Szerző: vh
Egy lőrinci kispesti Kőbányáról. Megtalálsz Blueskyon, emailt itt tudsz írni nekem, ha pedig üzennél, akkor a Telegramon keress. || vh összes bejegyzése
Mastodon Mastodon
mert célunk csak egy van
Kézműves gifek Mészőly Sámántól.
A hozzászólások jelenleg nem engedélyezettek ezen a részen.
most hallottam hogy a dajcs tominak megtetszett az uj stadion es ezert a stadiont cserel a Honvéd es az mtk :O
MINDENKI LENYUGODHAT A PICSÁBA!
Karácsony mai nyilatkozata: …A Kispesten épülő Bozsik-stadionnal kapcsolatban Gajda Péter polgármester véleményére hagyatkozik majd, és elmondta azt is, hogy nem megy el a Puskás Stadion megnyitójára, mert „nem szükséges a jelenléte”. …
:)
Offoljuk már ezt a kib*szott stadionépítős topikot.
Egy-két félhivatásos rettegőt, valamint az „interneten azt olvastam és ezért készpénznek veszem” típusú együgyűt leszámítva valóban izgult bárki is a stadion miatt, pusztán mert megjelent pár konkrétum nélküli cikk? Jó, pl. az Mfor alapvetően egy vállalható oldal, de a kontent ott is annyira üres volt, hogy arra még konspirációs teóriát is felelőtlenség alapozni.
Ebből következik, hogy a Honvéd nyílt leveléről is megvan a véleményem: https://www.reddit.com/r/csakblog/comments/dmv5zl/mondjuk_nem_értem_ez_minek_kellett_de_a_honvéd/
Hirtelen most elöntötte a vörös iszap a várost? Vagy mi a tosz van? Két hét alatt eljött és beteljesült az armageddon?
Egyébként meg az egész alapja, amit szívesen felkapnak a KESMA lapjai, miszerint a „izgulnak a Honvéd szurkolói”, nem több, mint amit egy szerencsétlen barátunk táblára írt, és valamiért a parlamentben mutogatta: a lónak a fasza. Kapott a Honvéd, a Futball Ház, a Kispest-Honvéd Facebook-oldal, de még mi is néhány linket, pár izguló kérdést a – figyelj, sajtómodorsság következik: – legnagyobb közösségi hálózat üzenetküldő felületén, és ennyi. Ez minden, csak nem izgulás.
Látott bárki is egyetlen kommünikét, amit a szurkolók tettek ki, miszerint körmüket ujjcsonkig rágva izgulnak a stadion miatt? Mégis mire alapoznak egyes sajtótermékek? Mégis minek csinálja a Honvéd a feszültséget? Ne fogadjunk már el létező valóságnak pár kommentet meg csetüzenetet!
Fontos, hogy átbeszéljük a minket érintő közéleti dolgokat, sosem zárkóztunk el előle, sőt, ha tehettük provokáltuk is kifele a témát, mert hozzá tartozik a mindennapjainkhoz, de a konteózás, a semmire hivatkozás minden, csak nem beszélgetés. Ennyi erővel védhetném az ég zöld, a fű kék történetet is.
Uff, beszéltem. (Bocsánat, ha valaki képtelen felfogni a létező valóságot, mert a KESMÁ-nál mást olvas, nagyon tudom sajnálni őtet.)
„Hirtelen most elöntötte a vörös iszap a várost?”
Igen.
Figy, örülök, hogy hozod a pártközpontból egy adott oldalra állított trollok szintjét, de már kezd rohadtul unalmas lenni. Én nem szólok bele más dolgába, mert hiszek az emberek józan belátásában, azonban részemről dobtam egy kattintást a „felhasználó blokkolása” menüelemre. Viszlát.
Igaza van a hantanak, kurva fárasztó olvasni stadionnal kapcsolatban a sok hozzászolást.
Feslesleges ezen karogni, és igaza van abban is hogy kellemetlen, és kínos volt a klub levele is a polgármesterhez.
Akinek a válasza is hozzá azt a nívót, amit a klub levele.
Legyen itt szó a csapatról, eredményekről,
A klub levele szerintem is kínos és elhamarkodott, de a szurkoló más tészta.
A miniszterelnök beszél róla, a főpolgármester stadion stopot kiállt, a médiumok írnak róla, akkor gondolod a szurkoló teljesen csöndben figyel, minimum, hogy beszél róla, még, ha kisebb nagyobb hülyeségeket is.
Próbálj meg ne rólam írni, ha nem megy csak a személyeskedés akkor nem kell válaszolni, én is leírjam rólad véleményem és, hogy mit hozol a pártközpontból (csak költői kérdés…)?
Jobb volt ezt már most tisztázni, még akkor is ha a választ politikai célokra használták, és valószínüsíthetöen a kérdés is ilyen célt is! szolgált.
Azt viszont biztosan merem állítani, hogy a föváros a kerülettel karöltve simán elnehezítheti a befejezést, megdrágíthatja, késleltetheti stb. Feltéve, hogy akarja…
Szóval nem teljesen valótlan a feltevés, az ellenkezöjét állítani ugyanúgy politikával átitatott véleményként értékelhetö.
Még egyszer mondom, nincs itt akkora diktatúra, hogy tök legálisan ne lehetne akadályozni egy ilyen beruházást.
Ha Gajda velünk van akkor nincs gond.
Én örülök, hogy tisztáztuk még, ha belekeveredtünk is a politikába.
Régi motoros vagyok itt, remélem nem jut eszébe senkinek, hogy pártkp- ból küldtek.
Ehez a buta témához eddig szándékosan egy sort se szoltam hozzá!
De mostmár kikívánkozik belőlem egy – két gondolat!
Gondolja át mindenki, hogy melyik az a budapesti kerület, amely a rendszerváltás óta, mondom a rendszerváltás óta egy, azaz egy NEM mszp-s polgármester választott… és egy, azaz egy NEM mszp-s országgyűlési képviselőt SE adott…
Gondolkodjon már az itteni közösség egy icipist, mielőtt telehánnya a blogot.
Igen Kispest az!
Ez a tény, bárki szerint is abba az irányba mutat, hogy az mszp-s, vagy ballibsi városvezetésnek szándékában állhat, az itteni poziciókat gyengíteni, azzal, hogy a kispestieknek még azt a pici szórakozást is megvonja???
Ugyanmár, egy embernek lehet csak szándékában ezt az egészet leállítani, és az maga OV…, hiszen ezzel gyengítheti a kispesti mszp-s vezetés választási esélyeit.
GONDOLKOZZ, mielőtt hozzászólsz, !!! mielőtt posztolsz !!!… és ez Hanta kollégára is vonatkozik.
És most kinéz egy gyors időközi választás is, pont mióta erősödnek a leállítós forrás nélküli hírek.
Nem számít, Kispesten munkásemberek élnek, soha nem fognak fideszre szavazni nagy többségben.
Ja, és az az egy polgi is független volt… állt is KISPESTen minden 4 évig, köszönhetően a fideszes képviselőknek.
Pont ezért fenyegetőznek leállítással úgy, mintha a másik oldalról jönne… :D
Ez a fidesz propagandagépezete… Engem nagyon emlékeztet a nagyokra! ;D
És A másik oldalon érzékelsz bármi különbséget? :)
Jelenleg egyszerű a helyzet, az állam az MSZP-s fővárosi közgyűlés kezébe adta a döntést minden projekt esetében, az állam azt fogja tenni amit a közgyűlés határoz, most kell gondolkozniuk és egy kicsit dolgozniuk a visszatért szociknak.
Jelenleg baromira nem egyszerű a helyzet. :) Elkezdték nyomni a szöveget a semmiből, hogy a kispesti stadion befejezése veszélyben van, majd rátolták a felelősséget az új közgyűlésre, hogy oldja meg a nem létező problémát. Tehát teljesen mindegy, hogy mit döntenek, úgy fogják alakítani kormány oldalról a dolgokat, ahogy nekik kedvez.
De nekünk ebből csak annyi a lényeg, hogy a közgyűlés akarja folytatni a Bozsikot, hogy hosszú távon ez kinek kedvez az szurkolóként lényegtelen.
Hát azt (gondolkozni) Neked sem ártana. Lehet, hogy jobb eredményre jutnál. :)
Ahhoz azért nem ártana pár agysejt sem, amikből a kolléga nyilvánvalóan nem túl sokkal rendelkezik…
Úgy gondolom Orbánból a dacos gőg, a sértett bosszú beszél. Ez egy politikai manőver, amit a táskahordozói (Gulyás, Fürjes) egyből átvettek. Orbánt semmi nem kényszerítette, hogy a Fővárosi Közgyűlés hatáskörébe utalja a dolgot. Jogerős építési engedélyek vannak, megkezdett beruházások, rengeteg munkaóra, sok munkás megfeszített munkája sokszor negyven fokos kánikulában. A Főváros jogilag semmit nem tehetett volna, erre Orbán, mint egy sértett gyerek visszalövi a dolgot. Ezt semmi nem indokolja. Azért a veszély nem múlt el, gondoljunk pl. a Momentumosok sportgyűlöletére. Azt hiszed jelent nekik valami a Puskás, Bozsik, Tichy, Détári név? Figyelni kell éberen, és ha kell, megmozdulni. Nonszensz, hogy stadion nélkül maradjunk!!!
Ez a sportgyűlölet honnan jött? :D
Jelenleg az egész baloldal sport ellenes, csak hallgatni kell őket, ettől függetlenül a közgyűlés szerintem folytatja a Bozsikot..
Az, hogy valaki ellenzi az budapesti olimpiát az egyáltalán nem sportellenesség szerintem.
a baloldal sport ellenessege jol lemerhetö a 2008-as olimpia eredmenyein, folyamatos penzelvonasokkal segitettek a sportolok felkeszüleset :) meg a valsag elött….
Köszi Sanzi! Rendesen felhúztam magam a lenti rettegőkön. Ilyen az, amikor nincs hír a csapatról, mert ilyenkor mindenki ráér egy politikai blöffjátszmát túldimenzionálni. Biztos vagyok benne (2 éve még alig tettem volna rá), hogy fel fog épülni a Bozsik fél-egy éves csúszással. Mindenki nyugodjon le a……………!!!
Csak egy-két megjegyzés(nem cáfolat). Sztem a Kispest szurkolók nagy része eleve nem kispesti lakos és elég nagy baj az is,hogy folyton ők nyerik ott a választást. Cinkes.
1990-1994 közt SZDSZ, 1994-98 és 1998-2002 közt MDF és Fidesz-MDF adott polgit Kispesten. Ez legalább 3 alkalom amikor nem balos jelölt nyert. És igen, az 1990es antikommer SZDSZ meg nem a későbbi szoclib szövetséges volt.
Ha Orban bosszubol leallitja a Bozsikot, hogy kavarja azt a bizonyost, elmehet a búsba
Orbán magától nem fogja leállítani, ezért adta Karácsony és a közgyűlés kezébe a döntést, ha az új város vezetés nem akarja folytatni a Bozsikot csak akkor állítja le, persze ekkor röhög a markába, hogy a szocik vesztenek egy pár hívet ezzel is.
Ha a közgyűlés úgy dönt, hogy folytatják a Bozsikot akkor meg megint neki lett igaza, és Karácsony megint veszít egy pár hívőt, mert hiába ígérgette a nagy stadion stopot, és lám Karácsony szerint is szükség van új Bozsikra.
Gajda levele után azért borítékolható, hogy a közgyűlés nem akadályozza majd a Bozsik építését.
A Liget Projekt leállítását nem sajnálnám, annál nagyobb vezetői bűnt nehezen lehet elkövetni egy város lakóival szemben, hogy az egyetlen érdemi közparkot kinyírják.
Ellenben már egy félig kész stadiont leállítani.. totál pocséklás lenne.
A Liget projekt leállítása is pocséklás lesz, pedig azt majd le akarja állítani a közgyűlési határozat, és ezután az állam le is fogja állítani, aztán majd kiderül mi lesz vele, és kinek mennyi hívet hoz ez…
A Bozsikot (reméljük) nem akarja majd leállítani a közgyűlés, ez Gajda levele után azért borítékolható, most rajtuk múlik, mert az állam azt fogja tenni amit a közgyűlés mond.
A Liget Projekt egy súlyos hiba volt, merénylet a város ellen, ezért az pocséklás VOLT és nem lesz..
És tartok tőle, hogy mivel már bizonyos elemek ott készen vannak, ezért nem fogják leállítani.
A Ligetet a zöldfelülettel kellett volna megújítani, plusz a Pecsa helyére építeni esetleg valamit, de lerombolni a főváros egyetlen valamirevaló parkját – gusztustalan tett volt.
Én azt gondolom a Ligetet leállítja a közgyűlés, de majd meglátjuk… ha ezt sem állítják le,
úgy, hogy az állam kezükbe adta a döntést, akkor azt hogy magyarázzák a híveknek,
A liget egy KurvaNagy parkoló! plusz egy icipici zöld, meg egy csomó betonplacc… a Népliget már más tészta!
Fenéket, nézz itt körül, hogy mi volt a Városliget:
http://www.fortepan.hu/?search=V%C3%A1rosliget
Ezt a történelmi jellegzetességet kellett volna megtartani!
1945-2018 között mivé vált? Egyébként régi (század eleji) épületek mind megmaradnak és felújításra kerülnek a tervek szerint. Szóval mi az, ami negatív ebben a koncepcióban? Az, hogy van elképzelés egy terület megújítására úgy, hogy az megőrzi a régit is és mégis modernizálja, vagy az, hogy az utóbbi évtizedekben le se szarták a területet, hanem hagyták rohadni?
Úristen… Az a milleneumi emlékmű előtt a város SZÉLE volt…
Mi meg dél-amerikai túrán voltunk… 1957ben…
Messzebbre nem mész vissza???
Gusztustalan az volt, hogy 40 éve hozzá sem nyúltak. Nem volt az „valamire való park”, ugyanúgy, ahogyan a Népliget sem az. Az nem egy park jelenleg, hanem egy elhanyagolt terület fákkal
Az is gusztustalan, de valamihez nem „hozzányúlni” és valamit végképp „elcseszni” beépítéssel sajnos nagyon különböző dolgok… Nem az utóbbi kategória előnyére….
Az meg egy baromság, hogy elhanyagolt terület, sok barátommal, illetőleg az akkori párommal sétáltunk arrafelé és egy nagyon jó hely volt azoknak, akik szeretik a zöld övezetet.
Jaj hagyjuk már ezt a világvége egyoldalú propaganda hangulatot, láttad te egyáltalán mi a terv a Ligettel kapcsolatban?? Ha jobb ez a dzsumbuj mint ami most van akkor maradjon persze, majd eldöntik, akiknél a döntés joga, de azért ne essünk már át a ló túlsó oldalára, ez olyan módon került át a köztudatba kb mintha arról szólna a történet, hogy egy focipálya nagyságú területen a két 16-ost lebetonozzák. Az senkit sem zavar, hogy nőni fog a zöldterületek m2 száma? Azt meg, hogy száz éves fák előbb utóbb elpusztulnak és mielőtt valakinek a fejére dőlnek helyette ujjat kell telepíteni szintén nem egy bonyolult dolog megérteni. Nem autópálya fog keresztül menni a ligeten, a Felvonulási térnek ez az állapota pedig akinek tetszik, annak gratulálok! Reális dolog lehetne a Liget összekötése a Nyugatiig bennnyúló (most vasúti sínekkel terhelt ipari rozsda övezetre). Azt rehabilitálva egy teljesen való ötlet egy zöld sáv (erdősítés, parkosítás) kialakítása.
Pontosan láttam a terveket és pontosan ismertem a Városligetet!! Az ott élő baglyokat és mókusokat is pontosan tudtam, melyik fában laknak! Laktak!
És ahogy lentebb láthattad, semmilyen propagandát nem követek, függetlenül ítélek meg dolgokat a politikai pártoktól.
Márpedig a Városliget ilyen átépítése egy szar ötlet!
Emberek? Ha mindenféle konkrétum nélkül, pusztán találgatások alapján megírja az origo és bemondják az m1 híradóban, hogy holnap nem kel fel a nap, akkor azt is elhiszitek? :)
(Annyival még kiegészíteném, hogy baromira úgy tűnik nekem, hogy csak azért hergelik egész Kispestet most a stadionnal egyik napról a másikra, mert Lackner miatt valószínű az új választás és ugye itt most jó fogást lehet találni a focializmussal. Nekem elképesztő és egyben szomorú, hogy a klubot kézivezérléssel erre használják fel.)
Bassza meg, tényleg nem kel fel??? Link van?? : o
: )
Azt kihagytam, hogy Karácsony miatt van ez is, aki Soros érdekeit képviseli az ügyben…
Szóval azt mondod idén Soros megtartja a Karácsonyt?
A soros karácsony meg lesz tartva meg az azt követő összes többi is.
Várom már a birodalmi lépegetőket a ligetbe. Addig nem merek semmit mondani, amíg nem jelennek meg… :D
A lényeg: Épül a stadionunk, ma is dolgoznak rajta, holnap is fognak, újabb pillérek kerültek a helyükre a vendég-lelátó oldalán és megkezdődött a tereprendezés: készül a vendégek parkolója (látni a mellékelt képen, ha kinagyítjátok). https://uploads.disquscdn.com/images/6ccee7d75db351f65cfbebf16019184a79bbdca80977aabe2c8bb7fd7171ab24.jpg
Miért nem lehet az mlsz oldalán jegyet venni?
Nagyjából másfél órára állt le, most már újra működik: http://jegy.mlsz.hu/hun/PlaceInfo/3000
Nem akarok goromba lenni, de hogy gondoljátok mégis, hogy egy félig kész létesítményt majd leállítanak/félbehagynak? Dilettáns még a feltételezés is! Pár milliárdot belefolyatnának és majd az enyészeté lesz? Hovatovább a végigvitt építkezésnél többet lehet kivenni ide-oda! Minden szempontból életszerűtlen! Hagyjuk már! Mindenki nyugodjon le a picsába! Uff, én szóltam!
neztük par evig a nemzetiszinhaz gödret az Erzsebet teren :) vagy a szellem üdülöt Budan a Margitszigetröl…szoval en mar nem csodalkoznek semmin….
Osztanám az optimizmusodat, de ez kőkemény politika ahol az észérvek nem mindig számítanak…
Ma reggel Kossuth Rádió, Orbán Viktor: „a Bozsikosok, illetve a kispestiek a Bozsik Stadionnal bajban vannak..” de hála Istennek a Fradi, a Vasas , a Puskás stadion már kész : (
Ráadásul több legyet üthetne egyszerre azzal, hogy Karigeri leállítaná az építkezéseket, Karácsony népszerűsége csökkenne, Budapestnek kellene fizetni a kötbért, ami nem lenne kevés, Budapest hitelfelvételre szorulna, eladósodna újra, mint Demszky alatt, országosan lehetne mutatni, hogy lám-lám ez lesz mindenhol, ahol ezek vannak, nincs építés, csak rombolás (amiben azért van valami) és harmadrészt, és ez a legfájóbb, Puskás Ferenc klubját szivathatnák vele : (
14:13-tól a felvételen
https://hirado.hu/belfold/belpolitika/cikk/2019/10/25/itt-hallgathatja-eloben-orban-viktor-radiointerjujat#
Maga a téma felvetése is lehet kampányfogás, ijesztgetés a részéről…A magyar állam a megrendelő, köze nem lehet hozzá a városvezetésnek.
Mondom, én is így gondolom ahogy te, de ez politika. Elég csak ráfogni, hogy miatta
Nekem mindig volt egy félelmem, hogy minket márpedig ki fognak hagyni ebből a stadionépítésből is, meg talán paranoia, de úgy gondolom, utál minket ez a törpe diktátor. De amikor már mindenki másnak meg volt a stadionja, egyszerűen nem hagyhatta ki a Bozsikot, ez egyszerűen nem fért volna bele.
Most kibaszott jó érve lenne visszacsinálni az egészet a ballibre mutogatva, hogy lám, én akartam, de vissza az egész, ezek tehetnek róla. Persze ezt csak a saját, mindenre bólogató hívei hinnék el, de ezt már leszarnák, lényeg, hogy meglenne az ürügy.
Bár mindent el tudok képzelni, de azért azt, hogy valóban leállítják, egyszerűen nem. Aztán lehet, hogy tévedek. De egyelőre azt gondolom, hogy ez csak egy színjáték, kis népszerűség szerzés. Kihasználják, hogy az ellenzék sem értelmes alternatívákat mondott a stadionépítések ellen, hanem csak bután hajtogatta, hogy nem kell, mivel az népszerű. Most beléjük lehet rúgni. Szerintem csak erre megy ki a játék, nem tudom elképzelni, hogy valóban meggátolná bármi is az új Bozsikot.
Mindenesetre bármi is lesz a sztory vége, karigeriék jönnek ki rosszabbul politikai síkon. Ha megépül akkor lám-lám mégis zöld lámpa egy újabb stadionnak, még a szoci polgi is ezerrel ezt támogatja, ha meg marad a torzó állapot, akkor meg az lesz a vezérvonal, hogy tessék nézzük meg mi lett belőle. K.Gergelyék ott vannak elvarázsolva, hogy azt hiszik (Üllői úti kézicsarnok) hogyha megvétózzák, akkor az a 100 milliárd amibe kerülne, az felett ők diszponálnak majd :) tegnap erről regélt egy végtelenül szimpatikus megválasztott nyóckeres önkormányzati képviselő, hogy a bérlakások felújítására, hajlaktalan kérdés megoldására és ZZZZődítésre milyen jól jön ez a pénz :)
(CT-t nem is említette, úgyhogy hiányérzetem volt)
Felőlem jöjjön ki belőle rosszul bárki, pont lesz.om, csak a Bozsik legyen meg. Valami mást válasszanak játszótérnek a mocskos játszmáikhoz.
Most hallom. Ezt a gusztustalan színjátékot, bazmeg. Minden reményem elveszett, hogy van még egy fikarcnyi tisztesség a politikai eltiben és értelem a népben. De ez, meg az alábbi néhány hsz alapján nincs.
Kurvára kilóg a lóláb. Senki nem akarja a Bozsikot leállítani, ez meg „bajban vannak a Bozsikosok”-ozik. Most a szimpatizánsoktól/seggnyalóktól elnézést kérek, de bassza szájba a jó kurva anyját.
Szerintem a seggnyalók most kihúzzák magukat, és elfogadják az elnézés kérést.
Kicsit felb.tam az agyam, remélem, akinek nem inge, nem veszi magára. Nem általában a fidesz szavazókra gondoltam, hiszen bárki gondolhatja úgy, hogy az a kisebbik rossz, és még talán még igazuk is van. Viszont aki elvtelenül védi, de támad mindent és mindenkit, aki „ellenség” és itt is csak a feszültséget kelti, Kispesti témával viszont szinte soha nem foglalkozik, na az a szememben az. De szerencsére itt ilyen alig van.
Azt azert „elegansan” elhallgattak, hogy elvileg a maszopos kerületi vezetes tamogatja az epitkezest. egyetlen dolgot lehet most tenni 120%-on pörgetni az epitkezest, addig amig nem jön be a rossz idö, hogy ne legyen mar ertelme leallitani. Egyebkent meg minden epitkezes leallitassal kapcsolatos döntes utan a varosnak kellene fizetni. Gusztustalan politika az egesz….Karacsony is olyan lesz mint a töketlen Demszky akinek regnalasa alatt gyakorlatilag egy szennyviztisztito epült csak….minden mast a mindenkori kormanyok epitettek. Hanyok az egesztöl!
Egyebkent ahogy OV mondta sok dologra (liget projekt), ha nem kell Budapestnek megepitjük mashol…
Demszkynek annyival könnyebb volt a helyzetem, hogy relatíve szabad keze volt, csak a szocikkal kellett alkut kötni a pozíciókról, funkcionáriusokról, most meg olyan szivárványosan széles a spaletta, hogy ez lesz a végzete (és itt még csak a személyi kérdésekről van szó), ennyi érdeknek megfelelni nem lehet, ő meg annyira nem asztalra csapós fajta, meg azért vannak még neki ambíciói 2022-t illetően :)
A szoci városvezetés kezében vagyunk:
Fürjes: „Amíg meg nem ismerjük a fővárosi önkormányzat álláspontját, csak
takaréklángon szabad az építkezéseket folytatni, mert lehet, hogy a
leállításukra lesz szükség.”
Szerintem felépül az új Bozsik, legalábbis a Gajda válasz levele erre utal, azért ekkorát még ő sem hazudik.
Az viszont tisztán látszik, hogy azoknak messze nem volt igazuk, akik azt mondták, hogy város vezetés már nem tudja akadályozni az elkezdődött Bozsik építését.
Azért az nagy öngyilkossag egy polgarmestertöl, ha mar egy készülö épitkezést leallitat
Ne viccelj, ha te unod, akkor miért írogatsz róla, miért válaszolgatsz, akkor majd beszélnek róla azok akiket foglalkoztat. Te kezdeményezel róla beszélgetést, majd leírod, hogy unod.
Ezt senki nem tudja leállítani /és épesszű ember nem is akarja/, max. 1. Csak abban kell reménykedni, hogy ő sem megy el eddig valamilyen hátsó szándékkal.
Ezt már ő/k/ sem ezzel a szándékkal állítanák le. Csak nagyon kilógna a lóláb.
Jelenleg (legalábbis látszólag) a szocikra bízzák a döntést, és ők ugye még, ha úgy is döntenek, hogy építik tovább a Bozsikot (véleményem szerint így fognak), már ekkor is megdőlt az, hogy nem szólhatnak bele.
Tehát most úgy áll a helyzet, hogy nem igaz az, hogy nem tudnak beleszólni.
Kedves cs cs, szépen kérlek, hagyd ezt a témát a rohadt picsába, bazd meg, mert kurvára unalmas.
Akkor nem kell hozzászólni, kérlek hagyd a válaszokat a picsába, ha neked ez a téma unalmas, egyébként nekem meg az ilyen értelmetlen hozzászólás a kurva unalmas baszd meg!
https://honvedfc.hu/hirek/kozlemeny-ii/2019-10-24?fbclid=IwAR32Qof6nKSCPFaRnCGX2dKtY8XAnK_30lqPzGsK-_l8CuKZSBM9Ffi7If4
Már meg is érkezett Gajda Péter válasza
Postafordultával meg is érkezett a kispesti polgármester válasza cégvezetőnk, Gács Pál levelére, amelyben mindenkit megnyugtat, sem az új fővárosi vezetés, sem a kerületi elöljárók nem akarják a Bozsik Stadion építését leállítani.
A levelet az alábbiakban közöljük:
Tisztelt Igazgató úr, Kedves Pali!
Köszönöm, hogy az épülő Bozsik Stadion ügyében megkeresett. Szeretném megnyugtatni a Honvéd vezetését és a Kispest-szurkolókat, hogy továbbra is támogatom, mindig is támogattam és támogatni is fogom, hogy csapatunk végre méltó otthonra leljen, és hamarosan az új stadionban köszönthessük játékosainkat. Biztosíthatom Önöket, hogy nincs tehát sem a főváros új vezetésének, sem nekem olyan szándékunk, hogy a már épülő stadion beruházás ellen bármi módon fellépjünk. Magam egykori Honvéd-ifistaként és a kerület vezetőjeként is örömmel vettem részt az alapkő letételénél és biztos vagyok benne, hogy a csapat vezetésével, tulajdonosaival és szurkolóival együtt ünnepelhetjük majd jövőre az új Bozsik Stadion átadóját.
Kispest, 2019 október 24.
Tisztelettel és barátsággal
Gajda Péter
Kispest polgármestere, Honvéd-drukker
Ez azért megnyugtató, bár hazudik mint a vízfolyás, de azért a stadiont építést ezek után már csak nem akadályozzák.
ha annyi gólt rúgunk a kaposvárnak ahány hipotézist elolvastam itt a hozzászólásokban, akkor 40:0 lesz a végeredmény
A kaposvári hipotézisekkel nem számoltál? Azokkal együtt akár még szoros is lehet.
Muti egész héten a bepasszt gyakorolja… :D
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/74211352_2573761426015904_1467983537889083392_n.jpg?_nc_cat=104&_nc_oc=AQm3V_vvY3Qu3kaGEpkqnjk0XsHy_9geNBmT3pgfrbNRFVKs9-xlwQZXeQJiMN4RgaU&_nc_ht=scontent-vie1-1.xx&oh=c1812af2301a4b923d5a73f61e12a222&oe=5E1C246A
https://www.facebook.com/honvedfc/photos/ms.c.eJxFktmNRTEIQzsasS~;9Nza65kF~_j4JtHMRT09uq1dqU~;~_QDIZoSJZYxwDv1A2n0e0HU34jmAvYOYq~;KBSQfaLMF7ADnwsEz4uviDJeQzcGEFxpry99IkPqCQLBwei4f8K4TpRHVZ4sXLrecYH3KBVUYET9RFCTBl0Mnhx5o5OjdlhSianmgBrz1J6ld0vTJcY0VAJ8oC4L5a6ynD~;c3ghdSC4wRXRdQEnJQv5IxQnqihvW5r2TYhj3bOQe5czB0Grk~;x7Ot3LbChl3iJc1Jen9bczBxFU6OeDl8ostF1zk6uqOzEY0T7RH11~_mMeP4D0S6b3w~-~-.bps.a.2573759362682777/2573759489349431/?type=3&theater
:D
Kár, hogy a kapu és a társak a másik irányban várták a labdát.. :)
Jó, mert múlt héten úgy tűnt, hogy elfelejtette.
U17-es EB selejtezőn három MFA játékossal felálló Magyar csapat 0-0-ra végzett a házigazda Fehéroroszokkal. Németh Dani,Bartha Botond és Török Kevin is kezdő volt.
Hát, nem hasítunk…
MTK-utánpótlás is csúnyán leszerepelt…
Hát, nem hasítunk…
MTK-utánpótlás is csúnyán leszerepelt…
Azért szerintem van mit megbeszélni…https://www.origo.hu/itthon/20191024-aggodnak-a-honved-szurkoloi-karacsony.html
Ma sétáltam arra, direkt megnéztem, mi a helyzet. Szépen dolgoztak a fiúk, a daruk is mozogtak, a főépületen tetején is ment a munka, és az állóhelyi bejárat előtt is traktorok voltak. Szóval semmi jele nem volt a leállásnak. Remélem így is marad…
Ez mondjuk tegnap pont megtörtént. Orbán az összes fővárosi beruházás sorsát a Fővárosi Közgyűlésre bízta. Egyenként kell dönteniük minden projektről. Ezt Gulyás Gergely és Fürjes Balázs is megerősítette.
Ez „tisztán” /mocskos/ politikai játszadozás…
Az előbb láttam arra egy szemüveges csávót, seggében fenyőággal, pont egy darut szedett szét.
Vagy legalább valami fehér port. :)
Ezt még egy hülye sem vállalná be magától.
~rajta múlik a legkevésbé. Ezt egyedül ov tudná leállítani, az összes többi variáció csak ennek az álcázása
Szerintem akkor a Kanyar hivatalos látogatást tesz a Városházán az V. Kerben :)
Supka szerintetek miért volt ott Zalaegerszegen?
Én nagyon reménykedem, hogy pár fiatalt akar kölcsönvenni a Haladásba… Temesvári, Szendrei, Lukács, Hegedűs Márk mind mehetnének az nb2be, mert minden hét tiszta veszteség, amit nb3ban töltenek el…
Ebben egyetértünk. Mondjuk a Szendreit ezzel az itt is játszhat verzióval.
hegylako
putyin???
https://media0.giphy.com/media/3o72F8t9TDi2xVnxOE/giphy.gif
https://www.honvedfc.hu/hirek/nagy-kuzdelem-fontos-siker-video/2019-10-23
Úgy látom, meccs után kibeszélték (legalábbis Gyuri) a nézeteltérést. :)
Na, hát erről írtam lentebb…
Az emberek rabszolgasorba taszítása messze nem a magyar pártok politikai kívánalma.. Sokkal inkább a neolibeláris globalistáké:
https://index.hu/gazdasag/2019/10/24/a_vilagbank_a_tuloratorveny_miatt_dicseri_a_magyar_kormanyt/?fbclid=IwAR3LYrY-kK–4qLyu3NRxPeo8Kt4tBRiGQYEh6R7w-rC6PaL-B0ghhyRUQw
9 cseh játékossal a kezdőcsapatban 1-1re áll a Barcelona ellen a Slavia Prága..
Na, ezért kellenek a fiatalok a csapatba, mert tucatlégiósokkal semmire sem megyünk, a fiatalok folyamatos nyomatásával juthat el esetleg valahová a magyar foci…
Honnan tudod, hogy nemcsak csehek, fiatalok is?
A Psks 11 magyarral szokott kiállni, és egyik öregebb, mint a másik…?
14 pályára lépett játékosból 11 cseh nemzetiségű (kettős állampolgárt a TM-en nem láttam). Átlagéletkor 27 év ennél a 11 játékosnál, a legfiatalabb cseh vitéz 24 éves. (van még két 25 éves, két 26, két 27, egy 28, két 29 és a legidősebb 32)
Nem egy csikócsapat, de BL csoportkörben gyakorlatilag csak csehekkel szerepelni, fantasztikus eredmény. Ilyet még a Fradi vagy a Mol sem tudna összehozni, annyira gyenge a magyar felhozatal. A Paks a BL selejtező első köréig jutna max.
Már készülve a hétvégére, kíváncsi leszek, Sannino ördögi mesterkonyháján most mit főz nekünk össze:
– tény, a Hatira-Lanza csatárpáros nem jött be,
– Moutari borzasztóan viselkedett hétvégén,
– N’Gog hosszú hetek óta nem kapott lehetőséget.
A Kaposvár – ne tagadjuk – nagyon szar csapat, tehát itt lehetne most gyakorolni a támadójátékot és hazaküldeni őket egy ötössel mondjuk.
Végre jó lenne megnézni, hogy N’Gog Lanzával és Hatirával hogyan működik együtt.
Hatirát sokan kritizálják, én nem láttam annyira rossznak a teljesítményét, mint legtöbben. Mintha az hiányzott volna neki, hogy legyen egy gyors támadó és jól felzárkózó szélsők, akikkel össze lehet játszani, akinek tud passzolni.
(Mezghranival jól megértették egymást, amikor játszott.)
Hiba volt tőle azt várni, hogy lendületből egyedül megoldja, amikor sosem volt ilyen játékos.
Vadóczot nem tudom egyelőre hova tenni, az látszik, hogy nem véletlenül küldték el a hongkong-i csapatból.
Röhej, hogy még ő akart külföldön focizni, egyszerűen stattikus már nagyon, viszont a passzai még most is zseniálisak (lásd: Mezőkövesd, Hatira gólja előtt).
Ez a „nagyon xar csapat ” győzött pl Debrecenben
Tudom, de ettől még tény, hogy gyengék, a 2017-18-as Balmazújvárosra emlékeztetnek, de még egy kicsit náluk is kevesebb krafttal.
Ne írd le ilyen könnyen a Kaposvárt! Nagyon zártan fog 10 emberrel védekezni, és gyorsan kontrázni!!!
Ami BH-t illeti az utolsó meccsein sokkal többet és dinamikusabban futott, mint régebben. (Talán néhány kilóval könnyebb is.) Látható, hogy nem rossz focista, csak edző legyen a talpán aki megtalálja a helyét és a feladatot meg a társakat hozzá, az egyébként nyilvánvalóan meglévő képességeihez.
Hát, a helyzet az, hogy mivel Gazdag kihagyhatatlan, Lanza meg nem jó centerbe, ezért hátrébb, Vadócz posztján lenne jó, ahol Supka is játszatta.
Itt szerintem Vadócz – Hatira párharc várható, ha Sanninonak van esze. Lanza és Gazdag (ha egészségesek) nem kihagyható, csatár meg kell eléjük.
Nem hazugság,nem ferdítés,teljesen igazad van Hatirával kapcsolatban.
Azt írod le teljes mértékben,amit én is gondolok erről a dologról.
Szóval,csak így tovább(pár karaktertől megkímélsz).
Ez egy necces dolog.. Több meccs is volt, amit nélküle nem hoztunk volna.. MTK-meccs Gyirmóton, Fradi-meccs.
Én úgy látom, hogy most Lanzafame érkezése jó hatással volt rá, jobban próbálja összekapni magát.
(De mondtam neked, hogy nekem arról a posztról már Vadócz és Hatira is repülne és Szendrei standard módon játszana..)
Visszanéztem a meccset, és Hatira elképesztő hibákat vétett folyamatosan. Csínbe adta Gazdagnak, hosszan adta Alijinek és taccs lett, elrúgta Kesztyűs felé, de érthetetlenül szarul, egyszer olyan bénán nyúlt a labdahoz, hogy kigurult taccsra, Lanza háta mögé passzolt méterekkel. Kapásból ezek jutnak eszembe. Ha tudnék egy jó vágó programot, össze is vágnám (most beugrott egy benihilles labdakezelése is). Egyetlen használható passzára emlékszem, amikor Gazdit szöktette finoman, ott látszott hogy nem ügyetlen. De semmi olyan nem ugrik be, ami valami plusz lett volna. Viszont Lanza, Banó, Moutari, sőt Batik(!) bőven mutatott ilyet. Szóval a zete ellen szar volt. De az igaz, hogy a kövesdnek szép gólt rúgott.
Ezt túlzásnak tartom, pl. a 62-63. perc környékén Lanzának volt egy nagy helyzete, amit Hatira labdaátvétele, majd visszasarkazása készített elő.
De mondom, szerintem nem fekszik Hatira stílusának ez a támadó poszt, eggyel visszább kéne játszania, vagy egy nagyobb center mellett, aki leköti a védőket.
Repkedhetsz itt, mint a lottó golyók, Hatira komoly spiler. Nem értik meg a többiek, Lanzan kívül. Ez a helyzet.
?
Max az nem oké,hogy most te utalgatsz itt illetőre,amikor meg rólad volt szó,akkor ezt sérelmezted. Most ugyanazt csinálod te is mással.
Karbantartó. Ez a Te nyomozásod eredménye?
Cipf borzasztó nyegle… Valószínűleg örök tehetség marad.
Tényleg nem kötözködésből kérdezem, mert bírom az eszmecseréinket, de ha ennyire kivagy Hatirától (megjegyzem: én is), akkor ahhoz mit szólsz, hogy az általad rendre védett Beppe mester sztenderd játszatja őt, gondolom, „első a rutin” jelszóval?
Vannak ilyen rejtélyek, Kukoc is játszik minden edzőnél. Ki érti ezt?
Szerintem csak egyszerűen kényszerpályán van a Mester! Már kb. 3 centert kipróbált és egyik se mutatott semmit… rgo legalább Hatira kulcspasszokra képes.
Látatlanba mondom, Ngog télen viszlát, és megpróbál centert szerződtetni majd… valakit… akárkit…
Akkor miért nem mutat már valamit? Én valahogy nem hiszem, hogy a labdakezelési hibák meg a relatív lomhaság a meg nem értés miatt lenne.
Szerintem engedjük el télen, ha addig nem kezd el varázsolni.
Azért az a csel tényleg szenzációs (és szerintem szabályos) volt. A Honvéd meccsvideóban a :027-nél…
https://honvedfc.hu/hirek/nagy-kuzdelem-fontos-siker-video/2019-10-23
Nyugodtan dőljél hátra..Lemészároljuk őket. Hatira és Moutari is jó. A Vadi meg, hát, kérlek szépen, az Te vagy meg Én. És CSAK azért, semmi másért, hogy néhány „kékosztrigás” örüljön, ez itt a kibaszott a Bp. Honvéd! „Mert a kamion a miénk, pisztácia meg nem is volt „.összegyúrtam a végén kettőt. :-)
Ez a vidis dolog hogy is volt?
Úgy volt,hogy a leggazdagabb magyar csapat, kp-ra akartak egy fiatal
34.5 éves játékost ,aki szerelmes a Honvédba,a jól feltérképezett hong-kongi bajnokságból a Huszti-Kiskoko-Pátkai-Elek-Nikolov-Hadzics-Petrjak-Milanov-Gèresi-Pantics középpályás sorba.
Szerinted ennek mi a valószínüsége?! Amíg egy ember is van,aki beveszi a hasonló”infóit”,addig megy ez.Egyébként most már én is megemelem a kalapom,mert zseniálís ahogy itt hülyít,lássuk be!
Ez így kevés.
Te azt állítottad, hogy oda ment volna, ha kicsivel többet ajánlanak. Ez egy feltételezés, valami konkrétummal illene alátámasztani, ha tényként tálalod.
Nem rossz a keretünk, de azt látni kell, ez a csapat legfeljebb nb3-as ellenfélnek képes 5 gólt rúgni.
Ezek szerint 4:0-ra tippelsz? Nekem megfelel. :)
Éppen ennyi lehetett volna a Zete ellen, ha van igazi góllövő játékosunk…
Nade kiegyeznék a felével.
Én a negyedével is, persze az őszí szezon végéig szorgalmasan ismételve.
Ennek van több esélye. Nézőszórakoztató játékra, örömfutballra nem számítok. Igaz, ebből más csapatok szurkolóinak sem jut…
Ámen!
Szerintem ha már megoszlanak a vélemények egy légiósról, az már nem az igazi. Sokan kritizálják, szerinted -és szerintem is- nem volt annyira rossz a teljesítménye. Csak hát egy légiósnak ki kellene emelkedni, húzni kéne a csapat szekerét! Jelenleg 1 ilyen légiósunk van, akire ez minden kétséget kizáróan igaz.
Igen,egy van,de Lanza az egész mezőnyből kiemelkedik. Aki még képes húzni a csapatot pozitív irányba az King,Mezghrani,Tujvel és ha épp nem görcsösen akar bizonyítani akkor (bárki bármit mond)Moutari is.
https://uploads.disquscdn.com/images/f81a1a283a0630b093d61ac6a911aa0880f71dcbe6c350a1ba12d20c8f0db037.jpg
https://uploads.disquscdn.com/images/4fd0f25e97c70fed61d4ecdafbd03834e075d6b60f90f6b01b92fdab5880f045.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/557af35303699033454744e9ee06e495839041ee630d8a789bf8b66bb50ef534.jpg
https://uploads.disquscdn.co
m/images/f81a1a283a0630b093d61ac6a911aa0880f71dcbe6c350a1ba12d20c8f0db037.jpg
Az Akadémiát szétgrefitizték tegnap este…:(
Remélem elkapják az elkövetőket és közmunka keretein belül kell mondjuk majd 1-2 évig takarítaniuk az akadémián.
Végre!!! Visszavették! Budapest zöld lett és szabad! :)))))
Mi köze van ehhez, hogy nyertek egynéhányat. A pöcslibsik mindig firkáltak. A rendőrség szövetségi kapitánya nem változott, maradt az erőskezű Pintér.
De sokan vagyunk itt Zolik.
Lehetne a graffitit is szépre csinálni, létező dolog. A „Zord” annyira nem is lenne rossz, de a többi ótvar f.s.
Szia! Én „bosza” néven irok ide, csak most a kép feltöltése miatt, be kellet jelentkeznem, és így a 2. keresztnevemet (Zoltán) generálta a gép. Üdv.!
Az igen…
Kerülne a kezem közé valamelyik „önkifejező” kis b…
Azt is megbánná,hogy megszületett.
Miért gond a liberális önkifejezés ezen megnyilvánulása? Az egyéni művészi önmegvalósítás fontos szabadság érték! Különben is csak egy „stadiont” vagy mit firkáltak össze!
ironizált b+…
:)
Sört egyszer bepótolnam szívesen! Fent csak egy „klasszikus” gondolatait próbáltam idézni, elnézést kérve a Demszky fanoktól természetesen!
„Az állampolgár fülében még mindig Demszky Gábor szavai csengenek, aki szerint a graffiti a művészet egyik kifejezési formája, illetve hogy az a főpolgármester számára nem jogi, hanem esztétikai kérdés.”
„http://valasz.hu/eletmod/betelt-a-pohar-18678′
Szerintem ez egy jó ötlet. A régi stadionban kimondottan jól néztek ki a falon lévő alkotások.
Nem való ide graffiti, túl modern, túl új, nem nézni ki itt jól, a régi Bozsikba tetszett nekem is nagyon.
Karácsony csak kóstolgatja a budapesti stadionokat:
„A kormány által kezdeményezett stadionberuházások ügyében pedig
közvetlenül a budapestiekhez fogunk fordulni, hogy az ő véleményüket
képviselhessük a kormánnyal folytatott tárgyalásokon”
A budapestiek véleményét meg tudjuk, „nem kell stadion mert szar az egészségügy”. Stadion ügyben félek én ezektől a visszajött szociktól.
https://24.hu/belfold/2019/10/22/karacsony-stadionberuhazasok-budapest/
Miért félsz?
A stadionunkat nem fogjak félbehagyni, a Fradi örült kézistadionja meg jobb ha nem épül fel..
Remélem nem marad félbe, bár, ha rajta múlna… mondjuk sok mindennel nem foglalkozik csak a stadionokkal, ez zavar kissé.
Csak már a kormány is ilyeneket mond:
„Orbán Viktor hétfőn a parlamentben arról beszélt, hogy
„a kormány nem szeretne a főváros felelős vezetői által nem kívánt
fejlesztéseket végrehajtani Budapesten,…”
Azért gondolom nem az épülő Bozsikra gondoltak, de engem zavar a szoci vezetés naponta „nem lesz stadion” dumája, persze mást nem tudnak, de akkor is.
Azt áruld már el,hogy neked miféle örömöt okozna mondjuk fradivárosban vagy csepelen néhány 40-50%-al túlárazott stadion?
Gondolom, ő is szarik a csepeli beruházásra, akárcsak én. Ezt az értelmetlen kérdést nekem is feltetted a másik nicked alatt. Ott nem válaszoltam, itt viszont szelíden hozzáteszem, hogy arra is szarok, mi tetszik a főpolgármesternek és mi nem, mert a lényeg hogy jövő ilyenkor már az új Bozsikba fogunk meccsre járni. Akinek meg ez nem tetszik, rohadjon bele az ellenérzésébe. ?
Mint kiderült, azt se tudja, hol van Csepel…
Áruld már el, hol írtam én a fradi város stadionjairól, főleg arról, hogy ez örömet okoz??
(Maradjunk mindig a témában, vagy vessünk fel új témát, de visszakérdezni olyanra ami meg sem történt…)
Egyébként ennek is meg van a nemzet gazdasági haszna, mind rövid távú mind hosszú távú, (idegenforgalom, városi bevételek, fiatalok sportra csábítása -> egészség, városkép, …), de ez komolyabb gazdasági érvelést igényel. Ilyen esetekben szinte csak az a kérdés: megtérülés számítás (mikor, hol, mennyiért) -> megépítés. Most kicsit túlszaladtunk…
Szóval nekem nem fontos a Bozsikon kívül semmi, és szoci városvezetésnek sem (nekik a Bozsik sem), mert ezzel a „nem lesz stadion” dumával tudnak megfelelni a budapesti nagy balos tömegeknek.
Orbán most is túljár az ostoba libsi politikusok meg a suttyó pesti prolik eszén. Nem kell fejlesztés meg beruházás? Annyi baj legyen. Majd megcsinálják Pécsen, Győrben, Fehérváron, stb. a pesti szarrágók meg kerülgethetik a kutyaszart meg a hugyos csöveseket. Nem erőszak a disznótor. Majd karigeri ad ingyen hugyos bkvt meg heti egy ingyen ct vizsgálatot mindenkinek :)))
A fő probléma inkább az, hogy soha senki nem kéri azt amit csinálnak, de mindig a mi érdekeinkre hívatkoznak, és soha semmivel el nem számolnak.
Mostan osztan, hogy is van ez…? Vannak azért baráti STADION0K ahol az ilyen végtelenül szimpatikus polgármesterek skizofrénan sütkéreznek a PR napfényben? Érdemes megnézni a videót!
https://24.hu/belfold/2019/10/20/baranyi-krisztina-ferencvaros-fradi-ujpest/
Na, reméljük akkor csak erről van szó, bár ez a dilettáns szoci banda nem nagyon tudja mit akar, mert csak azt fújja „nem lesznek stadionok”, lehet fogalmuk sincs milyen építkezési tervek vannak, csak mondják a híveknek az igét.
Hát ezen kívül mást nem fognak csinálni az borítékolható, még ők is visszahozzák a pénz lenyúló szoci hálózatot és készen is vannak.
Lehet én utálom nagyon a baloldali ideológiát és előítéletes vagyok, de egy tény ezek még soha semmi jót, előremutatót nem csináltak ennek a nemzetnek.
Egyébként a gazdaságnak ez a 250 milliárd sem extra nagy megterhelés, a foci stadionok ára meg szinte aprópénz, de ezek a szocik ezzel nem is igazán foglalkoznak, csak Budapest nagyobbik balos felének akarnak megfelelni.
Mindegyik párt azt fújja, amit az elvakult hívek bevesznek, és amivel hatalomra lehet kerülni..
Ez is igaz, csak az elmúlt 40-50 év után engem a baloldali ideológia nagyon irritál.
Az a nagy része is amit a jobb oldal átvett??
De csak azért ezekről, mert még nincs építési engedélyük. Ez a demagóg banda mindent ellenez, ami sport. Közben Magyarországon nincs olyan atlétikai stadion, ahol világversenyt lehetne rendezni és nincs megfelelő, világszinvonalú kézicsarnok sem, holott csak idén két európai kupa jött Magyarországra. De Karácsony mer kicsi lenni. Igaz, a Tarlós-Orbán megállapodásban szereplő 1000 milliárdos beruházás ellen még nem tiltakozott.
És még rengeteg megfelelő, világszínvonalú dolog hiányzik Magyarországról, amik akár a profi sportnál is fontosabbak.
Ez az igazi demagógia, mert ugye az meg van, hogy ezektől a stadionoktól még minden más, szerinted fontosabb dolog is épülhetne, nem ezért nem épül, csak sokakat ezzel meg lehet vezetni.
Épülhetne, de ki adná rá a pénzt? Te? A fontosabb dolgok ebből a pénzből épülhetnének. Ha feneketlen lenne a költségvetés, vagy hirtelen találnák jó sok olajat, akkor jöhetnének a stadionok is, akár minden faluba!
Én nem hiszem, hogy demagógia, még a te érved szerint sem, ugyanis én nem azt írtam, hogy azért nem épül, ezt csak te képzelted hozzá. Olvasd el még egyszer az előzménnyel együtt! Remélem, úgy letisztul. Ha nem, akkor hidd, amit hinned kell…
A foci stadionok ára (mondjuk az átlag) még ennek a magyar gazdaságnak is aprópénz.
Én mondjuk a Dagályra, a tervezett atlétikai stadionra és a tervezett kézilabdacsarnokra gondoltam. Én nem gondolom, hogy ez aprópénz, de ha az lenne, szerintem akkor is lehet (kell!) kérdezni.
De segítek neked, nekem például mindhárom létesítménynél fontosabb lenne az, hogy olyan minőségű utak legyenek, hogy ne kelljen félteni az autót, ha végigmegyünk rajta, vagy hogy minden szakorvosnak legyen legalább egy saját asszisztense. Én nem tervezem, hogy életemben akár egyszer meglátogassam a fenti létesítményeket, de szakorvoshoz sajnos muszáj mennem. És mivel asszisztensekre nincs pénz, felmerül bennem a kérdés, hogy hogyhogy a fentiekre meg van?
Tehát véleményem szerint a fenti létesítmények luxusberuházásnak számítanak egy olyan országban, amelyben sok területen a finanszírozás elégtelensége miatt alapvető dolgok hiányoznak.
Jöhet a szokásos demagógozás.
Van pénz asszisztensekre is, a stadionok mellett is, hogy miért nem költenek, azon lehet beszélgetni, de mondom már sokadjára, azt hidd el nem azért mert stadionra költötték.
Hol a pénz? :D
Amúgy azt érted, hogy állításodból akár azt a következtetést is le lehet vonni, hogy a kormány -bár lenne rá lehetősége- önszántából, tudatosan és szándékosan nem biztosít forrásokat pl. az egészségügy általános színvonalának emeléséhez, ezzel közvetve akár emberek halálát is okozva?
Látom, nem érted. Egy sportlétesítmény nem feltétlenül a profi sportról szól. Ha csak arról szólna, gyakran elég lenne a földes lelátóval körbevett pálya.
OK, a kedvedért tegyünk úgy, mintha tényleg nem érteném!
Azzal most ne is foglalkozzunk, hogy a profi sportot csak példaként írtam (erre utal az „akár” szó, de tegyünk úgy, mintha helyesen értelmezted volna a mondatot) csak azért, mert te erre hivatkoztál a hozzászólásodban, amire válaszoltam…
Szóval, mivel „én nem értem”, kérlek foglald nekem itt össze, hogy miért van nekünk szükségünk arra az atlétikai stadionra és a Fradiváros részeként megálmodott kézilabdacsarnokra. Mit fogunk belőle profitálni, milyen funkcióját fogjuk kihasználni, ami miatt ezeket a létesítményeket fel kell építeni. Nyilván olyan tevékenységre gondolsz, amire máshol nincs lehetőség és nem is lehetne másképp megoldani, csak gigaberuházásokkal. Őszintén remélem, hogy a végén azt tudom mondani, hogy igen, nekem ezekre a beruházásokra szükségem van, ezek az én, a mi érdekeinket szolgálják. Tied a pálya, ne fogd vissza magad!
Tudod leginkább azért, mert az ember nem csupán zabálásra teremtetett. Mint ahogyan vannak, akik színházba, vagy moziba szeretnek járni, mások kirándulnak. Megint mások sportolni szeretnek, de vannak, akik meg a csillagokat vizsgálják. Mégsem arra panaszkodsz, hogy az állam színházat tart fenn, a menedékházak, meg a kilátók sem zavarnak. Pedig vannak olyanok, akik meg szeretnek kimenni nemcsak futball meccsre, de megnéznének egy vízilabda, vagy kézilabda meccset is, sőt szívesen néznek atlétikai versenyeket. De – lehet, hogy neked nem nyilvánvaló -, egy sportlétesítményben lehet rendezni másféle eseményeket is, tehát a hasznosítás nem egysíkú. Aztán az sem elhanyagolható, hogy egy atlétikai világbajnokságra sokan érkeznek Magyarországra, itt költik a pénzüket, mint ahogyan a versenyt meg közvetítik a világ majd minden országában és ezzel reklámot csinálnak az országnak. Ami meg további turisták idecsalogatásában lehet jó. De persze lehet demagóg módon mindazt a pénzt, amit ezekre a beruházásokra költeni, másra is fordítani, de akkor meg az lesz a baj, hogy az ezeket a létesítményeket kísérő infrastrukturális beruházások hiányozni fognak. Kapisgálod, vagy folytassam? Vagy már ott elakadtál, hogy egy ember nem csupán zabálásra termett?
Tehát akkor még egyszer: mire fogjuk használni ezeket a létesítményeket a sporton kívül, amit nélkülük, vagy kisebb, más jellegű beruházással nem tudnánk megtenni, és ami miatt meg kell épülniük? Konkrétumokat szeretnék olvasni, elég ha felsorolod a tevékenységeket.
Egy sportlétesítmény, csakúgy, mint bármilyen nagy beruházás, vonz magával járulékos beruházásokat is. Egyébként, ha egy sportlétesítményt csak sport célokra használnak, akkor már nem jó? Látod, ez a demagógia, hiszen akkor tényleg leredukálhatnánk az életünket evésre és ivásra, no meg a javak elérését finanszírozó munkára. De mert a kultúra nagyjából sehol sem termel nyereséget, hát mindent, ami kultúra, tiltsunk be? Vagy majd te szemezgetsz, hogy melyik a fontos, melyik nem az?
Akkor rögzíthetjük azt a tényt, hogy egyetlen konkrétumot sem írtál arra, hogy miért van erre minden másnál nagyobb szükségünk.
Ehelyett kultúrával való szembeállítás, evés-ivás bullshit és demagógozás a repertoár.
Közben a „nem csak sportra lehet használniból” eljutottunk az „és akkor mi van, ha csak sportra lehet használni?” gondolatig. Emésztgesd…
Igen amit most leírtál nagyon jó példa a demagógiára.
Nem, a demagógia pont azoknak tetszik, akik nem így gondolják.
Ez sem volt kevésbé demagóg..
„Demagógia a retorika azon fajtája, amely az érzelmekre és az előítéletekre próbál hatni.” Részleteznéd, hogy abban, amit írtam, ezt hol látod?
Akkor minden demagógia mert minden hat az érzelmekre. Előítélet meg úgy baromság ahogy van. Előitélettel képtelenség megszületni, ezért nem is létezik, csak tapasztalat van. De jó szöveg a liberóknak, mindenrerá lehet sütni.
Pont a liberók szoktak demagógiát kiáltani, ha elfogytak az érveik. Vannak észérvek, bár nem mindenki érti, mert egyszerűbb a demagógiát hallgatni, az nem igényli a gondolkodást.
Pl a 2. mondatod.
Ha még magyarok kéziznének, fociznanak a csapatokban, megérteném a dühödet..
.. Igy azonban ez csak egy politikai indulatok vezérelte siralom
Ilyen szintü csarnokra hosszabb tavon nincs fizetöképes kereslek itthon és oriasi összeg ezt nemcsak felhuzni, hanem fenntartani is.
Hát a politikai vezérelte siralom az inkább a mostani szoci városvezetés „nem lesz stadion” napi kiabálása.
Az nem jut eszedbe, ezek a „nem szocik” mit műveltek pl. a Puskás névvel, az irányított szponzorokkal a „nép csapatához”, meg a többihez? Ezek pl. nekem sokkal inkább nyitogatják a bicskát…
Ez rendben van, de a szocik sport utálata kb. ugyanez, és a többi tulajdonságaikról ne is beszéljünk…
Nem mondtam, hogy ők a legjobbak, vagy a jók, de nálam akkor is az imént leírtak verték ki legjobban a biztosítékot, még akkor is, ha sok pozitív dolgot csináltak szerintem! Viszont ezekkel, és sokminden mással bőven negatívak számomra, annak ellenére, hogy pénzügyileg én sokkal jobban jártam az uralmuk alatt…
A mi stadionunk
1. semmi egy száz, vagy ezermilliárdos kézicsarnokhoz képest
2. egy történelmi klubnak, az ötvenes években a világ legjobb klubcsapatának ad otthon,
3. míg ez a tervezett kézicsarnok messze nem lenne arányban azzal, amit szakmailag a magyar kézilabda és különösen a ferencváros ad „mögé”
4. Mi a büdös fenének van akkor a Kavics, ha nem arra, hogy szükség esetén jelentősebb kézimeccseket rendezzenek ott?
5. Ha a kézisek és kosarasok állandóan a foccistákra acsarkodnak, most szépen bizonyítsák, hogy ők bezzeg ki tudják termelni egy ilyen csarnok építtetési költségeit…
Ennyire azért nem egy nagy szám az a kézilabda…
Igazad lenne, ha csak kézilabda meccsekre lehetne használni. De mert nem, így nincs igazad. Ha figyeltél, az elmúlt években több világversenyt nyertek utánpótlás kézilabda csapatok . Lehet, hogy magyarok is kéziznek?
Most épült ugyanezzel a szöveggel vagy 5 aréna…
Elárulnád, hogy még miket fognak ott rendezni?
Minden héten jön ide egy Metallica, meg egy Sting, egyszer az új kézicsarnokba, aztán a Kavicsba, aztán az új Puskás Stadionban, stb.??
A Bozsikot akkor milyen programmal fogod megtölteni, ha ezek elveszik a helyet előle?
Merj kicsi lenni! Számold ki azért közben, hogy nagyjából hány színházra van szükség Budapesten? Mert ugye, az azért megvan, hogy csak a fővárosban több színház működik, mint vidéken összesen, miközben az ország lakosságának 80 %-a vidéken él? Miért nem akarsz színházat bezárni? Hidd el, többe kerül a fenntartásuk, mint egy stadioné.
Nem „merj kicsi lenni”, hanem „merj átgondolni és kiszámolni”…
Miért mentél el abba az irányba, mintha sportlétesítmények építése és színházak fenntartása közül kellene választani?
Szó sincs ilyesmiről.
Lehet fontossági sorrendet felállítani színház és sportlétesítmény között? Lehet, persze, belvárosi sznob értelmiségiek tudnak. De mert mindkettő része a kultúrának, értelmes ember számára nincs különbség. Nyilván, színházban nem kiabálják, hogy „buzi MLSZ”, de attól még nem kevesebb egy sportrendezvény egy színházi előadásnál. Persze, ahhoz, hogy ezt megértse valaki, mindkét helyre járni kell.
Azért mert nincs mas érve. Ilyen egyszerű ez…
Hát egy atlétikai vilagverseny aztán tényleg fontos nekünk. Bravo. Foci vbt nem akarsz veletlen?
Tudod, egy atlétikai világkupa már világverseny. Amíg állt a régi Puskás Ferenc Stadion, minden évben rendeztünk ilyent, nagyon sok ember örömére, ami látszott a lelátókon. Másrészt az atlétika a világ egyik legnépszerűbb sportága. De ha gúnyolódsz, hát rendezz csócsó vb-t, az csak néhány asztal lenne. Igaz, a kutya sem lenne rá kíváncsi, de az arra költött pénzt el lehet majd költeni segélyekre.
Az atletikai stadion sajnalnam, a többi, meg nem epülö, mehet a levesbe. Szerintem Budapestre ket ekkora csarnok teljesen felesleges. fratyi varos nem hoz lazba….Budapesen mar csak egy atletikai stadion, egy fedett palyakerekpar teknö (amit esetleg kombinalni lehetne egy nagymeretü gyorskocsolyapalyaval) hianyzik
Engem közvetlenül egyik sem hoz lázba (bár a focin kívül az atlétikát szeretem), de bármilyen sport fejlesztés, akár a tömegsportnak, akár közvetlenül az utánpótlásnak épített, akár a felnőtt profi sportnak, az mindig kihat a gyerekek sport szeretetére, sportolási lehetőségére, ez pedig magával vonzza az egészségesebb fiatalságot, a nemzet jövőjét, az meg a legfontosabb egy nép életében.
Tudom ilyenek nem érdeklik a szoci városvezetést, sőt ilyeneket nem is szeretnek hallani, mert még felébrednek az emberek…ilyen felismerésektől félnek mint ördög a tömjén füsttől.
tudod mi hozna lazban a fiatalakat hogy focizzanak? az ha nem adoforintokon lebecolna a el a kozepszer legios az nb1ben, hanem szakertelemmel foglalkoznanak az orszagban az utanpotlassal es lenne kire felnezni.
megetted a sablon szoveteg es azt mondod vissza.
A sablon szöveg az pontosan a balos politikusok mondják naponta, „nem kell stadion mert szar az e.ü.”, na ezt kajálják a legtöbben, bár a kettőnek semmi köze egymáshoz.
elhiszed, hogy a stadion azert kell hogy legyen utanpotlas meg hogy majd amiatt fognak focizni a fiatalok. lofaszt.
azert kell mert ott lehet a legtobbet lenyulni.
azt ha kesz ki fogja fent tartani? nem lehet ma magyaroszagon rentabilisan fent tartani egy stadiont, max a groupamat. szopatjak vele az onkormanyzatokat meg a klubbokat, azt ha nem lesz tao akkor helloszia Akaszto.
es hogy a stadion epitos penzt lehetett volna eu-be tolni? miert ne lehetett volna?
elo volt irva hogy hova mehet az a penz? na a ketto kozott itt az osszefugges.
Pénzt bármilyen építkezésről le lehet nyúlni, ha a stadion építésből lel lehet.
A legnagyobb tévhit, hogy a stadion pénzt az e.ü. be tolni, a stadion pénz (mondjuk az átlag ár) még ennek a magyar gazdaságnak is aprópénz.
Ha akarnának, kétszer ennyi pénz tolhatnának az e.ü-be stadionok mellett is, csak nem akarnak (egyébként tolnak oda is amennyit akarnak), nem hiányzik egyáltalán a stadion pénz, ez csak a szoci propaganda duma, hogy azért nincs pénz az e.ü-re mert stadiont építenek, csak ezt sokan benyelik.
le lehet nyulni penzt mashonnan is , de mivel imadjak a focit, ezert stadiont epitenek, jol tularazvan kozbeszerzessel. amugy meg minek ennyi modern stadion? kong az uressegtol, es nem lesz aki uzemeltesse.
de nem akarnak az eube tolni penzt, pont ez a lenyeg, inkabb toljak stadionba, pont te irod most le. es a penz hianyzik meg az oktatasbol eubol utakbol stb stb.
es ez nem szoci propaganda, hanem jozan adofizetoi hozzaallas.
A nagy tévedés az, hogy ez a pénz nem hiányzik sehonnan, ez a magyar gazdaság tud stadiont is építeni, és még tudna e.ü-t is, én ezt mondom.
A szocik meg azt, hogy csak ennyi pénz van amit a stadionokra költenek és így nem jut az e.ü-re, ez az ordas nagy hazugság, csak ezt nyeli a fél ország.
Mondom még egyszer, van annyi pénz a gazdaságban, hogy futja stadionokra és e.ü-re is, azon lehet vitatkozni, hogy akkor miért nem költenek, de nem a pénz hiányzik.
Akkor már csak egy kérdésem van: Hol van a pénz? :D
Ugyan ott ahol a stadionok ára is, arra költenek amire akarnak, most tényleg nem olyan szar a gazdaság (nem úgy mint a szocik alatt, akkor tényleg nem volt pénz semmire, láttam olyan birkózó „csarnokot” Gyurcsány sport minisztersége alatt ahol patkányok szaladgáltak, de akkor már sport sokadlagos volt…).
a költségvetésben hol vannak ezek a meglévő százmilliárdok?
a szocik nem azt mondjak hogy a stadion miatt nem jut az eure, hanem hogy a stadion penzeket inkabb oda kene betolni, ami teljesen valid.
a stadionok epitese pedig tok felesleges, tobb nezo nem lesz miatta, fentartasa kb lehetetlen.
tehat akkor ami TAO neven befut a stadionokra, azt el lehetne kolteni okosabban jobb helyre.
De, a szocik pont azt sugallják, hogy stadionokra megy a pénz és ezért ilyen szar az e.ü., ordas hazugság, de fél országnak benyelő propaganda.
Sajnos, ezt nem ők találták ki…
.. ezt úgy hívják: NEOLIBERALIZMUS…
Emiatt nem tudok egyetérteni pl. Szakállal sem a totális kormányzati kritikájában, mert amit a neoliberális globalizmus fog hozni, az irtózatos leszakadást, szenvedést fog hozni az ország lakossága jelentős részének.
Nem tudja a Fidesz „nem művelni”, mivel a globalista szervezetek valósággal előírják, hogy leépítésre kerüljön az állami szociális szféra… :( :(
Szerintem te óriási tévedésben vagy velem kapcsolatban. Csak két konkrét dolog: Kifejezetten ellenzem az egészségügy magánosítását és véleményem szerint Magyarországon azonnal szükség lenne az állami szociális szférában dolgozók létszámának növelésére és a források bővítésére, bűnnek tartanék bármilyen leépítést. De ez itt nagyon off, úgyhogy itt be is fejezem. Bármilyen ezekkel ellentétes gondolat nekem tulajdonítása egyszerű hazugság.
Láttam, hogy már másokkal is volt ilyen kalandod, inkább hagyd meg nekem, hogy elmondjam én, miről mit gondolok, ne írkálj rólam hülyeségeket, köszi. Jó éjt!
Én nem azt mondtam, hogy az egészségügyben mit akarsz, hanem, hogy totalisan kritizalod a kormanyt.
Nalam viszont a totals kritika azért hianyzik, mert az a rendszer, ami külföldröl be fog szürödni egyre jobban utana, (még) rosszabb lesz a magyaroknak.
„Azért nem költenek mert kiszervezik az eüt magánkézbe.”
Na ezek már valós okok, de nem a pénzhiány, az csak a propaganda.
Persze. Ez oké. De. Ha le akarnak nyúlni valamit,azt le tudják bárhogy.
Egyáltalán nincs szükség ahhoz stadionépítésre,hogy a pénzt le lehessen nyúlni. Bárhogy,bármit durván túl lehet árazni és durván túl lehet számlázni,az a helyzet(ráadásul úgy,hogy még mindig a nyugati árak alatt legyen akár).
Tehát én azért itt a kettő közé tenném az igazságot. Mert adott egy fociszerető miniszterelnök,aki jobb labdarúgást,utánpótlást stb akar és adott ezen dolgok végrehajtóinál a stiklik lehetősége,amivel él,aki él.
valamire szukseg van, miert pont ne stadion ha a fonok a focit komalja.
de osszessegeben nincs szukseg ennyi stadionra, mint azt mar irtam, fentartasa kb lehetetlen.
Viszont ha igazan fociszereto lenne a fonok, akkor lehet a rengeteg penzt inkabb szakemberekre koltene, nem pedig stadionokra. Akademai is annyi van mint csillag az egen, csak tehetseg nem kerul ki belole.
En szemely szerint fognam a komplett izladi stabot, hogy nezzenek mar szet, hogy mi lehet nalunk a problema. Hogyan tudnank mi is az o szintjukre jutni kb 25szor akkora nepssegbol.
(teszem hozza, foci mellett vilagszinvonalu kezilabdajuk is van)
vegtelen penz van focira, eredmeny nincs. a foci korul mindenkinek teli a zsebe.
kozepszar nb1, tulfizetett legiosokkal.
Es bele sem merek gondolni mi lesz ha megszunik a TAO penz amit ide beleontenek.
Egy profi sportolóknak szánt stadion építése pontosan hogyan hat egy átlagos gyermek sportolási lehetőségére?
Sokféleképpen, de pl. egy normális stadionba (és itt most sok minden benne van) eleve több gyerek, család kimegy, és ez már vonzhatja a focihoz, sporthoz a gyerekeket.
Pontosan ez a „sokféleképpen” érdekel engem. Konkrétumokat szeretnék erről olvasni.
Ezt a „több gyerek kimegy” dolgot milyen konkrétummal tudnád alátámasztani, mert én legalább 30 éve járok ki, de ezt a változást nem vettem észre. Ez nyilván nem egy empirikus kutatás eredménye, csak egy személyes tapasztalat, de érdekel, hogy milyen konkrét tények alapján állítod a fentit? Számolod és több jött ki, vagy hogy jutottál erre a következtetésre?
Nem számoltam, de nem is fogom, egy biztos több, gyerek ismeri meg a sportot, mert azért 2020-ban nem feltétlen mennek ki az emberek romhalmaz stadionokba.
Egyébként lehet mást is építeni a stadionok mellett, mert a városfejlesztés sokrétű, mint írtam ezek a stadionok átlag ára aprópénz a magyar gazdaságnak is.
Amit kérdeztél még annak egyébként könnyű utána nézni, kicsit elgondolkodni.
” egy biztos több, gyerek ismeri meg a sportot”
Ez egy erős állítás, kérlek indokold meg. Szerintem ez nem így van. Az emberek, mint látjuk hétről-hétre, a csilli-villi stadionokba sem feltétlenül mennek ki.
A romhalmazokba még ennyien sem mennének ki, persze az nem kérdés, hogy kevés a nézőszám.
Ez megint egy feltételezés, ami mögött semmi konkrétum nincs.
Én úgy vélem egy stadiont elsősorban a nézőknek építenek, mint ahogyan a színház sem a színészek miatt épül, hanem, hogy megfelelő környezetben szórakozhasson az ember és játszhasson a „színész”. Lehet persze, hogy a focink messze van a világszínvonaltól, még az is lehet, hogy a színművészetünk sincs közelebb, egyikhez sem értek igazán, de ha színházba megyek a legkevesebb azt várom el, hogy a helyszín megfelelő legyen és ezt várom el egy stadiontól is. A sport ugyanúgy a kultúra része, mint pl. a színjátszás
Moutari egyébként hasznos kiegészítőember lehet, csak nem kellett volna úgy beharangozni, hogy Ő majd aztán tökéletesen pótolni fogja Filipet, mert ez egyszerűen nevetséges felvetés volt már akkor is, de ezt gondolom azóta már mindenki látja. Egyébként sokat elmond, hogy még így is nálunk a legjobb eddigi pályafutása során a kanadai pontszám/meccs mutatója, jelenleg 4/13-nál jár (Mahacskala 15/57, fagyi 15/53, Kövesd 4/14). A fagyis átlaga talán a legsiralmasabb, a Doll-féle fagyiban támadóként ezt az átlagot nagyjából bárki lehozta volna. Jó csereember, rá lehet küldeni az elfáradó védőkre, de ennél több nincs a srácban, és őszintén szólva nem bízom benne, hogy ha 25 éves koráig nem tanult meg lőni, akkor majd nálunk meg fog.
„A mostani felnőttcsapatból Änis Ben-Hatira a példaképem, fantasztikus játékos, szerintem az NB I-ben a legjobb, tudom, hogy Németországban is sikeres volt, itt pedig minden nap látjuk, hogy az edzések mellett sokat dolgozik külön is.”
Ulbert Renátó nyilatkozta ezt. Egyébként a srácot nagy tehetségnek tartják, kissé fura insta-képgyűjteményei mellett azzal is kitűnik az utánpótlás-játékosok közül, hogy igazi csatártehetség.
Hát bizony ez is gond, hogy az utánpótlás értékrendjével valami baj van…
Fiatal még, majd kinövi. :)
Az UP játékosok 90% nem is követi figyelemmel az első csapatot, meccsre sem járnak, nem is nagyon ismerik a keretet sem, még az sem lehetetlen írtak a nevében egy riportot.
Sajnos így van, mint írtam nekem két gyerekem van az UP-ben, mi rohanunk a felnőtt meccsre, a többiek meg azt sem tudják kivel játszunk.
Pedig az UP edzők, másodedzők között (igaz inkább a fiatalabbak) vannak akik igazi szurkolók is, mennek mindig meccsre, sokszor idegenbe is, a gyerekeket meg még sem tudják megfertőzni.
Ha akarnak a gyerekek menni akkor kérni kell jegyet, és kapnak a családi szektorba (most az MTK stadionban a táborral szembe).
Az én gyerekeim viszont a táborba akarnak menni és így inkább veszünk.
Volt már arra is példa, hogy mondták, hogy ők a táborba kérnek, persze annyira ez nem tetszett (gondolom kicsit több dologra kell figyelni jegy nyomtatáskor), de volt rá példa, hogy oda kaptak, bár ez még a Bozsikban volt.
Bérletet természetesen nem adnak (bár lehet lenne azért akiket ezzel tudna vonzani), de a gyerekek esetleg tudnak nekem is kérni, úgysem megy más a csapatból csak ők.
Persze rendben van ez. A gyerekek, mondjuk U13-tól, már jól közlekednek a városban többed magukkal, bár az igaz egy-egy meccsnek azért későn van vége.
Azért egy Lanzat, NGogot, Hatirat biztosan lesnek, hidd el
biztos vagyok benne, hogy sokat dolgozott edzesek utan, mert mar ledobott az uszogumijabol valamicsket….
Renátó vagy BH… ? :)
Nem hiszem, hogy Renátónak úszógumija lett volna :)
Megint Kisvárda, úgyhogy off, de nagyon durva, hogy mennyire kézivezérléssel megy a csapat. Gyakorlatilag egyszemélyes nb1-es játszótér: https://444.hu/2019/10/22/az-nbi-es-kisvarda-focimindenese-ide-a-vilag-vegere-nem-fog-lejonni-ertelmes-magyar-jatekos
Nyilván hibázott az utolsó döntéseknél, és remélhetőleg tanul belőle. Csak nehogy legközelebb akkor is lepasszolja, ha lőnie kell!
Játszania kéne, nélküle nagyon hiányzik a támadásainkból a sebesség. Alapból nem ennyire önző, a Loki ellen pl. szépen leadta Lanzának. Biztos benne van az is, hogy neki könnyebb szívvel passzol, mint Kukocnak, meg benne van a kispadoztatásának a rossz lereagálása is. Ettől még erősségünk, hiba lenne kikezdeni.
Sz 1.-nél nem Lanzának nem passzolt? Mondjuk azt akár be is rughatta volna…
az elsönel en sem passzoltam volna, a masodiknal nem ertem a mögötte
futo jatekos helyezkedeset, ahelyett, hogy kihuzott volna balra beallt
möge, Kukoc meg ahogy en is megtanultam lesen volt, tehat nem volt mas
valasztasa. Utolsonal egyertelmüen passzolni kellett volna, ahogy
magara huzta mindket vedöt
Pedig az elsőnél passzolni kellett volna.
A másodiknál Banó befele jött, mert Moutarinak kifele kellett volna cselezni a kapust és akkor lehetett volna visszapasszolni vagy ha sikerül a kifele csel akkor kapuba lőni. Kukoc lesen volt oda nem lehetett passzolni.
A harmadiknál valóban volt egy pillanat amikor rajta volt a két védő és passzolhatott volna, bár akkor még a társ kicsit messze volt a kaputól, de végül is ott megcsinálta a jó lövő helyzetet csak elbénázta a lövést.
az elsöt egy lövöcsel utan be kell rugni. a masodiknal mivel moutari jobb labas egyertelmü volt, hogy arra a labara fog cselezni, tehat befele, Bano-Szabo meg ballabas neki ezert inkabb a masik oldal lett volna idealis. De mindegy is nagyon grund focis reakcio volt mind a harom ember reszeröl, ami egy csalodas profi futballistaktol
Az elsőnél nem értelek, persze lövőcsellel is lehetett volna gólt rúgni, de az ezer százalékos a passz lett volna, és csak 1-0 volt, mondjuk 3-0 oké, ne passzoljon.
Amit a félpályán 2x ütközött, abból a latabároskodó Cipf kétfelé törik, a Luki sírva szalad haza, a Majer meg oda sem mer nézni. Ez az igazság. Attól függetlenül, hogy 3x kihagyta,mielött vmi hülyegyerek beírja, hogy ilyen csávó van az akadémian is. Nincs .
Ez így van…amit csinál Moutari, az az ellövés pillanatáig gyönyörű…de ha egy góllal vezet a Csapat és élet-halál kérdése, hogy az ellenfél ne egyenlítsen ki, akkor a háromból legalább 2x keresem a társat, aki tisztább helyzetben van..ezért hívják ezt csapatsportnak. Meg azt is értem, hogy röhög magán…ezt egy tenisz, egy fallabda esetén azt mondom okés…elbaszta, kikap. De egy csapatsportnál minimum elnézés kérés a társaktól…nem?
hát ilyen csávó nincs is – szerencsére :-)))))
Pedig jó lenne! Őket talán lehetne még technikailag és taktikailag fejleszteni…
Annakidején Kozma Misi úgy lett háromszoros gólkirály, hogy a helyzeteinek kb. a 20 százalékából lett gól. Neki nagyon könnyen ment
a helyzetbe kerülés. De sokat szidtuk szegényt! ?
Az lehet…de szezononként nem 4-5 gólt rúgott.
Nalam a helyzetkihagyasi rangsorban messze Bodonyi vezet :) rengetegszer csinalt a semmiböl helyzetet aztan meg jol melle/föle lötte :)
Jelenleg Moutari tényleg használhatóbb ebben a keretben mint az említett fiatalok (mondjuk nem minden esetben), de Moutari is csak ennyire, kb. 15 percre, minden NB1-es csapatban cserejátékos, ha dobogót akarunk akkor pl. egy Nikolics szintű játékos kellene, vagy csak duma volt a dobogóért való küzdés.
Gyors, erős és erőszakos- ez vitathatatlan. De aki azt állítja, hogy technikás, az még nem látott technikás játékost, b.+!
Amíg nem jött be Moutari volt három olyan helyzet, amit ki lehetett így hagyni?
A giffekből nem látom, de létrejött volna Moutari nélkül is maga a helyzet?
Mind a három kontratámadásból született…legalább kétszer volt Moutari mellett olyan ember, aki tovább tudta volna vinni a támadást. Tény, hogy Moutari által felgyorsult a játék, de feszültebb is lett az ominózus önzőzések miatt.
az 1. és 3. Moutari gyorsasága nélkül nincs meg.
a 2. meg les.
Akárhányszor nézem mindegyiktél van ember, akinek tudott volna passzolni…ok…1-2-nél megpróbált gólt összehozni..de hogy az összes helyzetét ilyen önző módon elpuskázza, az több mint felháborító.
A 2-nál az egészet MOutari csinálta meg, ő szerezte és tartotta meg a labdát, abból indult az akció.
Mindegy, reméljük tanul belőle és legközelebb jobban összpontosít.
Szerintem csak a harmadikhoz kellett igazán a Moutari gyorsaság, ott e nélkül nem tudott volna kibújni a két védő között és lövő helyzetbe kerülni.
Ahogy mondod .Meg sem történt volna, ha nem áll be. Kimaradt, hát kimaradt 3x. Mit számít ez?! Semmit! Elbírjuk ezt is. Mert ez a kibaszott Bp. Honvéd! Nem valami „kékosztriga-bár”,ahogy itt néhányan szeretnék,egy vén bolond vezényletével ,hot-doggal a kezükben hadonászva!
Ilyen poénokat ma már a liberálextremista mű pc világ miatt sehol sem látni :( :( :(
Te egyébként sokadjára írkálsz ilyen vádaskodásokat,tata.Gondolkozzál már egy kicsit mielőtt ilyeneket idehánysz!Aztán meg ha le vénhülyéznek,itt picsogsz.Egy az hogy semmi közöd hozzá,hogy ki és mit csinál,2 .kurva unalmas ahogy a bendeguzba i,vagy azokba,akik nem osztoznak a volt tulaj iránti imádatodban, ujabban beleállsz,3. a rekommentjeidből süt a Bözsi-utalványon vett kannás,pajti.
Nézd,pajti,én megértem,hogy itt egy rövid ideig „valaki” voltál,de ez már elmúlt.Nehéz ez,de próbáld feldolgozni.Kipukkadtál lufifiú. Nem vagy te Honvéd szurker,nincs semmi bratyizás olyannal,aki a pillanatnyi népszerűség kedvéért,hol a Danilo,Filip,Kesztyű,Vadi,Hatira,Lanza,Kukoc,Moutari stb játékosaink ellen uszít,dezinformál stb.Nem felejt a net,papa!
túlságosan ki vagytok hegyezve egymásra…és ebben totál igaza van Highlandersnek: bár csak hasonló dinamika + sebesség mutatkozna Cipfnél, hogy így tudna megindulni és helyzetbe kerülni, mint Moutari.
Amikor valaki kirak ide,ha jól emlékszem,egy 70 Évvel ezelőtti Bp.Honvéd tagságit a rokonokról
,vagy egy láthatóságis képet a facera a fagyi előtt a Lanzáról és kijelenti hogy játszik tutira,a cimborái az akademián melóznak,annak sokan jobban hiszünk,mint annak,akinek volt 2 szép éve az előző tulaj mellett,és csepegtetett egy-két teljesen lényegtelen infot,azokhoz képest hogy: eladó a Club az 5mllrd feléért,Lanza-fagyi,Gróf-fagyi ,van pénz stb.És nem azert ,mert a barátom..
Nem is tud, mivel Moutari afrikai, az atletikai képességei sokkal jobbak, de Cipftől nem is ezt kell elvárni, teljesen más stílus.
Ugy gondolom, bar nincsenek informacioim, hogy Kesztyüst a kenyszer szülte. A egyszerre dölt ki az összes vedekezö közeppalyas. Az igazolas pillanataban, ott voltunk az EL meccs elött, Nagy Geri serült, Szendrei serült, Bamba mar ki volt rugva. Csak egy Heflerünk volt. Azt azert hozzatennem, hogy Kesztyüs elt a lehetöseggel. Ami furcsa volt, hogy a kispadon egy sajat neveles volt a hetvegen Bano Szabo. Amikor mar ott kellene ücsörögnie Kovacs Nikolasznak (föleg, hogy Uzoma tükörben jatszik), de nem volt ott Szendrei sem es Cipf sem. Viszont ott volt Niba es Kalnoki Kis egy posztra….az egyik helyere siman leülhetett volna Szendrei es igy nagyobb csere variaciokat is adhatott volna.
„megszerettük Kesztyűst”
Ne beszélj többesszámban, engem pl. inkább idegesít, ha meglátom őt a kezdőben.
Azért, mert volt egy-két jónak mondható meccse vagy passza, attól még kutyaütő, ahogy Aliji is.
Annyiszor átjátsszák az ellenfelek a Kesztyűst, hogy csak na, Aliji meg képtelen beadni. :/
Moutari viszont nem rossz szerintem, ő egyértelműen erősítés a számunkra a másik kettővel ellentétben.
Ja még annyi, a harmadik balfaszkodása utáni vigyor, teljesen önirónikus és helyénvaló.
ez egy játék, nem maga a 3. világháború.
Meg kellene nézni még egyszer a meccset, de nekem nagyon látványos volt egyszer-kétszer, hogy Lanza nem passzol balra üresen lévő csapattársnak – nem tudom, ki volt ott, talán Aliji, de többször is bevitte inkább a sűrűbe.
Aliji és Kesztyűs volt, úgy, hogy kb. egy normális beadásuk nem volt.
Aliji elsö harom probalkozasa utan, senki nem passzolt volna neki jo szivvel, csak kenyszerböl….de gyakorlat teszi a mestert :)
Stadion mai helyzete https://uploads.disquscdn.com/images/382b6586dcb53458986f0416b8eb98c4842eaa1e75e468b264969db674c1c6e2.jpg
Csak kérdezem,hogy nem tűnik úgy,hogy ez a stadion hasonló mint a Halié.ott sem érnek végig fel a széksorok és elég hülyén néz ki ott a nagy vitorla vászon.nálunk nem az lesz nyugtassatok meg?
A tervrajz alapján az oldal membránok (piros fehér fekete lapok oldalt) magasabbra futnak fel egy-két méterrel, mint a tető elem, ami szerencsére nem íves, hanem lapos kivitelű.
A tető és oldal találkozásából nőnek majd ki a reflektor pilonok.
Nagyon szépen fog kinézni. ?
Inkább csak az első esetben, mert a másodiknál nem adhatta a lesen álló Kukocnak, a harmadiknál meg nem tudta adni, esetleg a lövés pillanatában, ha visszafogja, de akkor meg már meg volt a jó lövőhelyzet csak bénán rúgta.
Talán a harmadiknál volt még egy pillanat a két védő között, hogy passzoljon, csak akkor meg még nem lett volna igazán jó helyzetben a társ, ő a gyorsaságával végül is jó lövő helyzetet csinált.
A második-harmadiknál mellette balról Banó tök üresen van, és látszik, hogy várja a labdát…ha passzol simán kigurigázhatták volna a kapust…így a meccs emberét csinálta a kapusból. :(
Látod milyen „önzetlen”? A 3 gólpasszal Ő lehetett volna a meccs embere + a forduló cseréje!?
Amúgy az vitathatatlan, hogy a kontrákhoz ő is kellett /a harcossága és a gyorsasága/. Már csak az kellene, hogy olyan befejező legyen, mint a Kálmán anno. Foglalkozhatna vele…
Valaki magyarázza el nekem, hogy miért van Kukoc lesen? Futnak együtt a védővel, majd amikor Tonci megáll, a védő fut tovább és beáll a kapuba.
Mert a védekező csapat alapvonaltól 2. legközelebb lévő játékosa a lesvonal, itt a kapus volt az. Hozzá képest pedig előrébb (az alapvonalhoz közelebb) helyezkedett Kukoc.
ooo, oké, leesett, köszi a segítséget.
Nagyon szívesen!
Páros lábbal kellene kirúgni azt a menedzsert, aki idehozta ezt az Alijit, vagy kit.
Az Öregnek legalább megjött az esze és fél plusz kétéves szerződéseket kötött, így fél év után meg lehetett szabadulni Kosúttól, vagy Piliktől, ha valaki meg bevált (Mezghrani), azt megtartottuk.
Néztem hétvégén, ez a csávó totál bukás.
Aki jó igazolásnak tűnik , az Tujvel, tökéletesen betölti a szerepét de azért már várom Levkovicsot, nagyon megkedveltem nyáron.
Volt egy szituáció, mikor Lanza „megiramodott” a bal oldalon… egyre inkább hasonlít Faragó Pista excsatárunkra, Ö nézett ki mindig úgy, mintha folyamatosan ellenszélben futott volna. :)
Na, ő legalább nem olyan, mint Simek „Gyorsvonat” Péter vagy Herczeg Miki, hogy a gyorsaság megkopásával nem sok marad belőle ;)
azért gregorjocó is tudod „iramodni” , felhúzott vállakkal :)
Valahol azt olvastam, hogy a Kukoc – biztonsági őr affér bekerült a jegyzőkönyvbe, kíváncsi lennék, hogy mit írtak le az esetről és milyen szankció lesz a vége..
„Kukoc – biztonsági őr”
Ez egy adekvát szópáros így.
Picit aggaszto volt de ertheto hogy Kambi leuvoltotte Moutarit aki a lefulyas utan ahogy lattam majdnem nekiment ha nem fogjak le Kambinak. Errol nem tud valaki?
ez is vicces abból a szempontból, hogy Kambi üvölti le a fejét, ak 2 egymást követő meccsen tudott ziccert hibázni, 4 méterről… :)
persze ez nem olyan gáz, mint Moutari önzősége, csak 2 pont „ment el miatta”.
Csak biztos lehetsz benne, hogy Kambi saját magát is leüvöltötte belül, és a győzelmünk ellenére ezen a helyzetén agyalt lefekvéskor… Moutari meg jót röhögött a faszságain, teszem hozzá, ha nem Honvéd játékosként csinálja, én is vele röhögtem volna, de így legszívesebben felpofoztam volna.
szerintem ez csak a felszín…
amit Moutari művelt az botrányos volt, én is adtam volna neki 1 tockost…de nem feltételezem, hogy ez volt a célja, ami kisült a 3 bénázásból!
nem minden rajta múlt a ziccereknél, ahogy lentebb Olivér Nagy írja. http://disq.us/p/252iswh
de van mit rendbe tenni a csávó fejében ez nem kérdés, és nem kis meló. :)
Kambi esetében kínosabb kérdés, hogy miért tudott az utóbbi két meccsen középhátvédként többször helyzetbe kerülni, mint Lanza és BH összesen. De a gólunkhoz is az kellett, hogy egy másik középhátvédünk bóklásszon fel jobbszélsőnek, hogy végre legyen egy normális beadásunk… Lanza mellé nagyon hiányzik egy erőcsatár, aki meg tud tartani egy ráívelt labdát, Danipacival sokkal jobban néznénk ki, mint BH-val, vagy bárkivel a jelenlegi keretből. Ráadásul most hétvégén a szélsőhátvédek beíveléseire alapoztunk, mikor a jobb oldalon egy bal lábas játékosunk van, a bal oldalon meg ez az Aliji srác, aki a korai Kinget idézi a kapu mögé ívelt lasztijaival…
sajnos AliG még korai Kingnek is túlzás… a Lanza-BH „csatár páros” meg halál.
ahogy belenéztem az Ute meccsekbe, nagy melléfogásnak érzem, hogy Feczesint nem szereztük meg… én pl. benne is látom azt hiányzó csatárt, akiről beszélsz: erőteljes, jól érkezik a kapu elé, brutál jól fejel….kb 1 „öreg Eppel”.
+ folyamatosan írom, hogy King vagy Mezga majdani visszatérése sokkal többet fog jelenteni, mint 1 átlagos „védő visszatér” történet.
sok van még ebben a keretben!
már csak tényleg 1 egészséges, erős center kellene és King szintű balbekk Eke mellé…
az érdekes, hogy az új vezetés 2 kiváló kapust is hozott pár hónap alatt, de 1 igazán jó balbunkót találni esélytelennek látszik, már évek óta.
Én nem bánom, hogy nem jött Feczesin.
Ne feledd, hogy az Újpest játéka totál Feczesinre van kitalálva, nálunk a statikussága ugyanúgy kijönne, mint Tischlernél is kijött.
Nekünk olyasmi kellene, mint Eppel, vagy Danilo, főleg a 2012-es Danilo, akit a magassága mellett egyszerre fémjelzett a brazilos technika és a gyorsaság.
Ehhez azonban – Révész Attila példáját követve – ki kéne mennie valakinek Braziliába körbenézni a klubtól egy-két valódi erősítést idehozni, vagy pl. a francia-holland-olasz másodosztályban körbenézni, ahonnan Mezghranit – Lanzát – Martinezt is nyúltuk.
De ezt csak olyan tudná megcsinálni, akinek tényleg szeme van a focihoz és azonnal felismeri a tehetséget egy játékosban (gyors, érzi a labdát, stb., meg nem értett tehetség)
Úgy hallottam, voltak pont Brazíliában
Ha belegondolsz, ettől csak érthetőbb a kirohanás lélektanilag – nem korrektebb, de érthetőbb: ha Moutari nem önzőzi el valamelyik ziccert, akkor Kamber hibája biztosan nem számít semmit, így viszont a végéig izgulni kellett, hogy ne menjen el rajta két pont, ráadásul egymás után kétszer. Kambi ideges volt, és most nem tudta türtőztetni magát. Egyébként szerintem sem így és ekkor kellett volna, de ez idegből ment.
persze, tiszta sor…én is feszült voltam, hát még ők… :D
Nékem is volt akkora gyomoridegem és bizony emlegettem Moutari anyukáját is mérgemben.
Két megjegyzés:
– Bobál Gerinek a játéka jobb volt, mint vártam, viszont a helyére beálló afrikai srác kifejezetten ügyesnek tűnt (pedig nagyon nem vagyok a futball teljes színesítésének a híve)
– Bobál Dávid – a szombati alapján – gyorsan összekapta magát, teljesen máshogy mozgott, mint Pakson, szerintem erősítés lett volna, ha hozzánk jön.
Egy középső hátvéd nagyon kellene, elvileg az olasz sztármenedzserünk, Cordella jó barátja a még mindig csak 32 éves és kimagasló tudású Tandia, aki csapat nélkül van..
Megpróbálhatnánk visszahozni, fantasztikus védő volt, óriási erősítés lenne jó fizikai állapotban!
Amerikai az a afrikai
Afrikai amerikai
Tandia 32 éves, szerintem lassan el lehetne hozni, Benjamin viszont jövőre már 35, lehet, hogy ő már nagyon be van lassulva
Elnézést, én 1985-re emlékeztem, akkor 1,5 évvel idősebb Tandianál. Esetleg igazad van, akkor meg lehetne őt is próbálni.
Kukoc nem integet lesen, mert a golvonalon ott a vedö….
csak a kapus nem volt a kapuban. les volt…ez azért jól mutatja Kukac taktikai felkészültségét is. :)
jobb oldalról amúgy sem tudta volna a szokásos küllőt villantani :D
Szerintem onnan ismét a panenkázást húzta volna meg. :)