Mastodon

Napikispest 2019.12.29.

Vécsei, játékoskeringő

  • ezt nem értem // Vécsei stabilan játszott Svájcban, ez utóbbi években rendszeresen szerepelt az Európa-ligában, erre 26 évesen hazaigazol a Fradiba. Miért?
    • egyedül azt nem értettük, hogy korábbi edzője, Rossi miért nem próbálja ki a válogatottnál? Talán majd most, ugye.
    • egyébként lassan az ukránok után az exkispestiek alkotják a második legnagyobb csoportot a Fradi öltözőjében: Gróf, Botka, Vécsei, Szerető.

egyéb pletykák // minden meglepetés nélkül:

Szerző: vh

Egy lőrinci kispesti Kőbányáról. Megtalálsz Blueskyon, emailt itt tudsz írni nekem, ha pedig üzennél, akkor Signalon vagy Telegramon keress. ||

232 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
októberes
5 éve

A játékosok zsoldosok (tisztelet a kivételnek), a mindenkori Budapest Honvéd -többek között- mi szurkolók vagyunk! Az ő szívük oda húz -érthető módon-, ahol ezt megfizetik, a mi szimpátiánk -normál esetben- egy életre szól. Aki ezt elfogadja, azt kevesebb csalódás éri.

Highlanders
5 éve

comment imagecomment imagecomment image

Ferenc Kiraly
5 éve

Üdv, remélem a légiósszabály miatt nem fognak több játékost tőlünk lefölözni a zöld majmok.
Vigyék a lilákoktól Litauszkit pl.

medvepuszi
medvepuszi
5 éve

Nem örülnék a Vadócz-Hidi cserének, még ha Krisz sem volt az igazi ősszel. Patrik jó srác, szorgalmas, a hosszú indításai kiemelkedőek nb1-es szinten, de a lassú gondolkodása még a meglévő gyenguska középpályás játékot is még jobban kiherélné.

ius
ius
5 éve
Reply to  medvepuszi

Sajnos én is így látom.

Highlanders
5 éve
Reply to  ius

Vajon mitől 750 000 € akkor?!

ius
ius
5 éve
Reply to  Highlanders

Nem tudom, de kizárt, hogy létezok olyan csapat amelyik ennyit áldozna érte.

Highlanders
5 éve
Reply to  ius

Nem is azt mondom,de az a személyleírás ami itt megy róla,inkább illik S.Hawkingra.

medvepuszi
medvepuszi
5 éve
Reply to  Highlanders

A Transfermarkt bizonyos statisztikai adatokra épít, jó támpont, de sok fontos dolog nincs – nem is lehet! – benne a számításban. Azt egyébként adom, hogy a mindenkori edzői bíztak benne, mindig játszatták, és alap, hogy ők a szakemberek, én meg csak egy szurkoló. Sőt, mindig az jut eszembe, hogy olyan házaló videót lehet összerakni róla, hogy ha hasonlót látok egy ismeretlen panamai/albán/kongói próbajátékosunkról, itt csupa nagy betűvel követelném a szerződtetését bármi áron :) De ettől még a lenti a véleményem róla, miután évekig láttam. Ha játszik, lesz sok pepecselés és biztonsági passz a bekkeknek, meg meccsenként pár Moutari-ziccer, de játékban előrelépés biztos nem, inkább vissza. Ettől még lehetünk eredményesek, csak én más játékot szeretnék látni, amit meg ki nem szr le :)

tszajko
tszajko
5 éve
Reply to  Highlanders

A transfermarkt ertek minden, csak nem pontos ertekmero az nb1 szintjen. Vagy szerinted realis az, hogy Hidi Lanza utan a 2. legertekesebb jatekos lenne a keretunkben? A bajnoki evben a csapatkapitany Hidit gyakorlatilag kiszoritotta a Gazdag-Nagy-Koszta kozeppalya a szezom vegere, azota pedig jobbra-balra csapodik, es soha egy petakot nem fizettek erte. Mennyire megalapozott vajon az a 750k?

Sanzi
Sanzi
5 éve
Reply to  tszajko

Kiszorította… Ezen csak röhögni lehet!
Nem írt alá, ezért Hemi kiadta a parancsot… De néha Marco szart a fejére…

tszajko
tszajko
5 éve
Reply to  Sanzi

Nem biztos, hogy ebbe a kerdesbe nagyon bele szeretnek allni, mert nincsen eleg insider infom ahhoz, hogy pontosan ismerjuk a szereplok motivacioit. Annyi egeszen biztos, hogy a 2017es bajnoki tavaszon 4 jobb kozeppalyas volt nala a csapatban – ettol fuggetlenul en szemelyesen kedvelem es nb1es szinten elfogadhato jatekosnak tartom, de a tm ertekeleset durvan tulzonak tartom.

Csatári Zoltán
Csatári Zoltán
5 éve


Változik a világ….Kovács Kálmi külföldről mindig Kispestre jött haza játszani… 3-szor.is..
A mi ” Bálónk” meg rohan a zöldekhez…

Lassie Tizenkilenc

Minden véleményt végigolvastam. Remekül összefoglalták az itteniek, úgyhogy már csak azt írom le ami lecsapódott bennem :
Vécsei, az anyád picsáját ! Ahelyett hogy sportemberként megcéloztad volna valamelyik belga vagy francia klubot, helyette hazajöttél lötyögni jó pénzért, ahol hétvégente jókat lehet diszkózni
Szoli Pali ! A kurva anyád ! Megint teledumáltad hülyeséggel (meg egy bőrönd pénzzel) egy futballista fejét, amivel megint beütöttél egy szöget a magyar labdarúgás koporsójába…
Gyomorforgató az NB1. Agyonfizetett senkiháziak, nézhetetlen meccsek.
Most néztem újra 1987-1994-ig a meccseink összefoglalójait. Volt iram, mindenki sprintben közlekedett , technikásak voltak a játékosok, szép felépített támadások, rengeteg labda nélküli mozgás ( sprintben). Azok a játékosok még ki tudtak jutni nyugatra és karriert tudtak csinálni. Volt küldetéstudatuk. Hazajönni csak 30-32 felett jöttek haza.
Hallani ilyen Suljic-okról, meg Hidi féle come-backekről. Elég volt ezekből. Tehetséges dél-amerikai új arcokat szeretnék látni akik technikásak és jó pénzért továbbadhatóak vagy afrikai játékosokat akik minden meccsen lefutják a Párizs-Dakar rally távját és ha odalépnek akkor az ellenfél fél évig táppénzen legyen. Elég volt a levitézlett Nb1es suttyókból….kivétel a Marci….

Pelso
5 éve

„Vécsei, az anyád picsáját”…ezt leszámítva korrekt!

Highlanders
5 éve
Reply to  Pelso

Neee.Egy megfelelően elhelyezett káromkodás ad nyomatékot a lényegnek.Ha ráversz kalapáccsal az újjadra,a kurvaannyátbasznámeg helyett talán azt mondod;hinnye a teringettét,egy nagy túróst a cudar mindenit?

Pelso
5 éve
Reply to  Highlanders

És még a kalapácsot is eldobom a p. csába… :D
Szóval Erős felindulásból ok… De ő már végig olvasta az összes kommentet és utána összegezte higgadtan :)
Ui. Végül is beleférhet… :/. Sajnos.
Csak én nem szívesen írok le ilyet

TSV
TSV
5 éve

A hangnem nem illik ide !

zolee
5 éve
Reply to  TSV

Szerintem még finoman fogalmazott…Alá kell iratni egy szerződést mindenkivel aki akadémiára felvételt nyer hogy életébe fradiba nem igazolhat :) Aki nem írja alá az nem kell :)

TSV
TSV
5 éve
Reply to  zolee

Vicces gondolat csak több sebből vérzik .

cs cs
5 éve
Reply to  zolee

Ehhez képest az UP-ben vannak olyanok akik ízig vérig fradisták, de nem nagyon érdekel senkit (lehet így is van jól), fradi meccsre jár (persze a családja is fradista), többet nem is írok …
Persze tudom nem teljesen komoly a felvetésed…

Ray
Ray
5 éve
Reply to  cs cs

Igen. Sajnos vannak. Az a gond hogy olyanok itt lehetnek. Kérdés hogy ki hozta ide Őket? És miért?

cs cs
5 éve
Reply to  Ray

És a legtöbbet meg nem érdekli egyik csapat se, a mi felnőtt csapatunk se (erről is írtam már).

1909-93-17
1909-93-17
5 éve

Én kipróbálnám Suljicot (amennyire emlékszem rá, gyors, technikás), illetve Hidi is jól jöhet, ha Vadócz megint kalandozni indulna. Kell egy jó felépítésű védekező kp. Nagy Geri, vagy Kesztyűs mellé, Gazdag mögé.

Azért volt, hogy dél-amerikai fenoménókkal is megégtünk: Meza, Ontivero, Izazola, Porcari, Rivera, Moreira (meg még néhány, akiknek a nevére sem emlékszem) csőd volt egytől egyig. Bevált Danilo és Diego. Nem túl jó arány. Nem gondolom, hogy megfigyelőket küldünk brazil, vagy argentin, esetleg mexikói bajnokságot, illetve fiatalokat nézni, a Youtube sztárokat pedig már ismerjük.

Andreas Mikitovics
Andreas Mikitovics
5 éve

Tökéletesen összeraktad a lényeget, és még finoman is fogalmaztál!

bendeguz_1909
5 éve

Na, hát ebben egyetértünk!
Ha éppen nem a Supka-gyűlöleted motivál, tudsz te jókat is írni!

Döme Sanya
Döme Sanya
5 éve

Úgy vitatkoztok itt mintha, nem egy tucatjátékosról lenne szó. Lanza és Ben kivételével mind az.

Highlanders
5 éve
Reply to  Döme Sanya

Kétféle jatekos van itt,mint tudjuk.A Köcsög1,aki nem ideigazolt,és a Köcsög2,aki ugyan ideigazolt,de nem passzol a játekrendszerünkbe. :-)

Highlanders
5 éve
Reply to  Döme Sanya

Kétféle jatekos van itt,mint tudjuk.A Köcsög1,aki nem ideigazolt,és a Köcsög2,aki ugyan ideigazolt,de nem passzol a játekrendszerünkbe. :-)

obviusz kapitány
obviusz kapitány
5 éve
Reply to  Döme Sanya

Ki az a Ben Hatira?

Highlanders
5 éve

A lusta,dagadt,motiválatlan,öltözőromboló ,játékrendszerünkbe nem illő stb,aki az akademista kölykök szerint még a Lanzánál is nagyobb penge. :-)

cs cs
5 éve
Reply to  Highlanders

Ha UP játékos nyilatkozatra gondolsz, akkor csak annyit, hogy ezt írta helyette a cikk író, lehet nem is ismerte Hatirát, az biztos, hogy nem tudott volna elmondani 5 felnőtt játékost, szóval ezt így kell kezelni.

obviusz kapitány
obviusz kapitány
5 éve
Reply to  Highlanders

Kispályás sörmeccsen az elsők között választanám. De ez itt a K. B. Honvéd ;)

zolee
5 éve

Herthában Bundesligában 70 meccsen 14 gólt lőtt, emellett jó pár gólpasszt is kiosztott, több fineszes cseléről híres németeknél, német utánpótlás válogatott, magas technikai készséggel megáldott játékos.
Habár nálunk nem alkotott maradandót, sokat jelentett a klubnak is, hogy ilyen képességű játékos megfordult nálunk…A fradi elleni gólja azért nem volt csúnya…

obviusz kapitány
obviusz kapitány
5 éve
Reply to  zolee

Nem azt kérdeztem, hogy ki volt, hiszen Sanya állítása sem múlt idejű. Szóval ki most az a Ben Hatira?

Döme Sanya
Döme Sanya
5 éve
Reply to  Döme Sanya

És persze NGoog.

Csaba Horváth
Csaba Horváth
5 éve

Sajnos a következő tendenciák figyelhetőek meg a magyar fiataloknál, akik külföldre igazolnak:
1. Extra fiatalon kimegy külföldre és franc tudja, hogy lesz-e belőle valami. Ide sorolnám a Vida tesókat, Csoboth Kevin.
2. Kimennek, talán van egy jó évük, de még az se biztos, és hazajönnek, aztán végigkurválkodják az nb1-t és elmondhatják magukról, hogy egy saját szempontból csodás, de egyébként szart sem érő karriert futottak be. Gondolok itt pl. Tőzsérre, Rudolfra, Lovrencsics, Tajtira.
3. Kimennek, hatalmas karrier van kilátásba, de inkább egy futballkurvák lesznek, ahol az elsődleges a pénz, nem pedig a szakmai karrier. Ennek legszebb példája Dzsudzsák, de ide sorolhatom Vadóczot, de most már Vécseit is.
4. Kimegy és szépen felépíti a karrierjét. Ennek talán csak Gulácsi esetleg Szalai felel meg…talán még Korhut és remelém Holender.

A probléma, hogy a magyar futball fejlődésének a szempontjából csak a 4. kategória felel meg. Az 1. kategória nagyon lassan forrja ki magát, nagyon rögös az út, és többnyire 2. kategóriába végződik a karrierjük. A 3. kategória pedig a magyar foci rákfenéje, akik igazából hozzá tudnának tenni a magyar futballhoz, egy kis céltudatossággal akár 4. kategória is lehetne, de inkább a pénzharácsolás felé veszik az irányt. És sajnos mostanában egyre több a 2-3. kategória, akik közé Vécsei is belépett. Mert nem gondolnám, hogy ebben az irányított bajnokságban Vécsei karrierjébe fejlődés fog mutatkozni. Ne legyen igazam, de Vécsei vagy a fradi egy tök átlagos kis focistája lesz, vagy szépen beáll a Radó, Bognár, Priskin féle süllyesztőbe….

kgyula
5 éve
Reply to  Csaba Horváth

Röhej, hogy még mindig téma Dzsudzsák „pénzéhsége”, ami abban érhető tetten, hogy nem oda igazolt, ahová nem hívták (Real, Barcelona, MU, Milan), hanem oda, ahová hívták (Mahacskala).

Mondjuk ez jól jellemzi a 0 szintű magyar futballal kapcsolatos közbeszéd idiotizmusát (megmondják neked a „szagértők”, mit kellene csinálnod).

Csaba Horváth
Csaba Horváth
5 éve
Reply to  kgyula

Értem én a burkolt idiotázásod, de ettől független Dzsudzsák nem a szakmai fejlődés érdekében hozta meg a döntéseit, ez nem lehet vita tárgya. Nem gondolnám, hogy a PSV-ből ahol a csapata egyik legjobbja volt a szakmai fejlődése a Mahalacskába való igazolást diktálta. Hozzáteszem Dárdait is hívta anno a Bayern München és mégis a szakmai fejldősének megfelelő Herthánál maradt…vagyis nekem ne mond, ha valakinek többet ajánlanak egy nívótlanabb bajnokságba, akkor mindenképp váltani kell.

Highlanders
5 éve
Reply to  Csaba Horváth

Dárdai hülye volt,a Dzsudzsi business meg mindenkinek jo volt,a PSV-nek meg plane.Senki sem tudja,mi volt ott a zerzodesben,hogyha jön vki és ad ennyit vagy annyit,akkor azt muszáj elfogadni pl.És aki jött,az meg az Anzsi volt.

Csaba Horváth
Csaba Horváth
5 éve
Reply to  Highlanders

Értem..alapvetően talán nem is az akkor nagyon erős Anzsihoz való szerződés volt a hiba, de hogy onnantól kezdve már csak a pénzra utazott az is egyértelmű…és már nem tudott v. nem akart visszakapaszkodni az európai futballtérképre. Pedig a képességei meg voltak rá.

kgyula
5 éve
Reply to  Csaba Horváth

„…nem a szakmai fejlődés érdekében hozta meg a döntéseit”

Valóban. A saját maga érdekében. Hallatlan!!! ?

Csaba Horváth
Csaba Horváth
5 éve
Reply to  kgyula

Erre nem lehet mit mondani. Romárió, Ronaldo, Litmanen, Ibrahimovic is a PSV v. Ajaxba váltak igazán híressé, ők is a saját érdekeiket nézték, és valahogy mégis jobb karriert futottak be idegenlégiósként Dzsudzsáknál…gondolom ennek is meg van az oka, ami az elhibázott karrier építésben keresendő…egyébként pedig nem pontosan értem, hogy miért kell ilyen arrogánsan reagálni egy olyan véleményre, ami nem egyezik a Tiéddel…na mindegy.

kgyula
5 éve
Reply to  kgyula

Hát igen… a bűn sötétsége a gazdagodást választani….

Az eszem megáll! Ezzel tényleg nem tudok mit kezdeni.

Highlanders
5 éve
Reply to  kgyula

Pontosan 1 milliot keresett €-ben a PSV-nél miután hosszabbított az eladas elott,azt megelőzően a felét sem, a Mahacskalanal meg 4milliot es utana a Moszkvanal is.Az 4x annyi.

Döme Sanya
Döme Sanya
5 éve
Reply to  Highlanders

Aki egy focistának ennyit fizet, az nagyobb gazemberségre is képes.

Zs.
Zs.
5 éve
Reply to  kgyula

Dehogy nehéz, meg kellett volna tornie meg pár Lambot és megy az ;o)

Highlanders
5 éve
Reply to  kgyula

Súlyosan megsokszorozta a PSV az árát pillanatok alatt.Más ilyen volumenü ajánlat nem érkezett,miért ragaszkodtak volna hozzá?Romario ,Ronaldo, pl volt ott brazil vonal,joggal gondolhatták h pótolható gond nélkül.

Andreas Mikitovics
Andreas Mikitovics
5 éve

Véleményem szerint jellemtelen puhatestű a Vécsei amiért nem a nevelő egyesülete mellett döntött, amennyiben mi is ajánlatot tettünk. Akkor ugyanolyan mint Botka.
Ha a nemzetközi szereplés volt a motiváció, az süket duma, mivel az velünk is elérhető!!!

CSAKA
5 éve

Mondjuk, ha most ránézett a tabellára, ill. megnézte a legutóbbi pár meccset, esetleg ő is hallotta a lehetséges erősítéseinket, akkor lehet, hogy neki ez nem enyire egyértelmű..

Andreas Mikitovics
Andreas Mikitovics
5 éve
Reply to  CSAKA

A kupában állunk, a 4. hely elérhető. Állandó játék lehetőség stb. A hallomás az nem tényező. A Klubhűség? Azok iránti tisztelet ahol megtanították focizni, ahonnan válogatott és külföldre szerződött a jobb életpálya reményében!! Ez mind kuka?

CSAKA
5 éve

Manapság, sajnos az!

zolee
5 éve

Nekünk nem kellett, mert ennyi pénzt nem ér…

Andreas Mikitovics
Andreas Mikitovics
5 éve
Reply to  zolee

??

cs cs
5 éve

Egyszerű a képlet, ilyen játékosokat meg kell fizetni, elvileg már
nálunk sem Hemi a tulaj…szóval ha mi tettünk volna elé ilyen ajánlatot
még az is lehet minket választott volna.
Nyilván neki fontos, hogy
jövőre is európai kupa sorozatban szerepeljen, de a mi tulajdonosainknak
össze kell rakni egy olyan csapatot (nyilván pénz kell hozzá) aki
biztos európai kupa résztvevő, és akkor az ilyen játékosoknak már ez a
vágyuk is teljesül, és már csak egy jó fizetés kell és rohan is hozzánk.
Egyébként én annyira nem vagyok elájulva Vécseitől, nem vagyok biztos benne, hogy kezdő lesz a Fradiban.

Highlanders
5 éve
Reply to  cs cs

Mitől egy szerű neked ez a képlet?! A makik,okulva a Petrjak ügyből ,fű alatt intézték.Mi meg alighanem nem is tudtunk róla,mivel a delikvens hallgatott,és nem szólt.Akkor hogy teszel neki akármilyen ajánlatot?!Nem szivárgott sehol,mindenkinek meglepetés volt,szurkernek (ződeknek is)és médiának egyaránt!

cs cs
5 éve
Reply to  Highlanders

Ugye itt nem konkrétan Vécsei a lényeg (már a hozzászólásomban), hanem Vécsei szintű vagy nála jobb játékos, nekünk is ilyen vagy jobb játékosokat kell találnunk, Vécsei nem jutott eszünk, ez probléma, de egyáltalán nem orvosolhatatlan, vannak még ilyen szintű vagy jobb játékosok dögivel, hát rajta…

Ray
Ray
5 éve
Reply to  cs cs

Attól tartok nekünk ilyen szintű játékosokat kivásárolni a szerződésükből nem áll módunkba.

cs cs
5 éve
Reply to  Ray

Az eddigi igazolásainkat látva én is ettől félek…

Highlanders
5 éve
Reply to  Ray

Az,hogy egy svájci középcsapat egyik NEM alapemberétől mennyiert válik még,az csak attól függ,hogy mennyi van még hátra a szerződéséből.Ha a nyáron már lejár,vagyis fél év van hátra,akkor ha nem is fillérekért,de úgy maximum a Lanza árának a töredékébe kerülhet.Azt meg kitudjuk csengetni ha muszáj.

Ray
Ray
5 éve
Reply to  Highlanders

Szerintem a zöldek fizettek érte annyit mint mi Lanzáért.

Andreas Mikitovics
Andreas Mikitovics
5 éve
Reply to  Ray

Ne felejtsétek el hogy Lanza még kölcsönben van opcióval…

Highlanders
5 éve

Századjára : 1.5millás játékost nem ad senki előleg,foglaló vagy bankgarancia nélkül,mert ha megsérül vagy úgy gondolja-Moretti- hogy na meguntam bazmeg és visszavonul csak úgy,bukott közel félmilliárdot.

Andreas Mikitovics
Andreas Mikitovics
5 éve
Reply to  Highlanders

Én nem azt mondom hogy ingyen van itt, hanem kölcsön adták. Természetesen valamennyit le kellett tenni érte.

Ray
Ray
5 éve

Lanza transfert nehéz követni. 1.nem akart a fradiba maradni. 2 nem volt teljesen egészséges mikor vissza jött/meg is kelett műteni/.

Highlanders
5 éve

Igy pontos.A többit meg muszáj gyakorlatilag.

Highlanders
5 éve
Reply to  Ray

Na persze.Azert egy 2x gólkirályt ,az elmúlt 10, de lehet hogy 20 év és a jelen legjobbját ne hasonlítgassunk már egy,valljuk be,senkihez.Mert azért mert mi ismerjük,mondjuk egy átlag Dió vagy Vasas szurkolónak fogalma sincs róla,ki az a vécsei.

Ray
Ray
5 éve
Reply to  Highlanders

Nálam is klaszisokkal jobb játékos Lanza. De hidd el a Lugano nem adta Vécseit aprópénzért. Mégha nyáron leisjárt volna a szerződése. És kb. a fradin kívül senki nem adott volna érte pénzt.

Highlanders
5 éve
Reply to  Ray

Nézd!Ez olyan secret volt,hogy még a ződ barátom is rámírt,h ki ez mi ez,pedig páholyos a grupiban.Lanzat oda-vissza 3-4 hónappal,Grófot meg márciusban „jelentette”.

ius
ius
5 éve
Reply to  Highlanders

Ebben van igazság.
Az idö majd eldönti.
Az a meglátásom, hogy nem vagyunk olyan helyzetben, hogy olyan játékost igazoljunk akit a fradi is meg akar szerezni.

Highlanders
5 éve
Reply to  ius

Kiderítem hamarosan,hogy tudtunk e róla ill. ringbe szálltunk e és esetlegesen alulmaradtunk.De ezt csak face to face lehet.

CSAKA
5 éve
Reply to  Highlanders

Miért szerinted nekünk nem lenne muszáj minimum ilyen játékosokat igazolni?

Highlanders
5 éve
Reply to  CSAKA

Nyárra kiderül.Ez itt a betanulás,sok esetben kapkodás,lehet hogy nem megfelelő emberekben vakon bízás ideje.A jövő őszi keretnél már tisztábban látunk,hogy az annyi mire is elég valójában.Szerintem.

Sanzi
Sanzi
5 éve
Reply to  Highlanders

A hetekben írtad, hogy sok vas van tűzben… egyelőre nulla, azaz NULLA a jele

CSAKA
5 éve
Reply to  Highlanders

Úgy legyen, drukkolok az igazadnak!?

cs cs
5 éve
Reply to  Highlanders

Nekem ez meg még most is kevés, lehet kapkodni, lehet nem találták még meg a jó szakmai stábot, de attól még lehet jó focistákat, NB1-ben kiemelkedő játékosokat igazolni, na ennek pont az ellenkezőjét láttuk eddig.

A69W
A69W
5 éve
Reply to  Highlanders

Nyáron hosszabbított 2 évet Svájcban…

Highlanders
5 éve
Reply to  cs cs

Ez sokszor úgy történik, hogy maga a játékos van ,csak és kizárólag, annak az infonak a birtokában,hogy nem számítanak rá a jövőben.Merpedig az az ő és az eladó csapat érdeke is ugye,mert akkor többet lehet kérni érte,mintha nélkülözhetetlen lenne.Na akkor ő elkezd puhatolózni a haverok csapatainál,vagy a managere,persze nagy titokban,beajáhgatja vagy 5 helyre,hogy”senkinek”egy szót se.Aztán ha van érdeklődés vmelyik helyről,akkor kiválasztják a legjobbnak tűnőt.Addig kell ezt meghúzni párszemközt,amíg az eladó csapat ki nem dobja a hírt(márpedig előbb-utóbb kidobja)hogy nem számít rá.Innentől az alkupozicioja gyengül,ezért kevesebb a pénze.

nagyondühös
nagyondühös
5 éve

Nem igazán értem, hogy miért kellene pont Vécseit megköpködni, igaz azokat sem értem akik annak idején Botkát vagy Lanzát köpködték és fütyülték. A mai világban nem is szabad haragudni senkire aki -ha választási lehetősége van- a több pénzt választja. Ilyen, hogy klubhűség játékos(munkavállaló) részéről nincs, mint ahogyan idiotizmus lenne elvárni egy klubtól(cégtől), hogy a múltjáért finanszírozzon változatlan anyagiakkal bárkit is. Nincs, és nem is lehet egy klub/cég, játékos/munkavállaló iránt feltétlen lojalitás. Ez a kapitalizmus!
Viszont amit Vécsei döntése alapján egyértelműen le lehet szűrni, az új klubvezetés sem tud (mer/akar?) versenyezni anyagilag a csókos csapatokkal, azaz közel sincs úgy pénz, mint ahogyan sokan azt gondolják/hiszik/remélik!!!! (Magyarán nem Vécsit kell szidni, kifütyülni a döntése miatt és nem is a klubvezetést!!!!)
Nyugodtan tudomásul lehet venni, hogy a lapok le vannak osztva (max. más formában mint régebben), azaz nincs valódi verseny az egyesületek között, ugyanúgy mint az előző tulajdonos időszakában sem volt! Lehet reménykedni, hogy a három kiemelten csókos csapat mögött néha-néha el lehet csípni egy negyedik helyet, esetleg valami baromi nagy szerencsével a kupából történő kijutást nemzetközi porondra. És itt nem arról van szó, hogy a csapat játékosai, szakemberei ne tennének meg mindent a legjobb eredmény/helyezés eléréséért, ne adnák tudásuk legjavát az eredményes játékért, a szurkerek öröméért. Abban a közegben amiben vagyunk/élünk, a csapatokhoz („egyhangú” döntés alapján) így-úgy átmosott közpénz hosszabb távon egyértelművé teszi a bajnokságon belüli erőviszonyokat, sorrendet a kiemelten csókos és a többi futottak még NER csapat számára.
Ezzel nem elkeseríteni akartam senkit, nem akarok senkit eltántorítani a szurkolástól, a meccsre járástól, csak a nagy csalódások elkerülése érdekében javaslom mindenkinek, hogy a realitás talaján álljon.

Highlanders
5 éve
Reply to  nagyondühös

Az első rész nettó hülyeség!Ha ez így lenne,a labdarúgás nem az lenne,ami,és a kutyát sem érdekelné.Viragot ne vigyünk neki?!Esetleg mobilon nézzük a meccset,mint a hülye japán turista az Old Traffordon vagy a Nou Camp-ban? as közepe közhely és fikciók vegyesen.A vége értelmetlen.

nagyondühös
nagyondühös
5 éve
Reply to  Highlanders

Nem vártam, hogy egy színvak felfogja, ha a színekről beszélnek.

Highlanders
5 éve
Reply to  nagyondühös

A hülyeség az hülyeség fekete-fehérben is.

nagyondühös
nagyondühös
5 éve
Reply to  Highlanders

Ahogy mondod, és erős szürkének látod, mondod a pirosat. A megnyugtató viszont az, hogy abszolút biztosra veszed. Ráadásul igazad is van, abban a keretrendszerben!

bendeguz_1909
5 éve
Reply to  nagyondühös

„A mai világban nem is szabad haragudni senkire aki a több pénzt választja”

Ez egy olyan mérhetetlen baromság és még állandóan hangoztatják is…
A focinak pont azért van értelme, mert vannak a klubok, amikhez hűséges a szurkoló és a játékos. Ja, akkor a szurkoló is válassza azt, ami neki a legjobban kifizetődő? Akkor majd mindenki Real-meccsre jár és megszűnik a futball, mert a többi klub nem tud fennmaradni és akkor fizetése sem lesz a focistáknak…

Pont a mai világban lenne elfogadható, hogy valaki nem a pénzt választja, régen az éhhalállal küzdöttek az emberek, ma azért nem ez van, legalábbis Nyugaton és legalábbis még..
Ráadásul nem arról van szó, hogy valaki a nulla pénz helyett választja a pénzt, mert Vécsei bőven jól keresett eddig is, simán úgy, hogy a hátralevő életében nem lesz már igazán problémája. Havi 2-3-4 milliós fizetésekből kb. 3 év alatt össze lehet szedni annyit, hogy valakinek ne legyenek gondjai pályafutása után.

Pont emiatt az anyagias szemlélet miatt tart itt a világ, verik át az emberek egymást, a nagy cégek szennyezik a környezetet, lehallgatnak a neten, hogy mit csinálsz, stb.. Nagyon káros ez a szemlélet…

Highlanders
5 éve
Reply to  bendeguz_1909

na ,most leírtad uazt , mint én.

cs cs
5 éve
Reply to  bendeguz_1909

Nekünk szurkolóknak az a dolgunk, hogy haragudjunk rá, de sajnos pont a mai világban a dupla, tripla … pénz, plusz europa kupa játéklehetőség nem kis csábítás, hátha majd egyszer mi is tudunk ilyet ajánlani.

Highlanders
5 éve
Reply to  cs cs

Csak hogy tudd,mielőtt dupla meg tripla pénzeket emlegetsz vele kapcsolatban,van olyan játékounk a 8millat keres ,és nem a Lanza az.

Sanzi
Sanzi
5 éve
Reply to  Highlanders

kapus?

Highlanders
5 éve
Reply to  Sanzi

Nem.

Ray
Ray
5 éve
Reply to  Highlanders

Gazdi megèrdemli.Fiatal, válogatott. Bőven ellehet még adni jó pénzért később.

G.
G.
5 éve
Reply to  Ray

Nálam Vadócz…

CSAKA
5 éve
Reply to  G.

Ha Vadinak ennyit fizetnek, akkor semmi jóra nem számítok..

cs cs
5 éve
Reply to  Highlanders

Csak az a baj, hogy náluk meg van olyan aki a 8 millának keresi a dupláját, tripláját.

CSAKA
5 éve
Reply to  Highlanders

Nos ez elég szomorú, látva a teljesítményeket el sem tudom képzelni ki az..

nagyondühös
nagyondühös
5 éve
Reply to  bendeguz_1909

A foci a szórakoztatóipar része (legalábbis a normális(abb)an működő gazdaságokban. A szórakoztatóipar, mint minden más pedig nem lojalitáson, (klub)hűségen alapszik, hanem az üzleten, ami pedig a pénzért megy. (Ha nem így lenne, akkor Baráth és Holender is még mindig itt focizna.)

Highlanders
5 éve
Reply to  nagyondühös

Könnyen lehet,ha az öreg előbb tiplizik, mindkettő még mindig itt lenne vö Gazdag,Lanza.

nagyondühös
nagyondühös
5 éve
Reply to  Highlanders

Tudod, ha valamelyik felmenődnek áramszedői lettek volna, akkor …

Zs.
Zs.
5 éve
Reply to  nagyondühös

Részben igazad van de azért hozzatennem, én pl munkavallalokent közvetlen konkurenciahoz soha nem mentem, barmennyi pénzt is ajánlottak. Szemen is koptem volna magam ha ma x céget képviselve mondom h y konkurencia szar, holnap meg fordítva. Ráadásul a saját hitelem is rögtön élvesztem a partnerek szemében.
Talán sikerült erzekeltetnem h miért nem igazolunk a Honvedbol a fradiba.

bendeguz_1909
5 éve

Egyáltalán nem volt meglepő Vécseinek ez a döntése, többször nyilatkozta, ha itthonról kap ajánlatot, akkor a Honvéd annyiban lesz neki szempont, hogy először minket fog meghallgatni, de összességében a legjobb ajánlatot fogadná el.
Vécsei szerintem jobb játékos Holendernél, Botkánál és Grófnál is, szerintem a Fradi sajnos jól csinálta a maguk szempontjából.
Az más kérdés, hogy a magyar bajnokságot meg egyre inkább leépítik a picsába ezzel. Ne csodálkozzanak, ha egyre kevesebb szurkoló megy majd ki a meccsekre.

1909-93-17
1909-93-17
5 éve
Reply to  bendeguz_1909

Vécsei statisztikája nálunk 98 meccs, 9 gól, 12 gólpassz. Lugano: 99 meccs 6 gól, 7 gólpassz (támadó középpályás). Ettől kellene hasra esni? Viszonyításként Hidi: nálunk 233 meccs, 15 gól, 10 gólpassz (védekező kp, nem pont ugyanaz a poszt), Gazdag: 158 meccs, 7 gól, 19 gólpassz (kb ugyanaz a poszt, mint Vécsei).

Az összehasonlítás abból a szempontból nem teljesen mérvadó, hogy Vécsei, és részben Hidi még egy jóval gyengébb NB1-ben érte el a fenti számokat.

Sanzi
Sanzi
5 éve
Reply to  1909-93-17

Ez a statisztika szart sem ér a részletek ismerete nélkül. Míg Gazdag Lanza és társaival, addig Vécse ilyen Job félékkel volt fönt a Bozsik gyepén. Ez nem elhanyagolható a tényszerűséghez.

zolee
5 éve
Reply to  Sanzi

A mozgását nézd meg, tucatjátékos lett, Rossi nem véletlen nem hívta meg van 10 ilyen játékos magyar mezőnyben, Gazdag jobban fedezi labdát, több szabálytalanság van ellene, jobb passzjátékban, láttunk Tőle zseniális gólt is már, egyedül lövőerőben marad el Vécseitől.

bendeguz_1909
5 éve
Reply to  zolee

Ezt úgy írod, mintha svájci bajnokikat néztél volna a mozgása elemzése érdekében :)

Highlanders
5 éve
Reply to  bendeguz_1909

Többén is vannak így itt ahogy látom. :-)

zolee
5 éve
Reply to  bendeguz_1909

Nem néztem de láttam összefoglalókat, sőt bet365-ön streamen néztem is meccset, menj el hittérítőnek inkább..

bendeguz_1909
5 éve
Reply to  zolee

Gondolom, persze :)

Zoltán Kertész
Reply to  zolee

Azért nem vennék rá mérget, hogy ződként nem lesz rajta megypiros mez már tavasszal…

bendeguz_1909
5 éve
Reply to  1909-93-17

Ugyan…
Most az, hogy labdákat szerez, ütközik, pontosan passzolja tovább a labdát, lendületes, sokat fut, stb. hol jelenik meg egy ilyen statisztikában?
Vécsei mindig kiemelkedett a csapatból, sajnos, de ő nem támadó középpályás volt.

Gazdag támadó középpályás többnyire, Vécsei védekező volt általában.

1909-93-17
1909-93-17
5 éve
Reply to  bendeguz_1909

Csak a tények kedvéért: Vécsei 101-szer játszott támadó kp-t, míg védekezőt összesen 4-szer egész pályafutása alatt (a maradék jobb és baloldali kp, valamint középső kp – azaz ZM, mint Gazdi).

bendeguz_1909
5 éve
Reply to  1909-93-17

Ezt valami fantasztikus statisztikából olvastad ki?
Emlékszem, mit játszott Vécsei, egyértelműen visszavontabb volt mindig is, mint Gazdag. Biztos, hogy nem 4-szer játszott védekező középpályát, hanem sokszor.

1909-93-17
1909-93-17
5 éve
Reply to  bendeguz_1909

Mindegy. Ezek csak számok, nem kell, hogy meggyőzzenek. Lehet, hogy tényleg mélyebben játszott, ettől függetlenül nekem inkább Gazdag, mint Vécsei. Azzal viszont egyetértek, hogy jó „üzenete” lett volna, ha mi tudjuk visszahozni (ha egyáltalán akartuk).

zolee
5 éve
Reply to  1909-93-17

És tegyük hozzá, hogy Gazdag nemrég kezdte el rugdosni góljait, bőven felfelé ível a pályája.

bendeguz_1909
5 éve
Reply to  zolee

Igen, máris rúgott idén kemény kettőt ősszel… Vécsei hármat, Svájcban, pedig ő visszavontabban játszik.
Amúgy mindkettő jó játékos, a Vécsei – Gazdag középpálya elég erős lett volna nálunk :( :(

Highlanders
5 éve
Reply to  bendeguz_1909

Hidiről mit gondolnál ez ügyben?

bendeguz_1909
5 éve
Reply to  Highlanders

Ebből a kérdésből rosszat sejtek… :( Visszajön?
Én amúgy kedvelem Hídit, mint egyéniséget, sokat dolgozott ő mindig, de baromi statikus, sajnos.
Nem a dobogóért küzdő csapatba való szerintem.

Highlanders
5 éve
Reply to  bendeguz_1909

750k,azonnal bevethető,pontosabban a Mou ügy óta jan.legvégén free agent,hiányposzt,magas ,erős,jól lő,üt-vág,akarunk ilyet kettőt is.Beszélik itt-ott h felmerült,de személyesen nem mondták,de tudom,h szeretjük az ilyen igazolásokat,amíg kiegyenesedünk,plussz a Lanzát is fizetgetni kell a makiknak szép lassan.

cs cs
5 éve
Reply to  Highlanders

Hát, magas és jól lő, pontos hosszú indításai vannak, de ennyi, egy kiesés ellen küzdő csapatba elmegy, többre nem jó, egyáltalán nem üt-vág, gyámoltalan, és…stb…

CSAKA
5 éve
Reply to  Highlanders

“Szeretjük az ilyen igazolásokat amig kiegyenesedünk..” Mit értsünk ez alatt???

Highlanders
5 éve
Reply to  CSAKA

esedünk

Sanzi
Sanzi
5 éve
Reply to  Highlanders

Ha csak a védekezés részét nézem, akkor jelenleg sokkal jobb mint Vadócz…, ha a támadásépítésben, akkor Nb3 szintet képvisel.
Amennyiben Gazdi mellett szűrne, akkor Gazdinak sokkal több erelye lenne az előrejátékhoz. szvsz. jöhetne vissza.

Sanzi
Sanzi
5 éve

Emlékszem egy aki EGYSZER KÉK MINDIG KÉK… aztán meg sem állt Mencseszterig.
Hagyjuk már ezt.

Sanzi
Sanzi
5 éve
Reply to  Sanzi

csak példaként említettem… nem kispesti…
Véjn Rúni

Sanzi
Sanzi
5 éve

Most tényleg itt mindenki fikázza Vécsét mert fagyi???
Mennyi álszent…
szvsz. Vécse simán kezdeni fog!
Én személy szerint drukkolok neki… na nem a fagyinak! csak Vécsének!

zolee
5 éve
Reply to  Sanzi

Gazdagot nem cserélném el rá semmi pénzért, hozzá képest Vécsei egy darabos robot…Fradiba pont beleillik, Ignathenko szintjét hozni fogja…

Highlanders
5 éve
Reply to  Sanzi

Gondolom bérletes vagy a luganoiaknál és minden meccsen láttad,és ebből következtetsz arra,hogy pont a Rebrovnál simán kezdő lesz.Én csak kettőt láttam úgy-ahogy,az egyiken becserélték,a másikon meg le.

Sanzi
Sanzi
5 éve
Reply to  Highlanders

Lentebb írtam a véleményemet a svájci1 ről… hajlamos vagy elveszni a részletekben.

Highlanders
5 éve
Reply to  Sanzi

facebookot szondaztattam a temaban,nem lattam,de gondoltam odaszúrok,ahogy szoktuk egymással. :-) Azt nem tudod véletlenül ,hogy mennyi volt még vissza ott a szerződéséből?Nyáron lejárt volna esetleg?A tm -már modositotta a makikra.

Döme Sanya
Döme Sanya
5 éve

Szóval, annyira megedzőttem ertől a magyar futbal nevű mindenki kurva jól akar járni katyvasztól, hogy széles ívben anyagcsere tárgyává teszem. Hozzanak fiatal Délamerikaikat akik tudnak , szeretnek és akarnak is focit játszani. A játékon a hangsúly. A magyar képzés, a játékosanyag, a mentalitás, valamint az irdatlan pénzösszegek messze nincsenek arányban. Bebizonyosodott, hogy kidobált pénz volt az egész.

Sz Dániel
Sz Dániel
5 éve

Hidi NEM KELL!
Alibi.
Ha ilyen játékosok fognak érkezni, akkor engedjük is el, hogy erősödni fog a csapat

Kertész Péter
Kertész Péter
5 éve

A magyar futball problémája, hogy nem vágynak a játékosok jobb bajnokságookba , mert idehaza is leesik az a zseton, mint pl. Svejcban.
Az a Vécsei problémája, hogy az NB1-ből lett kérője, véletlenül sem egy jobb bajnokságból.
Persze értem én: van az a pénz…
Azt is értem, hogyha nincs más, az NB1 is jó.
Széles a Fradi padja, elücsörög az egykori csapattársai mellett egy orosz szótárral a kezében. És ezzel a tétlen ücsörgéssel is több jön havonta, mintha nálunk játszania kellene hóban, sárban, kánikulában. Brrrrr… Még belegondolni is rossz!
Akik elmennek, avagy kölcsönbe mennek, jó húzások. 1-2 Eppel kaliber kellene ide-oda a csapatba, de igazolásokról, VALÓS és konkrét erősítésekről egyelőre nincs hír.

áfonya bácsi

Azért várjuk ki a végét, a tőlük hozzánk érkező Batik eddig egyedül többet tett le az asztalra, mint ott a Botka-Gróf duó, lehet, hogy Vécseivel egy csomagban sem cserélném már vissza velük Bencét… :)

kgyula
5 éve
Reply to  áfonya bácsi

Ennyit jelent az állandó játéklehetőség… ami Vécseinek sem lesz meg a Fradiban. Nade ez az ő problémája lesz. :)

bendeguz_1909
5 éve
Reply to  kgyula

Majd meglátjuk, mentettem a hozzászólásodat :)

dafid7
dafid7
5 éve

comment image

TSV
TSV
5 éve

Nekem a Lugánóban is a mi Vecseink volt és a Fradiban is az marad .Nem szeretném a drága pénzen megvásárolt Vécsei mezt elégetni ?.

papparam
papparam
5 éve

Két külön okból durva a dolog.
1. Újabb kispesti nevelés a Fratyiban. Szomorú, de ez főleg azért fordulhat elő, mert öntik a milliárdokat beléjük.
2. Újabb, magyar játékos tér haza jobb bajnokságból, ráadásul nem a karrierje végén. Szomorú, de ez szintén főleg azért fordulhat elő, mert öntik a milliárdokat a magyar profi fociba (nem létesítményekről, utánpótlásról van szó, hanem az elvileg független, profi klubokról).
A népnek való cirkuszon kívül (értsd: marhára lehet örömködni, hogy pár ukrán vitézkedik az EL-ben) magyarázza meg már valaki, hogy összességében miért tesz ez jót a magyar focinak? Ok, nyilván lehet 1-2 minőségibb légióst hozni (meg tele is rakni tucatokkal a bajnokságot), de a negatív hatás, a kontraproduktivitás, hogy nincs igazi verseny, valamint a fentihez hasonló jelenségek súlya szerintem sokkal nagyobb. És amíg ez így megy, egy tapodtat nem fogunk előrefelé mozdulni.

Highlanders
5 éve
Reply to  papparam

Hagyjuk már ezt a Svájci bajnokság magasztalását. . A Baselen meg talán a Young boyson kívül egyik sem verné komoly tétmeccsen a makikat. De még azok sem mondjuk 3-ból 3x.

papparam
papparam
5 éve
Reply to  Highlanders

Sajnos nem kell ahhoz magasztalni a svájcit, hogy bőven a miénk elé helyezzük. :)

A69W
A69W
5 éve
Reply to  papparam

Lugano a D. Kijev ellen pld. végig partiban volt! Oda-vissza ikszelt velük!

papparam
papparam
5 éve
Reply to  A69W

Persze, évek óta stabil EL csoportkörös több klubjuk is, néha a BL-be is belekóstolnak. Ok, nem egy bundesliga, de az nb1-hez képest azért tök más kávéház.

Highlanders
5 éve
Reply to  papparam

Semmi jelentősége hogy néha odakeverednek, többnyire kedvező sorsolás, az ellenfél korai pirosat, kihagyott tizije meg egyéb mákokkal. A holland női kézilabda válogatott Vb-t nyert, a bajnokcsapatuk meg kapna Győrben 80-at.Kb ehhez tudnám hasonlítani az érveid. Olyan „hű mondjak már én is vmi okosat”.

A69W
A69W
5 éve
Reply to  Highlanders

Azért az csak mond valamit, hogy a Bundesliga tele van svajci játékosokkal, edzőkkel :) (annyira azért nem egy andorrrai bajnokságról van szó, ahogy felsejlett a soraidból) ahonnan ilyen szinten tudnak játékosokat kitermelni!

Októberben az írek elleni hazai meccsen a válogatott kezdőjében héten (!) voltak bundesliga játékosok. (a többiek olasz, angol, portugál bajnokság) ezek korábban, mind a hazai bajnokságban játszottak, tehát elcserelném én ezt a bajnokságot az nb1-el :) ahonnan ilyen a színvonal, hogy ilyen mennyiségben termeli a jó játékosokat.

A69W
A69W
5 éve
Reply to  A69W

Holender, Orbán, Otigba :)
Van köztük ehte svejci is jócskán hidd el!

Highlanders
5 éve
Reply to  A69W

Mindig van ilyen „okosérv”. A Grupiban szétcsapják attól még a makik 5-ből 4x.

Sanzi
Sanzi
5 éve
Reply to  Highlanders

Tévedsz! 3ból3szor verné a Lugano a fagyit. Más szintet képvisel a svájci1.

Sforza
Sforza
5 éve

Ebben az igazolásban kb minden baja benne van a magyar labdarúgásnak. Vécseinek is feljebb kellett volna lépnie, nem vissza. Értem én, a Fradi nagyon jól jár vele, Bálint meg feleannyi munkával is az NB1 királya lehet, hatalmas pénzért ő lehet a plázák ásza, az anyagilag mesterségesen beszteroidozott magyar klubfutball meg megint visszarántotta azon kevés játékosainak egyikét, aki ha jó ütemben fejlődik, akár erőssége is lehetett volna a válogatottnak.

Nem értjük miért nem kelendőek a magyar futballisták? Egy szláv, ha kimegy külföldre megszakad, hogy meg tudja vetni a lábát, mert tudja, hogy az az egyetlen esélye. A magyar sztárocska, az első alkalommal menekül haza anyu szoknyája mögé, ahelyett, hogy az életéért küzdve, összehúzott segglukkal melózna. De még ebben is sikerült szintet lépni, most már azokat is hazaédesgetjük, akik a magyarnál erősebb bajnokságban játszanak, aztán csodálkozunk, hogy a mindenkori szövetségi kapitány meg van lőve, ha egy Pátkai Mr. NB1 Máté kiesik a középpályáról.

Highlanders
5 éve
Reply to  Sforza

4 év alatt külföldön eljutott egy Svájci kiscsapat kezdője közelébe.,mert a Lecce ~Bologna kezdője már sok volt. Innen könnyebben tovább lehet lépni, vmint a lugano nem hinném, hogy olyan erős csapat, h a ződeket simán verné pl El-bán. Sőt! Lássuk be, a kutyát nem érdekelné, és szóba sem került volna itt a lugano, ha nem tőlünk keveredett volna oda 2 játékos.

Sforza
Sforza
5 éve
Reply to  Highlanders

Lehet, hogy én értékelem rosszul, de a svájci első osztály erősebb, mint a magyar, ők is szerepeltek az EL-ben, szerintem szakmailag jobb helye volt ott, mint itt, és amennyire látom a svájci első osztály jobban szem előtt van, mint az NB1.

A tapasztalatom meg azt mutatja, hogy ez a Fradiba hazatérősdni senkinek nem lett ugródeszka, aki beválik, az jól elvan az itteni langyosvízben lásd Lovrencsics, Varga R., Otigba, Priskin, (Szeretőről most még korai nyilatkozni) és a többi magyarnak sem sikerült a nagy kiugrás a Fradiból (Dibusz, Botka stb…). De mást ne mondjak a Vidi által hazacsábított játékosok karrierje sem kapott új lendületet (Juhász, Elek, Futács, Kovácsik, Huszti), de egyébként Vécseinek azt kívánok, hogy két év múlva (28 évesen) kapja meg élete nagy lehetőségét és menjen el egy jó európai ligába, csak sajnos nem ez tűnik realitásnak,

Highlanders
5 éve
Reply to  Sforza

Nagy A-t finom eleganciaval kifelejtetted,hogy alátámaszd a mondanivaló, vagy esetleg a Besicst. :-)

Sforza
Sforza
5 éve
Reply to  Highlanders

Nagy Ádám az egyetlen kivétel, és én most hazai játékosokról beszélek, egy bosnyák válogatott játékost sokkal könnyebb eladni, ugyanez volt igaz Ramirezre, Gorriaranra stb… Én kifejezetten a magyarokra mondtam, hogy nem nagyon van mehetnékjük. Aki elég jó, az úgyis marad a Fradiban, mert megfizetik, aki meg nem válik be, az megy a Kövesdbe, a Várdába vagy Csútra.

A külföldi kudarcok után hazatérő játékosaink közül pláne nincs, aki meg tudta fordítani a szerencséjét és külföldön karriert csinálni, egyedül Kádár ugrik be, aki a Dióban fel tudta építeni magát a többiek ha ki is jutottak külföldre, nagyot akkor sem léptek már előre a karrierjükben. A külföldieknek lehet ugródeszka a magyar bajnokság, mert bennük megvan az ambíció, ők jellemzően tovább akarnak és tesznek a karrierjükért.

De akkor megfordítom, mondj Nagy Ádámon kívül ellenpéldát, aki az NB1-ből lett európai szintű labdarúgó. Gulácsi, Orban, Szoboszlai, Kalmár, Szalai, Sallai, de akár Baráth Boti stb… mind-mind külföldön lépett szintet labdarúgóként.

Szerintem szakmai szempontból nem jó irány hazajönni, szerinted igen, én kívánom Bálintnak, hogy igazolja őt az élet, attól még nem bízom benne (és akkor is ezt írnám, ha hozzánk tért volna haza).

kgyula
5 éve
Reply to  Sforza

Oszt mitől „euróoai szintű” kabdarúgó Nagy Ádám? Az angol másodosztálytól? ???

viktor csorna
5 éve
Reply to  Highlanders

Az a Nagy Ádám, aki az angol másodosztály tucat csapatában szerepel.

Kermon
Kermon
5 éve

Fradi szempontból: Kellett nekik magyar játékos a fogalmatlan ukrán helyére. Ha már nem tudnak nevelni, de pénzük van, jól jön egy nemzetközileg rutinos játékos.
Vécsei: Karrierje szempontjából nem túl okos döntés, de motiválhatta a pénz, amiből a IX. kerületben sok van, illetve az, hogy talán ha jobban szem előtt van, jó teljesítményt nyújt , akkor nagyobb eséllyel lesz újra válogatott.
A klubhűséggel most már tényleg ne jöjjön senki. El kell engedni, nem létező fogalom. Hányszor kell még pofára esni? Nekem a vérnyomásom meg sem mozdult.

Pelso
5 éve
Reply to  Kermon

irigylem a habitusodat. :)
azért Vécsei mégiscsak az 1. „Gazdi” volt…nekem nagyon ütött a hír. :/
próbálom kezelni a dolgot, de nem tesz jót a szívemnek…

Kermon
Kermon
5 éve
Reply to  Pelso

Gazdi sem lesz örökké Kispesten. Legyen egy jó fél éve nálunk, menjen külföldre ha akar. Utána pedig meglátjuk. Emellett simán benne van, hogy már az első lépésként külföld helyett valamelyik NERby klubot választja.

Thibby
5 éve
Reply to  Kermon

???

Thibby
5 éve
Reply to  Thibby

Erről lemaradtam. Remek

veghhanta
5 éve
Reply to  Thibby

Figy, harmadik személy adatait nem tesszük ki. Ez egy erős főszabály nálunk.

veghhanta
5 éve
Reply to  veghhanta

elbambultam. koszi ?

Highlanders
5 éve
Reply to  Kermon

Karrierje szempontjából éppen hogy okos döntés. Azért ne essünk már hasra egy luganotol. A ződek ismertebbek, a stadionjuk is jobb, a keret is kB annyit ér, a szuperkedvező adózás miatt a lóvé is min annyi, hanem több, a hangulat is jobb, szemelőtt lesz, és még 50 dolog. Nem a MU-ból jött vissza , csak egy noname kiscsapatból egy, lássuk be, nagyobba.Volt ideje onnan eladnia magát, de nem sikerült. Mellékesen a ződeknek van világszerte 2-2,5 millió szurkolója, szemben a luganoiak cc 30-40 000-hez.Mindent összevetve, kB akkorát ugrott karrierileg felfelé, mint a Bubka.

Kermon
Kermon
5 éve
Reply to  Highlanders

Nem volt neki megtiltva, hogy a pici Luganoból továbblépjen. Stabil kezdőként erre meg volt az esélye.
Amit a zöldekről írtál, abból akár egy fradista prospektus is összejöhetne az üllői szponzorálásával. :D
Ezek a játékosok nem a csapat ismertsége, az 5 milliós szurkolótábor vagy a stadion miatt választják a Fradit, a pénz mindent felülír.

Highlanders
5 éve
Reply to  Kermon

Ezek tényleg tények amiket írtam. Azért ha igazolás előtt kivinnének egy lilákok elleni meccsre szolipaliék, mondjuk egy luganoból, néznél nagyokat, és még a halálos ítéleted is aláírnád.Sajnos ez így van.

Live
Live
5 éve
Reply to  Kermon

Sztem a Lugano is igy jart a legjobban es Vecsei is. (Kizarolag anyagiakat nezve!) A magyar bajnoksagban keves a magyar, a jobbakat pedig barmi penzert megveszik. Fradi mondjuk adott 0,5- 0,7 millio eurot erte (mar csak fel ev szerzodes kototte!) egy hasonlo külföldi klub vagy 2-300k-t adott volna vagy megvarja a nyarat inkabb.

papparam
papparam
5 éve
Reply to  Highlanders

Ha már a szurkoló is olyan, hogy szerinte egy focista karrier első számú célja a lehető legtöbb lóvét megkeresni, akkor mit várunk a focistáktól? :) Ebből látszik, nem elsősorban utánpótlás nevelési kérdés van itt, hanem társadalmi…

Mert az ugye egy vicc, hogy a magyar bajnokság bármiben is előrelépés a svájcihoz képest, akármilyen hatalmas is ez a klub az 5 milla szurkolójával – hát ez amúgy az év sületlensége, bár még van 2 nap belőle. :))

Highlanders
5 éve
Reply to  papparam

Az 2-2,5 millió, nem 5!Annyi van nekik itthon még az elcsatatolt területeken. Az év sületlensége(de rég hallottam) meg az, hogy nem ismered fel a számokat. :-)

papparam
papparam
5 éve
Reply to  Highlanders

Jó, hát a monitorom a hibás (vagy fogjuk bármire :)), szerintem a 2 milla is elég nagy sületlenség. Én olyan 100-150 ezerre tenném, az elcsatolt területeken meg nem olyan hülyék ám a magyarok, mint itthon mi. :)

Highlanders
5 éve
Reply to  papparam

1,683 000 volt nekik a legutóbbi felmérés szerint. Nem teljes körű.

papparam
papparam
5 éve
Reply to  Highlanders

Ez milyen felmérés, amit az ulloi127 (vagy mi) készített? :)

Kermon
Kermon
5 éve
Reply to  papparam

Nálam is 2-5 volt, szóval nem a te készülékedben van a hiba.

papparam
papparam
5 éve
Reply to  Kermon

Hoppácska. :)

Highlanders
5 éve
Reply to  Kermon

Amúgy szerinted mennyi van nekik, csak itthoni a 10 millióból?

Highlanders
5 éve
Reply to  Highlanders

Ezt csak az idő fogja elődönteni. Meglepne, ha onnan vonulna vissza.

Highlanders
5 éve
Reply to  Highlanders

Holland pedig opció is lehet.

Highlanders
5 éve
Reply to  Highlanders

Rebrovval itt komoly nemzetközi kapcsolatok is érkeztek ám, ezt most Ukrajnában érzik a játékosok a legjobban, de egy AZ67 szint benne lehet a vécseiben, poszt, felépites ilyesmi, úgy vélem.

Highlanders
5 éve
Reply to  Highlanders

26 nem kor szerintem.

ius
ius
5 éve
Reply to  Highlanders

2-5 millió szurkoló?
A többi dologban van igazság.

Highlanders
5 éve
Reply to  ius

Üsd be, aztán vessünk már ennek véget. Megtalálod valahol biztos.

1909-93-17
1909-93-17
5 éve
Reply to  Highlanders

Nyilván nem visszalépés, főleg anyagi szempontból nem az. A magyar játékos külföldön nem kelendő áru, ezt már több külföldi szakember, menedzser megerősítette (képességbeli, illetve mentális deficit miatt). Magyar játékosnak (kivéve Szalai, Gulácsi és egyelőre Szoboszlai) kb a Lugano szintű csapatok a max , annál pedig a Fradi, Vidi jobban fizet és még néhány csapat közel ugyanúgy. Nem nézek svájci bajnokikat, szerintem vagyunk ezzel így egy páran, nem véletlenül. Annyi sport tv van, ahol már szinte minden bajnokság műsoron van (pl skót is volt), nem véletlen, hogy a svájci még így sem kell a tv-knek.

Ne jöjjünk már itt is a nézőszámmal, meg hogy ennyi meg annyi szurkolója van egy Fradinak. Ez nem szempont egy játékosnál. Ha az lenne, pl Felcsúton nem játszana senki, a Diósgyőr meg mindig a dobogóért vagy az aranyért harcolna. Az infrastruktúrával viszont egyetértek, hogy szempont, ezért is fontos, hogy nálunk is lesz új stadion (pedig mennyien írták itt is, hogy nem kell).

Vécseiről: Egy magyar szinten az átlagosnál jobb felépítésű, az átlagosnál nem sokkal jobb játékos. Ettől függetlenül hozzánk beférne, a Fradiba pedig nem mindig fog. Bennem nem hagyott itt olyan mély nyomot, hogy nagyon megütött volna a bejelentés, persze jobban nézne ki, ha hozzánk jött volna vissza. :)

Highlanders
5 éve
Reply to  1909-93-17

Tallozva:Szponzor szempontból a leglényegesebb a szurker szám. Pont a Celtic-Glasgow megy. Jobb lenne a hangulatú k, ha itt lenne. Elfogja adni a makik, haszonnal. Bejátsza ott magát szerintem. Láttam Svájci meccset, pont a lugano El-ben 3hete kB 1400 (!) néző előtt, botrányos volt.

Kicsipest
Kicsipest
5 éve
Reply to  Highlanders

Arról nem is beszélve, ződektől simán válogatott lesz.

Highlanders
5 éve
Reply to  Kicsipest

Az hát. Nem is értem, mit nem értenek néhányan. És ha az lesz, akkor lépnie is könnyebb lesz onnan, mint a luganoból.

Kermon
Kermon
5 éve
Reply to  Highlanders

Ne tegyünk már úgy, mint ha a világ legnagyszerűbb dolga volna a Fradiba igazolni. Tőlem lehet 50 milla szurkolójuk is, a minőség nálunk van. (ezt a lenti számmisztikára írtam)
Nem az van, hogy akartuk, de nem jött össze, a Fradi meg elvitte? Ha erről van szó, akkor jobban értem, amit ebben a témában ma írtál.

viktor csorna
5 éve
Reply to  Kicsipest

Kispadon fog porosodni, valami gróf nevű emberke mellett.

áfonya bácsi

Na most legalább gyorsan kihányom amit az utóbbi napokban összezabáltam.

Pelso
5 éve
Reply to  áfonya bácsi

az első építő jellegű, gyakorlatias komment! köszi :)

Döme Sanya
Döme Sanya
5 éve

Hagyjuk már ezeket, hozzunk focistát Délamerikából.

Kermon
Kermon
5 éve
Reply to  Döme Sanya

comment image

Pelso
5 éve

„Honvéd: N’Gog és Egerszegi távozik; Hidi visszatér az NB I-be?
Egyelőre senki sem írt alá, viszont értesülésünk szerint csereügylet is történhet a télen: a védő Kálnoki Kis Dávid Paksra mehet, míg a helyére Fejes András érkezhet. ”
http://www.nemzetisport.hu/labdarugo_nb_i/honved-ngog-es-egerszegi-tavozik-hidi-visszater-az-nb-i-be-2739553

A69W
A69W
5 éve
Reply to  Pelso

Azért ez is érdekes, hogy Kalnoki-Kis, Fejes csere lehet.
Egyszer már akartuk azt a majmot, de akkor a paksot választotta, nagyon nem örülnék, ha hozzánk igazolna.http://www.csakfoci.hu/magyar-foci/nb-i/paks/hivta-honved-loki-es-kovesd-egyertelmu-volt-melyik-klubot-valasztom

Gabesz
5 éve
Reply to  A69W

Fejes sajnos már idős 31 éves míg Kálnoki sokkal fiatalabb !Fejes már nem a jövő embere,fiatal középső védő kellene !

CSAKA
5 éve
Reply to  Gabesz

Ha tényleg ilyen Fejes, Hidi, stb. igazolások lesznek akkor sajnos be kell látni, hogy az új tulajok mégsem csapatot építenek, csak középszer szinten vegetáltatnak és mossák a “ szennyest”, miközben néhány látványosnak tűnő, de nem betonbiztos igazolással terelik a figyelmet. Pl. Lanza is csak kölcsönben van itt..

Pelso
5 éve
Reply to  CSAKA

most komolyan…ezek szerinted terelés szintű igazolások ?
Lefkovits, Tujvel, King, Niba, Aliji, Vadócz, Lanza, Kesztyűs, Moutari,Kulach,
ne vicceljünk már. :)
Fejesnek nem sok esélye lenne csapatba kerülni, Hidi győrben edz…ez szerintem kamu vonal.

CSAKA
5 éve
Reply to  Pelso

Szerintem.., Lefi, Tujvel egy alap Honvédba is kell, King, Kesztyűs, Moutari, Aliji töltelék eberek, a belengetett nagy célokhoz nagyon kevesek, Niba is hasonló róla még sok nem derült ki. Vadócz eleve egy rövidtávú ( ha nincs más jó a Honvéd is) megoldás volt, Lanza kölcsönben van, Kulacs meg sztm mosoda gyanús egyértelműen.
Lanza bármit is mondott simán megjátszható, hogy jajj nincs pénz a kivásárlására.. Akkor Lanzára se lehet majd haragudni, a csapat meg tovább gyengül.
Vagy szerinted melyik játékos (vagy edző..) igazolása mutatja ezek közül, a hosszú távú, Vidivel, Fradival leszünk versenyben, nemzetközi szerepléses mese visszaigazolását?

Pelso
5 éve
Reply to  CSAKA

szeintem King alap és a lényeg h Kesztyűs, Moutari, Aliji is képes pótolni egy esetleges jobbat.
én csak azt akartam jelezni az előzőben, hogy pl. Highlandernek abban totál igaza van, hogy az öreg durván leépítette a keretet + beesett pár sérülés és ott voltunk a tönk szélén…
szóval a lényeg h vészhelyzetben elég jól reagáltak, szerintem,

CSAKA
5 éve
Reply to  Pelso

Nem erről mondtam véleményt. A vészhelyzet kezelésében igazad van, de ez csak a kiesés elkerülésére és a középcsapatos létre elég. Ugyanakkor további játékosok távoznak és Hidi, Fejes nevek bukkanak fel helyettük.. nekem így semmi nem cáfolja amit írtam.

Highlanders
5 éve
Reply to  CSAKA

Így is van! 3 hónap alatt kiderült! Vissza az öreget!

CSAKA
5 éve
Reply to  Highlanders

Szerintem lassan kezeltetned kellene a paranoid képzeteidet. Mindenről az öreg jut eszedbe…

cs cs
5 éve
Reply to  Highlanders

Azért nem 3 hónap ez már, de nem is ez a lényeg, Lanzán kívül még semmi komolyat nem igazoltunk, akit állítólag még nem is fizettünk ki (persze fizetni jobb később mint azonnal).

Zs.
Zs.
5 éve
Reply to  Highlanders

Végre belattad te is!

Pelso
5 éve
Reply to  Gabesz

igen, Bobál Dávidot kellett volna elhozni paksról a zete elől… Ő a minimum szint, akit érdemes idehozni a védelembe.

Pelso
5 éve
Reply to  A69W

igen, fura, hogy most jönne. amikor van/lesz 2 jó bal védőnk + Kukac! :)
de kálnoki is érthető ha lépni akar, nálunk nem igen lesz kezdő, sőt ha Niba egészséges még a padon is lesznek előtte

kgyula
5 éve
Reply to  Pelso

Jaj, csak Hidit ne hozzák már vissza!

Zoltán Kertész
Reply to  kgyula

Összesen volt talán 5-10 „jó” meccse max. Legutóbb egy nagy 0 /inkább 2!/ volt. Ide ne jöjjön!

Tony Soprano
5 éve

Egy újabb pofon. Remélem most már leveszik az ajándékbolt oldaláról. Nem vele próbálják eladni a széldzsekit…

Gabesz
5 éve

Úgy látom mindenki lépeget,igazolgatnak csak a mi csapatunknál van nagy csend.Kivéve Jelenát említették,de már öt a Kisvárda is megemlíti.Nálunk volt próbára,nem felelt meg és most már Kisvárdán van képben ???

solyompeti
solyompeti
5 éve

Helyreállt a világ rendje. A KAC a Fradi nevelőegyesülete.

veghhanta
5 éve
Reply to  solyompeti

Csak a tények kedvéért: a kilencvenes-kétezres évek előtti nyolcvan-kilencven évből (1909-2000 között) fel tudnál sorolni öt példát arra, hogy mitől nevelőegyesülete a KAC a Fradinak?
Mert utána valóban volt pár név: Bárányos, Dragóner, Kriston, Mátyus, Kovács Béla(!), Horváth Feri, Tóth Misi, aki a Kispest utánpótlásából jött, és a Fradiban kötött ki. (Mellettük Budovinszky(!!!), Szabó Tibi és Sasu igazolt még innen oda.) Aztán jött megint egy kis csönd, és az elmúlt években lett megint szaporább: Gróf, Botka, Lanzafame közvetlenül, Szerető, Vécsei, Kundrák közvetetten.

Kermon
Kermon
5 éve
Reply to  veghhanta

Nem vitázni, érvelni jött ide. Ez amolyan tipikus trollkomment, amire nem szabadna reagálni.

veghhanta
5 éve
Reply to  Kermon

Jogos, de azért hátha. Meg kell adni mindenkinek az esélyt. Simán lehet, hogy nem troll, és nem a betanult szöveget mantrázza, hanem én tudom rosszul a történelmet, és minden máshogy volt.

Sanzi
Sanzi
5 éve
Reply to  veghhanta

Amennyire jól emlékszem volt egy szabály!
Amit te állítottál fel! amennyiben jók az emlékeim… mi szerint ne etesd a TROLLT…
Saját magad szegted most meg…
az a bizonyos fagyi, most visszanyalt…

veghhanta
5 éve
Reply to  Sanzi

Jap, elb*sztam. Gondoltam lehet párbeszéd, de nem, benyaltam. Megártott a bejgli, tudjuk be annak.

Csaba Horváth
Csaba Horváth
5 éve
Reply to  solyompeti

A világ rendje majd akkor áll helyre, ha végre elzárják a pénzcsapot a Fradinál. :)

A69W
A69W
5 éve

Tavaly nyári interjú részlet a
csakfociról, amikor 2 évet hosszabbított Luganóban:

„….. Szakmai döntést hoztál nyilván, de anyagilag mennyire érné meg például hazatérni?

– Addig nem jutottunk el a megkeresésekkel, hogy konkrét ajánlatot is kapjak, de azt tudom, hogy anyagilag is sokat javultak az NB I-es feltételek, nekem azonban a szakmai rész számított.”

Hahaha – a Fradi kispad qurva nagy szakmai döntés lessz! Kellett egy újabb PR magyar a keretbe, ez a szerencsétlen meg bekajálta. Persze dagad a bankszámla, de kizártnak tartom, hogy sztenderd kezdő lesz majd.

A69W
A69W
5 éve
Reply to  A69W

Ja persze…, de azért, hagy ne írjak már a züllőire dicshimnuszt kubatovnak meg orosznak, hogy milyen fasza gyerekek. Filip lesz a következő vajon? Esetleg Eppel vagy Hidi?

A69W
A69W
5 éve
Reply to  A69W

Szerintem meg itt csészte el a karrierjét, visszaigazolni egy nyugat európai bajnokságbol ebbe a magyar posványba 26 évesen? Rebrovnal nem lesz kezdő, kinek a helyén?

Pelso
5 éve
Reply to  A69W

pedzegetik h lesz távozójuk…
remélem hozzánk nem jön senki!!

Pelso
5 éve

az most kissé odabaxot kispestileg+akadémia+migyerekünk stb… :(
és szakmai szempontból sem vagyok biztos benne, hogy Bálint alkalmas erre a rohanós focira, amit az ukrán vár a ratyiban…
tényleg menjen a p.csába minden kedves érintett. :/

ui.
+a legjobb korban van…és ott vannak a régi barátok, akik közöttt felnőtt és lett alapember és válogatott.
tényleg ennyit érnek már csak ezek a dolgok ?
tudja vki h felmerült-e nálunk h esteleg jönne?

Live
Live
5 éve

Döbbenet ? van az a pénz mindig :(

veghhanta
5 éve

comment image

Mellékelve az idei kispesti produktivitási pontok:
– sárga // aki itt van Kispesten
– kék // kölcsönben van (az MLSZ rendszerében a klubja nevénél „on loan” szerepel)
– zöld // Fradiban (jó, elcsesztem, Kundrák augusztus óta a Lokiban, bocsi) (Szeretőhöz scrollozni kellene)
– piros // visszavonult

forrás: https://ada1bank.mlsz.hu/productivity/organization/detail?id=n_25939

A69W
A69W
5 éve

..comment image

Gabesz
5 éve

Nálunk is jól jött volna,hamár Vadócz elmegy !Bár nem ugyanazt játszák,de ahogy Vadócz,Vécsei is stabilitást adna középpályánknak és rutint.

Pelso
5 éve
Reply to  Gabesz

+a legjobb korban van…és ott vannak a régi barátok, akik közöttt felnőtt és lett alapember és válogatott.
tényleg ennyit érnek már csak ezek a dolgok ?

Csaba Horváth
Csaba Horváth
5 éve

Lanzafame észhez tért…vajon Vécsei is? :)

Pelso
5 éve
Reply to  Csaba Horváth

kb hasonló utat látok előtte is… :/
de tényleg menjen a pcsába ez a sok gyökértelen pöts…

Kicsipest
Kicsipest
5 éve

Mit csodálkoztok?! Ő is fradistának született.

Zoltán Kertész
Reply to  Kicsipest

Már kölökként is csak zőőőd füvön játszott! Nincs ezen mit csodálkozni…?

Tomahawk
Tomahawk
5 éve

Az elmúlt hónapok legrosszabb híre…összességében meg az egészet nem értem, svájcból a fradi kispadjára igazolni, kispesti nevelésként? Ennyi pénz lenne ott?

CSAKA
5 éve
Reply to  Tomahawk

Igen + viszonylag tuti eu porond szereplés..

A69W
A69W
5 éve

Na ne…., ő az akiről ezt soha ne tudtam volna elkepzelni :(
Ez már hivatalos?
Mindjárt t@kön szúrom magam.
Ui. Hivatalos

CSAKA
5 éve
Reply to  A69W

Remélem azért nem tetted meg..?

trackback

[…] ezt nem értem // Vécsei stabilan játszott Svájcban, ez utóbbi években rendszeresen szerepelt az Európa-ligában, erre 26 évesen hazaigazol a Fradiba. Miért?egyedül azt nem értettük, hogy korábbi edzője, Rossi miért nem próbálja ki a válogatottnál? Talán majd most, ugye.egyébként lassan az ukránok után az exkispestiek alkotják a második legnagyobb csoportot…Napikispest 2019.12.29. […]