- Mezőkövesd – MTK, péntek 20:00
- Honvéd – FTC, szombat 17:00
- Újpest – ZTE, szombat 19:30
- Felcsút – Budafok, vasárnap 17:30
- Diósgyőr – Videoton, vasárnap 17:30
- Kisvárda – Paks, vasárnap 17:30
05.07, péntek
Fáradt vagyok, enervált, semmi kedvem foglalkozni az oldallal.
- klublicenc // megkaptuk. A nemzetközit is. (via MLSZ)
kommentelés // mint minden fordulókibeszélő, úgy ez a poszt is mindaddig szabadon kommentelhető (általában az első meccs előtt két órával nyit és az utolsó meccset követő reggelen zár), ameddig sikerül figyelembe venni a moderálási szabályzatban foglaltakat, továbbá nem visszaélve a lehetőséggel, átvezetni ide a más posztoknál meg nem jelenített felhasználói tartalmakat. Utóbbi miatt simán jár a ban, pláne, ha nyűgös pillanatunkban ér minket.
Jó estét, jó szurkálást! Minden mindegy alapon jöjjön az idei utolsó tipszmiksz, amit meg is fogadok 200 forinttal:
Mezőkövesd – MTK 0:2
Pintér nagyúr kifogy a tudományából, búcsúzóul még beleszáll a bírókba, az orkánerejű szélbe és a kampós fűszálakba.
Honvédka – Kegyencváros 1:2
Feri minden mindegy alapon próbálgatja az új 4-4-2-es taktikát, a kezdőben néhány ifjú padavannal, a két jugoszláv öregnek pedig ez lesz az utolsó NB1-es meccse. Többeknek sok sikert kívánunk további pályafutásukhoz, Gazdiért és Baloghért pedig pénzt is kapunk (ők csak egy félidőt vagy még annyit se kapnak, nehogy lesérüljenek). A zöldek sajnos séróból hozzák ezt a meccset, bár lesz némi feszültség. A meccs végén a pacsizni akaró csapatot a Kanyar „Kurva gyenge!” kórussal emlékezteti a botrányos szezonra,
Újpest – ZTE 3:0
Ha egy üzlet beindul… A francia idegenlégióval vetekedő Dózsa simán nyer, Oenninget istenné avatják. Waltner elkezdhet kölcsönjátékosokat kukázni a 22-es bentmaradáshoz.
FC Olt Scornicesti – Budafok 0:0
A szimpatikus kiscsapat tőle telhetően szépen búcsúzik. A VIP-ben Lölő megkérdezi a budafoki vezetőséget, hogy nem kell-e egy jó „ponzor” a visszajutáshoz.
DiósLŐR – Fideoton 0:4
Szabics megmutatja, hogy miért edző, Zekicnek meg már mindegy,
Kisvárda – Paks 2:2
A két mágus nagy taktikai csatája sok gólt hoz, majd a végén Gyuri bácsi a nyilatkozatban ízekre szedi Rossi EB-keretét, mondván, hogy ez a magyar futball arcul csapása.
Ceterum censeo Felcsút esse delendam.
Nem rossz tippek. A hsz fanyar humorát értem. Halkan hozzáteszem, hogy 1980-1987-ig éltem Bukarestben.
Scornicești és tsai, ugye? Azt hiszem, adna nektek Ceaușescu, ne félj. 2 nap után visszafordíthatatlan nyomorékká verve lenne kikászálódás a Râmnicu Sărat-ból. Ha lenne egyáltalán…
Szerintem bar nem meglepetes semmi az utolso forduloban de nagy meglepetesek lesznek
Hát, Pinyő „”””mester”””” leiskolázta az MTK-t. :(
Az elsőt már buktad ? Jöhet a második bukó
A Nagyúr vitte a mixemet :( Boris, te állat, tipszmikszűté”?!
1
X
1
1
X
2
Horváth Ferivel való hosszabbításról néhány mondat:
Itt voltak érvek – meglepetésre elsősorban – pro, s néhány kontra HF mellett, ellen.
A baj, hogy a lényeget megint nem írta le senki:
HF-fel nem azért hosszabbítottak, mert rájöttek, hogy mennyire jó edző, vagy milyen mély taktikai érzéke van, vagy hogy milyen speciálisan tudta volna feltüzelni a társaságot (igazából egyik sem volt igaz, de most ez mindegy).
HF-fel azért hosszabbítottak, mert Szijszaggatónak nem lehet „nem igaza” és kész.
Ugyanaz a stratégia, mint a kormányzat legrosszabb vonásai tekintetében: mindegy, hogy mennyire vagy tehetségtelen, a lényeg, hogy ha haver vagy, ha az izé embere vagy, akkor nem bukhatsz.
Inkább egy rakás pénzt belapátolnak alá, csak, hogy el lehessen mondani, hogy sikeres legyen.
Ugyanezt csinálták Kubatovval is, aki valójában egy totál megbukott vezető, gyakorlatilag egyedül semmit nem tudott megcsinálni, végül hozták neki Rebrovot, az szállította az eredményeket, úgy, hogy amúgy egy csomó új játékost – főképp délszlávokat – kellett neki igazolni.
Tehát szó sem volt csapatépítésről, utánpótlásépítésről, stratégiáról…
HF-nél felhozták, hogy „ezüstöt nyert” a Fehérvárral. Nekem nem kutyám, sem macskám a Feri, de ő olyan Vidivel lett 2., amelyet eredetileg az arany megnyerésére terveztek, csak sikerült előző nyáron odaadni egy olyan edző kezébe, aki kb. Vierchevood-dal volt egy kategória (Casoni – ennyit arról a butaságról, hogy a „”külföldi”” edzők jelentenék a megváltást).
Októberbe nevezték ki, a 2. hely elérésében nagy szerepet játszott, hogy előtte ment tönkre a Győr és zuhant vissza a Debrecen.
Tehát én nem látom ezt a nagy szakmai alapot, hogy hirtelen miért ajnározzák HF-et, de ha nagybevásárlást tart a klub, akkor kénytelen leszek úgyis megszokni. Mert Szijszaggatónak nem lehet „nem igaza”.
SA témákat leszámítva általában hasonlóan látom, mint ahogy írod.
Most nem.
Írod az vidis ezüstöt…ha Ferivel csak 1 helyet rontunk a tervekhez képest, akkor kategóriákkal bentebb leszünk, mint idén.
Ha SzP annyira akarta volna HFet a kezdetektől, akkor HF lett volna az edzőnk tulajváltás után.
Ami a teljesítményt illeti, én nem tudtam eldönteni ennyi idő alatt, hogy amit ezzel a fura hozzáállású kerettel akotott, az mekkora eredmény vagy bukás.
Én nem értem ezt, hogy Ferivel miért csak „1 helyet” rontottunk volna.
Láttam, hogy valaki okos kiszámolgatta totál fals módon, hogy a Ferire eső idényszakaszban valami 1,39-es pontátlagunk volt és, hogy akkor ötödikek lettünk volna…. Csakhogy ez egy totál FALS számítási mód!
Egyrészt minden csapatnak vannak hullámhegyei, hullámvölgyei és Feri érkezése ahhoz képest volt előrelendülés (hullámhegy), hogy akkor elment Urbányi, nem játszottak úgy a fiatalok, mint pl. Bódognál, kissé már összeszokottabb volt a keret – és (elsősorban) – az addigi viszontagságokhoz képest kissé rendeződött és fókuszáltabbá vált a helyzet a csapat körül.
De ennyi.. Ezzel lettünk igazán jobbak, nem Feri húzásaival.
Ezt világosan látnia kellene mindenkinek.
Én egyébként – ha észrevettétek – a kinevezése utáni eredménytelenebb szakaszban nem szídtam nagyon HF-et, a rosszabb játék és nyerhető meccsek elbukása ellenére sem amiatt gondolom, hogy HF hosszú távon rossz választás és totál időpocsékolás, mert nem éppen parádéztunk HF alatt sem.
Nem tudom, hogy pont hantának ehhez mi köze van.
Viszont te sem olvasod el, hogy nekem mi a mondanivalóm.
Jó, ki is javítottam a „nagyokost”. De szerintem nem a számolgatás a lényeg.
És igazából valahol nem is HF. Sajnos.
Nem mondtam h nem lehet igazad, csak annyit hogy én ennyiből nem tudtam megállapítani, hogy mire lehet képes nálunk.
Ez látványosan nem az ő csapata és már ki is mondta a múltkor.
Egy esélyt azért adnék neki azzal a gárdával is, amit Ő rakott össze.
meglátjuk…
Tiszteletben tartom a véleményed – én úgy érzem, hogy elég idő volt (újból) vele kapcsolatosan, hogy látni lehessen: RW után szabadon – „fékezett habzású” szakmesterről van szó. Nem csapnivaló, de parádézni csak akkor fog, ha alátesznek egy csapatot.
Én úgy éreztem, hogy az oroszlánrésze a bentmaradásunkban a Budafok mélyrepülésének volt, amely meg sem tudta közelíteni a 3. körben a korábbi formáját.
Március elejétől nézve kemény 3 (három) darab győzelmünk volt…
Urbányinál én írtam előre, hogy „sz.r” lesz – akkor is le lettem ugatva. Most is hasonlót érzek, nem a szakmai koncepciót. Max egy fokkal magyarázható jobban ez a döntés.
Oksa – remélem, egyszer én is maradhatok egy egész szezonra a Real Madridnál, miután a tavasz elején átveszem őket és megígérem a tulajoknak, hogy benttartom a csapatot az első osztályban ???
Nekem az is megfelel, ha kiesel velük. ?
Nekem csak az felel meg ha kiesik velük! ?
:D
Ha pedig megígérték, akkor illik is megadni az esélyt. Ha nem bizonyít, úgyis mennie kell. Itt nem tudnak annyi pénzt betolni, mint a fradinál, hogy hozzáértés nélkül is eredményes legyen, ahogy bendegúz mondja Kubatovról.
Valami azt súgja, hogy a tavaszt már nem vele fogjuk kezdeni.
Ha belülről ez így látszott, akkor megérdemel egy esélyt (kívülről eléggé tehetelenkedésnek, tanácstalankodásnak tűnt amit csinált).
Mert az sok volt, vagy kevés? Nem értem amit írsz.
Baszki, te már akkor is rébuszokban beszélsz, ha nem muszáj. ?
Nincs annyi,amennyit itt sokan belelàtnak.Szóval nincs kolbàszból a kerìtès!De aki nem vak az tudhatta eddig is,csak sokan ebben a hitben ringatjàk magukat,sztem.
Gazdi és balogh pènzei talàn hozzàtesznek a budgethez.Ja ès èn tovàbbra is jelentkezem az öltöző túràra?
össze-vissza beszéli a hülyeségeit továbbra is. A minden valóságalapot nélkülöző saját agyszüleményeit „jólértesültként”adja elő.Hihetetlen, hogy még mindig van pár hülye, aki beveszi!?
A „mindenki” alatt minket is értesz?
Miert jott volna ki hulyen?Most frankon…Upistat is ok hoztak nem? Siman belefert volna hf sztem…
Emlékezz, hogy akkoriban már röhögött mindenki azon, hogy majd most HF érkezik. Itt a blogon is poénkodtunk (és szörnyülködtünk) már ezen.
Szerintem emiatt tántorodhattak el, túl átlátszó lett volna.
Plusz az olasz vonal közben valószínűleg bedobhatta Sannino mestert is, mondván, hogy egy Serie A-t megjárt maestro érkezik a klubhoz, így minden csodálatos lesz.
Szerintem ez így együtt.
Oke…elfogadhato erveles. Alatamasztja, hogy az elejen teljes szurkerszopkodas volt, ankettal, cimerrel, stb. Aztan ez elmult szepen, mint a dobogos renenyek
Ld. mint feljebb Bendinek: el tudom hinni, lehetett igy
Most öszintén. Szerinted ki elött kellene Szijjártót takargatniuk?Elötted? Bendegúz vagy Pelso elött? Vicces, amit irsz. Simán bejelenthették volna, hogy ez Szijjártó csapata és az edzö HF. És? Mi történt volna? Az ég világon semmi. Hasonlóan butuska összeesküvéselmélet, mit hogy a diók bennmaradnak, mi meg kiesünk. Ezek az elméletek nagyon elhalkultak mostanában.
Nem lett volna elegáns nem hosszabbítani Ferivel. Azért, mert benntartotta csapatot minimum megérdemli az esélyt, hogy bizonyítson. Mit szerettél volna, ha úgy megalázzák, mint Pisontot? Benntartottad a csapatot, köszi Trezi/Feri most már húzzál innen? Ne haragudj, de ez így nem korrekt
Tényleg nem azért, de ez a Honvéd és a játékoskerete azért jóval többre lett volna képes, mint a bentmaradás.
De mondom, felesleges ezen vitázni, mert szerintem HF nem ezért maradt, nem szakmai okokból és nem elsősorban szakmai okokból került ide.
Egyszerű, szerintem októberre kiderül, addig pedig a frusztrációdat próbáld levezetni, szerintem nem HF-el van a legnagyobb gondod
Hagyjuk ezt a jàtèkos keret maszlagot.Ez a jàtèkoskeret bebizonyította,hogy mire kèpes..pont arra,hogy bentmaradjunk.Nulla,nagykèpű,,lusta jàtèkosok gyülekezete.Nem gondolom,hogy Feri lenne a legjobb megoldàs,de abban egyetèrtek vele,hogy ez egy rosszul összevàlogatott,nem nyerő tìpusú tàrsasàg,akinek a 80%-àt picsàn kell rúgni.Èrdekes,nagyon kevès meccsen làttam volna,hogy vèrt ittak volna.
Amiért sz…helyzetben volt a Honvéd,azt a két edzőelődnek köszönhetjük.HF kieső helyen vette át a csapatot és ha Iványi becsületes lett volna már rég nyugiban bent maradtunk volna.Te viszont annyira buta vagy,hogy azt hiszed,hogy Szijjártó utasította,hogy HF legyen az edző.A Kubatov meg,hogy Rebrov legyen? A Deutsch meg,hogy Boris? Szomorú és sikertelen életed nem menti,hogy lázálmokat írjál.
Szerintem a kormányt véded ezzel. A konzervatív értékeket én is védeni szoktam, de a kormányzati uram-bátyámokat nem.
„minden nap azt hallgattam, hogy holnaptól HF az edző”
Na, és hogy bevált :D
Megint teljesen mellé puffogtatsz, csúsztatsz. Hozod a legrosszabb oldaladat. Még mindig nem értem, hogy miért jó ez egy alapból intelligens embernek.
„Ez is egy vélemény.”
Köszi, hogy ezt meghagyod nekem. Kb. olyan vélemény, mint Csertöit meg Supkát nyomni elötérbe, mint klubmegmentöt. Fogadd már el végre, hogy egyik sem jobb edzö mint HF. Nem is rosszabb, ez tény. De az hogy velük akarnánk felépiteni a jövö Honvédját, tragikus tévút.
Örülök, hogy te akarod megmondani nekem, ki a jobb edző :-)
Alig 2-3 hónapja még hatalmas veszekedéseket kreáltál itt, hogy HF micsoda edzőzseni, pár hete már azt mondod, hogy HF helyett jöjjön egy „külföldi”…
Én Van der Meer óta az összes edzőről előre megmondtam, hogy ki válik be majd és ki nem, Urbányit is ideértve.
Úgyhogy ne harizz, de nem igazán szorulok itt senkinek a helyeslésére, a tiédre sem.
És de, Csertői és Supka is sokkal jobb edző HF-nél, aki százszorta jobb keretet vihet most és sokkal jobb körülmények között, mint Supesz legutóbb, vagy mint Csertői Pakson.
Bognár Gyuriról ne is beszéljünk…
De ez vagy te, nagyjából ennyi a futballról alkotott elképzelésed, hogy „jöjjön egy külföldi”. Hatalmas szaktudásra meg hagyományokhoz való kötődésre mutat.
Lehet, hogy mégis igaza van a többieknek, én láttam rosszul, és te egy teljesen fogamatlan troll vagy. Ennyi butaságot nem lehet nem szándékosan összahordani. Vagy teljesen képtelen vagy szöveget értelmezni, vagy szándékosan csinálod, Bendegúz. Próbálok nem személyeskedni, de tényleg mész át teljesen komolytalanba nálam is.
amit valóban mondtam: HF jobb megoldás, mint Pisont volt. Ennyi. Edzözseni egy van Magyarországon, ” gólt, gólokat Attila”. Tudom. Csak nehogy elküldjék Várdáról is.
szuper, gratulálok. Amúgy Rossi óta egy sem vált be, felesleges nagyzolnod, ezt bárki megmondja
Nem, nem jobb egyik sem. Ugyanaz a langyos középszer. Azért a Várda kerete sem olyan gyenge, hiába próbálod úgy beállitani, felnagyitva a lieblinged érdemeit. Semmivel sem rosszabb, mint a Paksé. Mégis elözik. Akkor belátod, hogy Bognár jobb, mint Supi? Csertöi megy egyelöre az nb2ben vitézkedik, nem véletlenül talán. Lehetne felcsúton vagy a fagyiban is.
Bognár Pakson erön felül teljesit, ez igaz. Komolyabb csapatnál mégsem merül fel. Ennek oka is lehet. Vagy senki nem ért Magyarországon a focihoz, csak te?
Még egyszer, bambi: komoly célokért harcoló csapatot, profi müködést nem lehet itteni szakemberrel megoldani. Mert nincs komoly. Itt Supik vannak.Nem azt mondtam, te egyszerü, hogy jöjjön egy külföldi, hanem hogy fizessünk meg egy valahol már bizonyitott szakembert. És igen, ez külföldi, mivel magyarok nem nagyon bizonyitanak sehol a fociban.
hagyományok: Pisont kontra Rebrov. Felfogod?
Ne irj légyszives. Olyan szép szombat reggel ez.
„te egy teljesen fogamatlan troll vagy”
A stílus azért mutat egy szintet…
Sajnos az ilyen magadfajták miatt jönnek létre Szuperligák és halnak meg a futball tradíciói. „jöjjön kűfődi” „jöjjön kűfődi” Ez vagy te.
Nem éred fel ésszel, amit mantrázok, igaz? Te „küfödi”, te. Vedd le a Supka posztert a szobád ablakáról, és nézz ki a nagyvilágba. Annyi érdekes dolog vár még ott. Vagy maradj csak meg a saját szinteden, ha már szintezünk, a Mészölyök, Véberek, Várhidik, Hrutkák, Simekek, Bozsik Petik, Supkák világában, nekem teljesen mindegy. Legyenek ök az edzök, sportigazgatók, utánpótlásnevelök. Hiszen micsoda sikersztory is a magyar foci elmúlt 40-50 éve az irányitásukkal. A tények kemény dolgok, bendi. Fogadd el. Még, ha ki is kell hogy nyisd ezért a szemeidet. Még egy példa, bár töled megvilágosodást nem várok: Mol/Márton versus Fagyi/Rebrov. Elég egyoldalú a dolog. Már látom a válaszodat. Márton szar. Supi vagy Csertöi kellett volna a Molba. Atyaég.
Speciel én mindig külföldi ÉS eredményes, már bizonyított edzőt óhajtok. Majd legközelebb nagybetűvel írom le.
Bendinek hiába. A kettö igy együtt nem fér bele az ö beszükült látásmódjába.
Ha már te ennyire „széles látókörű” kozmopolita vagy, akkor drukkolj szerintem a Real Madridnak, vagy a Manchester Citynek ;) (mindegy, hogy melyiket választod :) )
Nem tudom, mi köze ennek a széles látókörü kozmopolitához, szerintem fogalmad sincs a szó jelentéséröl, de nagyon nem érkekel, hogy mit szeretnél, megmondom öszintén. Azért, ha megszavaztatnánk a szurkolózótársaidat itt, arról, hogy kit nem szeretnének itt legkevésbé tovább olvasgatni, nagy fölénnyel nyernél. Ugyhogy ne nagyon javasolj semmit, inkább nézz mélyen magadba. Bár a hozzád hasonóan nárcisztikus személyiségeknek ez szinte megoldhatatlan feladat. És ha javasolhatnák még valamit: szurkolj a Paksnak, az a te csapatod. És oda még mehetne a Supka is. Kb. az ö szintje.
Nem, de bedőlsz annak, hogy az ami „külföldi”, az jó… Ezt csináljuk fél évszázada és eléggé úgy tűnik, hogy vakvágány volt.. nemcsak társadalmi szempontból, hanem a foci szempontjából is… (lásd: Szuperliga és lásd a Bajnokok Ligája csökkenő nézőszámait)
Attól még, hogy valaki külföldi, nem lesz intelligensebb, vagy jobb személyiség. Az alapvető szakmai dolgokat pedig már az egységesített képzések és szaklapok járatása miatt a magyaroknak is tudnia kell.
A többi már érzék, szorgalom, személyiség és gógyi („józan paraszti ész”, „logikai készségek”) kérdése.
Bazdmeg, ketten próbáljuk elmagyarázni neked, te ………, hogy HOZZÁÉRTÖ KÜLFÖLDI, mert hozzáértö magyar nincs, ez bebizonyosodott az elmúlt 50évben. HOZZÁÉRTÖ, VALAHOL MÁR BIZONYITOTT KÜLFÖLDI. De ha tudsz ilyen magyart, aki nem gyirmoton meg kisvárdán edzödött, ö is jó. HOZZÁÉRTÖ, VALAHOL MÁR BIZONYITOTT KÜFÖDLI nem simán csak külföldi. Felfogtad? Szuperligat meg Bajnokok ligájástól leszarom. HONVÉDRÓL beszélünk.
Bocs a személyeskedésrt, Bendegúz, de kurvára febasz, ha valaki érthetetlen. Még egyszer elmondom: az én vizióm az, hogy hozzunk egy BL-ben vagy EL-ben edzödött, ott eredményt elért szakembert.(szabadok: Weiss, de ö már Slovan lesz, Gyla, Hyballa stb.) Fizessük meg, mint a fradi tette Rebrovval. Ha tudsz ilyen magyart, neki még jobban örülnék, de nincs, ugye. Tehát ennyi marad, a külföldi. Ne Supikban meg Csertöikben gondolkodjunk Mert akkor marad az nb1 5-8 helye kb. És ez a Honvédnak nem lehet cél. De egyelöre HF maradt, úgyhogy ez felesleges vita.Szurkolj a Honvédnak, járj ki Várdára Supizni. És megoldódott a dilemmád.
Ha annyira sz.rok a magyarok, hogy lehet, hogy Dárdai oktatja a németeket most a Bundesligában?
Nem kell tőlem bocsánatot kérned, ismerem az internetes kultúrát, hogy sokan nem tudják kezelni az agyukban kialakuló dopamin-sokkot és lásd, hogy magadat járatod le ezzel, mert nemcsak velem személyeskedtél már és a komolyságodból vesz el.
Egyébként értem, hogy mit írsz és értem, hogy minél szakszerűbb kezekben szeretnéd tudni a csapatod. Ez jól is van így, csak a probléma, hogy nem a magyar vezetőedzőkön bukott a magyar foci, annak alsóbb régióiban volt általában probléma, a képzéssel, a szocializációval, az alkoholista utánpótlás-edzőkkel, akik 60 ezer forintért dolgoztak.
Azzal pedig, hogy idecsődítünk egy rakás külföldit, egy-egy jót ki lehet fogni, de még inkább megkérdőjeleződik a magyar foci létjogosultsága. És nem látható, hogy ezek az emberek annyival előbbre vinnék a magyar foci helyzetét.
Rebrovról annyit, hogy sokan Supit szídjátok a stílusa miatt (és most tényleg mindegy, hogy konkrétan Supiról van szó), közben Rebrov ugyanolyan csúnya célfocit játszat, ahogy Nikolic is célfutballt játszatott… (Vagy a világ legjobban fizetett edzője, Diego Simeone is…)
Például ezért tartom ezt értelmetlennek.
De mindegy amúgy, nézzük meg, hogy mit tud HF kihozni előbb. Most már úgyis ez van.
Na szép hétvégét
Az elmúlt hat évben csak külföldi edzővel nyerték meg az NB I-et.
Nekem is megvannak a magam (összeesküvés) elméletei. De nem hinném, hogy a Honvéd Szíjjártó csapata és a Metalcom pusztán strómann. Már Hemi idején volt panaszkodás, hogy ide nem jönnek TAO pénzek, nincs mezszponzor stb. De nem hinném, hogy azért, mert ukáz van rá, hogy a Honvédot ne támogassák. Hanem azért, mert akik TAO-t, vagy szponzorációt ajánlanak fel, azok az M&M’s csoportnak (inclusive Várkonyi Andrea), O.V.-nak vagy épp az adóhivatal elnökének akarják megmutatni és a Honvédnál Hemi nem volt eléggé potentát, hiába írt havi egy támogató cikket a Magyar Nemzetben.
Most is így van.
Nem vezénylés van, hanem forráselszívás és a Fradi, a Vidi és a Felcsút érdekében cinkelt kártyák játékvezetésben, játékoskereskedelemben.
Kb ugyanaz, mint 82-ben, csak akkor a Fradi, a Dózsa, a Honvéd és az ETO volt kiemelt és a többi a futott még kategória. Most mi vagyunk a futott még kategória.
A tulajokkal „csak” az a baj, hogy ebbe a szerepbe belenyugszanak és nem is tehetnek ellene semmit, mert nincs 5-8 MRD forintjuk egy igazi csapat felépítéséhez. A játékosokat és az edzőket is kukázzák, guberálják, megpróbálják relatíve kis pénzből megoldani, ráadásul meg is vannak vezetve, de cudarul. A klub-menedzsment is kuka.
Ezen a helyzeten az változtathatna jó irányba, ha a csapatunk éveken át kiemelkedően eredményes volna itthon és nemzetközileg is. Tőke kumulálna minőséget, és a minőség kumulálna további forrást, tőkét.
Csakhogy ez Magyarország, ahol összesen 9,5 millió ember van, akikből 7 millió le lett nevelve a fociról négy évtized alatt, maradt 2.5 millió érdeklődő és egymillió szurkoló, harmaduk fradista, negyedük Dózsás, a maradék szurkolók pedig széttagolódnak néhány tízezres bázisokra (DVTK, Loki, Honvéd, Vasas). Néhány tízezres bázisra nem lehet piacot, bevételt, profitot, tőkefelhalmozást tervezni. Így egy csapat akárhogy is, de vagy vegetálva nullszaldós, vagy veszteséges – kivéve, ha TAO-val futtatják. A kör bezárult. A TAO pénzek diktálnak. Azt meg a jelenlegi triász uralja. És megsértődnek, ha nem ők lesznek az 1-3 helyezett és nemzetközi induló csapatok, hovatovább elintézik maguknak hogy legalább 1-3 hely legyen meg. Ha máshogy nem megy, akár Iványival.
Mi pedig máris a kiesés szélére kerülünk.
Ha pedig ez a „rendszer” felszámolódik, mert mondjuk valami ótvar libsibolsi kormány lesz, akkor még ez se lesz. TAO biztos nem, vagy ha igen akkor az SZFE-re és Alföldi Robi alternatív színházára méretezik, esetleg transznemű súlylökők támogatására, de focira biztos nem. Lesz elképesztő zuhanórepülés, Felcsútot felveri a gaz, a Vidit beszántják, a Fradi összeomlik, de mi, a Honvéd ettől nem leszünk jobbak.
Szoktam mondani, hogy én Orbánt és rendszerét nem sajnálom, én magamat, magunkat sajnálom, ha a 22-ben a bolgár betonkeverő, vagy a sárga festékes, rovarhotel-portás nyaffka, netán a krumpliagyú lesz a Karmelita lakója.
Ez van!
CS.A.K.
amúgy valószínűleg nem lesz zuhanórepülés. épp zajlik a „spontánprivatizáció”, olyan vagyonokat halmoztak fel, hogy a kedvencek mögött biztosan lesznek „piaci alapú” szponzorok. és hát valszeg’ arra nem kell számítani, hogy majd lesz valamiféle elszámoltatás, vagyonvisszaszerzés, olyan jól kijönnek majd a fideszes cégek a bolgárral vagy bárki mással, hogy ihaj. a futballból csak a túlköltekező ocsú baszik majd rá, azt kellene valahogy elkerülnünk, hogy mi azok között legyünk.
Ennyi hülyeséget nem lehet könnyű összezagyválni józanul.
A spamnek minősített hozzászólásom nyilvánvalóan nem spam volt és nyilvánvalóan nem a policy miatt lett törölve.
Feri azt mondta amikor idejött hogy több mint egy éve nem beszélt Szijartoval. Meg azt is, hogy Traore kutyauto.Személyesen nekünk mondta, amikor a hagyományokhoz híven, odahivtuk a KF-ba.
Erzek valamit a levegoben. 3 hete mondom magamnak hogy fagyi tuti üt minket meg ha tet nelkuli is lesz nekik. Ma reggel valamikor es nem tudom miert de komoly megerzesem van hogy egy konnyed felszabadult jatekkal gyozunk. Na mindegy lehet almodtam de azert a meglatasomat megtartom ;)
Hát Rebrov már biztos nem aggódja agyon magát, tegnap találkoztam vele, éppen kisgyerekekkel focizgatott az egyik budai pályán. Látszott rajta nagyon, hogy ő már nyári álmot alszik.
azért lehet ott pár olyan játékos, akinek nem biztos a jövője és ezek nem fognak aludni holnap.
Ez igaz.
Azoknak nem egy meccsen dől el a fradis jövője.Ha rebrov marad az edző,akkor ottmàr tudjàk kinek van àrcèdula a seggèn.
Rebrov sztem nem az a fajta edző,akit hidegen hagy bàrmilyen meccs.Maximalista,profi ès ez a fradi szerencsèje,nàla nincs lazulàs.Nàlunk egy hasonló edző,a mostani csapatnak maga lenne a rèmàlom?
Azt gondolom, hogy nem lesz V ez a meccs. Sőt! Meglepne ha az lenne.És tudod miért? Mert ez a kibaszott Bp.Honvéd.?
Úgy tudom a Fradiban öt kulcsjátékos sérült, vagy eltiltott. Egy x-re jók vagyunk. Végtére is nálunk Zsótér visszatérhet! :)
Kedves Ferkó ! Utolsó meccsre kérnénk olyanokat tegyél be a kezdőbe akiket idén kevesebbet láthattunk ! Nagy Sanyi megérdemelne egy meccset, szeretnénk Bardeát is élesben látni megint, Gale hadd próbálja ki magát a fradi ellen. Banó-szabó hadd térjen vissza hosszú sérülés után a bajnok ellen. Traoré is picit apríthatna elől és valamelyik fiatal csatár ( László vagy Kocsis) is kaphatna legalább egy félidőt !
Megérdemlik !
Egyszerre azért sok ilyet ne tegyen be, mert akkor azért nem tudják megmutatni magukat, mert zűrzavar lesz a meccsen.
Galet én is megnézném, ahogy Kocsist is és Gazdagtól is hadd búcsúzzunk el.
Mondjuk én is szívesen megnézném kezdőként Gale-t és/vagy Traore-t (már csak azért is, hogy ne mindig akkor kapjanak 5-10 percet amikor már teljesen „szarban a haza”). Nagy Sanyit meg végig!
A védelemben helyet adnék Szabó Alexnek és Csörgő Viktornak,Török Kevinnek.Valamikor a 60-as 70-es években volt egy saját nevelésű Csörgő Szilárd nevű focistánk,csatár volt,lehet az ő fia.
Persze. 100 éves presztizsrangadón forintot nem érőkkel kísérletezgetni. Te nem akarsz esetleg beállni?
Egyetértek. A mai napi összeállítás valamelyest választ ad arra, hogy akar- e, mer- e rendet tenni az öltözőben végre! Itt az idő elindulni egy teljesen más úton. Ha a szokásos kezdő fut ki, akkor az azt jelenti, hogy nem lesz lényegi változás.
Ha jól tudom, Traorétól és Gale-től már elköszönhetünk, erre az egy meccsre már sok értelme nincs beállítani Őket. De azt én is támogatom, hogy a megszokott kezdő helyett olyanok játszanak, akik eddig kevesebb szerepet kaptak, de számolunk velük ősztől is.
A Démon további pályafutásához fájó szívvel ugyan, de sok sikert kívánok, Gál Tivadarnak viszont helye lenne ebben a Kispestben.
Az elég csúnya lenne, ha Galetől elköszönnének, nagyjából mindent mutatna a klub jelenlegi szakmai színvonaláról.
Ahogy az is mutat, hogy tavaly idehozták Traorét..
Van olyan dolog ennél a klubnál, ami szerinted minimálisan is jól működik…?
Igen, Kaszás Kálmán :)
Galeért kár sztm.
Sajnos csak tv-ben nézhetem.Ugyan megvan a 2 oltásom a híres szputnyikokból,de az oltási igazolványom sehol.A feleségem csúnya tekintettel méreget,hogy nem tudunk menni.
Karpotol majd a 3 pont ?
Ámen
Táborunk a buzimendelényizés vagy a buzibozózás helyett inkább buzibotkázik. Vagy volt már az első kettő is, csak lemaradtam?
Nem maradtál le mert nem volt és szerintem nem is lesz
Pedig igény az volna rá. :) Vagy a címer miatt nem szabad?
Ugyan ezek az ultrák már (még?) nem mernek tulajt szidni.
Mondjuk most már még indokoltabb a buzibotkázás. :D
Na a Bogdán megbüntette. :)
A párját ritkító fratyista a legjobb fratyista.
Mondjuk a „fideszes geci” némileg adekvátabb lenne az első kettőre, nem?
És milyen intelligens és eredeti lenne
Ja, pont mint a buzi…
EPPEEEEEEEEEEEEEEEEEL!
OTT A MARCIIIIIIIIIIIIII
Eppel megérkezett, és nem a gólja miatt , hanem látszik a megmozdulásain, hogy kezd a régi lenni!
Remélem minimum egy évet marad még. Szerintem a legjobb csatár még mindig a keretben. Ha belelendül és elkerülik a sérülések, jövöre nagy erösségünk lesz. És aki ismeri, tudja, hogy példaértékü a hozzáállása.
Ahogy a gól előtt lefejelte a lasztit a szélre, olyat egész évben egyik támadónktól nem láttam. Az már a régi Marci volt. Jön vissza az ereje.
Én is hasonlóan látom. Nagyon régóta most először látom „élesnek”.
Valóban újra jól játszik. Remélem meghozza az önbizalmát a gól.
Lehet Nagy Sanyinak nincs is meccsmeze! A padra elég neki a melegítő. :-) Nem értem ezt a Tujvel szerelmet.
A mai meccsen nem győzött meg Vécsei, hogy tudna nekünk segíteni, DaniWalkerünk mellett még lassabb lenne a középpálya.
Egyetértek. Viszont Isael jöhetne.
Sokkal inkább, mint Vécsei.
Vécsei jó meccsére nem emlékszem. Én csodálkoztam az eladásán is anno.
Bozsik azt nyilatkozta, az idén tulajdonos váltás történt nálunk. Lemaradtam valamiről?
Az eredmény vállalható, ennyi különbség van a két csapat között.
A játék, meg ahogyan kikaptunk, az viszont szépen keretezte ezt a szezont.
Őszintén, hol érdemelt ez a csapat 40 pontot és nyolcadik helyet?
A Fradi-verésnek mindig örülök, de annak nem örültem volna, hogy ezzel az errdménnyel esetleg páran a klubnál bármit is megmagyarázhattak volna.
A Tábor önmagában csalódás számomra, kevesebbért is zengett volna már a b..zi Hemingway. Mindegy, ez egy ilyen szezon volt, soha több hasonlót!
Ez egy nagyon korrekt, tartalmas és őszinte vélemény!
+1
A buzizas nála nem a teljesítmény miatt ment.Csak a történeti hűség kedvéért.
Kétségtelen, hogy a mostani és az öt évvel ezelőtti Honvéd között két mérhetetlen nagy különbség van. Az egyik Hemingway, a másik Rossi. Ez a két ember átlagosan jó játékosokból, jó focival bajnokokat tudott csinálni, pedig köztük is voltak kemény véleménykülönbségek. Mind a kettő a maga területén kiváló teljesítményt nyújtott!!!!
Cordella szerepét én nem hagynám ki.
Igen, hosszú a történet!
Illetve,hogy ott a jàtèkosok akartak is jàtszani,volt akarat.Most ez nincs!
Egy játékos alapvetően mindig akar, hisz az egyéni karrierje (pénze/jövedelme) igencsak függ a teljesítményétől. Az más kérdés, hogy lélekben mennyire tud ráhangolódni a feladatokra, mennyire hiszi el, hogy a legjobb tudása mellett a csapat egésze milyen együttműködésre, eredményekre képes.
A jövedelem itt megvolt a levitèzlett,sehova nem kellő sztàrjainknak,teljesìtmèny viszont nem!A lelkizèst meg hagyjuk..elviekben profikról beszèlünk.
Szerintem meg 1 Lanzafame.
Lanza érdemeit nehéz lenne elvitatni (főképp abban az évben amikor bajnokságot nyertünk), de itt maradt nálunk Rossi után egy ideig, azután visszatért a ződek után, akkor sem csinált tavaszt, és a ződeknél sem ő volt a kulcsfigura. Egy biztos, hogy az utóbbi legalább 15-20 év egyik kiemelkedőbb játékosa volt a Honvédnak.
Szerintem kilóra meg lett véve a tábor, vagy én nem tudom mi van… de kicsit túl sok lett a szereplés és túl kevés a korábbi szapulás. Mindegy.
Uzoma egy vicc. Nem értem, miért eröltetnük. Remélem nem tartjuk meg. Ezt bárki megjátsza. Egy 15 eves ifista akár.
Ez a szép támadás is rajta halt el… Kár érte, ő is jó képességű játékos.
Most már értem. Ezek szerint nincs humorérzékem… Nem lehetne egy futbalistát helyette (is!) ?! ?
Jó, hogy már tök mindegy, mert a guta ütne meg.
A bajnokság első helyezettje játszik a tizedikkel. Ne legyél elégedetlen, örülj neki, hogy nem vezetnek a fratyik. Engedd el ezt a szezont, örülj te is a bennmaradásnak.
Ezek a „beadások” … :D És ez a szakmájuk.
Marcíííí… Legalább egy :)
Botka gólpassz :D
Botka gólpassz, köszi.
Marci szép gólt szerzett!
Nem tudom mi volt benne a szép, de gól lett az a lényeg.
Nem hervadt hanem erővel megküldött pontos lövés + a zűdek ellen minden gól szép
Hát Bálint eddig nem úgy néz ki, mint akivel nagyot erősödnénk ősztől. Bár még mindig inkább Ő, mint Márkvárt.
Egyikük sem kell ide.
Így van, mindkettő max. Kesztyűs szint. Csak a létszám nőne velük.
Felépítjük őt is ! :)
Ki mit lát abban a szerencsétlen Márkvártban?! Ő aztán nagyon hiányzik még ide… :(
Hullanak a zűdek, ez tetszik
Összeestünk mint a vizes gatya.
Fejlődünk, mert nem a 60. perctől tűntünk el a pályáról, hanem csak a 70.-től.
Mezghrani majdnem jó helyen volt, de mégsem.
Cigányozás mindkét oldalon. Lehet majd fizetni, mint a katonatiszt…
Miért? A cigány a miniszterelnök úr szerint értékes erőforrás. Inkább legyenek büszkék rá.
Huhognak is, Hajdúbé épp megjegyezte, mennyire „szép”, amikor két fekete áll egymással szemben.
Nincs állóképessége a játékosoknak , megint jött Kesztyűs… Á Feri…
Kesztyűs kurva jó lehet az edzéseken, hogy minden edzőnk lát benne valamit. :D
Hegylakó szakértő kolléga szerint egészen biztos, hogy hazai győzelem vagy döntetlen lesz ez a meccs, úgyhogy szerintem nincs vége, várjunk még egy kicsit.
Jó kis tét nélküli matiné gurigázás volt ez, jöhetnek az átigazolási hírek innentől, és az új, megújult keret…
Gale kár, hogy nem jött hamarabb, kiváncsi lettem volna rá.
Alakult, ahogy alakult, kell 2-3 erösités és jó lesz ez. Bardea, Klemenz jó, Uzoma, Aliji, Kesztyüs, Tujvel menjen, helyettûk erösíteni kell. Gazdit, Baloghot ha megy, pótolni és jövöre új remények. Felrjtsük el ezt az évet. Hajrá Honvéd, Csak a Kispest. És senki ne felejtse, jövöre újra otthon és mi Imádunk útra kelni. ?
Business as usual.Utolsó 10 percben elvesztjük a meccset és 2 gólt kapunk.Ez már a sokadik eset.Attól féltem,hogy Uzoma miatt kapunk ki,de nem,pedig állandóan légüres térben szaladgált.Viszont amikor a Fradi a legjobb csatárait hozta be – Boli,Tokmak,Isael – akkor nem ártott volna Batikot is behozni.Értem,hogy Klemenz és Bardea tesztelése volt,de mégis jobb lett volna megúszni.Szerintem egyébként nem voltak rosszak.
Helyzetünk sem volt a második félidőben, ilyen harmatos támadójátékkal nem lehet nyerni.
Sajnos többen- köztük Gazdi is – jóval a tudásuk alatt teljesítettek.
Igen, Gazdi nem tudott szép játékkal elköszönni. Az is biztos, hogy elsősorban nem a kiesés terhe miatt nem tudtak teljesíteni a fiuk…
Balogh szokás szerint vagy lesen volt, vagy feleslegesen cselezgetett, Nagy D.-ről még ennyit sem lehetett elmondani. Gazdi megúszósra vette a meccset, miért nem cseréltük le, hogy kaphasson egy vastapsot búcsúzóul?
Kar ezért a szezonert, az edzomizeriaert, a projektjatekosokert, az upistakert, sorolhatnam napestig…megprobalom elfelejteni.
Egyuttal bucsuznek is az ‘oszi’ elso forduloig, inkabb csak biztonsag kedveert, mert elomoderaltba en nemigen irok, anelkul meg nem biztos, hogy lesz lehetoseg, azaz poszt, szoval szep nyarat mindenkinek, es varjuk együtt a jobbnal jobb hireket jatekosfronton, stadionfronton, szponzorfronton, sorolhatnam napestig.??
Jó pihit, néha Nézz be Mester ?
Ennek az évnek a legnagyobb sületlensége ez az előmoderáció. Vetekszik a csapat teljesítményével.
Mondjuk mivel a kommentjeim rendszeresen elvéreznek az előszűrésen, így kb azt sem tudom ez mi fán terem.?
Rá se ránts, ez a fennkölt liberális szólásszabadság.
1. továbbra sem közszolgáltatás, hogy számonkérhető legyen.
2. lehet visszatakarodni a Facebookra, ha nem tetszik.
Sose voltam a hülyék oldalán.
Kösz Hanta. Én is megköszönöm.
A stílus maga az ember.
Figy, ha ennyire nem tetszik a zembereknek, akkor minek tartsuk fent? Tök logikus nem?
Szó sincs róla, csak a szelektálás furcsa. Speciel nem igazán szidok senkit, max. a falábú focistákat, de azokat is inkább eltanácsolom a csapat környékéről. Nem emlékszem, hogy lehülyéztem, vagy meg akartam verni valakit, nem stílusom a sértegetés. Ezek után csak arra gondoljátok, hogy egyes dolgokról másképp gondolkodok, mint ti. Na most mivel nincs rögzítve sehol, hogy miről mit kellene gondolnom, értetlenül állok az egész előtt.
„lehet visszatakarodni a Facebookra”- ezt én is durvának éreztem ide.
de abban van ráció, hogy vhogy kontrollálni kell a kommentfolyamot.
persze ez meg már magával hoz tecchnikai hibákat stb.
a diszkosz alapvetően is produkál furcsaságokat.
szóval…relax fiúk…talán a következő szezon a fociról szól végre.
Eddig se beszéltem legtöbbször másról. Az se jelenik meg. Az a szép ebben a ki kicsoda lehet játékban, hogy ha ismerne, biztos elszégyelné magát a kijelentése miatt.
Ez még a jobbik helyzet, mert amúgy tényleg centire vagyok a teljes beszántástól, vagy a zárttá tételtől, mert kezd tényleg kurvára elegem lenni :(
Nincs se nekem, nekünk, se a közvetlen közegünknek szüksége erre :(
Tudomasul vettem. Csak bunbakot ne keress, bennem legalabbis nagyon ne.
Ha a baratom lennel most kerdeznek toled, es mondanek neked valamit, de nem vagy a baratom.
Osszel jovok, de persze ki is tilthatsz, másik nickkel en nem fogok ide regelni. Sajnalnam, de nem lennek ongyilkos. Szia.
Figy. Egyszerűen elfogyott az időm, a türelmem, nincs nekem ehhez az egészhez kedvem. Annyi felület van az interneteken, ahol az emberek beszélgethetnek, ahol élhetnek a nagy szabadságukkal, egyszerűen nekem nincs erőm ezzel az egész témával foglalkozni most egy jó ideig.
Az, hogy az én kurva anyámat esetleg egyes helyekről, az benne van, viszont az, hogy dolgozik valaki egy poszton, majd csupa offtopicra és egymás anyázására kelljen alatta rendőrködnie, egyszerűen elveszi a kedvet. Ennek így tényleg az a vége, hogy írok magamnak, a fióknak, legfeljebb a haveroknak továbbra is, és élvezem az életem.
Érted, megy a hőbörgés, hogy pár fradista gyerek összecseszte más munkáját, és az milyen csúnya. Na, egy poszt, egy oldal üzemeltetése pont ugyanolyan munka, amit összecsesznek :(
Ez van.
Én alapvetően elfogadom ezt teljesen, meg is értelek.
Amit viszont sajnálok, hogy sok „normális” ember áldozatul esik ennek, már most látszik, hogy jó pár arc kikopott, legalábbis én nem látom a kommentjeiket. Kb. a blog indulása óta kommentelek, soha egy hangos vitám nem volt senkivel, elég frusztráló úgy beszélgetni, hogy órákat kell várni, hogy megjelenjen a kommentem. Nyilván a ti felületetek, és az indokaid érthetőek, csak lásd a „másik” oldalt is.
Bocsi, de tényleg nem tudok mit tenni, kifogytam az ötletekből. :(
A személyes mentális egészségem, időm, stb. egyszerűen többet ér, mintsem fenntartani egy felületet, amiből az interneten korlátlan számú van és lehet, ráadásul mi is biztosítunk egyet (kiskoz), ha nagyon nem menne máshogy.
Ja és nem Hidit hanem Szendreit kellett volna lecserélni.A második gól előtt ebben a bajnokságban kb.századszor elvesztett egy összecsapást.Egyszerűen nem képes ütközni,férfiatlan játékos.
Pont ugyanez jutott eszembe, mikor levitte Hidit.
Ha HF elküldi Galet, az kb. még a Sannino Szendrei-jegelésén is túltesz majd.. Tehát az egy olyan húzás lenne, ami konkrétan károkozás a klubnak.
Galenek fejlődnie kell természetesen, de egyértemű, hogy van benne potenciál.
Szendrei a fél gőzzel ketyegő makik ellen is kb a legrosszabb volt.Sokadszor.
Figyelj, Highlanders!
Nem akarsz leállni ezzel, hogy szándékosan és szinte már-már mentális betegségre utaló módon szapulod a saját nevelésű játékosainkat???
Egy olyan klubban, amelyben az utánpótlás volt mindig a „lélek”?? (Puskás, Détári, Kovács Kálmán, stb)
Ne röhögtesd már ki magad, hogy ezekhez vagy ezekkel a játékosokkal bármilyen összefüggésben párhuzamba állítod! Mindenki szeretné, ha sajátnevelésű és jó játékosok lennének a csapatában, de Szendrei nem az, amiről te itt beszélsz rendszeresen. De egyébként ezt rengetegen így látják .Bánó játékintelligenciáját és technikáját vagy ahogy Bocskay olvassa a játékot, esetleg Gale alázatát vagy sebességét meg sem közelíti.Attól hogy te itt szajkózod a hülyeségeidet, mint pl kinőtte meg kiemelkedik az nb1-ből, nehogy vigye a fratyi,bundesliga szint és egyéb égbe kiáltó baromságokat,sajnos ez még nincs így.De mivel ismerjük a végtelenül erőszakos vitastílusodat, inkább hagylak ebben a hitben” leledzeni”.
Ha az àltalad emlìtett nevekhez hasonló vagy csak kanyarban lèvő tehetsèg került volna ki az MFA-ról az elmúlt időszakban,akkor nem èlnènk kritikàval.Sajnos nem került…illetve az a lèlek,amit te emlìtesz nagyon-nagyon règ nincs meg ebben a klubban.
Ne törödj vele, igaza van, az akadémia súlytalan.
Igen. A fradista Szendrei ma is megmutatta hogy helye van a csapatba. A leggyengébb volt. Ma is.
Ott nagyon nagy tévedésben kell lenni egy adott játékos képességeivel kapcsolatban, ha vki azt hiszi, hogy Szendrei nem játszatása” konkrétan károkozás”. Fordítva viszont igaz.Ezt megmutatta az U EB pontosan. Kaptunk róla vagy 5-öt, vmint olyan ütközés nem volt, ahol talpon maradt.De hát Bendegúz cimboránknál beakadt a gyerek, mint Supka.( akit egyébként én is jó edzőnek tartok)
Valahogy így. Ügyes a srác. De hiányzik belőlle a sok futás, ütközés és a lendület.
Meg a cselezőkésség, fejjáték, kétlábasság, keménység és egyebek, amit belevizionál. Jó kis nb1-es játékos lesz, de amiről bend beszél, az nagyon finoman fogalmazva is éktelen baromság.Az meg csak hab a tortán, hogyha vki nem így látja, mint ő, az hülye.?
Bendivel én màr nem foglalkozom. Fogalma sincs a fociról.
Az nála nem számít.Legfeljebb kitalálja, hogy te is én vagy.?
Szenderiben eleinte èn is làttam potenciàlt,aztàn meg….súlytalan,talàn ez a legdiplomatikusabb a vèlemènyem róla.
Gale egyértelműen egy tehetség. Persze nagy produktumot nem lehet várni egy fiataltól akkor, amikor az egész csapat rendszeresen mélyen a tudása alatt produkál, demoralizáltan játszik.
Hasonlót gondolok Traore-ről is. Szívesen láttam volna őket játszani Rossi alatt.
Traoréról én nem gondolom ezt, ott a képzettség és a labdaügyesség nagyon hiányzik.
Már előre látom, hogy amikor megy, fogunk kapni szépen, és örüljünk ha megússzuk tőled annyival éveken keresztül visszautalgatva, hogy” én megmondtam előre”.?
Ez igaz, viszont azon a poszton (erőcenter) más kvalitások kellenek inkább (gyorsaság, fizikai/testi erő, ruganyosság, fejelni tudás,kondíció, elszántság, lát is a pályán a fiú), és ezekkel rendelkezik a fiú. Nem lehet és nem is kell, hogy mindenki egy cselkirály vagy passzkirály legyen. Az ilyen karakterű játékosokat tömni kell labdákkal, és ha kell védővel együtt lövi a hálóba a labdát. Ráadásul minden csapatba kell egy ilyen játékos, akire két védő is kell. A labdaügyesség egyértelműen fejleszthető mindenkinél, nála is.
Feri nem tartja sokra. Szinte biztos, hogy megy. Kölcsön kéne adni pedig először, hátha.(Nálam is játszogatna)
A kölcsön jó ötlet. Csodálkoznék, ha Feri sokáig maradna, akkor Traore esetleg visszajöhetne, hátha a következő edző kihoz belőle valamit. Ha meg Feri mégis nagyot alkot nélküle is, akkor meg mindegy, akár el is engedhetjük.
A labdaügyesség kereteken túl nem fejleszthető, leginkább csak tizenéves korig – az idegpályák egészen fiatalok alakulnak ki.
Labdaügyességre pedig mindenkinek szüksége van ma már.
De fejleszthető…amúgy Traorèbsn làtnèk fantàziàt.Egy èvet maradhatna,sokat nem vesztenènk vele.
Az azért mindenképpen mellette szól, hogy jó arányban gólra váltotta a helyzeteit/ helyzet nélkül is eredményes volt (ok. kevés gólt lőtt, de keveset is játszott, és általában „nem szegeztük a kapujukhoz” az ellenfeleket.)
Mèg egy hozzászólás, hogy bizonyítsd fogalmad sincs a focihoz
Köszönjük meg Mezának azt a jól sikerült jobblábas bombát, különben már NB2-esek lennénk!!!!!
(Rendkívül sajnálatos, hogy vannak itt köztünk olyanok akik szinte kizárólag a játékosaink pocskondiázásában élik ki magukat. Az a helyzet, hogy a klub egészének (a tulajdonosoktól a szertárosig mindenkit beleértve) ezévi teljesítményénél csak a kommentszekció néhány tagjának a produktuma silányabb. Ebben sem ártana egy kis fejlődés.)
Igen,teljesen igazad van.A meccs után ezen volt egy kis összezördülésem az egyik szurkolóval.
Mit kéne csinálni? Mert megoldást azt nem kínálsz.Ünnepejünk? Látod, ha kimentél, h pl nem voltak drapik sem.A másik.Tulsagosan nagy jelentőséget tulajdonítotok itt sokan a tulajdonos kérdésnek.Meg kell értenie mindenkinek, hogy a tulajdonos nak egy feladata van, és az a működési feltételek megteremtése.Az pedig meg van. Innentől szakmai a kérdés.
Ebben vitatkoznék. Ha egy tulaj nem ért az adott bizniszhez, akkor legyen csendestárs (profitelvárásokkal), és vigye olyan az üzletet aki ért is hozzá, különben megvezetik! És a megvezetéshez (rossz döntéshez vagy döntési sorozathoz) még csak rosszindulat, rossz szándék sem kell! Ha a tulaj szimplán hozzá nem értő, akkor kénytelen megbízni emberekben akik vagy jó irányba viszik az üzletet vagy nem. Hemingway sem értett a klubvezetéshez (a focihoz, mint játékvezető nyilván valamennyire), és az elején szívott is, de jó üzletember/cégvezető/menedzser volt, és viszonylag hamar felismerte a rossz irányokat a folyamatosan változó feltételrendszer mellett is. Jelenleg úgy néz ki, hogy a csapat problémáinak gyökere a tulajdonosoknál van. Persze tanulhatnak is a saját hibáikból, hiszen más területen eredményes/sikeres üzletemberek. A szurkereknek (pl. nekem is) a remény marad, hogy idáig tartott számukra a tanulópénz.
Akkor szívás lesz továbbra is.
Drapik azèrt nem voltak,mert a Kanyar nem akart egysègesen szurkolni,mivel sokan közülük nem tudtak bejönni oltás hiànyàban.Nem tüntetőleg nem voltak kihelyezve.
Tudom.
Akkor jó?
Ha tulaj lennék, kijelenteném, hogy jövőre egyértelműen a bajnoki cím a cél. Egyrészt voltak itt vélemények, amelyek hiányolták a célkitűzést, másrészt 1-2 hétig reményt, na jó, legalábbis témát adhatna nekünk, szurkolóknak itt a komment szekcióban. Aztán legkésőbb (persze nyilván előbb) az első 1-2 forduló után „ébrednénk”, de legalább addig lenne téma, ha már más nem jut. Úgyse lenne semmi következménye, akkor meg?
Amúgy jó volt ilyen hosszú idő után újra a Kispest-tábor társaságát élvezni, beb.ni is sikerült, hiányzott már ez, b.sszátok meg. :)
Kicsit keserédes volt, de az én lelkem is ilyen állapotban van!
Egyébként tulajként elengedhetetlen a célkitűzés, másképp hogyan szerződsz a vezető alkalmazottakkal? Persze a célkitűzéshez elengedhetetlen a klubstratégia is, aminek meg kell jelennie, ott kell lennie minden alkalmazott és játékos gondolkodásában minden nap. No ehhez, ennek kialakításához (klubstratégia és annak lebontásakor a célkitűzések) kell a tulajdonos részéről a hozzáértés!
„Keserédes”?! Nem tudom mi volt ebben az „édes”. Maximum, hogy annyira égtünk, hogy már-már karamellizálódtunk… :(
Ami + volt, az Gazdag és Balogh eredményessége, de jól ők is csak kevésszer játszottak. Sajnos Gazdi sem volt vezéregyéniség, Ő egy jó CSAPAT-ban tudna érvényesülni. Most se odamegy, de sok sikert Neki.
Hatalmas vérfrissítés kell. 8-10 embert el kell engedni/küldeni/cserélni, ill. az arra érdemes fiatalokat kölcsön adni.
Kész, játszós, hajtós játékosok kellenek!
Minimum mint (akár) Molnár, Drazsics, Malenica, Beridze (őt biztosan nincs esélyünk elhozni), Szánthó Regő (még ha zöőd is), Vida Máté?, Cseri, Besirovics…. Jelen helyzetünkben erősítés lenne a Prosser, Koszta, Vécsei 3-as is, de az idei teljesítményével a kis Bognár is. Min. ez a szint – náluk csak jobbat!!!!
Csak egy kèrdès,hogy Bőle mièrt nem volt a keretben sem?Neki màr megköszöntük az itt lètet?
5 sárga miatt el volt tiltva. A vicc, hogy sztem egész évben max 5 meccsen játszott :))) na jó nem, összesen 11 meccset játszott idén.
Igazából belegondolva tényleg csak a kiesés elkerülése miatt nem nevezhető az idény teljesen katasztrófálisnak..
Megszűnt a blogszabadság :-), még Highlanders sem irhatott sokáig, ami nagy érvágás volt, Szabó Alex szokatlanul pozitiv bemutatkozás után súlyos sérülést szenvedett, Urbányiról kiderült, hogy pont olyan, mint amilyennek látszik, Bozóról ellenben semmi sem derült ki, mert nem is láttuk, Pisontot lehet, hogy többé nem látjuk (a klub kötelékében), elkezdték feltőkésiteni és versenytárssá tenni a Vasast, a Diósgyőrt és az Újpestet, miközben a Felcsút már második a tabellán, Nagy Geri visszatért, majd megint megsérült, Gazdag távozik, Hantáról kiderült, hogy egy véletlenül köztünk felejtett szovjet kém (just kidding), Vadócz a százhuszadik szerződésbontását követően sem tér haza, igy sem őt, sem pedig Lanzafamét nem láthatjuk már soha Honvéd-mezben valószinűleg, az akadémiai képzést gyakorlatilag központositották, ami nagy érvágást jelenthet nekünk, a Züllőit megint felújitják, több régi szurkolótársunktól a korona miatt el kellett búcsúznunk :-(, ahogy egyik edzőnktől is, kicsit, mintha kevesebben is lennénk megint.
Ami pozitiv volt:
Kocsis Dominik, Szabó Alex, Bocskay és Gale bemutatkozása, rájuk lehetne épiteni egy szép jövőt, ha a klub vezetői nem fotóshopolt vakegerek lennének.
„fotóshopolt vakegerek”
Ez kemény, de …
Igazán akkor leszünk/vagyunk szarban, ha kiderül, hogy a tulajok egyértelműen csak olyan stróman félék SzP mögött/előtt. Ebben az esetben teljesen esélytelenek vagyunk. A „tulajdonos” nem igazán tulajdonos, a valódi tulajdonos nem mer/akar színre lépni, tehát olyan félig kibic aki néha belebeszél a dolgokba, de nem irányít valójában, és az (ál)tulajdonosok sem mernek/akarnak valódi üzleti döntéseket hozni, mert hátha olyan döntés születik ami nem tetszik majd az igazi tulajdonosnak. Szóval bedöglött motorral, és eltört kormánylapáttal hányódó hajó leszünk a viharos tengeren. Ezen még az sem segítene, ha számolatlanul ömölne a pénz a klubba, ami nyilván nem fog megtörténni, mert nem az a három klubcsapat vagyunk. Elég kilátástalannak tűnik a helyzetünk.
Köszönet Mézgának a budafoki gólért, de amit ma megint művelt a fradi második góljánál az egészen borzalmas, érdemes visszanézni. Az akció kezdetekor konkrétan fogja Boli mezét, hogy aztán a következő pár másodpercben totálisan megfeledkezzen róla, és persze hogy arra pattan a labda, gól. Ilyet egy komoly szélsőhátvéd nem csinálhat, de nála meccsenként van 2-3 ilyen totál homály pillanat védekezésben (ha nem több). Lovrencsics ugyanez pepitában, nagy ötlet lenne pont vele pótolni. Én a magam részéről Kinget kérném vissza, neki van esze és koncentrációja ehhez a poszthoz.
King nem köszi!
Lehet, csak én értelmeztem rosszul, de élőben nekem úgy tűnt, hogy a szurkolás minősége ma konvergált a csapat idei teljesítményéhez.
Ez így igaz,a játékosok nem nagyon akartak odajönni,mert némelyek válogatott szitkokat szórtak rájuk.A tábor is „”felnőtt” az idén a csapathoz.
Reálisan értelmezve H. F. nyilatkozatát, mely szerint, „…Tíz-tizenöt perc múlva fel tudtuk venni a ritmust. Jól játszottunk, 83 percig nem is volt igazán a Fradinak nagy helyzete. Egyenrangú ellenfelei voltunk a Fradinak ma, egy pontot megérdemeltünk volna…” jobb lesz ha a következő szezonhoz sem fűzünk túl nagy reményeket, nem tűzünk ki nagy célokat, mert akkor könnyen úgy járhatunk mint a most befejeződő szezonban. Nem marad más csak a keserűség és a düh.
HF megmondta: ” Itt keccsölni kell B+” jönnek a zongoracipelők és akkor a zenészek szép zenét játszanak bárhol.
Olvastam én is viszont nem értem ha szerinte jól játszottunk egyenrangú ellenfelek voltunk tegnap, akkor minek ez a zenész hasonlat?
Írtam fentebb
Nagyon egyetértettem vele!
Én csak azt nem értem, hogy ezeket a bizonyos embereket miért nem cserélte le… :)
Túl sok volt belőlük?! :(
Valami jó arányt kellene kialakítani, mert az se vezet jóra, ha össze-vissza viszik a zongorát… Nem akarom bántani (ezért meg se nevezem őket, de volt néhány, akit nem szeretnék a jövő évi keretben sem látni, nem hogy a pályán. Illetve az ellennél lehetnének – bár amilyen a mi formánk, ellenünk biztosan alakítanának…
és van rá esély, h ez valóban változni fog ?
Teljesen igaza volt ebben, tegnap azért kaptunk ki, mert az utolsó 20 percben már senkinek sem volt kedve cipekedni, mondván lazán lehozzuk!
Te tényleg nem láttad, hogy a szezon legjobbját játszotta Patya, de 60 nál már a seggén is vette a levegőt, úgy elfáradt..?
Csertői célegyenesben egy fordulóval a vége előtt… Nagy teljesítmény lenne, ha megcsinálná!
A tavasszal jól játszó Vasas megint szívhat egy évet az nb2ben.
Nem jut fel a gyirmót,csaba ellen majd betlizik.Szted csànyi megengednè,hogy a szponzoràlt csapata ne jusson fel?Ha mègis ez lenne,akkor sztem kiszàllna mögülük…jöhetne aztàn hozzànk?
+ a Vida Máté se menne Angyalföldre – jöhetne hozzánk, nem úgy mint Berecz.
Na, az aztán igazi erösités lenne megint. DACban csere, aztán sérült, kb fél év alatt fel is épithetnénk kb. rossz napot kifogó Hidi szintre. Meg is vagyunk mentve. Tényleg jöhetne még s Schindler, aki nagy munkát végez a Vasasnál :-D, esetleg Dzsudzsák. Vagy Radó, a gólkirály. Vicc, hogy ez után az év után még mindig ilyenekben gondolkoznak itt páran. Bendit még megértem De hogy pl. te is. Érthetetlen.
Kérdezném véleményed, hogy egy Szánthó Regő és Favorov elférne nálunk?
Mind a kettö kész, azonnal bevethetö, magyar szinten kiemelkedö játékos. Szánthó pótolhatná Gazdit,fiatal. Favorov meg középen Hidivel szerinten jó lenne, jól védekezik és gólerös. A gond az, hogy az egyik fradi a másik meg felcsút. Tölük pont nem nagyon tudnánk elhozni öket. De ez már az a szint, amelyiken gondolkoznunk kellene.
Nem kell Vida.
„csányi megengedné”…nemár, a pletykák szerint mi már kiestünk. :)
azért várjuk ki a végét! Nekem az a Békéscsaba – Gyirmót meccs nem lefutott. De azért azt te is érzed, hogy nagy arcul csapás lenne a csányinak, ha a kitömött csapata nem jutna fel. Szted kitartana még egy évet az NB2-ben a Vasasnál? Ahol azért ott lesz egy Diósgyőr, egy erősebb Pécs. komolyan kérdezem :) Illetve megbukni látszik azért az az elv náluk, hogy csak magyarokkal is lehet sikert elérni:)
De örülnék, ha a vasas nem jutna fel. A videoton után ők számomra a legundorítóbb egyesület.
Supkával valószínűleg nem hosszabbít a Kisvárda, a Diósgyőr jelenlegi edzője, Zekic teszi oda át a székhelyét a pletykák szerint.
Bognár Gyuri viszont marad a Paksnál, Bognárt nagyon szívesen láttam volna a Honvédnál.
Schindler Szabit ha kiteszik a Vasastól, ő is komoly munkát végzett, óriási hiba lenne, ha a Vasas elküldené, de én szívesen látnám egyszer őt is a Honvédnál.
Bognár, Supka, Schindler, Csertői.. Mindegyiket szívesebben látnám nálunk, mint HF-et. Persze HF-nek is drukkolni fogok, tartok tőle, hogy Szijjártó miatt neki úgyis beton helye lesz itt nálunk.
úgy érzem, h Schindlernél nem tetted magasra a lécet, miután a komplett nb2es pályafutásuk alatt olyanokat igazoltak, akiket nekünk nem sikerült… ne vicceljünk már, h ezzel a kerettel nem jutnak fel és ezt sikernek látod.
Látszik, hogy nem nagyon követiktek figyelemmel a dolgokat, csk egy-két hirtelen eredmény alapján téltek..
Schindler kifejezetten jó munkát végzett a Vasasnál, igenis igy látja a Vasas szurkolók többsége is. Valójában a GYirmót szárnyalására nem lehetet számtani, s ne feledd azt sem, hogy Fecze kiesésével az a „nagyon jó” Vasas keret is relativizálódott erősen.
Schindler korábban az Ajkával is bajnok lett, majd a Békéscsabával is minőségi munkát tett le.
Még a Honvédhoz bizonytania kell, de ha hagyják a Vasasnál, fog is.
azért kérdezd már meg a Vasas szurkereteket is erről a Schindler témáról….valahogy ők másképp látják ezen általad vázolt komoly munkát. Illetve, hogy nem jutott fel a „sztár” igazolásokkal. Az meg be..na, ha egy Schindler edző lenne nálunk. Ha már itt edzőkeringő, akkor Zekicet nézném meg nálunk. Ferinek adjunk bizalmat és mutassa meg, hogy ha ő igazolhat, akkor mit tud! Amúgy mi lehet a baj, ha a Supkával elért legjobb hely sem elég Kisvárdán a szerződéshosszabbításhoz?
Ha már pont a keretet emelitek ki, akkor Zekicnél is elég erős volt a DVTK kerete… Én Zekicet nem tartom rosz edzőnek, de taktikában nem láttam tőle különöset. Kváncsi leszek, mit fog tudni produkálni.
Amit kérdezel, az Zekicre is igaz, amúgy… Vagyis, hogy vele sem hosszabbtanak..
Sút, talán Rebrovra is..
Schindler komoly munkát végzett?
Azért ezzel a kerettel nem feljutni az blama, még akkor is, ha hátrányban és szezon közben vette át a Vasast.
Nem viccel. Ez benne a hátborzongató. :-D