Mastodon Mastodon

Napikispest 2016.02.23.

  • Kubatov-fradisták // Sajnos a Kispest is engedett a Fradi kérésének, és a vendégbe csak a szkenneltek jöhetnek. (A Honvéd közben lecserélte honlapján a cikket egy kispestiek számára fontosabb részleteket tartalmazóra. A korábbi állapottal egybevágó szöveg elérhető a Fradi oldalán.)
    • rendőrség // a meccset amúgy a rendőrség kiemelt kockázatúnak minősítette. A határozat elérhető PDF-ben a police.hu oldalon.
  • Hemiblog // benne a marketing fontosságáról(!!!!), és egy apróbb beszólás a kézivezérlésre váltó MLSZ-nek. (via nb1.hu)

kubatovBevallom, egyáltalán nem örülök ennek a döntésnek, mert ilyenkor az a szokás, hogy mivel hozzánk nem kell semmiféle kártya, így sok fradista inkább a korzóra veszi meg a jegyét, és néz csendben, kulturáltan – de közöttünk.

Kubatovék ezzel az egész hacacáréval csak azt érik el, hogy a saját embereik lesznek a vendégben, mindenki másért pedig vállaljon többletfelelősséget és többletterhet azt adott rendező klub, valamint egyáltalán nem korrektek az egymás társaságát kereső, és ezért a hazaiba járó kispesti drukkerekkel szemben sem.

Köszönjük, Gábor!

Az pedig legyen külön vicc, hogy a rendőrség a következő indoklással minősítette kiemelt kockázatúnak a meccset:

honved-fradi-indoklas

Vagyis azzal csökkentjük a kockázatot, hogy a hazaiba együtt engedünk be kispestit és fradistát. Tökéletes.

Szerző: vh

Egy lőrinci kispesti Kőbányáról. Megtalálsz a Twitteren, emailt itt tudsz írni nekem, ha pedig üzennél, akkor a Telegramon keress. ||

“Napikispest 2016.02.23.” bejegyzéshez 12 hozzászólás

  1. http://m.honvedfc.hu/hirek/kifigyelt-ellenfel

    Interjú Horváth Andrissal. Szimpatikus srác, a Diósgyőr ellen nem védett rosszul. Kicsit mégis úgy tűnik, mintha így akarnák lenyomni a torkomon, hogy a fradika ellen a 3. számú.kapussal futunk ki a gyepre…. 28 éves, még mindig csak tehetség ? . Érdekesen fejlődnek nálunk a srácok, ennyi Pán Pétert egy csapatban!?
    Ennek ellenére szorítok neki a kanyarból, védd ki a szemüket is! CSAK.

    1. Kispesten kártya nélkül, személyivel is lehet jegyet venni. Csak ki kell várni az egy órás sort, meg amíg a nénik bepötyögik az adatokat.

    2. Kispesten – nagyon helyesen – nem kell semmiféle kártya, bárki vehet jegyet adategyeztetés után.

  2. nyomhatnátok ti is pár kubatov takarodjot, mindannyiunk érdekében :)

    1. Ország-világ előtt lejáratja magát ez a hülyegyerek….

  3. Érdekes gondolatokat olvashattunk a legújabb
    Hemingway blog bejegyzésében.

    Megtudtuk, hogy Horváth kapus jól védett
    Diósgyőrben (szerintem is megtette amit lehetett) és kiderült, hogy a tulajdonosunk
    nem szereti a tömény szeszt illetve, hogy nincsenek is rossz marketing
    szakemberek a klubnál!

    Úgylátszik, most „nekimenős” korszaka van az
    Öregnek, most éppen Hrutka Jánost és Dénes Ferencet találta meg „Ötlettelen
    emberek kérik számon az eredményt tőlünk, akikre szintén nem lehet ráfogni,
    hogy duzzadnak az ötletektől.” kritikával illetve Őket.

    Hrutka és Dénes többek között a nem megfelelő
    klubmarketing kontra nézők hiánya miatt publikáltak mostanában.

    Hemingway szerint magyar csapatok közül a
    Ferencváros, a Videotont és a PFLA végez legjobb munkát ezen a téren. Ebből azt
    a következtetést lehet levonni, hogy ahol van pénz, ott van marketing is. (Ezzel
    nehéz vitatkozni azt hiszem)

    (Zárójelben jegyzem meg itt, hogy a surranó
    pályán nézőszám tekintetében a Vasas nagyon dinamikusan fejlődik, most is több
    mint 2000-es voltak kint a Fáy utcában. Valahogy ott nekem úgy tűnik, hogy nagy
    az összefogás és kerületi szinten egy barátságos családi összefogás
    körvonalazódik, ami néző számban is visszaköszön)

    Azonban szerintem nem minden a pénzen múlik,
    illetve minimális befektetéssel véleményem szerint sokkal hatékonyabb eredményt
    is eltudnánk érni mint amit jelenleg a Honvéd fel tud mutatni. (Kimerem
    jelenteni, hogy ami nálunk van az minden csak nem értelmes marketing
    tevékenység. Amolyan fapuskával történő galambvadászat ez az egész.)

    Hemingway a megoldást az MLSZ-től és egy külföldi
    marketingcégtől várná („……Ennek a forrása valószínűleg egy olyan külföldi
    marketing csoport lehetne, amely már épített közönségbarát, nézőtoborzó
    programokat.”)

    Valahogy ezzel nem nagyon tudok azonosulni, nem
    is tudom van-e ilyen marketing cég, mert azt hiszem nyugaton ezzel a
    problémával nem kell számolni, hogy nincsenek nézők. A Magyarországra adoptált
    mindent tudó nyugati megoldásokból Én azonban nem nagyon kérnék. Ez az EU konformitás
    nem nagyon szokott nekünk bejönni.

    Az MLSZ sajnos ebben (is) valóban impotens. A „gyűlölet
    nem pálya” című spotokban ki is merül minden kreativitásuk. (Érdekes egyébként,
    hogy az MLSZ elnökségének tagja Balogh Gabriella az OTP marketing igazgatója…….)

    A nagy kérdés valóban az természetesen, hogy honnan
    kellene behozni több nézőt a stadionokba?

    Hemingway itt egyértelműen pácát tör az felett,
    hogy „új szurkolókat csak azokból a fiatalabb csoportokból lehet toborozni,
    amelyeket még nem riasztottak el a magyar labdarúgásban 2010 előtt uralkodó
    áldatlan állapotok. Ezeket a népes, fiatal, bizonyos korosztályokban még
    iskolás csoportokat lehet megszólítani, ha komoly nézőszám emelkedést
    szeretnénk.”

    Ebben van valami, de kérdésem, hogy mit tett ezért
    a klub ezért kerületi, dél-pesti szinten? Szerintem semmit!

    Az eheti sportnapilapnak nevezett
    nyomtatványban például megjelent, egy hirdetés, hogy Honvád-Fradi, 18 év alatt
    és 65 év felett ingyenes a bejutás!

    Ez a kedvezmény egy szenzációs
    ötlet, le a kalappal a klub előtt, de ha körülnézünk egy meccsen mit látunk
    minimális a 18 év alatti és a 65 feletti nézők száma. Van tehát egy jó ötlet,
    amelynek zéró az eredménye!

    Rossz az irány! Talán nem nagy
    pénzért kellene hirdetni ebben a minimális példányszámú 200 Ft. körüli
    kiadványban, mert nem biztos, hogy eléri azt a célközönséget akit el kellene
    érni.

    (persze ez ennyivel egyszerűbb megoldás,
    nem időigényes, nem jár annyi munkával és és lehet mondani a marketingesnek,
    hogy „de Főnök, hirdettünk a Nemzeti Sportban is”)

    A fiatalok sajnos nem nagyon
    olvasnak újságot, (főleg ezt nem) az
    internet mindent visz ezen a téren és azt hiszem ennek a hirdetésnek az
    eredményeként minimális az a szurkolószám aki ezen hirdetés miatt fog bejönni a
    stadionba.

    Talán ezt az egészet először inkább
    mikro szinten kerületi, dél-pesti, közeli agglomerációk települései
    tekintetében, általános iskolákban, középiskolákban, bevásárlóközpontokban,
    szórólapok segítségével, plázákban hirdetésekkel, BKV járművek fel
    matricázásában, óriásplakátok értelmes elhelyezésével kellene kezdeni.

    Nem akarok ismétlésekbe kezdeni, de
    erről már annyi ötletet adtam, adtunk itt, de sajnos ebből nem sok köszön
    vissza, pedig mint tudjuk jó marketingesek vannak a klubnál……

    Véleményem szerint a szurkolók, az
    ultrák, a helyi közösségek, a helyi önkormányzatok, nyugdíjasklubok, a
    környékbeli utánpótlás neveléssel foglalkozó klubok, stb. bevonása nélkül ez
    nem fog eredményre vezetni!

    1. Ez komoly volt, szeretem amikor az öreg hanyag eleganciával kioszt mindenkit.
      A múltkori bejegyzésének is éle volt, nektek is feltűnt az „úgynevezett csatáraink” kifejezés? ?

A hozzászólások jelenleg nem engedélyezettek ezen a részen.