Szerző: vh
Egy lőrinci kispesti Kőbányáról. Megtalálsz a Twitteren, emailt itt tudsz írni nekem, ha pedig üzennél, akkor a Telegramon keress. || vh összes bejegyzése
Mastodon Mastodon
mert célunk csak egy van
A hozzászólások jelenleg nem engedélyezettek ezen a részen.
Amúgy én pont az ilyen jelenetek miatt várom Balogh Norbi berobbanását a Kispestbe. Az a srác nem is fut, hanem lép, de akkorákat, hogy ha ő mérné le lépésből a kilenc métert a szabadrúgásokhoz, akkor félpályáról kéne mindent elvégezni. Egyszerűen kecsesen lép párat, és máris ott van teljesen máshol. Esetleg húzogat egyet-kettőt, de sebaj, egészen csatárszerűnek tűnik. Eppellel akár még főnyeremény is lehetnek, kár, hogy emiatt Gazdi visszaszorul a középpályára, miközben elképesztően hatékony volt támadóként, ráadásul élvezet volt nézni a hozzá tartozó játékát.
Pontosan így van és, ha Balogh formába rendülne, akkor a válogatottnak is erőssége lehetne.
Csányi papa sikeresebb a futballdiplomáciában, mint az OTP-s kamatok csökkentésében. ?
sőt…a kettő összefügg, valószínű a második hanyagolása miatt hatékony az elsőben
A legújabb edzésről készült képeken már ott van: Batik, Gazdag, Mezghrani, Ugrai, Kálnoki Kis, Eppel, Uzoma, Balogh. Viszont most Zsótért nem látni.
?2,5 másodperccel nyertél ?
A kommentelők elveszik a munkámat ?
erdekes statisztika:
http://www.csakfoci.hu/magyar-foci/magyar_valogatott/nemzetek-ligaja-alig-volt-magyarorszag-valamiben-a-csucs-megis-elso-lett-szoboszlainal-is-volt-jobb-jatekosunk
Egyre több visszatérő, a fb-on a képeket nézve egészen jól állunk
Gratula a CSAPATNAK! Figyelemreméltó, hogy az őszi 12 gólunkat 9 emberünk szerezte (Szoboszlai 2, Kalmár 2, Nikolics 2, Sallai, Orbán, Könyves, Nego, Sigér, Varga), ráadásul nagyon változatos támadások után (közvetlen szabadrúgásból 2 gól, átlövésből 1 gól, oldalról beadott labdát beverve 2 gól, kontrából végigfutva 2 gól, kiugratásból középről 2 gól, szöglet után 1 gól, egyéni akcióból 1 gól, átlövés utáni kipattanót beverve, kísérve az akciót 1 gól). Mindezt folyamatosan változó összetételben, kongó lelátók előtt, jellemzően nézhető, bátor, harcos, sokszor kombinatív játékkal. Nem lennék most az imprlisták helyében! :)
Tegye fel a kezét , aki emlékszik olyanra, hogy 2 egymést követő válogatott meccsen játékosunk az utolsó percekben sprintet levágva, 18-20-ról gólokat lövöldözzön?
egyszerűen meg vagyok döbbenve.
s mind a kettö NER TAO-s korosztaly volt, (hogy Hantanak odaszurjak egy picit) :D
https://coub.com/view/4wvn
Gonoszkóp
Szarvas Jani… fúú de jó focista volt!!!
csodálatos videó, prérifarkas és a gyalogkakukk, 4 perce sírok rajta…
„Próbálja legalább a testével utolérni….” ÁÁÁÁÁ :DDD
„B” csapattal az A csoportba… :)
milyen furcsa látni, hogy a válogatottank van 1 stabil játéka, amit Rossi úgy lekottázott, hogy majdnem mind1, ki játszik a 20as keretből, működik.
és egy ideje úgy is működik, hogy az Alkotó nincs is ott a csapattal…megint a legtudatosabban válogatta össze a játékosait, akiknél a hasonló mentalitás az alap és igazából csak 1 sztár van a csapatban.
köszönet ezért az őszért, szép volt Fiúk!!
https://scontent.frix7-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-0/p180x540/126095897_211221147033763_760715267015957876_n.jpg?_nc_cat=106&ccb=2&_nc_sid=825194&_nc_ohc=9k0y37e6U68AX-dQOUE&_nc_ht=scontent.frix7-1.fna&tp=6&oh=a0f3ec343d5846332caca9f4055dbe29&oe=5FDC20E6
Há’ mer’:
Be van fejezve a nagy mű, igen.
A gép forog, az alkotó pihen.
:-)
Hét éve része az életünknek a Kopper, és még mindig nem merem azt állítani, hogy ismerjük :)
Hányszor hallottam nyüszíteni az újságokon keresztül, besértődni meccsek után, mutogatni, idegesen toporzékolni, nyilatkozni valami elképesztően csöpögős giccshalmot, vagy a helyzettől teljesen idegen nyugalommal a telefonját nyomogatni egy sajtótájékoztatón. Még olyan is volt (Pakson, Horváth Feri mellett), hogy viccet próbált mesélni, okozva ezzel pár kínos pillanatot mind magának, mind a hallgatóságának (a sajttájt eleve egy ificsapat öltözőjében tartották, mi a zuhanyzóban állva feszengtünk).
Basszus, rá kellett jönnöm, hogy annyira, de annyira Kispest lett ez az ember, vagy lettünk mi Rossik, hogy örök szerelem, bármit is csinál <3
Miközben ha valaki, akkor Rossi képes bármikor kihúzni a gyufát, és csinálni egészen elképesztő tufaságot, hogy újra beszédtéma legyen (l. a napokban: több ajánlatot is visszautasítottam, kész vagyok tárgyalni – úristen, hányszor hallottunk hasonlót korábban? ezerszer? aztán jöttek a Mancinik és Jobok).
Eközben legalább három, de inkább négy olyan csapatot rakott össze a szemünk láttára pár év alatt, amit egyenként is imádni lehet. 2014-be a bronzos bagázst 4-3-3-ban, Délczeget negligálva, a tavaszt akadémistákra építve. 2015-16-ban a Csábi által megtisztított öltözőbe igazolt kilenc légiósból szinte egyet sem használva, viszont a következő idényben a házi gólkirály Kamberral egész élvezetes a szórakozás, hogy utána rögtön bajnok legyen. Most meg a válogatott.
Tipikus Kispest, tipikus Rossi – szeretve tudjuk valami gyűlöletszerű érzéssel imádni, és ez így szép. (Kurvanehéz megfogalmazni az érzéseimet. Szegény RW szenved ezzel évek óta, iszonyat energiát beleölve, és még neki se megy, pedig jóval szélesebb szókincsből dolgozik nálam.)
Rossi <3
Vagyis ember, tehetséges ember, egyéniség – annak minden előnyével és hátrányával.
Nem akarok lokálpatriótáskodni, de tényleg tiszta Kispest(i) :-)
A „bronzos bagázs” 2013-ba’ volt…
Nagyon örülök a győzelemnek, de valami miatt egyértelműen azt látni, hogy más válogatottak valahogy már nem úgy állnak a nemzeti válogatott – meccsekhez.
Az oroszoknál egyértelműen volt ott valami puccs, de a törököknél is mintha nem úgy hajtottak volna a játékosok és ezt mintha korábban is látni lehetett volna más válogatottaknál is.
Szerintem a nemzetek ligája meccseket a többség felkészülési meccsnek tekinti, nem tétmeccsnek. Ha nagyon gáz van, akkor megnyomják azért egy kicsit, mint tegnap a törökök, amikor látták, hogy kiesésre állnak, de azt se csinálták nagyon vehemensen és sokáig.
A dögunalmas baratsagos meccsek szamanak csökkenteset akartak vele elerni. szerintem jo kezdemenyezes. es pontosan, a legtöbb csapat, mint mi is, jatekosokat probalgat.
Ja, csak a hüje Rossi úgy próbálgat, hogy mindegyik beválik. :D Tegnap a Kevin gyerek mekkorát focizott már?!
na ja, probalgatni is azt erdemes ami jo :) egyebkent meg remelem ez a lelkesedes (nem feltetlenül rad gondolok) ki fog tartani, akkor is amikor kicsit rosszabb formaban leszünk, vagy kicsit balszerencsesebbek leszünk :)
Gyurcsó cserébe kritikán aluli volt. Mondjuk ha azért küldték be, hogy ne vihessünk végig 1 kétpasszos kontrát, akkor az nagyjából bevált. Mikor elindult a labdával a sarok felé, és aztán meg sem tudta állítani, hanem simán kigurult a zsuga… Az volt a mélypont.
Remélem Villám Bazsit kiviszi az Eb-re :)
Esetleg, ha valaki talál, a múltkorihoz hasonló újabb 444-es Szily Lacis „árokbetemetős” etalon cikket, amiben megmagyarázza nekünk, hogyan kell értelmeznünk az idei, a magyar labdarúgás utóbbi 34 évének legsza@abb évét, az linkelje már be ide! Innen is üdvözlöm Farkashazy Tedyt és hasonszőrű barátait!
Köszönjük Marco!
Óriási volt, amit Rossi átadott ennek a csapatnak! Gratula mindenkinek, köszi Mester!!
És a csapaton van a hangsúly, mert ez a csapat tényleg több mint a részek összege…Másrészt ami fontos, hogy egyénileg is a játékosok a valós tudásuk maximuma környékén játszanak..
A dicsőség a játékosoké, de az érdem a Rossié (bár én az edzőnek 10-20%-nál nem adok több érdemet, de sokszor még ennyin sem múlik egy meccs).
Most, hogy írtál a 444-ről (bár én ezeket a sport ellenes hazudozókat nem olvasom), megnéztem a sport rovatukat, meg sem említik a válogatott győzelmét, gondolom ilyenkor sírnak, amikor jó eredményt ér el a magyar sport. (Ja, most látom a sport rovatban nem, de a fő oldalon megemlítik.)
Na jó, segítek: nincsenek rovataik, ill. mobilon van „Friss” és „Fontos”. A válogatottról utóbbi helyütt szoktak beszámolni. Szóval csiszolgasd még az olvasási készségeid, báttya….
22:44-kor írták meg a válogatott győzelmét. Ennél hamarabb -egy nem sportprofilú oldal- nem nagyon írhatná meg, nem?
https://foci.444.hu/2020/11/18/magyarorszag-torokorszag-2-0-a-magyar-valogatott-csoportgyoztes
Pedig Lacibácsi az elmúlt évek egyik legfontosabb (focis, és amúgy is) véleménycikkét hozta össze: a futballrajongó legyen futballrajongó, és nem több. Azért mert valaki szereti a focit, kitart a klubja mellett, az ne legyen több, mint a futball szeretete és a klubja (által képviseltnek vélt alapértékek, valamint a közössége) melletti kiállás.
Hadd ne legyen szégyen 2020-ban futballszurkolónak lenni. Szóval kurvanagy taps Lacibácsinak.
Nem olvastam ezt a cikket, de az a szomorú, hogy erről cikket kell írni, ez evidencia kellene legyen….Amúgy nagy képmutatás ez tőle, ő masszívan benne van, hogy sem a magyar fociról sem a válogatottról nem lehet normálisan beszélni..
Épp most akarunk evidenciákat beírni az alkotmányba. Szóval úgy látszik manapság nem árt tisztázni a dolgokat.
Amíg az átkosban a krumplileves az legyen (tehát vágyott állapot) krumplileves, addig manapság a krumplileves már nyugodtan lehet krumplileves, sőt, a krumplilevesnek krumplilevesnek kell lennie.
A futballszurkoló pedig futballszurkoló, és akkor is az marad, ha éppen rátelepednek, ki akarják használni, satöbbi, mert a szurkoló tudja, hogy rendszerek jönnek, rendszerek mennek, de ő mindig kisember marad, és neki nincs más, mint a klubja, és a klubjához, közösségéhez társított képzetei.
Elég csak végigpörgetni az archívumokat, hogy arctalan szurkolóként mi mindenek voltunk az elmúlt tizenöt évben: bajnaista provokátorok Fehérváron (minden kispesti, tehát te is bajnaista vagy/voltál! felesleges tagadnod, maga a nemzet sportújságírója és köre állította rólunk, tehát igaznak kell lennie), nemzeti hősök/csőcselék a TV székháza előtt, karlengető nácik a lelátókon, családok, szórakozni vágyó emberek, egyszerű közönség, mostanság pedig egyszerre vagyunk orbánisták és orbángyűlölők, attól függően kinek mi az érdeke, ésatöbbi – miközben mi csak állunk a helyünkön, és nézzük az újabb szerencsétleneket, akik képtelenek átvenni egy közepesen pontos keresztlabdát.
Gondolom erről tényleg masszívan Lacibácsi tehet (benne levőként).
Hát, nem vagyok egy seggnyaló típus, de ez most nagyon jó komment lett. (Miért nem tudsz posztot is ilyeneket írni – vicc volt)
Alapból ez a bajom nekem is: a direktpolitizálás úgy, hogy a kohéziós erő („kispestiség”, fociszurkolóság) egyszerre lehet balos-jobbos, legfeljebb néhány hülye gondolja, hogy kell/érdemes/lehet aktuálpolitikailag kategorizálni.
Szinte teccikelném a kommentet az utolsó mondat nélkül…Lacibácsi (drogosszily) igenis sokat tehet arról, hogy a magyar fociról való közbeszéd milyen szinten van, hogy vannak magyarok (?) akik a válogatott ellen drukkolnak és büszkék rá… Pl.. ami a wales elleni gyufa után ment a magyar sajtóban az is vérlázító..Beérett a sok éves gyűlöletkeltés…
Azért mert nekünk esetleg fura, miért ne lehetne a magyar válogatott ellen drukkolni? Én se szurkolok a Fradinak (Videotonnak, Felcsútnak, MTK-nak, etc) a nemzetközi kupákban, ahogy nem szurkol egy manchesteri sem a Liverpoolnak, mert miért tenné? Csak azért mert magyar, angol, satöbbi? Hova szarjak? Akkor szurkoljak neki a bajnokságban is, mert ha egyszer magyar, akkor mindig magyar? Érthetetlen logika.
Nyilván, én mindig is szurkoltam a válogatottnak, és fogok továbbra is, azonban tökre megértem, aki nem teszi, netán egyenesen ellendrukker. (Azokat mondjuk sajnálom, akik mindezt valami homályos és a foci évszázados loggiájától független meggyőződésből teszik, viszont őket nem is tartom ellendrukkereknek, meg nem a válogatottnak szurkolóknak, hiszen nem többek terméknél, akik oda állnak és azt mondják, ahová mondják nekik és amit mondanak nekik. Ilyen típusból pedig ellendrukkerség ide-vagy oda, elképesztő mennyiségű ember van az országban.)
Egyébként nekem is nehezemre megy IiberáIisként a váIogatottnak szurkolni. Ti RobyvaI hogy vagytok ezzeI? EItudod képzelni ha ez a kormány tovább folytatja akkor magától a focitól a Honvédtól is elfordultok RobyvaI? Én megtudnám érteni . Felnézek rátok az ideológiátokra!
Ha a liberalizmusod miatt neked nehezedre esik magyarnak lenni, az gáz. Nem javaslom, hogy kezeltesd magad – nincs semmi értelme -, de hogy normális identitásod nincs, az tuti. Vannak persze olyan véglények, akik csak akkor magyarok, ha a pártvezérük ül a trónon, de az ilyenek akkor sem magyarok. Csak véglények. Sértő, amit írtam? Meglehet. Úgy írtam, hogy sértő legyen. Megvetem az ilyen sejthalmazokat. De attól holnap is le tudom írni. És le is fogom.
Látod de nem érted az éIetet. Céltalanul vagdalkozol érvek heIyett
Nem egészen konkrétan írtam le, hogy miért gondolom trógernek az ilyen embert.
Eleve az ellendrukkerséget nem értem…Abban az egy esetben magyarázható, ha a csapatod riválisa ellen szurkolsz, ezért a magyar klubcsapatok ellen drukkolni nemzetközi porondon érthető…Ez a fajta ellendrukkerség pont abból táplálkozik, hogy egy csapatért baromira szorítasz. Személy szerint kinőttem ebből, de Ok, ílyen van..De kinek drukkol, aki a magyar válogatott ellen drukkol? Mert én ebben az esetben csak gyűlöletet látok, semmi pozitív érzelmet…Vagy ha jön az alkesz, akkor majd az ilyen ember is a magyar válogatottnak szorít?
Lehet, hogy idealista vagyok, de kellene olyan minimum, ami alap az itt élőknek…Ha még ebben sem tud ez a kurva ország egyetérteni, akkor mi marad, mi köti össze az embereket?
en megertem azt aki ellendrukkol, de mindezt a magyar focira vetitve tudod csak megerteni.
hiszen a valogatott sikerekkel legitimizaljak a focin keresztul kilopott penzeket.
lassuk mr maganszfera 2.0 nyilatkozatat:
„A Fradi BL-csoportkörös.
Kijutottunk az EB-re.
Ma megnyertük a Nemzetek Ligája-csoportunkat.
Na akkor: a puffogók, a károgók, az örökös elégedetlenkedők, a futballt állandóan temetők, a bukott sportközgazdászok, a »minek kellenek stadionok?« jöjjenek elő most is, és mondják el, mi miért nem jó.
Mondjuk, az is elég, ha kánonban eléneklik, hogy az éjjel soha nem érhet véget.”
Szerintem az a baj, hogy sokan mindent a politikából vezetnek le, sportot / kultúrát stb, ezt el kellene engedni..
A valogatott sikerekkel legitimizaljak a focin keresztul kilopott penzeket.
Van egy rossz hírem, ez így működik a versenyszférában is, a pénzköltést a siker legitimálja. Ha beleteszel valamibe pénzt és kijön az eredmény, pipa, ha nem, újratervezés…
Egyébként nem lenne ez a melldöngetés sem, ha nem a stadionokra és sportra költött pénzekkel akarna a sajtó kormányt buktatni már 10 éve….
1. koszi hogy felvilagositasz a versenyszferarol, de ott melozom, szoval ez nem rossz hir, csak mellebeszeles a reszedrol.
2.aa tadionokra elkoltott penzek nagyon kicsi paranyi reszben jarultak hozza a mostani melldongetos sikerekhez.
3.milyen stilust ut meg a homlok dzsoni a valaszto polgarokkal szemben? mit kepzel ez magarol?
4.a focit azert vezetem le politikabol, mert nem hogy szerves resze, de egyeneesen iranyitoja annak.
Ez a te véleményed.
Amúgy az a fura, hogy a stadionépítés leginkább a meccsrejárókat zavarja. A Bozsiknak azért örülsz?
Jobb volt a régi, mi? :-))
:-))) Ez kurva nagy öngól..Homlok nem tud annyira alja lenni hogy patkányozzon, mint a másik oldalról az már többször előferdült..Illetve Alkeszné pár héttel ezelőtti mondatai is fülemben csengnek, amelyben a magyarokat minősítette..Sajnos Szíjjas egy jólnevelt úrifiú az ellenzékhez képest…Hallgasd meg Mr. Alkesz CNN interjúját illetve Homlokét, ott láthatod a különbséget intellektusban, stílusban, mindenben…
A politikának mindenhez köze van, ez egyértelmű, de beteg dolog úgy élni az életed, hogy mindent a pártpreferenciádnak rendelsz alá…Vagy te pl csak addig jártál Hunguest szállóba, amíg leisztingeré volt, amióta lölöé azóta nem?
A politikának csak ahhoz van köze, amire rátelepszik. Egy normális világban azt sem kellene tudnunk, hogy léteznek olyan emberek, hogy államtitkár, meg tudni azt, hogy ki az osztályvezető, netán azt, hogy mit mondott.
A tisztességes politikus az aki a lehető legkevesebb helyzetben kerül a szemünk elé, és a lehető legkevesebb helyre próbál benyomulni, hogy ott is ő mondhassa meg mi legyen.
Lassan tényleg ott tartunk, hogy leköpnek mert háromrétegű klozetpapírt veszek, mert nyilván valamelyik politikusnak érdekeltsége van a témában, vagy szabályozni akar valamit (a gurigát nem előlről hátra, hanem hátulról előre kell görgetni!), vagy csak mondott valamit a vécépapírokról. Tényleg faszom már beléjük, hogy bejöttek a stadionjainkba, bejöttek az életünkbe, bejöttek ide a felületre, lassan a hálónkban is ott lesznek.
Rohadjon meg mindegyik, amelyik azt hiszi, hogy neki kell megmondania, hogy nekem hogy lesz majd jó. Hát a nagy büdös lófaszt. A kakadu CR2 is ezek közé tartozik: a pozíciójában ülve a jó édes nénikéjének üzengessen kárörvendően, ne a lakosság egy részének. Kibaszott politikusként, állami vezetőként talán nem ez a feladata. Ritka nagy paraszt lett szegénykém :( Pedig milyen szép szál feljelentős-nyugdíjasnak indult a Fidelitasban :(
Normális világ? Van ilyen? Pld? Én kérek elnézést akkor, hogy „bejöttünk ide a felületre”. Bocsanat, hogy másként is mer valaki gondolkodni, másként látja a világot, ezt megmeri jegyezni adott esetben, herotja van a kettős mércéből, a hol burkolt, hol nyílt ideológiai iránymutatásból. Az egész sztory onnan indult, hogy az utóbbi 34 év legsikeresebbjét éljük válogatott szinten. Feltetelezem, hogy ezt is másként kell látni, de nálam ez már csak így van. Felnőtt egy generáció siker nélkül. Hagy ne kelljen már szegyenkeznem azért, hogy a 17 eves fiammal átéltem ezt az őszt és együtt örültünk minden egyes sikernek. Marhára nem érdekelnek a fanyalgások, hogy nincs akadémista a csapatban, hogy Könyves szerb, francia niga gyerek lő gólt, hogy Wily német. (munkaerő szabad áramlása, mint nagy pátoszos liberális etosz). A tegnapi és az izlandi meccset senki nem tudja elvenni tőlünk! Legalább egy hetet illő lett volna csendben lenni és utána fanyalogni, kritizálni, megmondani nekünk a tutit.
szerintem kicsit félreérted…ez nem a komment szekciónak szólt, hanem a politikának.
legalábbis azt hiszem.
amúgy az ünneplés részével egyetértek…
én sem gondoltam volna pár éve, hogy 1 ilyen sikeres időszak után „fura lesz itt is”, ha ünnepi hangulatban írkálsz..
vagy h meg kell magyarázni, hogy mi a különbség a felcsút meg a válogatott között. :/
vagy azt hogy a nemzeti csapat nem egyenlő a kormánnyal.
és, hogy lehet nemzeti érzelmű valaki úgy is h nem fideszes.
és attól, hogy nem liberális még nem az m1.2.-t nézi, hanem esetleg van saját véleménye a világról.
stb..stb.
persze 1 idő után elbizonytalanodsz, hogy tutira jó helyen próbálod újra és újra leírni ezeket…?
ez 1 jó kérdés.
Persze +1, nem a kommentszekció. Nem mi tehetünk róla, nem A69W kérte meg Kubatovot, hogy üljön a Fradi élére, Sesztákot se mi írtunk levelet, ahogy a többi szerencsétlent se mi akartuk. Mi csak focit szerettünk volna, és hogy hagyjanak békén minket legalább ebben a kis világunkban.
Azért azt el lehet fogadni, hogy előbb köszönöm meg a válogatott eredményességét Rossinak és játékosoknak, és csak utána állok fel tapsolni, hogy éljen Rákosi, éljen a Párt? (illetve valami ehhez hasonlót, amit manapság illik. mondjuk éneklem átszellemülten a mélyen giccses nélküledet.)
A franc se akarta őket a stadionokban, a futball környékén, a klubok élén, jöttek ezek maguktól, persze, hogy téma lettek. Innentől pedig semmit se lehet a továbbiakban számok, szakma, vagyis a klasszikus módszerek alapján megítélni, mert minden politikai támadás, és amúgy is migráns, Soros, liternyák, satöbbi. Tényleg kurvára herótom van attól, hogy azt hiszik, ők az MSZMP és mindenhol ott kell lenniük, mindenbe bele kell szólniuk, minden siker az övék, és minden nem siker az átkos hibája, esetleg begyűrűzött külső körülmény. Gyönyörű világ :(
„éljen Rákosi, éljen a Párt? (illetve valami ehhez hasonlót?)”
ez most komoly??
ill, ha jól látom az a gond, hogy pár napja a pogácsással viaskodsz és -bocsáss meg- néha „lemész a szintjére” és nagyon fura dolgokat írsz.
ha vitatkozol vele, azzal legalizálod…az ilyeneket csak átlépni lehet.
2020 van, nem követem az eseményeket, nem tudom, hogy mostanában hol és hogyan illik megköszönni mások sikereit a Vezetőségnek. Talán a Facebookon kéne végigláljkolnom a posztjaikat?
Dehogy viaskodok én bárkivel is, viszont nem fogom megköszönni a Nagy Stadionépítőnek sem az eredményeket, mert látom (kiszámoltam), hogy mennyi köze van hozzá. Hoztak egy politikai döntést, hogy most a sport és a sportinfrastruktúra prioritás (ehhez joguk van, ezért lettek megválasztva: a szűkösség elve miatt poltikai döntés, hogy a közös vagyonunkat mire költsük, mik legyenek a prioritások), azt látjuk, hogy mennyire hatékonyra sikerült a költés, és mennyi a visszaélés belőle, tehát az ellenőrzés oldalán óriási hiányosságok tapasztalhatók. Viszont az, hogy valaki tette a dolgát (döntést hozott, akár politikait is), az részemről hadd ne legyen már egy hűdecsodálandó vagy elismerendő valami (pláne, ha a döntése utókövetését nem hajlandó megtenni valami furcsa okból, vagyis nem ismeri el annak alacsony hatásfokát, illetve nem hajlandó kezelni a visszaéléseket), mert akkor ugyanabban a mondatban az összes szakma képviselőjének is meg kéne köszönnöm, hogy teszi a dolgát (hiszen így, együtt tud csak működni ez az ország). Iszonyatos aránytévesztések vannak a Nagy Magyar Valóságban. (például az, hogy nem uralkodnak felettünk, hanem az ideiglenes felhatalmazásunkkal bírva, bizonyos döntéseket meghozhatnak helyettünk – és ennyi.)
Végtelenül megvagy savanyodva Hantus de ebbe a mocskos szar diktaturaban nem csodalom teso
” Mert a lényeget még nem értheted amíg nem éltél nehéz éveket…”
De, éltünk és épp élünk is, köszi. Szóval értjük. „Not now, James.”
Ezt muszáj verbálisan lájkolnom.
Mondj egyetlen jobb külügyminisztert a rendszerváltás óta…
/edit
Amúgy én lennék a politikus aki bejött a felületre? :-)))
Te mindent elhiszel amit a kopott ecsetfejű mond a tv-ben?
segítek…lehet nemzeti érzelmű valaki úgy is h nem fideszes
Dehogy is. Kurvára nem.
A kibaszott világ, amiben élünk. Sokan nem képesek szétválasztani a rajongásukat (ugyanaz a szurkolás, mint a fociban, tehát irracionális) a politikum egy szeglete iránt, és a tényeket. Ha egy tény esetleg nem tetszik, akkor az politikai támadás, és innentől már nem a tényekről beszélünk. Speciel engem az sem érdekel, hogy kinek mi a meggyőződése, a vita (érvek, tények, ilyesmik egymás ellen) a lényeg, és nem a közlő.
A teljesség igénye nélkül: Jeszenszky, Martonyi, Balázs Péter… 2014-ig ugyanis diplomaták töltötték be ezt a pozíciót.
Ciki, hogy szólni kell, de haver, ez itt a Honvéd-blog, vedd már le a szemellenzőt ;-)
Kovacs Laci! :D
lehet, hogy felveszem a haverom stilusat, mindig az ellenkezö oldalra all az adott tarsasag tömegvelemenyenek :) balos tarsasagban jobbra tolodik, jobbosban balra, es rettenetesen elvezi (sokadik diplomaja filozofusi volt, az elsö müszaki igy rettenetesen szeles latokörü)
A 20 millió románnal riogató a kettős állampolgárság miatt? :-))))
de legalabb volt stilusa, mit nem adnek egy ellenzeki politikusert akinek van stilusa….Kunczenak is jo humora volt. erdekes, hogy nem neveletek ki utanpotlast…Schifferen kivül nincs ertekelhetö ellenzeki politikus, akinek erdemes odafigyelni a velemenyere, ö meg nem akar több lenni. Mesterhazy is inteligens csoka volt, csak tul jol nevelt es udvarias. Fletohoz kepest. Pedig a sokszinüseg, jot tenne az orszagnak….nagyon jot. Azt is utalom, hogy Vitya nem ül le senkivel vitazni, nem konfrontalodik, nincs miniszterelnöki vita…(na ennek a kötelezöseget kene törvenybe foglalni). Vitya itthon csak kinyilatkoztathat az utobbi tiz evben, es gyakorlatilag minden fideszes vezetö kerüli a vitat.
Amúgy Kovács Lacival kapcsolatban igazságod van…Szerintem ez a mai ellenzék legnagyobb problémája, hogy az igazi régivágású pufajkások, komcsik intellektuálisan és emberileg is magasabb minőséget képviselnek mint a mostaniak…Engem nem lehet baloldalisággal vádolni, de egy baloldali győzelem esetén Schiffert simán el tudnám fogadni miniszterelnöknek pedig ő aztán szélbal. Mesterházyból szerintem a tökösség hiányzik, de ő sem az alja kategória, valóban…
Mondjuk D’Artagnan-szakállal ne legyen senki magyar miniszterelnök. Azért az kurvaciki lenne. Inkább holdjáróban, vagy a nyakában lógó kulccsomóval, esetleg eddás pólóban, de ne ilyen szakállal :D
nálam nap kommentje!
Schiffer a legnormálisabb, klasszikus nemzeti liberális vonal egyetlen képviselője.
„vicces”, de az én kormányomban tuti benne lenne!
ami az ellenzéket illeti még 1 jó fej van, Ungár Péter, aki 80-90%ban vállalhatókat mond.
na, most lehet dolgozni a politikai profilomon. :)
ui.
itt** pl. nagyjából elmondja (Schiffer ) azt, amit pár napja leírtam a „tényleges értékek és piac önszabályozó” működése c, faxsággal kapcsolatban.
** https://youtu.be/M61sJk5aBls
Ezt én is leírtam itt amikor valaki a piac láthatatlan kezével jött,,,De amúgy nem lehet hibáztatni az embereket, az én nemzedékemnek ezt oktatták még az egyetemeken is.
Ez erdekes, hogy a kommunizmusban erlelödött baloldaliak, mszp-sek joval szerenyebbek voltak, illetve többet adtak a latszatra. csak egy pl.: Horn Gyuszi tol nem messze (kb 500-m-re) volt a telkünk. Pont a miniszterelnöksege idejen vezettek arra a vizet, Ö volt az egyetlen, aki nem vezetette be, hogy nehogy az legyen, hogy csak miatta törtenik. Termeszetesen bukasa utan az elsö dolga volt.
Es pont ez a baj a Szijjarto felekkel: itt van pl a yachtos nyaralas. hülye ellenzeki sajto, meg a primitivje azon lovagolt, hogy azt mondta dolgozik, meg, hogy yachton nyaral, miközben a legnagyobb problema az volt, hogy kinek a hajojan volt. Aki azt hiszi, hogy barmelyik vezetö politikus nem engedheti meg maganak, hogy kibereljen egy yachtot az teved. aki azt hiszi, hogy nyaralas allatt nem lehet dolgozni az is teved (en is teszem, persze csak ha muszaj), de hogy allami megrendelesben erdekelt foszer hajojan nyaraljon, az engem felhaborit. maga a teny is es maga az a dolog, hogy annyira elszabadultak mar, hogy a latszatot is letojjak. Egy politikusnak fedhetetlennek kell lennie…egy normalis orszagban, nalunk sajnos egyik oldalon sincs ilyen politikus….
Engem ezek a dolgok nem érdekelnek, őszintén szólva egyik oldalról sem…Ezek lényegtelen formalitások, de valóban ostobaság volt. Alapvetően a zsebem illetve a családom zsebe után megyek…Meg persze van egy értékrend, ami kialakult az otthonról kapottakból meg a tanultakból, tapasztaltakból, …
Tényleg azt a hornyulát fényezed, aki, amikor kiderült, hogy pufajkás trógerként lőtt 56 őszén, megrántotta a vállát, hogy „na és”? Aki visszaépíttetett tíz méter kerítést, hogy jelképesen átvágja a szögesdrótot, aztán ezt valami történelmi bátorságként tolta maga előtt? Azt a férget, aki Dukában inkább a temető előtt sétálgatott a sofőrös állami autója körül, amikor az apósát temették, mert egyházi temetés volt? Ez a féreg lenne a követendő példa? Ne már!
Nem hiszem, hogy bejegyzesemmel szente avattam volna, de latod, egy ilyen troger gazember is tudott ilyen reszletekre ügyelni, nem lenne ez akkor elvarhato a z erkölcsileg fedhetetlen mostani vezetö elittöl is?
törteneszi szemmel pufajkas mulltja nem bizonyitott, papirok eltüntek. van egy feher folt az idöszakbol az eleteben, ami inkabb ezt tamasztja ala, ami meg ellentmond az, hogy nem lehettel akar milyen alkattal pufajkas, es ö ennek a követelmenynek nem felelt meg. Persze kerdes, hogy ezt s feltetelt mennyire vettek komolyan..
„egy ilyen troger gazember is tudott ilyen reszletekre ügyelni” – tudott, képmutató tudott lenni. De amíg ti csak a telken nyaralhattatok, ő ott, ahol akart. Ez nagyjábóll olyan képmutatás, mint hogy Kádár kedvenc kajája a krumplis tészta volt. Nyilván a pártvadászatokon is azt evett.
Nem bizonyított, hogy pufajkás volt? Hiszen ő maga ismerte el. Igaz, azt is hazudta, hogy amikor az alakulata a tömegbe lőtt, ő pont nem ért rá ott lenni. Egyszer sem. Tényleg hiteles ember, ugye?
Amúgy én lennék a politikus aki bejött a felületre? :-)))
feltörte vki a géped vagy tényleg te írod ?
Ne idegeskedj Hanta. Küldök Neked videót az utolsó tisztességes első titkárunkról. :-) Éljen sokáig minden elvtársunk.
https://indavideo.hu/video/Grosz_Karoly_beszede
1, a vesenyszferaban mar reg kibasztak volna a stadion project miatt a vityaekat, mert nincs VALOSAN hozza kotheto eredmeny. ha csk az nem eredmeny hogy el kellett kolteni azt a penzt :D
2.nem a stadion zavar, hanem az ,hogy az ez altal ellopott penzt, most a hozza nem kotheto dologgal probaljak legitimizalni. (megint mellebeszelsz) ja igen bocsanat, azert ne erezzem mar en szarul magam es a stadionban, mert nagykegyesen epitettek nekunk egyet.
3.homlok dzsoni nem engedheti meg maganak ezt a stilust ahogy mas politikus sem. miert kell elovennie a pisti dogaja is egyes lett ervelest minden egyes esetben, amikor valaki kritizalja a liblinged? ugyanugy zavar minden effele stilusu megnyilvanulas politikus reszerol.
4. ez nem partpreferencia. hanem vita kedvenc hobbijanak allami penzzel valo kitomese indokolatlan tamogatasa. a mai magyar nb1 nagy resze nem letezne ilyen formaban az allami injekcio nelkul.
ha ferko csinalta volna ezt, akkor ugyanugy indokolatlannak tekintenem mint most. es igen ferkoval szemben is kritikus voltam. a partpreferenciat inkabb nalad latom mervadonak.
hogy jon ide lolo es a hunguest hotels? „maga talan matematikus?”
1. Sajnos nem…A versenyszféra nagyban ugyanúgy működik mint az állami szektor, ugyanazokkal a korrupciós technikákkal..
2. Értem. A közbeszerzések minden országban így működnek…Persze egy balost a jobboldal korrupciója zavar, egy jobbost a baloldalé..Nem látok ebben különösebb drámát.
3. Homloknak megnéztem most a böffenetét, én nem érzem ezt drámainak…Ennél sokkal durvább dolgok hangoztak el kis hazánkban, különösebb visszhang nélkül..Értem, téged zavar…
4. Na ebben egyetértünk, állami pénz nélkül nem létezne működő nb1. Ezért kell az állami pénz… :-))
1. akkor biztos en dolgozom rossz helyen, vagy te jo helyen :D
2. lopjon a kozbeszerzes alatt, ha mar mashol igy megy akkor nalunk is menjen igy, nyugodjunk bele.
de akkor olyan dologra koltse aminek van ertelme ne kibaszott stadionra.
mindenfajta korrupcio zavar, orulok hogy teged nem.
3.igen hangzott el durvabb is, de ez most pont ide vonatkozik es a temaba vag es igen zavar, mert nem igaz.
4. van szukseg tokeinjekciora, de nem ilyen szinture es atlathatatlanra mint ahol most tartunk.
Felejtsd el az állami pénz kategóriát, olyan nem létezik. Az állam csak közpénzt eloszt. Az elmúlt 30 évben nem tapadztaltam felelős felhasználást.
:-)))))))))
Parancsolj, itt egy teljesen korrekt elemzés: https://rangado.24.hu/magyar_foci/2020/11/19/tenyleg-feltamadt-a-magyar-futball-2020-ertekeles/
Különösen az utolsó szakaszát ajánlom szíves figyelmedbe. Lehet ekézni, megtette a Fagyika tajparaszt alelnöke is facebookon – na, pl. az ilyen kényszeres káderreakciók miatt nem túlzás, hogy visszajöttek a komcsi idők. Mentalitásban egész biztosan.
Tulajdonos urunk esetleg még fokozhatta volna eme bejegyzését, ha egy olyan képet is feltölt hozzá, amin a pöcsét fogdozza, hogy bekaphatjátok… Mondjuk ezt a stílust látva nekem egyre gyanúsabb, hogy Ő szokott ide néha irogatni egy bizonyos felhasználónévvel, hasonlóan kiosztva itt minden „másképp gondolkodót”…
Nem értelek. Én például rongyosra tapsoltam a tenyerem, annyira gyönyörűen kényszerítőzött Groupama, Nagyerdei és Szent Gellért. Aztán a tesók, az Aréna-fivérek: Mol, Bozsik és Kolorcity se voltak semmik, Foglék óta nem játszottak együtt testvérek ilyen szinten a válogatottban!
Egyedül ez a Dzsudzsák lógott ki lefelé az elmúlt években :(
Esküszöm, nála nemhogy Várkertit, de még a Városit (korábban: Kövesdit) is többre tartom.
Szóval: https://www.youtube.com/watch?v=Bsn8F8gz95U
Az ellendrukkerséget én sem értem. Maga a fogalom se tiszta nekem: csak azért drukkolni valaminek, hogy ellen?
Ha nem érdekel az adott téma (sport), akkor nem vagy drukker, tehát az ellendrukkerség sem értelmezhető, ott valami más síkon hiszi azt esetleg, hogy ha valami nem jó, akkor az rossz.
Ha viszont érdekli a téma (sport), akkor valaminek csak kell drukkolnia, úgy egyszerűen nem tudom értelmezni, hogy a játékot szereti, de azon belül, ha drukkol, az csak valami ellen van. Ezt így hogy? Kimegy egy Fradi-Vasasra utálni a Fradit, de közben a Vasas hidegen hagyja, és a focit meg szereti? Tényleg nem értem. (Mondjuk kicsit igen, mert erdélyi/romániai magyar barátaimon tapasztalom, hogy milyen vehemensen tudnak szurkolni a román válogatott ellen, miközben simán lehet, hogy a saját csapatukból játszik benne valaki, akit egyébként még kedvelnek is. Igaz, ez egy egészen speciális szituáció, de ha nagyon akarjuk, akkor ki lehet terjeszteni más síkokra is.)
Ez is egy kitalált fogalomnak tűnik, minden értelem nélkül, amit valamiért elkezdtek széles körben használni.
[egyébként nem érzem semmiféle minimumnak, hogy legalább a magyar válogatottnak szurkoljon az, aki itt él.]
Nem is az kellene hogy a minimum legyen, hogy a válogatottnak szurkoljon, aki itt él…Egy csomóan pont telibeszarják a focit és a válogatottat, ez rendben is van így…De ne szurkoljon már a válogatott ellen….
Azért mert nekünk esetleg fura, miért ne lehetne a magyar válogatott ellen drukkolni? Én se szurkolok a Fradinak (Videotonnak, Felcsútnak, MTK-
lehet ellene szurkolni, csak nem biztos h normális, ha még van ez a fogalom.
ép lelkű magyar nem szurkol a válogatott ellen, szerintem.
az 1 dolog, ha nem érdekli, de hogy az ellenfélnek szurkoljon (főleg politikai okok miatt), az kicsit beteges.
egyresz szily kifejezetten szereti a magyar focit, masreszt ne az legyen mar a hibas azert ha valaki a kozpenzeket megkerdojelezheto modon, ellenorizetlenul onti bele a hobbijaba, aki erre felhivja esetleg a koz figyelmet. Nem Szily a hibas az ellenszenvert hanem az, aki ezt a rendszert kialakitotta, aztan na ugyezik.
Mi a helyzet a hiányzóinkkal?? Hétvégén ftc és szinte semmi hír..! Jó lenne tudni valamit, mert lassan 4 hét telt el..
Kérdezgettem a srácaimat, hogy mit láttak az akadémián a felnőtt csapat edzésén, Gazdag már edz, és talán Nagy Geri kezdeni fog, de egyik sem biztos, lehet ez a CS.A.K. a képzelet szüleménye…
Szerb- orosz 4-0 félidő, ez elég erős
Elég erős mi? Elhiszed ezt az eredményt az ellenünk nyújtott teljesítmények fényében? mind Szerb, mind Orosz részről…
baráti, testvér népek és szvsz. az oroszok edzőt buktattak…
en ma mar semmit nem hiszek el! lehet az oroszoknak nem volt kedve torkos borzt jatszani eggyel feljebb. ja vagy edzot buktattak, vagy ki tudja
https://media3.giphy.com/media/tsUGEPBG4CHLSK54Ss/giphy.gif