Mastodon

Bele a ködbe?

Videoton-Kispest beharangozó egy vidám péntek reggelen

Csúcson a sál. A csapat hol lesz tavasszal?

Holnap elindul a szezon tavaszi fele. Normális esetben (és a csakblog eddigi közel 10 éve alatt mindig) ilyenkor, a csapat aktuális állapotától félig-meddig független kedv-túlcsurranós poszt következne, a hosszú téli hónapok után kiéhezve a focitavaszra, a megint meccsre járásra, az új igazolások élőbeni lecsekkolására, az esélylatolgatásokra, a mez/sál/Puskasarmy póló büszke visszakúszásával a kabát alá.

Nos, idén pont ez nincs meg bennem, és valahogy azt érzem: holnap a robotpilóta visz majd csak le Fehérvárra, mert menni kell. Ami persze szintén egy érvényes álláspont, csak ennek ősz végén szokott itt lenni az ideje, amikor már elég a szokásos kilátástalanságokból, nem pedig a „tavasz” kezdetekor. Valószínűleg pont itt van a gondom.

2012 óta (ilyen olyan- vidámabb és kevésbé vidám okokból egyaránt) sajátos hagyományt tartok: minden évet azzal kezdek, hogy szilveszteri kötelező buli helyett január 1-én elmegyek egyedül kirándulni. Ez annyiban módosult 2017 óta, hogy már nem január 1. az időpont, csak az év eleje, de a szólót tartom: jó ilyenkor egy lefárasztó sétával, hegyre kapaszkodással megkínozni magad, távol mindentől, és az erdő csöndjében átgondolni, hogy mi vár rád az évben – kihívások, nehézségek, és talán jó dolgok. Csönd van, senki sem zavar, legfeljebb egy holló károg feletted, a metszően tiszta levegő kitisztítja a gondolataid. Idén a Pilis-tetőt másztam meg, a poszt-címkép is ezt hirdeti büszkén, melyet az egykori honvédségi bázis egyik rég elhagyott tankgarázsa tetején üldögélve készítettem [jellemző módon a tankokról arra asszociálván, hogy pont egy ilyen játékos kellene a csatársorba… Nagy kérdés, hogy a hónap közepére beeső George Mayron kiérdemli-e majd e becenevet tavasz végére?]. És azt is hirdeti bizony a kép, hogy az ilyen év eleji elgondolkodások végső etapját mindig a Honvéd képezi – idén sem volt ez másként. Nézzük, mik kavarogtak a fejemben akkor, és azóta.

A kihalt erdő után amúgy a csúcson már voltak vagy tízen, az egyik fazon úgy meg is nézte a sálam, hogy azt hittem felgyújt. Fradista-bukét éreztem.

Szóval indul az idény. Újra. Nem akarok a régen-minden-jobb-volt csábító csapdájába esni, de az az igazság, nekem jobban feküdt a gyerekkorom óta megszokott verkli. Nyárutó-ősz: szezon, december-február szünet, ami pont jó is arra, hogy újból megjöjjön a kedv meccsre menni, és ez minden évben meg is jött, menetrendszerűen. 1990-1996 között ez persze nem igényel magyarázatot, akkor még -20 fokban is lett volna kedvem a bajnokságért konstans harcoló csapatainkat nézni… Na de 1997-2007 és 2009-2012, majd 2014-2016 között már igen, ott már lehet magyarázkodni, hogy mi vonzott ki kora tavasszal a Bozsikba, meg vidékre, és mégis, a szarabb időszakokban sem volt ezzel gond. Még az idei kiábrándulós őszöm ellenére, idén sem lenne, ha egy hónappal később kezdenénk. Így viszont, azt hiszem, én még nem hevertem ki az utolsó (és a bajnokságkezdő) heteket.

Pedig az elmúlt fél év során egy-s-más szépen letisztázódott. Lassan kiderül, hogy a szangvinikus Papa távozása nem is igazán hozott akkor cezúrát, amit sokan vártak, sem negatív, sem pozitív irányban. NER-csapat lettünk, de módjával. Nem lettünk mi a „3. nagy”, ahogy azt a vágyvezérelt álomhívők remélték (nagyon nem); de egyelőre nem is az NB2 felé irányít minket a patás ördög Mendelényi-Bozó duó, akik a sötétben kezüket dörzsölve készítik elő a nagy összeesküvést, a klub Felcsútra költöztetését (a kommentelői pamfletek legszélsőségesebbjeit megidézve).

A középút minden téren áll. Igazoltunk is olyan, „értelmesebbnek” tűnő megoldásokat, akiket Hemy már 2008 óta nem igazán (Moutari, Tujvel), és hazacsempészték Zsoldyt, viszont Aliji, Moretti, Egerszegi, és minden szimpátiám ellenére (mert hasznos, de hát Adrián is az volt anno) Kesztyűs is, tegyük a kezünket a szívünkre, simán jöhetett volna a Hemy korszakban, és ki-ki hörögne rájuk/mosolyogna rajtuk habitusa szerint. Van remek klubkommunikációs külcsín, TV-műsor, app és designolt honlap, azaz minden, amire a spúr Czukk anno toszott áldozni – viszont a lényegi infóáramlás – ismét kezet a szívre – az mennyit változott? Sportlap, vagy éppen Fanta diMarzio továbbra is napokkal ezelőtt jelzi a történéseket.

Azaz: igazából nem történt semmi lényeges, és ahol én egy kicsit aggódok, az pont ez a terület. Minden remek félremagyarázás ellenére, sokakkal egyetemben, akik épp nem akartuk két naponként ténylegesen felgyújtani az Öreget (képletesen annál inkább, a szárazkolbászos cinikus mindenit a vén Kiscsillagnak…), ettől még nem lettünk Hemy fanok. Viszont, ami elismerhető volt az érájában, a kiszámíthatóság (a kiszámíthatóan skót klubvezetés, amibe mégis került néhanapján egy-egy Zelenka, Lanzafame, kukázott Eppel stb.) és hosszú távon láttad, mi jön majd, még ha az nem is volt éppen szívderítő, vagy dicsőséges. Most viszont én semmit sem látok előre – másik oldalról viszont el kell ismerni, minden rossz szájíz nélkül, hogy igazából az új tulajok teljesen tartják, amit mondtak, és mindent megtartottak Hemyből, ami szerintük jó, és a külcsínt feldobták. Más kérdés, hogy ez miben előrelépés, mert cserének akkor van értelme, ha valami jobbra váltunk, de mivel van egy olyan tapasztalatom is, hogy minden rossz után CSAK ROSSZABB jön, akkor ebben az összevetésben még egész jól kijöttünk e cseréből. Kérdés, meddig tart ez?

Hát ilyen lelki környezetben jött el az idei „tavaszi” folytatás, aminek első másfél hónapja (sőt, hogy a nem létező klímaváltozást is figyelembe vegyem, az utóbbi években megszokott módon valószínűleg az első két és fél hónapja) még csodálatosan téli lesz, esetleg 1-2 kampányszerűen lerohanós +10 fokos emelkedést hozó nappal vagy hétvégével, a szibériai fagy-etapok között, a megfázások melegágyaként. A tavaszi szakasz, ahol folytatnunk kéne az őszközepi szép sorozatunkat, viszont nagyon nem kéne folytatni az utolsó fordulók nihiljét. Miben reménykedhetünk?

Igazolások? Fékezettet habzottunk a szünetben e téren. Eppelt a pletykák alapján biztosra vettem, főleg, hogy Hatirát elküldtük, így még fizupénz is szabadult fel. Amikor Vadi is lelépett, ott már 110%-ig biztos voltam- ha az olaszt is sikerült hazacsábítani (haza… inkább a korábbi munkahelyére vissza), akkor Marci is jönni fog. Nos, jövés helyett ment, Belgiumba, ám paradox módon ennek valahol örülök. Pont Öcs mondta: azért valahol ez jobb érzés, hogy Eppel nem rohan haza 2 év után a kazah ligából, hanem még próbálkozik, a könnyű pénz bohócliger szereplés helyett nyugaton. Nem tudok ezzel vitatkozni.

Vadit sajnálom, hogy elment. Nem igazán az őszi teljesítménye miatt: amilyen pozitív meglepetés volt a játéka a tavaly előtti hazatéréskor (na, nála nem kell lábjegyzet a hazához), annyira fájóan belassult volt szegény idén. És mégis, akkor miért tartottam volna itt (a nagy labdái mellett, amik, ha ritkán is, de most is érkeztek)? Mert egyszerűen lerí a keretről, hogy mennyit számít a szerepe, mind konkrétan a pályán, mind az öltözőben (max Latabár megcáfol). Gazdag, Gergő, de az egész középpálya bátrabban játszik, mögöttük-közöttük Vadival, és gondolom a hétköznapokon is jött 1-2 jó tanács az öreg vándortól. Melóban is, mióta dolgozom, az eddigi 5 munkahelyemen minden csapatban fontos szerepe volt azoknak a tapasztaltabb, nyugodtabb arcoknak, akik ugyan nem vezetők, de a habitusukkal és a tudásukkal olyan biztonságot adnak a fiatalabbaknak, hogy minden halad flottul. Ezért sajnálom Krisz távozását, de mivel Forlán a 2000-res/kora 2010-es években a kedvenc játékosom volt a nemzetközi fociban, mondjuk úgy, ha engem hívna, én sem tökölnék sokat.

Hatira távozása technikai tudásban kissé fáj(na), de a fejben totál leeresztett, nagy kegyesen 10 meccsenként egy sprintet megejtő, két lábon járó ön- és lesajnálat kevésbé, azaz: egyáltalán nem. N’Gog pedig láthatóan körön kívülre került.

Vadócz helyett újfent Hidi a megoldás, mint 2018 őszén, és csak remélni tudjuk, hogy nem ugyanazzal a hatásfokkal próbál pótolni Patya, mint anno. Erről most legyen is elég ennyi. A costa ricai czukor pedig, és itt visszatérhetünk a korábbi gondolathoz, simán befért volna az Öreg igazoláspolitikájába is, egy ében Chris Bright-ként (Konét vagy Kabangut nem hozom fel analógiának, az esély mindenkinek jár!!!).

Nagy változások a szombati ellenfelünknél sem történtek, igaz, minek is, évek óta kompakt a keret, erős, bármikor bajnokesélyes, még ha idén kicsit el is bakkantotta az eleddig decensen szereplő Nikolics mester az idényt (aki egyébként a kézis tatabányai átlövő, Balogh Zsolti ikertornya, csak mondom). Carillóval egyszer már nagyon mentek, tartok is a spanyoltól, pedig ősz közepén még foghatónak tűnt a Vidi.

Nagy változás se ott, se itt, de nem csak keretileg. Az edzőmeccseken látottak (bár monitoron skubizni az edzőtábori meccseket nem az igazi, ha az ember mélyelemzéshez keres alapanyagot) nem túl biztatóak nálunk. A csapatjáték ugyanolyan esetleges mint ősszel, ha épp a talján, vagy Gazdag nem villant valamit, vagy Vadócz nem teker előre egy átadást (most már nem fog), csak a kínlódás megy. Abban sincs változás, hogy Beppe úr remek a pálya mellett, medencébe dobattatik, csendőrködik, csuda egy pofa, és szakadatlanul elégedett, minden remek, mindenki szuper, ez a legjobb klub ahol dolgozott, satöbbi. Boldog évek nyugdíj előtt, álomállás, szó se róla. Bennem meg csak nem akar gyengülni az érzés, hogy pazarlódik el ez az idény, egy szezon, ahol -elvileg- olyan tulajaink vannak akit nem akar kivéreztetni már az odafent, amikor „simán” visszahozzuk az aktuális gólkirályt, amikor, ha vészkapust kell találni, egy Tujvelhez nyúlnak, azaz jóval kecsegtetőbbnek tűnik a munkakörnyezet, mint mondjuk Rossi, vagy Supka esetében, és ehelyett egy remek győzelmi sorozaton túl nem látni értelmes építkezést, maga a győzelmi sorozat pedig inkább annak tudható be nálam, hogy vannak olyan arcok a keretben, akik lecsapnak az ellenfél hibáira, ha van rá lehetőség, vagy tudnak extrát hozni. De olyan megkomponált csapatjátékot, mint az igazi Kopasznál bármikor, vagy Supitónál 2011-ben, nem látok. Vagy akár Moralesnél, mert játékkép az volt, el kell ismerjem, még ha hánytam is attól, amit láttam.

Ezek után nem csoda, hogy korlátos a lelkesedésem a holnap előtt, és itt jön vissza a gondom, hogy idén még annyi szünet se volt, hogy legalább az elvonási tüneteim felülírják ezt a haloványabb kedvet. Merthogy jelenleg még épp élveztem volna az elvonást, Kisvárda, Monor, vagy épp az idényzáró kissé megnyomta a lelkem.

És hogy mi volt a célja e hosszú szomorkodásnak beharang gyanánt? Max annyi, hogy általában ilyenkor, amikor ilyen nihilista vagyok, akkor történik csoda, és holnap rúgunk egy hármast, Sannino pedig taktikailag megdicsőül, miután váratlanul 4-3-3-ban küldi fel a csapatot, Lanzafamével irányítóban, aki ezen annyira meglepődik, hogy kioszt két gólpasszt, bever egy tizit, és még kiakadni is elfelejt, hogy ő valójában csatár.

Meglátjuk.

249 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
CSAKA
5 éve

Azért a molnak is, a döntetlen reálisabb sztem

CSAKA
5 éve

Sajnos másnak se nagyon..?

misike
5 éve

Akkár nyerhetünk is volna. Hidi jol mozgot remélem hasznunkra lesz. De a george gyerek elsöre sajnos inkább komikus mint focista. Kell csatár lanza mellé mert moutari jo de nem tud golt lönni az olaszt meg szét fogják faragni. Ngogot vissza az elsö csapathoz.

cs cs
5 éve
Reply to  misike

Igen kis szerencsével (vagy nagy szerencsével) akár szerezhettünk volna gólt és ha sikerül gólnélkül megúszni, hátha… az egy pontot teljesen megérdemeltük.
Hidinek a 20-40m-es labdái érnek valamit, a foci többi eleme sose volt az erőssége.

Pelso
5 éve

jövő héten nincs AliG és lehet h King sem ?
kíváncsi vk, hogy kap-e lehetőséget László vagy Buna.
a Lokiba ma beállt 1 U17es srác, igaz 4-0nál, de ha erre várunk, akkor nálunk nem mostanában lesz lyen…

Kermon
Kermon
5 éve
Reply to  Pelso

Kovács Nikolasz egészséges, bevethető? Kingnél nagyobb bajt nem okozna. Balra pedig mehet Eke. Csatárposzt eléggé necces: új srác nem bír 90 percet, Cipfnek itt a nagy lehetőség, ha 2 csatárral megyünk a Kövesdnek.

Pelso
5 éve
Reply to  Kermon

kellene 1 kész, bevethető csatár is..pl Bamgboye is vajon mi a faxra vár az olajos padon??
iq Hangyával egyetemben….gratula nekik.

cs cs
5 éve
Reply to  Kermon

Én azt gondolom, hogy Cipfnek pont kevesebb lehetőség fog jutni, ez a Mayron gyerek fog majd beszállni a végére és nem Cipf.
Egyébként ez az új gyerek, elég gyenge képességű, nem fog ez rajtunk segíteni semmit, de hát ingyen csak ilyen van.

Kermon
Kermon
5 éve
Reply to  cs cs

Nem lesz Lanza (eltiltott), ha nem Mayron kezd, akkor ki? Szerintem Cipf.

Laszlo1978
5 éve
Reply to  Kermon

A Jó Isten óvjon meg tőle minket.

Kermon
Kermon
5 éve
Reply to  Laszlo1978

Nem maradt más. Még Gazdi sincs, hogy feljebbpakoljuk egy sorral.

Szabolcs Szilágyi
Szabolcs Szilágyi
5 éve

Hát ez az èv necces lesz.Ez a costa ricai pali egy nulla.Legalàbb 5-6 kiló plussz.sehol aza dinamizmus,mint a videókon volt.Azt nem èrtem ,ha hozjnk valakit fèl èvre,mièrt nem azonnal bevethető?Balfèk aki leigazolta.Megèrztem a veszekedő Lanzàt!

Szabolcs Szilágyi
Szabolcs Szilágyi
5 éve

Kispaddal.Sztem làtja,hogy nincs minősèg a csapatban,tàrs akivel tudna jàtszani.

Pelso
5 éve

sajnos ebben van vmi, de, hogy Ő sem teszi oda magát úgy,mint az első meccsein, az is tuti.

zico zico
zico zico
5 éve

valaki tudja, hogy kifelé jövet miért volt 5-6 nyomozó a kijáratnál? kiemeltek valakit esetleg?

zico zico
zico zico
5 éve
Reply to  zico zico

az, mert simán átugorhatsz befele menet a temetőbe és elemelhetsz esetleg pár kővázát.

zico zico
zico zico
5 éve
Reply to  zico zico

úgy gondoltam, hogy beviheted a sztédiumba és jól megdobálhatod vele a partjelzőt pl :)

Pelso
5 éve
Reply to  zico zico

vagy fiolát…

zico zico
zico zico
5 éve
Reply to  zico zico

mikor volt hanggránát?

CSAKA
5 éve
Reply to  zico zico

Állomás és a stadion között..

Özvegy
Özvegy
5 éve
Reply to  zico zico

En ugy hallottam – melletem ult egy srac o mondta-, hogy az meg kivul volt. Benn egyebkent sem piro, srm granatozas nem volt.

Kermon
Kermon
5 éve
Reply to  zico zico

A vonuláskor lehetett, benn nem volt semmi.

CSAKA
5 éve
Reply to  zico zico

Az volt.

Pelso
5 éve

Ute már 0-3 és a néhany szurker által „nálunk is emlegetett” Bacsa beállt a 62. percben, majd piros a 67.ben….ez korrekt.
talán javulnak a Zsótér szerzési esélyeink… ? // 0-4

István Hereb
István Hereb
5 éve

Felment egy kicsit a pumpa, és amikor már nem volt ott a labda, oda rúgott egyet Fiola felé. Kicsi, de egyértelmű piros volt.

Pelso
5 éve
Reply to  István Hereb

feladat adott…kell hozni 1 azonnal bevethető csatárt!
az a tank Henty kellett volna nem ez „az egyszer majd jó lesz” George…

CSAKA
5 éve
Reply to  Pelso

Mire jó lesz (ha lesz..) már nem lesz itt..

István Hereb
István Hereb
5 éve
Reply to  István Hereb

Valahogy abban a csapatban mindenki prosztóvá válik

Live
Live
5 éve
Reply to  István Hereb

Nem csodálom, hogy felment. Juhasz kicsi alattomos faultokat csinal. Na Fiola nagyba csinálja. Ahogy megtaposta Kesztyűt is…

István Hereb
István Hereb
5 éve
Reply to  Live

Ja, az randa volt

zico zico
zico zico
5 éve

Hazaértünk. Grat a csapatnak, netto küzdelem volt ez a meccs. igaz a molbubinak is.
Ez a George gyerek benne van minden idők top3 leggyengébb Kipestben megfordult játékosa között!
5 perc után már a fülén vette a levegőt, s olyan suta a mozgása mint Nagyanyámnak, amikor a szívgyógyszeréért „szalad”.

bendeguz_1909
5 éve
Reply to  zico zico

Azért lenyomott pár évet dán, norvég bajnokságban, nyilván még bizonyítania kell, de kevés magyar játékos büszkélkedhet ilyesmivel.

Szerintem várjunk még egy 5-10 fordulót.

zico zico
zico zico
5 éve
Reply to  bendeguz_1909

mire várjunk. állóképesége exponenciálisan konvergál a nullához…
értem én, hogy lenyomott északon pár szezont, de jelenleg ne bohóckodjunk már vele.
ilyen kosztarikai bödedani fíling a megjelenése is.

zico zico
zico zico
5 éve
Reply to  zico zico

jah, mint Zsolnai. a szőke Ndjodo :)

Live
Live
5 éve
Reply to  bendeguz_1909

Varunk 10 fordulot es kis tulzassal formaba hozzuk mire visszamegy.

CSAKA
5 éve
Reply to  bendeguz_1909

Szerintem amikor a nyaraláson kölcsönveszel egy autót 10 napra , mert be akarod járni az üdülőhelyetek környékét, akkor nem olyat választassz, amit majd egy alapos felkészítés, olajcsere, kisgeneral stb. után, úgy 4 hét múlva nagyon jól tudsz majd (esetleg) használni…

Csaba Horváth
Csaba Horváth
5 éve
Reply to  bendeguz_1909

„Szerintem várjunk még egy 5-10 fordulót.”
Vagyis mire a bajnokság még jó is lehet…még szerencse, hogy fél év kölcsönben van. :D

Kermon
Kermon
5 éve
Reply to  bendeguz_1909

5-10 fordulót? Akkor jót tavaszolt itt nálunk. AliG-vel nem voltál ennyire türelmes, szerintem Mayronnal se legyél. Fradi ellen győztes gól, ez a minimális elvárás.

Pelso
5 éve
Reply to  Kermon

komolyan belelátsz ilyet?? :)

Kermon
Kermon
5 éve
Reply to  Pelso

Csak a kettős mércére igyekeztem felhívni a figyelmét Bendegúznak. Egyébként Gyuri darabos, lassabb mint a videókon, de talán egy erőnléti edző tud vele kezdeni valamit. Kell egy jó csatár, ez ma is látszott. De gyorsan, nem várhatunk még min. 5 fordulót, mielőtt a ZTE felé kezdünk nézegetni, nem pedig a névrablók felé.

bendeguz_1909
5 éve
Reply to  Kermon

Szerintem teljesen más a kettő, én nem beszélnék kettős mércéről

1. Georgeot nem két évre igazoltuk le, csak kölcsönbe.
2. George-nak voltak a magyarnál jegyzettebb bajnokságban értékelhető szezonjai.
3. George többszörös costa rica-i válogatott, tavaly gólt lőtt az Arany-Kupán.
4. A fizikai mutatói valóban ígéretesek, ezért nem volt értelme előre kritizálni.
(Elég lesz majd utólag :) )

bendeguz_1909
5 éve
Reply to  Kermon

A két ember között a különbség az alapképességek.

Aliji soha nem lesz olyan fürge, mint King és kombinatív, mint Mezghrani.

George alapszinten viszont gyors és a súlypontemelkedése is elég korrekt.

Amúgy George a dán bajnokságban 20 évesen rúgott 9 gólt, Alijit viszont eddig minden csapatától lényegében lehetőségek nélkül elhajtották rövid idő után.

Kermon
Kermon
5 éve
Reply to  bendeguz_1909

Aliji semmiben sem igazán kiemelkedő, viszont képes egy stabil átlagot hozni, ma egészen átlag felettit. Moha persze mindegyik szélsőnél jobb, bár aggódom, hogy milyen formában tér vissza.
King annyira fürge volt ma, hogy Petrjak kb. nyolcszor megforgatta. Emellett a védőmunkája kimerült a kísérgetésben, beadásaiból egy értékelhetőt láttam. Eke megmutatta az első megmozdulásával, hogy miként kell azt az oldalt védeni. (persze akkor már nem Petyával szemben)
Gyurival kapcsolatban Pelsonak leírtam a gondolataimat. Egy dolog miatt aggódom: kifogtunk egy új N’Gog-ot. Egy valaha jó volt, de ma már közel használhatatlan játékost. Remélem 1-2 héten belül kiderül, ha totális betli, vagy ha újra harcra kész a srác.

bendeguz_1909
5 éve
Reply to  Kermon

Szerintem King-et kár szídni, hiszen temérdek súlyos sérülése volt az utóbbi években, csoda, hogy még a pályán van, nem lenne csoda, ha kb. 2 éven belül befejezné a játékot.

Teljesen más a helyzet vele és Alijivel, akinek a leigazolása amúgy azért is tett különösen frusztrálttá, mert ha olyan játékosokat tudnánk nagyobb körültekintéssel hozni pl. a holland másodosztályból, mint Mezghrani, akkor csak a „nemtörődömség” vezethette az új vezetőséget egy Aliji leigazolásakor arra a posztra.

Őszintén kívánom, hogy ennél csak jobb meccsei legyenek Alijinek, nem AntiAliji – fan vagyok, csak az átigazolási politikánkat szídom rajta keresztül.

Pelso
5 éve
Reply to  zico zico

kérdés, hogy mennyi idő kell neki, mire utoléri magát kondiban…
de most nagyon lightos passzban van

zico zico
zico zico
5 éve
Reply to  Pelso

a lightos passzban van hízelgő kijelentés számára
Ngog klasszisokkal jobb fél lábbal is nála.

Pelso
5 éve
Reply to  zico zico

próbáltam finoman fogalmazni…amúgy tényleg „BobálGeri rossz passzban”, ami nekem lejött a csávót látva. :)
a sok sérülés miatt N’Gog olyan szinten kerülte az ütközéseket, ami 1 ilyen favágó fc ellen nem fér bele, sajnos.

CSAKA
5 éve
Reply to  Pelso

Mondjuk ha Ngog van Bence helyén akkor..az tuti gól… Hol kellett ütköznie a csatárainknak ezen a meccsen?

Pelso
5 éve
Reply to  CSAKA

Kérdezd meg Lanzát

CSAKA
5 éve
Reply to  Pelso

Lanza legtöbbször a középpályán ütközik, mert rengeteget ( szerintem csatárként túl sokat ) lép vissza. Ez persze a középpálya gyengesége miatt van…

Pelso
5 éve

sajnos a kövesd egyre jobban elmegy, de szerintem a falusiakat meg tudjuk majd előzni.
szerencsére úgy tűnik, az ute nem akar előzni…sőt. (2-0ra megy a loki a 60. percben)

Az elmúlt percek alapján az Újpest teljesen szétzuhant, no nem mintha a gólok előtti teljesítményére túl büszke lehetett volna a Vignjevics-csapat… Hatvan perc alatt még kapura tartó lövése, fejese sem volt a fővárosiaknak.

bendeguz_1909
5 éve
Reply to  Pelso

Erről beszéltem, Újpest, Debrecen ko-zta magát és a Vidi is elég motiválatlannak tűnt.

Kicsit jobb vezetői döntésekkel idén simán dobogó, második hely is lehetett volna.

Pelso
5 éve
Reply to  bendeguz_1909

a 3. hely is nagy volna, de sok van még vissza… közben az Ute tényleg kezd elszállni, kérdés mennyire tudják ezt kezelni.

Andreas Mikitovics
Andreas Mikitovics
5 éve

Nagyon szép eredmény az X. Jócskán felülmúlta mind a mutatott játék, mind az eredmény az előzetes várakozásomat.
Hidi, Kamber, Lovrics, Tujvel voltak a legjobbak.
Kár hogy Aliji a végén elvesztette a fejét.

bendeguz_1909
5 éve

Tujvel előtt tényleg le a kalappal, Lefkovicsnak nem lesz könnyű visszakerülnie a kapuba, pedig ő is nagyon jó kapus és nagyon jó személyiségnek tűnik!

CSAKA
5 éve

Amikor Hidit kell ezzel a játékkal a jók között emlegetni…nagy a baj!

Csaba Horváth
Csaba Horváth
5 éve

Sajnos csak az utolós negyedórát láttam a mérkőzésből, de azt kell mondjam , hogy teljesen egyenrangú ellenfeleink voltak. Lehet fanyalogni, hogy még egy gólt se rúgtunk, meg hasonlók, de játékosállomány tekintetében a Vidi 3-4x erősebb nálunk. És ez valahogy nem jött elő a mérkőzés során. Én úgy gondolom, hogy egy Vidi ellen idegenben a 0:0 teljesen jó eredmény. :)
Gólzáporos győzelmekre majd ott lesz a Kaposvár, Paks… :D

cs cs
5 éve
Reply to  Csaba Horváth

Igen, megérdemeltük ez az egy pontot, és ezt most a csapat játék és a taktika hozta, mert egyéni villanások, húzó teljesítmények nem voltak.

reeswor
reeswor
5 éve

Georgeot már a félidőben be kellett volna hozni kicsit bátrabb taktika kellene. Remélem a vezetőknek leesett, hogy IGAZOLNI KELL MÉG!!!!

Pelso
5 éve
Reply to  reeswor

tartok tőle, hogy ez a csávó nem tud még 45 percet sem…
első blikkre Bobál Gerire emlékeztetett (videók), sajnos a mai mozgása is.
kell még vki előre és a középpályára is.

Döme Sanya
Döme Sanya
5 éve
Reply to  Pelso

Ne várjunk tőle csodát 20 perce van itt.

reeswor
reeswor
5 éve
Reply to  Döme Sanya

szerintem már többet mutatott mint Cipf összes meccsén együttvéve

cs cs
5 éve
Reply to  reeswor

Gondolom bal lábas, mert ma csak jobbal próbálkozott, de azzal igen gyenge volt.
Úgy látszik az nem volt igaz, hogy nem felelt meg az orvosin, de nincs túl jó állapotban az látszik, nem fog ez nekünk segíteni semmit.

Pelso
5 éve
Reply to  cs cs
CSAKA
5 éve
Reply to  reeswor

Na neee, Te mit láttál tőle? Azon kívül, hogy (egy leshelyzetben ugyan de) tök tisztán lőhetett kapura és 4 felé törte a labdát!

Pelso
5 éve
Reply to  Döme Sanya

az ok, de látszik rajta, hogy eléggé el van maradva edzettségben, megint pár hónap, mire láthatjuk h mit is tud valójában.
jobb esetben láthatjuk.

CSAKA
5 éve
Reply to  Döme Sanya

Akkor mi a bánatnak vettük kölcsön 1/2 évre, mit várunk tőle?..?

CSAKA
5 éve
Reply to  Pelso

Minek? ott van a többek által ma is megcsodált Hidi, a tankot meg ,a majd formába hozzuk májusra.

Andreas Mikitovics
Andreas Mikitovics
5 éve
Reply to  reeswor

Végre egy tank akit nem könnyen lehet elnyomni.
Nekem úgy tűnt hogy erőnléti problémával küzd.

áfonya bácsi

Én asszem Jennifernek fogom hívni, akkora az alfele, mint Lopez asszonynak.

CSAKA
5 éve

Nektek ez a hobbitok, hogy ne lehessen elnyomni..sajnos nekem meg az, hogy kerüljön helyzetbe és lőjön gólokat.

CSAKA
5 éve
Reply to  reeswor

Hidd el, hogy nem

medvepuszi
medvepuszi
5 éve

Kezdésnek az eredmény rendben, a játék vmivel azért jobb lenne Gazdival, egy egészséges Nagy Gerivel – kérdés, mikor? Asszem ez lesz a vesszőparipám: ebben az ötvédős rendszerben az nb1-ben bárki játékát el tudjuk rontani, ami fasza, de ilyen középpályával lefocizni a Kaposvárt se fogjuk.

Vizi Viktor
5 éve

Fehérváron megtalálták a Juhász utódját Fiola személyében! A pali lapot semmiért nem kaphatott, ellene egyből piros. A végén vártam tőle egy gólpasszt, az lett volna az igazi…

István Hereb
István Hereb
5 éve
Reply to  Vizi Viktor

A piros mondjuk elég egyértelmű volt, bárki felé is rúgott volna Aliji…

CSAKA
5 éve
Reply to  István Hereb

Előtte fiola szándékosan gyomronvállazta Alijit, azért ezt tegyük hozzá..

Tony Soprano
5 éve

Banó Szabó ezt el b@szni! Meg lett volna. Aliji kiállítása túlzás volt. Pedig jól nyomta.Hidi hasznos volt.

kgyula
5 éve
Reply to  Tony Soprano

Az adott szituációban ez nem volt hiba. Beleszúrt az érkező labdába, és így sikerült. Egyébként meg a legjobb középpályásunk volt.

bendeguz_1909
5 éve
Reply to  kgyula

Én eredetileg azért nem örültem a leigazolásának, mert statikus, egy alapjátékon kívül nem tud igazán offenzív lenni

… sajnos, ez továbbra is helytálló vele kapcsolatosan.

Néhány statikusabb helyzetben volt néhány nagyon jó közbelépése és ennyi.

CSAKA
5 éve
Reply to  bendeguz_1909

Mesélj ki tud itt nála sokkal offenzívebb lenni, csatárt nem ér említeni!

István Hereb
István Hereb
5 éve
Reply to  kgyula

Nem azért állt ki, fél percel később beleszúrt Fiolába is, amikor már nem volt ott a labda

CSAKA
5 éve
Reply to  István Hereb

Mert előtte fiola „szúrt” bele szándékosan Alijibe!

reeswor
reeswor
5 éve
Reply to  Tony Soprano

Agyatlan volt Aliji, látványos volt a rúgás eldurrant a feje, sajnos jogos volt a piros.

Pelso
5 éve
Reply to  reeswor

kivülről könnyen mondjuk…de mit művelt az a gyökér egész meccsen ??
volt mikor derék magasságban szállt bele vkibe hátulról, 0 lap……. :/

reeswor
reeswor
5 éve
Reply to  Pelso

Lehet hogy kívülről ez okoskodás, de Aliji pedig lehetett volna annyira észnél, hogy ha látja milyen a játékvezető akkor egy ilyen dolgot nem húz meg. Nem hiányzik a sérülések és az amúgy is vékony keret mellé még az eltiltás is. Plusz ahogy olvasom lehet lanza is elvileg öt sárgás lett ő is kiesik jövő hétre.

István Hereb
István Hereb
5 éve
Reply to  reeswor

Akármilyen a játékvezető, ilyet akkor is marhaság csinálni. Ezért bárki kiállíja, ha nem néz pont másfelé.

István Hereb
István Hereb
5 éve
Reply to  Pelso

Ebben igazad van, de attól még sajnos ez egyértelmű piros

Pelso
5 éve
Reply to  István Hereb

persze ki lehetett szórni… tiszta sor.
én csak azt akartam hangsúlyozni, hogy -kis túlzással…- hasonló volt, mint Nyilasiék 78…végig faragták őket, aztán 1X elszállt az agyuk,,,sajnos benne van.
volt itt minden: stoplival vádlira+ az a derékra hátulról…ezek is min. narancssárgák voltak.
és semmit nem kapott ez az állat!

CSAKA
5 éve
Reply to  István Hereb

Először fiola „ütött” szándékosan

áfonya bácsi

Igazságos döntetlen, jót harcoltunk. Patya jól nézett ki VKP-ban, rohangálhatott mellette kedvére a két rohangáló középpályásunk. Hogy faxkalap fiola hogy hozta le ezt a meccset lap nélkül, arra nincs elfogadható magyarázat.

TSV
TSV
5 éve
Reply to  áfonya bácsi

Egyetértek ,Vecsei sem csinált többet mint Hídi nekem tetszett a játéka

kgyula
5 éve
Reply to  TSV

Ez aztán a mérce, Vécsei! (A másik színtelen, szagtalan…,) Óriási! Lehet örvendezni „Patyának”, de amíg ilyen közepes képességű játékosaink vannak, addig nem kell sokat várni a csapattól.
Jó, tudom, saját nevelés… (azért ne legyünk oda ezzel).

Péter
Péter
5 éve
Reply to  kgyula

Te miért itt osztod az észt? Menjél a zöld majmokhoz,ha itt minden olyan vacak.A csapat ma helytállt és az olajbányászt majdnem megvertük.Vicc hogy Fiola megúszta lap nélkül.

cs cs
5 éve
Reply to  Péter

És amikor pátkai visszarántotta Lanzát, az is sárga kellett volna legyen.

kgyula
5 éve
Reply to  Péter

Nem az észt osztom, csak a véleményemet írtam le.

CSAKA
5 éve
Reply to  Péter

Miért ne mondhatna véleményt, azért mert nem látja olyan rózsaszínnek a dolgokat mint a mai meccs után páran. Majdnem megvertük? Jó, hogy nem már nekünk állt a zászló. Maradjunk annyiban, hogy nagyon kihoztuk a maxot és ez most egy fos vidi ellen elég volt egy döntetlenre.

TSV
TSV
5 éve
Reply to  kgyula

Én örvendezek mert jobb volt Hídi mint legutóbb és szerintem s padon sem ült jobb . Teljesen igazad van már igazodnunk kellett volna a Bundesligaból de lehet a tulajdonosok nem beszélik a német nyelvet .

zico zico
zico zico
5 éve
Reply to  kgyula

Egyetértek, csak én ma Hidit az őszi Vadóczhoz tudom hasonlítani. színtelen-szagtalan, de a mi kölykünk. Sajnos ez kevés lesz.

CSAKA
5 éve
Reply to  áfonya bácsi

Sajnos a molosok is elrohangásztak mellette nem egyszer, ráadásul sokszor szinte Kambi ölébe hátrállt, ahelyett hogy jóval előrébb védekezne. Persze lehet hogy ez a 6,2,2 a Mester kérése..

CSAKA
5 éve

Ennél többet reálisan sajnos nem várhattunk, így az eredmény jónak mondható. A grupiban is kiegyeznék az 1 ponttal.

István Hereb
István Hereb
5 éve
Reply to  CSAKA

Na, az jóval nehezebb lesz

bendeguz_1909
5 éve

Na, az eredmény a sérültek (különösen Gazdag) ismeretében mindenképpen jó, a nem létező játékot felejtsük el.

Egy idegenbeli döntetlen azonban jó alapot adhat arra, hogy jó fél szezonunk legyen.

Amúgy vicc, hogy az nb1ben ennyi is elég, de mindegy.

Egy olyan játékost, mint aki beállt a Vidihez a második félidőben (a „Bűvész”) azért énis elfogadnék Kispest-mezbe, tapadt hozzá a labda.

kgyula
5 éve
Reply to  bendeguz_1909

Az eredmény semmire sem jó, az impotens támadójáték meg nem ígér semmit azon kívül, hogy nemcsak élcsapatok ellen lehetünk gólképtelenek.

bendeguz_1909
5 éve
Reply to  kgyula

Gazdag és Mezhgrani visszajövetelével két – nb1 szinten – elitjátékos jön vissza a támadó gépezetbe és még George is formába jöhet.

(Mezhgrani több támadó potenciált hoz a pályára, ezért jelölöm őt így..)

Szerintem a jelenlegi keretben még mindig sokkal több potenciál van, mint ami eddig kijött.

Azt meg láthatjuk, hogy a többi csapat teljesen kipukkadt… Vidi, Újpest, Debrecen és még a Felcsút is kipukkadni látszik.

A 4. helyre kötelező lenne odaírni.

kgyula
5 éve
Reply to  bendeguz_1909

Igen, a Debrecen is nagyon kipukkanni látszott ma…

bendeguz_1909
5 éve

Nekünk tényleg évek óta és még évekig ezt az alibit kell nézni magyar bajnoki címén??

A69W
A69W
5 éve

Fiola az nb1 egyik legalaptomosabb játékosa!

bendeguz_1909
5 éve

Okos gyerek vagy, Alajos, gratulálok…

CSAKA
5 éve
Reply to  bendeguz_1909

Ahelyett hogy összeesett volna, amikor gyomronvágta fiola..

Kermon
Kermon
5 éve
Reply to  bendeguz_1909

A legjobb volt a meccsen, de már vártad, hogy leírhasd.

bendeguz_1909
5 éve
Reply to  Kermon

Erre mégis mit írjak, megdícsérjem?

CSAKA
5 éve

Lanza nincs jó formában

Tony Soprano
5 éve
Reply to  CSAKA

Asszem öt sárga. Kövesd kihagyja.

Pelso
5 éve
Reply to  CSAKA

Kicsit alibizik egy ideje…

Szabolcs Szilágyi
Szabolcs Szilágyi
5 éve
Reply to  Pelso

Mióta visszajött.Sajna nem a règi:(

Pelso
5 éve

Q.Va bíró mindent elenged??

CSAKA
5 éve
Reply to  Pelso

Ilyenért kapott King sárgát..

CSAKA
5 éve

Atya gatya… Bence Bence??

CSAKA
5 éve

Kinggel tali 1 hónap múlva?

CSAKA
5 éve

Ügyes csere

Szabolcs Szilágyi
Szabolcs Szilágyi
5 éve

Ezt nem fogjuk kihúzni…kp eltűnt,úgy jönnek àt mind annak a rendje:( Szomorú làtni ezt a csapatot,csak vèdekezünk. Ha ezt tetszik a tulajoknak,akkor nagy bajban vagyunk!

bendeguz_1909
5 éve

Ez a riporter mennyi hülyeséget beszél…

Milanov lendületet adott a Vidinek.. Ja, persze, az egyedül veszélyes Petryak helyére jött be, kb. két sebességgel lassabb lett így a Vidi

Döme Sanya
Döme Sanya
5 éve

Cserélni kellene mert nincs megint középpálya.

CSAKA
5 éve
Reply to  Döme Sanya

Majd a 89. percben ahogy szokta

Tajti Sandor
5 éve

Csak nehogy megint a 80. perc körül kapjunk egy szerencsétlen gólt, amivel végünk is. Jó lenne, most inkább rúgni!

Döme Sanya
Döme Sanya
5 éve

Eke kellene szántani King helyett.

CSAKA
5 éve
Reply to  Döme Sanya

Egykutya

Kermon
Kermon
5 éve

Kinget le kell hozni!

Kermon
Kermon
5 éve

Aliji nem rossz, ellenben King.

CSAKA
5 éve

Most Hidi játszik?

CSAKA
5 éve
Reply to  CSAKA

Ja most hallom..

CSAKA
5 éve

Eddig jó a tippmix tippem, 5000* szorzóval.. már csak a másodikban rúgnunk kell 2 őt?

Kertész Péter
Kertész Péter
5 éve

Összességében egész jól toljuk, nincs minőségi különbség a milliárdos csapat és köztünk.
Bosszantó hiba akad dögivel, de ezt akkor is elmondhatnám, ha történetesen fehérvári szurkoló lennék.
A meccs olyan, amilyen, de hát ez az NB1…

Pelso
5 éve

kicsit jobbak vagyunk, mint vártam és kicsit xarabb az ellen, mint vártam…
ebből még akármi is lehet, de leginkább talán… X ?

bendeguz_1909
5 éve

Gyenge meccs. A Vidiben semmi tűz, kissé szervezetlenek, nekünk van egy összeszokott és lelkes védelmünk, egy Lanzánk, meg egy Moutarink, aki néha megiramodik, azt belerúg csőrrel egyet a labdába, amiből bármi lehet :)

Remélem, a második félidőben bejön George és cáfolja a híreszteléseket vele kapcsolatosan, a találatával meg elvisszük a három pontot.

Döme Sanya
Döme Sanya
5 éve

Most mi a sz@rt csinálunk?

Tajti Sandor
5 éve
Reply to  Döme Sanya

szenvedünk

CSAKA
5 éve

Egy picit most kiengedtünk úgy látom.

bendeguz_1909
5 éve

Szörnyű hír… :( :(

https://index.hu/belfold/2020/01/25/felrobbant_egy_hanggranat_egy_szurkolo_kezeben_szekesfehervaron/?fbclid=IwAR2kvL9s_R2kF0E5HCAQYNOjnyxbu1SUGrWxbvqwsnbBfN9CfCWzWX3eK3o

A kupadöntőn a hülye piró miatt egy tűzoltó nyomorodott meg egy életre, most egy szurkolónk..
Mindenki gondolkodjon el ezeknek az eszközöknek a használatán…

Pelso
5 éve

De utálom ezt a riportert… Amúgy szerencsénkre Elek és futács sebessége’ gyakran segít nekünk.
Ui.
Lanza viszont többet dumál, mint játszik. :(

obviusz kapitány
obviusz kapitány
5 éve
Reply to  Pelso

Itt a helyszínen nem hallani a riportert ;)

Pelso
5 éve

:) és kép minősége is jobb lehet… :D
de ez a minimum, ami jár Nektek + Respect!
CSAK!

Döme Sanya
Döme Sanya
5 éve

Nem szeretném ha mi lennénk a szimpatikus vesztes.

CSAKA
5 éve
Reply to  Döme Sanya

King kemény belépője után már nem is leszünk?

Döme Sanya
Döme Sanya
5 éve
Reply to  CSAKA

Legalább nem voltunk rasszisták.?

Kertész Péter
Kertész Péter
5 éve

Negyedóra: meglepően jók vagyunk úgy, hogy ők sem rosszak.

bendeguz_1909
5 éve

Nagyon rossz a Vidi..
Írtam, hogy nagyon rossz döntés volt lecserélni Nikolic-ot, egyelőre abszolút ül ez, elég megnézni, hogy mennyire egységtelenül mozognak a Vidi játékosai a támadásnál, lemaradnak a támadásoknál a szélsők, Futács nem tudja, hogy kinek tegye le v vissza a labdát. Óriási a zűrzavar.

CSAKA
5 éve
Reply to  bendeguz_1909

Remélem így is marad a végéig

Pelso
5 éve

Nem kezdtünk rosszul… Koncentrálni kell a kapu előtt!!

CSAKA
5 éve
Reply to  Pelso

Mindkettő előtt?

CSAKA
5 éve

Érdemes oda a pénzt beleölni, többen vagyunk majdnem, mint a hazaiak..

CSAK
CSAK
5 éve

Kamber-Lovrics, Banó Szabó. Remek, mester. Akkor ez egy hármas, sajnos. Ne legyen igazam. CSAK.

Kermon
Kermon
5 éve
Reply to  CSAK

Ne legyen, elkapjuk őket!

bendeguz_1909
5 éve

83
TUJVEL TOMAS
7
BATIK BENCE
8
HIDI PATRIK
9
LANZAFAME DAVIDE
23
BANÓ-SZABÓ BENCE ZOLTÁN
24
KAMBER DORDE
25
LOVRIC IVAN
30
ALIJI NASER
31
KESZTYŰS BARNA
40
MOUTARI TIDJANI AMADOU
88
GEORGE IKENNE-KING PATRICK

bendeguz_1909
5 éve
Reply to  bendeguz_1909

Tujvel
King – Batik – Kamber – Lovric – Aliji
——-Kesztyűs————
Banó—-Hídi————
———–Lanza—————–
————–Moutari—————-

Döme Sanya
Döme Sanya
5 éve

Fratyi kispad! Gróf, Botka, Vécsei. Ülnek mint a (p)madarak.

FerikeKispest
FerikeKispest
5 éve

RW, Hanta, komoly blog lettetek! Megjelentek a csajok alább, akik a Honvéddal?:) szimpatizálnak!:)

Döme Sanya
Döme Sanya
5 éve
Reply to  FerikeKispest

Hogy mivel szimpatizálnak, az nem annyira egyértelmű.

gerrison
5 éve

Visszajött Ikenne King, itt van Lanza, én nem látom annyira negatívan az esélyeinket, szerintem az új edzővel készülő és kissé leülő Vidi ellen meg lehet az egy pont.

A Vidi egyik edzőmeccsét sem nyerte meg.

Kertész Péter
Kertész Péter
5 éve
Reply to  gerrison

Nem nyertek egyetlen edzőmeccset sem… Hát… A Stuttgart, a Bochum, a Sion és a Winterthur nem is azokat az edzőpartnereket jelentik, akiket csak úgy megver egy-egy magyar csapat…

papparam
papparam
5 éve

Vajon miért az van kiírva, hogy „szabadon kijelölhető jegyek száma: 3”, miközben látszik, hogy a szektor fele szabad? Gondolom lehet venni több, mint 3 jegyet, ezért ez így csak arra jó, hogy ne lehessen pontosan tudni, mennyit adtak el. Titkos az infó? Persze egyesével meg lehet számolni, szóval annyira nem lehet nagy titok, így csak simán bosszantó. Vagy ez a cél? :)

Tomahawk
Tomahawk
5 éve

Semmi jót nem érzek…Tippem: 3-0 a Fehérvárnak és egy Tujvel – Uzoma,Lovric,Kamber,Batik,Aliji – Banó,Hidi,Kesztyűs – Lanzafame,Moutari kezdőt tippelek, csere pedig:Kukoc,Mayron,Cipf, és ezzel kb felsoroltam a nem sérült játékosokat…

obviusz kapitány
obviusz kapitány
5 éve
Reply to  Tomahawk

Azért remélem jobbhátvédben King. Amúgy ez várható. Kivéve az eredményt. Nyerünk :)

1909-93-17
1909-93-17
5 éve
Reply to  Tomahawk

Tujvel – Uzoma,Lovresz,Kambi,King(AliG) – Kesztyűs,Hidi,Banó(AliG) – Lanza, Mayron
Csere: Kukoc, Muti (Banó), Cipf

Szerintem AliG meggyőzte Sanyi anyót (legalább őt) középen, és lehet hogy még védekezőbb felfogású csapatban gondolkodik. Ez esetben Banó marad ki.

Mehet az ívelgetés Mayronra (Hiditől). 1-1-et érzek.

nagyondühös
nagyondühös
5 éve
Reply to  1909-93-17

King jobbfutóban, Uzoma balfutóban, Aliji középpályán és Kesztyűs, Banó(Hidi) mivel Nagy, és Gazdi nyilván még nemjöttek rendbe. Belső védők Batik, Kambi, Lovric. Elöl Moutari és Lanza. A vezértaktika meg egy nagyon szoros védekezésből futtatni Moutarit nagy felívelésekből, vagy Lanza rövid kiugratásaiból. Hátrány esetén jönnének intenzíven King és Moutari felmenései (nincs aki fejeljen magas beadások esetén) lapos visszajátszásokkal..

Tozso_ferguson
Reply to  nagyondühös

Pont ugyanezt vezettem le pár perccel ezelőtt a fiamnak :)

CSAKA
5 éve
Reply to  1909-93-17

Szerintem 11 embert a gólvonalra taktikát szeretne kialakítani.

Kertész Péter
Kertész Péter
5 éve

Ugyanaz a keret, mint 5 hete, ugyanaz az edző, mint 5 hete – mitől lenne bármi is más, mint 5 hete?
Ennek fényében elég szkeptikus vagyok a mai, várva várt fellépésünket illetően.
Nagyjából a Videoton kezében vagyunk / leszünk. Ha jó napot fognak ki, akkor még csúnya is lehet. Ha bealszanak, akkor sanszos az X, szerencsésebb esetben a 2-es.
Persze tét és nyomás semmi: hiszen Gazdag és Nagy Geri nem játszhat, tehát egy zakóra előre megvan minden válasz és mentség.
Egyébiránt minden vereség megválaszolható nálunk: ha vannak sérültek, akkor az a felmentés, ha nincsenek, akkor az, hogy a sérültek még nem nyerték vissza a formájukat.
Aztán mire visszanyerik, megint megsérül 2 másik arc, és kezdődik elölről minden.
Ilyen munkahelyet akarok, ahol ha nem csinálok semmit, vagy mindent szarul, még tőlem kérnek elnézést…
Egyetértek a Hemy-nosztalgiát táplálókkal annyiban, hogy azon kívül, hogy a marketing-pr stábot megtolták, más változás egyelőre nem észlelhető. Ennyit és így a kereten az Öreg is fejlesztett.
Cél a 4. hely, kupa, nemzetközi szereplés… Hát hogyne. Persze jöjjön össze, nyilván, de a józanság talaján állva erre csak irgalmatlan szerencsével lehet sanszunk ÉRDEMI erősítés nélkül.
Február 15-ig tart az átigazolási időszak, még beeshet akár 3 minőségi erősítés is ELVBEN, de nekem úgy tűnik, hogy a honlap tunningolásán és az azon túl lévő dolgok megúszásán kívül más vezérelvek nincsenek a klubnál.

zico zico
zico zico
5 éve

szia, hogy néz ki a kezdőcsapat vajon?
annyira xarok a kilátásaink, hogy itt nagy meglepi lesz :)

Kertész Péter
Kertész Péter
5 éve
Reply to  zico zico

A pofára esésnek ezt a formáját szívesen átélem bármikor ?

zico zico
zico zico
5 éve

úgyvan.
itt van pár tegnapi fotó a stadionról, hogy legyen valami jó is a meccsig
comment image comment image comment image comment image comment image comment image comment image comment image

AlejandraPerez31

Hi❤ I want to meet a good, calm, strong character and a decent man. Come to site on my profile.

papparam
papparam
5 éve

Na de pl. Lanza feltöltődött.
3-0-t várok. Gólok: Lanza, Hidi bomba, Cipf debüt.

Kertész Péter
Kertész Péter
5 éve
Reply to  papparam

2 sört fizetek, ha bejön!

FerikeKispest
FerikeKispest
5 éve
Reply to  papparam

Nálam csak 2-1, de Moutari kettőt vág! Ez megér 5 sört is, nem?:)

kgyula
5 éve

Február 15-én már hozhatnak bárkit, addigra lesz akkora a lemaradás, hogy viccnek se lesz jó a nemzetközi kupát érő eredmény víziója.

cs cs
5 éve

Nem tudom igaz-e, de azt hallottam Mayron George nem ment át az orvosi vizsgálaton, és finoman fogalmazva nincs jó állapotban.

Döme Sanya
Döme Sanya
5 éve
Reply to  cs cs

Egyébként mit keresne itt? Ez esetben minden a hagyományok szerint zajlik. Fél év gyógykezelés, és lejár a szerződése. Nevezzük Kulacs szindrómának.

cs cs
5 éve
Reply to  Döme Sanya

És, ha a dánok elég ügyesek voltak akkor még a fizetését is nekünk kell állni (remélem azt azért nem).

Ez viszont jó volt: „Egyébként mit keresne itt?” jobb kedvre derített.

bendeguz_1909
5 éve
Reply to  cs cs

Takarodj már a k. anyádba, te büdös köcsög

októberes
5 éve
Reply to  cs cs

Kellene néhány meccsre kölcsönbe egy csatár Paksról! Az NB 3 úgyis később rajtol.

bendeguz_1909
5 éve
Reply to  cs cs

Ha ez igy történt, az nagyon durva lenne, akkor AZONNALI HATALYU LEMONDAST varok az atigazolasokért felelös klubvezetötöl (Nagy Laci vagy a klubigazgato).

Kertész Péter
Kertész Péter
5 éve
Reply to  cs cs

Jaú lesz áz mágyárbá így is, gondolták a kölcsönadók. Rokifutballnemzet rokiklubjában elfér…
Ezeknél úgyis csak annyi a foci, hogy hathárom.

papparam
papparam
5 éve
Reply to  cs cs

Miért ne lenne hihető? Semmi meglepő nincs benne nálunk. :)

áfonya bácsi
Reply to  cs cs

A gyógyvizek országa vagyunk, hova máshova mehetnének szegények rehabilitálódni?

zico zico
zico zico
5 éve
Reply to  cs cs

forrás?
Ngog-val kezdhetne ékben, hátha…. :)

obviusz kapitány
obviusz kapitány
5 éve
Reply to  cs cs

Ha kispadon lesz, akkor nem igaz. Persze ha nem, még akkor is lehet téves.

Szabolcs Szilágyi
Szabolcs Szilágyi
5 éve
Reply to  cs cs

Mondjuk nekem a kèpeken,videón ducinak tűnik.Ha ez igaz,akkor egyrèszt seggbe kell rúgni az igazolàsèrt felelős szemèlyt!Mert ez dilettantizmus.Illetve bebizonyosidik,hogy nem veszik komolyan a Kispestet,csak jàtèkszerei lettünk.De legalàbb a marketingesek önèletrajzàban jól mutatunk!:(

SZabó Tibor
5 éve

Sok-sok éve az éveket már nem számolom a legfontosabb program a Kispest meccseit megnézni itthon és idegenben.Ott a helyem Fehérváron alig várom az ismerősökkel való találkozást,
CSAK A KISPEST!!!

Czibulyás Dániel Pál
Reply to  SZabó Tibor

Ez a beszéd! Tisztelet!

Kropacsek Jani

Andrea Mancini szabadon igazolható!! Le kell rá csapni! Fazont szabna a csapat játékának! :D
Mondjuk óvatosan az ilyen viccekkel mert még a végén valóra válik.

medvepuszi
medvepuszi
5 éve

Ez a tél nekem is csalódás, nem is annyira a transzferek miatt (a távozó közül csak Vadiért kár), inkább hogy akármilyen rövid volt is a felkészülés, Sanninónak legalább próbálgatni kéne egy négyvédős B-hadrendet. De melyik tél volt biztató? Ilyenkor jön a Kispest-faktor, remélem, már holnap

kgyula
5 éve

Annál kevésbé érthetö, miért borítják be a kerítést, hogy nem lehet látni, mi folyik bent. :)

Snowflake
Snowflake
5 éve
Reply to  kgyula

Általában vagyonvédelmi (szerszámvédelmi) okokból – alkalom szüli a tolvajt. Nem az építkezés titkos :DD
A hét elején a szél letépte egész hosszan a takarást, 2-3 napig lehetett látni az egészet, majd visszarakták. Jól el tudtam képzelni milyen lesz majd és nagyon tetszett :)))

bendeguz_1909
5 éve

Én a sajtósainkat sajnálom, akik végre több szabadkezet kaptak, de valós tartalmi koncepciót, átigazolásokat, amiről beszámolni lehet, nem.
Egyszerűen leríj a klubról, hogy nincs olyan döntési helyzetben levő valaki, aki teljes idejében ügyködne a klub dolgai körül, tulajdonosi szemlélettel nézve a dolgokat.

Egyébként annyiban jól jöhet ki ez, hogy legalább 1-2 fiatal játéklehetőséghez juthat így talán.

Szerintem ha bekövetkezik a gazdasági válság – márpedig be fog a következő 1-2 évben – a magyar szinten minőségi utánpótlás mentheti meg a klubot.

papparam
papparam
5 éve

1: Bebaszva sose mondj véleményt.
2: Szarj le mindent.Tehát az első törvény felülírva.
Fél-háromnegyed év telt el, talán még korai állást foglalni, de. Az új tulajokkal egyelőre semmivel nem vagyunk előrébb. Ezt Hemi is fél kézzel hozta. (Nem az új tulajokkal van bajom, hanem a körülményekkel.) És nem ez a legnagyobb baj, a „mi lenne, ha” kérdésköre még nagyobb. Mi lenne, ha a kiemeltek közé emelkedtünk volna/emelkednénk a jövőben? Mi lenne, ha mi lennénk a „3. nagy”? :))) (Ez kurva jó, hát mit mondjak, fetrengenék az örömtől, ha ilyen előkelő státuszba kerülnénk. :))) Sőt, mi lenne, ha mi lennénk az új 1.? Bazd meg, akkor sem tudnánk őszintén tapsolni az esetleges sikernek, hiszen az torz körülmények között születne! Hát nem?? Tudom, hogy ezzel minden tisztességes ember így lenne!
Ez úgy, ahogy van, egy kalap szar, elvették a hobbink, a rajongásunk tárgyát, az életünk. Nyilván lehet tapsikolni, ugrabugrálni, csak szánalmas az előadás. Talán ez is közrejátszik picit, hogy pl. olyan „kevesen” megyünk Fehérvárra, nem lehet?
Ráadásul ha nekem nem tetszik ez a trágyadomb, amit a fantasztikus, (kizárólag általuk annak gondolt!! – ez nagyon fontos, nehogy már el legyünk tévedve) „nemzeti érzelmű” seggfejei hoztak létre, azt mondják, hogy hogy és vagyok a nemzetietlen. Hát foglalod a kurvanyádat. Azt.
Ja és ne haragudjatok, de amíg ez a „befolyásolt” bajnokság megy, addig nem tudok tiszta szívből lelkesedni.

Na, ennyi talán belefér idénykezdetenként, de holnaptól: Csak a Kispest!

Kermon
Kermon
5 éve
Reply to  papparam

Egészségedre! Cheers! Prost!

papparam
papparam
5 éve
Reply to  Kermon

Prost? Csakis Nigel Mansell. :)

Kermon
Kermon
5 éve
Reply to  papparam

Nagy haverok voltak

cs cs
5 éve
Reply to  papparam

Hát ebből most nagyon süt a bal-lib sport propaganda, még Gyurcsány sportminiszterségét kellene visszasírni a teljesség kedvéért.

valaki
5 éve
Reply to  cs cs

Tehat, ha valakinek nem tetszik az amit es ahogy az orbanek csinalnak, az automatikussan bal-lib.

cs cs
5 éve
Reply to  valaki

Én nem mondtam senkire, hogy balo., csak a szövegre mondtam, hogy
balo. sport propaganda, de gondolom ezen nincs vita, ezt halljuk nap
mint nap.

Laca
5 éve
Reply to  cs cs

es sajnos igaz is :/

Laszlo1978
5 éve
Reply to  cs cs

Én csak simán libero-bolseviknek hivom ezeket. Ezek az elvtársak igazi agytrösztök:
https://indavideo.hu/video/Grosz_Karoly_beszede_1988_november_29-en

????

Döme Sanya
Döme Sanya
5 éve
Reply to  valaki

Mi a különbség a bal és a fidesz között? A módszer. A végeredmény ugyan az. Jobb oldali kormány nem létezik, mert a liberálisok úgy visítanának, hogy füllel se bírnánk. Ha az lenne nálunk, már rég amerikaik(NATO) katonák irányítanák még a forgalmat is. Üdvözlök mindenkit a valóságban.

valaki
5 éve
Reply to  Döme Sanya

Ez igy van, de itt most nem errol van szo.

Döme Sanya
Döme Sanya
5 éve
Reply to  valaki

Csak azért írtam, arról, hogy ki a tulaj, felesleges vitatkozni.

soskifli
soskifli
5 éve
Reply to  cs cs

A „bal-lib” a legsemmitmondóbb szöveg, amit senki sem tud elmagyarázni, hogy mit jelent, de jó vele dobálózni, és jól félre lehet lökni a nem kormánypárti kritikát. Pont ugyanilyen kategória a gyurcsányozás is. Mindig ezt a két dolgot hozza fel a fidesz is, ha bárki kritizálja őket.

De mindegy is, szrok a politikára, csak a Kispest. Sehol nem voltak, mikor mi már itt voltunk, és sehol nem lesznek mikor mi még mindig itt leszünk.

októberes
5 éve
Reply to  cs cs

Én utálom a politikusokat, de hasonló a véleményem. Pl a felcsút, Mezőkövesd, Kisvárda tehetősebb, mint a BUDAPEST HONVÉD- lelkesedjünk hát!

Daniel Petz
Daniel Petz
5 éve

En mar visszasirom a Hemi fele heti videoblogokat. Kiszamithatosag volt, tudtuk, hogy mi varhato es elso kezbol hallhattuk az elkepzeleseit igazolasokat vagy kolcsonadasokat illetoen. Tudtuk, hogy mik a celok es, hogy ezt nagyjabol milyen modon akarja az oreg elerni.

A mostani vezetes elkepzeleserol fogalmam nincs. Az, hogy a Fradival meg a Vidivel akarunk versenyben lenni az egy szep terv, de hogy ezt pontosan mikeppen gondoljak arrol az elmult egy evben egyetlen konkretumot nem hallottunk. se a koltsegvetes megemeleserol, sem szponzorok behozasarol, sem a koltsegek atstrukturalasarol szo nem esett.

Az idei szezonban egyetlen uj fiatalt nem tudtunk beepiteni (ezt a kozos utazgatast hagyjuk), a dobogotol is messze vagyunk, a jatekunk is nezhetetlen es az edzo is megosztja a teljes kozosseget. Erre a nagy teli erositeskent hoztunk egy csatart fel evre (arrol, hogy kivasarlasi opcionk van-e semmi kommunikacio). Hiditol meg az aki latta a legutobbi Honvedos etapjat tudja, hogy sokat nagyon nem kene varnunk – remelem, hogy kellemesen lep meg mindannyiunkat.

Bar az uj weboldal meg app jo otletek, de sajnos a tartalom es a koncepcio eltunt a csapat mogul. Ahelyett, hogy elore atgondolt strategiat valositanank meg, ehelyett reaktiv modon kapkodunk, kilatas vagy komolyabb koncepcio nelkul. Egy szurkolo nem folyamatos magyar bajnoki cimeket, meg BL-csoportkort var, de hinni akar abban, hogy valami terv van az elorelepesre – meg akkor is ha ez hosszu idobe fog telni.

Ha valoban nincs koncepcio, akkor az a szomoru. Ha van koncepcio, de a menedzsment ugy erzi, hogy ez a szurkolokra nem tartozik, akkor meg az a szomoru…

cs cs
5 éve
Reply to  Daniel Petz

Meghagyták a Hemi féle szakmai vonalat, adtak egy kis külcsínyt, anyagilag ugyan ott vagyunk a mezőnyben, sőt még kevesebbet költünk új játékosokra.
És itt lentebb volt egy nagyon igaz bejegyzés:
„- Heminél volt egy NB1-ből magasan kiemelkedő tudású, csapatot húzó játékosunk (Lanza), most van egy NB1-ben jó játékosnak számító játékosunk (Lanza).”

KareszB
KareszB
5 éve
Reply to  Daniel Petz

Annyival egészíteném ki, hogy tartalom van bőven, csak új, érdemi információ nincs benne. Persze az öregnél is tudtuk, hogy csak azokat jelenti be, akinek a szerződésén már megszáradt a tinta, de ő legalább elmondta tisztán, hogy mire számítsunk.

cs cs
5 éve
Reply to  KareszB

Hát ha nem is elmondta, de egyértelműen tudtunk következtetni a dumájából, hogy mire számítsunk.

Daniel Petz
Daniel Petz
5 éve
Reply to  KareszB

Azert olyat, hogy egy edzo azt mondja az uj igazolasokat firtato kerdesre, hogy „hat nem tudom, kerdezzek meg a tulajokat” a Hemi eraban nem kellett atelnunk.

Heminel tudtuk, hogy mi a terv, max a tervek nem ugy alakultak aztan, ahogy remeltuk. Most azt se tudjuk, hogy akarunk-e meg igazolni, ha igen, akkor milyen poziciora, stb. Kaosz.

kgyula
5 éve
Reply to  KareszB

Na erről meg lehetne kérdezni Supka Attilát… Az talán módosítana kissé sz efféle népi nosztalgián. :)

Czibulyás Dániel Pál

BRÉKING!!! 17 Órakor 562 db. Jegy ment már el! Alakul…nem is rossz! ?

Döme Sanya
Döme Sanya
5 éve

Hintaszékes vagon nem indul?

papparam
papparam
5 éve

:))

István Csuhaj

Berke Balázs fog fújni.

obviusz kapitány
obviusz kapitány
5 éve
Reply to  István Csuhaj

OMG

Kermon
Kermon
5 éve

Én bízok egy holnapi meglepetésben.

papapok13
5 éve

Tudom hogy annó egy szép májusi délután azt mondtam, nem érdekel ha tíz évig pontot se veszünk el tőlük, csak ma b*sszuk meg őket, azért lassan kezdem unni a vereségeket. Nyilván el nem cserélném semmire azt az estét, de olyan jó lenne végre győzelmet ünnepelni ellenük

Pelso
5 éve
Reply to  papapok13

szóval miattad van…akkor baxhatjuk.
:)

papapok13
5 éve
Reply to  Pelso

Bocsi :D

obviusz kapitány
obviusz kapitány
5 éve
Reply to  Pelso

akkor is megérte :)

KareszB
KareszB
5 éve

Foteles társaknak jelezném, hogy a Duna World fogja élőben adni holnap a meccseket.

Kermon
Kermon
5 éve
Reply to  KareszB

Kösz, majd ott nézem, ha nem látom a helyszínen a ködtől.

áfonya bácsi
Reply to  Kermon

Azért ezzel vigyázz, a köztévén is gyakran ködösítenek. :)

Kermon
Kermon
5 éve
Reply to  áfonya bácsi

Nem lesz baj, mivel biciklivel megyek Pestről.

áfonya bácsi
Reply to  Kermon

Mehetsz kocsival is, csak ne ott parkolj, ahol veszi a kamera. :)

papparam
papparam
5 éve
Reply to  Kermon

Komoly?

Kermon
Kermon
5 éve
Reply to  papparam

??????

Czibulyás Dániel Pál
Reply to  áfonya bácsi

Ifjabb Knézy On Air! ????????

Czibulyás Dániel Pál
Reply to  KareszB

A Foteles Társaknak én – is – jelezném, hogy a holnapi különvonatunkon nagyon kényelmes ülőhelyeink lesznek oda-visszaúton is!!! A Kökin olcsó(bb) a kínaiban a ser és egyèb égetett szeszek…Mondjuk a Triós pizza nem egy kulináris csúcs, de a gírosztortíjja viszont a töröknél kimondottan ízletes! ?
Odafele a hangulat garantált, Kelenföldön a Lipótinál kimondottan finom a szenya, bár kissé drága, viszont a Forgalmász lányok mindig kaphatók egy kis F.L.I.R.T.-re (is)…
Szóval Mindenki Sötétvárra, reszkess juhász!!! ?????⚽️????♥️♠️?

cs cs
5 éve

Mikor indul a vonat a Kökiről, lehet kocsizás helyett jobb lenne, bár sok idő?

Czibulyás Dániel Pál
Reply to  cs cs

13:15, 8. Vg. M.i.: 60-65 perc kb.

papparam
papparam
5 éve

Bazmeg, a spárban meg lehet venni 30 dkg disznósajtot negyed kiló kenyérrel, az mindent üt. :))) CSAK!

viktor csorna
5 éve

Nem gyalog érkezel???

Döme Sanya
Döme Sanya
5 éve

Ez a meccs, sima lesz, sajnos, bár a mol se penge az utóbbi időben.

Laszka
5 éve

booo :) csak is gyözelem, mashogy nem erdemes nekiindulni….a vegen meg örülünk a döntetlennek, hogy olyan rosszak voltunk :)

Carpethy
5 éve
Reply to  Laszka

A stat pont most nem ér semmit, mert az az 1 győzelmünk simán többet ért, mint a vidi 6 győzelme :D :D :D

áfonya bácsi

Alapvetően pesszimista alkat vagyok, a tabellán általában azt szoktam figyelni, mennyi előnyünk van a kieső helyen állókkal szemben, nem azt, mennyire vagyunk a dobogótól. Hemibá utolsó éveiben pont azt szerettem, hogy a kieséstől egy pillanatig nem kellett tartanom. Most sem izgulok még nagyon, de ha a valljuk be papírformának tűnő fehérvári és ferencvárosi zakó közben a Kövesdet sem tudjuk megcsapni, akkor nagyon közel fogunk kerülni a kieső zónához, a következő fordulóban meg pont a zete jön… Nagyon kellenének a pontok az első pár fordulóban, mert ha beragadunk, akkor még húzós lehet az év vége…

László Szilágyi
László Szilágyi
5 éve

Annak azért örülök, hogy Henty és Feczesin kiesett a versenyből. Kellemetlen ellenfelek. Érdekes tavasz elé nézünk! Tény, hogy a „tízcsapatos nb1”-ben elég erős a keretünk. Tehát az központilag nyomott trión(fidi,fagyi,felcsút) kívül nem erősödött jelentősen a riválisok közül senki. Most dől majd el, hogy Sannino milyen edző igazából! Egy kis szerencsével meglehet a nemzetközi indulás.

Olivér Nagy
5 éve

Én ennyire nem vagyok biztos benn, hogy a tíz csapat között van olyan erős keretünk, hogy nemzetközi szereplésért menjünk (10 között elsőnek kellene lenni), főleg Gazdag nélkül.

CSAKA
5 éve

Az edző kérdés számomra már eldőlt..

Olivér Nagy
5 éve

„Igazoltunk is… akiket Hemy már 2008 óta nem igazán (Moutari, Tujvel), és hazacsempészték Zsoldyt,”
Hát én örültem a tulajváltásnak, DE
– Heminél volt egy NB1-ből magasan kiemelkedő tudású, csapatot húzó játékosunk (Lanza), most van egy NB1-ben jó játékosnak számító játékosunk (Lanza),
– Moutari minden NB1-es csapatában cserejátékos,, talán nem véletlen, persze nálunk jelenleg befér a kezdőbe.

Döme Sanya
Döme Sanya
5 éve
Reply to  Csaba Horváth

Gyerek kora óta zöldet sz@rt. Nem kár érte.

Vizi Viktor
5 éve
Reply to  Csaba Horváth

Senki nem gondolta szerintem nálunk, hogy haza jönne, persze gondolom fedezetünk sem lenne rá.