- Kubatov-fradisták // Sajnos a Kispest is engedett a Fradi kérésének, és a vendégbe csak a szkenneltek jöhetnek. (A Honvéd közben lecserélte honlapján a cikket egy kispestiek számára fontosabb részleteket tartalmazóra. A korábbi állapottal egybevágó szöveg elérhető a Fradi oldalán.)
- rendőrség // a meccset amúgy a rendőrség kiemelt kockázatúnak minősítette. A határozat elérhető PDF-ben a police.hu oldalon.
- Hemiblog // benne a marketing fontosságáról(!!!!), és egy apróbb beszólás a kézivezérlésre váltó MLSZ-nek. (via nb1.hu)
Bevallom, egyáltalán nem örülök ennek a döntésnek, mert ilyenkor az a szokás, hogy mivel hozzánk nem kell semmiféle kártya, így sok fradista inkább a korzóra veszi meg a jegyét, és néz csendben, kulturáltan – de közöttünk.
Kubatovék ezzel az egész hacacáréval csak azt érik el, hogy a saját embereik lesznek a vendégben, mindenki másért pedig vállaljon többletfelelősséget és többletterhet azt adott rendező klub, valamint egyáltalán nem korrektek az egymás társaságát kereső, és ezért a hazaiba járó kispesti drukkerekkel szemben sem.
Köszönjük, Gábor!
Az pedig legyen külön vicc, hogy a rendőrség a következő indoklással minősítette kiemelt kockázatúnak a meccset:
Vagyis azzal csökkentjük a kockázatot, hogy a hazaiba együtt engedünk be kispestit és fradistát. Tökéletes.
http://m.honvedfc.hu/hirek/kifigyelt-ellenfel
Interjú Horváth Andrissal. Szimpatikus srác, a Diósgyőr ellen nem védett rosszul. Kicsit mégis úgy tűnik, mintha így akarnák lenyomni a torkomon, hogy a fradika ellen a 3. számú.kapussal futunk ki a gyepre…. 28 éves, még mindig csak tehetség ? . Érdekesen fejlődnek nálunk a srácok, ennyi Pán Pétert egy csapatban!?
Ennek ellenére szorítok neki a kanyarból, védd ki a szemüket is! CSAK.
Az MLSZ kártyák nem érvényesek a jegyváltáshoz a Bozsikban, akkor hogy tudnak bejönni a zöldek a korzóra?
http://ulloi129.hu/2016/02/23/mar-megint-indul-a-busz/#more-128214
Kispesten kártya nélkül, személyivel is lehet jegyet venni. Csak ki kell várni az egy órás sort, meg amíg a nénik bepötyögik az adatokat.
Kiemelt kockázatú meccs esetében is?
Kispesten – nagyon helyesen – nem kell semmiféle kártya, bárki vehet jegyet adategyeztetés után.
nyomhatnátok ti is pár kubatov takarodjot, mindannyiunk érdekében :)
Pomper (nem önszántóból) kertésznek szegődik http://www.blikk.hu/sport/magyar-foci/ittas-vezetes-miatt-kozmunkara-fogtak-a-bundazo-focistat/ttng9e7
Ország-világ előtt lejáratja magát ez a hülyegyerek….
Érdekes gondolatokat olvashattunk a legújabb
Hemingway blog bejegyzésében.
Megtudtuk, hogy Horváth kapus jól védett
Diósgyőrben (szerintem is megtette amit lehetett) és kiderült, hogy a tulajdonosunk
nem szereti a tömény szeszt illetve, hogy nincsenek is rossz marketing
szakemberek a klubnál!
Úgylátszik, most „nekimenős” korszaka van az
Öregnek, most éppen Hrutka Jánost és Dénes Ferencet találta meg „Ötlettelen
emberek kérik számon az eredményt tőlünk, akikre szintén nem lehet ráfogni,
hogy duzzadnak az ötletektől.” kritikával illetve Őket.
Hrutka és Dénes többek között a nem megfelelő
klubmarketing kontra nézők hiánya miatt publikáltak mostanában.
Hemingway szerint magyar csapatok közül a
Ferencváros, a Videotont és a PFLA végez legjobb munkát ezen a téren. Ebből azt
a következtetést lehet levonni, hogy ahol van pénz, ott van marketing is. (Ezzel
nehéz vitatkozni azt hiszem)
(Zárójelben jegyzem meg itt, hogy a surranó
pályán nézőszám tekintetében a Vasas nagyon dinamikusan fejlődik, most is több
mint 2000-es voltak kint a Fáy utcában. Valahogy ott nekem úgy tűnik, hogy nagy
az összefogás és kerületi szinten egy barátságos családi összefogás
körvonalazódik, ami néző számban is visszaköszön)
Azonban szerintem nem minden a pénzen múlik,
illetve minimális befektetéssel véleményem szerint sokkal hatékonyabb eredményt
is eltudnánk érni mint amit jelenleg a Honvéd fel tud mutatni. (Kimerem
jelenteni, hogy ami nálunk van az minden csak nem értelmes marketing
tevékenység. Amolyan fapuskával történő galambvadászat ez az egész.)
Hemingway a megoldást az MLSZ-től és egy külföldi
marketingcégtől várná („……Ennek a forrása valószínűleg egy olyan külföldi
marketing csoport lehetne, amely már épített közönségbarát, nézőtoborzó
programokat.”)
Valahogy ezzel nem nagyon tudok azonosulni, nem
is tudom van-e ilyen marketing cég, mert azt hiszem nyugaton ezzel a
problémával nem kell számolni, hogy nincsenek nézők. A Magyarországra adoptált
mindent tudó nyugati megoldásokból Én azonban nem nagyon kérnék. Ez az EU konformitás
nem nagyon szokott nekünk bejönni.
Az MLSZ sajnos ebben (is) valóban impotens. A „gyűlölet
nem pálya” című spotokban ki is merül minden kreativitásuk. (Érdekes egyébként,
hogy az MLSZ elnökségének tagja Balogh Gabriella az OTP marketing igazgatója…….)
A nagy kérdés valóban az természetesen, hogy honnan
kellene behozni több nézőt a stadionokba?
Hemingway itt egyértelműen pácát tör az felett,
hogy „új szurkolókat csak azokból a fiatalabb csoportokból lehet toborozni,
amelyeket még nem riasztottak el a magyar labdarúgásban 2010 előtt uralkodó
áldatlan állapotok. Ezeket a népes, fiatal, bizonyos korosztályokban még
iskolás csoportokat lehet megszólítani, ha komoly nézőszám emelkedést
szeretnénk.”
Ebben van valami, de kérdésem, hogy mit tett ezért
a klub ezért kerületi, dél-pesti szinten? Szerintem semmit!
Az eheti sportnapilapnak nevezett
nyomtatványban például megjelent, egy hirdetés, hogy Honvád-Fradi, 18 év alatt
és 65 év felett ingyenes a bejutás!
Ez a kedvezmény egy szenzációs
ötlet, le a kalappal a klub előtt, de ha körülnézünk egy meccsen mit látunk
minimális a 18 év alatti és a 65 feletti nézők száma. Van tehát egy jó ötlet,
amelynek zéró az eredménye!
Rossz az irány! Talán nem nagy
pénzért kellene hirdetni ebben a minimális példányszámú 200 Ft. körüli
kiadványban, mert nem biztos, hogy eléri azt a célközönséget akit el kellene
érni.
(persze ez ennyivel egyszerűbb megoldás,
nem időigényes, nem jár annyi munkával és és lehet mondani a marketingesnek,
hogy „de Főnök, hirdettünk a Nemzeti Sportban is”)
A fiatalok sajnos nem nagyon
olvasnak újságot, (főleg ezt nem) az
internet mindent visz ezen a téren és azt hiszem ennek a hirdetésnek az
eredményeként minimális az a szurkolószám aki ezen hirdetés miatt fog bejönni a
stadionba.
Talán ezt az egészet először inkább
mikro szinten kerületi, dél-pesti, közeli agglomerációk települései
tekintetében, általános iskolákban, középiskolákban, bevásárlóközpontokban,
szórólapok segítségével, plázákban hirdetésekkel, BKV járművek fel
matricázásában, óriásplakátok értelmes elhelyezésével kellene kezdeni.
Nem akarok ismétlésekbe kezdeni, de
erről már annyi ötletet adtam, adtunk itt, de sajnos ebből nem sok köszön
vissza, pedig mint tudjuk jó marketingesek vannak a klubnál……
Véleményem szerint a szurkolók, az
ultrák, a helyi közösségek, a helyi önkormányzatok, nyugdíjasklubok, a
környékbeli utánpótlás neveléssel foglalkozó klubok, stb. bevonása nélkül ez
nem fog eredményre vezetni!
Ez komoly volt, szeretem amikor az öreg hanyag eleganciával kioszt mindenkit.
A múltkori bejegyzésének is éle volt, nektek is feltűnt az „úgynevezett csatáraink” kifejezés? ?