Mastodon

Tudjátok hogy szól a legrégebbi kispesti bölcsesség? Így:
Minél reménytelenebb egy helyzet, annál inkább mellettünk szól

Videoton – Bp. Honvéd @ Felcsút, 19:30 | tv: M4 Sport

Egy éve vagyunk bajnokok. Napra. Címvédők, regnálók, aktuálisak, szóval bajnokok. Meg tudnám szokni.

A tény továbbra is tény, valóban bajnokok vagyunk, azonban az érzés az ősz eleje óta valahogy nem az igazi. Nagyjából szeptember-október környékén már nyilvánvaló volt, hogy azzal a játékkal, azzal a csapattal, azzal a szerkezettel, azzal úgy egyben esélytelen lesz a duplázás. És amilyen hülye játék a futball, matematikailag egészen a 27. fordulóig, vagyis április 21-ig húztuk, hogy végleg lemondhassunk róla.

És közben bajnokok voltunk, vagyunk. Néhány hónap a csúcson, majd néhány hónap papíron. Mindegy, amilyen semmiből jött, annyira tökéletes volt. Ha valaki azt mondja nekem az elmúlt évtizedekben, hogy Hanta, itt van három nap, amíg bajnok lehetsz, de aztán kuss egy életre, akkor könnyen lehet, aláírom. Tudom, az ördöggel kötött alkuk sosem kedveznek a mindkét szerződő félnek, de három nap azért mégis három nap.

Helyette kaptunk legalább egy évet.

Ha ma szerencsésen alakulnak az eredmények, akkor még egy hetet. 365 vagy 372 nap lesz a vége, és sajnálhatjuk, hogy idén nincs olimpia, mert akkor szökőév, és elve 366-ról indul. Sebaj.

A Google keresője egy éve így köszönti az érdeklődőket

A Wikipedia pedig így

Egy történelmi év végére értünk. Nem csak azért, mert napra így jön ki, hanem mert reális az esély arra, hogy estétől más lesz a címvédő.

2016/17 bajnoka a Bp. Honvéd: az almanachokban ennyi marad. Biff (Vissza a jövőbe II.) nem hinne a szemének, ha meglátná 2015-ben. Pár fogadás, és csicskáztatná Bill Gates-et.

2016/17 bajnoka a Bp. Honvéd, és elnézve az azóta mind tovább rohadó közeget, ez maga a csoda. Az MTK-nak esélye sem volt az ellene elcsalt 39/40-es bajnokság után, hogy majd egy következőben megmutassa; ahogy a Fradi 48/49-es bajnokcsapata se futhatta ki magát, mert jött valami egészen más; esetleg a Videoton és Müncz bíró találkozása 76-ban. A futball és a nem futball keresztezése, direkt kapcsolódása sosem szerencsés, nekünk mégis sikerült a közel lehetetlen, ami annyi, de annyi csapatnak nem. Ki merem jelenteni, hogy tavaly hősök születtek.

Valamikor le kellett már mindezt írnom, hiszen tavaly óta egyetlen szót sem szóltam a bajnoki címünkről. Visszakerestem direkt, tényleg, egy büdös szót nem írtam arról, hogy mit jelentett nekem a bajnokság, hogy mi volt tavaly május 27-én, 28-án, akkoriban, azóta.

A két háború között örökre belevésték talán a magyar futballba, hogy három nagycsapat van, mégpedig az FTC, az MTK és az Újpest. Akkoriban is hárman voltak, mert hármuknak volt stadionja, és mert megegyeztek egymással, így náluk játszott a válogatott, náluk rendezték az egyéb, soknézős meccseket, a bevételt pedig szétosztották. Másnak esélyt sem adtak. Tartott ez az állapot egy jó húsz évig, mégpedig a magyar futball történetének második húsz évében. 1945-ig az FTC 16, az MTK 15, az Újpest pedig 5 bajnokságot nyert, miközben mindenki más összesen még 5-öt. Van kérdés?

A Fortepan klasszikus képe: Hungária körút, 1929

Nyilvánvaló, hogy a társadalom totális átalakítását becélzó kommunisták a kénytelenek voltak a régi bázisokhoz nyúlni, gyurmázni velük egy kicsit, aztán attól függően, hogy Moszkvának vagy a hétvégi telkeknek kellett elszámolni, hol erősebben szóltak bele a dolgokba, hol pedig hagyták a picsába, játszadozzanak el vele, akik akarnak. Ha épp egy szocialista gyáros, akkor egy gyáros, ha pedig valaki, aki a belügynél vagy a honvédségnél fekszik jól, akkor ő. A lényeg, hogy egymás között, minden le van szarva, csak pöfögjön a Trabi, legyen zöldség a kiskertben, és egy újabb aranylánc az ágyneműtartóban. Aki nincs ellenünk, az már szinte velünk.

A magyar futball felvett egy merev szerkezetet, és jöjjön bármilyen rendszer, a merev rendszer merev rendszer maradt. Amikor igazán belenyúltak, annak talán egy hosszabb távú hatása lett, ha nagyon megerőszakolom a történelmet, találok egy olyan nézőpontot, hogy mi, és mondjuk a Vasas. Halkan mondom, mert a három nagy mellett pont mi voltunk a fix kicsi, mindenki más cserélődött, vagyis a létünk lét volt és nem kérdés.

Néha van egy olyan érzésem, hogy amiért szidjuk az ötvenes évek futballját, az újra itt van, bebújt a kertek alatt, észleljük ugyan, de tenni nem tudunk ellene semmit. Ahogy az ötvenes években még nagyobb divat lett a Fradinak szurkolni, úgy tavaly, a bajnoki döntőn szinte egy ország lett kispesti, vagy most szerdán, és basszameg, tényleg itt tartunk: újpesti. A régi reflexek még élnek, a rájuk kényszerített kreatúrákból nem kérnek az emberek.

És én sajnálom valahol a Videotont. Sosem szerettem őket, mert mi szeretnivaló lenne rajtuk? Az ő történetük Müncz bíró, Májer gólja a Barnabeuban, és az ő történetük Gál László is, sőt, nekünk, akik a kilencvenes évek magyar futballján nőttek fel, nekünk igazából ez utóbbi a valódi Videoton. A kilátástalanság, a négyet gurítunk nekik, a szegényház, de büszkék az egy-két kiugró idényükre, esetleg némelyik tanultabb felhozza a 88/89-es bajnokságot, amit minden normális számítás szerint megnyertek volna, kivéve akkor, kivéve úgy, és kivéve ott.

Na, erre a valamiféle gyökérrel ugyan rendelkező, de amúgy semmitmondó, teljesen átlagos vidéki klubra csaptak le, és emelték fel a semmiből. Nem helyi cégek, nem helyi vállalkozók, nem a helyi közösség, hanem csak úgy valaki, helyből. Mit tesz isten, van ilyen. ugye? Mással is előfordulhat, a Felcsútok, Mezőkövesdek, Balmazújvárosok, Kisvárdák országában a Videoton már szinte éket ver a Fradi-MTK-Újpest szent hármasába. Történelmet akarnak kreálni, mi röhögünk, de közben Felcsút. A Videoton ugyanaz a hamisítás, csak piros-kékben, és legalább valami saját múltra támaszkodva.

Miért nem Győr? Vagy Szombathely? Vagy mondjuk Miskolc, Békéscsaba, esetleg Pécs? Kaposvár, Szeged, Nyíregyháza csak vidéki fellegvár mindenféle jelentés nélkül, különböző klubjaikkal bepróbálkoztak az NB I-ben, ám még együtt se ütik meg mondjuk egy Haladás szintjét.

Szóval lett a semmiből egy Videotonunk, és véletlenül oda ment minden cég, aki érdekelt a közbeszerzésekben, vagy nagyrészt állami tulajdonban van. Új futballt kezdtek építeni a srácok maguknak, és most csodálkoznak, hogy egy 120 éve merev szerkezetben a kutya se kíváncsi rájuk, sőt, inkább ellenük szurkolnak. Nahát.

És itt jön a mesterterv biturbó, ameddig soha nem jutott el senki korábban: a Fradiból eredményes, de saját képünkre formált klubot kell csinálni. Hoppáka! Értitek a lényegét? Ha a Fradi eredményes, és közben valahol Videoton-szerű, akkor a Fradit is utálni fogják sokan, ebből következik, hogy ha ezek ketten mennek a bajnokságért, akkor mindkettőt sokan utálják, akik együtt kiteszik a teljes futballtársadalmat. Ilyenkor jöhet a legalább vidéki, legalább Fradi, legalább valamelyik menne pár kört Európában, a lényeg, hogy a saját utálatunkat meg kell osztani egy másik tömegbázissal, így máris kevésbé leszünk fókuszban. Mesteri, mondhatom mesteri.

A Videoton (és a Fradi) a szememben áldozatok. Lehet játszani az Antall Józsefet, alábukni és kibekkelni, de teljesen felesleges. A futball nem így működik. A futball az elvtelen kötődésen és a tiszta gyűlöleten alapul, legfeljebb az a vége, hogy betörünk, beletörődünk. Gondoltátok volna pár éve, hogy a kispesti többség inkább azt szeretné most már, hogy maradjon az Öreg, mint bármi mást, amit fel tud kínálni jelenleg számunkra a magyar futball? Így változnak az idők.

Ha Kerényi Imre berendel tizenkét festményt a modern magyar futballról is, akkor ennek közte kell lennie. Tállai András, még a NAV-ot felügyelő államtitkárként és a Mezőkövesd elnökeként az új diósgyőri stadion átadóján, miközben állandó jellegű tettestársa, Bocsi Anna, a klub ügyvezetője bemutat a diósgyőri szurkolóknak.

Tavaly belepiszkítottunk a nagyok játékába, forrhatott tőle sokak feje. Le volt zsírozva, ki volt vajazva, méretre volt szabva, erre jött egy nagy kövér hamburger és akkora kecsöpfoltot tolt ki magából, amekkorát még a világ nem látott a fehér abroszon. Sőt, a végén, amikor már kint volt a folt, amikor már megtörtént a baleset, fogta magát, és a koszos ujjával még jól bele is dolgozta az anyagba.

Az élet királyai voltunk.

Miközben a szurkolói szubkultúrák némelyike a modern futball ellen tüntet, addig nálunk a modern modern futballban sikerült megcsinálnunk az egyetlen értelmes visszalépést. A közeg, vagyis az első modern nagyja maradt, de közben a második modernre mértünk egy csapást.

Ennyit számít a tudás, a tapasztalat, a hagyomány, ennyit számít, hogy mi vagyunk a Kispest. Az örök negyedik, a se előre, se hátra, de aki néha megmutatja, mert ez a történelmi küldetése.

Mi nyugodtak lehetünk, ahogy mindig voltunk, úgy mindig leszünk. Minket nem kell megcsinálni, és amikor megtették, akkor is csak a sikereket aratták le más néven. Lehetünk kegyeltek, lehetünk megtűrtek, vagy lehetünk szinte ellenségek, valahogy mindig túlélünk. Ha nem lenne a rendszeresen kieső, majd visszakúszó Haladás, akkor mi lennénk az NB I. igazi csótányai. Ugyanúgy megélünk a pálmafák árnyékában, mint atomreaktorok hűtővizében. Mindkettőben volt részünk, fel vagyunk készülve bármire.

Az egynyári slágerek azonban elmúlnak.

Mert így működik a világ, ez a rendje, ez ellen tenni nem lehet, és nem is érdemes.

Ha mégis kérnél egy szeletet, akkor keményen meg kell érte dolgoznod, évtizedeket beletenni, valami többletet mutatni saját erőből, és akkor, talán akkor megkaphatod az elfogadottság egy morzsáját. Érdemes végignézni a világfutballon. A lapok évszázada leosztva, a szerkezet merev, ha nem lenne a végtelen ázsiai piac, akkor képtelenség lenne belenyúlni, és még így is csak kicsit sikerült.

Egyetlen erő és egyetlen akarat még sehol a világon nem csinált más futballt. A történelem azért szép, mert nem csak egy példatár, hanem maga a bizonyíték, hogy az ilyen újítók mindig és kötelezően elbuknak, majd sokkal rosszabb állapotokat hagynak maguk után, mint amilyet átvettek. Plusz egy mentálisan megnyomorított (futball)társadalmat, amit még a romoknál is nehezebb lesz feltakarítani.

Az emberek elfordulnak az NB I-től, miközben a sikerpropagandát tolják a fülükbe, agyukba, hogy mennyi néző van a tévék előtt, hogy az új stadionok majd bevonzzák, és nézzük meg a …, ja, ne is őt, hanem a …, mégsem, de a Haladásnál most tényleg többen vannak – mint Sopronban. A magyar futball hagyományos bázisának legyilkolása zajlik épp a szemünk előtt.

Ki a franc kíváncsi Mezőkövesdekre meg Kisvárdákra, ha heti két meccset adnak a hatból? Helyben se érdekelnek senkit, nemhogy országosan. Így, nullához közeli embertömegen akarunk új bázist építeni, miközben előre megmondjuk, hogy kik között dőlhet el a bajnokság, és ha nem dől el időben, akkor majd eldöntjük mi a végén. (Vajon miért kellett az utolsó pillanatokban megcserélni az ötös Videotont a fél nyolcas Fradival? Érdekes, hogy a Videoton tavaly is végig később játszhatott az utolsó fordulókban.)

Bocsi, hogy ezt a posztot nevezem beharangozónak. Elfáradtam az elmúlt évben, és mit tegyek, ha közben egy-kettő-pár év feszültsége, tehetetlensége felhalmozódik az emberben? Mi (én) nem ilyen futballt szeretnénk, hanem valamiféle versenyt, hiszen a pályán mégiscsak egy sportesemény zajlik. Döngetjük a mellünket az olimpiai múltunkra, a sportnemzeti nagyságunkra, miközben megmutatjuk a valódi emberi nagyságunkat: akkora, amekkorát még Eperjes is simán megszült volna a Legényanyában.

Legutóbb Felcsúton (fotó: 1909foto)

Ma ott kell lenni Felcsúton. Egyrészt (nagyrészt), mert játszik a Kispest, másrészt, mert meg kell mutatni, hogy léteznek még az Örök Értékek, és léteznek még az Örök Értékeknek képviselői.

Egészen fura az a világ, amelyikben egy kispesti tábor küldetése belemanőverezni magát az Értékek Védőjének szerepébe, és köszönöm, hogy megteszi, mert alkalmas rá, és hogy hétről-hétre ott lehetek, érezhetem, nincs még minden veszve. El kell jönnie a mi időnknek (credo quia absurdum), amikor a futball újra futball lehet, vagy legalább kicsit futballabb, mint mostanság. Sokaknak már ennyi is egy kis levegőt jelentene.

Nyolc és fél éve kapargatjuk ezt a blogot, iderittyentettem bőven kétezer feletti posztot, most nagyjából összefoglaltam amolyan sorvezetőként az egészet. Nagyon meglepődnék, ha meglepő sorokra, vagy új, friss gondolatokra akadna bárki a szövegben, de talán megértitek, hogy mit jelentett nekem bajnoknak lenni az elmúlt évben.

Hiszek a történelemben (Magyarország elmúlt százhúsz évének történelme leírható a magyar futball történelmén keresztül), hiszek bizonyos törvényszerűségekben, és bár eleinte érdeklődve figyeltem az újabb erőszakos társadalomátformáló kísérletet, mostanra nagyjából elegem lett a nézelődésből, következhetne valami egészen más.

Köszönöm srácok az elmúlt egy évet, nem is tudjátok mennyire.


Amúgy fél 8-kor Videoton-Honvéd Felcsúton, ahol ha nyer a Videoton, mindenképp bajnok. Nálunk a válogatott kerettag (de jó ezt leírni) Gazdag öt sárgája miatt eltiltott (ezt már nem annyira), sérültjeink is biztos vannak, szóval nyugodtak lehetünk, mert

minél reménytelenebb a helyzet, annál inkább mellettünk szól.

Szerző: vh

Egy lőrinci kispesti Kőbányáról. Megtalálsz Blueskyon, emailt itt tudsz írni nekem, ha pedig üzennél, akkor Signalon vagy Telegramon keress. ||

195 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
Lassie Tizenkilenc
Lassie Tizenkilenc
6 éve

A bajnokságot nyert csapatnak igenis gratulálni kell ! Tehát akkkor hatalmas GRATULÁCIÓ a kerek negyed évszázada bajnokságot nyert csapat tagjainak !! Sokáig azt hittük hogy ez az 1993-as bajnoki siker volt az utolsó.
Na nézzük csak kik varázsoltak akkor :

Sanzi
Sanzi
6 éve

A 4. hely simán meglehet, ha nem balfaszkodjuk el a Vasas ellen…
fujcsut jó egy x-re a Paks ellen,
fujpest üti a lákit, mert ők akarják a 3. helyet.
Akár a 3. is…

misike
misike
6 éve

Az igazság az hogy én félek de nagyon a követekző szezontól. Ha a nyáron nem küldik el a pölöskei kosut kukoc féle selejtett. Ha elmegy az amugy is gyenge védelem két alapja Bobál és King . Lovric és Kamber már most is sokkat hibáztak. Eppel valószinüleg megy hogy aztán fél év mulva vissza térjen egy másik csapathoz magyarországra. Lanza sajnos ha nem lesz nemzetközi akkor biztos gondolkodni fog ajánlatokon. Gazdag lehet már azért lett válogatott mert a háttérben már fradi vagy vidi játékos lett . Marad egy remek tehetség Banó személyében. Marad Supka ki tudja milyen kerettel. Lehet megint ilyen kukabuvárok jönnek mint akik most jöttek igaz ez talán Supka hibája. Lehet az akadémia ki ad egy két tehetségett de ez akkor is édes kevés lehet.

Tony Soprano
Tony Soprano
6 éve
Reply to  misike

Én is így látom. Lanzát megkell tartanunk mindenképp, nélküle végünk ez nem vitás. Eppel is hiányozna nagyon. Bobál pótlása sem lesz egyszerű. A bentmaradásért fogunk küzdeni, ezért jó volna a hétvégén a vasast a másodosztályba küldeni hadj menjenek a diósgyőrrel. Így talán könnyebb lessz nekünk is jövőre.

Laszka
6 éve
Reply to  Tony Soprano

mert neki hosszutavu szerzödese van, nem kell most eladni…tiszta logika :)

misike
misike
6 éve
Reply to  Tony Soprano

Talán apró dolog de tegnap ő volt a csk hátha ez feldobja egy kicsit

Laszka
6 éve
Reply to  misike

Nem akarok beleszolni, nem vagyok Pölö fan, de miota rendszeresen jatszik, meccsröl meccsre jobb (fradi ellen kifjezetten jo volt). jol helyezkedik, jol szerel. Önbizalma a beka feneke alatt, de mar a terdet sem felti, mint ahogy tette a szezon elejen. szerintem hosszu tavon ujra felepithetjük…

misike
misike
6 éve
Reply to  Laszka

Hát én tegnap egész mást láttam rossz labdák adott állandóan még sajnos a rövid passzai is rosszak voltak. Nézd vissza a párharcait is mindett elvesztette ráadásnak kétszer is kritikus helyzetben elpasszolta magát. Sajnos nagyon gyenge .

Laszka
6 éve

nem tetszik az uj fejlec….nem a design a problema, hanem a tartalom :( megszoktam a bajnok csapat logot az elmult evben…

Sanzi
Sanzi
6 éve

Banó nagyon sokat fejlődött az idény során!
Jövőre szvsz robbanni fog!

Csaba Horváth
Csaba Horváth
6 éve
Reply to  Sanzi

Látszik rajta, hogy Lanza a szárnyai alá vette.. :)

Sanzi
Sanzi
6 éve
Reply to  Sanzi

Agyrázkódás gyanus volt a múlt héten és most is már a meccs elején közvetlen közelről fejbe rúgták… dehogy volt ő hitehagyott csak benne volt a múlt heti történés!

Sanzi
Sanzi
6 éve
Reply to  Sanzi

És, ha nem kótyavetyéljük el Kosztát, akkor most simán azt mondanám, hogy Eppel mehet…

Szilas
Szilas
6 éve

A vasast meg kell verni itthon, a többi a lilákon múlik. Nekünk kell a nemzetközi indulás, mert nem gondolom, hogy jobb lenne a loki indulása, még akkor sem ha nálunk kicserélődik a fél csapat. Tudjuk le a pályabezárásos büntetést az EL-ben és indítsunk egy friss csapatot, akiket segítünk a Hungária krt-i katlanban.

Sanzi
Sanzi
6 éve

Egy kérdés (több is lehetne) mocorgál bennem a tegnapi meccsel kapcs.
A 2. fidesz gól les volt e, avagy nem! Az élőképen én lest kiáltottam, mire a lassítás mindegyike hitvány kamerákból mutatja a jelenetet! Egy azaz egy ember vette csak szájára a szituációt, az ünneplés alatt a helyi szpíker… hamar leugatták!
Pátkai pankráció focija… PFFFFFF, ezért nem Varga játszi, mert ő sokkal tisztábban focizik…

Mészáros Antal
Reply to  Sanzi

Ezért sem szeretem Pátkai. Amúgy sem volt soha szimpatikus a sunyi belépőiről és a bírónál való erőszakos reklamációkról. Összességében megállapítható, hogy nagyon el vannak fingva maguktól a fideszotonosok, beleugatnak a bíró dolgába, könyökölnek, a lefújt les után is továbbrúgják a labdát, mintha valami felsőbbrendűségű érzés diktálna bennük. Ismerve az éves fetrengési teljesítményüket sem voltam oda értük soha. Juhász meg egy g@ci.

Lassie Tizenkilenc
Lassie Tizenkilenc
6 éve

Az illem úgy kivánja meg hogy gratulálunk ! Tehát : gratulálok ennek az összevásárolt hitvány Videotonnak hogy bajnok lett. Minden játékosát gyűlölöm valami miatt, a vezetőitől hányingerem van.
A szurkolói pedig olyan kis haloványan örülgettek a bajnoki címnek…
Nálunk tavaly olyan extázis volt amit még Európa nem látott… Ahogy Rossi is megemlítette minap, illetve még Zsótér Doni is visszaemlékezett róla, pedig az újpest kupaaranyáról kérdezték.
A Vasas ellen sok játékost utoljára látunk Honvéd mezben, ezért érdemes lesz kimenni, szelfizni.

Az én „megérzésem” hogy utoljára látjuk a pályán a következő triót : Eppel, Gróf,Lanza…

Pelso
6 éve

Lanzán én is látok/érzek valami változást, aminél nehéz eldönteni, hogy a csapatjáték (ill. annak hiánya) miatti frusztráltság vagy van vmi komolyabb ajánlata… :(
ha Bobál és King mellett ez a 3as is lépne, akkor tényleg fölös bármilyen nemzetközi kupaszereplésről beszélni, mert bár a 3./4. hely összejöhet, de 4-5 ilyen távozó esetén durva bukta lesz belőle a kupában és 1 nem relaxos év a bajnokságban

Sanzi
Sanzi
6 éve
Reply to  Pelso

Amennyiben a fent említett trió is távozik, simán kiesünk!!!
Jelenleg védelmünk nincs!
Kosut eddigi produkciója inkább bohóztba illik mintsem futballpályára!
Pölöskei 30 méteres sávban való kocogása élményszámbamegy! Az ami őt kiemelte a magyar átlagból, a gyors beindulások, távoli lövések és pontossága mind mind hiányzik abból, amit Kispesten mutatott! Kukoc kb. peremembernek elmegy!
Tehát, Bobál, King megy! Ez tuti.
Eppel, Lanza, esetleg Gróf, ha menne, az már 5!
Kosuth nem tényező (nem számolom bele!), de megy!!! Mennyen!!!
Pölöskei dettó, de ő biztosan marad…
Lovric már peremen, ez már 6…
Tegnap jobban örütem volna egy fiatal u19 ből felhozott fiatalnak mint ennek a Kosut gyereknek! szégyen a multunkra nézve, hogy ilyen és eféle senkik szerelést kapnak PUSKÁS és BOZSIK klubbjában!

Mindenesetre Bobál teljesítménye előtt le a kalappal, nem tudok rá haragudni, akár hová is igazol (tuti megvan már neki a kérője!) Nem botkázta el magát!!!

Vasas ellen nagyobb számban résztvenni, mint az állítólagos teltházas Vidike bajnokavatóján… (3/4 ház sem volt és nem, nem a Kispestiek szektora kongott…)

CSAK

Csaba Horváth
Csaba Horváth
6 éve
Reply to  Sanzi

Valóban, ha a két biztos, a két remélt (Kosút, Pölöskei) mellett Eppel, Lanza, Gróf is távozik, akkor komoly próblémáink lesznek, ismerve a Klub igazolási szokásait. Bár nekem meggyőződésem, hogy Lanza-Eppel együtt nem fog távozni, maximum a kettő közül az egyik. A nemzetközi kupába való indulás egyrészt anyagi okok miatt lehet kedvező, valamint jó felkészülés lehet az nb1-re, valamint mondjuk Lanza esetében lehet jó érv a maradásra. Szerintem, ha a Vasast megverjük, az talán méltó befejezése lehetne ennek az elég sokarcú évnek. Ősszel akkor már az MTK stadionjába kezdjük évet?

Sanzi
Sanzi
6 éve
Reply to  Csaba Horváth

Most úgy áll, hogy a Vasas elleni meccs az uccsó a jelenlegi Bozsikban!

Csaba Horváth
Csaba Horváth
6 éve

Hát..lehet nem véletlen mondta Hemingway, hogy nyáron új csapatot kell építeni. :( Mondjuk nem túl szerencsés, hogy pont egy olyan évben, amikor a hazai mérkőzéseinket az mtk pályán nyomjuk. :(

A69W
A69W
6 éve

A zoom.hu irasa alapján, ha 14 csapatos és 2 kiesős lenne az NerB-1, akkor épphogy bentmaradnánk: https://zoom.hu/hir/2018/05/27/listaztuk-a-legorbanistabb-futballcsapatokat/

Nem rossz az írás pár dologgal persze vitatkoznék, de sokatmondó igy is!

István Hereb
István Hereb
6 éve

Meg Kukocs csele, kézzel

Döme Sanya
Döme Sanya
6 éve

Sokan még most is várják mi lesz benne a csattanó.

Döme Sanya
Döme Sanya
6 éve

Nem gyanús, hanem az volt

nethool
nethool
6 éve

Vajon mehetünk majd hétvégén a bronzért, vagy bent kell tartanunk a vasast?

nethool
nethool
6 éve

A stadionjukban avattak bajnokot… Ez olyan, mintha azzal kerülnél be egy pornófilmbe, hogy a te szobádban forgatták.

Pelso
6 éve

nso főcím :
„Micsoda vég: a címvédő ellen szerezte meg a bajnoki címet a Videoton!
Ráadásul a Honvédot verte meg Felcsúton a fehérvári alakulat, amellyel szemben egy éve elbukta a „bajnoki döntőt”. ”
nem kéne még valami fokozás?? a címvédő ellen… és ráadásul a Honvédot…. :D
b+ suttyó szöllősi , élvezd…gyereknap volt.
http://www.nemzetisport.hu

thpreg
thpreg
6 éve
Reply to  Pelso

Szerintem ezzel most nincs baj, ez minket is emel, a meccs presztízsjellegét növeli, emlékeztet a sikerünkre stb. Az elbagatellizálásunk, elhallgatásunk lenne rosszabb. Ha egyszer mi vagyunk a címvédők, na :)

Pelso
6 éve
Reply to  thpreg

hát lóxart mama… :)
csak azért írják 2X, mert negatív kontextusban vagyunk említve és őket hájpolják ezzel is. :D
itt ez az iq nagykövet az nb1 oldalon meg az az exhonvédos durcás suttyó fikázza a csapatot folyamatosan. :/
az nso-t itt amúgy nem a számunka negatív hír miatt idéztem, hanem mert pusztán értelmetlen mondatok egymás után : ha a címvédő elleni győzelemről ír, akkor milyen értelmetlen a másik mondat, hogy ráadásul a Honvédot verte meg?
de lehet h csak fárad és frusztrált vagyok már…:)
jó éjt mindenkinek!

thpreg
thpreg
6 éve
Reply to  Pelso

O.k., igaz, én meg csak szeretem sokszor leírva látni, hogy címvédő :D

Fogado
Fogado
6 éve

Amùgy figyelembe vève a biztos ill valòszìnű tàvozoat,mi a f@szt akarunk mi a nemzetközin?!

Pelso
6 éve
Reply to  Fogado

kicsit más szavakkal, de nagyjából ezt akartam kérdezni… :D
perpillanat nincs tartása a csapatnak, de talán Geri+Gazdi szűréssel javulhat ez.
de aztán, hogy milyen kerettel, milyen morális/hangulati közegben kezdjük a felkészülést, ez 1 qva nagy rejtély…

Fogado
Fogado
6 éve
Reply to  Pelso

Mert mindig megy az örvendezès,hogy a fagyi meg a fidi ìgy meg ùgy a nemzetközin,mi meg oda kèszülünk negativ golkülönbsèggel meg 50% körüli mèrleggel.Aztàn meg valamilyen Sztànbòl beesünk a rajtra ès küzködünk a közèpmezönyben.

Pelso
6 éve
Reply to  Fogado

persze, azt nem írtam le, csak belekezdtem : hogy kérdéses a keret, új csapatot kell építeni.
komolyan gondolja vki, hogy Kukac+Kossuth szinttel lehet bármit elérni nemzetközi szinten ??

Fogado
Fogado
6 éve
Reply to  Pelso

Addigra felèpül Deak,meg az öreg màr rendelt mèg hàrom ilyet az Amazonròl ès ott vannak mèg a jutubosok is.:)

Szakáll
Szakáll
6 éve
Reply to  Fogado

Van még egy zártkapusunk, nem?
Azt jó lenne letudni.

Gabesz
Gabesz
6 éve

Sajnálom,hogy Nagy Geri,Gazdag nem játszhatott legalább ők ketten nagyon kellettek volna és még a Kamber vagy Lovric.Egész más lett volna akkor ez a meccs.Kb olyan volt ez a meccs mint a tavalyi csak most őnekik állt a zászló.Pölöskei,Kukoc helyett ha Nagy Geri és Gazdag játszhatott volna ! Pölöskeit,Kukocot el kell engedni !!!
Hollender sem játszik,vele is csak kivan a létszám.

Pelso
6 éve
Reply to  Gabesz

Holender inkább most kezdett mutatni valamit jobb oldalon, a korábbi alibikhez képest.
tartok tőle, hogy nem állunk majd úgy nyáron, hogy őt tudnánk nélkülözni.
Kukac, Lali és főleg pölö gyerek >> kuka

Pelso
6 éve
Reply to  Pelso

nekem tetszik a jobb oldalon és támadásban csak ki lehetne hozni belőle még vmi pluszt, mégis csak csatárként kezdett

Fogado
Fogado
6 éve
Reply to  Pelso

Volt itt valami statisztika,hogy a Filip nyeri a pàrharcok 72%-at asszem.Màrpedig azt nem lehet rola mondani,hogy kerüli a b”bajt”.

Fogado
Fogado
6 éve
Reply to  Fogado

Màr mièrt lenne szèlső?Csomoszor balbekk volt az idèn vagy balkp főleg vèdekező feladattal.A Gazdi-Geri pàrosnàl(ha jòl emlèkszem)ez a szàm nem èrte el az 50-et.A Filip ebben a Honvèdban (Kuki-Pölö-Kosut csak ma pld)egyàltalàn nem lòg ki,de szinte mindig megtalàlja valaki.

Pelso
6 éve
Reply to  Fogado

dede, szélső volt… valamikor a Holender, Lőrinczy,Prosser 3as szokott játszani az ék(Daru) mögött

Mészáros Antal
Reply to  Pelso

Egy kicsi fel kéne javítani a cselezőkészségét, mert nagyon szegélyes, kb. olyan mint Fenyvesi volt :D

Csaba Horváth
Csaba Horváth
6 éve

https://index.hu/belfold/2018/05/27/megserult_egy_gyerek_egy_hanggranattol_a_fradi-dvtk_meccsen/

Továbbá a vidisek görögtűzesése.

Érdeklődve várom a FB büntetések mértékét.

skorpió
skorpió
6 éve
Reply to  Csaba Horváth

Nekik ez semmi lesz, röhögve kifizetik.

Fogado
Fogado
6 éve
Reply to  Csaba Horváth

Hàt ha a kèselèsèrt szektor bezàràst vesszük alapul,akkor ez 10 fekvőtàmasz.

nethool
nethool
6 éve
Reply to  Csaba Horváth

Ma néhányszor hangot adtunk a vidiről alkotott véleményünknek, simán behúzzuk a hét legmagasabb büntetését.

Döme Sanya
Döme Sanya
6 éve
Reply to  nethool

Nekik ez jókivánság, nem?

István Hereb
István Hereb
6 éve
Reply to  nethool

Volt egy-két fasszopózás is

Carpethy
Carpethy
6 éve
Reply to  nethool

szurkolói faccopók
szurkolói németek
szurkolói lengyelek
:)

buzi bemondó, buzi bemondó

Pelso
6 éve

nagyon lehangolt ez a mai meccs… nem tudom, hogy a sok hiányzó az oka, vagy mi volt ez nagyrészt elképelés nélküli játék/lötyögés egyeseknél, de nagyon nem tetszik, amit láttam…
a Lanza-Eppel önző megoldások és beszólogatások egymásnak. :(
toszogatjuk a labdát a 16oson belül!? (Heffler, Kukac, pölöskei… mekkora qva nagy gólokat vágott korábbi csapatokban!!)
Supka…komolyan nem látja, hogy nem bír el a csapat 3-4 töketlen alibikirályt??
(bármelyik fiatal a padról többet tud hozzátenni, mint ezek!)
nem kellett volna már a kezdőbe vagy szünetben a Danilo csere ??
vajon mennyire általános a tavalyi öltöző és meccs hangulat után, ez morális/hangulati lejtmenet amit ma a pályán láttunk?

Mészáros Antal
Reply to  Pelso

Pipa is voltam Eppelre, mi a foszt ordibál, ha sokszor nem volt jól megjátszható. Ráadásul Lanzával perelt, ajánlatom neki, hogy lőjön annyi gólt mint Ő….

skorpió
skorpió
6 éve

Meg a többiek is!

misike
misike
6 éve

Az igazi nagy baj az hogy amig ilyen pölöskei kosut kukoc szintü játékosok nálunk vannak nem igen érdemlünk semmit. Talán az nb1 legjobb támadó sorával se tudunk veszélyesen játszani, mit akarnánk akkor ? A vidi meg már augusztusban a bajnokságra fog koncentrálni mert az albán vagy macedon bajnok le jegeli öket.

Tony Soprano
Tony Soprano
6 éve

Most kikaptunk oké. Az ellenfél amúgy is erősebb. Kissé gyengén is álltunk fel oké. De azt sz.r vasast most már végre vernünk kell!!!!!

skorpió
skorpió
6 éve
Reply to  Tony Soprano

Nem fogjuk!

Tony Soprano
Tony Soprano
6 éve
Reply to  skorpió

Muszály lesz, mert akkor bohócot csinálunk magunkból. Ekkora balfaszok nem lehetünk. A földbe kell őket tiporni.

skorpió
skorpió
6 éve
Reply to  Tony Soprano

Sajnos az lesz.

Csaba Horváth
Csaba Horváth
6 éve
Reply to  Tony Soprano

Kicsit hajazni fog a történet pár évvel ezelőtti Felcsút-Kispest mérkőzésre, ahol simán lefeküdtünk a Orbánéknak. Más kérdés, hogy a Felcsút így is kiesett.. :D
Hogy öszinte legyek én egy Vasas-Balmaz kiesésnek örülnék a legjobban. :) Bár lehet a diósgyőrieknek is jót tenne egy nb2-s megtisztulás… :)

Pelso
6 éve
Reply to  Csaba Horváth

optimális esetben még mehetne a kövesd-balmaz páros is

Csaba Horváth
Csaba Horváth
6 éve
Reply to  Pelso

Az úgy túl szép lenne :D

Pelso
6 éve
Reply to  Csaba Horváth

az…de olyan sűrű lett a vége, hogy még ez is megeshet.
az más kérdés, hogy ehhez a a Dió, Hali, Vasas 3asnak győzni kéne és a 2 fidesz várnak kikapni. (és ugye ráadásul a Vasas ellenünk…)

István Hereb
István Hereb
6 éve
Reply to  Csaba Horváth

Miért feküdtünk volna le??? Szarok voltunk, máskor is volt ez így…

skorpió
skorpió
6 éve

Én sem tudom ki, ezzel akartak kiegyenliteni röhej.

skorpió
skorpió
6 éve
Reply to  skorpió

Nézzed öket nb3 valók talán még az se!

Csaba Horváth
Csaba Horváth
6 éve

Hát nézzük.
Elöszőr is gratulálok a Vidinek, akármennyire is hányinger csapat, tavasszal valóban ők voltak a legjobbak. DE!
1. A kommentátor elmehet a bús picsába. 60. percben mi a faszért beszél úgy a Vidiről, mintha már bajnok lenne. A 83. percbe miért beszél úgy a meccsről, mintha már csak percek lennének hátra? Gusztustalan szervilis csatorna, ahol képtelenek részrehajlás nélkülöző kommentátort a mikrofon elé állítani.
2. Ez a teljesítmény kurva kevés lesz a Vasas ellen. Bár ahogy a pontokat elnézem, maximum a 4. hely jöhet össze.
3. Kosút az idióta szabálytalanságaival, Kukoc a pocsék labdatartásával, Pölöskei a tingli-tangli focijával mehetnek a francban. Nem tudom, hogy milyen igazolásokat terveznek, de remélhetőleg ezeknél a srácoknál jobbak fognak jönni.
4. Nagyon kiváncsi vagyok, hogy az FB a Vidi pirózásáért hány milliós büntetéssel fogja sújtani a székesfehérváriakat.

Pelso
6 éve
Reply to  Csaba Horváth

lehet, hogy csak fölbxtam magam 1-2 ember miatt…szóval nem értem mihez gratulálsz, a legundorítóbb csapat ma M.o-n. :/
igen…meg a riporter miatt is!! idióta gyerek…

kgyula
6 éve
Reply to  Pelso

Azért a pályán kell hozni az eredményt…..

Pelso
6 éve
Reply to  kgyula

ne röhögtess már… ) az összes bíró be van fsva rolikától meg az icsektől…
elég kritikus vagy a mieinkkel, úgy tűnik csak velük.

István Hereb
István Hereb
6 éve
Reply to  Pelso

Arra azért kíváncsi lettem volna, ha nincs a 10 centis les, akkor befújja-e a kétkezes Juhász-lökést Baráth-tal szemben.

Csaba Horváth
Csaba Horváth
6 éve
Reply to  Pelso

Mert bajnokok lettek…tavaly én is elvártam, hogy szimpátiától független gratuláljanak…ez van. Így neveltek.

Pelso
6 éve
Reply to  Csaba Horváth

engem is így neveltek…csak én kos vagyok… :D
és ha ott vagyok tuti,h elküldöm a pcsába a pölö gyereket…
és alapvetően undorító, amit vidi-fradi szinten megy, ehhez nekem nincs mit gratulálni. :/
majd ha vmit letesznek az asztalra nemzetközi szinten, akkor lehet róla szó.

Csaba Horváth
Csaba Horváth
6 éve
Reply to  Pelso

A kommentátornak volt egy mondata:
„A Videoton erőszakosan, durván játszik (éppen valamelyik kispestit rúgták fel), dehát ilyen a játék, és ez kellett, hogy itt tartsanak.”
Nem szószerint mondta, de nagyjából ez volt a lényeg. Tehát szerinte ez a jó foci. Szerintem mi tavaly nagyságrenddel szebb futballal lettünk bajnokok. De ez már legyen a mi boldogságunk.
Ami a Vidit illeti, nos ez az év a Fradi-Vidi párharcról szólt. Ha megnézzük, hogy mennyi lóvét öltek beléjük, akkor ezen semmit nem kell csodálkozni. Hányinger az egész, de ma független a durva játékuktól ők jobban akarták a győzelmet, mint mi. Ez a bajnoki címüket eredményezte. Ennek gratuláltam. Ettől még nekem is vastagon meg van a véleményem róluk. Reméljük a nemzetközi porondon megint bebizonyosodik, hogy irányított futball zajlik Magyarországon.

Mészáros Antal
Reply to  Csaba Horváth

Legyünk igazságosak, az ellenfél összjátéka sokkal jobb volt, mint a miénk, azt hiszem meg is állapítható, hogy többet mozogtak mint mi, de ez a nemzetközi porondon qrva kevés lesz, megvernek egy noname csapatot és a következő szintet simán elbukják.

papparam
papparam
6 éve
Reply to  Pelso

„engem is így neveltek…csak én kos vagyok”
:)))

István Hereb
István Hereb
6 éve
Reply to  Csaba Horváth

Teljesen igazad van!

István Hereb
István Hereb
6 éve
Reply to  Pelso

Mi bajotok a riporterrel? 24 ponttal végeztek előttünk, megnyerték a bajnokságot elég simán. Többször elmondta, hogy a Honvéd bármikor egyenlíthet a semmiből is ilyen csatárokkal. Mit szeretnétek, hogy arról beszéljen, hogy milyen szépen “faszom”-izik Eppel, vagy hogy Kukoc néha azt sem tudja, merre van a kapunk? Majd ha lesz miről beszélni velünk kapcsolatban, akkor hőbörögjünk…

Kicsipest
Kicsipest
6 éve
Reply to  Csaba Horváth

Amennyiben mi nyerünk és az Újpest-Debrecen x lesz, mi vagyunk a harmadikak több győzelemmel.

Csaba Horváth
Csaba Horváth
6 éve
Reply to  Kicsipest

Igaz…úgy legyen. :)

Pelso
6 éve
Reply to  Kicsipest

a debrecen csak velünk izmozik… újpesten szívnak

Kicsipest
Kicsipest
6 éve

Egyszerű a helyzet, a Vasast meg kell verni! Két riválisunk egymás ellen játszik, újpesti győzelem esetén negyedikek vagyunk és indulunk az El-ben, döntetlen esetén harmadikak vagyunk, debreceni győzelem esetén negyedikek vagyunk és nem indulunk az El-ben.

skorpió
skorpió
6 éve
Reply to  Kicsipest

Nem fogjuk megverni mert bent kell hagyni!

Kicsipest
Kicsipest
6 éve
Reply to  skorpió

Én is ettől félek!

Tony Soprano
Tony Soprano
6 éve
Reply to  Kicsipest

Remélem jól számoltam és Lanzának ez még nem az ötödik sárgája volt és vasas ellen játszhat.

Fogado
Fogado
6 éve
Reply to  Tony Soprano

Na,baszki!Most akkor 4 vagy 5?

Csaba Horváth
Csaba Horváth
6 éve
Reply to  Kicsipest

És miért kéne bennhagyni őket? Ha nem ők, akkor a Diósgyőr. Őket nem kell bennhagyni? Egy Balmazt nem kell bennhagyni? Aztán ki tudja? Lehet, emelnek a létszámon és nem esik ki senki. MLSZ-től bármi kitellik.

István Hereb
István Hereb
6 éve
Reply to  skorpió

Hagyjuk már ezt…

Pelso
6 éve

Heffler-3 , Kukoc -2, Kosut-1, Poloskei-0 : ez kb a mai teljesítmény és annak a súlyozása, hogy mennyire szeretném őket Honvéd mezben látni! :(

skorpió
skorpió
6 éve
Reply to  Pelso

Meg a többi is!

ius
ius
6 éve

Pölö helyett sokkal hamarabb is jöhetett volna.

Pelso
6 éve
Reply to  ius

nagyjából az 1. percben… qrvára felhúzott ma ez a suttyó pölöskei!!
Kukac+Kossuth béna mint a segg, de legalább odateszik magukat, ez meg nézi mint 1 hülye, hogy kapja a kötényt és úgy lötyög, mint ha 1 sörmeccsen lenne!
remélem eltakarodik.

Pelso
6 éve
Reply to  Pelso

az a gáz ezzel a csávóval, hogy a képességei nem rosszak!!
de ekkora aljas alibit tolni, amiket ő előad Honvéd mezben….szégyen, takarodjon a retekbe.

pppalika
pppalika
6 éve

2012. februártól van itt
Date of birth:
Mar 27, 2000
Striker – Centre-Forward

dagiiron
dagiiron
6 éve

Korosztályos válogatott…

Fogado
Fogado
6 éve

Lesz izgalom legalabb a Honvèd-Vasas-Loki szurkereknek.

CSAKA
CSAKA
6 éve

Egyébként látszólag borzasztóan motiválatlanok voltunk ma!? Lehet hogy csak így kapunk stadiont?..

Pelso
6 éve
Reply to  CSAKA

tartok tőle, h túlkomplikálod, ennyit tudunk ma.
ami nagy gáz, a csapat morális állapota… :(
nincs egymásért küzdés!!
Lanza belexarik…Eppel hisztik, pölö gyerek közelről nézi és kocog b+???
húzzon a p.csába, akinek nem elég motiváció a bajnok Honvéd meze!!

CSAKA
CSAKA
6 éve
Reply to  Pelso

Egyetértek.

Pelso
6 éve
Reply to  Pelso

bocsi, majd eldönteném, hogy mit hagyok, mit nem…
ki a fax volt motivált ??
mondjuk… Boti, Bobál, Banó még esetleg 1 vagy 2 ember… a 11ből ?
tényleg ne vicceljünk már!
„húzzon a p.csába, akinek nem elég motiváció a bajnok Honvéd meze!!”
ezt nyilván nem Lanzáékra értettem, de nekik is el kéne gondolkodni Marcival, hogy kinek jó az ilyen hozzáállás,a mit ma toltak.

István Hereb
István Hereb
6 éve
Reply to  Pelso

Hát, én ma is pont Lanzán láttam, hogy küzd. Eppel próbálkozott, de rohadt gyenge volt és minden párharcot elveszít, ráadásul frusztrált, veszekszik. Nálam Danilo kezdene jövő héten.

Szakáll
Szakáll
6 éve

Heffler szerintem rendben van.

kgyula
6 éve

Nem akármilyen ellenfél a mai… Ahhoz meg hozzászokhattunk, hogy nem mi határozzuk meg, mi történjen.

dagiiron
dagiiron
6 éve
Reply to  kgyula

Mondjuk, hogy nem rugdossuk el a labdákat, hogy nem adjuk el állandóan a labdát..Esetleg valami tudatosságot a játékunkban?

dagiiron
dagiiron
6 éve
Reply to  dagiiron

Tehát a Gazdag miatt nem tudnak a többiek passzolni? Vagy Nagy Geri hiánya miatt nem tudunk beadni?

Pelso
6 éve
Reply to  dagiiron

ha ők vannak, más a játék, többet birtokoljuk a labdát… az más kérdés, hogy aki hulladék szint, azt el kéne zavarni!

dagiiron
dagiiron
6 éve
Reply to  dagiiron

Figyú, mi köze Gazdagnak ahhoz, hogy Kukoc nem tud beadni? Miért kell a Gazdag ahhoz, hogy a Kosut ne basszolja el a labdát a középpályánkon… Miért önzőzik Lanza Gazdag hiányában?

dagiiron
dagiiron
6 éve
Reply to  dagiiron

Ne haragudj, de orbitális marhaságokat beszélsz…Legalább olvasd el mit írtam, a pályán lévő játékosok alaphibáiról írtam, te meg azzal jössz, hogy mit tudnak azok, akik nincsenek a pályán… Az, hogy a pályán lévő játékos néhány méterre pontosan passzoljon, az nem nagy kérés..
Kukocnak volt jópár beadása, ami összevissza szállt be, embert nem talált..
Az, hogy a védőink a pályán lévő másik játékosnak előre tudjanak passzolni, szintén nem válogatottsági kérdés..
Az se nagy kérés, hogy a középpályások ütközzenek, meg mozogjanak..
Értem én, hogy Gazdaggal és a Nagy Gerivel erősebb a középpályánk, de ez nem azt jelenti, hogy a helyetteseknek, nem kell ütközni, futni, harcolni…

dagiiron
dagiiron
6 éve
Reply to  dagiiron

Szerintem nem vagy tisztában azzal, hogy az a Honvéd, amelyik a pályán van, nem az amelyik a fejedben..Gazdag és Geri nem Messi, nevetséges a hasonlatod.De ugye meg van, hogy a Barcelonától akkor is elvárás a győzelem, ha nem játszik Messi, és a helyettesítését igyekeznek megoldani…

Döme Sanya
Döme Sanya
6 éve
Reply to  dagiiron

Mikor Kamber játszik, akkor meg őt bénázzátok.

István Hereb
István Hereb
6 éve
Reply to  dagiiron

Volt Kukocnak beadása bőven. Ha csak ezen múlt volna…

Fogado
Fogado
6 éve
Reply to  kgyula

Lesz pènz itt is azt beszèlik.

kgyula
6 éve
Reply to  Fogado

Bár igaz lenne….!

Fogado
Fogado
6 éve
Reply to  Fogado

Marx,b@szd meg.

Fogado
Fogado
6 éve
Reply to  Fogado

Viccet fèlretève,a Pasarèti teniszoktato haverom szerint(ott sok mindenki megfordul),de hangsulyozom;szerint,Zalàbòl fùj a szèl.

Fogado
Fogado
6 éve
Reply to  Fogado

Az hogy az öreg mit zagyvàl össze màr règ nem èrdekel.Az egy olyan hely ahol az”elit” ütöget,mèg lehet,hogy igaz is.Màshol is hallani különben,hogy van èrdeklöödő.Amugy meg kèrdeztèl,vàlaszoltam.

Fogado
Fogado
6 éve
Reply to  Fogado

Hazudott màr nagyobbat is.Ha marad,mire hazajössz mehetsz meccsre Siofokra,Gyirmotra meg Dorogra.

Döme Sanya
Döme Sanya
6 éve
Reply to  Fogado

Errefelé nincs elit, és max. kutyaütők vannak.

Csaba Horváth
Csaba Horváth
6 éve
Reply to  Fogado

Vernes. :D

Pelso
6 éve
Reply to  Csaba Horváth

jaja… benne volt a szerződésben : ha lő 1 triplát, akkor még kapunk 2 millió ajrót pluszban! :D

skorpió
skorpió
6 éve
Reply to  Fogado

Soha amig ez a Hemi van soha soha, huzzon már el!!!!!!

skorpió
skorpió
6 éve
Reply to  skorpió

Gondolod Heminél nincs feljebb, pont nem akarja.

Fogado
Fogado
6 éve
Reply to  skorpió

De szèp nap lesz az!

CSAKA
CSAKA
6 éve

Jó nagy les volt!!! Az élőt megállítva látszik! Nem véletlen, hogy az ismétlésekben nem volt leskamera állás!

Zoltán kertész
Zoltán kertész
6 éve
Reply to  CSAKA

Végre másnak is feltünt! Jól lábthatóan egyértemű les volt! Nem véletlenűl nem mutatták 1x sem a 16-on belüli kameraállásból!

A69W
A69W
6 éve

Kosút legalább egy becsúszas tipusú alibit villanthatna egyszer legalább!

Turbo
Turbo
6 éve

Ebben ma ennyi volt. CSAK A KISPEST!

pppalika
pppalika
6 éve

Hát, jövőre gyakorlatilag egy komplett védősor kell.

ius
ius
6 éve

Pedig a kis Banó a 2. felidöre egész felpörgött.

kgyula
6 éve

Ki mondta itt a minap, hogy ez a Pátkai egy semmi futballista? :)

Sanzi
Sanzi
6 éve
Reply to  kgyula

Én is! Durva játékos, minden megmozdulása arra irányul védekezésben, hogy taroljon. Ez az irányított NB1-ben elmegy, de majd a válogatottban, BL, EL kapja majd a sárgákat, pirosakat bőven!
Támadásban nem rosz, de a védekezése …ot sem ér! Varga komplettebb játékos, mégis Pátkai van sztárolva! Ennyi.
Ja és amit a Kosut vele szemben művelt, arra már ne mondjátok ,hogy de szép megmozdulás Pátkaitól… Kosut volt a k. nagy bohóc ott is! Pátka és kisKovács azonos NB1 es szint… semmivel nem több!
A 2. gólpaasza meg les volt! No comment!

MB Kecskemét
MB Kecskemét
6 éve

De buzi ez a riporter ! Én nem hallom ünnepelni a vidistákat, Csak a Kispesti srácokat !! ŐK nyomják a szurkolást !

Turbo
Turbo
6 éve

Hoppá. Jól látom, Paci középre, a két csatár mögé jött be, amolyan irányító szerepkörbe?

Turbo
Turbo
6 éve
Reply to  Turbo

A Fagyi elleniről lemaradtam.

Pelso
6 éve

Pölöskei eltakarodhatna… Szégyen amit művel

CSAKA
CSAKA
6 éve
Reply to  Pelso

Hagyja az edző ez az igazi szégyen..

kgyula
6 éve

Mert még nem cserélte be az edző.

Turbo
Turbo
6 éve

Sajnos Marci nagyon gyenge ma. De a nagyobb baj az, hogy senki sem jobb nála.

kgyula
6 éve

Ez 11-es volt… Barátot elrepítették az ötösön.

CSAKA
CSAKA
6 éve

Azért az elég gáz, hogy bajnokavatásra készülve sem tudják megtölteni ezt az óriási stadiont…

CSAKA
CSAKA
6 éve

Na gyerünk fiúk! CSAK!!!

CSAKA
CSAKA
6 éve

Sajnos nem játszunk elég akarattal és lelkesedéssel. De 3 ember hátrányban ( Kukoc, Kosut, Pölöskei) felállni luxus. Ennyi erővel fiatalok is játszhatnának helyettük, a játékon nem rontana.

ius
ius
6 éve

Pölö is lejöhetne, labdával nemigen találkozik…

manomano
manomano
6 éve

huzzuk ki a 80. percig 1-0-al akkr jöhet középre eppel lanza mellé és mehetnek a felívelések…
kb ez a maximum per pillanat amit el tudok képzelni

ius
ius
6 éve

Egy vicc az az ember.
Mindegy kitartás hajrá!

pppalika
pppalika
6 éve

Jól látom, hogy King és Danilo, aki érdemi lehetőség a padon?
Mert ott van még Májer, plusz Cipf, Szendrei, Kovács.

thpreg
thpreg
6 éve

Ó, Tonci, ezt át kellett volna venni…

Turbo
Turbo
6 éve
Reply to  thpreg

Még azt se, csak egyszerűen egyből ráverni.

thpreg
thpreg
6 éve
Reply to  Turbo

Ilyenkor jöhetne az a híres külső!

Turbo
Turbo
6 éve

Sajnos nincs a középpályánkon egy ember sem, aki tudná segíteni a támadásainkat.

A69W
A69W
6 éve

A riporter verbális önkielégítést végez a fehervár és a saját örömére.

Turbo
Turbo
6 éve
Reply to  A69W

Szerinted ott lehetne, ha nem ezt csinálná?

pppalika
pppalika
6 éve

Pontosan. Mivel Újpest-Debrecen lesz. Viszont ha kikapunk, akkor ottani döntetlennel még a bronz is összejöhet.

Turbo
Turbo
6 éve

Ezt a komplett védelmünk testközelből mozizta.

kgyula
6 éve
Reply to  Turbo

Melyik szintet nem üti meg? Mert egyetlen védőnknél sem gyengébb, csak valamelyik okosmikulás elkezdte ezt a kosútozást, a többi meg megy utána…

kgyula
6 éve
Reply to  kgyula

Nem viccelek. Aki ezt a bekapott gólt Kosút nyakába varrja, az valószínűleg életében nem játszotta ezt a játékot.

A69W
A69W
6 éve
Reply to  kgyula

Honositsuk és legyen válogatott :)
A tancparketten díjazzák a kisérést, itt szivatásnak hívják.

kgyula
6 éve
Reply to  kgyula

Tényleg lefordultak róla? Nahát!!! Erre mondom, hogy másképp látja ezt a játékot, aki nem életében egyszer rúgott labdába (akkor is állítottba) a játszótéren….

Ami meg Kambert illeti, akinek hiányoznak a minden meccsen rendszeres, durva hibái, az küldjön neki virágcsokrot. :)

kgyula
6 éve
Reply to  kgyula

Ja… derékon kellett volna rúgnia.

kgyula
6 éve
Reply to  kgyula

Hát persze… Ilyen egyszerű játék ez a futball. A lelátóról különösen. :)

papparam
papparam
6 éve
Reply to  kgyula

50-es évek? :)

pppalika
pppalika
6 éve

Lanza mit csinál?

Turbo
Turbo
6 éve

A Nagy Geri-Gazdag kettős hiánya nagy hátrány, várható volt.

Turbo
Turbo
6 éve

Kukac, atyám… Ilyet még nem láttam. :)

prison miki
prison miki
6 éve
Reply to  Turbo

Bravur lesz ha nem kapunk ma golt ezzel a vedo osszeallitassal.

prison miki
prison miki
6 éve

„szurkoloi fasszopok” a felelgetosben… Megint jon majd a buntetes.Rendkivul frappans volt aki kitalalta. Biztos meg mindig csak a multkori elmaradt meccs miatt van frusztracio az emberekben.

Turbo
Turbo
6 éve

Kérdésben a válasz.

Kicsipest
Kicsipest
6 éve

Debrecen egyenlített. Fradi tizenegyest kapott a hosszabbításban (Doll ma reklamálta, hogy ők soha nem kapnak), még szerencse, hogy Vargát már lecserélték!

Fogado
Fogado
6 éve

Nem hianyzik az EL ezeknek sem,meg nekünk sem es a Paksnak sem.Kibundàznak minket a nemzetközi porondra,ha tetszik ,ha nem.

Fogado
Fogado
6 éve
Reply to  Fogado

Balmaz V.

pppalika
pppalika
6 éve
Reply to  Fogado

Ma bebiztosíthatjuk a negyedik helyet, ha minden így marad. ;)
Ha a Mezőkövesd nem veszített volna, akkor a harmadikat is. Persze kicsi a valószínűsége.
Lehetünk akár még hetedikek is…

Kicsipest
Kicsipest
6 éve
Reply to  pppalika

Bármi lesz ma, az utolsó fordulóban verni kell a Vasast, akkor lesz El, ami talán elég lesz Lanza megtartásához. Remélem, nem akarjuk megmenteni a Vasast!

Fogado
Fogado
6 éve
Reply to  Kicsipest

A csutiak előzhetnek meg csak minket ha ma nem szerzünk ponttot,mert a Paks meg a Loki nem akar menni,napnàl vilàgosabbnak tűnik.(vagy a Balmaz tàltosodott meg,ami ugye nem tul valoszinu)

pppalika
pppalika
6 éve
Reply to  Kicsipest

Attól tartok, hogy az egy csúnya meccs lesz.

Fogado
Fogado
6 éve
Reply to  Kicsipest

Közben beszallt a versenybe a Loki is.

Kicsipest
Kicsipest
6 éve

A kezdőt és a kispadot (két felnőtt mezőnyjátékos) nincsenek túl nagy elvárásaim.

Turbo
Turbo
6 éve

Kezdő: Gróf – Baráth, Kosút, Bobál, – Heffler, Banó-Szabó, Pölöskei, Holender, Kukoc – Lanzafame, Eppel.
Cserék: Horváth A., Danilo, King, Májer, Szendrei, Cipf, Kovács.

FerikeKispest
FerikeKispest
6 éve
Reply to  Turbo

Így lehet esélyünk, ha eggyel többen lehetünk a pályán!:)

Turbo
Turbo
6 éve
Reply to  FerikeKispest

Bocsi, javítottam.

Kicsipest
Kicsipest
6 éve
Reply to  Turbo

Nen valami erős a kezdő.

Kicsipest
Kicsipest
6 éve
Reply to  Kicsipest

Nem tom. Lukács sincs. Supka forgatja a fiatalokat.

FerikeKispest
FerikeKispest
6 éve
Reply to  Kicsipest

Arról van fent valahol online közvetítés?

Kicsipest
Kicsipest
6 éve
Reply to  FerikeKispest

Honvedfc.hu. Nyerütnk 3:1-re..

FerikeKispest
FerikeKispest
6 éve
Reply to  Kicsipest

Már a múltkori nb3-as meccs közvetítését sem találtam, bámulatos, ahogy eldugják…

Fogado
Fogado
6 éve

Kisbetüvel.Köszi

Fogado
Fogado
6 éve
Reply to  Fogado

Tudom.Te irod a csutiak is ugy,amik nem.

Szlaci
Szlaci
6 éve

Lehet lesz egy plusz jegyem ha a gyerek nem ér haza az osztálykirándulásról..ha valakit érdekel csúton oda tudom adni..

papparam
papparam
6 éve

Ja és nem kell bocsánatot kérned, ez az igazság, így pontos, korrekt, ahogy leírtad.
És igen, rendes versenyt szeretnénk (és rendes minden mást is, nem csak a fociban). Akinek meg így jó, az… De nem is kívánok nekik semmit, mert elég büntetés az, hogy sosem fognak az életben igazán örülni.

papparam
papparam
6 éve

Boldog szülinapot, Bajnokcsapat! Ünnepeljük ma meg! :)

trackback

[…] Egy éve vagyunk bajnokok. Napra. Címvédők, regnálók, aktuálisak, szóval bajnokok. Meg tudnám szokni. A tény továbbra is tény, valóban bajnokok vagyunk, azonban az érzés az ősz eleje óta valahogy nem az igazi. Nagyjából szeptember-október környékén már nyilvánvaló volt, hogy azzal a játékkal, azzal a csapattal, azzal a szerkezettel, azzal úgy…Tudjátok hogy szól a legrégebbi kispesti bölcsesség? Így:Minél reménytelenebb egy helyzet, a… […]