Mastodon

"Tavaszi" "rajt", "itthon" is

Kispest – ‘kövesd beharangozó, kibeszélő

Elindul a nagy futás az ideiglenes otthonban is – felismeritek amúgy a pályát?

Holnap egész tavaszi léghőmérséklet, egy sajnos egész erős Mezőkövesd és egy egészen kiszámíthatatlan Kispest vár ránk, ami egy olyan kombináció, amiből bármi is kisülhet. Egy vidám szombat este épp úgy, mint egy szöttyögve, átkozódva hazacsullongás a Hungáriáról, ahol nem elég Fatert hallgatni, hogy „derohadtmesszeparkoltatokéskülönbenisezamacskakőmeghogyvanmá’lerakva”, hanem azon tépelődni, hogy így elég kínos lesz a tavasz. Hát, meglátjuk.

A múlt heti borús beharangozót a januári (nem) történéseken túl a ködös, kedvrohasztó reggel is megalapozta; ebből következően a mostani verőfényes napsütéses délelőtt valami penetráns optimizmusra adott volna okot elviekben, de az a helyzet, hogy a szép fehérvári helytállás ellenére annyira még mindig nem érzem az ívet, főként, ha a holnapi meccsről eltiltás vagy sérülés miatt hiányzók listájára is vetek egy pillantást. Nem indul könnyen a „tavasz”.

Holnap nem csak a Vidi ellen is foghíjas középpálya nem bővül, azaz várhatóan ismét a Hidi-Kesztyű-Banó sor megy fel kezdeni; de az eleve deficites csatársor egyetlen értékelhető tagja, Zsoldy is csak a VIP-ben üldögélhet, bár, én valahol még örülök is, hogy legalább a Fradi ellenire spórolja magát. Csak hát az a probléma, hogy az idei Mezőkövesd nem intézhető el annyival, mint az elmúlt sok szezon „minekvannak” ’kövesdjei. Pont Öcsém fedett meg a héten, hogy „na, egész ősszel azt mantráztad, hogy a   Mezőkövesd ki fog pukkanni, aztán csak nem akarnak, pedig mindjárt itt a második kör vége”.  Hozzáteszem, igaza van, tényleg elmértem ezt a tippemet, de még mindig van egy sanda gyanúm, hogy a bajnokság utolsó negyedére meg fog folyni ez a csapat, mint Tállai hőhullám idején, és a dobogó nem jön majd össze nekik. (Sajnos ez azt is feltételezi, hogy egy még undorítóbb képződmény csalinkázhat be oda, de ne így legyen).

Jelenleg úgy állunk, hogy a kimaradók listája miatt lassan értelmetlenné válik a kezdőcsapat-tippelgetés össznépi játéka. Amely tényleg össznépi, a héten már a kommentárok közt is megjelentek az olvasók projekciói, és az van, hogy tényleg olyan kevesen vannak hadra foghatók a keretben, hogy az ezekben leírtakhoz nem is nagyon tudok mit hozzátenni. Egy kérdés maradt csak bennem, hogy Sannino kezdőbe vállalja –e a Costa Rica-i Gólemet, vagy marad a biztonsági játék, elöl egy szál Moutarival, mögötte 3+1 középpályással, és persze a két kamuvédő-inkábbszélső futóemberrel. No igen, ott lesz még egy változás Fehérvárhoz képest: Aliji helyett vagy Eke, vagy Kukoc kezdhet, viszont ha még King sem bír egy egész meccset, akkor akár mindkettő. Vagy…Kesztyűs hátra jobbhátvédbe, és a középpályát valaki mással turbósítjuk? De kivel? Nincs kivel. Nem egyszerű.

Sanyibácsi dicséretére szóljon, hogy ő sem siránkozik, bár megtehetné – ellenben persze nem mond semmit. E diplomatizmusért jól esne kárhoztatnom, de akkor minden edzőt kellene, ugyanis ezeknek a semmitmondó hivatalos klubhonlapos beharangozó nyilatkozatoknak annyi értelmük sincsen, mint annak idején lényegi kérdést feltenni chaten vagy élőben Papa Hemynek. Nem csak nálunk – sehol a világon. Más kérdés, hogy ezekből a „Sok sérültünk van, két játékosunk eltiltott, de itt a lehetőség a többiek számára, hogy megmutassák mire képesek” jellegű nyilatkozatokból sülnek ki majd az olyan meccsutáni megmondások, hogy „azért azt látni kell, hogy ennyi sérülttel nem tudjuk felvenni a versenyt a tradicionális élcsapat Mezőkövesddel, de a 4 kapott gól ellenére mindenkivel maximálisan elégedett vagyok”.  

Ilyen előzmények és a meglehetősen masszív Mezőkövesd ismeretében simán bemondanék egy vendégsikert a holnapra, de kiindulva a magát mindig a legnehezebb pillanatokban megrázó kispesti oroszlán-önképből, lehetséges, hogy egy ikszre jók leszünk.

Addig is azonban még jön egy szép péntek délután és egy jó kis szombat délelőtt, ahol a keresztlányomékat visszük Állatkertbe, remélem, a jó élmények nem állnak meg ezzel, és valahogy kitartanak estig.

Idén pedig még élvezzük ki a hülyebírókat a VAR-ig meg az utolsó félszezont a fizusapkáig, bár utóbbit inkább várom.

Címkép: hungaricana.hu.

288 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
István Hereb
5 éve

Kedves Blogmesterek, az alábbi kommentekből az derül ki számomra, hogy vagy két Honvéd-Mezőkövesd meccs volt ma, vagy valami fura okból Cipf teljesítményét teljesen különbözően ítéljük meg. Én megnéznem szívesen egy szavazás keretében, hogy ki hányasra értékelte a játékát. Volt, aki kutyaütőnek látta, más szerint meg Lanzát pótolja.

cs cs
5 éve
Reply to  István Hereb

Valahol a kettő között van az igazság, próbálkozott, nem is csinált olyan rosszat, de semmi finesz, kreativitás, csinálta amit tanult sok éven át, soha nem lesz húzó ember az NB1-ben, kritika a keretre, hogy jelenleg a 3. számú csatár.
Annak idején emlékszem Bárányosra amikor eleinte beszállt, na azon 20 perc után látszott, hogy ez igen, ez tehetség, ez tud foczni, na Cipf nem ilyen …

TSV
TSV
5 éve
Reply to  István Hereb

Szavazni nincs sok értelme 1 mérkőzésből ráadásul egy jó csapat ellen .A középpálya más volt mint Gazdival Gerivel akár még Lanzaval . Nem a gyereken ment el a meccs .

István Hereb
5 éve
Reply to  TSV

Én pont most láttam rajta azt, hogy jó lehet ő, ha hagyják beleerősödni az nb1-be, és nem 5 perceket kap folyton.

Döme Sanya
5 éve
Reply to  István Hereb

Ma már nem lesz ilyen, mert aki Lanza pótlót látott benne, az jó eséllyel mára kijózanodik.

István Hereb
5 éve
Reply to  Döme Sanya

:DDD

Sanzi
5 éve

Ott mi mi fogunk mélyen védekezni… dehogy lesz fieszta! Majd Mu elszalad 3-4 szer és ott már lesz Lanza is!

Kermon
Kermon
5 éve

Kambi elismerte a hibáját, de tényleg nem volt teljesen tiszta labdaszerzés. Kambi abban hibázott, hogy a lassuló labdát ki kellett volna rúgni.
Engem Lovrics hibájára emlékeztetett a Kispest-Felcsút 4-3-as meccsen.

CSAKA
5 éve

Ne várd, akkor hátha nem jön el!?

CSAKA
5 éve

Sajnálom, de a Hemi nosztalgia mutatóm ma nagyot ugrott..

László Szilágyi
László Szilágyi
5 éve

Akkor is megyek,ha nem akarok! Kb hasonlót érzek most. Akkor is az én KISPESTEM, ha kikaptunk!

Tomahawk
Tomahawk
5 éve

Mi vagyunk az elmúlt 5 forduló alapján a legrosszabb formában lévő csapat, 15 pontból 3 pontot szereztünk. Mikor küldik már végre el Sanninot???

valaki
5 éve
Reply to  Tomahawk

Es ha elkuldik, akkor mi lesz?

Tomahawk
Tomahawk
5 éve
Reply to  valaki

Talán nem ez a posvány amiben azóta vagyunk amióta ő az edző. Vagy várjuk meg míg kapunk egy 5-öst a fraditól, és szépen lassan a kiesés környékén leszünk? Más edzőt már rég szídta ilyenkor a tábor. Én 2 értékelhető meccset láttam tőle a román csapat ellen, azóta se egy szabadrúgásvariáció, se a fiatalokkal való kísérletezgetés, 3 pontot az nb3-as csapattal és velem, mint szurkolóval is összeszedett volna a csapat kb.

CSAKA
5 éve
Reply to  valaki

Nem lesz itt végre!!!

CSAKA
5 éve
Reply to  valaki

Freedom!!?

Sanzi
5 éve
Reply to  Tomahawk

Miért? Sannino tehet az igazoláspolitikáról? Miatta nincs egy értelmes csatár sem? Ő köldte el a már kész Majert és tartotta meg a kezdő, bár tehetséges Cipfet?
Nem az edző nálam a probléma…
NAGY LACI te kontár… takarodj!

CSAKA
5 éve
Reply to  Sanzi

Részemről mehetnek kéz a kézben!!!

Sanzi
5 éve
Reply to  CSAKA

Korrekt!
szvsz inkább Nagy Laci menjen és jöjjön végre egy igazi Klub igazgató! Felőlem Eszterházy is lehetne!

Tomahawk
Tomahawk
5 éve
Reply to  Sanzi

A kezdőcsapatot az edző rakja össze, és aki hónapok óta ezt a futóbolondot, Moutarit játszatja akiről rajta kívül mindenki látja, hogy nem focista, hanem futóbajnok, de a kapu előtt kb 50 helyzetet kihagyott már, gólt meg lőtt vagy 3-at, az menjen a francba. Ennyi meccset amit ez az ember játszott, Hegedűs, Májer, vagy ki tudja melyik 18 éves játékos játszik, most éppen csatárt az NB3-ban, vagy teszem fel bármelyik védő, középpályás a mai kezdőből csatárt játszana az összehozott volna ennyi gólt. Érdekes, Supkát szídták itt sokan ő mégis meglépett egy olyat, hogy amikor nem volt csatárunk beküldte Baráthot centerbe. Vagy teszem fel, kidolgozott egy szabadrúgáskombinációt és nem Kamber 70 méteres bedobásaiból várja a csodát. A vezetőség más tészta, arról már többször leírtam a véleményemet, hogy egy nagy semmi az egész amit eddig csináltak…

obviusz kapitány
Reply to  Tomahawk

Ma pont hogy feltolták Batikot csatárba.

Gabesz
Gabesz
5 éve
Reply to  Tomahawk

Nem az edzőn múlik, ő csak” azzal főz ami van”,nem játszathatja azt a sok vezetőt,stábtagot akit idehoztak játékosok helyett.Örüljünk,ha bentmaradunk,de ha nyáron sem lesznek új játékosok rutinos jó játékosok akkor még rosszabb lesz mint Heminél.Heminél legalább nem volt ennyi vezető,ő maga vezetett mindent !!

valaki
5 éve
Reply to  Gabesz

Errol van szo.

CSAKA
5 éve
Reply to  Gabesz

Ha rajta nem, akkor el is mehet!

cs cs
5 éve
Reply to  Tomahawk

Ez a meccs tipikusan nem az edző hibája, Kamber oda adja a labdát, előtte Bano nem tud passzolni 20m-re, Kesztyűs a legjobbját hozza, de ebbe nem fér bele, hogy kicselezzen egy embert, adjon egy kulcs passzt, stb… ez a 11 ennyire képes.

attila gyori
attila gyori
5 éve

Rohadjak meg ha értem mit akart játszani Cipf! Itt a lehetőség megmutatni miért vagyok nélkülözhetetlen játékos! Erre se lelkesedés, se küzdés, se semmi!

Sanzi
5 éve
Reply to  attila gyori

Olvasd már el lentebb Lassie19 írását… ;D

attila gyori
attila gyori
5 éve
Reply to  Sanzi

Elolvastam! Lehet nem uazt a meccset láttuk!

Sanzi
5 éve
Reply to  attila gyori

;D

CSAKA
5 éve
Reply to  attila gyori

Mirő beszélsz??? Te jó ég!

István Hereb
5 éve
Reply to  attila gyori

Egyáltalán nem volt rossz a srác

Gabesz
Gabesz
5 éve

Végig a szünetben vártuk,hogy lesz igazolás,pláne hogy ennyi komoly sérültünk van,ki tudja mikorra lesznek teljes értékű játékosok.A vezetés,meg a stáb bezzeg minden posztra 2-3 ember jut,játékos meg nincs !!!!Sajnálom az edzőt,mert ahogy mondta ” az edző azzal főz ami van,nem az ő feladata az igazolás !! Még csak azt sem mondta,hogy ő megadta milyen pozicióra,milyen játékos szükséges !!Már az ősszel is alig tudta összeállítani a csapatot,aztán Nagy G., Gazdag nem épült fel,a kapus sem,Mezghrani sem,Szendrei sem,akik maradtak azok játszanak ! Az egyetlen Hidi nem pótolja Vadóczot és pláne még Nagy Gerit,Gazdagot …Feltétlen kellett volna hozni egy rutinos középpályást és még egy csatárt,és nem a kezdés előtt 5 percel !Hidi nem volt már akkor sem jó amikor elment és azóta csak visszaesett,lassú,keveset mozog,alig vállal magára valamit a középpályán,ahol a legtöbbet kellene játékban lennie.
Az uj tulajok a vezetést,főnöksaéget jól megerősítették a CSAPAT HELYETT !!!

Sanzi
5 éve
Reply to  Gabesz

szvsz Lanza miatt sarokban vannak. Nics sok mazgásterük. De ettől még NAGY LACI te kontár… takarodj Kispestről!

CSAKA
5 éve
Reply to  Sanzi

És nem tudták előre, hogy nem lesz mozgásterük? Na nee

Sanzi
5 éve
Reply to  CSAKA

Tudták, csak erre a sérüléshullámra nem gondolt akkor senki.

CSAKA
5 éve
Reply to  Sanzi

Valakinek pedig kellett volna, mert ilyen szűk kerettel, mindig ugyan azokat a húzó embereket játszatva várható volt!

Sanzi
5 éve
Reply to  CSAKA

Mezőkövesd is ugyanazzal a 13-15 emberrel játszik… mégse sérül le a fél csapat. Cseri hány meccset hagyott ki az elmúlt 3 évben?

CSAKA
5 éve
Reply to  Sanzi

Hát akkor igazad van, a vezetők nem tehetnek semmiről… Mondjuk, ha az egy szem Lanza igazolása (mert mást nem igazoltak akit még nem adtak tovább) így kimerítette a kasszát akkor a büdös bánatért jöttek ide!!

Sanzi
5 éve
Reply to  CSAKA

Jöttek??? Én mást gondolok… de mindegy is.

CSAKA
5 éve
Reply to  Sanzi

A “Küldték őket” is jó helyette, ugyan úgy beleillik.

Sanzi
5 éve
Reply to  CSAKA

okés. szerintem is ez jobban helytálló.

cs cs
5 éve
Reply to  Gabesz

Így van ez a 11 jelenleg ennyit tud, ez a Mayron gyerek 30 perc alatt lábbal nem ért labdába, focitudása NB3-as, és azt gondoljuk a fizikuma elég.

Ferenc Kiraly
Ferenc Kiraly
5 éve
Reply to  cs cs

úgyvan, ez a Mayron gyerek olyan darabos , mint lagziban a hányás

CSAK
CSAK
5 éve
Reply to  Gabesz

Rossi is azzal főzött, amilye akadt, vagy ott van Feczkó, egy mai Kispestnél is gyengébb állománnyal rendelkező Diósgyőrrel szerez pontokat.
Az edzői stáb is produkálhatott volna többet, lássuk be.

1909-93-17
1909-93-17
5 éve

Áltathatjuk magunkat, hogy az első félidőben milyen jók voltunk, pedig nem. A valóság az, hogy a Kövesd direkt engedte hogy jöjjünk, aztán meg megkontráztak bennünket amikor csak akartak. Lőttünk egy gólt véleményes tiziből, és nem adtak meg két további véleményes tizit. Két helyzetünkre emlékszem: amit Moutari elszórakozott (és abból egyenlített a Kövesd kontrából) és Batik fejese.

Előre iszonyú gyengék vagyunk (nincs minőségi támadó és középpályás), ezért hagyják, hogy támadjunk, majd a lassú védőinket, középpályánkat jól megkontrázzák. Ilyen egyszerű ez.

Sanzi
5 éve
Reply to  1909-93-17

Sajnos csak egy pluszt lehet adni!
Nálam tiéd a nap rövid, de velős elemző kommentje!!!

CSAK
CSAK
5 éve
Reply to  1909-93-17

Statikus futballt játszunk. Hátul betömörülünk, de ahogy megszerezzük a labdát, nincs elképzelés.
Ennek ellenére a Fradi ellen meglepetést várok, mert nálunk több friss játékos tér vissza, a Fradi meg egyre kényelmesebb lesz a növekvő pontelőnye tudatában.

Ferenc Kiraly
Ferenc Kiraly
5 éve
Reply to  1909-93-17

Hello, nem gondolom hogy tudatosan állt vissza az elejétől a Kövesd, az első 20-25 percben próbáltuk uralni a játékot több-kevesebb sikerel. De tény, hogy gyorsaságban, kombinatív játékban fényévekre vannak tőlünk.

Sanzi
5 éve
Reply to  Ferenc Kiraly

???
Kutya pontosan tudja mit és hogyan! Olyan statikus védő volt, hogy pontosan tudja mit kell játszani „saját klónjai” ellen.
Tök tudatos volt szvsz.

Ferenc Kiraly
Ferenc Kiraly
5 éve
Reply to  Sanzi

azért a Kövesd védelme sem Carl Lewisokból áll

Sanzi
5 éve
Reply to  Ferenc Kiraly

Kettőnek mi köze egymáshoz??? Azért álltak be mert statikus a védelme… mi meg nem állunk be, pedig… k.lassú a védelem. Kontra??? PERSZE! NANÁ, MINDENEKELŐTT!!!

Ferenc Kiraly
Ferenc Kiraly
5 éve
Reply to  Sanzi

azért tudtak megkontrázni minket többször is, mert a védelmünk és a középpályánk között 15-20 méteres távolság volt, kb 50 méteren támadtunk állandóan.

CSAK
CSAK
5 éve
Reply to  Sanzi

Azért már ne csináljunk a Kuttorból Kloppot. Semmi tudatos nem volt a dologban, simán elnyomtuk a fociukat. Egy árva kontrájuk sem volt. Aztán jött két röhejes hiba, kitámadtunk és akkor már kontráztak. Ez a kövesd kurvagyenge, de nem követnek el olyan hibákat mint mi. A mi játékoskeretünk simán jobb.

Sanzi
5 éve
Reply to  CSAK

??? Keresem Zivzivadze, Nagy Dani, Cseri sokkal jobb hasonmásait… Gazdag… de azon kívül?

Snowflake
Snowflake
5 éve
Reply to  1909-93-17

Véleményes tizenegyes? Sztem teljesen jogos volt, 70 méterről láttam, hogy kezet ért.

papparam
papparam
5 éve

Ez most komoly, hogy kirúgásból nincs les? Az a szöglet, meg a bedobás, meg a kezdőrúgás, nem? :)

Döme Sanya
5 éve
Reply to  papparam

Sajnos nincs, ezt megettük.

papparam
papparam
5 éve
Reply to  Döme Sanya

Na jó, az még ok, hogy a szurkolók nem ismerik a szabályt, de a védőknek kéne. :)

FerikeKispest
FerikeKispest
5 éve
Reply to  Döme Sanya

Kirúgásnál tényleg nincs les, de csak akkor, ha a labda az alapvonalon elhagyta a játékteret, és azt az 5-ös vonaláról hozza játékba a kapus vagy egy mezőnyjátékos! Ha pl. a kapus véd egy lövést, és úgy indít kézzel vagy lábbal, az ilyen szempontból nem minősül kirúgásnak!

Döme Sanya
5 éve
Reply to  FerikeKispest

Ilyen mélységben nem ismerem, meg nem láttam, hogy honnan rúgta ki.

Döme Sanya
5 éve

Legyünk korrektek. Az első félidőben, a béna gól előtt nem is volt a pályán a matyófalú.

CSAK
CSAK
5 éve

Nagyon gyenge muzsika volt ez. Sem a vezetők, sem a szakmai stáb nem dícsérhető ezért a szezonért.

Andreas Mikitovics
Andreas Mikitovics
5 éve

A mérkőzések többségében:
– A hátvédsorunk nagyon sebezhető,
– A középpályás sorunk szürke,
– A csatársor meg impotens.

Carpethy
5 éve

Cipfet meg a Banót kettős igazolással átküldeném a női csapathoz.

Laszlo1978
Laszlo1978
5 éve
Reply to  Carpethy

:-) ott is bajban lennének. Kevéske lenne a fizikumuk. Ja, és nem a nőknek.

cs cs
5 éve
Reply to  Laszlo1978

A fizkum is fontos, de a nagyobb baj a foci tudás, (van erre pár jó példa Gorriarna tól Messiig)

Zoltán Kertész
Zoltán Kertész
5 éve

Némo „haza” térhetne a Hungária krt-ra, vörös-feketébe! N’Gog-ot vissza, amíg nem hoznak jobbat!

papparam
papparam
5 éve

Jo kis alapcsapatunk van, bar azt el kell ismerni, olyan keves van benne, aki tud/mer jatszani. Ennek a szezonnak a kovetkezore valo epitkezesrol kell mar szolnia. Cipfet, Szendreit, Nibat, stb. szeretnem tobbet latni (nem feltetlenul egyszerrre, mint Attillanal), szokjak csak a legkort. (Felolem lehet a masik opcio is, hogy igazolunk 4-6 kesz, tuti spilert, de mivel erre nem latok realis eselyt, marad ez.)
Szerdan jo levego, lopor szag, mindenkinek ajanlom. :)

Andreas Mikitovics
Andreas Mikitovics
5 éve

Jöttek az új tulajok hangzatos tervekkel – ígéretekkel, mi meg szépen megettük.
Semmi sem valósult meg. Csináltak egy korszerűbb honlapot porhintésnek.
Semmi jele annak hogy erős játekos állományunk legyen, hogy valóban harcban legyünk a dobogóért.
Nem erősítették meg a keretet! Kölcsön játékosokat hoznak pár hónapra. A szakmai stáb munkája tök eredménytelen.
Sannino ugra – bugrálása az oldalvonalnál teljesen nevetséges.
A mai mérkőzésen is későn – kapkodva cseréltek (George-t Bano helyett kellett volna), és többször teljesen érthetetlenül (Uzoma, King, Kálnoki).
Az meg hogy küzdenek, akarnak a Kispesti mezt magukra húzók azért nem jár dicséret, mert az alap.
Remélem legalább a 7-10 helyekre jók leszünk.

obviusz kapitány

Alap, de dicséret jár érte.

áfonya bácsi

Kukoc-ot pedig lehet szídni, de ezen a meccsen kiosztott legalább 3 gólpasszt, ami csak a csapattársak ügyetlensége miatt nem lett végül az. Egy dobogós csapat ellen, ez ragyogóan jellemzi bajnokságunk színvonalát.

Kermon
Kermon
5 éve
Reply to  áfonya bácsi

Nos, ha ma rajta múlt volna, akkor 3-4 góllal küldjük haza a matyó-brigádot.
És még sárgát sem kapott. Valami történt Toncsival a kényszerű száműzetése alatt. Kell a rotálás, mert a mellőzöttek vérszemet kaphatnak, az örök kezdők pedig pihenhetnek és újra megküzdenek a kezdőbe kerülésért.

áfonya bácsi
Reply to  Kermon

Ráadásul annak ellenére, hogy a passzai nagyjából 80%-ban beadások voltak, szerintem jobb százalékban érkeztek csapattárshoz, mint a három belső középpályásunk passzai.

valaki
5 éve
Reply to  áfonya bácsi

En is. De talan ez a legnagyobb kritika a jatekosallomanyunkra.

bendeguz_1909
bendeguz_1909
5 éve

Azért jövő héttől vaskos erősítés érkezik a csapatba:
Szendreivel, Lanzafaméval, Gazdaggal, Mezghranival nagyon erős lehet a társaság.
Szerintem innen is meg lehet a 3. hely, ha ők folyamatosan egészségesek lesznek.

Laszlo1978
Laszlo1978
5 éve
Reply to  bendeguz_1909

Fraditól kapunk egy ötöst. :-(

bendeguz_1909
bendeguz_1909
5 éve
Reply to  Laszlo1978

Ezzel a catenaccioval nem fogunk, de még a Fradi után is lesz lehetőségünk májusig behozni a Kövesdet.

kgyula
5 éve
Reply to  bendeguz_1909

Na ja… más nincs is, akinek hasonló álmai lennének. ?
De miért ne fordulhatna elő, hogy az előttünk állók egyike-másika nem áll ki pár meccsre…

kgyula
5 éve
Reply to  bendeguz_1909

Nyilván mind csúcsformában vár bevetésre…

kgyula
5 éve

A Diósgyőr már előttünk van…

kgyula
5 éve
Reply to  kgyula

Az lehet, van viszont egyre erősödő kerete, meg egy nagyon jó edzője.

soskifli
soskifli
5 éve

Valamiért az volt az érzésem, hogyha Moutari és Cipf helyett ma Eppel és Koszta van, akkor 2-vel nyerünk.

Amúgy tisztességgel ment mindenki, de megint az a pár komoly hiba (elől és hátul is) megbosszulta magát.

áfonya bácsi

Tavalyelőtt a második félidőben csereként Eppel helyett jött Danilo, tavaly Danilo helyett N’Gog, most meg, hogy tele vagyunk pénzes bőröndökkel, Moutari vagy Cipf helyett George. Látom a fejlődést, csak nem a megfelelő irányba.

papapok13
papapok13
5 éve
Reply to  áfonya bácsi

Ezt te honnan szülted hogy tele van a pénzes bőrönd, mert én eddig semmi jelét nem láttam? Ugyanaz a sóherség megy mint eddig, csak szebb díszletek közt.

áfonya bácsi
Reply to  papapok13

Ezt az örökzöldet hegylakó kolléga sütötte el itt, mikor megérkeztek az új tulajok. Nyilván én nem ezt gondolom.

Sanzi
5 éve
Reply to  áfonya bácsi

Azóta hegylakó is tovatűnt…

áfonya bácsi
Reply to  Sanzi

Itt van, csak átalakult. :)

Sanzi
5 éve
Reply to  áfonya bácsi

Kiszerint??? ;D Tudom, csak vicc volt…

CS.A.K.
CS.A.K.
5 éve
Reply to  áfonya bácsi

Meg általában azt mondták az „okosok” , hogy a papa a gátja a fejlődésnek és szegényház van. Na, akkor most felszabadult a gát, csak a hajó is mélyebben van.. .

kgyula
5 éve
Reply to  CS.A.K.

Igen, gátja volt, és az a barom, aki ilyenkor nem remél jobbat. Csak az a baj, hogy a feltételezett jobbról kiderült hogy nem jobb. De ettől még az előző nem megy a mennybe.

Zoltán Kertész
Zoltán Kertész
5 éve
Reply to  áfonya bácsi

…hááát az új tulajnak nem mondta el sajnos, hogy „ez itt a ki……. BUDAPEST HONVÉD. Sajna itt lassan már igekötő csere lesz aktuális: ki -> el……. Egy „kis” zs-t be kellene invesztálni, mert 00 kreativitás volt a mai csapatban. És sajnos ezektől a játékosoktól nem is várhatunk -sokkal- többet. 8-10-re lesz elég sajna. Az 4-6 már bravúr kategória lenne. A dobogóhoz a mai csapatba min.5 másik kezdő kell!

István Hereb
5 éve

Ne felejtsük már el a mai csalódottság miatt, hogy egy csapatnyi sérültünk és eltiltottunk volt ma.

kgyula
5 éve
Reply to  papapok13

Annyi történt csupán, hogy az ízléstelen öltözködés Guiness-rekordere helyett kinőttzakós-csőnadrágos divatmajmok vezetik a klubot. Állítólag üzletemberek, de még egy nyomorult mezszponzort sem tudtak felhajtani, nemhogy főtámogatót.
Csak azt nem értem (most már tizenhátom éve), hogy aki képtelen erre, az mi az a… p….ért vásárol klubot, pláne ilyen multút.

papparam
papparam
5 éve
Reply to  áfonya bácsi

:)

Kermon
Kermon
5 éve

A 2 öreget pihentetni kell, mert bennük van a hiba. Kálnoki és Meki néha játszhatnának valamelyik helyett. Majré Gyurinál értem, hogy miért nálunk játszik. King becserélése furcsa húzás volt, főleg úgy hogy utána Uzit is lecseréltük. Kár, hogy a végén Batik nem húzott egy Baráth féle gólt előretolt védő-csatárként.

Lassie Tizenkilenc
Lassie Tizenkilenc
5 éve

Pár szóban a mérkőzésről :

Hiába kaptunk ki egy nagyon jó csapattól, én teljesen elégedett vagyok.
Minden olyat láttam amiért érdemes egy meccsjegyet megvenni. Óriási küzdelem, csontzene. Végre nem sírós kurvaként kényeskedtünk hanem minden labdára robbantunk, helyzeteink voltak. Jófajta játékunk volt, megvoltak a mélységi bepasszok és beindulások. Az egyéni hibák benne vannak a játékban ( ma Tujvel és Kamber). Viszont hiába kaptunk ki, nekem jobban tetszett mint egy 1-0-ra megnyert meccs élvezhető játék nélkül.
Iványi általában jól szokott fújni de ma feldugtak a valagán egy rigót és összevissza fütyörészett.A 14-es számú kölök besárgulva simán faultolhatott még 3-4 alkalommal (mindegyik sárgát ért volna)

A játékosokról

Tujvel – Sok jó meccs után ma vastagon bennevolt a vereségben.Az első gólnál kifuthatott volna de nem tette, majd középre ütötte a labdát, majd bevédte azt a szar lövést.
Uzoma – ezer fokon zakatolt a jolly joker. Sokszor kérte üresen a szélen a labdát de a telibeszart gatyájú Hidi nem mert keresztlabdákat megrúgni.Kesztyűs viszont igen.
Batik – Nagyon sokszor volt jó helyen, kritikus pillanatokban mentve. Megérdemelte volna a gólt a végén
Kamber – Remekül játszott, kár azért a hibáért.Tegyük hozzá hogy szabálytalankodtak ellene de a rigó kalapácsot nyelt abban a pillanatban…
Lovrics – Jól játszotta be az oldalát.Többször megindult előre ha volt rés. A második gólnál menthetett volna de elaludt sajnos.
Kukocs – Igaz hogy több eladott labdája volt de sokszor jó cselekkel indult meg. Ma sokkal aktívabb volt vele a baloldal mint Alijival szokott.
Kesztyűs – Maratont futott, kemény volt, megint megszerezte a meccsnekénti ezer labdát és ezenfelül volt : kaput találó átlövése, keresztlabdája, beindulása üresre szélsőbe, stb. Bravó !
Hidi – Ma a csapat kerékkötője volt.Gyors indítások helyett totojázott, fonogatta, 3-4szer hozzáért. Nem merte használni a lábát, végig alibi passzai voltak.Sprintet nem láttam tőle, volt egy kapuralövése amit a csövesek csíptek el a Salgótarjáni úton…Ritka aláváló produkció volt…
Banó – Nagyon harcosan és sokat futva küzdött.Próbálta az összejátékokat gyorsítani azonnal továbbtett labdákkal, igyekezett a kapu elé érni.
Moutari – Remek 11-es, majd a 100%-os ziccert megint elrontotta.Inkább ilyenkor passzoljon vagy üljön le a fűbe….
Cipf – Remekül játszott!! Ha ez a gyerek ilyet tud akkkor ezzel a teljesítménnyel minden meccsen kezdő lehet tőlem. Nagyon agilis volt, remek a technikai tudása, ragad alábához a labda. Sok megelőző szerelése volt a támadóharmadban, összjátékban nagyon éretten vett részt, volt pár jó csele. sokszor érkezett a kapu elé. Ugyanolyat vagy jobbat nyújtott mint az összes csatárunk augusztustól.

A cserék :
George – erős nagyon, pattogtak le ról a a népek. Igazi helyzetbe nem tudott kerülni de mindig ott ólálkodott a tűz közelében. Nem lesz rossz, fog ő még sorsdöntő gólokat rúgni az utolsó 5-10 percben.
King – Nem értettem miért hozták be. Buta volt a mai játékhoz.Nem értette a mellette zakatoló Uzomát.
Kálnoki – az ő becserélését sem értettem. A 11-es beton megforgatta nagyon. Én Nibát hoztam volna be a grúzra, hadd szigorítson.

Összességében :
Ezt a harci szellemet és ezt a futómennyiséget szeretném látni mindig !
Speciel nekem ma nem tűnt fel hogy az olasz nincs a pályán, Cipf remekül pótolta.
Mivel ma nem nyertünk, ezzel a szezon nekünk véget ért. Jöjjenek mostmár a fiatalok ha valaki a posztján esetleg nagyon elfárad.
A kupát végig kell brígölni.
CSAK.

kgyula
5 éve

Igen, lehet örülni a szimpatikus vesztes szerepnek. Lesz még jónéhány alkalom erre a dícséretre ezzel a játékosállománnyal.
Mert lehet beszarásig erőlködni helyzetekért, és lehet könnyedén helyzetek nélkül gólokat lőni. Az utóbbi a nagycsapatokat jellemzi, a gól nélküli szorgalmas erőlködés meg a mi szürke kiscsapatunkat.

Ferenc Kiraly
Ferenc Kiraly
5 éve

pár kiegészítés
cipf súlytalan volt, ha már megkapta a lehetőséget vért kellett volna innia. ehelyett téblábolt csak
banó szabó eladott labdájából kaptuk a másodikat, orbitális hibái voltak végig
a végén kálnoki kis batik helyére jött be, akit felküldtek centerbe
kukocot el kell felejteni ha visszatér aliji, max időhúzó cserének jó
george a majom egy óriási alibi

majd eszembe jut még pár dolog biztosan
de ma nagyon heréltek voltunk, az első 20-25 perc volt csak értékelhető

Laszlo1978
Laszlo1978
5 éve
Reply to  Ferenc Kiraly

Egy nulla volt. Egyetlen párharcot sem nyert meg. Semmit

Laszlo1978
Laszlo1978
5 éve
Reply to  Laszlo1978

Amelyikről most értem haza. Ja, és körülöttem a lelátón mindenki így látta.

Ferenc Kiraly
Ferenc Kiraly
5 éve
Reply to  Ferenc Kiraly

a mai labdarúgásban ez már alap, nálam nem jár érte külön elismerés.
de arra nincs mentség, hogy zéró mozgása legyen elöl egy csatárnak, egyszer sem mutatta magát, nem mozgott üres területekre, etc..etc..

papparam
papparam
5 éve

95%!

Laszlo1978
Laszlo1978
5 éve

Pfff….

Sanzi
5 éve

Fizetett hirdetés ez amúgy???
Kikaptunk… jól emlékszem?
Ha nem tudom az eredményt, de elolvasom az írásod, akkor megkérdezem, hogy hány góllal nyertünk…

Ferenc Kiraly
Ferenc Kiraly
5 éve
Reply to  Sanzi

10/10
„az olasz hiánya fel sem tűnt, cipf remekül pótolta” :) beszarok ezen, ne essünk túlzásokba azért

FerikeKispest
FerikeKispest
5 éve

Tujvelnél nagyon tévedsz!
Egy viszonylag közeli, erős lövést ütött középre, ilyenkor örül a kapus, hogy bele tud ütni, nincs idő, lehetőség arra, hogy azt nézze, hová fog pattanni! A kipattanót meg arra az oldalra rúgták, ahonnan jött Tujvel! Ilyenkor szinte lehetetlen oda visszaérni, de ő mégis beleütött, szerencsétlenségére így is bepattant…

papparam
papparam
5 éve

Sokszor eszembe jut, hogy szidjuk ezt az nb1-et a valóban nem túl magas színvonaláért, de hogy ezek a bírók sokszor még ehhez sem tudnak felnőni, az gáz.
(Azt nem merem írni, hogy csak minket nem szeretnek/tisztelnek/sorolnak a lesajnáltak kategóriába, mert még megszólnak, hogy nem úgy van az és hogy a tévedések kiegyenlítődnek hosszútávon. Mondjuk nyilván elfogult vagyok, de én ezt a kiegyenlítődést 1987 óta várom, úgy érzem, már hiába. :))

István Hereb
5 éve
Reply to  papparam

És a másik 11 vagy nemtom hány csapat szurkolói is pontosan ugyan így vannak ezzel :))

gábor Walter
gábor Walter
5 éve

Az összes értékeléseddel – racionálisan végiggondolva – egyetértek, meccs közben hasonlókat dumálunk a fiammal, mégis olyan érzésem volt, hogy egy szar filmet néztünk meg ma délután….

cs cs
5 éve

Cipf-en megakadt a szemem, azért ne túlozzunk, maradjunk annyiban, hogy próbálkozott, de semmi komoly nem jött össze egy Mezőkövesd ellen hazai pályán neki…, ha Cipfről ilyenket írsz ilyen teljesítmény után, akkor anno mit írtál mondjuk Bárányosról a harmadik meccse után…

Zagreus
Zagreus
5 éve

Ne a buntetot varjuk mar mindig. Azokbol nem lehet megelni amikor egy felepitett tamadasunk nincs egy eve szinte

Kicsipest
5 éve

A kilenc „hazai” meccsünkön szereztünk kilenc gólt, abból is legalább hármat bűntetőből.

bendeguz_1909
bendeguz_1909
5 éve

Én a meccs előtt írtam, hogy a döntetlent is jó eredménynek tartanám, mert a kulcsjátékos – Lanzafame – hiányzik, nélküle meg a szezon elején láthattuk, milyen szintű csapat vagyunk jelenleg…

Az első félidőben a csapat lelkesedése, meg a catenaccio rendesen zavarta a Mezőkövesdet, a második félidőben azonban okosabban fociztak már.

Banó játéka sajnos, rendkívül gyenge volt a második félidőben, ha ő akar valamit nb1-es szinten, akkor össze kéne kapnia magát.
Az ő helyén nem értem, hogy Májer miért nem kapott lehetőséget akár középpályásként is a korábbiakban.

Batik jól küzdött.

Moutari is küzdött, de ő ebben a 4-4-2-ben szerintem nem találja a helyét. Annyira nem kombinatív játékos, hogy kétcsatáros játékban kiteljesedjen, neki inkább ez a „winger” pozíció lenne jó.

kgyula
5 éve
Reply to  bendeguz_1909

Lanzávsl is közepes szürke csapat vagyunk. Hogy egyáltalán így állunk a tabellán, azt meg lehet köszönni Sanninonak.

bendeguz_1909
bendeguz_1909
5 éve
Reply to  kgyula

Lanza óriási pluszt jelent szerintem, ez ma is látszott.

Lanza nélkül a gyenge kezdés miatt most kb. a kiesés ellen küzdenénk.

valaki
5 éve
Reply to  bendeguz_1909

Most is a kieses ellen kuzdunk, csak meg nem hisszuk el.

Kicsipest
5 éve

Az akarattal nem volt gond, helyenként a játék is rendben volt, viszont ez a csapat tele van szürke játékosokkal, éppen ezért nem bírja el Moutari kapu előtti szerencsétlenkedését. Nevetségesen kevés gólt szerzünk, a tulajdonosok csak beszélnek a nemzetközi szereplésről, tenni nem tesznek érte.

kgyula
5 éve
Reply to  Kicsipest

Erről van szó. Szarból nem lehet várat építeni…

Zagreus
Zagreus
5 éve
Reply to  kgyula

Batik, (a hibajatol eltekintve) Kamber, Uza, rendben voltak. A tobbiek,,,,, haaaat, nekem ez nem eleg. Az ismert idezettel, „Ez a kiba..ott Honved!!” Ide a tobbi Hidivel egyutt keves. Gyuri elol kaphat meg eselyt de jobban kell porognie nekem kicsit statikus. Cipf vicc! Kuldjek mar el valahova mer nalunk ennek nincs ertelme!!!! Qrva merges vagyok

piros-fekete
piros-fekete
5 éve
Reply to  Kicsipest

Meg Kamber mi a franc csinál menjen már el nyugdíjba!!!

Zagreus
Zagreus
5 éve
Reply to  piros-fekete

Volt 1 max 2 rosz megoldasa de inkabb kicsi hibaja pech hogy gol lett belole. Nincs jobb szeretjuk Ot ne szidd. Szive van nem kicsi

piros-fekete
piros-fekete
5 éve
Reply to  Zagreus

Ok szeretjük de nem 1x csinálja màr, neki tudnia kell nyugdíjba menni kell már!

Zagreus
Zagreus
5 éve
Reply to  piros-fekete

Lehet

kgyula
5 éve
Reply to  Zagreus

Ezzel a szemlélettel soha nem lenne itt nagy csapat, mert szeretjük a játékosainkat. De ha egyszer jobbakat szeretnénk mert jobb csapat kellene…

CSAKA
5 éve
Reply to  Zagreus

Kicsi hibája???? NB3 ban is nagynak számít amit csinált! Rosszabb helyeken a medve bőrét emlegetnék ezért!

Blaser Ferenc
5 éve

Batik. Le a kalappal, küzdött akart. Remélem egyszer szerencséje is lesz

Kermon
Kermon
5 éve
Reply to  Blaser Ferenc

Igen, még ő is jó volt.

CSAK
CSAK
5 éve
Reply to  Kermon

Batik magasan a legjobb volt ma. Brutálisat ment.

CSAK
CSAK
5 éve

Hát persze, hogy a biró. Nem Banó meg a Kamber. Egyértelmüen Iványi. Ne legyél már nevetséges.

CSAK
CSAK
5 éve
Reply to  CSAK

Vagy ötöt. Nem ezen múlt. Ilyen gólokat a grundon sem szabad kapni. Röhej volt mind a kettö. Kamber bármekkora kedvenc, kiöregedett. Jövöre vele már nem szabad számolni. Remélem, ezt azért látják a tulajdonosok is.

valaki
5 éve
Reply to  CSAK

Nb 2-ben meg jo lesz.

CSAK
CSAK
5 éve
Reply to  valaki

8-9 hely simán meglesz. Ez az év a csapatépitéseé kellene hogy legyen, és ott a kupa még. Bajnokság elment. Az baj az, hogy eddig a csapatépités nem nagyon látszik.

bendeguz_1909
bendeguz_1909
5 éve
Reply to  CSAK

Pontosan, semmi csapatépítés nem történik.

Kölcsönjátékosok jönnek, lassan három éve látni, hogy nincs középső védőnk, már Kamber is kényszermegoldás volt eredetileg, ennek ellenére sem nyáron, sem most télen nem jött arra a posztra ember.

A fiatalok beépítése sem történik, Cipf játszatása már legalább egy halvány remény erre.

CSAK
CSAK
5 éve
Reply to  bendeguz_1909

Cipf ma meglepöen jó volt. Folyamatosan játszatni kell a hátralevö fordulókban. Hidi is jó, öt is vissza kell épiteni a csapatba. Kamber, Lovrics helyére kellene egy Bence szintü védö és egy fiatal. És nem lesz rossz. Gazdag, Mezghrani, Lanza visszajön, ök mindhárman húzóemberek. És ott van még Geri is.

bendeguz_1909
bendeguz_1909
5 éve
Reply to  CSAK

Cipf nem meglepően jó..

2018-ban a Puskás Suzuki Kupán három játékos lett kiemelve:

Reinier, akiért most fizetett 50 millió eurót a Real Madrid.
Németh András (Genk), aki kiemlekedő tehetségnek számít.
És Cipf, akiért külföldi csapatok is érdeklődtek már korábban, ezért nem akart aláírni 2018-ban…

CSAK
CSAK
5 éve
Reply to  bendeguz_1909

Bobálék után is érdeklödtek, aztán tudjuk mi lett belöle. Cipf eddig, ha beállt, nem mutatott semmit. Igen, egy fiatalnak kell a bizalom, hogy egész meccseket kapjon. Ma megkapta, szerintem élt vele, kapnia kellene ezek utan 50/60 perceket. Banónál sokkal jobb. Most kellene beépíteni Szendreit, Kovács Nikolaszt. Hogy jövöre minimum a használható csere szintjén legyenek.

Hidy
Hidy
5 éve
Reply to  CSAK

Szerintem Cipf egyáltalán nem volt akkora szám ma sem. Küzdött végig, de nagyon súlytalan, és alig volt értékelhető megmozdulása. Tudom, hogy fiatal és több időt kellene kapnia, de egyelőre még ez a bohócllger szint is sok Neki!

CSAKA
5 éve
Reply to  CSAK

Leírod, hogy Hidiben mi a jó?

cs cs
5 éve
Reply to  CSAK

Kevés ez, pedig próbálkoztak, de 180 perc alatt egy gól az is tiziből…

István Hereb
5 éve
Reply to  CSAK

Amit megadott, az inkább nem volt az. A félidő végi viszont igen. De aki szerint miatta kaptunk ki, az magát csapja be.

István Hereb
5 éve
Reply to  István Hereb

Ezt hol olvastad? :))
Leszorított kéz, ha nem keresi a labdát, szerintem sehol sem szabálytalan.

CSAKA
5 éve
Reply to  István Hereb

Ez az új szabály.

CSAK
CSAK
5 éve
Reply to  István Hereb

Batikot finoman megfogták, ö is az ellenfelét, aztán meg zuhant egy hatalmasat. Legyünk öszinték, nem elöször ebben a sorozatban. Az olasszal sportot csinálnak ebböl. Kamber meg, kb 25évnyi focitapasztalattal a háta mögött mit töketlenkedett ott, áruld már el nekem… Ne várjatok már minden meccsen 3 tizenegyest.

István Hereb
5 éve
Reply to  István Hereb

A lerántást nem tudom, még lassítva sem volt egyértelmű. Kambernél, lehet, de szerintem csak simán szerencsétlenkedett, ilyen lökést mezőnyben sem fújnak le. De persze ezeken lehet vitatkozni.

Kermon
Kermon
5 éve

Tujvel, Toncsi, Uzi akik ma tetszettek. Cipf sem volt rossz.

bendeguz_1909
bendeguz_1909
5 éve
Reply to  Kermon

Cipfben sok van, de játszania kell.

Lanzafame durván viszi a hátán a csapatot, ez ma is látszott. Ha ő nincs, nincs játék sem.

Gazdag, Lanzafame, Cipf – őket hármukat együtt játszatnám folyamatosan.

CSAKA
5 éve
Reply to  bendeguz_1909

Az elmúlt 3 meccsen Lanzával se voltunk ennél jobbak.

áfonya bácsi

Már a színesfémesek is előttünk a tabellán.

bendeguz_1909
bendeguz_1909
5 éve

El kell ismerni, Kuttor valóban jó edző.
Az ő munkájának keze nyomát valóban lehet látni a csapatán.

bendeguz_1909
bendeguz_1909
5 éve
Reply to  bendeguz_1909

Azért mégis felépített egy kutluráltan játszó falusi csapatot, egy kiesés ellen küzdő gárdából most a 3. helyért küzdő csapat lett a Mezőkövesd.
persze, ebben a pénz is benne van, de ne becsüljük alá Kuttor munkáját.

bendeguz_1909
bendeguz_1909
5 éve
Reply to  bendeguz_1909

Valóban, a második félidőben viszont már sokkal egységesebbek voltak, mind védekezésben, mind támadásban, márpedig általában a második félidőben dőlnek el a dolgok.

bendeguz_1909
bendeguz_1909
5 éve
Reply to  bendeguz_1909

Mi előtte csináltuk ugyanazt.

(Meg igazából egész szezonban eddig ezt csináljuk, catenaccio és más semmi. Nulla kombinatív játék, most hirtelen betette Kukocot, hogy a tavalyi beadásos játék menjen legalább.)

Kertész Péter
Kertész Péter
5 éve

Úgy, hogy megúsztunk + 4-5 gólt. Ahelyett, hogy az elején eldöntöttük volna, 1-0-nál…

Döme Sanya
5 éve

Inkább hallgatok.

áfonya bácsi

Kölcsön adhatna pár középpályást Kuttor erre a negyed órára.

kgyula
5 éve
Reply to  áfonya bácsi

Nekünk 33 meccsre kellenének ilyen középpályások…

bendeguz_1909
bendeguz_1909
5 éve

Jön Majré

áfonya bácsi

Na jön JLo.

kgyula
5 éve

Újabb vicces sárga, Uzomáé….

Blaser Ferenc
5 éve

Színészkednek egész meccsen a Kövesdiek, Iványi meg partner benne

bendeguz_1909
bendeguz_1909
5 éve

Én nagyon kedvelem Banót, de nem értem, hogy miért kap több lehetősége középpályásként, mint Májer.

Szerintem Májer ugyanezen a poszton többre lehetett volna képes, ha őt építik.

Hidy
Hidy
5 éve

A serdülőben nem szabad ilyen gólokat kapni! Saját magunk verjük magunkat!

immortalis blog

Ez miafaszom volt?!?

Kicsipest
5 éve

Banó+Kamber! Gratula!

Kertész Péter
Kertész Péter
5 éve
Reply to  Kicsipest

Kamber megmozdulása olyan volt, mint a paksi védőé Aliji-vel szemben ősszel.

bendeguz_1909
bendeguz_1909
5 éve

Emlékszetek még, amikor annó Banó ugyanígy adta el a Debrecen gólja előtt a labdát??

Szinte egy az egyben ugyanez volt.

bendeguz_1909
bendeguz_1909
5 éve
Reply to  bendeguz_1909

Ugyanez a gól teljesen:
https://youtu.be/erbjfyIK2Hk?t=122

Kertész Péter
Kertész Péter
5 éve

Úristen… Gyuri b@zmeg… Ez rosszabb, mint egy öngól…

bendeguz_1909
bendeguz_1909
5 éve

Besírovics.. :D

Pelso
5 éve

nem tudom elégszer leírni, hogy mekkora szégyen vagy bozsikpéter…. :/
ratyihülyegyerek matyi… és 1mást alulmúló nyomorék riporterek…szégyen, hogy tvben lehettek!!
senki nem beszél a 3 11esről, mindenki ellenünk szurkol és az ellenfelet fényezi, akik ma épp NULLA produkciót toltak eddig.
szégyen m4.

A69W
5 éve
Reply to  Pelso

bozsikpeter mögött ugyan ki van? 4-5 éve már kb. hogy az ő képet kell nézni és az ő marhaságait kell hallgatni. Százszor nagyobb emberek vannak a magyar fociban, de ez a szerencsétlen nem tud eltűnni már a képernyőről sosem?

áfonya bácsi

Nincs olyan kamera, amivel meg tudnák mutatni, hogy volt-e les a kapott gólunknál, de fél év múlva már VAR-t akarnak… Sok sikert.

kgyula
5 éve
Reply to  áfonya bácsi

Kapukirúgás volt, abból pedig közvetlenül nincs les. De a stúdióban sem ismerik a futball szabályait (az egykori szöv. kap. sem).

áfonya bácsi
Reply to  kgyula

Akkor ma is tanultam valamit, köszönöm. :) De a felvázolt probléma ettől még probléma, hogy-hogy nincs egy olyan kamera a Hungárián, ami az egész pályát veszi? Vagy van, csak nem kapcsolják be? :)

FerikeKispest
FerikeKispest
5 éve
Reply to  kgyula

Kirúgásnál tényleg nincs les, de csak akkor, ha a labda az alapvonalon elhagyta a játékteret, és azt az 5-ös vonaláról hozza játékba a kapus vagy egy mezőnyjátékos! Ha pl. a kapus véd egy lövést, és úgy indít kézzel vagy lábbal, az ilyen szempontból nem minősül kirúgásnak!

kgyula
5 éve
Reply to  FerikeKispest

Ez volt a gól előtt, mert Moutari lövése elhagyta a játékteret.

Hidy
Hidy
5 éve

A második félidőben azért megpróbálnám a George-ot a Cipf helyett.

bendeguz_1909
bendeguz_1909
5 éve

Nikolic, Berg, Kuttor, Sannino, Rossi, Van der Meer, Feczkó… Kíváncsi vagyok, van-e bajnokság még a világban, amelyben ilyen számú a kopasz edzők arány, mint az nb1ben :)

Hidy
Hidy
5 éve

Csaló Iványi hozza a formáját! Nem adott meg két tízit! Kár volt ezért az iskolás gólért! Nem baj a második félidőben gurítunk még kettőt!

medvepuszi
medvepuszi
5 éve

Még az a tizi volt a legkevésbé szabálytalan, amit megadott a háromból :O

Pelso
5 éve

3 11est kellett volna kapnunk!!!

Blaser Ferenc
5 éve
Reply to  Pelso

Úgyúgy, nem volt akapottgól méteres les?

kgyula
5 éve
Reply to  Blaser Ferenc

Nem bizony. Kirúgásból nincs les. Ahogy bedobásból sem.

Pelso
5 éve
Reply to  kgyula

ez mióta van Gyula…?
nem csak a félpályás indulás játszik ?

kgyula
5 éve
Reply to  Pelso

Amióta lefektették Angliában a labdarúgás szabályait. Csak sokan nem ismerik a szabályokat. Még válogatott játékosok sem. Egyszer egy ilyen szidott engem edzőként, mert a csapata ellenfele szabadrúgásból a saját kapujába gurított, én meg szögletet ítéltem. Szabadrúgásból ugyanis nem lehet öngólt elérni. Ezt sem ismeri a hozzáértő publikum. ?

Pelso
5 éve
Reply to  Blaser Ferenc

TVből nem lehetet látni…csak a végét :/

bendeguz_1909
bendeguz_1909
5 éve

Nem érzem, hogy Cipf ne tudná felvenni az nb1 ritmusát, ha folyamatosan játszana. Vannak még hibái, de nem reménytelen.

Kertész Péter
Kertész Péter
5 éve
Reply to  bendeguz_1909

Egyetértek. Az Nb3-as csapatban hova fejlődne? Vagy lepasszolni kölcsönbe Nb2-be vagy 1-be, vagy többet nyomatni itt.

bendeguz_1909
bendeguz_1909
5 éve

Szerintem ha játszana fél évet folyamatosan, utána már nagy erősségünk lenne.

kgyula
5 éve
Reply to  bendeguz_1909

Hát igen, bejátszatni valakit a csapatba úgy lehet, hogy adok neki tíz meccset kezdőként, és csak végszükségben cserélem le.

Pelso
5 éve

Iványi b+… Meg az a sok buzi partjelző… Szégyen!!!

áfonya bácsi

Tele vagyunk sárgával, de egyiket sem Kukoc kapta, ez is ritka.

Kicsipest
5 éve

Meglepően jók vagyunk, erre a semmiből gólt kapunk. Veszélyesen sok sárgát kaptunk, ráadásul olyanok, akiknek benne van a játékukban a második lap is!

kgyula
5 éve

Kesztyűs sárgája teljesen indokolatlan volt.

áfonya bácsi
Reply to  kgyula

Kb. az ötödik faultja volt, mutatta is a spori.

kgyula
5 éve
Reply to  áfonya bácsi

Akkor a nehyediknél adta volna, mert itt a fault sem volt egyértelmű. Mindkét játékos lába olyan hekyzetben volt, amiért veszélyes játék címén bárnelyik ellen fújni lehet.
De ha már ilyen szórós hangulatban van, akkor Kambernek kellett volna adnia sárgát, amiért az ellenfelét a bordájánál
mint egy bika felöklelte, és aminek sokkal kevesebb köze volt ehhez a sportághoz.

áfonya bácsi
Reply to  kgyula

Kellett is volna, meg a kövesdnél is még két csávónak. Kicsit túlpörgik a meccset a srácok.

medvepuszi
medvepuszi
5 éve
Reply to  áfonya bácsi

Hány fault egy sárga?

áfonya bácsi
Reply to  medvepuszi

Mikor 10 méteren belül háromszor próbálta meg lerántani Farkast, akkor mondott neki valamit Iványi, minden bizonnyal azt, hogy a következő sárga.

áfonya bácsi
Reply to  medvepuszi

Mikor 10 méteren belül háromszor próbálta meg lerántani Farkast, akkor mondott neki valamit Iványi, minden bizonnyal azt, hogy a következő sárga.

MVB80
MVB80
5 éve

hogy lehet egy sima kirúgásból gólt kapni???

áfonya bácsi

20 másodperc alatt leromboltuk, amit 40 percig felépítettünk.

Döme Sanya
5 éve

Nem volt ez les?

Kertész Péter
Kertész Péter
5 éve

Érett a 2-0, erre 1-1… :(
Jók és jobbak vagyunk.

Döme Sanya
5 éve

Cipfnek családalapítás annyi.

TSV
TSV
5 éve
Reply to  Döme Sanya

De az olasznál sokat fejlődött harcosab lett !

kgyula
5 éve

Kamber megúszta a sárgát a felöklelés miatt…

Kertész Péter
Kertész Péter
5 éve

Nah… Guzmics nem csak a válogatott ellenfeleinek legjobb csatára, hanem a miénk is :)
De ami fontosabb: megérdemelten vezetünk, jól megy a csapat, néha kicsit túlzottan is (3 sárga).

áfonya bácsi

Moutari legjobb, de legalábbis leghasznosabb lövése, mióta nálunk van… Pedig ez is mellé ment volna vagy 20 méterrel.

Kertész Péter
Kertész Péter
5 éve

Gyorsan beszipkáztunk 3 sárgát, lesz itt még piros is… :(

Kertész Péter
Kertész Péter
5 éve

Kukoc bombaformában!!!! :D

Pelso
5 éve

Nem is előre felé szokott gond lenni vele, hanem a védekezéssel

Döme Sanya
5 éve

A legjobb.

Kertész Péter
Kertész Péter
5 éve
Reply to  Döme Sanya

Ever

Döme Sanya
5 éve

Toncsics?

Kertész Péter
Kertész Péter
5 éve

Cipf jó lesz.
Súgták a hangok ;)

Pelso
5 éve

És Kukac?

Kertész Péter
Kertész Péter
5 éve
Reply to  Pelso

Megjósolhatatlan :)

Döme Sanya
5 éve

Két iszonyatosan erős felépítésű csatárral kezdünk.

TSV
TSV
5 éve
Reply to  Döme Sanya

És gólveszélyes !

Andreas Mikitovics
Andreas Mikitovics
5 éve

Megütjük a kövesdet és passz!?

Vizi Viktor
Vizi Viktor
5 éve

Tonci a kezdőben… ajjjjaj :-)

obviusz kapitány
Reply to  Vizi Viktor

Majd ad egy gólpasszt Cipfnek.

bendeguz_1909
bendeguz_1909
5 éve

Ha Cipf kezdő lesz, végigjátszik legalább egy félidőt és lehozzuk döntetlenre, szerintem az már elfogadható eredmény ma, plusz egy fiatal is játszott.

Pelso
5 éve

kíváncsi vagyok, hogy Lanza hiánya milyen hatással lesz a támadó szekcióra…már ha van ilyenünk.

papparam
papparam
5 éve

Most nincs riziko, ill. nincs is mas, en Cipfet raknam be, legalabb 70 percre, utana johet a nagydarab, amikor mar kicsit faradtak a vedok.
Cipfet meg csak akkor hagynam font, ha megvan az esely a mesterharmasra :)
Csak!

Vizi Viktor
Vizi Viktor
5 éve
Reply to  papparam

Cipf kezdő lesz, nekem ez jött le a tegnapi cikkből

CSAKA
5 éve
Reply to  papparam

Én meg nagydarab + Cipf kezdenék és ha elfáradnak a védők és az új szerzeményünk, helyette hoznám Moutit, hogy szétfussa őket. Így Dominiknak is könnyebb dolga lenne.

FerikeKispest
FerikeKispest
5 éve

A tarcsi rugott egy 8-ast ma a SZAC-nak (ha jól számoltam, de lehet, hogy 9). Gale nagyon jó kis focista, és Komiszár Kristóf is kitűnően játszott! N’Gog is kapott egy félidőt, de Gale bőven lefocizta!:)

bendeguz_1909
bendeguz_1909
5 éve
Reply to  FerikeKispest

Gale – Hemingway utolsó ajándéka a klubnak

nagyondühös
5 éve

Kétszer is a Vasas pályáján kell majd „hazai” meccset játszanunk tavasszal. Tud valaki valamit arról, hogy a bérletesek hogyan és milyen helyre realizálhatják a bérleteiket?

bendeguz_1909
bendeguz_1909
5 éve

Vadócz azért izgult rendesen:

https://youtu.be/vpK-u9lmaSc?t=2005

Döme Sanya
5 éve
Reply to  bendeguz_1909

Azért ez más kategória.

bendeguz_1909
bendeguz_1909
5 éve
Reply to  Döme Sanya

Nézőszámokban mindenképpen.

Döme Sanya
5 éve
Reply to  bendeguz_1909

31 50-nél ahogy kilépnek az elég látványos.

októberes
októberes
5 éve

Múlt héten még fotel sem jutott, de most foteldrukker kiugrik belőle, és irány a „hazai” szezonrajt. Egyelőre -ennyi hiányzóval- el sem tudom képzelni, hogyan lesz ebből győzelem, de remélem majd meglátom.!

cs cs
5 éve
Reply to  októberes

Eleinte én is mindig pesszimista vagyok, de mire elkezdődik a meccs már úgy érzem a Real-t is 5-el verjük, … aztán 90 perc múlva meglátjuk…

Döme Sanya
5 éve
Reply to  cs cs

Majdnem ugyan így vagyok vele, csak nálam kitart a végéig.

TSV
TSV
5 éve
Reply to  cs cs

Honvéd meccs mint tudatmódosító szer !

cs cs
5 éve

Srácok, ma megnézek egy-két UP meccset, Zágrábban is játszunk, aztán irány a Bozsik… vagyis dehogy, irány az MTK pálya, CS.A.K!

kgyula
5 éve

Nem látom, mitől is kellene kipukkadnia a Kövesdnek, azon kívül, hogy nekünk nem tetszik a „pofájuk”…

CSAKA
5 éve
Reply to  kgyula

Az pont elég.. :)

CSAKA
5 éve

Meg tudja valaki mondani, hogy a holnapi hazai meccsre hogy érvényes a bérletünk?? Nem találok infót róla! Köszi!

Vizi Viktor
Vizi Viktor
5 éve

És ha mát Tujvel magyar lett akkor a klubhonlap is írja át magyarra, de minimum szlovák-magyarra az állampolgárságát! Köszi!

https://honvedfc.hu/jatekos-adatlap/61?squad=1

kgyula
5 éve
Reply to  Vizi Viktor

A szlovákoknál nincs többes állampolgárság. Ha felvesz egy másikat, elveszti a szlovákot. Tehát Tujvel magyar állampolgár.

Vizi Viktor
Vizi Viktor
5 éve

Lanza extra szabit kapott vagy csak én nem látom edzésfotón?

nagyondühös
5 éve

N’Gog-ot nem jelentették még be sehol? (Már lekerült a fényképe a klub honlapjáról.) Legalább egy kis zsozsó jöhetne érte. Amilyen látványos volt a bemutatkozása, első meccsén, öt perccel a pályára lépése után egy szép gól, annyire lélekromboló az elmenetele. Kár, hogy nem tudott bizonyítani a képességeiből sokat.

cs cs
5 éve
Reply to  nagyondühös

Én elég szkeptikus vagyok a képességeit illetően, egyszer láttam egy egyéni képzésesen kapura rugdosni…

CSAKA
5 éve
Reply to  cs cs

Az azért nem egy nagy minta..

Döme Sanya
5 éve
Reply to  cs cs

A meccseken viszont 10-ből 8x eltalálta a kaput.

cs cs
5 éve
Reply to  Döme Sanya

Egyébként olykor én is adtam volna neki több időt, mert tény a meccseken hatékonyabb volt, csak az után az edzés után bennem valami elszakadt…, hogy nagyon drámai legyek.

FerikeKispest
FerikeKispest
5 éve

Iványi fúj holnap nekünk! Remélem, tényleg nekünk fúj!:)

misike
5 éve

Nekem most eset le hogy lanza nem lesz. Ajajj……

CSAKA
5 éve
Reply to  misike

Lesz, csak turmixot iszogat a VIP-ben. Szerintem ráfér egy pihenő, hátha nyerünk nélküle és akkor felszívja magát a fagyi ellen..! :)

Ray
Ray
5 éve

Közben Ben Hatirát bejelentették Karlsruhéba.

misike
5 éve
Reply to  Ray

Én akkor is azt mondom kár érte

Döme Sanya
5 éve
Reply to  misike

Nem volt kispesti szinvonal. B@lf@szok.

RW
RW
5 éve
Reply to  Döme Sanya

Én balfasz vagyok :)

Ez szerintem nem ilyen egyszerű. Ha pl. pár éve összelapátoltunk volna ide hazai szinten sok dellából egy Gróf – Juhász, Blazics, Spirovszki – Huszti, Hadzic, Szakály, Halmosi, Dzsudzsák, Hatira – Lazovics csapatot, az nem lett volna automatikusan kurva jó attól, hogy 11 meglehetősen jó (ám öntörvényű tuskó) játékossal szórjuk tele. Hatira érzésem szerint többet ártott mint használt.

Döme Sanya
5 éve
Reply to  RW

Igaz, amióta el ment, piszok jók vagyunk.?

CSAKA
5 éve
Reply to  Döme Sanya

Rosszabbak se

Döme Sanya
5 éve
Reply to  CSAKA

Legalább a focihoz értenél, ha már ennyire ráérsz.???

CSAKA
5 éve
Reply to  Döme Sanya

Nekem nem kell, elég ha Te értesz hozzá.. :)

Döme Sanya
5 éve
Reply to  CSAKA

Én se értek hozzá? mert már rég nem az ami volt.

CSAKA
5 éve
Reply to  Döme Sanya

Sajna ez nagyon így van. Nem baj, ma Dominik vág kettőt és behúzzuk a meccset. :)

Döme Sanya
5 éve
Reply to  CSAKA

Ez tuti??

CSAKA
5 éve
Reply to  Döme Sanya

Nem

Döme Sanya
5 éve
Reply to  Döme Sanya

Gondolkodtam már rajta. Nálam nem kell rohangálni, balettozni, csak 6 óra foci. Délelőtt 3, délután 3. Focistúdió lenne a neve.

cs cs
5 éve
Reply to  CSAKA

Vele azért jobban meg tudtuk tartani a labdát a támadó harmadban, több ideig voltunk ott, és ez baromi fontos, mert abban az időben sem az ellenfél próbálkozik. A flegmaságával, hogy meg ér-e ennyit azt meg ki kellene elemezni szakiknak.

Döme Sanya
5 éve
Reply to  CSAKA

Majd meglátom ki lő a matyóknak meg fratyinak gólt. Ha az elmúlt időszakban kivonjuk Ben, N’Gog , meg Lanza góljait nem sok marad.

CSAKA
5 éve
Reply to  Döme Sanya

Igaz, de ebből a trióból én Hatirát sajnálom a legkevésbé.

Döme Sanya
5 éve
Reply to  Döme Sanya

Jó lesz a srác. Edzéstervként javasolom, 10 másodpercenként fel és körbenézni, folyamatosan.

áfonya bácsi
Reply to  Döme Sanya

Abban mégsem bizakodhat Döme, hogy marad ugyanilyen… :)

áfonya bácsi
Reply to  Döme Sanya

Csodák mindig történhetnek, lehet Kesztyűs a 62. élvonalbeli meccsén meglövi az első gólját.

Döme Sanya
5 éve
Reply to  RW

????

Döme Sanya
5 éve
Reply to  Döme Sanya

Igy szimmetrikus , semmi rossz indulat nincs bennem.?

Ferenc Kiraly
Ferenc Kiraly
5 éve
Reply to  Döme Sanya

100 bundesliga meccsel a háta mögött valóban nem volt a mi szinvonalunk…:)

októberes
októberes
5 éve
Reply to  Döme Sanya

Ő bundersligás színvonal, nem voltak hozzá méltó társai, így meg volt pecsételve a sorsa Kispesten. Ezt mindenki láthatta, de leginkább ő maga látta így.

CSAKA
5 éve
Reply to  októberes

Sportemberileg egy 0, maradjunk ennyiben, a többi csak szánalmas kifogás a részéről!

Laszka
5 éve
Reply to  Ray

most mar mindenki lathatja, hogy milyen bitang jo ugrodeszkak vagyunk :), csak gyözzük szerzödtetni a tehetsegesebbnel is tehetsegesebb jatekosokat akik innen szeretnenek budesliga1-be es kettöbe szerzödni :)
amugy tuti nem a Honvedban alkotott jateka alapjan kapott szerzödest….

Carpethy
5 éve

ki az a kék cipős fickó 21-es gatyában? Eddig Vadócz volt a 21…
új igazolás?

Pelso
5 éve

ha 1 képről beszélünk, akkor szerintem a kamera szögétől is lehet, hogy ilyen sukárnak tűnik a szerecsen erősítésünk…:)
konkrétan alig ismertem meg…ill. kizárásos alapon, gondolom h Ő lesz az.

Döme Sanya
5 éve

Ezt a sapka dolgot csak néhányan, meg Hemi veszi be.

Laszka
5 éve
Reply to  Döme Sanya

supka lesz az nem sapka….

Kermon
Kermon
5 éve

Nekem sem tűnt egy Ádám Martinnak, viszont messze van attól, hogy klubcsúcsot sprinteljen. Nagy rizikó, ha holnap a kezdőbe rakja Reccsenti mester.

bendeguz_1909
bendeguz_1909
5 éve

Szerintem ebben az nb1ben biztos, hogy jo lehet,ha kijön belöle, ami benne van, annyi sok gyenge focista között.

papapok13
papapok13
5 éve

Holnap jó esélyünk van összehozni egy igen egyedi eredményt: 270 perc lőtt vagy kapott gól nélkül.

Sanzi
5 éve

MTK.

KareszB
KareszB
5 éve

Én most ezen a képen felsírtam a nevetéstől…