Mastodon

Napikispest 2020.01.05.

Vadócz, Penarol, történelem, N’Gog, fiatalok

  • N’Gog // megbukott Vietnámban az orvosin, ezért nem szerződtetik le. Az indok: „nem megfelelően épült fel egy korábbi súlyos keresztszalag sérüléséből, így kiemelt sérülésveszélynek van kitéve”. (via csakfoci)
  • Vadócz megérkezett Penarolba // Montevideóba (Uruguay), és állítólag mindössze egy orvosi vizsgálat van hátra a szerződése aláírásáig.
Vadi a reptéren (fotó: padreydecano.com)
  • pár, a Penarolhoz kapcsolódó, magyar vonatkozású érdekesség:
    • Vadócz 1971 óta az (egyik) első európai játékos lenne a Penarolban (mármint nem latin).
    • a hentesből lett, és itthon teljesen ismeretlen Hirschl Imre (1949-51, 1956 – 2 bajnoki cím) és Guttmann Béla (1962-63 – 1 bajnoki cím, döntő a Libertadores kupában) személyében volt magyar edzője is a klubnak. Guttmann korábban a Kispestet is edzette.
    • 1925-ben néhány meccsen a Penarol kapuját védte az a Korein József, akiről később tangót neveznek el Argentínában.
    • a harmincas évek végén itt szereplő Jorge Bottyán nevű kapusról sajnos csak annyit tudni, hogy korábban (1932) a Buenos Aires-i Hungáriában játszott, majd később feltűnik (1938 április) a Chacarita Juniorsban is. (Utóbbi klub Kispesten is ismerős lehet, ugyanis a piros-fekete, közte vékony fehér csíkozású mezünket tőlük kaptuk a hetvenes években, és azóta is használjuk néha.) 1938 novemberében már a Penarolban találjuk, és a Nemzeti Sportból az is kiderül, hogy a keresztneve György, és temesvári születésű.

Szerző: vh

Egy lőrinci kispesti Kőbányáról. Megtalálsz Blueskyon, emailt itt tudsz írni nekem, ha pedig üzennél, akkor Signalon vagy Telegramon keress. ||

194 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
Pelso
5 éve

Eppel Márton és Hidi Patrik a Honvéddal készül…
https://honvedfc.hu/hirek/kazahsztanbol-kispestre/2020-01-06

Az elmúlt szezont Kazahsztánban töltötte a Honvéd 2017-es bajnokcsapatának két tagja, az idény végeztével azonban a bajnoki ezüstöt szerző és a góllövőlistán második Eppel Márton (Kajrat Almati) és az előző szezonban nyolcadik Irtis Pavlodart erősítő Hidi Patrik szerződése is lejárt. A két játékos edzéslehetőséget kért és kapott a Budapest Honvédtól, így a következő időszakban velünk gyakorolnak, hogy megfelelő formában tartsák magukat.

??
ez még akár jól is elsülhet, de nem értem, hogy miért nem tudjuk Eppelt „simán leigazolni”.
Hidinél meg látni kellene, hogy milyen passzban van, mert a Vadócz tempótól többet kellene mutasson sebességben, futómennyiségben, távoli lövésekben, viszont hosszú indításokban hasonlókat szeretnénk tőle…
én szívesebben látnék 1 lendületesebb, pengébb középpályást, aki kellő sebességgel tudna megbontani 1 felállt védelmet is.
ui.
ha mégis így alakulna…
Tujvel- King/Mezga, Batik, KAmber,Lovrics, Uzoma – NagyG, Hidi(Szendrei), Gazdi(Kesztyű)- Lanza,Eppel
—-
4-2-3-1……
Tujvel- King, Batik, KAmber,Uzoma – NagyG (Szendrei), Kesztyű(Hidi)- Moutari(Valaki-új*), Lanza ,Gazdi – Eppel
vélemény ?

cs cs
5 éve
Reply to  Pelso

Az a pletyka Eppel elég valószínű nálunk marad… bár ez gondolom még az utolsó pillanatban is meghiúsulhat egy külföldi ajánlattal.

CSAKA
5 éve
Reply to  Pelso

Hidi nem kell!! Tartom, hogy ha leigazolják, akkor kamu a versenyezni szeretnénk sztori..

kgyula
5 éve
Reply to  CSAKA

Reméljük hogy nincs erről szó.
Bár ha így halad a keret megerősítése….

kgyula
5 éve
Reply to  Pelso

Figyelemre méltó mindkettő, csak épp a kupaindulást el kell felejteni. Az előttünk állók ugyanis tovább erősödnek.

István Hereb
5 éve
Reply to  Pelso

Valaki-t is bevetted? Bendeguzzal, Highlanders-szel szenzációs belső kp jöhetne össze! :)))

bendeguz_1909
bendeguz_1909
5 éve
Reply to  István Hereb

Az velem még csak kettő személy, mert Highlanders és valaki ugyanaz az egy személy.

Az biztos viszont, hogy nagyon agresszív középpályás játékunk lenne :) :)

valaki
5 éve
Reply to  bendeguz_1909

Tenyleg nezesd meg magad valami orvossal. Ez valami elorehaladott paranoia lehet.

Pelso
5 éve
Reply to  István Hereb

Ez is jól hangzik, de én 1 Valaki-új*-ra gondoltam. :D
amúgy sem állna össze az a sor, mert Bendegúz nem játszana Sanyi keze alatt vagy/és átadná a helyét 1 fiatalnak.. Highlanders meg belátná h ő is kevés ide, mert mégis csak a kbsz..tt Honvédról beszélünk.. :)
Mindenesetre, ha jönne Eppel meg Hidi, akkor is várnék még valakit…így a bizonytalanban meg méginkább.
Nagyon remélem, hogy az edzőtáborba min 2 igazolással megyünk…

István Hereb
5 éve
Reply to  Pelso

:)))
Most dobták be nso-n Hadzicot Fejes mellett

Pelso
5 éve
Reply to  István Hereb

jaja…a másik posztban már megy rá a komment.
Fejest most nem értem, h miért kellene… Uzoma, AliG, Kukac + az up. válogatott srác…

papparam
papparam
5 éve
Reply to  Pelso

Egy 2016-os, jó Hidi elférne, sőt, kéne. De aki 2017 tavaszán már nagyon le akart lépni, meg visszajött később, mondjuk úgy, nem teljes erőbedobással, az nem.
Eppel esetében, mintha kivárnánk (ill. ő), lesz-e külföldi ajánlat. Remélem van egy fix időpont (nem soká, mondjuk január 10.), amíg ha nem ír alá, el kell engedni.

Kermon
Kermon
5 éve

Érdekes cikk és egyben tragikus. Azoknak is ajánlom, akik alapból nem olvasnak „számos” oldalakat. Treziről is írnak benne.
https://444.hu/2020/01/06/tobbszor-is-a-legjobbnak-valasztottak-felcsuton-aztan-megis-lemondott-rola-a-magyar-foci

obviusz kapitány
Reply to  Kermon

Durva. Remélem Pisont tényleg megpróbálja mégegyszer, és a srác is megérti végre, hogy neki is törnie kellene magát, hogy sikerüljön, mert mintha ebben is lenne egy kis hiba.

Pelso
5 éve

kis hiba…?
elég gáz, ha „ekkora” tehetség mellé nem társul annyi (ön)tudat, hogy érzékelje, miből fog tudni megélni.
Pisontot tuti nem kellett ilyen szinten rugdosni.

Gabesz
Gabesz
5 éve
Reply to  Pelso

És a Pisont fiával mi van,mi lesz ???

Pelso
5 éve
Reply to  Gabesz

sajnos Ő sem koppintja az apja karrierjét… :/
ami keveset én láttam, nem tűnt ki az nb3ban.

cs cs
5 éve
Reply to  Pelso

Sajnos én is így láttam.

obviusz kapitány
Reply to  Pelso

Azért Pisont célzott rá, hogy neki ott volt Both József. Lehet hogy szükség is volt rá időnként. Itt sem az jött le a cikkből, hogy rugdosni kellett volna a srácot, hanem hogy rossz döntéseket hozott, és nem tudta a problémáit megfelelően kommunikálni. Ehhez kellett volna egy mentor.

Pelso
5 éve

más kor volt…de tuti, h akkoriban kisebb volt az arc az új fiúknál és „1 csoró gyerek” jobban megragadta az adódó lehetőséget, mint manapság…
nehéz ügy ez, ha nincs annyi esze a srácnak, hogy felfogja, mit kell tennie, hogy fociból élhessen meg.

nagyondühös
5 éve
Reply to  Pelso

Ne a saját fejedből indulj ki. Egy finoman fogalmazva „rendkívül egyszerű” környezetbe beleszületett, viszonylag gyenge/közepes szellemi képességekkel és mérhetetlen általános iskolai lemaradással, viszont a focihoz jó készségekkel rendelkező gyerek(!), igazi családi háttér nélkül bekerül egy kollégiumba, ahol csak azzal nem foglalkoznak, hogy a gyerek valami elfogadható mintát kapjon a felnőtt világból. Szinte reménytelen szituáció. Azután győzött a genetika, pezsgett a vér. Nem volt aki a legelemibb dolgokban segítette volna. Belefutott a késbe.

Pelso
5 éve
Reply to  nagyondühös

Kettős érzéseim vannak a sztorival kapcsolatban…sajnálom a srácot, de továbbra is úgy gondolom, hogy ha valaki ilyen átlag feletti tehetség/adottság mellett nem érzékeli ösztönösen, hogy mit kell tennie, akkor ott hiába lesz mellette folyamatos kontroll.
Ilyenkor csak idő kérdése – ahogy írod- hogy mikor győz a genetika…

áfonya bácsi
Reply to  Kermon

Ezt is imádom, hogy mindegyik külföldre akar igazolni, de még nyelvet sem képesek rendesen tanulni, gondolják ott majd csak lesz valaki, aki fordít nekik magyarra…

nagyondühös
5 éve
Reply to  áfonya bácsi

Sajnos a futballinteligencia nem feltétlen jár kéz a kézben az általános szellemi képességekkel. A gyerek évekig volt Felcsúton. Milyen (nyelv)oktatás folyhat ott, ha egy „szakközépből” egy sima gimnáziumba bekerülve szegény gyerek csak állt, mint bálám szamara? Miért nem lehetett egy évet újra járatni vele abban a gimnáziumban (felzárkóztatás céljából), hisz vesztség nem érte volna. Valóban nem volt egy ember sem a ződeknél aki (felnövő félben lévő)emberként foglalkozott volna vele? Eléggé elgondolkodtató történet.
Nem a gyerek tehet róla, hogy kitekeredett az élete. A hormonok hamar elkezdtek dolgozni (a romáknál ez teljesen tipikus) és most itt áll szerencsétlen gyerekkel, feleséggel. Kár érte. Nem sok esélye van visszalavírozni a foci világába.

Kermon
Kermon
5 éve
Reply to  áfonya bácsi

Nem kellett volna a gimit erőltetni, viszont a nyelvet minden akadémista fejébe be kell verni.

cs cs
5 éve
Reply to  Kermon

Jó pár ezer valós történetet ki lehetne színezni ilyen szórakoztatóra,
valószínű a fele csúsztatás (hogy finom legyek), ennek a sport gyűlölő
bandának nem kellene egy betűt sem írni a sportról (azt hozzáteszem én elfogult vagyok ezekkel negatív irányban).

obviusz kapitány
Reply to  cs cs

Ne vedd támadásnak, de idézz már, lécci, sportgyűlő szövegeket a cikkből.

cs cs
5 éve

„sport gyűlölő bandának” nem a cikkre mondom, hogy sport gyűlölő, hanem ez a portál. Egyébként ritka cikkek egyike amiben nem a sport gyűlölet van kidomborítva ezeknél, de aki kicsit is ismer ezektől sport cikket az tudja miről beszélek, max nem akarja tudni, érteni.

Szakáll
5 éve
Reply to  cs cs

Nem lehet mindenki ennyire képzett NER-ideológialilag, hogy be tudja lőni a baráti portálokat. Mondd, miből szabad idézni, hogy ne sértse az érzéseid?

cs cs
5 éve
Reply to  Szakáll

Tőlem nyugodtan lehet ezektől is idézni, max leírom róluk a véleményem, engem az hogy valaki ezektől idéz nem zavar (nem is tudom honnan szedet ezt).

obviusz kapitány
Reply to  cs cs

Igaz, nem a cikkre mondtad, hogy sport gyűlölő.
Akkor küldj majd olyan linket. Esetleg idézetekkel. Hogy értsem, miért nevezed őket sportgyűlölőnek. Előre is köszi.

cs cs
5 éve

Hát ez elég köztudott erről a portálról, de én ezeken nem fogok keresgetni, de vegyük csak a mai ominózus cikket (bár ezt még nem is sorolom a sportgyűlölő kategóriába):
– aki ismeri a magyar UP-t, az tudja, hogy ezer meg ezer ilyen játékos volt, és legjobban mindegyik saját magát okolhatja, hogy így alakult a sorsa,
– a mai netes médiában tudják fontos a cím, sok ember csak ezt olvassa, ez alapján raktároz tényeket, erre mi van a címben, ami azért már megint hazugság a javából:
„… aztán mégis lemondott róla a magyar foci”.
Egyébként majd, ha szembe jön velem ezektől valami igazi sportgyűlölő cikk akkor belinkelem neked, de szerintem ismeri ezeket mindenki sport ügyben.

obviusz kapitány
Reply to  cs cs

A címek nem azért ilyenek, hogy azokat jegyezzék meg az emberek, hanem hogy minél többen kattintsanak rá. Egyszerűen azért, mert az újságok az alapján kapják a reklám bevételt, hogy hány oldalt töltenek le az olvasók, vagyis hány címre kattintanak. Én nagyon utálom ezt a rendszert, mert bulvárlapot csinál minden portál főoldalából, de sajnos ilyen most a finanszírozás, és ez ide vezet. Szerencsére a cikkek már lehetnek normálisak a hatásvadász címek mögött is.
A linkeket várom, köszi. :)

cs cs
5 éve

Igen, ez nekik a nagyobb ok, de pont azért adnak ilyen hazug (sport ellenes) címet, mert jelenleg tudják, hogy sok embernek (ugye baloldaliak) ez tetszik, és megy a klikk, elolvassák a címet, esetleg pár sort és bezárják, majd nyugtázzák ugye jól mondják a propagandában „nemkellennyistadion”.

De gondolom azzal egyetértesz, hogy ez a cím, amit idéztem is megint magyar foci ellenes??

Szakáll
5 éve
Reply to  cs cs

Én kíváncsi vagyok rá, hogy mi ebben a csúsztatás, ami miatt másképp néz ki a történet és/vagy mi ebben a sportgyűlölet. Kérlek idézd ide be, mert nem találom.
Köszi!

Szakáll
5 éve
Reply to  Szakáll

Idézz!

cs cs
5 éve
Reply to  Szakáll

Mit idézzen? Leírta amit gondol csúsztatásnak a cikkből, ha nem is szó szerint (ezeket én is így gondolom).

Szakáll
5 éve
Reply to  cs cs

Én semmi ilyet nem olvasok ki belőle. Le van írva, hogy saját maga, ill szakemberek szerint hol, miben hibázott, de azt te melyik mondatból olvasod ki, hogy kizárólag a rendszer a felelős, hacsak nem Pisont mondataiból, hogy nála nem kallódott volna el?

cs cs
5 éve
Reply to  Szakáll

Azt te miből olvasod ki, hogy szerintem a rendszer a felelős?
Szerintem is van pár olyan dolog benne, amit előttem is leírtak teljesen érthetően, ami szerintünk nem úgy történt mint ahogy az írás arra célzott:
pl. ilyenekre gondolok hogy „névbitorlóknál nyelveket tanulhatott, elismerték, de ő ott hagyta őket, mert nem olyan bulis hely Felcsút” ez lehetett a valóság, de a cikk nem ezt sugallja vagy ezt nem domborítja ki.

Szakáll
5 éve
Reply to  cs cs

Olvass vissza! dagiiron szurkolótársunk rta, te pedig azt, hogy te is így gondolod. :)

Amit leírtál, ott van benne a cikkben. Ugyan nem ilyen szájbarágósan , de ott van. Gondolom a szerző feltételezi, hogy az olvasó érti. Én pl. megértettem, te nem?

cs cs
5 éve
Reply to  Szakáll

Olvass vissza, én a csúsztatást írtam, és a kolléga azon megállípításaira írtam, hogy én is így gondolom.
De akkor pontosítok, én pont azt gondolom, hogy sokkal inkább ő a hibás és nem a rendszer.

Szakáll
5 éve
Reply to  cs cs

Feladom! Biztos igazad van.

Majd írd oda minden linkelt cikkhez, hogy melyik portált szereted, melyiket nem, hogy tudja mindenki, mihez tartsuk magunkat. Nem baj, ha egy portálhoz már leírtad, minden linkelésnél írd oda! Köszi, Csak a Kispest!

cs cs
5 éve
Reply to  Szakáll

Most már eltértél attól amiről eddig beszéltünk, de már írtam, mindenki onnan linkel ahonnan akar, max leírom a véleményem.

Zs.
Zs.
5 éve
Reply to  Szakáll

Semmi, nyilvan. Ez csak a kolléga elmebaja, ahogy kvázi ő maga is bevallja.

cs cs
5 éve
Reply to  Zs.

Mondjuk páran írtak ötletet mi lehet a csúsztatás, de szerinted semmi nyilván (ez meg a te elmebajod).

Zs.
Zs.
5 éve
Reply to  cs cs

Látom te is funkcionális analfabéta vagy, tudsz olvasni, de érteni már nem erted. Rossz hírem van, ez nem gyógyítható ;o)

Szakáll
5 éve
Reply to  Zs.

Én vagyok a hülye, mert időröl-időre megpróbálom, mert egyszerűen nem hiszem el.

Elnézést mindenkitől!

obviusz kapitány
Reply to  Szakáll

Szép, hogy megpróbálod, kár, hogy hamar elveszíted a türelmedet, és sértővé válsz. Nézz utána a közléssorompó kifejezésnek, meg az asszertív kommunikációnak. Na most én meg kioktató vagyok :(

cs cs
5 éve
Reply to  Zs.

Próbálj ne személyeskedni, főleg akkor, ha semmi konkrétunot nem tudsz írni, én is leírjam rólad a véleményem csak úgy konkrétumok nélkül?? (Olvasd el a két hozzászólásod, van benne valami érdemleges, konkrét dolog, ugye.. bár gondolom ezt sem érted.)

Zs.
Zs.
5 éve
Reply to  cs cs

Egészen konkrétan leirtam, más kérdés h nem értetted meg. Elmagyarazni nem fogom, sorry, megtettek már többen is itt, de sajnos azt sem érted, csak jössz újra meg újra a hulyesegeiddel meg a nem ide való politikai nezeteiddel, amikor pedig ezt valaki szóvá teszi meg neked áll feljebb.

medvepuszi
medvepuszi
5 éve
Reply to  Szakáll

Ez is igaz, nyilván hülye volt, meg abban is van valami, hogy ha kölyköket emelnek ki a családjukból/környezetükből/baráti körükből, az lehet jó is, rossz is, de vmilyen szinten az akadémiákon kell(ene) nevelni őket, átvéve a fentiek szerepét

obviusz kapitány
Reply to  Szakáll

Ha lett volna mögötte erős háttér, talán nem lett volna ilyen korán apuka. Lett volna aki folyton emlékezteti, hogy legyenek észnél, nehogy becsússzon a gyerek (igen, kvázi felhúzza a gumit), mert ha nincs szakmája és nincs jól fizető profi szerződése, akkor bajban lesznek. Vagy ha már kész a baj, de megvan az erős háttér, akkor az akár anyagilag is segítheti, hogy el tudjon menni kispestre focizni, és ne törjön meg a karrierje, mielőtt még elkezdődne. Gazdag Dani hány évesen lett apa? De mögötte volt háttér, megoldották, focista lett, jól keres, megáll a lábán. Talán ez a srác is el tudott volna ide jutni hasonló szellemi és vagy anyagi háttérrel. De úgy tűnik, neki a családja ezt nem tudta megadni, viszont a klubjai megtehették volna. Felelősség! Személyre szabott figyelem!

papparam
papparam
5 éve

A személyre szabott figyelemmel valóban orvosolni lehetne ezen dolgok egy részét, de az is igaz, hogy nem lehet mindenki mellé mentort állítani, főleg, ha a társadalom jó része ilyen „speciális” helyzetben van. Az igazi megoldás az lenne, ha ez utóbbi nem lenne így.

Mindenesetre ez a cikk arra is jó volt, hogy belássuk, nem olyan egyszerű a probléma, hogy rosszak az edzők, a módszerek, meg a táplálkozás, amire leggyakrabban fogják a magyar foci gyengeségét.

Pelso
5 éve
Reply to  papparam

az edző kérdés megint messzire visz…láttad a ST. legújabb videóját ?

papparam
papparam
5 éve
Reply to  Pelso

Nem, de jöhet link!

Kermon
Kermon
5 éve
Reply to  Szakáll

Persze, elcseszte. Ez tiszta sor. Emellett azt gondolom, hogy pont az ilyen nehéz sorsú gyerekek mellé, akik a jövőjük szempontjából káros otthoni mintákkal terheltek, kellene egy erős mentori közeg, egy hasonló sorsú, kemény kezű példakép.
Ezek a srácok nem apuci SUV-jából szállnak ki edzés előtt, az érzelmi hátterük is gyakran defektes.
Az ilyen dolgokat nem lehet teakonyhával, betonnal megoldani.
Ezért mondom azt, hogy a srác hülyesége mellett rendszerhiba is lehet.
Sőt továbbmegyek. Egy fontos pozícióban lévő ember korábban azt mondta, hogy cigány honfitársaink rejtett erőforrások. Azt hiszem, ez a focira hatványozottan igaz, hiszen világszerte a kitörési lehetőséget jelenti a mélyről jövő srácok számára. Szemléletváltás kell, mert egy Molnár Gábor kevés.

Kermon
Kermon
5 éve
Reply to  Kermon

Nem mindenki olyan erős és céltudatos mint ez a hölgy. Üdítő kivétel. Sokaknak azonban segítség kell, különben elkallódnak.

viktor csorna
5 éve
Reply to  Szakáll

Balogh nem magának, hanem a menedzserek bravurjainak köszönhető hogy eljutott külföldre, és már évek óta rúgott gól, és játék nélkül is el van.
2-3 év és ő is a mennyei alsóbb osztályában lesz.

papparam
papparam
5 éve
Reply to  Szakáll

„Esténként ő húzta volna fel a kotont?”
:))

obviusz kapitány
Reply to  Kermon

Legközelebb inkább másold be a szöveget, hogy előítélet nélkül olvashassák a kollégák. ;)

Kermon
Kermon
5 éve

Persze, majd a tizenx bekezdést bemásolgatom. ;) Leírtam, hogy szerintem mindenki számára emészthető, még az oldalt utálók számára is. Ha a szavam nem elég, akkor sajnálom. (nem szoktam elfogult cikkeket linkelgetni)

cs cs
5 éve
Reply to  Kermon

Csak azért írok, mert én írtam az oldaról negatívat, DE azt soha nem írtam, hogy ne linkeljen valaki innen, felőlem nyugodtan, (de gondolom én is leírhatom a véleményem).

Kermon
Kermon
5 éve
Reply to  cs cs

Lásd, amit o. kapitánynak írtam. Még annyi, hogy többek között miattad – a pár napja lezajlott hasonló vita elkerülése érdekében – írtam a kiegészítést, hogy ne ítélj elsőre.
Nos nem jött be, a vita ugyanúgy lement, de legalább elovastátok. Ez is valami.

obviusz kapitány
Reply to  Kermon

Komolyan azt gondolom, hogy pl. cs cs másképp olvasta volna a cikket, és más lett volna a véleménye róla, meg a srácról, ha nem tudja, melyik portálról származik a cikk. Persze nyilván nem lehet ekkora cikket bemásolni. Sajnos.

Kermon
Kermon
5 éve

Nem szeretnék senkit manipulálni, mindenkinek joga van az előítéleteihez. Legfeljebb jelezni tudom, hogy szerintem itt nincs miért aggódnia.
Mondjuk kivitelezni is muris lenne forrás nélkül bemásolni.

papparam
papparam
5 éve
Reply to  Kermon

Én nem olvastam, de hazugság!

Laszka
5 éve
Reply to  Kermon

ez megint a kivalasztas folyamatanak a hiabit mutatja, illetve azt, hogy nemely szakembernek mennyire nincs pedagogiai erzeke, nem beszelve arrol, hogy ezekkel a bentlako gyerekekkel gyerek pszchichologusnak rendszeresen kellene foglalkoznia. Nem veletlenül tertek at arra a nyugati klubok, hogy a diakokat joreszt nevelöszülöknel helyezik el es nem kollegiumokban (altalaban tesztek alapjan döntik el, hogy kit hova tesznek)

Gabesz
Gabesz
5 éve

Kádár és Nikolic megy a Fészkesszekérgyárhoz így nincs szüksége Rus Adriánra és Grozavra sem , Rus és Grozav jöhet a Kispestbe !!???

Kertész Péter
Kertész Péter
5 éve

A csakfoci átigazolási rovata szerint máshol sincsen nagy jövés-menés, avagy inkább menés van máshol is, mint jövés. Egyelőre.
És hát korán van még, ki tudja, hány tárgyalás megy suttyomban klubok és játékosok között, nameg a jó öreg last minute akciókra várás, amikor mindenki lejjebb adja ?

FerikeKispest
FerikeKispest
5 éve

Tömösvári kölcsönbe megy az ETO-hoz!

Kermon
Kermon
5 éve
Reply to  FerikeKispest

Aztán viszi a Fradi, mint Regőt. :D

László Szilágyi
László Szilágyi
5 éve

Kicsit más téma, de engem elkeserít, hogy 1db új szponzort sikerült bő fél év alatt felmutatni. (Amúgy a VW a többi nb1-es csapatot is szponzorálja). Médiaigazgató ide vagy oda, remek videók és jobb, látványosabb felületek, de… Hiányzik még 1-2 komolyabb hirdető. Amúgy meg Szijjártótól is többet vártam! ;)

Szakáll
5 éve

Ez azért lehet, mert az öreg halász miatt nem jöttek a szponzorok…

áfonya bácsi

Lehet ezzel egyedül leszek, de a Bacsa srácot el tudnám képzelni párban Lanzával… Nagyjából soha nem játszott jó csapatban, szerintem nálunk hozna szezononként 5-6 gólt. Szép nagydarab, 27 éves, legjobb korban van.

KareszB
KareszB
5 éve
Reply to  áfonya bácsi

Kb az egyetlen értelmes játékos Miskolcon, plusz saját nevelés. Sosem fogják elengedni valószínűleg. :D Most még ha oda tudják vinni mellé a barcikai cigánygyereket, akkor lesz normális csatársoruk is.

áfonya bácsi
Reply to  KareszB

Azért mondom, mert eltanácsolták egy időre, az nb2-be akarják kölcsönadni.

KareszB
KareszB
5 éve
Reply to  áfonya bácsi

Úú baszki, akkor lemaradtam. Bocsi, még bejglikómában vagyok… :D

Kermon
Kermon
5 éve
Reply to  áfonya bácsi

Ha nem jön Marci, illetve jobb minőségű középcsatár, akkor részemről welcome.
Még a fülei is ugyanolyan elállóak, mint Eppel-gólkirálynak, nem beszélve a magasságáról és kb. a súlyáról.

áfonya bácsi
Reply to  KareszB

De akkor ezek szerint nem csak én látok benne fantáziát, megnyugodtam. :)

KareszB
KareszB
5 éve
Reply to  áfonya bácsi

Nem. Valóban beszűkült oda a diósgyőri nyomorba, sokkal több lenne benne szerintem is.

CSAKA
5 éve
Reply to  áfonya bácsi

Szörnyű, hogy a nagy felütés után már ilyen játékosokban is fantáziát kell látnunk..

Sanzi
5 éve
Reply to  áfonya bácsi

Semmivel nem több mint Vernes… sőt.

KareszB
KareszB
5 éve
Reply to  Sanzi

Vernes egy hisztis primadonna, Bacsában pedig több az akarat és a küzdés, mint a komplett Diósgyőrben. :)

Sanzi
5 éve
Reply to  KareszB

Bizonyosan, akkor ezért nem kap még perceket sem.

KareszB
KareszB
5 éve
Reply to  Sanzi

Én úgy látom, hogy ezzel kompenzálja a tudás beli hiányosságait, mert azért mondjuk ki, nem egy Lanza a srác. De pl szerintem Batik is ilyen játékos. Vannak hibái, de legalább odateszi magát. Persze lehet, hogy tévedek.

Sanzi
5 éve
Reply to  KareszB

De most egy bekkhez hasonlitasz egy támadót? Az egyiknek csak egyeneset… A másiknak meg azt a bekket kell kicseleznie!

KareszB
KareszB
5 éve
Reply to  Sanzi

Nem muszáj kicseleznie, elég, ha átmegy rajta, mint a Zsíroskenyeres Dani…

Gabesz
Gabesz
5 éve
Reply to  Sanzi

Nem összehasonlítható.Bacsa egy magasabb,jó felépítésű,jól fejelő játékos,még gyors is,van megfelelő rutinja.Egy jó társsal,Lanza,Gazdag jó csatár lehetne.

obviusz kapitány
Reply to  áfonya bácsi

Áfonya, nem figyeltél, ez itt a kib*szott Budapest Honvéd! Már nem kísérletezünk máshol nem kellő játékosokkal, hátha nálunk beválik. Hozunk egy olyat, aki már bizonyított. (Bár ezt még én se nagyon észleltem)

áfonya bácsi

Ez állítólag csak ősztől várható, gondoltam addig jó lesz Patrik is. :D

obviusz kapitány
Reply to  áfonya bácsi

Igaz, igaz.

Kermon
Kermon
5 éve
Reply to  áfonya bácsi

Csak ősztől? Ez így elszomorító. Hogy indulunk neki az EL selejtezőnek a dicsőséges kupagyőzelem után?

áfonya bácsi
Reply to  Kermon

Bizony csak ősztől, ha nem, akkor majd az azutáni ősztől, de valamelyik ősztől majd biztosan. :)

obviusz kapitány
Reply to  Kermon

Szerintem az ősz az EL-lel kezdődik.

Kermon
Kermon
5 éve

Mire megérkeznek az erősítések már rég kiestünk. Fradi is ezzel szenvedett éveken át. Ezzel csak azt akarom mondani – félretéve a poénkodást – hogy ha komoly tervek vannak nemzetközi szinten, de akár a hazai bajnokságban is, akkor a bevásárlást, a keret összerakását nem június végén kell elkezdeni, hanem már az azt megelőző téli átigazolási szezonban.
Különben úgy járunk mint tavaly. Ráment egy fél szezon a keret összecsiszolására.

Laszka
5 éve
Reply to  Kermon

Most küldtük Vadit delamerikaba jatekosmegfigyelönek, teljesen ingyen :) van egy eve, hogy valami fiatal super talentet idehozzon ;). Egyebkent eveken at röhögtem a ferencvarosi nyugdijas klub koncepcion, erre most azon kapom magam, hogy mi lettünk a kispesti nyugdijas klub….ezen meg, valahogy, mar nem tudok röhögni :(.

papparam
papparam
5 éve
Reply to  Kermon

Június vége nem csak egy téli átigazolási szezont előz meg, de még egy teljes őszi szezont is. Nem kell kapkodni, ésszel kell ezt!

Kermon
Kermon
5 éve
Reply to  papparam

Megijedtem, hogy a következő őszről van szó, de akkor nincs baj, ráérünk 2021-ben is.

Zoltán Kertész
Zoltán Kertész
5 éve
Reply to  Kermon

Miért, már bent vagyunk (leszünk)?! Amíg mem, addig kiesni sem tudunk…

obviusz kapitány
Reply to  Kermon

Jogos! Reméljük az illetékesek is tudják ezt.

Pelso
5 éve

1 Eppel szintű csatár és 1 Vécsei kaliberű középpályás nagyon kellene már az edzőtáborba.
Sokat fog dobni King/Mezga , Uzoma a bal oldalon + remélem a fiatalok közül is megragad 1-2… de kell 1-1 új ember minden csapatrészbe.
ui. akkor meglehet a dobogó

Tibibá
5 éve
Reply to  áfonya bácsi

…és mellesleg a top szezonjában lőtt 8 gólt, aminek már 6 éve, az utóbbi időben szezononként 1-et.

áfonya bácsi
Reply to  Tibibá

Nyugodtan lehetne vele kísérletezni egy tavasznyit, annyi gólt mint Moutari még talán én is tudnék rúgni, ha működne a csípőm. :D

CSAKA
5 éve
Reply to  áfonya bácsi

Szezononként 5-6 gólos embereket ne vegyünk már csessze meg.. “ez itt a kbsztt BPHonvéd..!“

Gabesz
Gabesz
5 éve

Grozavot és Rus Adriánt elfogadnám a csapatban.Valami van mindkét játékossal,de nagyon csöndben vannak az érintettek!Én is gondoltam Bacsa Patrikra,lehet beválna nálunk csatárnak Lanza mellett.

Sanzi
5 éve
Reply to  Gabesz

Rust és Grozavot szvsz. az egész NB1 ben mindenki elfogadná.

Lassie Tizenkilenc
Lassie Tizenkilenc
5 éve
Reply to  Gabesz

Állítólag Grozav meg Cseri megy a fagyiba most télen, azért van csend mert a Paul szolárium már duruzsol rendesen.
A Kacsa Patrikot elfogadnám, de csak ha levágja a szakállát.Pestre nem való ilyen :)

obviusz kapitány

Cseri helyében nem mennék. Értem, hogy nagy kísértés, nemzet csapata, meg ilyenek, de hogy a karrierje vége felé padozzon és perceket kapjon, aztán elinduljon lefelé, annak semmi értelme. Élvezze ki hogy megy a szekér, úgyse tart örökké.

Kermon
Kermon
5 éve
Reply to  Gabesz

Rus kellene nekünk, de mivel Juhász visszavonulóban, illetve nem tudni hogy a sérültek (Vinicius, Fiola) felépülése mennyire sikeres, ezért lassan ki kell hozniuk Rust a büntiből.
Ha a fentiek ellenére el is engedik, akkor szerintem valamelyik román csapathoz fog kerülni.

Pelso
5 éve

SemlegesTérfél – MLSZ UP. konferencián jártunk Gödöllőn –

bendeguz_1909
bendeguz_1909
5 éve

Állítólag a Tungsram veheti meg az Újpestet, a Tungsramot éppen most tőkésítették fel..
Ez nekünk a rivalizálás szempontjából nem biztos, hogy jó hír…

viktor csorna
5 éve
Reply to  bendeguz_1909

Állítólag, akkor biztos infó….

prison miki
5 éve
Reply to  bendeguz_1909

valamint profitot se nagyon sikerült még csinálniuk. feltőkésítették, de veszteségesen működnek, nem véletlenül szállt ki ebből az iparágból a GE.

Laszlo1978
Laszlo1978
5 éve
Reply to  prison miki

Az a baj, hogy nagyjából mindenből kiszállt.
Amit évtizedek alatt felépítettek, azt Jeff és bandája szétcsapta pár év alatt. Pl Alstom erőn felüli megvásárlása. Most meg már se Oil and Gas, se Capital, se Lighting, Healthcare is megy a levesbe. Pedig az profitábilis…
Na mindegy. :-(

Laszlo1978
Laszlo1978
5 éve
Reply to  bendeguz_1909

Szerintem sem költenek erre. Banki hitelt vettek fel az új vezetők. Abból finanszíroztàk a kivásárlást. Ott vannak az Opex költségek, ami ugye gyártósorok esetében nem annyi, mint egy hűtő és tűzhely üzemeltetése. És még nem hallottuk az üzleti áttörést, ami elkezdenè repíteni őket.

Csaba Horváth

https://nb1.hu/otp-bank-liga/paks-3-jatekos-felmentve

Lehet inkább ebből az irányból kell figyelgetni az első igazolásokat.. :D Gondolok itt a cikk utolsó sorában említett 3 játékosra. :)

zico zico
zico zico
5 éve
Reply to  Csaba Horváth

Mohának személy szerint örülnék.

Sanzi
5 éve
Reply to  zico zico

na ne.
van vagy 35.

bendeguz_1909
bendeguz_1909
5 éve
Reply to  zico zico

Remili ne jöjjön, sehol nem volt kiemelkedő az nb1ben!

Ellenben Fejes balhátvéd, ha jól emlékszem, őt megpróbálhatnák Aliji helyett, aki elég szürke, statikus játékos a vonal mellett.

Zagreus
Zagreus
5 éve
Reply to  bendeguz_1909

Tényleg ne, de én úgy emlékszem amikor legutóbb a Vasas nagyon ment mintha Ő lett volna a húzó ember! Vagy lehet tévedek!

Vizi Viktor
Vizi Viktor
5 éve
Reply to  zico zico

Sztm Ő a Vasasba megy vissza

Kermon
Kermon
5 éve
Reply to  Csaba Horváth

Ne már! Miénk legyen a régió legidősebb csapata? Vénekből van elég.

Laszlo1978
Laszlo1978
5 éve
Reply to  Csaba Horváth

Á, azokra a posztokra van 15-20 saját nevelésű fiatal. Azoknak kell lehetőséget adni, meg a Cipfi fiúnak, és BL-t nyerünk, meglásd. ?
Mindenkin átgázolunk sima 5-ösökkel. ?

Olivér Nagy
5 éve
Reply to  Laszlo1978

Ezek a paksiak kb. annyit érnek mint az U15 sök, nem véletlen rakták ki még a jelenleg kieső jelölt Paksi keretből is, annyi különbséggel, hogy az U15 sök még jobbak lesznek, ezek meg már csak rosszabbak..
Az meg majd kiderül a téli igazolásokból, hogy mennyire komolyak a tulajok, mennyire illenek egy Honvédhoz.

Csaba Horváth
Reply to  Laszlo1978

Egyébként a bajnoki évünkben és az azt megelőző évben a fiatalszabállyal Gazdag, Koszta, Banó tökéletesen vették az akadályokat, előbbi kettő azóta is stabil nb1-sek. De nem vagyok benne biztos, hogy itt tartanának, ha akkor nincs a fiatalszabály. Vagyis úgy gondolom, hogy be lehet építeni a fiatalokat, de csak akkor, ha egységesen mindenkire vonatkozik. Onnantól kezdve, hogy egy túlfinanszírozott Vidi v. Fradi, vagy éppen Felcsút szarik az egészre, már versenyhátrányba kerülnek a többiek. És itt van elbaszva a magyar foci, hogy a kivételezetteknek kiskapukat engednek.

medvepuszi
medvepuszi
5 éve
Reply to  Csaba Horváth

Hát ez az! Ha azt mondjuk, ez a magyar foci érdeke (nyilván az), akkor tegyék kötelezővé mindenkinek, leszarom milyen módszerrel, és ne csak ösztönzőkkel! Mindjárt nevelne utánpótlást a tízkerülettelkevesebb is. Ha viszont ez nincs, rövid az élet ahhoz, hogy pont az én csapatom legyen a fair vesztes, a hullámzóan teljesítő fiatalokkal hol szárnyaló, hol kieső lúzer.

bendeguz_1909
bendeguz_1909
5 éve

A nyáron Benficába igazolt Fodor Rajmund első meccsén mesterhármast lőtt a korosztályos csapatában.

CSAKA
5 éve
Reply to  bendeguz_1909

Neki bejött az élet! Grat!

László Szilágyi
László Szilágyi
5 éve
Reply to  CSAKA

Kétszeres olimpiai bajnokként 43 évesen is csúcsformában!

zico zico
zico zico
5 éve

Kádár kb. 1 milliárdért a molbubié – durva

cs cs
5 éve
Reply to  zico zico

Akkor már csak Németh Krisztián és Nikolics maradt a három kívánságomból.

Sz Dániel
Sz Dániel
5 éve
Reply to  cs cs

Nikolics is biztos hogy vidi.
Németh szerintem ha haza is jön, akkor fradi

medvepuszi
medvepuszi
5 éve
Reply to  zico zico

Honnan az infó?

Lassie Tizenkilenc
Lassie Tizenkilenc
5 éve

Leigazolta a fagyi Szánthó Regőt. Egy épp 19 éves elmúlt játékos aki jól cselez, remek rúgótechnikája van.
Majd ha ilyen teljesítményt látok a saját fiainktól is az NB2-ben , na majd akkor Szendreizhetünk meg Stoiacovicizhetünk.
Az alábbi videón az az alapelvárás látható ami alapján jogosan követeli be magát egy fiatal egy NB1-es csapat keretébe ! Minden más csak púder duma….

zico zico
zico zico
5 éve

Aztán minek nekik? Szerető után tönkrevágják az Ő karrierjét is.

medvepuszi
medvepuszi
5 éve
Reply to  zico zico

Kell a magyar a keretbe

bendeguz_1909
bendeguz_1909
5 éve

1. Ne zavarjon meg, hogy Szendrei labdaszerző középpályás, Szánthó meg támadó.. :)
2. A titok nyitja éppen abban áll, hogy SZÁNTHÓ MÁR KÉT ÉVVEL EZELŐTT A FELNŐTTBEN KAPOTT HELYETT!! Nálunk a fiatalokat meg mellőzik és az nb3as csapatban játszatják…
3. Szánthó annyi idős, mint Soltész. Soltész egy kiesés ellen küzdő Ajkában rúgott 2 gólt, Szánthó 6-ot a feljutásért küzdő Győrben, viszont Szánthó befejező, Soltész meg inkább szélső. Plusz Soltész idén először kapott lehetőséget az nb2-ben, eddig az nb3-as csapatban játszatták.

Tehát a lényeg, hogy pont Szendreizni kell, mert ahhoz, hogy ilyen játékosaink legyenek, az a kulcs, hogy már 17-18 éves koruktól játéklehetőséget kellett volna kapnia a legtehetségesebbeknek.

gerrison
gerrison
5 éve

Egyik Kispest-facebook-csoportban N’Gogot szídják éppen. Nekem nem volt nagy problémám a játékával, már valóban nem túl gyors, de amikor kapott normális labdákat, sokszor ügyesebbnek tűnt, mint a többiek. Én párszor megnéztem volna Lanzafame mellett.

Kermon
Kermon
5 éve
Reply to  gerrison

Szidhatják, de teljesen felesleges. Egyértelmű, hogy a sérülései miatt nem tud úgy és annyit játszani. Megpróbálta még Ázsiában, de ott sem hülyék, hogy leigazolják évekre. Nálunk sem játszott hónapok óta, nem véletlenül. Hetente vártam, mint a Messiást, de valamiért az Öreg is látta, hogy nem 100%-os.

CSAKA
5 éve
Reply to  Kermon

Bár így nem 100% osan is vágott 3 at a tarcsiban legitóbb amikor beállították..!! Nem kedvelte Sanyibá így nem adott neki lehetőséget, ezért a tulajok nem akarják tovább fizetni ennyi. Akik szidják, azok az igazi focihoz analfabéták és arra sem veszik a fáradtságot, hogy megnézzék a tényeket, vagyis, hogy játékpercre nézve kinek a legjobb a gólmutatója, így sérülten is..

László Szilágyi
László Szilágyi
5 éve

Szeretném a csapatban látni László Dávidot és Bunát legalább fél órára a Hali elleni kupameccseken.

1909-93-17
1909-93-17
5 éve

Ízlés kérdése, én bundát nem szeretnék látni.

László Szilágyi
László Szilágyi
5 éve
Reply to  1909-93-17

Ok.Akkor legyen Buna. ?

1909-93-17
1909-93-17
5 éve

Őt én is megnézném a csapatban. :) Első körben felkészülési meccsen.

bendeguz_1909
bendeguz_1909
5 éve

Mit akarsz rajtuk látni egy meccsen? Nem egy meccsen kell őket látni, hanem azt kell látni, hogy fokozatosan beépítik őket, aztán majd azt megnézni, hogy játszanak 1-2 év múlva..
Ez egy hihetetlen buta hozzáállás.
Semmi különöset nem fogsz látni rajtuk egy kupameccsen, 17-18 évesen.

Kermon
Kermon
5 éve
Reply to  bendeguz_1909

Ez egy egész jó hozzászólás lenne, ha Pelso újévi intelmeit figyelembe vetted volna, és nem butázod le a hozzállását/hozzászólását.
Egy meccs kevés a verdikthez, de pár meccs/fél szezon nagy része alapján azért már látni lehet az X-faktort vagy annak teljes hiányát.

bendeguz_1909
bendeguz_1909
5 éve
Reply to  Kermon

Ez a hozzáállás az, hogy „nézzük meg a gyereket, aztán 1-2 meccsen rosszul teljesít, kezdjük kritizálni”… :(

Kermon
Kermon
5 éve
Reply to  bendeguz_1909

Nem ismered Lászlót, így azt sem tudod, hogy mennyire lenne kritikus 1-2 meccs alapján.
Felvetette, hogy szeretné látni őket tétmeccsen, a többit csak te költötted hozzá.

bendeguz_1909
bendeguz_1909
5 éve
Reply to  Kermon

itt most nem ő a lényeg, nem azt írtam, hogy ő a hülye, hanem a hozzáállás..
Ez nem topmodell-show, hogy állítsuk ki a fiatalokat, nézzük meg, azt, ha nem tetszik, húzzon a picsába.

obviusz kapitány
Reply to  bendeguz_1909

Egy meccs alapján is látszik, hogy mennyire van kész, mennyire üti meg a szintet. Anno Botkán is látszott, hogy alkalmas, a hülye vérhód meg elküldte Kecskemétre.

bendeguz_1909
bendeguz_1909
5 éve

Nagy Gerin meg nem látszott, sokáig Gazdagon sem túl sok minden. Kosztán meg hol az látszott, hogy nb2-es szintű, hol meg az, hogy ő lesz az új Lanza.
Ehhez a legtöbbnél idő kell.

cs cs
5 éve
Reply to  bendeguz_1909

Szinte minden fiatalnak kell idő (ha magasabb szintre kell beépülni), csak a szakiknak 1-2 meccs (meg nyilván edzések) alapján meg kell(ene) tudni mondani, hogy ki az akinek érdemes ezt az időt megadni (persze ez biztos nem könnyű és azért senki nem jövőbe látó).
Az más kérdés, hogy a jelenlegi keret mellett még ha lenne olyan fiatal is akinek érdemes időt adni, ezt most így nem engedhetjük meg, mert pontjainkba kerülne.

Döme Sanya
5 éve
Reply to  bendeguz_1909

Néha most se látom

Sati
Sati
5 éve
Reply to  bendeguz_1909

Tedd már le a méregpoharat.

László Szilágyi
László Szilágyi
5 éve
Reply to  bendeguz_1909

Szerényen megjegyzem,hogy tavaly több mint tíz meccsét láttam a két srácnak. Pl a Suzuki kupán az összes meccsükön kint voltam, így nem homályos vágyat fogalmaztam meg, hanem azt érzem hogy a teljesítményük alapján azokon a tétmeccseken már a pályán szeretném látni őket. Nem azt írtam, hogy akkor és soha többé, hanem azt hogy ott mindenképpen.

László Szilágyi
László Szilágyi
5 éve

Ngog megbukott az orvosi vizsgálaton,így nem szerződött ázsiai kérőjéhez.

László Szilágyi
László Szilágyi
5 éve

A kólafocin azt írják korábbi szallagsérülése ill annak nem megfelelő gyógyulása az ok

Pelso
5 éve

akkor emiatt is lehet az a fura-óvatos mozgása gyakran…?
kérdés, hogy hozzánk milyen állapotban került és mennyire voltunk alaposak anno.

medvepuszi
medvepuszi
5 éve
Reply to  Pelso

Emlékszel pl. Diakité meg Keita esetére? Gyakorlatilag menni nem tudtak, de nálunk szerződést kaptak

1909-93-17
1909-93-17
5 éve
Reply to  medvepuszi

Azért ez kicsit más szitu. N’Gog játékidő / gól mutatója elég jó. Keita gyakorlatilag menni is alig tudott (Diakiére nem is emlékszem). Ha játékra alkalmas (márpedig az, még akkor is, ha nyilván látszik, hogy nem 100%-os), akkor csereként érdemes továbbra is játszatni. Az a bajnokság színvonalát „dícséri”, hogy még így is veszélyes tud lenni. Viszont nyilván ezért nem játszik a magyarnál erősebb bajnokságban.

medvepuszi
medvepuszi
5 éve
Reply to  1909-93-17

Persze, más, csak az alapos orvosi teszteket firtató kérdésre mondtam a Hemi-éra (vagy Cordella-éra) legmeredekebb példáit.
Én egyébként talán vmiféle lelki problémát is érzek N’Gognál. Lehet, hogy nincs igazam, de hogy pont az volt a legjobb meccse, amikor itt volt miatta egy csapatnyi Pool-drukker… Mintha akkor sokkal jobban összekapja volna magát. Páran esetleg eljátszhatnánk minden meccsen ezt a szerepet a kedvéért :)

CSAKA
5 éve
Reply to  medvepuszi

Lelkileg az bántja, hogy nem játszatják, amikor neki a legjobb a mutatója. De mivel full profi, azért a teljes depi mellett is vágott 3 at a legutóbbi tarcsi meccsén amikor nagy kegyesen beállították..

medvepuszi
medvepuszi
5 éve
Reply to  CSAKA

Szerintem Lanzáé a legjobb mutató. Ngog sérült is volt, talán Lanza is inkább a mozgékonyabb Moutarival játszik, de ez csak tipp. Ebben a játék rendszerben én is jobbnak érzem a párosukat

CSAKA
5 éve
Reply to  medvepuszi

Ha játékpercre nézed akkor is?

medvepuszi
medvepuszi
5 éve
Reply to  CSAKA

Lanza 112 perc/gól, N’Gog 212
(Moutari 345, de ő teljesen mást játszik, és több gólpasszt is adott)

CSAKA
5 éve
Reply to  medvepuszi

Valós játékpercekre én ezt látom:

Tavalyi szezon
Lanza 133p/ gól. (fradi..)
N’Gog 155p/ gól,
Moutari 160p/ gól (Kövesd

Idei szezon
N’Gog 80 p/ gól,
Lanza 154p/ gól,
Moutari 300p/ gól…

és az idei két legjobbunk gyakorlatilag nem játszott együtt..

medvepuszi
medvepuszi
5 éve
Reply to  CSAKA

Gólpasszok:jogos! A többi hogy jött ki? Ezért jó játék a statisztika, nézhető így is, úgy is :)

CSAKA
5 éve
Reply to  medvepuszi

A ténylegesen pályán töltött perceket néztem, HLSZ oldalán.?

medvepuszi
medvepuszi
5 éve
Reply to  CSAKA

Ja, így értem, mondjuk én csak az idei szezont néztem, hisz a tavasz tekintetében azon filózunk, lehet-e helye N’Gognak a jelenlegi csapatban, a mostani társakkal. Szerintem nem valami reális belevenni az NB III-as bohóckodást, viszont kihagyni az El-selejtezőket meg az MK-meccseket, de ezen nem veszünk össze, ha így nézzük a számokat, tényleg ez jön ki, ha meg úgy, teljesen más.

CSAKA
5 éve
Reply to  medvepuszi

NGog 1, Mouti 3 gólpaszt adott, de utóbbi 700 perccel többet, 4.5* annyit játszott.

A69W
5 éve
Reply to  medvepuszi

Ne feletkezzünk meg Hemingway csodafegyveréről a togoi Koné-ról sem :)

kgyula
5 éve
Reply to  Pelso

Ezt most komolyan kérdezed? Ha tökéletes egészségi állapotban lett volna, nem jön ide a Hemingway-féle anyagi feltételek közé. Nem ő az egyetlen, aki ideszerződése után fél évig nem játszott, mert össze kellett drótozni…

CSAKA
5 éve
Reply to  Pelso

Ne is, inkább nézzük az agyhalott Moutarit, aki ugyan nem nagyon találja el a kaput így gólt is alig lő, de legalább már 3 maratont lefutott..

Zoltán Kertész
Zoltán Kertész
5 éve

Hasra esett a futószalagon… :)

A69W
5 éve

Ha Uruguay, akkor nekem a Forlan előtti időszakban Enzo Francescoli volt a no1. Maradona típusú adottsagokkal, félistennek indult, de sérülések miatt nem tudta azt az utat bejárni, ami a tehetsége alapján kijárt volna neki. A kepen Pierre Littbarskival a Racing Paris mezében éppen. (a csapatot nem a magyar középhegység szponzorálta:)

A69W
5 éve
Reply to  A69W

comment image

Pelso
5 éve

https://honvedfc.hu/hirek/fiatalok-a-fedelzeten/2020-01-05

A 17 éves Buna Gábor, László Dávid, Megyeri Gábor trió, valamint a 16 esztendős Török Kevin is az NB I-es csapattal kezdte meg a szezont, ahogyan az U19-es válogatott, az ősszel az NB III-as gárdában pallérozódó 19 esztendős Szendrei Norbert is edzésre jelentkezett pénteken.

https://www.facebook.com/honvedfc/videos/3152849181607268/

áfonya bácsi

Jobban örültem volna, ha Forlan jött volna hozzánk, de azért sok szerencsét Krisz! :)

CSAKA
5 éve

Szomorú, hogy ez az egyetlen Honvéd átigazolásokkal kapcsolatos esemény amiről írni/ beszélni lehet. Nekem már unalmas, elment, legyen ott, nem nagyon izgat..! És, hogy történelmi lenne.. ja, jövőre már a NAT része lesz..? ( csak frocli..?)

Döme Sanya
5 éve
Reply to  CSAKA

Volt már magyar délamerikában?

Pelso
5 éve
Reply to  Döme Sanya

utoljára Fülig Jimmy…de ő nem focizott csak átutazóban volt.

Pelso
5 éve
Reply to  Pelso

:D ?

A69W
5 éve
Reply to  Döme Sanya

Az újkorban, Waltnerre emlékszem :) Argentína, Boca Juniors, sok sót nem evett meg mondjuk.

veghhanta
5 éve
Reply to  Döme Sanya
A69W
5 éve
Reply to  Döme Sanya

A Vidi cserekapusa, Kovács Dániel, a Fluminense utánpótlas csapatában védett egy szezont https://www.molfehervarfc.hu/2019/06/16/kovacs-daniel-nagyon-nehez-ut-vezetett-idaig-.html

CSAKA
5 éve
Reply to  Döme Sanya

Szerintem volt, max nem focizni..?

Döme Sanya
5 éve

Sok sikert, történelmi esemény.

Pelso
5 éve
Reply to  Döme Sanya

egyetértek…és kíváncsian várom, hogy tud felpörögni abban a közegben

cs cs
5 éve
Reply to  Pelso

Én valahogy nem akarom elhinni, hogy befér a Penarolba (első csapatba, játékosként gondolom, lehet más pozícióban lesz??).
(Közben eszembe jutott, hogy lehet a Puma-nak is van hozzá köze, Vadócz személyes szponzora és a Penarol csapat szponzora…, ha jól tudom)

Pelso
5 éve
Reply to  cs cs

hát…meglepő volna, ha az nb1 tempója erősnek tűnt neki, ott pedig hasítana

Döme Sanya
5 éve
Reply to  Pelso

Arrafelé, nem ez az idióta rohangálós focit játszák.