Storcknak mennie kell?

Sőt, Storcknak, Csányinak és Orbánnak mennie kell a futball közeléből?

Este, az Andorrától elszenvedett vereség után felmerült a kérdés, hogy maradhat-e szövetségi kapitány egy olyan ember, aki nettó szarik a magyar válogatottra?

Nettó szarik, mert egy válogatottnál nincs olyan, hogy a legjobbakat, vagy a legjobbnak vélteken nem hívom be, hogy hagyom őket pihenni a nemzetközi kupákra, hogy elfogadom, ha valaki elfogadja ezt a felajánlott pihenést, azaz egyáltalán nem fontos neki a válogatott. (Gera vajon hányszor hagyhatja még cserben? Koemannál egy, most kettő. Legalább már 38, ha más nem, az idő megszabadít minket tőle.)

Egy olyan ember miért lehet szövetségi kapitány, aki szándékosan meggyengíti a csapatát, aki lenézi az ellenfelét, és felküld olyanokat a pályára, akik még az NB II-ben sem számítanak stabil kezdőnek? Ez az ember tényleg szarik mindenkire, aki ennek a válogatottnak szurkol, mert egyszer valamikor megverte azzal a sors, hogy magyarnak született.

Persze, kell és lehet kísérletezni. Már az oroszok ellen sem értettem, hogy miért ilyen mennyiségben és legfőképp, hogy kikkel, de legyen, kísérletezni kell. Speciel én a barátságos meccseket is szeretem megnyerni, mert nyerni mindig jó, de azért néha elengedem, ha látom, itt a jövőről szól a dolog. Az oroszok ellen nem arról szólt.

Andorra ellen még annyira sem.

Köszönöm, Herr Storck, ez ennyi volt, lehet szépen lemondani. Ugyanígy Csányi úrnak is, aki teljhatalmat adott neki (és aki szintén nem tiszteli a magyar futballt, évek óta még arra is képtelen, hogy a bajnokcsapatokat köszöntse, hiszen a stadionokban nem mások állnak-ülnek, mint a kritikusai, akikért ezt az egészet egyáltalán érdemes csinálni). Az egész kurva modell, a parazitizmus, a TAO, a minden szarság, amit Új Magyar Futballnak hívtak, vagy annak nevében cselekedtek úgy-ahogy-van ánblokk bukott meg Andorrában.

Kurva drágán sikerült elérni ugyanannyit, sőt, néhol még kevesebbet is, mint előtte, amikor állítólag futballellenes volt a kormányzat, a hangulat, a mindenség. Miben léptünk előre azon túl, hogy központi költségvetésből, állami cégek kasszájából, megzsarolt magáncégek pénztárából fényűzősdit játszó focit tartunk fenn?

Ennyit ér az egész koncepció. Egy kifutott Eb, egy csodálatos nyár, ahol beleszagolhattunk, milyen lehet sikeresnek, boldognak lenni a futball miatt, de semmi több. Minden pont ugyanúgy rohadt, csak sokkal, de sokkal több pénzből.

Komolyan mondom, ilyen emblematikus figurák, mint az európai középszintnek tartott, de lassan az NB I-hez is kevés Dzsudzsák; a pofánkba szaró Stork; a mindent-jobban-tudja, de alapvetően a fociszervezéshez kókler Csányi; és a futballt erőszakkal is megmenteni akaró Orbán – hihetetlen ez a négyes. Ez ma nagyjából a magyar futball. Aki menteni akarja, az taszítja még mélyebbre a mocsárba, és ha kell, új és új mocsarakat nyit, akár önnön kezével kiásva hozzá a legfeneketlenebb gödröket.

Nagyjából ennyi a véleményem. Szeretném, ha a futball közeléből is eltűnnének ezek az emberek, illetve minden, amit képviselnek. Szavakkal, szépnek mondott célokkal tele a padlás, valódi tettek, vagyis a padláshoz vezető létra viszont valahogy csak nem akar összeállni. Ácsolnak valamit aranyból és homokból, kicsit lépcsőszerű (mert az stabilabb!), lehet rajta kapaszkodni a felfelé irányba, csak észre kéne venni, az alapozás nem az ígéretekkel teli padlás felé néz.

A (rész/beképzelt)sikereknél mindenki vigyorog a kameráknak, de most hol vannak ugyanazok az arcok, hogy vállalják a felelősséget, legalább annyit mondjanak, bocsi, elbasztuk, rosszul gondoltuk, talán mégis hibáztunk, benéztük az irányt, satöbbi? De tényleg, mit is várok? Ha egyszer, akár egyetlen egy figura is elismerné, hogy valahol és valamikor hibázott, akkor az egész felépítményük dőlne be, hiszen ha egyszer valahol és valamikor, akkor máshol és máskor miért nem?

Nem lehet rés a pajzson, történjen akár még egy Andorra, az út helyes, nekünk van igazunk.

Taps.


És a kedvencem:

“Tudtuk, mire számíthatunk, nem leptek meg minket, mégis vesztes helyzetbe kerültünk. A második félidőben kevéske lehetőségünket sem tudtuk kihasználni, így nagy blama lett a vége, amit nem lehet megbocsátani” – mondta az M4 Sportnak Storck, aki a jövőjét firtató kérdésre úgy válaszolt, nem ez a megfelelő pillanat, hogy erről beszéljen. (via MTI)

Igen, tudtuk mire számíthatunk. Mi tavaly az Eb-n nyolcaddöntőt játszottunk, európai középcsapatot hazudtunk magunknak, Andorra pedig az elmúlt 150 meccséből jó, ha megnyert négyet.

  • 58914020 .

    Deák István lehet a középső védő, akit leigazoltunk.
    NbII-ben játszott a Mosonmagyaróváron ebben a szezonban.

    • Atesz

      Miert az NB 2 bol igazolunk vedot??@#$ kivan h nem tudunk bajnokkent erositeni…

      • 58914020 .

        Úgy tudom, hogy ott jól nyomta, de nem ismerem.

      • Pelso

        “A szerbiai középső védő a Vojvodinában nevelkedett, de játszott a Deportivo La Coruna B-csapatában is, legutóbb pedig a Mosonmagyaróvár futballistája volt. A most befejeződött szezonban 36 bajnokin négy gólt szerzett az NB II-ben”
        ha Rossi is akarta, akkor nem lehet rossz.
        http://www.nemzetisport.hu/labdarugo_nb_i/honved-ismet-kepbe-kerult-a-vajdasagi-magyar-vedo-2574193

        • Atesz

          Laczkó? Ot is nagyon akarta Rossi

      • László Papp

        Akkor már inkább visszahoznám Gengeliczkyt

    • Őt már télen bedobták, mint nevet.

    • László Papp

      Az Nb1.hu szerint Debreceni is elhagyja a Vasast,mivel lejár a szerződése.Hemingway szerint már megállapodtunk egy belső védővel és Hemingwayt ismerve csak ingyen megszerezhető játékos jön.Lehet,hogy ő lesz?

      • Pelso

        Mindigis lassú volt

    • A69W

      Biztos, hogy magyar lesz! Volt egy erre utaló fél mondata ma az Öregnek az UP meccsen! “Bobál mellé jön” mondotta:)

      (Én egyébként Debrecenire tippelek.)

      • Vizi Viktor

        Akkor legyen a Poór Patrik :-) Egy Patrik úgyis elmegy

        • Pelso

          Nemar… Ő is nb2 :)

          • Varga Béla

            Hát Debreceni,Poór Patrik biztosan nem.Hemit ismerve.

      • kgyula

        Jaj, csak Debrecenit ne….! Nem véletlen, hogy sehol nem stabil kezdő. Egész egyszerűen az elsőosztályú képesség hiányziok belőle.

  • Dagiiron

    Hanta, ha a Vitya holnaptól leszarná a focit, akkor egy-két éven belül amatör csapat lenne a Kispestből.. Az MFA menne a kukába… Erről ennyit..

    • Vitya (itt) = a jelenlegi modellel.
      Az pedig, mint látjuk, közpénzekre, TAÓ-ra (tehát kézivezérléssel átirányított egyébként adóforintra) és egyéb furcsa forrásokra épül. Ez fenntarthatatlan. Egy tisztes, piaci modell kéne, nyilván valamiféle mankóval, de a cél legyen az, hogy a futball legalább (sőt, az élfutball) önfenntartáshoz közeli állapotba kerüljön.
      Pont Kispest az, ahol nagyjából működne mindez, ha eltűnnének az állami forintok. Szoros lenne a nadrágszíj, de talán menne.

      • Dagiiron

        A tisztes piaci modell azt jelenti, hogy nincs állami támogatás, nincsenek piaci szereplőket motiváló láthatatlan kezek.. Akkor most nézzük végig, hogy milyen reklám értéke van a csapatunknak, a maga átlagos 2.500 fős nézőtáborával.. Nulla, azaz egy nagy nulla… Miből tartanánk fenn a TAO nélkül az utánpótlást? semmiből.. Mennyi pénzt kapnánk az MLSZ-től, ha nem fizetne évi 4mrdFt-ot az MTVA a közvetítési jogokért? Nullát.. Miből épülne fel az utánpótlás centrumunk? Semmiből.. Miből lenne új stadionunk? Semmiből..
        Sajna ki kell jelenteni, hogy addig lesz értékelhető csapatunk, amíg a Vitya van, mert ha bukik, minden komolyabb finanszírozási forrásunknak annyi lesz, és szép lassan a csapatunknak is..
        Ez az andorrai eredmény egyébként egy az egyben Storck hibája, így nem lehet fiatalítani, szakmai nonszensz amit csinált..

        • Szakáll

          Én meg azt gondolom, hogy ha a fideszmaffia kiszállna a fociból, akkor talán megjelennének a valódi szponzorok, akik nem a közbeszerzési pályázatok miatt állnának be egy-egy csapat mögé… Nem lennének ilyen irritálóan irreális fizetések, de azt hiszem, hogy nincs is rá szükség.

          És azt is gondolom, hogy a verseny politikai eszközökkel való eltüntetése nem válik előnyére egy versenysportnak.

          • A69W

            Mi akadályozza meg a valódi szponzort, hogy mondjuk pld. most a bajnokcsapat mezén hirdessen??

          • Szakáll

            Mit fog szólni hozzá a hatalom, hogy nem egy politikus irányította csapatot támogatnak?
            Manapság ennyi elég is.

          • Dagiiron

            2010 előtt hemzsegtek a valódi szponzorok.. Ja, nem..

          • Szakáll

            Szerintem több volt a valódi szponzor, mind most.
            De mindenképpen egészségesebb verseny volt.

          • Dagiiron

            Nem volt verseby, a vidéku csapatokba tolták az önkori pébzeket, rohadtak a stadionok és az álkam egy fillért se adott az utánpótlásra..

      • Pelso

        TAÓ meg légiós+up szabály pénzek nélkül nálunk sem menne, szerintem.
        ebből is látszik, hogy, bár életképesebb hemi rendszere, de nem biztos, hogy élesben tesztelném, mire képes az előbb felsorolt bevételek nélkül.

        • Csaba Horváth

          Azért nálunk annyival jobb a helyzet, hogy van egy kiépült utánpótlás bázisunk, egy évek óta pozítiv előjelű költségvetésünk, nem kell fenntartani egy méregdrága stadiont, nem kell fizetni méregdrága légiósokat.
          Vegyük a Vidit. Ha elzárnák a csapokat, akkor a fél játékoskeretet szélnek kéne ereszteni, mert nem lenne miből fizetni őket, a 9-10 milliárdos stadiont nem tudnák fenntartani, nincs utánpótlásuk, ahova nyúlni tudnának (esetleg a felcsútiakat húznák le, de mivel ott is az utánpótlás összevásárolt fiatalokból áll, az is rövid időn belül letérdelne). Szóval ha beütne a krach, jelen állapotok alapján a Kispest tudna a legjobban kilábalni belőle…

        • annyit helyesbítsünk, hogy az up+légióspénzek a klubok saját termékéből, a tévés közvetítsekből és a szerencsejátékból vannak visszaosztva. szóval meg lettünk zsarolva, hogy ha az alanyi jogon járó pénzünket látni akarjuk, akkor menni kell az mlsz hülye feje után.

          • Dagiiron

            A tévés pénz a Vitya nélkül a töredéke lenne a mostaninak. A szerencsejáték pénzek is általuk lettek ideterelve..

          • A tévés jogdíjakat az akkor még létező tulajdonosi tanács, és a Kisteleki-féle MLSZ tolta fel a három-négyszeresére. Korábban évi 1 milliárd alatt fizetett a sporttv, amit megpályáztattak, és máris emberi összeg lett belőle: http://mfor.hu/cikkek/vallalatok/Tovabbra_is_kerdeses_NB_I_es_kozvetitesek_sorsa.html
            Ugye ennek a hosszabbításból vásárolta ki a közmédia a sporttévét (korábban a dunatv-vel azért neki is volt egy meccse), majd mikor hozzá került, akkor szabadultak el az összegek. Most ugye 19 milliárd 5 évre, vagyis 3,8 milliárd/év. Ez négyszeres növekedés 2009 óta, vagyis ha nagyon őszinték akarunk lenni, túlárazott, de nem annyira brutálisan, mint aminek próbálják beállítani.

            A szerencsejátékos pénzek egyik legfőbb élharcosa pont az Öreg volt, ráadásul nemzetközi mintát követ, hiszen a világon szinte mindenhol részesülnek a fogadási ajánlatok szereplői a fogadásszervező bevételéből. A fura inkább az volt, hogy előtte az állam minden beszedett adóként, és nem osztott vissza semmit, pedig ugye sportfogadásnak hívta.

            Ez két olyan pénz, amit vélhetően nem különösebben érintene, hogy Vitya van, vagy nincs.

          • Dagiiron

            De, mert a közmédia nem fizetne ennyit, plusz újból nem kapnánk egy fillért se a szerencsejáték pénzből..

    • Thibby

      Ha eltünne vitya akkor a fradi,vidi gyakorlatilag nb2 lenne. Tizedére esne a klubok ktg vetése, számítana a saját nevelés végre, és nem lenne ennyi balkáni tippmix huszár.
      Szerintem az egy jó világ lenne, hiszen rendes tulaja csak az uténak és nekünk van. Mennénk a bajnokságért a lilákkal minden évben.

      • Dagiiron

        Nem, az állam piaci árat kérne az MFA ingatlanáért, meg a stadionért, amit nem tudnánk kifizetni, de igazából az MFA-t se nagyon tudnánk fenntartani..
        A Fradi marketing értéke jóval nagyobb, így mindig is több szponzori pénz fog tudni szerezni..

        • papparam

          Ez csúsztatás, senki nem az utánpótlás támogatását kéri számon.
          Egyébként az MFA-t Hemingway a saját pénzéből hozta létre és az első években finanszírozta. Ha minden piaci alapon és tisztán működne, akár egy tisztán magánpénzből finanszírozott akadémia is lehetne nyereséges. De ismétlem, az utánpótlás, ill. tömegsport támogatásását épeszű ember nem bírálja.

          • Dagiiron

            Amint bukik a Vitya, ugrik a TAO..

          • papparam

            A TAO pont nem utánpótlásra van, azzal lehet profi sportot szponzorálni. A TAO-n, ill. a holdudvarba tartozó cégeken keresztül mennek a milliárdok pl. a Fardihoz, Vidihez, Felcsúthoz.
            És tök mindegy, hogy mi is kapunk belőle valami alamizsnát. Nem kell. Ez erkölcsi kérdés (mármint annál, akinek a feje nincs éppen Vitya valagában). A világ legigazságtalanabb “adókedvezménye”. Gondolj bele, a mi adónk havi 8 millát kereső profi focisták és fociklubok tulajdonosaink zsebeiben köt ki. Ok, ne az egészségügybe menjen, mert az demagóg (?), hanem az utánpótlásba. De nem, ez a profik zsebébe megy!

          • Dagiiron

            A TAO utánpótlásra fordítható csak. Ez van a jogszabályban.

    • És az miért baj?
      Emlékeim szerint nem közfeladat futballt fenntartani, pláne nem ezen a szinten és ennyiért.
      Egyébként magunkat nem féltem, mert talán az egyik legalacsonyabb mértékben vagyunk kitéve a költségvetésünkre nézve a politikumnak. Ha nem lennének, mi akkor is lennénk.
      Cserébe most egy olyan helyzet van, hogy aki jobban dörgölődik, az kap pénzt és csapatot, aki nem, az nem. Teljesen felesleges kivinni így a focit a pályára, és iszonyatosan nagyonhatalmasóriási csoda, hogy ebben a közegben egyáltalán létezhetünk, nemhogy bajnokságot nyerünk. 12 csapatba nem nagyon férnek be nem haverok. (Felcsút, Mezőkövesd, Balmazújváros – 3 a 12-ből, normális bajnokság ez? Komolyan itt van igény és pénz és akarat és hagyomány futballt csinálni? Van ennek értelme?)

      • A69W

        Az egészből egyedűl az infrastrukturális fejlesztéseknek van értelme, az nem menne magántőkéből senkinek sem.
        Természetesen ez is el van cseszve úgy ahogy van, az egyéni érdekek, a “kijárás” mentén megy minden, de ha pozitívumot akarok kiemelni, akkor talán ez az egyedűli dolog!

      • papparam

        Ez a mesterséges “ilyen szinten fenntartás” nemhogy nem közfeladat, de hosszú távon egyszerűen árt a focinknak. De ez nem számít nekik, csak egy jó úri muri és menő a díszpáholyokban mutatkozni. A focink közben egy helyben áll. Nemhogy nemzetközi szinten, de még itthon sem érnek el eredményt a módszereikkel, hiszen melyik miniszter csapata nyerte idén a bajnokságot?

      • medvepuszi

        Szerinted milyen más bevétele van a Honvédnak? :)

      • Dagiiron

        Nem kötelező állami pénz a fociba, de akkor ne balhéz, ha megszünnik a csapatod .

    • papparam

      Ha leszarná a focit, akkor attól kezdve kénytelen lenne minden klub piaci alapon, tisztán működni. Igaz, hazamenne pár ász légiós, de végre megkezdődhetne egy igazi fejlődés, nem csak a lufit fújnánk.

      • Dagiiron

        A Honvéd nem él meg piaci alapon..

        • papparam

          Tehát ha nem lenne ez az állami foci rendszer, már meg is szűntünk volna? Ez tart minket életben?
          Ej, de nagyon nem értünk egyet! :) Szerintem megélne, sőt, jobban élne, fejlődhetne.

          • Dagiiron

            Tök egyszerű: vizsgáld meg a bevételeinket, illetve azok forrását.. Minden bevételünk végén az állam áll, így vagy úgy..

  • Döme Sanya

    Stork nem ért a focihoz. Mióta ő van, még nem tapasztaltam taktikát.

  • 58914020 .

    Azzal nincs bajom, hogy Orbán focit akar csinálni – azzal van baj, hogy hogyan.

    Ez az, amit torzítja a focit, a versenyt, ez az, ami azt eredményezi, hogy a válogatott keretben felcsútiak vannak – érdemi teljesítmény nélkül.
    (Tehetségre ne adjunk már válogatott mezt!)

  • Pingback: Storcknak mennie kell? | Zongoracipelő()

  • Tony Soprano

    Tavaly decemberben ezt nyilatkozta Hemingway: Bernd Storck nem az a szint, hogy magyar kapitány legyen. Vissza küldené őt Németországba pályaedzőnek. Ekkor még ezért sokan fújoltak. Szerintem ezt az Andorrát még Urbányi Gyírmótja is megverte volna.

    • Sanzi

      nem kérdés a Gyirmót! de a Balmaz is…
      nem elég felvenni a mezt, azt viselni is tudni kell…
      Eppel pl. olyan görcsös volt, hogy így kb. még egyszer sem láttam piros feketében!
      Ő akart kb. Dzsudzsival ketten, a többi…

  • diszbohoc

    Úgy csinálsz, mintha nem láttál volna Málta, Lichtenstein, Vaduz etc meccseket.
    Kisteleki, Berzi etc jobb volt?
    Matthäus, Détári-Bozsik, Koeman etc jobb volt?
    Egyetlen dologért érzek elégtételt: az EB miatt ezt azok is látták, akik eddig leszarták az egészet, és talán végre nem csak az a pár ezer félnótás, aki rendszeresen nézi a bohócligát teszi fel a kérdést, hogy nem kellene ezt hagyni a picsába, és valami értelmes dologra fordítani a pénzt?

    • Pont ez a bajom, hogy ugyanott tartunk, csak sokkal drágábban, és nem igazán látom az alagút végét.
      De még az alagutat sem.

      • diszbohoc

        hát igen, ezt a szart most mi fizetjük…

    • Sanzi

      hát Koeman egészen más szint volt, maradjunk ennyiben!

  • VirágPeti

    Nagyon jó poszt, imádom amikor ilyen radikálisak vagytok :). Viccet félretéve, ez a belterjes mocsár, amivé zülleszték az egész közeget, a kivételezések, sumákolások, utolsó pillanatban megváltoztatott/nyilvánosságra hozott dolgok, mind mutatják hogy nem tiszta itt valami. Én nem tudom ki van az emelesz “felett”. Hogy van-e ott egyáltalán valaki. Vagy ők saját maguk abszolút főnökei is egyben. De hogy az egész bagázsnak csányistól, storkostól, összes állami csapatos vezérestől mennie kell, az biztos.

    • Player

      Egyet értenék, ha nem lenne ekézve Dzsudzsák. A romániai egyenlítő golja előtt egy beszari plázacica volt, de azóta érzem benne a tüzet. Tegnap is rajta éreztem hogy kurvára bántja az egész. Soha sem lesz olyan vezér mintha 20 kilóval nehezebb lenne, és férfias lenne a hangja, de ő szerintem megteszi ami tőle telik. Mások meg nem.
      Amúgy idén a Honvéd volt a magyar bajnokság Andorrája.

      • 58914020 .

        Hagyjuk már Dzsudzsákot!! Ő akkor szart egyet a fejünkre, amikor eligazolt bagóért Arábiába.

        Az ugyanúgy egy szarás volt a magyar focira és a szurkolókra. Dárdai is kapott ajánlatokat, nagyon sok pénzt, ő mégis lenyilatkozta, hogy neki nem kell két Ferrari a garázsába.

        Hasonlítsd össze a két embert

        • Player

          Összehasonlítottam, és bírom mind a kettőt.

          • h492019

            Ti nem lattatok a bajnoki donton ahogy dzsudzsi garancsival jopofizik a paholyban? Mibe hogy osszel mar a vidiben fog focizni?

          • Sanzi

            Láttam én is, és furi volt, hogy vendég VIP-nek volt a vendége!

        • Escape

          Több ponton hibázik a véleményed.
          Dárdai könnyen mondja hogy nem adja el magát sok pénzért. Ő egy edző aki még 20 év múlva is ugyan annyit fog keresni.
          Dzsudzsák még kb. két három évig fog ilyen sok pénzt keresni, utána a bevétele egyenlő lesz a nullával!

          Dzsudzsák miért a szart volna a magyarokra? Azért mert arab csapathoz ment? Amíg a törököknél volt az jó volt? Ha Kínába menne az is A magyarokra szarás lenne? Hova menjen ami minden egyes szurkolónak megfelel?

          Egyébként nyilatkozta hogy amikor az arabokhoz ment nem volt más ajánlata. Nyilván te is tudod hogyha egy játékos úgy kezd neki hogy szezonnak hogy nincs csapata akkor az értéke hatalmasat zuhan. Ezért neki mindenképpen érdeke volt hogy akárhol is, de le legyen igazolva.

          Nyilván ő is boldogabban maradt volna Európában vagy Amerikában

          • Tibor Fehér Első

            Ezek a pénzt befektetik,valószínűleg többet fog ker,ha befejezte a focit.Ráadásul pont a dzsudzsak debrecen környékén?Simán a tobbszoroset mint most.

          • 58914020 .

            Valószínűleg nagyon nem vagy képben.

            Dárdai egyértelműen lenyilatkozta, hogy már 2015-ben mehetett volna Dárdai Herthájához Dzsudzsák. De ő a pénzt választotta és eligazolt Törökországba…

            Utána mégegyszer volt esélye, de aztán meg Arábiába igazolt… 28-29 évesen, érted??

            Ha a Bundesligában belelendült volna, még simán mehetett volna pénzt keresni oda három év múlva is, 34-35 évesen.

            Undorító, amit tett, szembeköpte a magyar labdarúgást.

          • Sztefo

            Megvan a Dárdai könyv. Ott konkrétan azt írja, h amikor Moszkvában játszott Dzsudzsák, akkor Dárdai felajánlotta, h viszi a Herthához, és nyáron úgy leedzi Dzsudzsákot, h élete formájába kerül, és a Bundesliga egyik legjobb szélsőjét faragja belőle. Ezek után aláírt a törökökhöz… Azt is hozzátette Dárdai, h valahol megérti, mert annyi pénzt ők nem tudnának fizetni, mint amit a törökök, és a pénz fontos egy pályafutása utolsó harmadába érő labdarúgónak, de ettől még csalódott volt, mert szakmailag kinyírta magát vele Balázsunk, plusz Berlinben sem éhbérért játszott volna. Végig úgy ír erről Dárdai, h bár korábban a managerei vitték be az erdőbe, de itt úgy érzi, Balázs döntött, és szakmai értelemben rosszul…

          • Sanzi

            aha…
            ,amennyiben neki lenne magyar futballal kapcs önértékelése, akkor a managerének nem mondaná ki, hogy mo-ról ne is keressék.
            El tudod képzelni, ha Dzsudzsi felhívja a Loki aktuális sportvezetőjét, még aznap ne jelentenék be mint igazolás, és ne lenne hirtelen teltház???
            Ő egy pénzéhes kurva, és bár nehéz leírni de sajna a mi Vadócunk is ugyanez a kategória! csak valahogy vele kapcs.ezt senki nem akarja kimondani…

      • VirágPeti

        Nekem Dzsudzsákkal egyébként nincs bajom. Csalódás h elcseszte az európai karrierjét, de nem bántom, soha nem is bántottam, magyar szinten jó játékosnak tartom. A “rencerrel” viszont van bajom, mert vadkapitalista oligarchák klubvezért játszanak, mintha a középkorban lennénk a csák máték korában, csak ezek most a futball “klubjaikkal” próbálják reprezentálni a hatalmukat. Megalomániás mind. Csinálják magánemberként, saját pénzükből mint annak idején az akasztói juhászember, de ne politikusként. Most egy olyan népharag kéne ami elsöpri az egész korrupt szart.

  • Lassie Tizenkilenc

    Egy bizonyos Gorge F. Hemingway nevű úr 2016 szeptemberében a következőket mondotta Storckról, a vizes műfűről és az amtőr játékosokról.Az alábbi linken olvasható :
    http://nb1.hu/blog/vizes-mufu

    • Csaba Horváth

      Hemingwaynek sok meglepő, már-már érthetetlen húzása van, de ugyanakkor nagyon sok dologgal kapcsolatban nagyságrenddel tisztábban lát, mint jónéhány futballal foglalkozó, futballból élő kollégája. És ami szép ebben a cikkben, hogy ezt a mérkőzés előtt írta, nem pedig a mérkőzés után okoskodva.

  • RW

    Azert a nagy hozongesben ne felejtsük el hogy volt egy valag sérült is… Es a behivhatok közül kit hianyolunk? Futacs? Akkor meg nem jatszik Eppel szerelmünk. Szoval óvatosan, óvatosan.

    • Pelso

      Eppel kissé gyengének tűnt, bár a Honvédhoz képest szokatlan lehetett a szitu (nem volt annyi tere, nem igazán támogatták a középpályáról), de én többet vártam Tőle.
      Az összefoglalók alapján Futács is topon van, 1 félidőt adtam volna neki, akár Marci “kárára” is.

      • László Papp

        Miért nem lehetett 2 csatárral felállni eleve?

        • Pelso

          jaja…a korai Rossi időszakot idézte(Délczeg, Testardi)… eredménytelen, nézhetetlen :/

        • A69W

          egy “Andorra” ellen esetleg három csatár?

          • László Papp

            Annyi nem is volt a keretben. :D

          • A69W

            :)
            ….hát ez az :)
            azért, ha egy Prosser, Tischler. Lencse hármas a pályán lett volna nem ez a vége :)

          • László Papp

            Én Szalai sérülesekor komolyan vartam egy hírt,hogy Tischler/Lencse utólagosan is meghívót kapott a válogatotthoz.

          • Sanzi

            Tischler és Lencse ekézése most pont nem ide való! Két fiatalon szupertehetségről írtok ilyen méltatlanul, csak azért mert most pont fujcsutiak, bár már nem sokáig…

          • László Papp

            Ha más lenne helyettük ott,akkor az ő nevük lenne most itt.Nem a név a lényeg,hanem az elv,hogy honnan válogatnak be játékosokat.

      • 58914020 .

        Eppel szerintem túl görcsös volt, látszott rajta, hogy nem mer lazán játszani.
        Neki idő és maximális bizalom kell, akkor tud kibontakozni. Ez volt meg Rossi-nál is vele szemben.

    • László Papp

      Utólag okoskodva lehet,hogy jobb is lett volna Marcinak,ha nem játszik.

  • Csaba Horváth

    Ez már-már felért Szalai kiborulásával….elhangzik pár mondat, ami komoly kritikának tűnik Storck felé…

    • 58914020 .

      Ez az ember nehogy már kritizálni merjen bármit is!!

      Pontosan ugyanolyan emberileg, mint Détári, aki előbb pénzért eladta a karrierjét és eligazolt az akkor nulla csapatnak számító Olympiakoszba, majd hazajött és megtagadta a kispesti múltját.

      Ha nem Arábiába, hanem a Bundesligába igazolt volna, minőségileg más futballista lenne és tegnap nemcsak futott volna, hanem talán el is dönti a javunkra a meccset.
      Ennyit számít, ki profi, ki nem profi. (Ott legbelül.)

      • Sanzi

        jajaj… vannak bajok.
        1. Détári NEM akart menni az Olympiakoshoz, őt eladták, ultimátummal.
        2. Ő Kispestre akart visszajönni, de ugyanúgy mint később Pisontot elutasították, hogy itt bizony akkora sztár csapat van, hogy nincsen rá szükség!
        Előbb gondolkozz, majd utána írj, véletlenül se fordítva!!!

        • 58914020 .

          1. Én másképpen tudtam, utána fogok olvasni. Én eddig úgy tudtam, Détári döntött a végén a mani mellett.
          2. Nem a 90-es évekre gondoltam, hanem a nyilatkozataira (“Ez a klub már nem ugyanaz a klub”, “mindig a Fradihoz akartam menni”, Fradi öregfiúk, stb.)

        • Varga Béla

          Hát ez vagy úgy volt,vagy nem kategória.

    • medvepuszi

      Szeretem az ilyen csapatembereket: én hajtottam, másra nem akarok semmi rosszat mondani, de… :DDD

  • SZabó Tibor

    Fantasztikusan jól játszott az U19-es csapatunk,gratulálók a bajnoki címhez a játékosoknak és az edzői stábnak.A meccsről,MFA-Győr,6:0.(11emberrel 2:0-10 emberrel 3:0- 9 emberrel 1:0)Sztoja még rúgott két bődületes kapufát szabadrúgásból.A meccset végig nézte Erik van der Meer és Hemingway is akitől megkérdeztem,hogy hívják a frissen igazolt belsővédőt,elárulta viccesen,hogy férfi és magyar,Majd komolyra váltva elmondta balbekket és középpályás igazolása van tervezve.Megemlítette még Kabangut valamint 12.én a holland edző 8 fiatal játékost fog tesztelni

    • Kicsipest

      Balhátvéd minek? Úgy is Boti fog (előbb-utóbb) játszani!

      • A69W

        Ez a kispesti mantra, minden szezonban :)
        “kell egy balhátvéd”
        :)
        Talán szét kellene nézni a saját utánpótlásban először szerintem, nem egy annyira bonyolúlt poszt ez….

    • László Papp

      Egyébként kik lehetnek potenciális jelöltek ebből a csapatból,akik most nyártól már az első csapat keretéhez tartozhatnak?Illetve az NB3-as csapat keretéből szintén kik lehetnek?Az U21-es válogatott kerettel kapcsolatban az jött ki,hogy Gergényit és Tömösvárit nem engedték el,mert számítanak rájuk a Nemzetközi kupában.

    • 58914020 .

      Kabanguban nagyon sok potenciál van, de ha kijön belőle, ő tipikusan az a futballista, aki azonnal le is fog lépni.

      • Tibor Fehér Első

        Kabangut én is érzem.Meg a Bobalt is.Nem lesz itt nagy gond az ősszel sem.Dobogot megcelozhatjuk.

        • 58914020 .

          Bobál Geribe nem vagyok annyira biztos.
          Nagyon kedvelem, talán emberileg jót is tett neki, hogy túl van néhány ínséges éven, így legalább nem szállt el.
          Viszont a mozgását eléggé darabosnak érzem és mintha nem érezné a finom játékot.

    • Csaba Horváth

      Azt nem mondta, hogy mikor jelenti be az új igazolást?

    • Sztefo

      Balhátvéd? Azt mondta a chaten, h úgy néz ki, végre sikerült kinevelnünk az Akadémián hosszú évek után egy jó kis balhátvédet. Csak azt tudom elképzelni, h kell kettő a versenyhelyzet végett.

  • Tibor Fehér Első

    Csak azt a kurva stadionunkat kapjuk meg,amig szabadlábon van a gipsyking,mert már kezdek aggódni.

    • Thibby

      Én is ettöl félek, bár szerintem az új Bozsik csak egy blöff hogy nyugodtak legyünk.

  • László Papp
  • 58914020 .

    Détári szerint fiataloknak csak úgy nem lehet ajándékozni válogatottságot. (Ha jól emlékszem, az ő koncepciójuk amúgy pont ez volt Várhidi Péterrel, ki is kaptak Máltán.)

    Détári amúgy nem követi az nb1-et, nincs kint a meccseken, de Rossi győzelmének azért örült a Honvéddal.

    • Tibor Fehér Első

      Hogyne jarna ki!Jatekoskijaro jobb oldalán Szurgenttel.

      • 58914020 .

        Ott volt tényleg?

        • Tibor Fehér Első

          Ott szokott lenni Lajos bával a fidi ellen nem tudom,mert a táborba mentünk,ahogy ilyenkor illik.

          • Vizi Viktor

            Bajnokavatón nem láttam a Szuribá környékén.

  • papparam

    Stork (számomra) legnagyobb bűne az, hogy Marcit egy ilyen gyenge csapatban égette.

    • Sanzi

      azért ne feledjük, hogy, ha Marci a 30. percben… egészen más most a vége, hangulat.
      Görcsös volt… nagyon. és ez nyilván a kapitány gyengesége!

    • László Papp

      Az biztos,hogy Marci ez a 2 meccs alatt sokat vesztett a népszerűségéből,mondjuk nem a Kispest szurkolók körében,hanem inkább országosan.

  • 58914020 .

    A védőként kiszemelt (már megszerzett???) Deák Istvánról nem sok derül ki a net alapján. Három mosonmagyaróvári meccset találtam röptében az idei szezonból – mind a három meccs összefoglalóján súlyos hibák láthatóak Deák Istvántól:
    https://www.youtube.com/watch?v=L8YFwV9Tw2Y (Deák hibája 2:25-nél)
    https://www.youtube.com/watch?v=lvCsbhWliRc (Deáknak több bakija is volt, itt az egyik 2:10-től kb.)
    https://www.youtube.com/watch?v=lf1BWp-Y39I (Deák öngólja 0:40-nél)

    Látszólag egyébként egy atletikus, magas srác, nem tűnik gyengének, de az kérdéses, hogy erősítést jelenthet-e. (Ha egyáltalán ő jön hozzánk tényleg.)

  • Granero

    Az a nagy szerencsem, hogy valamiert nem erdekel nagyon a valogatott, a Honvednekem sokkal fontosabb…

    • SZabó Tibor

      nekem is fontosabb a KISPEST

      • 58914020 .

        Nekem a magyarságom a legfontosabb ezek közül. Így nagyon nem mindegy, mi van a válogatottal, mégha a válogatott mérkőzések az utóbbi időben háttérbe is szorultak a klubokéhoz képest.

        • +1
          engem is úgy neveltek, hogy első a válogatott, második a kispest

          • zolee

            Nekem is fontosabb volt, de ha mondjuk választani kellene most Kispestért elutaznék mondjuk egy Celtic elleni meccsre, ezért a válogatottért még Bécsig se mennék el…

          • Tibor Fehér Első

            Első a Honvéd,második a család!

  • zolee

    Névbitorló jegyzete
    http://www.nemzetisport.hu/magyar_valogatott/dzsudzsak-az-arab-szollosi-gyorgy-jegyzete-2574311

    Hát ez kész, most már biztos hogy marad Storck MLSZ és sleppje újból szemen köpi drukkereket…A magyar nép nagyon mély mentális gödörben van, igazából azt kell mondanom, hogy nem is érdemes kiakadnunk, így nekem is ez volt utolsó hozzászólásom válogatott dolgaihoz, és amíg ez a fricc luzer és Csányi van szövetség élén nem is érdekel a 11 bohóc, sírós Dzsudzsákkal együtt.
    Maradok kedvenc csapatomnál.CSAK A KISPEST!

    • Csaba Horváth

      – Nem gondolom, hogy a csapatkapitányon vagy annak hiányán múlt bármi is.
      – Az is fura számomra, hogy miért 1 csatárral állunk fel, egy Európa leggyengébb csapata ellen?
      – Jó lenne már szembenézni a tényekkel, hogy Storck leszerepelt…nem a játékosok. Ő!!! Mert az építkezés jegyébe ő küldte a pályára ezt az alulmotivált, összeszokatlan csapatot.

      • 58914020 .

        Szöllősi írásának utolsó mondata azért elég súlyos kritika Dzsudzsáknak.

        Szerintem igaza van, Dzsudzsák nem méltó emberileg a magyar válogatott csapatkapitányi szalagjára.

        • Pelso

          azért az is nézzük már, hogy ki írja ezeket a sorokat… :/
          1 senkiházi nyalógép, aki jókor volt jó helyen jó vastag bőrrel a képén.
          1 pártkatona ne ossza már az észt!
          szerintem.

  • Zoltán
  • Gabesz

    Pisont kellene pályaedzője a Meer mellé,ő legalább ismeri az itthoni viszonyokat,a játékosokat.EGYJO kozêppályás is kellene.Hajdu,Vermes is visszajön.Bora György iskölcsönben van,középhátvéd,

    • A69W

      Tegnap a meccs után van Meer és Pisont elég elmélyülten beszélgettek a pálya szélén.
      Lehet, hogy nem jelent semmit, de szerintem a legjobb döntés lenne!
      Hajdu és Vernes……szerintem további pályafutásukhoz sok sikert!

      • 58914020 .

        Vernest legalább az edzéseken megnézhetné az edző.

        • medvepuszi

          Pár edzésen, egy-egy meccsen bárkit meggyőz, mert piszok tehetség szorult belé. Az utóbbi években pedig bebizonyította, milyen a hozzáállása, mennyit ér egy csapatjátèkban :(

          • 58914020 .

            Eppel is kapott még egy esélyt… Jogos a kritikád, de egy alkalommal még ki lehet próbálni, például Lanzafame alternatívájának.

          • medvepuszi

            Hidd el, szurkolok neki, előbb-utóbb csak rádöbben, mit csinál/gondol rosszul. De szerintem az ilyen típusú játékosoknak ilyen éles fordulatra csak idegen környezetben van esélyük, Kispesten ebből nem tud kitörni

  • 58914020 .
    • A69W

      Annyira jó dolog,hogy Hont András a focihoz is ért:)
      (Egyébként sok igazság van benne, abban amit ír, ez tény!)
      Azonban az ilyen embereltől, aki akkor jönnek elő a döglött oroszlán rugdosásával, amikor “téma” van, nekem nehéz bármit is elfogadni hitelesen.

    • VirágPeti

      Ez milyen náci tetkósokról beszél? Ja, hogy hvg? Akkor már értem. Egy hivatásos “rettegő”.

  • w-fred

    Egyedül Dzsudzsák volt aki próbálkozott. Egyedül ő sem tud semmit csinálni… Nem értem miért pont ő a bűnbak. Aki ilyen összetételben küldte pályára a csapatot, az a bűnbak. Tavaly mindenki Dzsudzsákot csókolgatta, most meg köpködik. Szégyen. Most előbújhat a sok kárörvendő újságíró és kiélheti magát.
    Marcink sem tudott semmi hozzátenni, mert nem kapott értelmes zsugát. Most akkor őt is köpködjük? Minek? Elég szar most nekik enélkül is.
    Én kifejezetten nem csípem Dzsudzsákot, de el kell ismerni hogy így is az egyik legjobb játékosunk, aki mindig kiteszi a szívét a pályára. És van olyan, hogy semmi nem sikerül. Ez ennyi. Nem egyedül rajta ment el a meccs. Sőt ha még1 olyan kvalitás lett volna a pályán mint DZS, akkor nyerünk.

    • 58914020 .

      Nagyon nem értek egyet és akkor még finoman fogalmaztam.
      Dzsudzsák védhetetlen….

  • Döme Sanya

    Még egy hír. Kamber felcsutka.

    • nethool

      Akkor ezért kellett a Deák nevű belső védőt leigazolni….

    • papparam

      Ugye nem járt még le a szerződése? Ha rendesen fizetnének érte (legyen mondjuk félmillió juró, ez nekik nem tétel), amit H visszaforgatná a csapatba (mondjuk ebbe már nem annyira hiszek), felőlem akár mehetne is. Végül is talán az utolsó esély, hogy Gyuriért pénzt kapjunk, ezzel még egy nagy szolgálatot tenne a Kispestért.
      Ettől függetlenül sajnálnám, mert az egyik (ha nem a) kedvencem, talán még van is 1-2 jó éve. De ő is megérdemelné, hogy keressen még egy kis pénzt.

      • Tibor Fehér Első

        Aaaa.Max.2-250 000€

      • Tibor Fehér Első

        33 vagy 34 éves körül van,inkább 150 000-re modositanam,mert jobban belegondoltam.De annál tobbhoz nagy mazli kell szerintem.Még ennyihez is.

        • papparam

          Nem piaci árban kell gondolkodni, ez a Felcsút.

      • Varga Béla

        Kit érdekel,hogy kapnánk valami alamizsnát Kamberért?Ő attól sokkal fontosabb láncszem a gèpezetben,hogy akárki helyettesíteni tudja.Nem szabad eladni őt sem.

  • Escape

    Bejelentették hogy Rossi új csapata a dac lesz

    • Tibor Fehér Első

      Azt is néztem az nso-n ,hogy ők csak 2millio €-s költségvetésűek.Na,persze.Ajánlom a cikket,Rossi,meg az elnök.

      • Kicsipest

        Én is ezen gondolkodtam, ha igaz a költségvetésük, akkor ott se kereshet többet Rossi.

        • Tibor Fehér Első

          Dehogy.Ömlik oda a szponzorpénz itthonról is.Már a csávó formája is olyan”palermos”szerű.Közelebb van a 10-hez ,mint az 5-höz.

        • Escape

          1.nem igaz a koltségvetésuk
          2.ha csak minimálisan keres többet,DE! :
          -nem közelezik pl U20asok játszatására
          -ő dönti el hogy kiket vesznek meg, mi lesz a keret

          Szabad kezet engednek neki a “szakmai koncepcio” megvalósításában,

          — már akkor nyert az ügyön

      • Varga Béla

        Tuti kamu a költségvetésük.

  • Escape

    Este 7.00-kor Storck interjú az M4 en.
    Vajon???

    • Granero

      Akkor marad…

      • Escape

        Jaj!!!!!!
        Ez ultra gáz!!!!
        Lemondta az interjut 45 perccel előtte!!!

        • Granero

          Akkor nem marad :)

    • Pelso

      na brávó…

  • Tibor Fehér Első

    A sváb kokler nem jött el.Szép!

    • VirágPeti

      Nem láttam az első pár percet, hogyhogy nem jött el?? Mit mondtak?

      • Escape

        Hetekkel ezelott le volt beszélve az időpont, még az Andorrai eredmény előtt.

        Az MLSZ annyit kért az M4 től tegnap, hogy ne “élő” legyen az adás hanem ma délután vegyék fel és felvételről menjen
        -M4 mondta oké

        Aztán ma a felvétel elott 45 perccel jelezte az MLSZ hogy Stirck most nem szeretne nyilatkozni …
        ( no comment)

        De az MLSZ felajánlotta hogy helyette bemegy a studioba egy játékos meg egy eronleti edzo.
        -M4 mondta : koszi nem kérjuk, mi a storckot akartuk kérdezni.

        Ennyi

        • VirágPeti

          Köszi. Elég gáz ez az egész. Gondolom ezerrel megy a válságstáb az emeleszben. Normális szövetség már rég lapátra tette volna. De úgy érzem itt megint a sumákolás megy. Félek vlmi hajmeresztő cinikus mondandóval állnak elő és megy majd minden tovább.

          • papparam

            Aki a döntést hozza, még partizik, hétvégézik, gondolom. És/vagy vár valaki(k) jóváhagyására, útmutatására fentről. Nem olyan egyszerű ez.

  • Tibor Fehér Első

    Ez pedig nem a digi sport.Itt finoman kerdezgettek volna. ezt a szemetet.Ennyit az évi 1mill €-tol és a “kiszolgaljuk”a szurkolókat párhuzamról.Gondolom nem mond le,mert akkor valószínűleg nem jár a nagy lelepesi pénz.

    • paltam93

      Szerintem már rég kirúgták, ez az interjú pedig egy színjáték volt, amolyan selyemzsinór.

      • Tibor Fehér Első

        Remélem igazad van.Ebben az országban mindig mindent csak nem lehet már megúszni!Gyalázat ez mindenhol ahol a labda pattog!

    • Escape

      Ha találkozom vele, megkérdezem.
      Sztem storck nem olyan tipus aki elbujdokol…

      Sztem inkább az van hogy a hatalom még nem döntotte el hogy hogyan tovább, es azt mondtál neki hogy inkább ne menjen, ne mondjon semmit.

      • Tibor Fehér Első

        Vettél ma Sportot esetleg?Vezércikk,3.oldal;”Nem akarok elbújni”.Akkor ez mi volt?!Itt,kérlek szépen,egy”tovább”van neki,a Nincs Tovább!

        • Escape

          Nem olvasok
          Nem hiszek el semmit amit leírnak
          ( ki írta, miért irta, stb.)
          Valahogy azt se hittem el – pedig leirták MINDENHOL, – hogy Irakban tömegpusztito fegyverek vannak….
          Szóval

          Én emberekkel találkozom. Élőben. És valamilyen benyomást tesznek rám.
          Ez alapján itélem meg őket

          • Tibor Fehér Első

            Rendben.De ez kamu lúzer úgy kb.250 000€-ot”lefaragott”az Eppel árából,abban biztos lehetsz.

          • Escape

            Simán lehet.

            Bár az nem lehet hogy azzal a ténnyel hogy behívta a válogatottba, meg pont ennyivel emelte meg korábban az értékét?..
            Nem?
            :)

          • Tibor Fehér Első

            Baszki,ne tudd meg mit hallgatok,kapok a haveroktol a Marci miatt.Inkább ne hivta volna be☺

  • Turbo

    Risitas az Andorra elleni meccs után foglalta össze mondanivalóját. Zseniális.
    [youtube https://www.youtube.com/watch?v=Z6wIWscIuEw&w=640&h=360%5D

  • A69W

    Reszkess MLSZ:)
    A németek már léptek, talán egyszer itt is lehet valami hasonló szurkolói demonstráció!
    https://444.hu/2017/05/15/a-drezdai-szurkolok-megmutattak-hogy-kell-leoltani-egy-pocsfeju-fociszovetseget?utm_source=projectagora&utm_medium=contentdiscovery

  • medvepuszi

    Csak nekem kerülte el a figyelmemet, vagy tényleg még egy kibeb..ott szót nem nyilatkozott a bajnokcsapat hivatalosan bő két hete kinevezett, és napok óta Magyarországon tartózkodó új edzője?

    • A69W

      A hiba nem a te készülékedben van:)

    • papparam

      Igen. :)
      Valszeg már megszoktuk, hogy ha nem éppen a bajnoki cím megnyeréséről van szó, meg arról, hogy a bajnoki döntőre egy héttel a meccs előtt elfogytak a jegyek, a kutya nem foglalkozik a Kispesttel. :)

      • medvepuszi

        Azért ez elsősorban nem a “kutya” hibája. Himihuminak illett volna sajtótájékoztatót tartania, de minimum a honlapon ellőni pár szokásos lózungot a hollandtól: megtiszteltetés.. Puskás klubja.. nehéz, de szép feladat.. helytállás a kupában.. remek csapatot kaptam a nagyszerű elődömtől, de mindig lehet fejlődni.. apró változtatásokra készülök a saját elképzeléseimmel.. tehetséges fiatalok az mfa-ból.. egyelőre tájékozódom, aztán 1-2 igazolás posztra..
        Szívesen megírom én, ha az új edző néma :)

        • Csaba Horváth

          Igen…ez már nekem is feltűnt (és párszor szóvá is tettem), hogy miért nem lehet egy riportot készíteni a hollanddal? Tervei, első benyomásai, idekerülésének körülményei, eddig munkái, stb…bármi.

        • papparam

          Ó, talán H is Mexikóban sütteti. És/vagy nem akar nagyot hazudni pl. a helytállással kapcsolatban. :)

          • medvepuszi

            Lehet, csak az ilyesmikből derül ki, mennyire röhejes a klub működése. A rövidke szünetben nyilván mindenki elment nyaralni. És ez nem annak a pár szerencsétlen kifacsart, egyszerre öt munkakört betöltő dolgozónak a kritikája. De még külföldi példát is szégyellek említeni, hát elképzeli valaki, hogy akár Balmazújvárosban kineveznek egy új edzőt, és két hétig egy mondatot se böfög a honlapon? És ezt a bajnoknál! Rohadtul túlment Rossi és a csapat a hemingwayi határokon, rá is fázott.

  • Szakáll

    Szerintem le kéne mondania/meneszteni kell.
    Ha megnézzük az utolsó két meccset, akkor akár olyan érzésünk is lehetne, mintha egy új szövetségi kapitányunk lenne, azért kísérletezik ilyen szinten. Ez meg arra enged következtetni, hogy nincsen semmilyen koncepció a hosszú távú munkában.

    • 58914020 .

      Nem értek egyet, a kísérletezéssel nincs baj, mert azt akarta elérni, hogy a nemzetközi tapasztalatta Eppelék még jobbak legyenek – például a BL-selejtezőben.
      Tehát a szándék jó volt.
      A probléma azzal van, hogy nem tud úgy motiválni, ahogy egy Dárdai és nincs még egy konkrét stabil játék, stabil védekezés.

      • Szakáll

        “nincs még egy konkrét stabil játék, stabil védekezés”
        Hát, ez nem olyan, mintha most jött volna? Ha jól emlékszem, majdnem 2 éve itt van…

        Egyetértek azzal, hogy a motiváció egy válogatottnál rendkívül fontos. Az oroszok és Andorra ellen is kedvetlennek láttam a válogatottat.
        Szerintem nem is jól válogat. Az nb2-ből meg az utánpótláscsapatokból nem indokolt bárkit meghívni, de ez az én véleményem.

        • 58914020 .

          Ez jogos, én arra vonatkozólag írtam, hogy azzal nem volt baj, hogy pár játékost fel akar futtatni.
          Ez a Honvéd érdeke is lenne ugyanis.

          • Szakáll

            Az egy szem gólkirályunkat vitte. Ez nem olyan nagy cucc szerintem, hogy hálásnak kellene lennünk érte. A bajnokcsapatból. Tulajdonképpen égette ebben a csapatban.

            Grófot nem számolom, mert eszében sem volt berakni.

            Azért van nekünk egy Bobálunk, egy Nagy Gergőnk, egy Baráth Botink, egy Gazdag Danink, és kiemelkedőt nyújtott Zsótér is. Lehet, hogy elfogult vagyok, de az biztos, hogy a felcsúti vicces mozgású bekknél Baráth jobban játszott volna bal bunkóban.

            De ő nem a magyar bajnoktól, hanem a másodosztályból hívott inkább óriási “tehetségeket”… Én ebben nem látom a Kispest érdekeit.

          • 58914020 .

            Nagyon sokat számított volna, ha egy jobb csapatban, jobb eredményekkel Eppel nemzetközi tapasztalatot szerez orosz védők ellen és gólt lő mondjuk Andorrának.

            A másodosztály tényleg nevetséges, sajnos, most Felcsútországban élünk. Ez a melléktermék.

          • VirágPeti

            Így van! Teljesen egyetértek! A csúti bekk egy vicc volt. Lang egy vicc volt! Vinyíciusz szintén. Baráth és Bobál Dávid már két kézzel dörömböl a válogatott ajtaján, de ez a hülye Honvéd-fóbiás inkább jól benyal a hatalomnak és vinyíciuszt meg a csúti embert tolja! Szégyen ami itt folyik. Vannak akik átlátják ezt, de a fele még mindig azt bégeti, hogy súlyos hiba lenne lemondatni, mert akkor borul az egész koncepció. Nekem alapból büdös mindig, amikor egy “messziről jött ember”, aki nem mutatott még fel semmit, egyből pozicióba kerül, sőőőőt, több pozicióba is egyszerre!

  • A69W

    Rossi:http://www.csakfoci.hu/magyar-foci/100367-storck-munkajat-az-arokba-lokte-andorra-de-interju-marco-rossival
    Érdekes interjú! (Német edző is képben volt már februárban van Meer mellett.)

    • Csaba Horváth

      Ezt mondtam. Lesznek itt még érdekes infók. Nyár végére talán össze is áll a teljes kép Rossi távozásával kapcsolatban.

    • papparam

      Az, hogy már februárban megmondta, valószínűleg nem marad, némileg javítja Hemingway megítélését ebben az ügyben, legalábbis az én szememben.

  • A69W
  • 58914020 .

    Rossi Lanzafame maradásáról a Honvédnál:
    “A futballban közismert, hogy boldogtalan játékosokat nem könnyű és jó ötlet megtartani. Abban, hogy tavaly nyáron visszatért a Honvédhoz, a tulajdonosnak, a klubnak és nekem is volt szerepem, de nyilván nem jött volna létre az üzlet, ha én nem keresem meg, remek kapcsolatunk van.”

    Ez azért egy kicsit úgy hangzik, hogy még Rossi sem biztos, hogy Lanzafame maradni szeretne – sőt abban sem, hogy ő nem szeretné majd magával vinni valamikor a DAC-hoz.
    Kíváncsi leszek….

    • Kicsipest

      Nem csak ezt mondta Lanzáról, hanem ezt is: “Biztos lesznek ajánlatai, bár úgy érzem, maradni szerezte még a Honvédnál, ahol tényleg otthon érzi magát, ahogy én is éreztem. Egy igazi profi, aki persze nem mondhat nemet egy-egy kiemelkedő ajánlatra, de szerintem ő és a klub is a közös folytatás mellett van inkább, ráadásul két év még hátra van a szerződéséből.” Szerintem Rossi szereti annyira a Honvédot, hogy ne gyengítse! Az interjúból az is kiderül, hogy ő már februárban közölte Hemivel, hogy nem marad, így nem csoda, hogy Hemi elkezdett új edzőt keresni. Ekkor még egyikük sem tudta, hogy bajnoki cím lesz a vége, van egy olyan érzésem, hogy a bajnokság végén már mindketten bánták, hogy a szakítás mellett döntöttek. Remélem, lesz még Rossi edző Kispesten!

      • 58914020 .

        Szerintem legfeljebb jósokára…
        Ha a DAC-cal befut (márpedig szerintem be fog futni), akkor hosszú évekre előre lesznek nagyon komoly ajánlatai.
        Ha pedig a válogatottnál úgy alakulnak a dolgok és Rossi sikeres lesz addig, akkor akár a válogatott padjára is leülhet egyszer… (Legalábbis most nagyon nem csodálkoznék ezen.)

        • Thibby

          Szerintem ő inkább klubedző!
          Viszont ha a Daccal eredményes lesz akkor biztos évekre odaláncolják.

          • VirágPeti

            Én meg egyre inkább tulajdonosnak vagy szakmai igazgatónak tudnám elképzelni! Nagyon korrekt ember és imádja a Honvédot! Nem tudom hogy áll anyagilag, illetve vannak-e kapcsolatai “befektetői körök” irányába. De egy ilyen mentalitású tulajdonossal mint Rossi, 20 évre biztosítva lenne a helyes irány a Honvédnál.

          • Thibby

            Az lehet……van benne valami.
            Imádja a Honvédot ez igaz,és a folyamatos fejlődés híve.
            Bár én sokat kritizáltam az elmúlt években de a végére egész jó edző lett. Bár én inkább a fejlődés miat sajnálom hogy elment. Építő tipus volt.

      • Csaba Horváth

        Pontosan ezt írtam én is pár nappal ezelőtt…ha Rossi nem hoz elhamarkodott döntést, ha Hemingway nem keres egyből edzőt, hanem vár még néhány hetet, akkor lehet mások lettek volna a tárgyalási alapok. Ugyanis gyanítom Hemingway a bajnoki címért, a BL indulásért kapott pénzekkel, a bajnoki címmel rendelkező játékosok magasabb értékével nem számolt, ami egy olyan plusz, amivel jobban tudott volna közelíteni Rossi elképzeléseihez. Mindegy most már, Meerbe kell bízni, hogy Ő is ki tudja hozni majd a Csapatból a maximumot.
        Rossi meg úgy érzem, hogy újra egy olyan közegbe csöppent, ahol a szurkolók imádni fogják, ha ott is hasonlóan korrekt, profi hozzáállást (és természetesen eredményességet) mutat, mint amit Kispesten is.

        • Pelso

          hemi SOHA nem fogja megváltozni.

        • Varga Béla

          Ja-ja.

  • 58914020 .
    • Csaba Horváth

      Ha a nemzetisporton múlna, már rég nem játszana nálunk Lanza, Kamber, Eppel, Bobál…utálom ezeket a kiragadott mondatokat, amivel azt sugallják, hogy menni akar tőlünk. Faszért nem lehet az egész interjút bemásolni, amiből kiderülne a teljes szövegkörnyezet…

      • 58914020 .

        Azért ez elég egyértelmű szerintem.
        Ha korán kiesünk a kupából és az edző nem tűnik túl jónak, szinte biztos vagyok abban, hogy Lanzafame menni akar majd tőlünk.

        • Csaba Horváth

          Okés..menni akar. Két éves szerződése még van. Gondolom a legdrágább játékosát Hemingway nem fogja gombokért elengedni. Most már napról-napra kiváncsi vagyok Meer-e. Jó lenne tudni, hogy ilyen Vierchwood féle kókler, vagy tényleg olyan edző, aki tovább tudja vinni Rossi “örökségét”. :)

          • medvepuszi

            Azért ez nem ilyen egyszerű. A Rossival való bánásmód után nagyon kíváncsi leszek Lanza hozzáállására.. Nyilván élő szerződés, profi meg minden, de ez jól hangzik, a valóság meg mindig más

          • 58914020 .

            Így van.
            Főleg egy Lanzafame, akinek azért a karaktere nem lehet könnyű, ráadásul itthon még sztárnak is számít.
            Ha gyenge lesz az edző és kizúgunk a BL-ből, szinte biztos vagyok abban, hogy már augusztus előtt el akar majd menni.
            Nem csodálkoznék azon sem, ha Rossi tenne érte egy ajánlatot a DAC-cal.

          • medvepuszi

            És félek, talán kisebb mértékben, máshogy, de hasonló várható másoknál is. Akár légiós vagy magyar, öreg vagy fiatal. Rohadtul túlteljesítettek, ha a klubvezetés nem próbálja tartani a lépést a háttér megteremtésével, ebből nagy bajok lehetnek. Nem csak fizetésekre gondolok, de arra is, nyilván nem lehet (és nem is kell) egyszeriben videotonos/fradis szintre emelni, de ha egy ilyen év után semmi sem változik (máspedig Rossi nyilatkozataiból egyértelműen így fest a helyzet), akkor a legutolsó kerettag is felteheti magának a kérdést: akkor meg minek jobbat hozni a 9. helynél?

          • Zs.

            Minek jobbat hozni? Ez most komoly??? Ha te elindulsz egy versenyen, akkor nem azert teszed mert nyerni akarsz?? Az altalad vazolt kategoria a megelhetesi futbalista. Azert remelem ebbol nalunk nem tul sok van…

          • medvepuszi

            Kifordítod a szavaimat. Ilyen alapon játszhatnak ingyen is.

    • Triton

      Az ilyenek miatt lenne, jó ha a klub honlap “működne”. Tudom, hogy folyamatban lévő ügyekről, nem nyilatkoznak, valahol talán érthető is. De, hogy pl. az új edzőtől még nincs kinn legalább egy riport, az szerintem hiba!

  • Triton

    A hivatalos honlap szerint az edzőnk: http://www.honvedfc.hu/tartalom/20

    • Pelso

      gondolják, úgy is visszajön… minek a fölös adminisztráció :)

    • Kari

      Szerintem olvassák a kommenteket:D

      • Triton

        Igen, már át is javították. Legalább van egy kis értelme írogatni.

  • kgyula

    Kikaptunk Andorrától? Mit szóljanak a horvát drukkerek? Egy Modriccsal, Mandzsukiccsal, Perisiccsel, Kovacsiccsal stb. felálló válogatott szívott Izlandon….

    • Csaba Horváth

      – Izland kinn volt az EB-n. Andorra is ott volt?
      – Izlandon profi játékosok vannak. Andorrába is?

    • 58914020 .

      Ja, csak még így is csoportelsők, a játékosaik BL-döntőkben játszanak és kint vannak a nemzetközi tornákon.

      Nem egy fiaskóval van probléma, hanem azzal, ha az már a sokadik…

      • kgyula

        Épp ezért hozniuk kellene az ilyen meccseket. Egyébként igazad van, náluk “belefér” ez a zakó. Mindenesetre ők meg a “laza” felfogásuk miatt esnek pofára szinte minden világversenyen.

    • prison miki

      Sajnos egyáltalán nem ül a hasonlat, aki figyelte a nemzetközi focit az előző 3-4 évben az tudja, hogy Izlandról már rég nem lehet degradálóan beszélni, vagy Andorrához hasonlítani. A 22. helyen vannak a világranglistán (a horvátok csak 4 hellyel vannak előttük), Andorra a 186. Premier League-ben, Bundesligában, Serie A-ban játszanak többen is a keretből.

  • FerikeKispest
    • Kicsipest

      26 évesen már van 17 NB1-es meccse…

      • 58914020 .

        Betettem már róla videókat alább.
        Jó mozgású, atletikus srác, de valóban vannak vele kapcsolatosan nagy bizonytalanságok.
        Azonban a mai magyar fociban az is előfordulhat, hogy egy tehetséges, jó képességű arc nem kapja meg az esélyt az nb1-ben sokáig.
        Meglátjuk.

      • Pelso

        ezzel a pedigrével, max Villám Balázs II. üzemmódban bírom elképzelni a csávót.

      • Csaba Horváth

        Grófnak egy sem volt….

  • Kicsipest

    Mi vagyunk a bajnokcsapat, ehez képest a mögöttünk álló csapatok tőlünk viszik/vinnék a legjobbjainkat, mi meg az évek óta másodosztályban játszó játékossal erősítünk! Hemi mindig nemzetközi szereplést akar, amikor meg összejön, nem hogy nem erősíti, inkább gyengíti a csapatot. Ebből lett elege Rossinak.

    • Döme Sanya

      Így erősítenek bennünket, hogy fizetnek a játékosainkért.
      Felhozunk NBIII-ból néhány reménytvesztettet, és megint bajnokok leszünk.

  • A69W

    OV
    “Hemingway úr nagy példa:)”

    • Kicsipest

      Hol van az új stadionunk?!

      • A69W

        a rajzasztalon :)

        • Kicsipest

          Csak nehogy ott is maradjon!

      • Pelso

        ahol a világszínvonalú magyar foci

        • szentike

          Andorrnál maradt!

    • Csaba Horváth

      Annyi fiatalt Kispestről is elvittek külföldre, amennyit Orbán felsorolt a felcsútiakkal példálozva.
      Na mindegy…

  • A69W

    Storck helyett László Csaba…… :)
    Mókás ez az MLSZ http://nepszava.hu/cikk/1131872-kapitanyt-keres-az-mlsz

    • Döme Sanya

      Majdnem tök mindegy.

  • Atesz

    Kicsit off : Rohadt jó lesz a jövő évi mezünk… A csapat még szerencse hogy oda figyel hogy egy szimpla bejelentésnél ne leplezzék le az új mezt….

    • A69W

      Ugyanezt akartam írni….. :)
      Nagy lacafacát nem csináltak az ügyből:)
      Annyira buták pedig, erre fel lehetett volna építeni egy sajtótájékoztatót, nyilvános bemutatót, átvették volna a sportoldalak, “a bajnok bemutatta jövő évi mezét” stb.stb.
      Tényleg döbbenet ez a dilettantizmus…..

      • Atesz

        A bajnok mezünk nem tetszett, de ez elég modern és jól is néz ki. Szerintem ez meglesz véve :D

    • 58914020 .

      Hol lehet látni az ùj mezt?

    • Döme Sanya

      Régóta egy keresztcsíkosra vágyok, de ez se az.Nekem ezek már unalmasak.

      • A69W

        Meg anno az Umbro korszakban volt egyszer ilyen, de tét meccsen ha jól tudom nem játszottunk benne soha!
        Egyedi lenne az biztos, de azt hiszem ez a terület sem erőssége a klubbnak:(

    • prison miki

      az ajándékbolt már kb 3 hete leleplezte a képeket.

    • Andris Koncsol

      Vendég milyen lesz, azt még nem látta valaki?

      • A69W

        Narancssárga:) hamár holland edzőnk van:)

        • szentike

          Nem szimpi a szín! A citrus jobban bejött, mint a hollandus!

          • Atesz

            Anno meg a bronzos ev utan volt fekete. Az se lenne rossz .

      • Kicsipest

        Ott van közben a honlapon. Szerintem nagyon szép!

        • Csaba Horváth

          Nem találom…hol? Az ajándékshopba még a tavalyi mezek vannak.

  • László Papp

    A klub honlapjáról:
    “Lejáró szerződésű (kölcsön) játékosok közül Zsótér Donát visszatért Újpestre, Hidi Patrik, Laczkó Zsolt és Balázs Zsolt jelenleg a csapattal edz. Eppel Márton és Gróf Dávid is extra pihenőt kapott mind a két játékos június 19-én jelentkezik majd edzésre.

    Az első csapattal kezdi el a felkészülést Varga Márkó, a bal oldali védő Kozármislenyből, Fehér Imre (belső védő) a SZEOL-ból, Bora György (belső védő) a Dorogból, Bobál Gergely (csatár) a ZTE-től tért vissza. A Magyar Futball Akadémia növendékei közül Berla Attila (1999) kapus, Nemes Barna belső védő (1998), Gergényi Bence (1998) bal oldali védő, Banó-Szabó Bence (1999) középpályás, Stoiacovici Dávid (1999) középpályás, Bíró Ákos (1998) csatár, Herjeczki Kristóf (1998) csatár, és Tömösvári Bálint (1998) csatár kerül fel, utóbbi már az elmúlt fél évben is első keret tagja volt. A tartalék csapatból az első kerethez feljön továbbá még Rózsahegyi Dominik (1997) belső középpályás, és a tavaly az NB I-es kerethez tartozó, de NB III-as meccseken játszó Göblyös Dániel (1996) középpályás. Újra az első keretben lesz a korábbi élvonalbeli játékosunk Csábi Mihály (1995).”

    • László Papp

      Gondolom Márton,Palmes,Lukács,Kovács mennek kölcsönbe vagy végleg.

    • Pelso

      a Fehér +Bora párosban több bizodalmam van, mint Deákban…
      úgy emlékszem Bobál Dávid 1 korosztály Fehérrel, jól ismerik 1mást.
      a többieket meglátjuk.

      • László Papp

        Fehér Ux válogatott is volt sokszor,nem tudom,hogy jelenleg is tagja-e a válogatott keretnek,de szerintem nem.

    • Kicsipest

      Micsoda nevek! Másodosztály kiesőjelöltjeiből kukázunk. Hemi jól visszaforgatja az idén begyűjtött több száz misit! Ja, nem! Nem irigylem az új edzőt.

      • kgyula

        Én magunkat nem irígylem. Jön megint a kiesés elkerülése mint reális cél.
        Sajnos, a csodák nem mindennaposak….

    • Atesz

      Mondjuk nem tudom Zsoter miert nem kezdte el Ujpesten idoben az alapozast. Csak nem marad? 😐

  • Pelso

    Azért Deák leigazolása felvet pár érdekes kérdést… Ki akarta Őt leigazolni már a télen ?
    Rossi ? nincs itt… Szabó úr ? állítólag nem szól bele a szakmába (max annyit, hogy “nincs rá pénz”)
    Az új edző még fel sem mérhette a keretet.
    és ha visszajön a Fehér +Bora belső páros, akkor minek az 5-6 évvel idősebb Deák, aki láthatóan nem tud többet.
    akkor most megint mi a szitu Kispesten ?

    • 58914020 .

      Fehér hol és hogy játszott legutóbb?

      • Pelso

        itt lentebb látom, hogy Szegeden volt, nincs infóm róla, de emlékeim szerint jó páros voltak Bobál Dáviddal up. szinten .

        • 58914020 .

          Az utánpótlás nem sokat számít, a kérdés, hogy a felnőttek között milyen volt.

          • 58914020 .

            A nyilvántartás szerint 11 meccset játszott a tavasszal, amikor játszott, mindig kezdő volt a Szegedben.
            1997-es születésű, tehát fiatalabb másfél évvel, mint Bobál Dávid, aki 1995-ös.

            Ez mondjuk nem rossz.

          • Pelso

            jaja…keverem vkivel, Fehér a Rózsahegyi korosztály.
            ui.Dékány Péter volt Bobál mellett

          • Pelso

            az is sokat számít, hogy ismerik 1mást 6-8 éve

  • Escape

    Rossi nagyjából sejtette a “jövőt”. ( vagyis hogy mi lesz itt nyáron, játékosok terén) Nem csoda ha elment.
    ne legyen igaza arról, hogy jövőre hol fog állni a Honvéd a bajnokságban.

    • kgyula

      Nagyon félek ettől a szezontól…. Persze a klub nyereséges lesz. :)))

    • István Hereb

      Tavaly mire számítottál? Nem csak Rád értem, bármelyikünkre.

  • 58914020 .

    Szerintem úgy lesz,hogy Bobál Dávid-ot fogják értékesíteni, ezért Deák István leigazolása és valószínűleg az egyik utánpótlásból felhozott védő beépítése. (Fehér Imre-Bora György)
    Mivel jövőre 1997-es születésűeket kell játszatni, ez a tranzakció amúgy is adja magát, hiszen Fehér Imre 1997-es.
    Bora György 1995 végi ugyan, tehát csak pár hónappal fiatalabb Bobálnál, de nála már van egy komoly nbII-es háttér, gyakorlatilag végig kezdő volt a Dorogban az idén, ráadásul lőtt 3 gólt is védő létére. Ez nem rossz.

    Tanulva azonban a Vojvodina elleni kiesésünkből, amikor az első meccsen a “gólpasszt” az ellenfél első góljánál egy utánpótlásból felkerült játékos (Kozma) adta, az elején a rutinosokra van szükség, különben még a leggyengébb csapat ellen is beéghetünk..

    • Atesz

      Azert kell hatra a verfrissites mert Kambet es Lovresz mar oregek. Kambinak amugy is voltak hajmereszto dolgai szezonkozben. Az viszont erdekelne hogyha Kamber pl padon talalja magat ki lesz a CSK. Lanzan vagy Nagy G n tudom elkepzelni. Vagy pl Botika?

      • 58914020 .

        Nem tudom elképzelni, hogy ebben a csapatban Kamber padozzon…
        Kamber az elmúlt két évben végig kiemelkedett, nagyon fontos csapattag volt, mégha már nem is túl gyors is, sajnos.

        • Atesz

          Hulye pelda de Terry sem volt mar kezdo az utolso eveiben. Oke nem az a szint. De szerintem inkabb vennenk hasznat a kozepalyan. Na majd kiderul.

      • prison miki

        ha kambi kiszorul hátulról akkor én azonnal raknám is be középre Hidi helyére. Ott nem is számít annyira a gyorsaság, inkább a pontosság meg az állóképesség.

      • Döme Sanya

        Kamber Pintér akarja felcsútra vinni.

  • kgyula

    Az eredeti kérdésre egy kérdés: Miért is kellene lemondania Stockinak?
    Mondanám, hogy nem értem ezt az őrjöngést – előjön az összes futball-őshülő, akik semmivel se voltak eredményesebbek, mint ez a német, és nyomják, hogy “monnyonle” – de nagyonis érthető. Ez is olyan tipikusan magyar jelenség, amivel a világ egyik legröhejesebb nációjának mutatjuk magunkat. Hogy miközben programozva van belénk a sikertelenség, háborgunk, hogy nem mi vagyunk a legjobbak, és -olykor megelőznek minket olyanok, akiknél “természetesen” különbnek tartjuk magunkat.

    • prison miki

      tudom, hogy következmények nélküli ország vagyunk, de vannak olyan dolgok, amik után automatikusan be kell adni a lemondást. Az andorra elleni vereség szerintem az emberek 90%-ánál ilyen, ezt nem lehet sehogy se megmagyarázni, mert a túloldalon spanyol ötöd-hatodosztályú, félamatőr játékosok voltak. Az MLSZ-en múlik, hogy elfogadja-e a lemondást, de egy jól fizetett managernek vállalnia kell a felelősséget az általa managelt csapat teljesítményéért.

      • kgyula

        Valóban nem lehet megmagyarázni, de nem is kell. Így sikerült. Ennyi. Volt jobb, és lesz is. Az ellenkezője, a tavalyi EB egyes eredményei feletti eufória is indokolatlan volt, bár a belgák hamar kijózanították azokat, akiket ki kellett.
        Leginkább tudomásul kellene venni, hogy nem az Aranycsapat korában élünk, és nem az ő eredményeikhez kell a mai futballosunkat mérni.

  • photon

    jut eszembe, ha a magyar szurkolók szidták a csapatot, akkor az MLSZ mekkora büntetést oszt ki az andorrai szervezőknek?