Mastodon

Lassan ki kéne egyenesedni, igaz, ehhez a legnehezebb sorozat köszönt ránk

Kispest-DVSC: az első szalmaszál

Meccs előtt biztos, de a meccs után remélhetőleg már nem főnek a ksipesti fejek

Melodramatikusan először utolsó szalmaszálat akartam írni az alcímbe, amibe kapaszkodhatunk a holnapi meccs kapcsán, de rá kellett jönnöm, ez azért még tőlem is sok lenne. Viccet félretéve, a héten posztban és kommentekben is kongattuk a vészharangot, de szerencsére ezt egyelőre időben történő ébredésként foghatjuk fel inkább, hiszen 30 forduló van még hátra, idő tehát bőven van javítani. A klubhonlap vidám, a csapat (állítólag) vidám és imádja Sanninót, Kambi szerint nincs gond, visszatért Zsoldy, mitől kéne egyáltalán tartanunk?

„Ööö… a sorsolástól és a Békéscsaba, az MTK, a Vasas, majd a Szombathely példájától” – vághatja erre rá pesszimistább énünk, és bizony neki is van igazsága. Valóban, a 4 említett csapat (valamint a korábbi években, igaz, még nem a 12 csapatos verziókban a Tatabánya, a Zalaegerszeg, a Kaposvár) könnyedén csúszott bele abba a hibába, hogy beragadva a rajtnál, később már nem sikerült a feltápászkodás. És míg a felsoroltak közül a viharsarkiak és (a Haladást kivéve) a 3 másik dunántúli eleve nem is esélyesként futott neki az adott idénynek, addig tavaly a Hali, előtte egy évvel a regnáló bronzérmes Vasas vagy még azelőtt a mindig veszélyes MTK simán felsőház (jó, a Haladás biztos középmezőny-) esélyes volt, és ebből lett egy torpanás/beragadást követő gigantikus besülés. Megijedni tehát nem, félni viszont lehet, mert az nem mindig haszontalan.

A sorsolás pedig valóban nem tűnik ideálisnak, bár azt se felejtsük el, ha nem parázunk, itthon (értsd: a bajnokságban, nem hazai pályát értve az itthon alatt) azért mindenki verhető, még a két egyenlőbb is el-elkapható, főleg idén ősszel a várhatóan EL-menetelésre koncentráló, az Üllojszkij Proszpekt 129. szám alatt székelő aktuális bajnok. És a 12 csapatos Bohócban különösen igaz, hogy a Honvédos ébredésem óta mindig meglévő Kispest-faktor értelmében, ha beszívjuk az esélyesként elbukott meccseinket, akkor pont hozunk egy-két váratlant. Múltkor Hanta kiszámolta, hogy 3 vereséggel utoljára a Krémer idényben startoltunk, és egy Siófok elleni véletlen győzelem után jött megint 4 vereség Varga Zolival, hogy aztán ott is pont kivérezve, az egyik csúcsfavorit ellen győzzünk ismét (Kispest-HFC – Fradi 1:0, gól: Bárányos). A kivéreztetettség nem túlzás, az azóta elfeledett saját nevelés Balogh Gergely pl. végigjátszotta azt a meccset! (Ő annyira outsider volt a keretben, hogy még fotóm sem volt róla a gombfocicsapatomban, csak egy felirat a bábun, nem is futott be nálam sem nagy karriert szegény). Persze ez így papíron jól hangzik (mármint a Kispest-faktor, és nem Balogh Gergely karrierje)- meglátjuk, mi lesz belőle a következő hetekben.

A kisebb, így kérdőjeles játékú sérültekről továbbra sincs infónk, úgyhogy most megint sírok egy öblöset itt a blogon, hátha válaszként ma délre ismét felbukkan egy maródi-helyzetjelentő cikk a hivatalos honlapon. Gazdag és Nagy Gergő kapcsán érdekelne erőteljesen a tényleges állapotuk, mert a múlt héten a középpályás-sor bizony nem volt átütő. (Persze mire a bajnokcsapat két pillére nemcsak visszatér, de vissza is nyeri legerősebb formáját, az gyaníthatóan nem 1-2 fordulót vesz majd igénybe). Batik ellenben letöltötte eltiltását, ami felveti a kérdőjelet, hogy akkor a Kambi-Lovresz-Niba hármasból ki marad ki, esélyesnek érzek egy Lovrics-pihentetést (és aggodalmaskodva mormolom magam elé, hogy a biztató indulás ellenére Niba elég átlagos folytatást hozott Miskolcon és a Várda ellen is). A fő gondok mégis középen jönnek. A szegény ember NagyGerijeként robotolgató Kesztyűs sok vizet nem zavaró töltelék, Gazdi és Geri játéka ugye bizonytalan (vagy nem? Hahó….), Moretti néha ad jó passzt, néha bealszik, ellenben kurva lassú. Banó-Szabó pedig a Hidiposzton nem túl meggyőző (EvdM alatt, szélebbre jobb volt), és mintha fonalat is vesztett volna. Egerszegit Sannino sem nagyon erőlteti, ez elég sokat elmond a játékerejéről sajnos. Szendrei tavaszhoz képest pedig kellemesen eltűnt (ott is volt sérülés, kérdés, most mi a helyzet vele).

Érdekes még a kapusposzt. Titokban mindenki új kapusigazolást várt a héten – ez nem ütött be. Horváthot én egy klasszikus jó, megbízható CSEREkapusnak tartom. Tavaly az MK-ban szépen menetelt. Bravúrt (pont e menetelést leszámítva) keveset hoz, de nagy hibát is. Erre tessék, a múlt héten beütött a krach. Nem könnyű helyzet, és ráadásul most lehet, azzal tennénk a legrosszabbat, ha büntetésből kivenné őt Sannino, és jönne megint Berla (aki ha ló nincs, jó a szamár is effektust érezhet, hisz különösebbet nem hibázott 3 fellépésén, mégis leváltották…), ami a lelkis Andrist egy életre elmeszelné. Persze pont a lelkissége miatt féltem őt a holnaptól is. Nem könnyű helyzet ez. De ha már hozunk esetleg valakit erre az idényre, akkor az ne egy újabb tapasztalatlan ifi, vagy sokadvonalas szürkekapus legyen, mint akikről itt suttognak (Dombó, Zöldesi), mert arra itt vannak a mostaniaink is, csak bizalmat kell kapjanak masszívabban (Berla).

Elöl valamivel jobb a helyzet, mondanám, ha idén eddig nem a kínos impotencia jellemezné abban a szekcióban a csapatot. Persze óriási pozitívum, hogy a megkopott glóriájú messiás visszatért, azonban érdemes lenne összevetni a 2016-os és a múlt heti comeback meccseket, mindkettő vereség volt, de ég és föld az olasz mozgása. Ennek (és minden morális szempontnak, sajnos) ellenére azonban egyértelműen a mérleg pozitív serpenyője a súlyosabb a hazatalálásával, ha valakitől, tőle szar formában is várhatjuk a gólokat, ráadásul ki beszél szar formáról – egy haloványabb debüt mellett ott az egész tavalyi éve meg az idei BL-selejtezők még Mordorban. N’Gog hozza a szokásost, lassan le is teszek vele kapcsolatban a várva várt áttörésről, de így is kétmeccsenként pöttyint egyet; Moutariban pedig még van puskapor szerintem. Gond tehát van (amit látunk), de potenciál is rejlik ebben a csatáranyagban (amit remélem, látni is fogunk). Kulacstól kezdek tartani, hogy ő inkább a Szekulics/Ceolin/Balázs Zsolt/Diaby „itt van, de minek” kategóriáját erősíti majd, a helyén fordulónként váltogatva betett Cipf/Májer kettőst boldogabban néznék, hiába szédül meg e soroktól 2-3 „csak rutinrókát a kezdőbe” alapelvű olvasónk.

Ahogy a múlt héten, úgy ezúttal is hosszú hajrát nyitottam tehát a beharangozó terén, amíg Fanta úr rápihen a következő hét 120 kisposztjára, de sebaj, hiszen ahogy 3 vereséges kezdésünk, úgy olyanunk is mikor volt utoljára, hogy zsinórban három RW poszt jött ki, teljes Hantacsönd mellett? Aki ezt megmondja, azok között 1 videót sorsolunk ki, amelyen Ábelbébiface úrral éneklem A Honvéd napja eljött már-t egy kiszáradt tel-avivi szökőkútban 2017 júliusában. Mindenki gondolja meg, hogy beszáll- e a kontesztbe!

#Update: főleg, hogyha az a 3 zsinórposzt az 2, RW menj haza, részeg vagy.

Címkép: m4sport.hu

478 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
áfonya bácsi

Őszintén szólva egy fos öngóllal megnyert meccsnek jobban örültem volna, mint egy jól játszva elért vereségnek. Ha ez a negatív spirál még 3 meccsig tart, aminek jelentős esélye van, akkor nagy szarban leszünk. Ez a keret nem kéne, hogy kiesőjelölt legyen, de tavaly az MTK-nál is volt legalább 4-5 rosszabb csapat az nb1-ben, de mikor megindultak a lejtőn, nem volt megállás…

bendeguz1909
5 éve
Reply to  áfonya bácsi

Ez a „nem érdemeltünk vereséget, mert szebben/jobban játszottunk” tipikusan a Horváth Feri – féle Balmazra és Haladásra volt jellemző..

Futball kisokos:
Nem attraktív szép játékból építünk stabil csapatot, hanem először stabil csapatot építünk és az eredményesség után kezdünk attraktív játékot kialakítani.

Lacus
Lacus
5 éve
Reply to  bendeguz1909

Rálépett a lábadra a strandon a Supka, vagy mi? Már nekem kezd sok lenni, amit írogatsz..

bendeguz1909
5 éve
Reply to  Lacus

Páran itt megalakították 2018ban a Supkaellenes Nemzeti Frontot.. Hiába a sorozatos bukás, mindenről a Supka tehet, még a mostani 4 vereségről is :(

Döme Sanya
Döme Sanya
5 éve
Reply to  bendeguz1909

Tévedsz, rég Supka nyaló front van. Mi még emlékezünk a zakó sorozatra, és képtelen volt belenyúlni a meccsbe.

bendeguz1909
5 éve
Reply to  bendeguz1909

Vadócz távozása egybeesett a Bozsik elhagyásával… Az MTK stadionhoz kb. év végére kezdtünk hozzászokni, ezt tükrözi, hogy utolsó 6 meccset már veretlenül vívtuk meg, pedig még Mezghrani sem volt.

Pelso
Pelso
5 éve
Reply to  bendeguz1909

SA-val jó volt a csapat, szépen játszottunk!
Ui. Ja…. Nem :/

papparam
5 éve
Reply to  bendeguz1909

Jaj de okos.. :)

Tony Soprano
5 éve
Reply to  áfonya bácsi

Én is ettől tartok. Nem tudom, hogy tudnánk ebből kijönni, de egy jó kapus az biztos kellene. Csak nem tudom van e rá pénz.

októberes
5 éve
Reply to  áfonya bácsi

De ismét kurva sok gólt kaptunk, ezúttal az idén még idegenben nyeretlen Debrecen ellen…

MB Kecskemét
5 éve
Reply to  októberes

Egyetértek. Van pár fos csapat az nb1-ben. Egyikkel pont jövő héten játszunk. Ha nyerünk, go further, ha bukjuk, bye Sanyinyo. Talán a válogatott szünetben talpra tudunk állni, ha így alakulna. De bízom a jövő heti meccsben !

MB Kecskemét
5 éve
Reply to  MB Kecskemét

Nem sajna. Rengeteg melóm van mostanság, hiába jövök el szabadságra, itthon folytatom tovább :(. Meg a család. ( de ez Öröm ! ) azért a Kispest is az Mindörökké ! :D

MB Kecskemét
5 éve
Reply to  MB Kecskemét

Ok Amigo ! No problemo, megpróbálok szót fogadni Neked ! :D Egyszer, még az ősszel tutti el fogok jutni Honvéd meccsre…

István Földvári
István Földvári
5 éve

Hát mondasz valamit. Nem tudom, hogy nélküle akár egyet is rúgtunk volna.

pppalika
5 éve

Só nélkül lehet, hogy sz*r a húsleves. Ha megsózzuk, nem csak a só lesz benne a jó, hanem a hús, a tészta, minden, az egész.

Lassie Tizenkilenc

Pár szóban a mérkőzésről :
Nem érdemeltünk vereséget. Mindenki ment, hajtott ma becsülettel.
Játékunk felgyorsult mert végre próbáltunk egyérintőben játszani, gyorsan gondolkodva, gyorsan cselekedve.
Tipikusan olyan meccs volt ahol a gödörben lévő csapatot Fortuna folyamatosan kétlábban rugdosta vissza, a jó passzban lévő ( de sokkal szarabbul játszó) csapat kezét pedig két kézzel szorongatta.
Úgy látszik a hazai pálya előnye , mint fogalom ránk nem vonatkozik, ugyanis a bíró kétes szituációkat ( ami ide és oda is fújható) rendszeresen a debrecennek fújta be.Az utolsó percekben egyszerűen nem merte befújni az újabb 18 méterre lévő szabadrúgást amikor az olasz mezét szaggatták.

A játékosokról :

Horváth – inkább Bogdán kölcsönbe fél évre míg Robi visszatér…
King – Ma zakatolt, rengeteg labdát kapott és meg is játszotta őket.Teljesítménye tetszett
Batik – Rengeteg fejpárbajt nyert meg, gólhelyzete is volt.Stabilban nyomta
Kamber – Ma nem volt hajmeresztő hibája.Űzte-hajtotta társait
Niba – Egész elfogadható volt, sok jó szerelés.Hellyel-közzel ki tudta kapcsolni a 99-es lapaj majmot.Hátul cselezéseinél vizek szakadnak le rólam.
Uzoma – Próbolt olyan fordulatszámon menni mint King, de lényegesen ügyetlenebb játékos, szarabbul kezeli a labdát.Igyekezett szórni be a labdákat
Nagy Geri – Örülök hogy visszatért.Amikor az edzőmeccseken gyorsan és jól játszottunk az orosz sztárcsapat ellen akkor ő volt a kulcsfigura, egyfajta irányítóként mozgott.Sajnos ő volt aki nem vetődött be a második gólnál…
Gazdag – Volt pár szép mozdulata,csele, de nem éreztem hogy a hátára vette volna a csapatot.
Kesztyűs – Tudom ciki ilyet leírni de nagyon nagyot játszott ma is.Sok futás, sokszor próbált bekapcsolódni, gyorsan továbbította a labdákat és volt egy szép lövése.Bravo !
Lanzafame – a zseni….
Moutari – Ficánkolt sokat.Hasznos volt.Az egyik lest ( vagy nem lest) igazán elengedhették volna…Legalább egyszer…

A cserék :

Cipf – Semmi….Volt egy gyors és hosszú keresztlabdája
Kulacs – Semmi
Kukocs – Küllőzgetett.Ha rajta múlt volna, ott helyben letekerte volna a fejét a bírónak és visszadugta volna síppal együtt a valagába…

Összességében : Ilyen játékkal egyszerűen nem lehet kiesni.
A mai meccsben az a fájó hogy az elmúlt 3 meccs a fájó.
Azaz ha az első 3 meccsen szereztünk volna 7-9 pontot, akkor simán belefért volna ma ez a jó kis meccs.
4-ből semmi.De végre volt futás, küzdés,egyérintő ami alapelvárás !Eddig ilyenek nyomokban sem voltak.Bizakodjunk…CSAK.

Sanzi
Sanzi
5 éve

Akár én is írhattam volna!
Egyre inkább érik a Kesztyűs mez nálam!!!
Felőlem Gazdag mehetne Paksra Kesztyűsért…

Live
5 éve
Reply to  Sanzi

Barna kuzdoszelleme kb. AirSanyi, csak higgadtabb. Az elso nehany meccse utan visszazavartam volna Paksra, most meg azt mondom barmi aron meg kell tartani!

Zoltán Kertész

N’Gog – nagyon hiányzott, ma kapta volna a gólpasszokat…
Moutari – foglalkozni kellene, sokkal hasznosabb lehetne. A gól előtt szenzációs volt, viszont sok támadás elhalt a lesein…

cs cs
cs cs
5 éve

Hát nem olvastam el mindenkit, de Niba a harmadik gólnál kg. egy bólya volt ami t Varga kevin megkerült, nálam ez durva volt, Kesztyűs meg ennyit tud, de ez az NB1-ben ennyire elég, egy vereségre, egy kp. jó csel nélkül és kulcs passz nélkül nulla.

Sanzi
Sanzi
5 éve
Reply to  cs cs

E szerint Nagy Geri nálad NULLA.
Gazdag. Na ő Nagy Nulla!

pppalika
5 éve

1944-45 adatait nem találom.
1941/42-ben:
1. forduló: Gamma-Kispest: 3-2
2. forduló: Ferencváros-Kispest: 11-5
3. forduló: Kispest-Elektromos: 0-1
4. forduló: Salgótarján-Kispest: 3-1
5. forduló: Kispest-Újpest: 0-6
6. forduló: Szeged-Kispest: 2-2

Gabesz
Gabesz
5 éve

Dhaka Lack Kelly edzònek, segitoi Csabi, Kovacs Kalman

BárányosZsóti
BárányosZsóti
5 éve

Te melyik NÉGY meccset nézted??? Ne tévesszen meg, hogy mindent feladva hátrányban támadtunk!!
Rögtön az elején látszott, hogy a védelem bizonytalan!!
El kell küldeni, már múlt héten is mondtam!! Bajban vagyunk, én megmondtam Kisvárda után, most is, jegyezzétek meg, én szóltam!!

tradnar
tradnar
5 éve

Szerintem pihenjél kicsit, ha nem láttad, hogy mi volt a meccsen, akkor Te nem értesz ehhez az egészhez. Nem volt ma szerencsénk + kaptunk egy csalót. A srácok ma ott voltak, sajnos ez ennyit ért ma

BárányosZsóti
BárányosZsóti
5 éve
Reply to  tradnar

Te pihenjél!!! Mit képzelsz, hogy itt személyeskedsz, ki vagy TE???
4 meccs, 4 vereség.. Ez nem szerencse kérdése!!!
3 vereség után kétsoros védelemmel, stabil eredményjátékot kell lehozni, nem ezt!!!
10 perc alatt Debrecennek 3 ziccere volt! Amikor kellett, felpörögtek.. Te nem láttad a meccset, vagy csak nézted, de nem láttad!!!

tradnar
tradnar
5 éve

Én ott voltam, Te ott voltál vagy a TV elôl pofázol? Nincs kapusunk jelenleg, de a srácok ma minden megtettek! Nem hogy vereséget, de döntetlent sem érdemeltünk. Jöhetsz edzô kérdéssel, de komolyan azt gondolod hogy ma nem játszott a csapat? Mert akkor szerintem nem is folytatom, mert annyit nem érdemel.. Brw, az 5. hely 4 pontra van, szerintem behozhatatlan?

BárányosZsóti
BárányosZsóti
5 éve

Taktikát úgy kell 3 vereség után felállítani, hogy a játékosok ne legyenek egyéni hibákra kényszerítve!! Vierchevoodnál, de Meernél is egyéni hibák voltak, de csak úgy látszott!!! Rossinál, Supkánál olyan taktika lett volna, ami ilyenkor kell!! Vakok vagytok, vagyy nem akartok látni!!
Én szóltam, bárkivel fogadok, hogy ezzel az edzővel száguldunk a kiesés felé!! Ti megérdemelnétek, hogy ő maradjon!! De a Kispest nem ezt érdemli!!
Van der Meernél több tudatosság volt!! Én szóltam, utóljára!

obviusz kapitány
obviusz kapitány
5 éve

Ahogy én láttam, Uzoma és Niba nem tudta eldönteni, melyik támadja a labdást. Uzoma sajnos nem elég jó. Niba is sokat hibázik, de ő talán még javulhat. A kettő együtt életveszély. (Mondanám hogy Iván jobb lett volna, de Pakson nagyon gáz volt. Beteg, vagy valami családi zűr, vagy tényleg megöregedett? Talán Kulacsot ki kéne próbálni balfutóban.)
Visszatérve a gólra: a beadásra, vagy a lövésre Gróf odaért volna. Robi meg szerintem kiröhögi és lehajol érte rutinból odaérve.

papparam
5 éve

Na, azért az ötösön kívülre érkezett az erősen belőtt labda.

BárányosZsóti
BárányosZsóti
5 éve

4 meccs, 4 vereség.. Debrecen akkor pörgött fel, amikor nekik fontos volt!!
Múlt héten írtam, hogy meglátjátok, minél később rúgjuk ki az edzőt, annál nagyobb bajba kerülünk!!!
Nem szabad a helyén hagyni az olaszt, mert a srácoknak az önbizalma is egyre jobban elszáll és kiesés lesz ebből.
Már így is késő a váltás. Csak ne az döntsön az új edzőről, aki Sanninot idehozta, mert akkor kutyakakiban vagyunk. Ne várjunk a váltással!!!

tradnar
tradnar
5 éve

Hát Te hülye vagy.. ennyi

BárányosZsóti
BárányosZsóti
5 éve
Reply to  tradnar

Ki vagy te, hogy hülyézel az álneved mögül??? Milyen alapon??????

tradnar
tradnar
5 éve

Mert hülyeséget beszélsz Zsolti, Okéy?

papparam
5 éve

Akkor te tenyleg õ vagy, személyesen?? Szia Bari! :))

októberes
5 éve
Reply to  tradnar

Te hol húznád meg a határt? Hányadik vereség után váltsunk? Már így is nagy bajban vagyunk. A játék javult, de annak ellenére, hogy az akarat megvolt, megint hátrányba kerültünk az első percekben. Ennyi gólt kapva (ilyen védekezéssel) nehéz lesz eredményt elérni , még ha esetleg lesz is egy nem hibázó kapusunk.

tradnar
tradnar
5 éve
Reply to  októberes

És te kit hoznál? Valami többször megrágott és kiköpött valakit, vagy ismeretlent? Tehát?

októberes
5 éve
Reply to  tradnar

Nem állítottam, hogy tudom a megfelelő embert a posztra. Persze nem is az én feladatom, de ennyi pontot hozó edzőt talán még én is találnék. Csak azt látom, hogy telnek-múlnak a fordulók, és nincs pontunk. Persze várhatunk, csak nem lesz késő?

A69W
A69W
5 éve

Egyértelmű, hogy csere kell a padon. A jövő heti újpesti vereség után szerintem bejelentik Horváthot.

Sanzi
Sanzi
5 éve
Reply to  A69W

Mai meccs edzőkérdés volt?
Az elmúlt 3 sem teljesen.
KAPUSKÉRDÉS van!

Ma egy híján minden szinten a LÁKI fölé nőttünk, a legfontosabb mutatóban nem…

Pelso
Pelso
5 éve
Reply to  A69W

Új Kapus nélkül nem vagyunk beljebb… hiába megy el Sanyi

Zoli
5 éve

Rég volt már nálunk kapusgond. Hát most van. És ha nem stabil az alap, ez van, érződik. Nem véletlen szerintem, hogy az EL meccseken alig kaptunk, Robival a kapuban.

A másik meg a bírói ítéletek kérdése. Valahogy mindig pont a legrosszabbkor tévednek a mi kárunkra…

Lacus
Lacus
5 éve
Reply to  Zoli

Lefkovics vitt tovább bennünket, mindkétt meccsen sorjáztak a Zalgiris helyzetek.. 8 meccs, 7 gyenge, 1 elfogadható teljesítmény (Craiova elleni hazai). Kár ezt magyarázni, a matek nem hazudik.

bendeguz1909
5 éve

Sanninonak ezzel vége, de legalább megszabadultunk tőle. Egyértelműen edzőkérdés, ugyanannyira instabilak vagyunk vele, mint pár forduló után Van der Meerrel.
Horváthnak is vége ezzel, sajnos, de szomorúbb, hogy ezek szerint Berla még Horváthnál is rosszabb, mert rögtön lecserélték, ahogy visszajött Horváth. :(

Kermon
5 éve

Legjobb meccsünk eddig, de kapus nélkül nehéz.

pppalika
5 éve

Hát. A következő meccs nyerhető, ha az sem jön be, akkor kaparás a bentmaradásért.

Blaser Ferenc
Blaser Ferenc
5 éve

Sajnálom.Beppe, arrivederci

pppalika
5 éve
Reply to  Blaser Ferenc

Múlt héten elküldtem volna, most már várjuk meg a következő meccset.

Thibby
Thibby
5 éve
Reply to  pppalika

+1

Live
5 éve
Reply to  pppalika

En is igy igy gondolom jelenleg.

Döme Sanya
Döme Sanya
5 éve
Reply to  Blaser Ferenc

Na, ez aztán tényleg nem rajta múlott.

Geri
5 éve

mar varom Lesszi ujabb „szagertö” elemzeset, h a vegig kuzdo jatekosok csak megbuktattak az amugy kivalo Sanninot.
ja es Supka „dilettans”.. :)
ha nincs edzovaltas majusban, most 3-4 gyözelemmel allnank, ebben biztos vagyok
de kar itt irni barmit is

Kropacsek Jani
Kropacsek Jani
5 éve
Reply to  Geri

Supka mellett (ha valakinek úgy tetszik helyett)érdemes megemlíteni hogy Tóth Iván hiánya mennyire meglátszik(mint öltözői személyiség is)

Zs.
Zs.
5 éve
Reply to  Geri

Hát, neked tényleg kar

Döme Sanya
Döme Sanya
5 éve

Hiányzik N’Goog gólja.

István Csuhaj
István Csuhaj
5 éve

Puhl Sanyika jó FIFA hülyét nevelt a barom Farkasbol!

Pelso
Pelso
5 éve

Szemét qrva a bíró is…

kgyula
5 éve
Reply to  Pelso

Ez hozta fel a múlt héten a Soroksárt az MTK ellen…

pppalika
5 éve

Az kék barom vak.

bendeguz1909
5 éve

Nem értem ezt a koncepciót, hogy múlt héten egyből csapatba nyomta Hatirát, most meg egy percet sem kap…

Ennyire „meggyőző” Hatira edzésmunkája??

bendeguz1909
5 éve

Múlt héten egy gólban volt csak Horváth..

.. tiszta Van der Meer – feeling van most

bendeguz1909
5 éve
Reply to  bendeguz1909

Arra a beadásra múlt héten Gróf sem jött volna ki, egy gól volt igazán az övé szerintem.

Fedayn33
5 éve

A büdös K…a életbe!Elég volt ebből!

Kropacsek Jani
Kropacsek Jani
5 éve

Mondjuk necces dolog ez mert ha lett volna Mezghrani és Levko simán lehet hogy 3.kör Európa liga és mondjuk 9 pont 0 helyett. Többi sérültről nem is beszélve

bendeguz1909
5 éve
Reply to  Kropacsek Jani

Nem, itt a teljes csapat lassúnak és instabilnak tűnik, ez egyértelműen edzőkérdés is, mégha kapus is benne van

pppalika
5 éve
Reply to  Kropacsek Jani

A 3. kör nem lett volna meg. 9 pont meg biztos nem, de több, mint 0.

Kropacsek Jani
Kropacsek Jani
5 éve
Reply to  pppalika

Paks az nihill de Dió Várda Debrecen meg lett volna Mezivel és Levkoval én hiszem.(+egy fitt Nagy G.) De persze ez már mindegy nincsen „ha”.

bendeguz1909
5 éve

Májusban ezt is megmondtam, amikor vita volt itt Horváth kapcsán a kupaelődöntő után..

Tisztán látni lehetett már 2016ban, hogy lassan vetődik Horváth, nem elsőosztályú kapus

obviusz kapitány
obviusz kapitány
5 éve
Reply to  bendeguz1909

Ma leesett nekem: Tavaly dicsértük Horváth Andrist, hogy a kupában bravúrokkal tartott bent minket. Valóban. Csakhogy az ellenfelek alsóbb osztályúak voltak. Alsóbb osztályú játékosokkal. Az ő lövéseiket védte bravúrral. Csakhogy ez itt az első osztály, még ha magyar is. Andris nem nb1-es szintű. Kell egy kapus.

Live
5 éve

Lentebb irta valaki, hogy NagyGeri mennyire fontos lancszem. Es tenyleg. Ugy jonnek at a kozeppalyan rajtunk hogy nem hiszem el. (Miutan lejott…)

áfonya bácsi
Reply to  Live

Bizony abban a gólban Kesztyűs is nyakig benne volt.

bendeguz1909
5 éve

Sanninonak a 4 vereségnél jobban fog fájni, hogy pályafutását az egykori Korzó és Családi szektor rutinos tagjainak „finom” megjegyzéseivel kell lezárnia…

pppalika
5 éve

Horváth benne volt?

kgyula
5 éve

Cipf bemutatkozott…. Elrúgta a szabadot a picsába
..

bendeguz1909
5 éve
Reply to  kgyula

Előtte meg adott egy 40 méteres pontos keresztlabdát… azért ne csak a rosszat hangsúlyozd a fiatalokkal szemben

pppalika
5 éve

Önbizalom.

bendeguz1909
5 éve

Korábban is adott nagy labdákat, pl. tavaly első meccs Haladás ellen, első gól.

bendeguz1909
5 éve

Mondtam, hogy csak akkor vagyunk jók, amikor hátrányban vagyunk és minden-mindegy alapon megyünk előre…

Sanninonak ennyi volt, de jobb is, mert sajnos, érezhető, hogy nem tud hatással lenni a keretre. Nem rossz edző, de valahogy nincs vele meg az a benyomás, hogy ő meg tudja fogni a csapatot.

pppalika
5 éve

Legalább tiszta sor, menni kell.

Sanya Varga
Sanya Varga
5 éve

Lovreszt a kapuba….

pppalika
5 éve

Hát igen… :(

bendeguz1909
5 éve

A régi ismerős Lanzafame labdafedezések, könyökössel fűszerezve..

.. érdekes, hogy ezeket a Fradiban soha nem fújták le

áfonya bácsi

Geri kezd fáradni, most lenne jó egy Heffler.

obviusz kapitány
obviusz kapitány
5 éve
Reply to  áfonya bácsi

Vagy egy Horváth Adrián. :)

áfonya bácsi

Sanyi most már beengedhetne egy átlövést.

kgyula
5 éve

Most már kéne a második, mert így marad…

Sanya Varga
Sanya Varga
5 éve

Azért mindig elcsodálkozom, hogy nekünk nem kellett a Nagy Sanyi…

Sanya Varga
Sanya Varga
5 éve
Reply to  Sanya Varga

Sokkal…

pppalika
5 éve
Reply to  Sanya Varga

Bár attól én még Kemenest kedveltem.

Live
5 éve
Reply to  Sanya Varga

Valahol azt olvastam, hogy akkor nem volt meg magyar allampolgar, es legiosnak szamitott. Igy ezert nem maradt. (karpataljai)

kgyula
5 éve

Meglesz, cssk a védők ne csináljanak vslami faszságot. Kamber Gyuri ne pörögjön túl….:)

Tozso_ferguson

Baszki mekkorát játszunk ma! Mit csináltunk az eddigi meccseken ha így is tudunk?

pppalika
5 éve
Reply to  Tozso_ferguson

Ne egy meccsből vonjunk le következtetést. Ezt azért megelőzte 6 nyeretlen, támadás szempontjából kilátástalan meccs. Szóval várjunk még kettőt.

Tozso_ferguson
Reply to  pppalika

Tökéletesen igazad van, csak már nagyon vártam egy pozitív élményre

Lókukac
Lókukac
5 éve
Reply to  Tozso_ferguson

megjött Lanza

kgyula
5 éve

Na, azért csak jönnek a helyzetek….

áfonya bácsi

Kispesti tiki-taka.

Pelso
Pelso
5 éve
Reply to  áfonya bácsi

Kispestiki…

kgyula
5 éve

Rosszkor jött a szünet….

Döme Sanya
Döme Sanya
5 éve

33. percben Gazdag visszapasszolja Kesztyűsnek most vezetünk.

áfonya bácsi

Azért ez az olasz srác még mindig jobb barátságban van a labdával, mint bárki az nb1-ben.

ogy
ogy
5 éve
Reply to  áfonya bácsi

Gazdagnak és Moutarinak is jár a taps. Mezcsókolgatás meg egyszerűen :).

BárányosZsóti
BárányosZsóti
5 éve

azon gondolkodom, milyen lett volna a csapat tavaly ha Vadócz és Lanza egyszerre lettek volna nálunk :(

BárányosZsóti
BárányosZsóti
5 éve

Lanza miket csinál, zseniális.. nélküle nem is tudom, hol lennénk

István Hereb
5 éve

Pedig elég nyilvánvaló :)

obviusz kapitány
obviusz kapitány
5 éve

Meg ahogy előtte lefordult

kgyula
5 éve

Tulajdonképpen a meccs eleji durva védelmi hibák után nem játszik rosszul a csapat.

ogy
ogy
5 éve
Reply to  kgyula

Most vagy tényleg jól játszunk, vagy lázas vagy. :)

kgyula
5 éve
Reply to  ogy

Tudod, ellenfél is van. Sokkal jobban menne, ha nem lenne… Vagy mondjuk megye2-es lenne. :)

bendeguz1909
5 éve
Reply to  kgyula

Sannino végre nem Kukoc-ra építi a támadásokat…

bendeguz1909
5 éve

Így néz ki egy csapat, amely meg akarja buktatni az edzőjét?? :)

Mindig ez van, akkor megy a játék jobban, amikor már hátrányban vagyunk és fel kell adni a sündisznóállást…
Ez a csapat erejét mutatja, de nem megnyugtató Sannino kapcsán.

Az is egyértelmű, hogy a Nagy – Gazdag párossal sokkal jobbak vagyunk, nem is értem, milyen alapon találták be éppen őket páran az elmúlt napokban!

Nagyba és Gazdagba benne van a Honvéd szpirit és ez átjön a meccseken.

áfonya bácsi

Ha valaki nem látja, mennyivel stabilabb a középpályánk Nagy Gerivel, mint nélküle, az vak.

bendeguz1909
5 éve
Reply to  áfonya bácsi

Pontosan!comment image

Döme Sanya
Döme Sanya
5 éve
Reply to  áfonya bácsi

Szerintem a paks 2-ből jött srác játszik fantasztikusan.

áfonya bácsi
Reply to  Döme Sanya

Amíg Geri leveszi a pályáról Tőzsért, addig a másik két középső középpályásunk nyugodtan fickándozhat elöl…

kgyula
5 éve
Reply to  Döme Sanya

Én is így látom. Kesztyűs nagyon jó…

kgyula
5 éve
Reply to  áfonya bácsi

Mindenesetre a középpályát most Kesztyűs uralja. Nemcsak sok labdát szerez, de segíti a társakat a labdaszerzésben az ellenfél zavatásávsl, kizárásával, gyorsan és jó helyre játssza meg a zsugákat, kb az a szerepe mint Nagy Ádámnsk a válogatottban.Eddig szenzációs a teljesítménye. És nagyon jó, hogy Geri is pályán van.

Kermon
5 éve

És nem ivelésből, ugye?

Tozso_ferguson
Reply to  Kermon

Engem teljesen elvarázsoltak ezzel a félidővel. Remélem kitart a lendület

MB Kecskemét
5 éve

Gyönyörű akció, gyerünk tovább Srácok !!

áfonya bácsi

Na ez tanári volt.

After
5 éve

Navégrekibaszottolasz ?⚽?

bendeguz1909
5 éve

Ez szép gesztus volt Lanzától

áfonya bácsi

Moutari lesen. Ma hetvenedszer.

Döme Sanya
Döme Sanya
5 éve
Reply to  áfonya bácsi

Viszont ez az önzetlenség. Bravo

áfonya bácsi
Reply to  Döme Sanya

Pityu is megdicsérte, hogy nem volt lesen. :)

pppalika
5 éve

Hát, sokkal jobban tetszik, ami a pályán történik, mint a korábbi meccseken!

Kermon
5 éve

Meki utolsó emberes cseleitől falnak megyek.

pppalika
5 éve

Amikor Niba van egyedül középen, nem vagy nyugodt.

bendeguz1909
5 éve

Lanzafame egy külön intézmény, ilyen önbizalommal még sosem játszott

Döme Sanya
Döme Sanya
5 éve

Baj lesz ebből, fellazul a védelmünk.

bendeguz1909
5 éve

Azért látszik, hogy sokkal jobb a keretünk, mint tavaly… Kesztyűs és Moutari is erősítés, Lanzáról nem is beszélve, minden megmozdulása élményszámba megy

pppalika
5 éve

Bassszus, Batik. Talán nincs nagy baj.

Live
5 éve

Kesztyűst megkövetem. Beilleszkedett, es irto hasznos jatekos aki kifejezetten illik a csapatba. Le a kalappal. Remelem szerez egy szep golt!

pppalika
5 éve
Reply to  Live

Nyilván nem óriási játékos, de úgy látom, hogy mindig odateszi magát.

kgyula
5 éve
Reply to  pppalika

A középpályásaink között, sajnos, nincs „óriási” játékos…Egy olyat várunk már évek óta a kurva életbe!

kgyula
5 éve

Bravó Kesztyűs! Ez gólt èrdemelt volna…

pppalika
5 éve

Pont a gólra értem haza a munkából. :(

bendeguz1909
5 éve

Pedig Gazdag mekkora labdát adott :( :(

bendeguz1909
5 éve

Remélem, hallottad a statisztikát:
Tavaly az eredmények nemcsak Vadócz távozása, hanem a Bozsik elhagyása miatt is romlottak.

kgyula
5 éve

Köszönjük, Eke…:(((

kgyula
5 éve

Nézem a két csapat játékosait a debreceniek átlag egy fejjel magasabbak a mieinknél…Nem előny.

bendeguz1909
5 éve
Reply to  kgyula

ha ezen múlna, a Barcelona a spanyol harmadosztályban játszana..

kgyula
5 éve
Reply to  bendeguz1909

A képzettség sokat számít…Nálunk egyszerre van jelen a fizikális mínusz és a képzetlenség.

bendeguz1909
5 éve
Reply to  kgyula

Ja, csak mi nem a spanyol első osztályban focizunk, hanem csak egy Debrecen ellen

Kermon
5 éve
Reply to  bendeguz1909

Trollkodásból be akartam írni a Barcát, de látom te komolyan gondoltad.

bendeguz1909
5 éve
Reply to  Kermon

Írhattam volna még a Milannál a Gattuso, Pirlo, Seedorf hármast, Modricot, stb

Kermon
5 éve
Reply to  bendeguz1909

De a minőség, a labdabiztosság. Kb 10 szinttel lejjebb.

bendeguz1909
5 éve
Reply to  Kermon

igen, de az nb1 is tízszer gyengébb, mint a Bajnokok Ligája

kgyula
5 éve
Reply to  Kermon

Mivel leszarom a Barcát elklászikóstól, reálostól, fingom nincs, hogy mekkora darab játékosok alkotják. De az igaz, hogy lehet valaki kistermetű, de legyen képzett, ne ilyen Uzoma meg King-féle…

Kermon
5 éve
Reply to  kgyula

Hasonlóan gondolom.

bendeguz1909
5 éve
Reply to  Kermon

Kukoc focistához képest kifejezetten magasnak számít, de a test-test elleni játéka és fejjátéka még egy Banóhoz képest is gyenge…

Ráadásul szélen a gyorsaság számít inkább

Kermon
5 éve

Kíváncsi leszek, hogy a támadásban mit is akarunk játszani. Lanza-Moutari kettős érdekes lesz. Középpályán Gazdagnak kellene osztogatni, ez a része csak akkor működik, ha nem lesz szerelmes a lasztiba.

Kertész Péter
Kertész Péter
5 éve

comment image

Tozso_ferguson

Csapatok
BUDAPEST HONVÉD
18
HORVÁTH ANDRÁS
3
EKE UZOMA
6
GAZDAG DÁNIEL
7
BATIK BENCE
9
LANZAFAME DAVIDE
24
KAMBER DORDE
26
NIBA MACDONALD NGWA
31
KESZTYŰS BARNA
40
MOUTARI TIDJANI AMADOU
77
NAGY GERGŐ
88
GEORGE IKENNE-KING PATRICK
CSERÉK
66
BERLA ATTILA
11
KULACH VLADYSLAV
17
BEN-HATIRA ANIS
20
CIPF DOMINIK
23
BANÓ-SZABÓ BENCE ZOLTÁN
25
LOVRIC IVAN
33
KUKOC-PETRAELLO TONCI

obviusz kapitány
obviusz kapitány
5 éve
Reply to  Tozso_ferguson

Nagygeriiiiiiiiiii :)

Tozso_ferguson
Reply to  Tozso_ferguson

Nem a levegőben akarjuk megverni őket az biztos

Kermon
5 éve
Reply to  Tozso_ferguson

Lábbal szerintem erősebb N’Gog. Sérült lehet.

CSAKA
5 éve
Reply to  Kermon

Akkor miért nem írják???

Kermon
5 éve
Reply to  CSAKA

Össze akarták zavarni a debreceni kémeket. :)
Nem csodálkozom a kommunikáción, megszokott, de az is lehet, hogy friss sérülés, vagy eladtuk :(

Kermon
5 éve
Reply to  Kermon

Most bemondták, a héten megsérült.

Döme Sanya
Döme Sanya
5 éve
Reply to  Tozso_ferguson

Minek. A Gazdag Nagy duó ontja a gólokat.

Pelso
Pelso
5 éve
Reply to  Döme Sanya

Mert nélkülük olyan qrva jól ment… Nemár Sanya, legalább várd meg a meccset

Döme Sanya
Döme Sanya
5 éve
Reply to  Pelso

Miért szerinted ontják?

Döme Sanya
Döme Sanya
5 éve
Reply to  Döme Sanya

Ha rajta kívül más is tudna rúgni, más lenne a helyzet.

kgyula
5 éve
Reply to  Döme Sanya

Mondjuk nekik nem ez a dolguk. Gergőê a labdaszerzès, Gazdagè nem tudom, mi… A góllövés nem, és ennek tökéletesen meg is felel: nem is lő, nem is fejel…

CSAKA
5 éve
Reply to  Tozso_ferguson

Hol van a kedvencem???????

Atman
Atman
5 éve

Szerintem ez az akadémiai rendszer úgy sz@r ahogy van.
1. Nem tudunk hiány posztara nevelni.
2. Az U csapatok játékrendszere jellemzően nem kompatibilis a nagy csapatéval. (hogyan is lehetne, ha évről évre más a nagy csapat edzője akinek fingja sincs az utánpótlásunkól.
3. Ha nincs komoly verseny 1-1 posztra, soha nem tanulnak meg küzdeni.
4. Egy 18 éves játékos nálunk úgy néz ki mintha folyamatos diétán lenne.
5. Nem érzem az U szakmai stábban az atütő erőt, arra ha pl. Egy felnőtt csapatos edzőt elküldenek akár csak ideiglenesen is, de át tudná venni a helyét. (ez természetesen szubjektív megérzésem).

Döme Sanya
Döme Sanya
5 éve
Reply to  Atman

Szerintem az úgy szarnál, azért egy kicsivel még szarabb.

bendeguz1909
5 éve

Kamber:
„Nem voltunk úgy ott a pályán, nem volt olyan a koncentráció, mint az elmúlt években.”

https://www.m4sport.hu/videok//a-honved-csapatkapitanya-szerint-az-hianyzik-a-csapatbol-ami-az-utobbi-evekben-jol-ment

áfonya bácsi

Biztos vagyok benne, hogy este 8-kor már nem lesz három nullapontos csapat az nb1-ben (igaz, csak azért, mert a Kaposvár és a zete egymás ellen játszik) .

CSAKA
5 éve
Reply to  áfonya bácsi

Ne izgulj! David (Davide támogatásával) ma tovább javít az egyeseket elborzasztó statisztikáján..?
“A kispestiek csatára, David N’Gog öt gólt ért el csapata legutóbbi öt bajnokiján, és mindegyik alkalommal szerzett legalább egy „kanadai pontot” (gól vagy gólpassz).”

bendeguz1909
5 éve

Nem tudom, mennyi lesz a mai eredmény, szerintem megtippelhetetlen.
Debrecen is erősödött, mi is erősödtünk, de nálunk elég rosszul nézett ki az első három forduló. Legutóljára valahogy az erőt sem éreztem a csapatban..

A döntetlen lenne a legreálisabb tipp szerintem.

Sch777
Sch777
5 éve

Kicsit más , de mennyit számít egy edző bátor döntése

https://index.hu/sport/kajak-kenu/2019/08/24/harry_redknapp_innovacio_modric_bale/

Kertész Péter
Kertész Péter
5 éve

Nah… Megvettem a zsugákat – bőven zöldellt még a lelátó, persze a helyszínen jegyet vásárlók tömegeit a rendszer nem jelzi ;)
Úgy megyek ki, hogy engem ma csak kellemes meglepetés érhet, minden egyeben túl vagyok a 3 bajnokin és a 4 EL meccsen látottakkal.
Csak A Kispest! :)

cs cs
cs cs
5 éve

Valószínű ezt az idényt (remélem csak még) elengedték a tulajok, lehet tudják, hogy nem lesz kieső a bővítés miatt… á az nem is lehet, akkor már úgy kellett volna kiírni a bajnokságot, szóval ha ennyire nem akarnak jó játékosokat igazolni akkor az erre utal, gondolom várnak a sérültekre, meglátják utána milyen lesz a csapat, és lehet majd a következő idényben erősítenek.
Csak addig meg nehogy kiessünk.

pppalika
5 éve
Reply to  cs cs

Mivel a versenykiírásban nem szerepel a bővítés, nem lehet megtenni. – Korábban is erre hivatkoztak.

bendeguz1909
5 éve
Reply to  pppalika

Nem is tartanám jó ötletnek..
Tízmilliós szegény országban a 16 csapat túl sok.
Anglia 50 milliós, Franciaország 60, Németország 80.. Ott érthető, hogy 20 csapat van.
Hollandia 17 millió lakos, 18 csapat
Belgium 11 millió lakos, 16 csapat, de ezek az országok gazdaságilag erősek.

Görögország 10 millió lakos, idén változtattak, 16 helyett 14 csapat, az első hat helyezett play-off rendszerbe játszik
Svájc 8,5 millió, 8 csapat
Svédország 10 millió, 16 csapat
Dánia 6 millió, 14 csapat, play-off rendszer
Szlovákia 10 millió, 12 csapat
Csehország 10 millió, 16 csapat
Bulgária, 7 millió, 14 csapat
Norvégia, 5 millió, 16 csapat
Finnország, 5,5 millió, 12 csapat
Ausztria 8,7 millió, 12 csapat

CSAKA
5 éve
Reply to  pppalika

Szerintem volt már rá példa, de lehet hogy rosszul emlékszem.

CSAKA
5 éve
Reply to  cs cs

Ezt miből állapítottad meg így 3 forduló után?

Live
5 éve
Reply to  cs cs

Nem hallottam, hogy lenne letszam bovites, de sztem boven eleg a 12 csapat.

immortalis blog
immortalis blog
5 éve

Sajnos nagyon rossz érzéssel várom az esti meccset.

Ha ma nem virítunk három pontot, véglegesen beragadhatunk, és a kiesés ellen fogunk küzdeni.

CSAKA
5 éve

Nekem viszont jó érzéseim vannak, mert nyerni fogunk egy küzdős, hajtós fordulatos meccsen! A játékosaink keményen oda teszik magukat, hajtanak mint a vesztés és a szerencse is velünk lesz, ami meghozza az eredményt!?
(Csak azért nem “sima” győzelemet írok – pedig agyament módon ezt érzem – mert azt még nem érdemeljük meg..?)
CSAK!! Mindenki a stadionba!! ?
Ui.: és a hazaiba csak az jöjjön aki a Honvédnak szurkol, a varjaknak még a vetésen a helye..?

kgyula
5 éve

Sosem szabad kihagyni a számításból a szerencsét. Emlékezz a litvánok elleni itthoni meccsre, ami majdnem 4-0 lett… :)

papparam
5 éve

Én egy pontot is elfogadnék most… Mindegy, csak törjük meg ezt a spirált valahogy.
Remélem nem kezdik majd a játékosokat szidni, ha szarul megy, vagy netán bekapunk egy gólt, az nem segítene.

CSAKA
5 éve
Reply to  papparam

Ezért írtam, hogy csak az jöjjön a hazaiba…

bendeguz1909
5 éve

Az egykori sztárjátékos, Larsson 5-ből 4-szerk kapott ki és még a kupából is kiesett a csapatával… De a szurkolókat akarják kivizsgáltatni, mert szídni kezdték :D :D
https://www.m4sport.hu/kulfoldi-foci/cikk/2019/08/23/szurkoloi-szidalmazasok-miatt-mondott-le-henrik-larsson/

Mi lenne Larssonnal Kispesten? :D

Kermon
5 éve

Holnapi meccsről annyit, hogy nehéz lesz, mert még egy Grófunk sincs a Herczegék ellen. Tartok tőle, hogy nem holnap lesz a fordulópont.
Picit beszélnék a jövőről. Számomra a hét legszomorúbb videója Kamberé volt, az NSO-s. Gyuri a maga egyszerű tört magyarságával elmondta azt, amire sajnos már mi is gondoltunk. Ezek a fiatalok fejben nem elsőosztályú labdarúgók (tartok tőle, hogy másodosztályúak sem). Kitehetjük a vitrinbe az utánpótlás bajnokság eredményeit, de ettől még nem lesz olyan klubmodellünk, ami az utánpótlásra épülne.
Biztos vagyok benne, hogy nem Pisont fogja őket megtanítani gondolkodni az NB III-ban, akkor már rég késő. Nem tudom, hogy az utánpótlást irányítók mennyire szent tehenek (pl a német mester), de az ügyvezetés helyében sürgősen felméretném az akadémia jelenlegi képzési modelljét egy külső szakembergárdával. (Pl Dárdai éppen nyaral, biztos lenne egy-két ötlete, hogy miért ilyen gyengék a felnőttkorú magyar labdarúgók.) Ontanunk kellene a tehetségeket, de legfeljebb NB II-es szintig jutunk. Lehet azzal jönni, hogy nem játszatja a fiatalokat az első csapat mestere, és ezért nem épülnek be, de könyörgöm: az elmúlt években Tömösvári, Herjeczki, Banó, Kovács Nikolasz, Májer, Cipf és Temesvári is megkapták az esélyt. Melyikre mondanátok nyugodt szívvel, hogy ha még 10 meccset kapott volna, akkor már kiszorította volna valamelyik felnőtt játékost? Valami nem stimmel az biztos, illetve az is tuti, hogy ez nem Supka-Sannino-EVDM vagy Rossi hibája.

Kermon
5 éve
Reply to  Kermon

Már csak az a kérdés, hogy milyen NB I-es. Saját jogú vagy kvóta NB I-es. (értsd: nincs jobb, de legalább magyar)

bendeguz1909
5 éve
Reply to  Kermon

Hát, ez az.. .:D Hol van legalább az az 1-2, aki mondjuk egy német, olasz bajnokságig eljut?

bendeguz1909
5 éve
Reply to  bendeguz1909

Ami durva,hogy Schön már az MTK-ban az nb2ben is csere.. Utóbbi két meccsen be sem cserélték

Kropacsek Jani
Kropacsek Jani
5 éve
Reply to  bendeguz1909

A Schönnel egykorú(18) Babninszky ellenben rendre beáll csereként sőt már gólja is van. Focizni nem nagyon tud és nála is kijön amit Ka(ne)mber mondott a fiatalok gondolkodásáról, de valami eszméletlenül gyors a srác. 10 méteren 20-at ver bármelyik védőre. A kis Bogesz meg tömi is labdákkal. Babály Lacira emlékezet kicsit. Ő futott le bárkit csak a labdát is rendre elhagyta.

Live
5 éve
Reply to  Kermon

Sokan hulyenek fognak nezni, de ha Bano jatszott volna folyamatosan amiota elkezdtek jatszatni az elso csapatban, biztos vagyok benne hogy kiemelkedne itteni szinten. 1 ev alatt konkretan rosszabb lett mint volt szerintem.

bendeguz1909
5 éve
Reply to  Live

Ugyan…
Az a srác, akit pár napja említettem, a Szabó Máté a Budafokban, ő konkrétan 20 évesen idén kapta meg először az esélyt felnőtt csapatban…
.. és kiemelkedően teljesít meccsről-meccsre.
Valaki, akinek nem súlyos sérülés hátráltatja a karrierjét, folyamatosan felnőttekkel küzd, nem lesz gyengébb játékos egy év alatt.

Egyébként nemcsak ő az, aki jó kezdés után visszaesik, hanem pl. Kis Tamás is, aki ugyanakkor tűnt fel, mint Banó, de az utóbbi egy éve jóval gyengébben sikerült

bendeguz1909
5 éve
Reply to  bendeguz1909

Tudtam, hogy mániákusan megint ezt akarod kihozni ebből, de szakmailag teljesen nonszensz, amit írsz.

1. Banót sokan már akkor is kritizálták, amikor játszott Supkánál 2018 tavaszán.
2. David Beckham 20 évesen még az angol harmadosztályban játszott, mégis kiemelkedő klasszis lett belőle.
3. A lövőtechnikája valakinek, hogy a taccsvonalon túlra, vagy társhoz íveli a labdát, nem azon múlik, hogy valaki csak 19 évesen kerül be a csapatba, vagy 18 évesen már ott van.
4. Amíg Supkának voltak eredményei, addig Sannino Banóval egyelőre a kiesés felé száguldozik a csapattal.

Kermon
5 éve
Reply to  bendeguz1909

Az lenne a kérdésem, hogy ha elszakadunk a konkrét játékosoktól, akkor
1. Mit gondolsz Kamber nyilatkozatáról, illetve
2. általában szerinted rendben van az, amit MFA teljesít a magyar labdarúgás felé? (az U bajnoki címeken túl)
3. Miben nyújt többet az MFA, mint korábban (pl Bárányosék idejében) a Honvéd utánpótlás?

bendeguz1909
5 éve
Reply to  Kermon

Erre konkrét válaszom van:

Bárányosék idejében a futballvilág még sokkal kisebb volt, mint most.
Akkoriban ha 1-2 Tarlue vagy Moses idetévedt, már nagy szó volt. Manapság már az utolsó nb1es csapatban is játszik legalább féltucat afrikai, dél-amerikai is.
Tehát egyre nagyobb a konkurencia.

Szerintem kb. 3 éve kezdhették el megújítani az akadémiánkat, amíg a 8-10 éves kisgyerekekből felnőtt lesz, az még kb. 7 év.

Kermon
5 éve
Reply to  bendeguz1909

Értem, hogy manapság sok a külföldi, mégis Bárányosék simán kiszorították volna az idetévedt afrikaiakat (ha lettek volna)
Ha 3 éve kezdődött alulról a reform, akkor még 7 évig nem keresem a kezdőben az akadémistákat. :D Mit jelent a megújulás? Új módszerek, jobb képzés? Megtanítják gyorsan gondolkodni a fiatal játékosokat?
Ezek szerint Hemi és az új tulajok által belengetett aranykorosztály még a régi képzést kapta, tőlük még csak kvótafiatalra számíthatunk.

bendeguz1909
5 éve
Reply to  Kermon

Nem teljesen. Az igazi javulás akkor lesz, ha a legfiatalabb korosztály kap jó szakmai képzést már, ez hiányzott a leginkább idehaza.
Viszont az akadémiai képzést kb. 2017től megújították, ráadásul idén télen mentek át a központba, most lettek normális pályák is, edzőterem, stb.
Tehát valamiféle javulást már ezekben a korosztályokban is látni lehet majd, én mintha azért látnék is.
Nem hinném, pl. egy Coulibaly vagy egy Sidibe simán gókirály lett itthon és Danilo is az lett volna, ha nem igazol el 2013 januárjában (16 meccs, 14 gól)

medvepuszi
medvepuszi
5 éve
Reply to  bendeguz1909

A nagyobb konkurenciát (végképp kinyílt határok) aláírva is kicsit vitatkoznék veled. 12 év alatt még nem jött ki egy olyan tehetség sem, mint volt Bárányos, akiért sokan a tarcsimeccsekre jártak az nb1 HELYETT! Aki nem Tarlue-k, hanem Pisont és Illés helyett követelt helyet magának az akkoriban azért elég pofás első csapatban. De vágom, extra tehetség vagy beesik, vagy nem a szórásba, meg aztán ma már egy ilyet úgyis elhülyít a menedzsere 16 évesen külföldre, még a profi szerződés előtt. De olyan közepesen tehetséges, viszont piszkosul erőszakos, akaratos, rámenős, vagány egyéniségeket se látok, mint amilyeneket „gyártott” sorban Vági Pista bá: Orosz, Horváth F., Mátyus, Tóth M., Torghelle, Kabát, Faragó, Szalai stb… Tudom, más azóta a foci, más az élet, mások a gyerekek is, de valahogy nem hagy nyugodni, hogy jó átlagot akarnak termelni az MFA-n, és nem azokat választják ki, akikben valami extra van. Másban talán picit gyengébb, de az erőssége kiemelheti a szürke átlagból. Biztos nagyon jól képzett szakemberek dolgoznak az akadémián, de van olyan köztük, akinek az ilyesmihez van szeme?
Amúgy én is örülök, hogy már jobban figyelnek az akadémia előtti korosztályokra, és hogy Scherr szerint nagyobb hangsúlyt kapnak az egyéni képzések. De nem értem, miért volt máshogy 8-10 évig. Ki a rossebet érdekli, hány U-akárhány nyer aranyat, ha az lenne a lényeg, hogy korosztályonként csak egy-két igazán jó kölyök kerüljön az első csapathoz? :(

bendeguz1909
5 éve
Reply to  medvepuszi

Ilyen egyéniségek már sehol nem jönnek ki.
Maga a foci változott meg..
Del Pierok, Zidaneok sincsenek már, mindenki egy játékrendszer elemeként épül be a csapatba, ráadásul a technikásabb, de lassabb játékosok kora is lejárt már, ezért van válságban pl. az olasz foci.
(Vialli, Signori, Vieri, stb. az ilyenek eltűntek a futballból)

Lanzafamének is ez volt a problémája, hiába volt technikás, mivel lassú, ezért már nem tudott úgy megragadni a Juventusban, mert új típusú játékot játszanak a legjobb csapatok.

Sch777
Sch777
5 éve
Reply to  bendeguz1909

Egyetértek , de azért ne felejtsük , hogy minden jobb csapatban van azért egy játékos ,akire azt mondják meccseket tud eldönteni. Nálunk az a probléma , hogy mindegyik fiatal talán azt gondolja ö az a kiválasztott ( tisztelet a kivételnek ). Alázat és magabiztosság, a kettő , ha tudod ki vagy, megfér egymás mellett, szerintem erre célzott Kambi.

papparam
5 éve
Reply to  medvepuszi

Ez a ” sokan a tarcsimeccsekre jártak az nb1 HELYETT” igen Moldovásra sikeredett túlzás, persze pont ezért tetszik. :)

Egyébként egyetértek, legyen a vagányság, akarat, elhivatottság, szorgalom megléte legalább olyan fontos szempont egy-egy kiválasztásnál, szűrésnél, mint a jó labdaérzék, vagy bármi más.
Sokszor mondják, hogy vannak nem megtanulható képességek, meg vannak fejleszthetők, erőnlét, izomzat, részben technika, stb., úgyhogy abban könnyű fejlődni. Csakhogy a fejleszthető képességek fejlesztéséhez a fenti, szintén nem megtanulható tulajdonságok megléte szükséges. Hiába mondod valakinek, hogy „akarnod kell”, „szorgalmasnak kell lenned”, mert valaki vagy elhivatott, szorgalmas, vagy nem. Ez belülről jön.
Valószínűleg ezek pont azok a tulajdonságok, amik ha nem is vele születettek, de nevelés függvényei és egész kis korban alakulnak ki.

Live
5 éve
Reply to  bendeguz1909

3 eve ha elkezdtek akkor mar 17 evesek ez akademistak. 14 eves kortol indul az akademiai rendszer tudtommal.

Prof.
Prof.
5 éve
Reply to  Live

nem, már a legkisebb kortól, 7-8 évesek is vannak az akadémián

pppalika
5 éve
Reply to  Live

Már Hemiék is azt ismerték fel, hogy későn kezdjük. Sok helyen – szerencsésebb országokban – már rájöttek, hogy nem feltétlen a bentlakásos intézményeké a jövő.

tradnar
tradnar
5 éve
Reply to  Kermon

Menj ki egy nb3-ra…. Az összes gyerek tetovált, és zselézett. Meccs után pedig átöltözik dolce gabanába.

Totális egyetértés, ezek a mai gyerekek már úgy sztárnak érzik magukat, hogy bármit leraktak volna az asztalra nemzetközi szinten. Attól még hogy egy mezt felvesz valaki, de edzés után nem marad kint gyakorolni, ahogyan azt akár mi tettünk annak idején, hát hogy klasszikus idézzek „kurva gyenge”

tradnar
tradnar
5 éve
Reply to  tradnar

Ez nem csak itt jellemző. Vannak olyan cégek, ahol a felvett „menedzser” az első hónapjaiban különbőzö osztályokra megy ahol adott esetben kávét főz az ott dolgozóknak, és bármilyen furcsa (főként a fiataloknak), ezzel csak tiszteletet és alázatot tanulnak.. Áh, sajnos az a baj, hogy ehhez a klubnak is szükséges lenne ezt átvenni, de félek ez nem fér bele a „nívóba” :(

zolee
5 éve
Reply to  Kermon

Mint korábban leírtam, sajnos nem elég az akadémiai képzés, ha gyereket nem készíítik fel szülők, mentálisan az életre, márpedig legtöbb gyerek el van kényeztetve, házasságok fele válással végződik, gyereknek nem marad apa minta stbstb..Hozzájön hogy iskolákban a testnevelés béka segge alatt van, továbbá a pedagógia is, így kerülnek gyerekek akadémiára hiába van esetleg 10-ből 3 alázatos, megfelelő morálú gyerek a másik 7 lehúzza. Szóval arra ne számítsunk hogy itt ontani fogjuk tehetségeket, annak is örülni kell majd ha 5 évente kijön 2-3 NB1-es játékos…
Sajnos nem az akadémia a jövő aki ezt nem látja ennyi idő után az sosem fogja látni…

papparam
5 éve
Reply to  zolee

Az akadémiai képzés nem rossz, nem az tehet azokról a dolgokról,amit leírtál, ami egyébként nagyon igaz, az a fő gond.

papparam
5 éve
Reply to  zolee

Akkor tovább lehetne boncolgatni: hogyan keletkezett annyi rossz társaság?
Hát nyilván úgy, hogy ők is rossz társaságba keveredtek. A kör bezárult. :)

Döme Sanya
Döme Sanya
5 éve
Reply to  Kermon

Semmivel.

immortalis blog
immortalis blog
5 éve
Reply to  Kermon

Mi a baj azzal, ha valaki „tetovált és zselézett, meccs után meg átöltözik dolce gabanaba”? Én nem látom az összefüggést.

papparam
5 éve

Nyilván nem azt jelenti, hogy aki „tetovált és zselézett, meccs után meg átöltözik dolce gabanaba” már nem lehet egészséges, normális mentalitású, de azért az, hogy a nagy többségnek ezek a külsőségek ennyire fontosak, megmutat egyfajta értékrendet, általános mentalitást.

Döme Sanya
Döme Sanya
5 éve

Én látom. Nyálas. Itt volt egy cserkész találkozó a közelünkben. A német cserkész fiatalok 185 190 cm és izmos. A magyar cérnametélt vagy kisgömbőc alkat.

TSV
TSV
5 éve
Reply to  Kermon

Nem a tetoválásai az van a baj hanem azzal ,hogy sorban állnak érte !!!! Nem kell küzdeni nem kell megszakadniuk 13 évesen mindent elértek ! A szülők otthon úgy viselkednek a gyerekkel mintha MÁR Messi lenne. Vicc az egész . Voltunk Magyarországon a gyerekem focicsapatával egy tornán , a szülők úgy beszéltek a gyengébbnél gyengébb gyerekekről mint az Istenről ! Ott hagyjak a munkahelyet és majd a gyerek ! Vicc vicc vicc . Ez a véleményem .

bendeguz1909
5 éve
Reply to  bendeguz1909

Én nem mondanám annak. Szerintem ha tud javulni a következő 1-2 évben, stabil nb1es játékos lehet belőle.
Nagyon gyengének az nb1hez egy Kapacinát mondanék, vagy egy Herjeczkit

Highlanders
5 éve
Reply to  bendeguz1909

Az. Csak a latabár félék szerint jobb a Vadinál. És most esküszöm, hogy nem a latabárutálat mondatja ezt velem. A gyerek semmit nem tesz hozzá a játékunkhoz. Magam részérol nyugodt vagyok, mert ezt már 2 éve hajtogatom. Van akinek később jön le, van akinek meg soha, ahogy látom.

valaki
valaki
5 éve
Reply to  Highlanders

Rajtad kívül itt nem hazudik senki tata!Emlékszem rá én is meg sokan mások is miket mondtál amikor a Vadócz megjött!Mindig próbáltam az ilyen kétszinű hazudozókat kerülni egész életemben mint te!

meosz
meosz
5 éve
Reply to  valaki

„tata”
Voltál már olyan, hogy valaki pofán vert egy jobbossal??
Nagyon kiérdemelnéd már itt a blogon való ténykedésed alapján, Highlanders

Pelso
Pelso
5 éve
Reply to  bendeguz1909

a hollandnál , bal futóban nem volt rossz, gólpasszai voltak

Kermon
5 éve
Reply to  Pelso

Nálam a Banó és futó fogalmak egy oximoront alkotnak.

Pelso
Pelso
5 éve
Reply to  Kermon

ez lehet h tök jól hangzik…de volt olyan játékrendszer, amiben a csávó nem volt ilyen szerencsétlen, mint az idén, amit látni tőle.

tevepata
tevepata
5 éve
Reply to  Pelso

Mert védekező kp-t játszik. Kesztyűs nem tudja játszani így Banóval játszatják. Az a poszt tőle is kurva messze van.

Pelso
Pelso
5 éve
Reply to  Pelso

ja…bocs, ha a mellette szóló érvek nem játszanak, akkor nem zavarok be a diskurzusba. :)

tevepata
tevepata
5 éve
Reply to  bendeguz1909

Pedig nagyon sokat erősödött nyáron. Nagyon jó lett a test felépítése. A párharcokba már nem vesztesként megy oda.
Én eddig írtam le, idén meg látok benne valamit.

Highlanders
5 éve
Reply to  Live

Ne kerulgessuk a forró kását! A Bano gyerek ügyes ugyan, de csak akkor használ nekünk, ha elcseréljük a Bobálra.

SZabó Tibor
5 éve
Reply to  Highlanders

EGYETÉRTEK!!

A bajnokcsapatban a középpályán Gazdag,Hidi Zsótér játszót (Koszta,Nagy nem fért be).

októberes
5 éve
Reply to  SZabó Tibor

Lehet, de nem ártott sokat a csapatnak, hogy az utolsó fordulókban Nagy játszott Hidi helyett, és azért Kosztát is be-be rakták, talán ő volt az utolsó, aki 3 gólt szerzett nálunk 1 bajnokin. Az utolsó 5 meccset nyertük, akkor nagyrészt ők kezdtek.

tradnar
tradnar
5 éve
Reply to  októberes

Az volt az a pont, ahol ha Zsótért kifizeti Hemi bá’ illetve marad Rossi, akkor .. Nade most már mindegy

Pelso
Pelso
5 éve
Reply to  tradnar

most már sajnos mind1, csak nem árt néha látni, hogy hol indult el az amortizáció, aminek talán a végéhez értünk végre…de most látszik durván, hogy mi maradt a bajnokcsapatból…2 öreg + pár sérült+ a visszatérő Lanza

Zs.
Zs.
5 éve
Reply to  SZabó Tibor

Hidi egy kalap szar volt mindig is, te pedig nyilvanvaloan elfogult vagy Gerivel, nagyjából nyilvanvalo is hogy miért, de azért azt meg áruld már el hogy ez akkor miért is csak az utso 5 meccsen volt így? Addig Rossi gyengiteni akarta a kozeppalyat?

Pelso
Pelso
5 éve
Reply to  Highlanders

Ez is benne van még a pakliban?

Ray
Ray
5 éve
Reply to  Pelso

Remélem nincs.

októberes
5 éve
Reply to  Highlanders

Volt már olyan játékos, aki jött a paksi tartalékból és bevált? Kezdődött Laczkóval. Bobálnál sem a bő 2 évvel ezelőtti formájával kéne számolni, mint ahogy a nálunk levő 2 nagy név sem azért van itt, mert ez volt a gyermekkori álma. Így is van már jónéhány játékos, akinél arra várunk, hogy majd egyszer eléri azt a szintet, amiért idehoztuk. Téged idézve: ez a Budapest Honvéd, b… +!

Pelso
Pelso
5 éve
Reply to  októberes

Azért nem ugyanaz a kategória… Bobál is rosszul döntött, amikor nagy okosan lelépett, de már megbánta szerintem.
2 éve a bajnok védelem egyik stabil pontja volt, itt azért lehetne mire építeni, nem Laczkó vagy Egerszegi eset!

Laca
5 éve
Reply to  Kermon

Havassi Mozgássérült SE?

Zoltán Kertész
Reply to  Kermon

Minek Gróf? A Király nem elég??

Highlanders
5 éve
Reply to  Kermon

Az lesz. Ahogy mondod. Csak ne nálunk játszanak. Túlságosan nagy falat nekik a Bp. Honvéd .Akárcsak a Gazdagnak meg a Nagynak!

Kovács Hunor
5 éve
Reply to  Highlanders

Ki felelne meg neked a középpályára,mondjuk Magyarországról? Vagy inkább,milyen középpályát raknál össze az nb1-ből?

Highlanders
5 éve
Reply to  Kovács Hunor

Pátkai, Vadócz, Lanza, Varga J.

Kovács Hunor
5 éve
Reply to  Highlanders

Értem.
Pátkai,Varga elérhetetlen,Lanzát sztem középpályán nem lenne szerencsés játszatni.
Vadócz nagyon kellene,ebben egyetértünk.
De azon kívül,hogy olyanok megfelelnének nekünk,akiket biztosan nem tudunk idehozni,a talán leigazolható Vadócz mellé nem nagyon tudnánk tenni Gazdagtól és Nagy Gergőtől jobbat.
Emlékezz rá tavaly ez a hármas mennyire dominálta a középpályát,aztán abból a pár meccsből alapoztuk meg az egész idényünket(amíg Vadi is itt volt).

Kermon
5 éve
Reply to  Highlanders

Ezek mind 30 felett vannak. Jövőre nézve nem sok jót jelent. Husztival teljes lenne a nyuggerklub.

Highlanders
5 éve
Reply to  Highlanders

Akiket felsoroltál, plusz akiket én, kutyaütő mind egy szálig.Ezek sem az 50’s, sem a 60’s, sem a 70’s, sem a 80’s, sem a 90’s években nem fértekl volna be, nemhogy a B, hanem a D, Dzs csapatunkba sem! Ma, a Lanzán meg a Hatirán kívül, mind tökhülye a játékhoz. Ui. :Bano, Gazdag, Nagy G. még a W-be se.

kgyula
5 éve
Reply to  Highlanders

„az Aranycsapatot simán verné a mai válogatott..”

A kocka alakú labdához szokott, 90 feletti embereket tekintve ez igen valószínű…

Paulik István
Paulik István
5 éve
Reply to  Highlanders

Az Aranycsapat és kortársai valamint az őket követő korosztályok néhány tagja /Sándor, Göröcs, Albert, Tichy, Fazekas, Kocsis L, Farkas János, Sipos Ferenc, Mátrai elnézést kérek azoktól akiket kifelejtettem/ a játék és a nézők iránt érzett alázat mellet tudták azt amit született tehetségnek hívnak a ma szükséges megtanulható elemeknek is birtokában voltak. A ma játszók a megtanulható dolgokat és az alázatot sem mutatják. Egyébként az eredmények úgy klubszinten, mint a válogatott tekintetében megmutatják a nemzetközi viszonyítást.

Kropacsek Jani
Kropacsek Jani
5 éve

comment image

A kieső csapatokra ezek az Oddsok. Durva, hogy mi vagyunk a legesélyesebbek a szorzók alapján.

bendeguz1909
5 éve
Reply to  Kropacsek Jani

Mindeközben a Transfermarkt szerint a Honvédé a 3. legértékesebb játékoskeret:

Ferencvárosi TC Ferencvárosi TC Hungarian Champion 18/19 29 27,1 16 20,40 Mill. € 703 Th. €
MOL Fehérvár FC MOL Fehérvár FC Hungarian cup winner 18/19 27 27,4 13 19,98 Mill. € 740 Th. €
Budapest Honvéd FC Budapest Honvéd FC 30 26,7 14 9,58 Mill. € 319 Th. €
Puskás Akadémia FC Puskás Akadémia FC 29 24,8 14 9,33 Mill. € 322 Th. €
Debreceni VSC Debreceni VSC 31 24,7 6 7,88 Mill. € 254 Th. €
Paksi FC Paksi FC 32 27,6 0 6,48 Mill. € 202 Th. €
Mezőkövesd Zsóry FC Mezőkövesd Zsóry FC 27 26,1 9 6,40 Mill. € 237 Th. €
Diósgyőri VTK Diósgyőri VTK 34 24,1 11 6,38 Mill. € 188 Th. €
Újpest FC Újpest FC 21 25,0 12 5,88 Mill. € 280 Th. €
Kisvárda FC Kisvárda FC 24 27,9 16 5,33 Mill. € 222 Th. €
Zalaegerszegi TE FC Zalaegerszegi TE FC 23 25,7 6 4,70 Mill. € 204 Th. €
Kaposvári Rákóczi FC Kaposvári Rákóczi FC 26 26,3 3 3,78 Mill. € 145 Th. €

Ennyire elől még 2017ben sem álltunk…

Kermon
5 éve
Reply to  bendeguz1909

Kesztyűs hogy megdobta! :D

zolee
5 éve
Reply to  Kropacsek Jani

DVTK maximum téttel :) Kaposvárra is sok az 1,7 :)

bendeguz1909
5 éve

Jó a Czibor – írás a honlapon.. Érdekes, hogy róla „szeretünk” keveset emlékezni és jobban kötődik sokszor a fradisták lelkéhez. Pedig azért így-úgy, de legjobb éveit nálunk játszotta.

Zagreus
Zagreus
5 éve

Vagy nyerunk, vagy vesztunk! Meg esetleg lehet dontetlen is!

bendeguz1909
5 éve

Hanta merre van?
Hiányzik

Kovács Hunor
5 éve
Reply to  bendeguz1909

Jaj,ne már basszus.
Ilyenkor a fejemet fogom komolyan…

kgyula
5 éve

Azért remélem, Sannino mester tudja, hogyan. A Várda elleni meccs utolsò harmada azt mutatja, hogy csak nem mindegy, kiket küld pályára. Jó lenne, ha elfelejtené a szurkolók által preferált, „mindenkinéljobbmertittnevelkedett” minősítésű szürkéket…

cs cs
cs cs
5 éve
Reply to  kgyula

Az a szakasz már nem igazi erőfelmérő, mert akkor már az ellenfél nem akart semmit csak védekezni, mint ahogy a Paks is, mondjuk ezektől függetlenül Hatira nálunk magasan a legjobb irányító, kritika a többiekre.
Még esetleg Lanza tudna irányítani (én mondjuk nem raknám oda), és halkan mondom N’Gog, ebbe mondjuk nem vagyok biztos.

kgyula
5 éve
Reply to  cs cs

Azért az, hogy Hatira beállásával értelmet nyert az a fogalom
hogy középpályás játék, nem a várdaiaknak volt köszönhető.

bendeguz1909
5 éve
Reply to  kgyula

Attól függ, mit nevezünk középpályás játéknak…
Ha elsősorban azt, hogy a középpályásunknak az ellenfél támadásait lelassítania, megszűrnie kellene, jelentős futómennyiséggel minél több párharcban részt kéne vennie, védekező helyezkedésével az ellenfél passzjátékát el kellene hárítania, stb., akkor sajnos Hatira még messze van a hasznostól.

Döme Sanya
Döme Sanya
5 éve
Reply to  bendeguz1909

Egy éve hiányzó irányítóról van szó.

bendeguz1909
5 éve
Reply to  Döme Sanya

Nincsenek már irányítók a mai futballban. Egy sima középpályás olykor védekező, olykor támadóbb pozícióban.

Döme Sanya
Döme Sanya
5 éve
Reply to  bendeguz1909

Nekünk tuti, hogy nincs. Gazdag, és Nagy támadó? Nem hiszem.

bendeguz1909
5 éve
Reply to  bendeguz1909

… arról nem is beszélve, hogy tavaly két kulcsmeccsen játszott igazán jól (MTK, Fradi), két kulcsmeccsen azonban végzetes hibákat követett el (Újpest – kihagyott helyzet, Vidi (kupadöntő) – elveszített labdák)

kgyula
5 éve
Reply to  bendeguz1909

Középpályás játékról akkor beszélhetünk, ha amellett, amiről írsz, a támadásokban is részt vesz ez a csapatrész. Egyik eleme sem nélkülözhető. Csak meg kell találni mindegyikhez a játékosokat. Hatira nyilván nem fog annyi labdát szerezni, mint Nagy Geri vagy Kesztyűs (akire a „szegény ember Gerije” kitétel legalább olyan ostoba, mint amilyen sèrtő), viszont előbbiek Gazdaggal meg Banóval sokasítva sem fognak soha fazont adni a támadásoknak hogy a góllövésről már ne is beszèljünk. Szóval mindenkit arra a szerepre, amire kêpes…

bendeguz1909
5 éve
Reply to  kgyula

Hát ez az… Nem rakhatod ki a rakkolós játékosokat, sőt a rakkolós játékosok fontosabbak, mert az eredmény a védekezésen alapul.
Ezért amíg Hatira csak a labdát várja, ráadásul – ugyan valóban jobban passzol – amíg ott is kihagy helyzeteket a támadásoknál, biztosan nem hasznosabb, mint pl. Gazdag, aki a futómennyiségével a csapat sebességét és motorját adja

bendeguz1909
5 éve
Reply to  bendeguz1909

Modric simán Nagy Gergő stílusa (a szint most más kérdés). Modric is nagy hangsúlyt helyez a védekezésre is, ahogy amúgy Kroos is.
Nincs olyan támadókp. már, aki szinte csak a támadásokkal van elfoglalva.

Blaser Ferenc
Blaser Ferenc
5 éve
Reply to  cs cs

Igen N’Gog nagyon jól forgatott és osztogatott, amikor visszább helyezkedett, de szerintem irányítóként inkább Hatira… viszont kellene egy igazi erőcsatár, hogy legyen aki megtartja és visszateszi a labdákat, ad absurdum begyötri 5 védő között a győztes gólt

Zagreus
Zagreus
5 éve
Reply to  Blaser Ferenc

Hatiraval kivulallokent nekem az jott le hogy nem voltak O szerinte minosegi tarsak. Na most valamit szerintem azert javultunk majd Lanza ad neki ket maflast hogy tudja hol a helye Kambi meg ket pofont aztan elkezd jatszani. Hatiranak szerintem jot tett Lanza visszaterese! Nem?

kgyula
5 éve
Reply to  Blaser Ferenc

Isten őrizzen az erőcsatártól, mert a kurva életben nem szokik le a csapat a rohadt, primitív, felívelgetős szar stílusról, és nem tanul meg passzolni, labdát járatni és -birtokolni.
Inkább, aki nem labdabiztos, hogy képes lenne a gyors passzjátékra, azt a korábbi érdemeire tekintet nélkül ki kell szórni a csapatból. Ha kiesünk, akkor is, mert ezzel a buzi felívelgetéssel úgyis az lesz. Mert senki nem játssza már ezt a gyökér játékot.

Blaser Ferenc
Blaser Ferenc
5 éve
Reply to  kgyula

Mondjuk, ja erre nem gondoltam, de akkor is kellene valaki előre

bendeguz1909
5 éve
Reply to  kgyula

De pl. Atletico Madrid

CSAKA
5 éve
Reply to  kgyula

Ezt akartam írni. ? Hányok a megtartom visszapasszolom játéktól!!!

bendeguz1909
5 éve
Reply to  Blaser Ferenc

Baromira nem kellene…
Baloldali játékosra lenne szükségünk és középső védőre, azzal óriásit javulnánk

kgyula
5 éve
Reply to  kgyula

Mondjuk valóban tökmindegy, hogy nyerünk csak nyerjünk….

nagyondühös
nagyondühös
5 éve

Nem vagyok nagyigényű, nekem a rákövetkező 29 is!

SZabó Tibor
5 éve

Megígértem magamnak,hogy csak pozitívan írok,még ha néha banálisnak tűnik is.

1.Nem hiszem el,hogy az edzésen vannak lébecolok és van aki pénzt fizet,hogy játszón
2.Szeretném a pillanatnyilag legjobb 11 játszón,(tudom,hogy Bánóért pénzt kapunk most akkor játszón ha nincs nála jobb). A csapat építés ideje nem most van,most muszáj győzni!!!!

Csak a Kispest!!!

Kermon
5 éve

@RW Challenge accepted: Ha jól láttam, 2017.05.04 és 2017.05.07 között volt utoljára három egymást követő RW poszt.

áfonya bácsi
Reply to  Kermon

2017 és 201 közt pedig egy komoly időutazás. :)

RW
RW
5 éve
Reply to  Kermon

Hahhh! A mágikus május!

(Már kezdem is szerkeszteni a jutalom DVD-t a szökőkutas performance-szal)

geo
geo
5 éve
Reply to  RW

comment image

janekzalan
janekzalan
5 éve

Tegnap beszéltem Feczesinnel. Nagyon jönne, haza akar jönni, és tényleg megkeresték a vezetők. De azt mondta, hogy fogalma sincs mit akar a klub, ő itt van és készen áll de nagy a csönd. Szijjártó meg benyögött egy klasszikus „mindent megteszünk” monológot. Gondoltam érdekességként megírom nektek.

Sanzi
Sanzi
5 éve
Reply to  janekzalan

Én + a Jézuskával és azt mondta, hogy jön dec.24én, +, hogy álljak le az LSD ről. ??

janekzalan
janekzalan
5 éve
Reply to  Sanzi

Nekem mindegy, hogy elhiszed-e :) de ezeket a nagyon jófejnek hitt megjegyzéseid szerintem nyugodtan tartsd meg magadnak a jövőre nézve.

Sanzi
Sanzi
5 éve
Reply to  janekzalan

Ne szívd mellre, csak a dabasi cimborák… Okéy?

RW
RW
5 éve
Reply to  janekzalan

Instant rutinkapusnak és/vagy Vadócz jellegű, IRÁNYÍTANI tudó középső középpályásnak nem akar monologizálni a derék külügyér, ahelyett, hogy hoznak egy tizedik csatárt?

zolee
5 éve
Reply to  janekzalan

Mondd meg neki, menjen a lilákhoz…

GazzaC64
5 éve

Offline ns Mutut irja lehetseges edzojeloltnek.

Döme Sanya
Döme Sanya
5 éve
Reply to  GazzaC64

Arab Emírségeknél van. Kacsa.

Döme Sanya
Döme Sanya
5 éve
Reply to  Döme Sanya

,meg különben is nekünk már csak egy román hiányozna.

Döme Sanya
Döme Sanya
5 éve
Reply to  Döme Sanya

Inkább egy tatu mint egy mutu.

GazzaC64
5 éve
Reply to  Döme Sanya

A ket csaj csak lefarasztana a fiukat ;)

Kovács Hunor
5 éve
Reply to  GazzaC64

Azok nemigen. :)

GazzaC64
5 éve
Reply to  Kovács Hunor

Kamu leszboszik voltak…

GazzaC64
5 éve
Reply to  Döme Sanya

Up edzo ott.

GazzaC64
5 éve
Reply to  GazzaC64

Errol ez jutott eszembe:https://youtu.be/BgSKP3tmezo

Laca
5 éve
Reply to  GazzaC64

Majd megkérjük Sinisa Mihajlovic-ot, hogy köpje le. :)

Laca
5 éve
Reply to  Laca

Mekkora bunkó vagyok. Most (hogy írtál) olvastam utána. Nem tudtam a betegségéről. Eszembe sem jutott volna humorizálni…
Sajnálom.

István Hereb
5 éve
Reply to  Laca

Hol írnak arról, hogy beteg?

István Hereb
5 éve
Reply to  István Hereb

Köszi, szerencsére félreertettem, azt hittem Csertői (is) beteg.

Kovács Hunor
5 éve
Reply to  GazzaC64

Ha valakinek az jut eszébe,hogy Mutu oldja meg a gondjainkat,az vagy iszonyatosan hülye,vagy nagyon rosszat akar a klubnak….
Ettől függetlenül,ha még egy vereséget összehozunk,akkor kell egy jó(!) kapus és egy Vadócz szintű középpályás,de mindenekelőtt magyar(!) edző,aki nem zsákbamacska. Pl Csertői(és nem vagyok a menedzsere még mielőtt valaki kitalálná).

GazzaC64
5 éve
Reply to  GazzaC64

Fowler lesz a masodedzo!

After
5 éve
Reply to  GazzaC64

Sebaj, Hidegkutiban megoldják sárgával ;)

áfonya bácsi

Dolcetti a Transfermarkt szerint június 30. óta már nem áll a Juventus alkalmazásában, hanem klub nélküli.
https://www.transfermarkt.com/aldo-dolcetti/profil/trainer/2252

Döme Sanya
Döme Sanya
5 éve
Reply to  áfonya bácsi

Hidd el Sannino nem rossz, csak mostanra alakulgat a keret a sérülések miatt.

Lassie Tizenkilenc
Reply to  áfonya bácsi

AZONNAL IDE!!!!!!!

Blaser Ferenc
Blaser Ferenc
5 éve
Reply to  áfonya bácsi

AzAldo-ját! :)

bendeguz1909
5 éve

Aldo Dolcettinek mindenki örülne (bár én emlékszem arcokra még az 1909.hu korszakból, amikor voltak, akik kritizálták), amúgy medvepuszi dobta fel, de a Juventusnál van.
Cristiano Ronaldo talán utolsó idénye, amikor megpróbálják a BL-t megnyerni. Szerintem emiatt ő ott fog még maradni, nyáron lesz esélyes, hogy elhozzuk. (Hacsak nem lesz rosszba Sarrival.)

medvepuszi
medvepuszi
5 éve
Reply to  bendeguz1909

Nincs már ott, Allegrivel együtt távozott a stábja is. Azért is írtam, bár szerintem ő nem lesz vezetőedző.

trackback

[…] Meccs előtt biztos, de a meccs után remélhetőleg már nem főnek a ksipesti fejek Melodramatikusan először utolsó szalmaszálat akartam írni az alcímbe, amibe kapaszkodhatunk a holnapi meccs kapcsán, de rá kellett jönnöm, ez azért még tőlem is sok lenne. Viccet félretéve, a héten posztban és kommentekben is kongattuk a vészharangot,…Lassan ki kéne egyenesedni, igaz, ehhez a legnehezebb sorozat köszönt ránk […]

viktor csorna
5 éve

Mtk nem hogy nem ragadt be tavaly az elején, télig a dobogóért küzdött, Gyirmóton, ha nyert von ellenünk, akkor előzött volna minket.

RW
RW
5 éve
Reply to  viktor csorna

valóban, erre próbáltam utalni a „és ebből lett egy TORPANÁS/beragadást követő gigantikus besülés” kitétellel, az MTK-ra a kiemelt rész az igaz.

Pelso
Pelso
5 éve

holnap sok minden eldőlhet, nagyon kíváncsi vagyok milyen kezdővel és főleg milyen tartással megyünk bele a meccsbe…
//technikai kérdés…lehet h kikapcsoltad a helyesírás ellenőrzést ?

RW
RW
5 éve
Reply to  Pelso

Nem wordben írtam hanem egyből a posztba még reggel, melóban meg csak annyi időm volt, hogy élesítsem :(

bendeguz1909
5 éve

Lanzafamét hallgatva egyre inkább az a véleményem, hogy elképzelhető, edzői karrierről kacérkodik és a visszajövetelében az is szerepet játszott, hogy később esetleg a fiataloknál itt kezd majd edzői pályafutást.

Intelligensen beszél egyébként az olasz bajnokságról:
https://www.digisport.hu/39374/ez-lesz-a-legnehezebb-kispesti-kihivasom-a-honved-dobogora-erhet?fbclid=IwAR1Bi824ZRP2GwDeCZW57ANZKxqL4m88ukeYfapuPIJh_NhiS8JFZ3Q_OYI

A Honvédról keveset beszélt egyébként, 80%ban az olasz bajnokságról van szó benne.

Fedayn33
5 éve
Reply to  bendeguz1909

Szájukba adják! Kommunikáció, kábítás, terelés. Sajnos eddig nem sok mindent látunk a felvázolt jövőképből. Az, hogy a honlap megújult, meg, hogy most már mindenről van stream számomra nem az.
Ha tényleg akarunk valamit, akkor kezdjünk valami koncepció mentén építkezést a csapatnál. Ez ami van az lófasz. Sajnos a Lokitól is vereség néz ki. Ott a fiatalok mennek, hajtanak átérzik, hogy hol játszanak. A Garba nevezetű tiszta izom légiósukat a mi védelmünk nem fogja megállítani. Mindehhez van egy nagyon taktikus, dörzsölt edzőjük.

Thibby
Thibby
5 éve
Reply to  bendeguz1909

Igen ebben igazad van….. De mind ezt mondta, Kamber, Robi, Gazdag, Moutari

medvepuszi
medvepuszi
5 éve
Reply to  bendeguz1909

Vagy is-is :)