Válaszolj úgy, hogy figyelembe veszed, ha családdal jönnél, akkor a tervezett stratégiádhoz legközelebbi lehetőséget add meg. Tehát például ha magadnak bérletet vennél, de a gyereknek csak alkalmilag jegyet, akkor az bérletes.
A jegy- és bérletárakat ebben posztban találod, az első, a korábbi kispesti árakkal összehasonlító elemzésünket pedig ebben. A következő napokban valószínűleg lesz még egy posztunk a témával kapcsolatban, ahol megpróbáljuk megmutatni, hogy az NB I-ben hol helyezkednek el az új Bozsik stadion jegy- és bérletárai.
Tudjuk, hogy a szezon a pandémia miatt végül nem ment végig, azonban ez volt az utolsó év, amikor éves bérletet árusítottak a Honvéd. Vagyis a kérdés arra vonatkozik hogy 2019 nyarán mi volt a terved?
Igen, úgy tűnhet, hogy sokat foglalkozunk a témával, mert ugye új stadion, komoly áremelkedés, vagyis próbáljuk kideríteni, hogy a Honvédot, mint szórakozási formát hova próbálják pozícionálni a magyar fociban. Hátha megértjük a dolgok hátterét.
Most is azért vagyunk kíváncsiak a véleményetekre, hogy próbáljuk mélyebben megérteni azt a közeget, amiről amúgy vannak elképzeléseink, azonban részletesebb kutatás hiányában nem igazán ismerjük. Az is lehet, hogy a napokban kidobunk egy kérdőívet, ahol anonim módon még több dolgot megtudhatnánk, és nyilvánosságra hozhatnánk az interneten keresztül elérhető szurkolókról. Nyilván a megfelelő módszertani korlátokat figyelembe véve.
Pár éve már készítettünk egy hasonló felmérést, és akkor például olyanok derültek ki, hogy a rendszeresen meccsre járó szurkolók 60 százalékának évi 60-80 ezer forintja van, amit a Honvédra tud és hajlandó áldozni, és ebben benne van a meccs, a meccsnapi fogyasztás, az ajándékbolt, satöbbi.
Eskü, tényleg kíváncsiak vagyunk, mert simán lehet, hogy mi, vagy akár tágabban értelmezve mi és az ismerőseink, akikkel sokat beszélgetünk a klubról és a közegről, szóval lehet, mi ismertük félre totálisan a közeget, és valami teljesen másik valóság leng körbe minket.
? a hozzászólás // előmoderált.
? az offtopicot // az offtopicba.