igazából, szerelem c. filmben, ha már Frau Schiffer-t hoztad példának! ;)

Carpethy
Carpethy
4 éve

Lanza nagy kedvencem volt még a fradi időszak előtt.
De most is visszahoznám.
Minden szöglet előtt, ill. a 20 méter körüli szabadrúgásokhoz becserélném, utána meg gyorsan lehoznám – nem is kellene futnia.
Ha már Csányi úgy benne van a szabályok pontosításában, igazán implementálhatná ezt a kézilabdás szokást :)

bendeguz_1909
bendeguz_1909
4 éve
Reply to  Carpethy

Gazdag rengeteget javult a pontrúgásoknál, lásd például a Zalaegerszeg elleni meccset.

Czibulyás Dániel Pál
Reply to  bendeguz_1909

Gazdink nagyon sokat tanult az olasztól, viszont pont akkor kezdett „elszállni magától”, amikor jött hozzánk az Ugrai Roli! Én legalábbis ezt vágtam le személyesen is, meg a videókból is…! sajnos! :=///

bendeguz_1909
bendeguz_1909
4 éve

Lanzával kapcsolatosan annyit, hogy nagyon le volt már ő lassulva, lehet, hogy nem véletlen, hogy Törökországban sem kapott már úgy lehetőségeket, mégis csak a török kettőről van szó.

Azt se felejtsük el, hogy Gazdag Dani a 10-es (Lanza-) pozícióban nagyon jó teljesítményeket nyújtott a sérüléséig és koronavírus fertőzéséig.
Tehát ha Gazdag marad, egy lelassult Lanza nem biztos, hogy már jobb lenne ott nála, sőt…

Qtsi
Qtsi
4 éve

Nekem Lanza hatalmas kedvencem. Voltak húzásai, de sokat tett a Honvédért. Én várom vissza. Nagyon nagy szükségünk lenne rá. CSAK!

Okoska
Okoska
4 éve
Reply to  Qtsi

Nekem is nagy kedvencem volt és biztosan örülnék, ha visszajönne. De szerintem jelenleg más posztokra (középső középpályás és hátvéd) nagyobb szükségünk lenne. Persze, ha korlátlanok a lehetőségek miért is ne. De szerintem jelenleg nem ez a helyzet.

Qtsi
Qtsi
4 éve
Reply to  Okoska

Leigazolasa eseten, egy normális együttműködés mellett szerintem érezhető pozitív változást hozna azonnal a jelenléte a játékunkban.

Persze elfogult vagyok vele.:) Nagyon kedvelem mint jelenség a pályán.

Qtsi
Qtsi
4 éve

Támogatnám!:)

Czibulyás Dániel Pál

Még valamit: Amúgy 2021 tavaszra lehetne egy álom retróCsapatunk, és még bennt is maradna simán:

Tóth Iván (Kemenes Szabi)
Plókai (Benjamin)- Csábi Jocó -Tandia – Kamber/Lovrics – Hahn Árpi (King)
Genito – Bárányos – Vadócz (Illés Béci) – Vécsei (Hamar Pilu)
Danilo – Eppel (Orosz Feri)- Kovács Kálmán – Vincze Pilu

Játékos edző: Trezi! Na, ki mit gondol???

Tibor Molnár
4 éve

Fénykorukban, sőt még annak végén is simán nyerték volna az NB1-et, mint ahogyan a többségük meg is tette a maga idejében, egy ilyen öregfiúk-csapaton viszont még a Diósgyőr is átszaladna egy tízessel, a második félidőben pedi gmég cserékkel is 8 fő alá csökkenne a létszám, és többeket mentő vinne el a pályáról. Az álom a helyes kifejezés valóban, persze FIFA-ban szívesen látnék egy ilyen Dream Team-et :)

Carpethy
Carpethy
4 éve

jó ez, tetszik!
feltéve, hogy a bírónak nem tűnik fel a kezdőtizennégy :)

Czibulyás Dániel Pál
Reply to  Carpethy

jójó, kevés lett a zárójelem, eburafakó…

Czibulyás Dániel Pál

OFF!!! Sziasztok, Szép napot, remek időnk van ma (is)!!!
Szóval megyek, tekerészek egy „januárit” FERIHEGY-Vecsés-Monor-Üllő irányába, útközben tüzetesen górcső alá veszem az Akadémiát, és persze a Stadiont, mindig el lehet csípni egy-egy érdekességet ügyebár, CS.A.K. oda kell figyelni!!!
Szóval KTM-re fel, cél a 100 km távolság, 28 km/h-s átlaggal legalább, 3450 kalória elégetése, 850 kalória bevitele, fogyás 100.00 kg alá!!! :) XDDD
2021 01. 01.-i állapot, Gyalogtúrán, Gellért-hegy, lásd a mellékleten…
comment image

Pelso
4 éve

hajrá Dani!!
próbáltad már cigi nélkül is a bringázást ? :D

Czibulyás Dániel Pál
Reply to  Pelso

Sajnos, …az még nem megy…!!! DE, mindennek eljön a maga ideje! :)

dixneuf
dixneuf
4 éve
Reply to  Pelso

Basztatod a Cibu urat, de a képen nem is bringázik… :-)
(Egyébként 5 hónapja tettem le a cigit, nem volt nehéz. Hallod Czibulyás kollega :-) )

Czibulyás Dániel Pál
Reply to  dixneuf

pontosabban olvasom, hááát GRAT! Hogy sikerült, módszer??? CS.A.K. a tapaszt, rágót, meg a mogyorót ne ajánld, mert az Nálam bukováry!!!

dixneuf
dixneuf
4 éve

Simán letettem, és kész. Ennyi. Napi egy dobozt szívtam kb. Nem tudom hogy sikerült, egyre figyeltem oda (ebben -minden rosszban van valami jó- segített a covid: kocsmák zárva, nincs meccs, stb.) az első két hónapban nem ittam alkoholt, mert pia mellé jobban hiányzik a cigi.

Ennyi. Illetve fontos, hogy a nejem is letette velem egy időben, az is segített.

Czibulyás Dániel Pál
Reply to  dixneuf

Blanka mán’ A Szigeten letette értem, amikor itt volt a Prodigy másodszor asszem (2006 köbö)…

immortalis blog
immortalis blog
4 éve

Faterom negyvenöt évig dohányzott. Egy nap ücsörgött a szerkesztőségben, elnyomta a fél szál cigit, összegyűrte a cigisdobozt, kidobta, és sosem gyújtott rá többé.

Czibulyás Dániel Pál

„Az Akarat Diadala” ;) XD

Döme Sanya
Döme Sanya
4 éve

Én speciel fogadtam a kollégáimmal hogy leszokom, mindenki hangosan röhögött, de ráfagyasztottam a röhejt az arcukra. Több mint 20 éve volt, áldom a napot. Az öt szál Pall Mall maradék, ma is az íróasztal fiókjában van emlékként eltéve. Nem volt nagyon könnyű, de egyáltalán nem zavar ha más dohányzik.

Czibulyás Dániel Pál
Reply to  Döme Sanya

Riszpekt! Elismerésem, remélem leszek egyszer az Életbe’ Én is fele ilyen erős, és eltökélt!

Pelso
4 éve
Reply to  dixneuf

dehogy basztatom…mondom h CSAK a csajok…:)
csupán az aggódás szólt belőlem!

Szabolcs Szilágyi
Szabolcs Szilágyi
4 éve

Ezt az álszentséget: https://nb1.hu/hazai-labdarugas/csanyi-sandor-megszolalt-lesz-e-nb-i-es-letszamemeles-mi-lesz-marco-rossival

Azt mondja a csányi, hogy csak addig támogatják a Vasast, amíg csak magyar játékosokkal lépnek pályára. Kérdezem, hogy akkor ez az elv a ződeknél miért nincs? ott vígan virítja a lóvét az OTP és Groupama…Illetve a magyar válogatottban meg elnézi a honosított Nego szereplését. Lehet én vagyok egyszerű, hogy nem értem a gondolatait.

Czibulyás Dániel Pál

Mindjárt hányok, inkább meg sem nyitom! :///

Szabolcs Szilágyi
Szabolcs Szilágyi
4 éve

Nem akartam elérni ezt nálad, csak számomra hiteltelen az egész pali, ahogy és amit nyilatkozik. Emellett kiemeli az MTK, ZTE, Budafok, Vasas csapatait, mint azokat akik a magyar fiatalokat játszatják. Hát b..meg, minket miért nem lehet megemlíteni???

Czibulyás Dániel Pál

Csányi!
Én meg ilyen – 16 Csapatos – Magyar Bajnokságot szeretnék:
NB1.: KISPEST, ÚJPEST, FERENCVÁROS, MTK, VASAS, BVSC, CSEPEL, III.KERÜLET, HALI, ZTE, GYŐR, FEHÉRVÁR, PÉCS, SZEGED, DEBRECEN, DIÓSGYŐR. Pont! és bőven elég lenne 2 körrel az a 30 darab forduló!

Tibor Molnár
4 éve

Jó ötlet, kicsit finomítom:
Kispest, FTC, Újpest, MTK, Vasas, Rába ETO, Videoton, Pécs, ZTE, DVSC, DVTK, Haladás, Békéscsaba, Kaposvár, Dunaújváros, Tatabányai BÁNYÁSZ. „Liftezők”: Szeged, Csepel, Kerület, BVSC, Volán (REAC), Stécé, Szolnok, Vác, Sopron, Kecskemét, Kanizsa, Siófok, Budafok, Eger. Stabil NB2: Ajka, Paks, Kazincbarcika, Cegléd, Veszprém, Soroksár, Hatvan, Pápa, Tiszaújváros, Hévíz, hasonlók… Örökös szabadkártyás csapat (ott indul, ahol akar): STADLER!

Arra pedig négyötödös törvényt kell hozni, hogy Felcsút, Kisvárda, Mezőkövesd, Balmazújváros, Csákvár és a többi semmiből teremtett fideszcsicska közpénztemető csapat a megyei első osztálynál feljebb nem játszhat.

Carpethy
Carpethy
4 éve
Reply to  Tibor Molnár

nagyon király!
esetleg még az ESMTK-t felvennéd az MB2-be?

Csaba Horváth
Csaba Horváth
4 éve
Reply to  Carpethy

Azok simán ott lennének, ha lenne hozzá anyagi háttér :)

Laszka
4 éve

ha ez igaz a rettenetes lehet majd nezni, hogy ülsz egy nagy rakas penzhalmon, nem tudsz belöle venni egy epkezlab jatekost :) annyi penzed van, hogy megvehetned Messit, de „csak” Bognart veheted meg :)

Czibulyás Dániel Pál

Sopronkőhida keményebb, azt regélik…!

Czibulyás Dániel Pál

LANZAAA, COME BACK!!! ;) comment image

Kovács Hunor
Kovács Hunor
4 éve

Hülye. :D
De hasznunkra lenne,ezt tartom.
Pláne ilyen kiélezett helyzetben.

Laszka
4 éve

es teketjük vele vissza az idöt is :D

Pelso
4 éve

úgy vagyok vele, mint 1 régi jó csajjal…tudom h milyen, de mégis megmozdul vmi, ha látom
//ez így félreérthető lett, jelzem h szélsőségesen heteró vagyok.

KareszB
KareszB
4 éve
Reply to  Pelso

//persze… :DDD

Pelso
4 éve
Reply to  KareszB

előbb szólt Hunor, h megvan a címed….szóval, csak óvatosan, ha nem akarsz váratlan látogatókat! :DD

KareszB
KareszB
4 éve
Reply to  Pelso

Egy sörre várlak, de buzulás az nuku! :D

Pelso
4 éve
Reply to  KareszB

tényleg lassan mennek át neked az infók ma…:)
és ha ismernél, tudnád, hogy nem csak a b.zikat, de a sört sem szeretem.
bor…vörös, természetes, egészséges savakkal.
ha mond ez neked vmit.

KareszB
KareszB
4 éve
Reply to  Pelso

Tökéletesen értettem, poénnak szántam a választ, elnézést, ha nem jött át. :)
A bor pedig részemről csak romlott szőlőlé. Én vagyok az, aki a legdrágábbat is képes lenne felönteni 99 forintos kólával, hogy ihatóbb legyen.

Pelso
4 éve
Reply to  KareszB

Jézusom… kóla…b+… :D kár beléd kategória (mármint a bor).
am. nem romlott, csak „elforrott”, nagy különbség.
ami a bor elrontását illeti, borsodban már továbbléptek a boroskólán is…lakodalomban voltunk és örömmel mondja a csávó, hogy nem gond ha csak fehér bor van, azt 7up-pal szokták higítani…
na ott feladtam a borkultúra terjesztésére tett kísérletet azon az estén.

KareszB
KareszB
4 éve
Reply to  Pelso

Nem, nem, nem! A fehéret csak narancs kólával. (Nálunk, otthon Borsodban minden szénsavas üdítő = kóla. Tehát van citrom kóla=7up-sprite, narancs kóla = fanta-mirinda, gyömbér kóla=canada d.-kinley, stb.) Egyébként sörből is létezik minőség, pl a borsodit sem vagyok hajlandó meginni, nem csak a bort. :D

Czibulyás Dániel Pál
Reply to  Pelso

Mai napos besztofom a Tiéd, nagy vagy Pelso! ;)
Micsoda Axióma: Fehér bor+7UP=Sorsod Borsod!!!

Czibulyás Dániel Pál
Reply to  Pelso

lebuktál! ;) XDDD

Laszka
4 éve
Reply to  Pelso

minnel jobban gyözködsz minket, annal gyanusabb :D

Pelso
4 éve
Reply to  Laszka

na, gyerekek, ne rángassátok az oroszlán bajszát… :D
tényleg nagy csalódás volt nekem….amikor visszajött, azt hittem h minden faxa, aztán mi lett a vége…durván elqrta a digó és a csapat is csak vergődik, minden rossz irányba ment.

Laszka
4 éve
Reply to  Pelso

nekem a leallas utan tünt fel, hogy izomzata nagy reszet elvesztette, mintha nem szamitott volna arra, hogy folytatjak a bajnoksagot, es nekiallt labat logatni….sajnalom, hogy ilyen vege lett, de el kene mar öt eresztenünk…ha 30 eves lenne akkor en is a visszahozok partjan lennek, de igy mar legfeljebb a stabban, cagy az akademian tudom elkepzelni, akar kölyök csapatnal is, gondolhatod, hany elvalt anyuka kezdene hordani hirtelen a gyereket az edzesekre, es a gyerekeknek is leesne az alluk, hogy ki az edzöjük :) win-win szituacio :D

Kovács Hunor
Kovács Hunor
4 éve

Miben mutatkozott meg,hogy mentálisan szétesett miután visszajött? ?
A pályàn nem ez látszódott.
Durván felhozott minket.

Pelso
4 éve
Reply to  Kovács Hunor

(gondolom) arra gondolt, amikor jöttek a balhék és totál leállt, alibizett.
az első meccseken tényleg jól ment.

Szabolcs Szilágyi
Szabolcs Szilágyi
4 éve
Reply to  Kovács Hunor

vasasba nem mehet, csányi megmondta, hogy csak addig támogatja az OTP keresztül a Vasast, amíg nem játszik ott külföldi. Olvasd a fenti NB1-hu cikket, amit behivatkoztam. Sztem ebből vagy elmegy fél év arab vagy ázsia, esetleg olasz c liga.

Kovács Hunor
Kovács Hunor
4 éve
Reply to  Kovács Hunor

Persze. Ezt ilyen szemszögből is lehet nézni.
De a Lanza egy zseni. A zsenik nyűgösek,hisztisek és azt hiszik bármit megtehetnek.
Viszont háromszor jött ide,kötődik a klubhoz,akárki,akármit mond.
Nyilván egy idióta f.sz,de attól én még pl birom.

Kovács Hunor
Kovács Hunor
4 éve

Lanzát nagyon vissza kellene hozni.
Van még benne egy-két jó év,még egy bajnoki címhez is tudna segíteni minket,de ez csak egy dolog. Ha nem igazolunk tucatszámra sok használhatalnan,selejt játékost az sem lesz nagy probléma.
Viszont,mint lejjebb másnak,nekem is feltűnt a Csányi interjú.
Sok a pesti csapat. Nem vagyok üldözési mániás,de szoktam olvasni a sorok között.
Ha itt 1-2 megmondó a fejébe vesz valamit,akkor azt valószínűleg esemény is követni fogja.
Vasas feljut még több pesti csapat lesz. A kérdés az,h egyet,vagy kettőt próbálnak majd lejjebb rakni.
Ne így legyen,de ez most nálam nagyon nem jól néz ki.

Laszka
4 éve
Reply to  Kovács Hunor

Lanzat legfeljebb fedezö mennek hozzak ide:) egyetlen szerep amiben eltudnam kepzelni az az akademian a csatarok, szelsök egyeni kepzeseben, helyezkedes, labdafedezes stb.

Kovács Hunor
Kovács Hunor
4 éve
Reply to  Laszka

Második félidei csodafegyvernek az ellenfél fáradó védelme ellen döntetlen,vagy vesztes állásnál.
Te annak,én ennek.
De a hsz-ed nem hülyeség(a viccelődéd után).

obviusz kapitány
obviusz kapitány
4 éve
Reply to  Laszka

Nem tudom, hogy szabad-e gyerekek, pláne tinédzserek közelébe engedni ilyen fejjel, ami neki van.

Szabolcs Szilágyi
Szabolcs Szilágyi
4 éve
Reply to  Kovács Hunor

Nem szeretnék veled vitatkozni, de Lanza leeresztett,nagyon és lassú is lett. Szerinted sok értelme lenne ide visszahozni azok után, ahogy elment és amik történtek? Ő egymaga semmilyen bajnoki címhez nem segítene. Az, hogy kijelentenek olyat, hogy baj az, hogy sok a pesti csapat az meg netto szégyen az MLSZ elnökre nézve! Ez olyan, mintha spanyolban kijelentené az ottani szövetség, hogy Madridban sok az első osztályú csapat (Atleti, Real, Getafe és néha a Rayo) Nem szeretnék a sorok között olvasni, de tiszta versenyhelyzetben dőljön el, hogy ki érdemes az NB1-re és ki nem.

Kovács Hunor
Kovács Hunor
4 éve

Lanzát én másképp látom,de nincs ezzel gond. Neki győztes mentalitása van még leeresztve is akár.
Csányi igen . Egy Mlsz elnöknek nem igazán kellene ilyet nyilatkozni,ezt később visszafordíthatják rá. Az indexecske azonnal le is csapott a ziccerre.
Az meg hogy tiszta versenyhelyzet,nincs jelenleg(plána ilyen fradi kiemelésekkel).
Lehet úgy alakítani a dolgokat óvatosan is,hogy kiejtsük azt,akit ki akarunk.

Czibulyás Dániel Pál

Mán’ bocsi de tiszta versenyhelyzet kábé 1919-ben volt utoljára kishazánkban, azóta ilyenről nem beszélhetünk ugyebár (20-as évek: Lásd. Kispesti „profi-kirakat-per”, 30-as évek: MTK-FTC-UTE hegemónia-váltógazdaság háttérben a kőgazdag Róccsildokkal meg lelkes városszéli mosodásokkal, 48-tól, 56-ig: Háború után indul a Rákosi őrület avagy futbóllia 1.0, 56-tól kb. 90-ig: Kádári gulyásfoczi (ÉDO$ZFRADI, DÓZSA, Csepelt az élre, Vasasturbó, meg gyün’ fel kissé a Vidék), Bundaügyek 80-as AllIN, 90-től Napjainkig: Szaknévsor, Bodnár Kft., $zívósféle Eurófradi, STADLER mágia, Dunaferrcsoda, TorgyánFradi, DeutschTompi-GyurcsányFletó féle ISM, Debreczeni kaszinóklasszikusok, tippszmikszületés, (N)ERUFÓRIA, futbóllia v2.0 folytassam???!!!

KareszB
KareszB
4 éve
Reply to  Kovács Hunor

comment image

Kovács Hunor
Kovács Hunor
4 éve
Reply to  KareszB

Ha értelmeset nem reagálsz,akkor ezeket az idióta sz.rságaidat hagyd meg magadnak szépen,vagy küldözgesd a családtagjaidnak.

KareszB
KareszB
4 éve
Reply to  Kovács Hunor

Ne haragudj, de erre nem lehet érdemben reagálni. :) Illetve annyit igen, hogy a drog, az rossz dolog.

Kovács Hunor
Kovács Hunor
4 éve
Reply to  KareszB

Neked nem is kellene reagálnod egy hozzászólásomra sem. Megtisztelnél vele.
Ha rossz dolog a drog,akkor meg a megoldás az,hogy nem használod. Csákány.

KareszB
KareszB
4 éve
Reply to  Kovács Hunor

Ha hülyeséget posztolsz nyilvánosan, vállald a következményeit. :)

Kovács Hunor
Kovács Hunor
4 éve
Reply to  KareszB

Görgesd arrébb a mindenkori kommentemeimet legyél úriember. :) Veled tényleg nincs túl nagy motivációm társalogni. :)

KareszB
KareszB
4 éve
Reply to  Kovács Hunor

Legyél úriember és ne személyeskedj. :)

Kovács Hunor
Kovács Hunor
4 éve
Reply to  KareszB

Figyelj én nem személyeskedek,de mivel többször nagyon nem egyezett a véleményünk és ezt nem túl szépen kommunikáltuk a másiknak,onnantól fogva én a hsz-eimet nem neked szánom :) és a kommenteidre sem reagálok,bármennyire is butaságnak tartom azt.
Annyit kérek mindössze,hogy te is hanyagolj engem. Ecccerű nem? :)

KareszB
KareszB
4 éve
Reply to  Kovács Hunor

Nézd, amilyen jelzőkkel te illettél már többször engem, engedj meg egy egyszavas választ erre: NEM :)

Kovács Hunor
Kovács Hunor
4 éve
Reply to  KareszB

:DDD

valaki
valaki
4 éve
Reply to  Kovács Hunor

I think this is the beginning of a beautiful friendship.

Kovács Hunor
Kovács Hunor
4 éve
Reply to  valaki

Ja.Kizárt. :D

KareszB
KareszB
4 éve
Reply to  Kovács Hunor

De hogy meglegyen az érdemi válasz is, amit annyira szeretnél, megpróbállak komolyan venni. Lanza lassú és körülményes, úgy fordul már, mint a csuklós busz. Az NB2-es kiesés ellen küzdő Kazincbarcikánál pl még megértem, hogy rá építenek, de ha NB1-ben akarunk maradni, használható játékosok kellenének, ráadásul azonnal.

Kovács Hunor
Kovács Hunor
4 éve
Reply to  KareszB

Ja,hogy az volt a nyűgöd.
Lanza amennyire lassú és körülményes,legalább annyira technikás és győztes mentalitású is,amire nekünk most is szükségünk lenne. Ő egy extra kaliber lenne jelenleg is az nb1-ben.
Mint írtam,fáradó védelem ellen bevetni második félidőben.

Pelso
4 éve
Reply to  Kovács Hunor

ebben lehet ráció, de nagy kérdés, hogy milyen feszkók voltak a stáb és közte.
ill. hogy a tulajok mennyit buktak rajta eddig és mennyire bíznak benne ezek után.

Kovács Hunor
Kovács Hunor
4 éve
Reply to  Pelso

Persze. Ez nyilván összetett kérdés és nem tudom a részleteket.
Lati lehet meg tudná mondani,hogy szerinte lehetne-e még visszaút a digóak,vagy nem.
Na nem mintha aktuális lenne a kérdés,csak érdekességképpen. :)

Pelso
4 éve
Reply to  Kovács Hunor

úgy rémlik nem jött ki Pisonttal.
kellene 1 nagy tisztító beszélgetés +1 nagy reset Lanzánál, hogy ebből a közös munkából legyen vmi…

Kovács Hunor
Kovács Hunor
4 éve
Reply to  Pelso

Nem tudom ezt.

Szabolcs Szilágyi
Szabolcs Szilágyi
4 éve
Reply to  Pelso

Anno ezt nyilatkozta:
Az olasz fenegyerek Nemzeti Sportnak adott búcsúinterjújából többek között kiderül: játékosként már kizártnak tartja az újbóli visszatérését a Honvédba, de…

„Kétszer ugyan visszavezetett az utam Kispestre, harmadszorra már kizárható. Mondom ezt annak ellenére, hogy a Honvéd még akkor is nagyon sokat jelent nekem, ha egyesek ezt nem így gondolják. A szurkolók szeretetéért életem végéig hálás leszek. Amit a családommal megéltünk Budapesten, többet ér minden sikernél. Ezért is vagyok biztos abban, hogy visszatérünk Magyarországra. S ki tudja, egyszer még Kispesten is felbukkanok valamilyen pozícióban, esetleg edzőként. Ha már Marco Rossi olyan jó példával szolgált”

Szóval kizárt és ne is ábrándozzunk ezen, hanem arra törekedjünk, hogy jöjjön egy Lanza klón,olyan, mint aki volt első időszakában.

Czibulyás Dániel Pál
Reply to  Pelso

Hívjuk meg Doktor Csernust segíteni! ;) XD

Czibulyás Dániel Pál
Reply to  Kovács Hunor

Pontosan Én is ezt érzem jó fél éve! Sajnos…DE NE LEGYEN IGAZUNK!!!

Laszka
4 éve

No, felmodott/kirugtak mar Urbanyi(t)?

immortalis blog
immortalis blog
4 éve
Reply to  Laszka

Ha a klubnak lenne egy kis humorérzéke, akkor azon a napon, amikor bejelentik majd urbányi távozását mondjuk délelőtt 10:00-kor a honlapon, előtte 09:59-kor egy kommentben megírnák itt neked, hogy „Kedves Laszka, igen, kirúgtuk.”

Czibulyás Dániel Pál

Nagy ötlet!

Czibulyás Dániel Pál
Reply to  Laszka

Ezentúl naponta Kéne nekik írni drótpostát ezzel az egy sorral!

Szabolcs Szilágyi
Szabolcs Szilágyi
4 éve

Sztem visszajön, most hogy Ugrai elment:) Viccnek szántam. Amúgy neki ez nagy pofon, hogy egy Török 2-ben sem tudott maradandót alkotni, hogy ott nem nézték el, ha félvállról vette az edzéseket. Ebből vagy vmi ázsiai, arab liga vagy olasz c liga lesz.
Az indexen megjelent Csányi interjú pedig érdekes..sok a kis vidéki és bp-i klub az NB1-ben? Kérdezem, hogy kinek a hibája, hogy múlt nélküli Kisvárda, Csút, Mezőkövesd csapatok vannak jelenleg kiemelve? Miért sok a bp-i csapat? A Budafok kivételével a jelenlegi fővárosi csapatok emberemlékezet óta NB1-es bajnokság résztvevői. Jövőre még több lesz, hisz jön vissza a vasas. Lenne egy ötletem kedves Csányi úr, ne jusson fel a Vasas és akkor nem lesz fővárosi túlsúly..

Laszka
4 éve

csak nehogy minket csereljenek le a vasasra

Szabolcs Szilágyi
Szabolcs Szilágyi
4 éve
Reply to  Laszka

Minden meg lehet…csak én pl. azt nem értem, hogy miért zavaró az, ha sok bp-i csapat van. Régóta rugóznak és visszatérő dolog ez. Jó lenne, ha erre adnának magyarázatot.

Laszka
4 éve

a lakossag egy ötöde el Budapesten, Magyarorszag gazdasaganak közel 1/3- Budapesthez kötödik (ha jol emlekszem, cikket nem kerestem rola) akkor ez statisztikailag elsö esetben 3 csapat (ebböl egy ingazik) a gazdasagilag meg 4 budapesti csapat lenn indokolt.

Szabolcs Szilágyi
Szabolcs Szilágyi
4 éve

…meg a kisvárdától, meg a kövesdtől és akkor megszűnnek a kisvárosi csapatokkal fennálló problémák. Helyettük jöhet pl. a Debrecen, Győr, Pécs. De addig, amíg más is átszövi a mai magyar focit, addig nem biztos , hogy értelmes dolog ilyen dolgokat megemlíteni.

Eastbay
Eastbay
4 éve

Előbb csinálnak Felcsútból nagyvárost, mint hogy kirakják őket a mennyeiből.
Hozzájuk csatolják Tatabányát mondjuk, Mezőkövesd összeolvad Egerrel, Kisvárda meg Ungvárral :D

Czibulyás Dániel Pál
Reply to  Eastbay

Kisvárda Ungvárral? Hmmm, Micsoda IRREDENTIZMUS ütötte megint fel a fejét a CSAKBLOGON, mi lesz ebből, ajjajj, jó lesz vigyázni, végtére is a Külügyér a Mi Mecénásunk, nemde???!!!??? ;) XD

Czibulyás Dániel Pál

Csányi egy köcsög!

marklar
marklar
4 éve

na és, ha nálunk köt ki? Már megint?

KáZé
KáZé
4 éve

Gondolom nem keres rosszul, azt az egy-két évet kihúzza, és visszavonul.

dixneuf
dixneuf
4 éve

Én imádtam. Aztán elment a fagyiba, akkor gyűlöltem. Aztán visszajött, akkor bizalmatlanul méregettem.
Aztán elment törökbe én meg nem éreztem semmit. És most? Egy abalk mögött nem ég a lámpa, ennyi.
Iszonyatosan kár érte, akkora legenda lehetett volna, hogy szentté avatjuk Kispesten, de nem lett és már nem is lesz soha.

immortalis blog
immortalis blog
4 éve
Reply to  dixneuf

A fratyiban mindenki elbutul.

RW
RW
4 éve
Reply to  dixneuf

kevés olyan játékost láttam itt Kispesten aki ehhez az esethez mérhetően baszta el a karrierjének a zárását, pedig sok a versenytárs…
és most a legutóbbi visszatérésről beszélek… de az önsorsrontással nem tudsz mit tenni