Mastodon

Eljött értünk is a nagy fekete Volga

Bp. Honvéd – Videoton @ Hungária, 19:30

Péntek este fél kilenckor adta hírül a Közmédia (szigorúan nagy K-val!), hogy az Öreg eladta a klubot a metALCOM Zrt.-hez közeli cégcsoportnak. Ha a Közmédia úgy tudja, akkor annak úgy is kell lennie. Sok mindenben tévednek, de a NER-hez nagyon értenek, és ha vesznek minket, annak nagy valószínűséggel NER-nek kell lennie.

Gondolom azért nincs bejelentés, hogy ne zavarjuk össze a fejeket a nagyon fontos Videoton elleni mérkőzés előtt. Vagy valami ilyesmi bla-bla.

Mivel az adásvétel nincs megerősítve, így ez a poszt sem lesz több, mint egy játék a lehetőségekkel.

Nem vagyok naiv. Pontosan tudom, hogy abba a magyar futballba, ahol konkrétan megszűnt mindenféle versengés, ahol a szponzoráció, a költségvetés, a minden az államtól, a dörgölőzéstől, az urambátyámtól, a lekötelezettségektől függ, abba a magyar futballba épeszű ember vagy cég nem fektetne pénzt. Kicsinálnák – ennyire egyszerű. Senki se szereti, ha a társasága asztalához leül egy hőzöngő.

Minket is kicsináltak, ebben talán egyetértünk. Nyilván, az Öreg is hibás, hogy akit lehet, elmart maga körül, olyan azért nincs, hogy tizenpár év alatt ne jöjjön értelmes szponzor, nem volt mindig ennyire érett a NER. Azonban azt látni kell, hogy a versenyt, a rendszeren belüli versenyt nem bírta a Kispest. Egyszerűen nem volt miből.

Beszélhet bárki bármit, én megértem az Öreget, hogy erre az egészre egy fillért se akart áldozni az elmúlt években. Minek? Milyen megtérüléssel számolhat? Még annak is több értelme van, ha húszezresekkel gyújt be télen, úgy legalább némi meleget kap a pénzéért.

Ha beleteszel ezret, a másoknál hirtelen jelentkezik egy szponzor, akinek ugyan nincs lakossági ügyfele, és száz százalékban köztulajdon, de azért fontosnak tartja a sport támogatását, és beletesz többször annyit. Te kockáztatsz, a mások paraziták, akiket parancsszóra még túl is etetnek.

Ebbe a hamis versenybe körön kívülről érkezve csak elbukni lehet. Látta bárki az Öreget egyszer is pufidzsekiben, a NER-elit szmokingjában? Onnan kinézik a kordnadrágot, a vajszínű mellény-öltöny kombót. Kinézik azt, aki próbálja helyén kezelni a dolgokat, és nagyjából ott, ahol azoknak helyük lenne egy közepesen normális világban.

Volt (van) bajom bőven az Öreggel, nem is kevés. Pontosan tudom, vagy csak sejtem sok esetben, hogy miatta nem lépünk egyet előre, miatta nem jobb egy kicsit, ő az első halfej, ami miatt bűzlik a dolog. Ő van hozzánk a legközelebb, nagyon egyszerű minden rosszat hozzá társítani. A minden jót már nem szoktuk, de ilyen a megosztó tulajdonosok szerepe a világban.

A nagyobb baj nem is vele volt, el tudtunk volna létezni egymás mellett még pár évig, kibekkelni, hátha jobb lesz, mert akkor kénytelen lesz a mi időnk jönni, hiszen a hátha jobb időszaka az vélhetően piacközelibb időszak is egyben, ahol lehet valamiféle sportszerűbb verseny, ahol az nyer, aki a szűkös erőforrásokból a legtöbbet hozza ki. És ha valamiben, akkor ebben a témában a Honvéd nagyon erősnek bizonyult az elmúlt években.

A bukása tehát kötelező lett.


Egyelőre ne írjuk le, hogy egyértelműen sokadvonalas NER-csapattá válunk, utaljon bár arra kismillió jel. A Nemzeti Kereskedőházakon keresztül egyértelmű a csoport kapcsolata Szijjártóval, valamint a szintén hozzájuk tartozó kerítésüzemeltetés sem csupán remek biznisz, de igen bizalmi feladat is egyben. Könnyű első blikkre rávágni: Kispest -> NER.

Egyelőre várjuk meg a székfoglalót. A hálóban előforduló egyik névről, Mendelényiről például azt pletyizik, hogy Honvéd-drukker, ami lehet igaz, lehet nem, de azt tudjuk, hogy CR2 igen, vele pedig szokott volt együtt mozogni. Bozóról viszont semmit sem tudunk. Szentesen van egy vízilabda-csapata, amit cége, a metALCOM a nevére is vett, azonban semmi kiugró eredményt nem ért el, mintha a vegetálásra lenne berendezkedve. Ezen kívül annyi kapcsolatát találtuk a sporttal, hogy öt évvel ezelőtt egy vele készített interjúban a következőt mondja:

Az anyagi jóléttel együtt nő az ember felelőssége. Sok alapítvány, egyesület keres meg, és kér támogatást, rettenetesen nehéz nemet mondani. Van néhány ügy, amit rendszerint támogatok, ilyen a sport, a gyógyítás, és még sok más, amiről úgy érzem, hogy egy kisebb vagy nagyobb közösség helyzetén könnyít.

És ennyi.

Egyre kíváncsibb vagyok, hogy miért? Mi vonzotta Kispestre a szentesi születésű, egyébként szinte minden ízében Csongrád megyei kötődésű Bozót?

Mondhatom azt, hogy valami mintha nem állna össze? Miért pont ő, vagy miért pont ők, ha többen vannak?

A Kispest, a 110 év történelem nem egy játékszer, amit adhatunk-vehetünk, amivel csak annyit törődünk, mint egy átlagos trófeával a NER-vadászok falán. Mint egy belvárosi palotával, egy évszázados napilappal, bármivel, amit a saját képükre formáltak.

Nagyon szeretném tudni, hogy kicsoda, és legfőképp, hogy miért vette meg a Kispestet? Annyira nagy üzlet nem lehet, hiszen látjuk, még a NER-ben is csődbe mehetnek csapatok, hiába ül az elnökségben, mint a Haladásnál magának Mészáros Lőrincnek a veje, a pikszisből kiesésre nem lehet biztosítást kötni.

Nagyon várom azt a székfoglalót, mert szeretném tudni, hogy miért? Szurkolónk? Szakmai befektető? Pénzügyi befektető? Mi a motiváció? Tényleg csak annyi, hogy CR2 addig kvaterkált üzleti körökkel, míg az egyikben szembe jött egy honvédos, aki ismert valakit, aki megint ismert valakit, akinek lehetett kicsit többet adni, hogy abból visszafelé sportklubot vegyen? Ennyire egyszerű lenne az egész? Mert ha igen, akkor a legérettebb nerizmushoz várják el az asszisztálásunkat.


Este a Videotonnal játszunk, a NER egyik zászlóshajójával. MOL, Strabag, Market, ZÁÉV, Magyar Építő, amit akarsz, pénz van dögivel. A futballcég tulajdonosa a Fehérvár F.C. Kft., az imént felsorolt nevek csak szponzorok, mert ugye a modellt, ami Fehérvárott épül, azt érdemes támogatni. Az pedig legyen mindegy, hogy semmiféle modell sincs, mert már akkor ott voltak ezek a nagy, és sok közbeszerzést nyerő cégek a klub körül, amikor még semmi sem volt, csak egy kis tudás: a Főnök vidista. (Akkor még.)

Aztán dőlt a pénz, és nem jöttek az eredmények. Erre dőlt még több pénz, és végre lettek eredmények. Az előre (2010 előtt) jó érzékkel befektetők tehát hülyére nyerték magukat. Te is adsz, én is adok – annyira egyszerű elv. Csak ne ess ki a pixisből.

Nagyon kíváncsi vagyok, hogy a Honvéd FC Kft. és a metALCOM Zrt. (már ha ők lesznek a vevők) milyen viszonyt fog kialakítani. A metALCOM lesz a MOL nálunk, vagyis a legfőbb szponzor, és egyben gyakorolja a tulajdonosi jogokat is? Ahhoz azért, valljuk be, kicsi cégről beszélünk. Vagy ők lesznek a biztosíték arra, hogy lehet jönni szponzorálni, és hirtelen nálunk is megjelennek a közbeszerzések győztesei, az állami/félállami cégek, és hasonlók? A metALCOM és környezete pedig kilő az egekbe?


Annyira ezerkilencszázötven-hatvanvalahány az egész.


Bevallom, alig érdekel az esti meccs. Van, amikor egyetlen meccsbe összesűrűsödik a klub, a mindenség, ahogy volt velünk 2017 májusában, a bajnoki döntőn; és van, hogy egy meccs csak egy meccs, amikor minden más fontosabb kell legyen – például maga a klub.

A modellt, ami működteti és élteti a magyar futballt, azt látjuk. Eddig körön kívül játszottunk, most úgy néz ki, körön belül fogunk. Igazából mindegy hol állunk, magával a modellel van a baj. Azt tudtuk, hogy a fekete Volga a Bozsik előtt is meg fog állni, ha egy rendszer berendezkedik, ereje teljében érzi magát, akkor el kell menni mindenkiért. Nem labdázhatsz a rendszer fő játszóterén a rendszer engedélye nélkül. Pláne nem büntetlenül.


Azt mondom, várjuk meg a bejelentést, várjuk meg, hogy elmondják, miként képzelik a jövőnket.

Nekünk ugyanis már rég nincs beleszólásunk a dolgokba.


Felkészül: az Újpest.


címlapkép // egy fekete GAZ M21 Volga Tatabánya közelében, az 1-es főúton. fotó: fortepan

Szerző: vh

Egy lőrinci kispesti Kőbányáról. Megtalálsz Blueskyon, emailt itt tudsz írni nekem, ha pedig üzennél, akkor Signalon vagy Telegramon keress. ||

263 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
trackback

[…] április 6-án „Eljött értünk is a nagy fekete Volga” címmel írtuk meg a Metalcom és a Honvéd házasságát. Nem túl bonyolult már magából a címből kitalálni, […]

trackback

[…] hiszen tisztában van vele, bármikor és bármit elvehetnek tőle. A nagy fekete autó nem csak értünk jöhet el, elmehet az Bozóért, Mendelényiért, Kunért […]

trackback

[…] hogy el fog jönni értünk, mert el kellett jönnie. A közeg logikája ezt diktálja. Ahhoz túl nagyok, túl eredményesek és legfőképp túl […]

immortalis blog

Ezt írta egy vidi-szurker barátom, amikor átküldtem neki ezt a posztot:

„Nem. Nem igaz, amit most leirok, mert már rég nem dolgozik bennem az a szenvedély, ami régen volt bennem. Mert akkor ezt írtam volna: Remélem gusztustalanul sok pénzt nyomnak majd beletek, eredmények nélkül, hogy aztán felfújt arcú pulykakakaskent teblaboljon a mezei szurkoló, amikor olyan dolgot kell majd megmagyaraznia, amihez semmi köze.

Lásd a fradistákat, akiknek kicsavartak a kezéből az ellenállás mítoszát, és mára (a faszt: 3 éve!) a legnagyobb költségvetésből dolgoznak:…. eredmény nélkül. A Videoton az elmúlt x évben a legutaltabb csapat lett. Bánjuk e? Nem. A vidistak a legutaltabb szurkolók lettek. Bánjuk e? Nem. Azt bánjuk, hogy már nem Videoton a csapat neve. De tudjuk jól: bármikor jöhet a kataklizma, amikor már csak az emlékek fognak maradni. Meg lehet mutatni, hogy ki mire lesz majd képes több pénzből. Aztán, ha nem jönnek majd az eredmények, lehet majd tüntetni, bojkottálni vagy csak magyarázkodni, hogy „mit tehet róla a szurkoló?” Vagy mi lesz, ha majd jönnek az eredmények? Ajjaj! Akkor majd pláne számot kell vetni majd pár dologgal.. mert egyszerre nem lehet kint és bent egeret fogni.

Gondoljatok majd rá, milyen könnyű volt gyűlölni a „hatalom csapatát” akkor, amikor csak az fájt, hogy már nem ment a játékos „vásárlás” úgy mint régen, a 10 filleres behivoval. Most végre mindenki érezheti majd ezeket a dilemmakat. Hogy milyen az, amikor nem tudsz jó döntést hozni.
– írnám, de nem írom. Minek.”

Szomorú ez kurvára.

Totoro
Totoro
5 éve

Visszanézve az összefoglalót az fogalmazódott meg bennem hogy az
“Eljött értünk is a fekete autó”
tökéletesen ideillő megfogalmazás. A kommunizmusban volt ilyen.

Az, ahogy a kommentátor nyalja a Videoton seggét, rá tekintve szánalmas, de tökéletesen mutatja hogy itt nem lehet másképp megmaradni.
A tizenegyesnél természetesen nem mer állást foglalni, “a védő elrúgta a labdát”, ennyivel elintézte.
Tudom hogy ilyen a rendszer. Nagyon sajnálom.

De az az embert minősíti aki részt vesz ebben.
Gerinctelen mind

Döme Sanya
5 éve
Reply to  Totoro

A silányt emeld ki. Ő is tudja, hogy semmit se ér, ezért mindenben szolgál. Ellenkező esetben süllyesztő. A fél ország ezért kőtődik a hatalomhoz, amióta az eszemet tudom.

Döme Sanya
5 éve

Ha Hemi már nem, akkor most ki a tulajdonos? Vagy netán mi vagyunk az NBI egyetlen tulajdonos nélküli bajnokcsapata?

Totoro
Totoro
5 éve
Reply to  Döme Sanya

Szijjártó

Ahogy az ellopott ország tulajdonosa is orbán. Mészáros csak báb.

Nálunk most a Bozo lesz a báb.

pppalika
5 éve
Reply to  Döme Sanya

Ebben a rendszerben nem mindegy?

s-fred
s-fred
5 éve

Ki fog kiesni?

1.FERENCVÁROSI TC 61
2.MOL VIDI FC 50
3.ÚJPEST FC 46
4.DVSC 43
5.BUDAPEST HONVÉD 39
6.MEZŐKÖVESD ZSÓRY FC 35
7.MTK BUDAPEST 34
8.PAKSI FC 31
9.PUSKÁS AKADÉMIA FC 30
10.KISVÁRDA MASTER GOOD 28
11.DVTK 27
12.SZOMBATHELYI HALADÁS 22

Totoro
Totoro
5 éve
Reply to  s-fred

Szombathely, Kisvárda

Tony Soprano
5 éve
Reply to  Totoro

A Kisvárda szerintem nem. Haladás, Diósgyőr vagy Felcsút.

A69W
5 éve
Reply to  Tony Soprano

Remélem a Várda meg a csút, egyik sem ide való. Szorítok a Halinak! Nagy tett lenne! Mi karitativan 3 ponttal már hozzá jarultunk.

Döme Sanya
5 éve
Reply to  s-fred

Remélem a fradi meg a vidi.?

Czibulyás Dániel Pál
Reply to  s-fred

Senki: Emelik a létszámot! ;)

bendeguz1909
bendeguz1909
5 éve
Tony Soprano
5 éve
Reply to  bendeguz1909

Hát igen az újpest meg közben sorra kapja az ajándék büntetőket…..

István Hereb
5 éve

Ne viccelj már, tényleg ebben látod a problémát? Hétről-hétre vannak jv hibák idenis, oda is. Csak mi szurkolók csak az egyik félét vesszük észre.

bendeguz1909
bendeguz1909
5 éve
Reply to  István Hereb

Most tényleg volt két-három meccs egymás után, amikor inkább ellenünk követték el a döntő hibákat.
Ez ma tizenegyes volt, Mezőkövesd ellen is be lehetett fújni és ne felejtsük el, hogy az őszi Vidi elleni meccsen is egy tizenegyes és piros lap elmaradt.

István Hereb
5 éve
Reply to  bendeguz1909

Persze, de volt a javunkra is jónéhány tévedés. Ha akarták volna “odafent”, hogy ne legyünk két éve bajnokok, az utolsó meccsen simán megoldották volna. Volt már rosszabb szériánk is a bíróknál, lesz jobb is.

Gabesz
Gabesz
5 éve

Fradi vagy a Vidi viszi kérdés, hogy melyik

Döme Sanya
5 éve
Reply to  Gabesz

Ugyan már.

bendeguz1909
bendeguz1909
5 éve

Kérdések:
1. Miért volt ott Szivics? (nem rossz edző, de Supkánál biztosan nem jobb…)
https://www.facebook.com/1909foto/photos/a.2157925824274855/2157970824270355/?type=3&theater
2. Ki ez a tag, aki végigbáróskodta a meccset a VIPben?
https://www.facebook.com/1909foto/photos/a.2157925824274855/2157970640937040/?type=3&theater

Kovács Hunor
Kovács Hunor
5 éve
Reply to  bendeguz1909

1. Nem rá van szükségünk. Nem rossz,de egy kissé kiégett edző. Supka jobb.
2. Fogalmam sincs,de mit takar,hogy végigbáróskodta? ?

prison miki
5 éve
Reply to  bendeguz1909

1. Jövő héten Vidi-Újpest

októberes
októberes
5 éve

A Videoton elleni szezonbeli eredmények egyértelműen javuló tendenciát mutatnak. 0-3, 0-2, 0-1. Ha lesz egy végső ütközet, ott már bízhatunk a 0:0-ban! :)

Furikáta
Furikáta
5 éve
Reply to  októberes

Legyen úgy, de akkor a visszavágó 1:0, bár nem akarom átugrani a Soroksárt…

Furikáta
Furikáta
5 éve
Reply to  Furikáta

Vagy 11eseknél 1-el több, mert nincs visszavágó. Mit is gondoltam ?

októberes
októberes
5 éve
Reply to  Furikáta

A büntetőpárbaj már nem okozhat gondot, sima 1-0 ! ?

BP.Honvéd_4ever
BP.Honvéd_4ever
5 éve

Sokatmondó volt, hogy ma már nem volt ott a meccsen Hemingway.. Azért remélem, hogy jövő héten, vagy az utolsó bajnokin mond egy beszédet a szurkolóknak, úgy lenne stílszerű.
Akár szerette valaki, akár nem, 12, majdnem 13 év volt az életünkből és a klub történelméből is.
Én szomorú vagyok kicsit, bevallom.

Furikáta
Furikáta
5 éve

Egy korszak lezárult, én sem vagyok tele optimizmussal sajnos.

BP.Honvéd_4ever
BP.Honvéd_4ever
5 éve
Reply to  Furikáta

Kint volt viszont Szíjjártó.. Nem tudom, hogy ez jelent-e valamit.. ?? Van-e szerepe a tulajdonosváltásban?

Kovács Hunor
Kovács Hunor
5 éve

Én remélem igen. Nem láttál esetleg másokat is? Bozó,Mendelényi stb?

BP.Honvéd_4ever
BP.Honvéd_4ever
5 éve
Reply to  Kovács Hunor

Én a Bozót nem. De valaki még mindig a Szíjj Lászlót emlegette lehetséges tulajként..

Kovács Hunor
Kovács Hunor
5 éve

Értem. Sztem Bozó nem fog kimaradni a buliból,mert a sokatmondó mondata: „várjuk ki a jövő hetet” ,mindent elárult.

Totoro
Totoro
5 éve
Reply to  Kovács Hunor

Pontosan!
A metalcom fedőcég
Szijjártó a tulajdnos

A69W
5 éve
Reply to  Totoro

A kis Szijjártó meg Vidi szurkoló ;)

Kovács Hunor
Kovács Hunor
5 éve
Reply to  Furikáta

Azt nem írta,hogy nem optimista,csak azt,hogy szomorú. ?

Furikáta
Furikáta
5 éve
Reply to  Kovács Hunor

Oké, akkor én az egészet átérzem, és ráadásul nem vagyok optimista.

Kovács Hunor
Kovács Hunor
5 éve
Reply to  Furikáta

Én is átérzem,de inkább optimistán tekintek előre,mint pesszimistán. Hemingway nagyon szereti klubot és nagyon megnézte kinek adja oda és mire. Ezért vagyok inkább pozitív,mint negatív.

Kovács Hunor
Kovács Hunor
5 éve

Én mindig jobbat akartam a klubnak,mert tisztában voltam azzal,hogy vele a fejlődés esélytelen. Emellett teljes mértékben elismertem/elismerem őt,mert minden helyzetből szinte kihozta a maximumot. Tulajdonképp rá nem neheztelek és nem is nehezteltem soha(mikor szidta a kanyar,én csendben álltam,mert az nem az én véleményem lett volna). A rendszerrel nem tudott mit csinálni(más sem tudott volna),a kispesti szerepvállalása mindenképpen pozitív még nekem,úgymond félig-meddig fanyalgónak is. Igen a 12-13 év az nagyon tekintélyes és hatalmas köszönettel tartozunk neki. Én vastapssal búcsúztatnám.

CSAKA
5 éve

És mi az anyámért nem jelentik be?

Kovács Hunor
Kovács Hunor
5 éve

Reméljed,de kizárólag csak a magad nevében.

bendeguz1909
bendeguz1909
5 éve

Uzoma sokkal többet dolgozik, mint Kukoc, gyorsabb is Kukocnál, de nem véletlenül nem tudott megragadni, csak a német III. ligában…A passzjátéka nulla, nem tud játszani. Nb1 alsóház szintjét éri el.
Kukoctól meg kell szabadulnunk.
A baloldalunk halott, mindenképpen kellene oda egy játékos nyáron.
Gazdag tehetséges játékos, de fejben rendbe kell magát tennie. Mezőnyben nagyon hasznos, de a tizenhatos környékére érve bemerevedik.
Előre kell egy támadó. Rui Pedro mintha javult volna a Haliban, nem csodálkoznék, ha a Hali kiesésével nálunk találná magát.
Ha jövő héten a Debrecen ellen nem nyerünk, az utolsó kb. 5 fordulóban ki kell próbálni a fiatalokat, ki – mire képes.

István Földvári
István Földvári
5 éve

A dobogó elúszott, a lilákat amúgy is nagyon nyomják, tőlünk elvettek minimum egy büntetőt kövesden az újpestnek egy olyat fújtak be épp a kövesd ellen amit még saját maguk sem hittek el. Ez kész röhej…..

Furikáta
Furikáta
5 éve

Ez mind igaz, kivéve hogy nyomná őket bárki. Mégis ki? Düsateletnek nem hinném, hogy lenne bármilyen befolyása Orbi fellegvárában.. Az igaz, hogy lènyegesen jobban veszik az utolsó kanyart, mint mi, ahogy tavaly is.

Kovács Hunor
Kovács Hunor
5 éve
Reply to  Furikáta

Biztos,hogy jelenleg nem nyomják őket. Majd jövőre(bár jobban örülnék egy „mindig jövőre”-nek).

Kicsipest
5 éve

Fradi+Vidi: öt meccs, nulla pont, nulla gól. Kupadöntőn lehet javítani!

Kermon
Kermon
5 éve

Az új tulaj azzal kezdhetné a bevágódást, hogy jövőre idehozza Bódog Tamást. Tolna egy kemény alapozást, emellett pár embert felhozhatna harapósságban Moha szintjére.

Kovács Hunor
Kovács Hunor
5 éve
Reply to  Kermon

Bódog is kifulladt egy idő után,ő sem egy Rossi kategória. Szakmailag lehet,de pedagógiailag semmiképp. Márpedig ezekkel az érzékeny lelkű játékosokkal tudni kell bánni.

Laca
Laca
5 éve

nem kell csuggedni, kupat behuzzuk, fereg vidi! röviden.

Sanzi
5 éve
Reply to  Laca

Ennyi!

Kovács Hunor
Kovács Hunor
5 éve
Reply to  Laca

Az fontosabb.

Gabesz
Gabesz
5 éve

Csak TV-n néztem,hát ez a Hajdú közvetítő annyi marhaságot fecseg,vagy nem jól lát ??!!

Pelso
5 éve
Reply to  Gabesz

a legjobb volt és lassan fullra átment olyanba, aki 1 neres szemüvegen át nézi a meccset… :/

István Hereb
5 éve
Reply to  Pelso

Miért? Szerintem nem volt vele semmi gond…

Gabesz
Gabesz
5 éve

Holendernek be kellett volna rúgnia azt a helyzetét,higgadtan átemelni a kapust.A gólnál Huszti teljesen üresen volt,Gazdag volt legközelebb hozzá 3 méterre,neki kellett volna közelebb helyezkedni !Hefler sajnos teljes légüres térben mozgott neki kellett volna középen a védelem előtt söprögetni,labdákat összeszedni.Sem a szerelésekben sem az összjátékban nem tud a játékban elfogadhatót nyújtani..

bendeguz1909
bendeguz1909
5 éve
Reply to  Gabesz

Holender szerintem nagyobbat hibázott, amikor egy szép csel után csak bután belerúgta nullszögből a kapusba, ahelyett, hogy visszatette volna a labdát..
.. sajnos, ezért lesznek problémái csatárként a svájci bajnokságban is, ott nem elég futni és gyorsnak lenni.

Lassie Tizenkilenc
Lassie Tizenkilenc
5 éve

Pár szóban a mérkőzésről :
Ebben a meccsben ma ennyi volt. A kapura teljesen veszélytelenek vagyunk a „nagy” csapatok ellen mivel itt kidolgozott begyakorolot támadás sémák kellenének.
az ilyen ad hoc beívelgetéseket a nagy csapatok simán hatástalanítják.
A döntetlent megérdemeltük volt de ismeét egy óriási edzői baki miatt veszítettünk…
Ugyanis meccsek óta érdemben csak 1-et cserélünk, időhúzásnak a 90. perc környékén szokott bejönni két szerelemember.
Azért veszítettünk mert a középpályásaink szétfutották az agyukat, kellően elfáradtak és a gólnál Gazdagban már egyszerűen nem volt szufla hogy odaérjen.
egy ilyen parázs meccsen a 70-75. perc környéken frissítek a középpályán egy „gyilkossal”, Bambát simán behoztam volna.De ezekszerint csak Kukocsot lehet becserélni….vagy azt sem….

A játékosokról :

Gróf – Ma átlag ,volt bravúr illetve a 85.percben fogni kellett volna amit kiütött Kovács elé.
Mezghrani – Ma ő is átlagot hozott.Volt pár eladott labda, meg pár szép szerelés.
Batik – Nagyot játszott !
Kamber – A tanárúr hiba nélkül tolta.Legszebb jelenete ( hiába kapott sárgát érte) amikor Futácsnak megmutatta merre van az út a Hold felé. Felrúgta mint kakas a lószart !
Lovrics – Lassan, bandukolva de labdabiztosan.Mai napig gyönyörűen kezeli a labdát Iván !
Uzoma – A meccs embere ! Most játszotta először azt amiért idehozták. Csak így tovább !
Nagy Geri – Teljesen rendben volt
Gazdag – Próbálkozott de azt a kibaszott nagy 7 méteres kaput egyszerűen képtelen eltalálni 16-18 méterről sajnos…
Heffler – A maga szintjén megtett mindent, pár komikus mozdulattal…
Danilo – Egy ilyen szintű játékostól ez ma nulla… hiába tartott meg 1-2 labdát, neki el kell vállalni cseleket, kulcsmozdulatokat, és ha nem kap labdát akkor magának kell megtermteni a helyzetet.
Holender – KEvés lehetősége volt ma, de mindig résen volt ! hihetetlen kezdősebessége ráhozza a szaporafosást az NB1 védőire !

A cserék :
n’Gog – voltak cselek, passzok.Jól szállt be. Helyzetbe viszont nem nagyon került. Pedig éreztem benne a gólt.
Bamba – Nem hozták be
Szendrei – Nem hozták be

Összességében ezzel a gyenge kilátástalan de jól védekező játékkal az egyik pontot megérdemeltük volna.
Essen szó Vad (Vak) 2-ről is. ez az egyik ember aki a magyar futball sírját ássa.
Ennyire nem lehet hülye hogy így fújjon. Az MLSZ-nél ezt évek óta senki nem veszi észre hogy ezrek szórakozását rontja el ?
Ne lepődjön meg ha valaki felismeri egy bevásárlóközpontban és jól nyakonbassza …
a másik a videoton undorító játéka, azaz csípnek rúgnak alattomosan, viszont ha csak egy újjal is hozzájuk érnek akkor dobálják magukat, fetrengenek. Szarzsák mind !

Sanzi
5 éve

Uzoma??? Istenem! Ezzel az egy mondattal az egész jó értékelésedet LENULLÁZTAD!
Beadni nem tud, Cselezni nem tud… Futni… ennyi neked elég? Jézusom! Nagyon alacsonyan van nálad a mérce.

Paal
5 éve
Reply to  Sanzi

Pedig jó volt sztem is! Van még hova fejlődnie, de nem volt rossz.
+Kukoc legalább nem volt pályán!

Kicsipest
5 éve

Uzoma ma a leggyengébb játékosunk volt, alig volt jó megoldása! Nem gondoltam volna, hogy egyszer ezt fogom mondani, de ma inkább néztem vola Kukocot helyette!

Sanzi
5 éve
Reply to  Kicsipest

az ma sajna Mezgráni volt.

István Hereb
5 éve
Reply to  Kicsipest

Annyira nem volt rossz, elöl-hátul sokat volt játékban, de a labdával nehezen tud mit kezdeni, miután megszerezte. És azért hibázgat is rendesen, de felszántotta a pályát.

Döme Sanya
5 éve

És ki vinné?

Döme Sanya
5 éve

Ngog felvágása 11-es volt. Vaduljom meg vadd2

Sanzi
5 éve
Reply to  Döme Sanya

Nehéz.
Juhász egyértelműen elrúgta a labdát.

Sanzi
5 éve
Reply to  Sanzi

Eltolta… sőt, megpörgette a fülén. Csak objektíven!
Nem érdemeltünk vereséget…, de győzelmet se.
Pech. Ennyi!

Sanzi
5 éve
Reply to  Sanzi

Igen, ezért is kezdtem úgy, hogy nehéz… én is tizit kértem volna Supka helyében számon a meccs után Vakkettőn.
A mezőnyben sokkal több hibája volt, konkrétan össze vissza fújt… nálam ez a jelenet nem egyértelmű.

István Hereb
5 éve
Reply to  Sanzi

Mindent lefújt, sok olyat is, amit nem volt miért. Be van tojva, hogy elenged valamit, és aztán baj lesz belőle. Nem egy géniusz…

Döme Sanya
5 éve
Reply to  Sanzi

Ja, nem egyértelmű. Akkor mi az egyértelmű? A mi kapunknál történik akkor 2 tizenegyest fújnak be.

CSAKA
5 éve
Reply to  Sanzi

????? Hova?? Sehova!! Beleért majd megakadályozta, hogy a továbbhaladó labdát, elérje NGog és gólt szerezzen! 100% tizi!! Ez egyébként is egy nagy baromság amit az utóbbi időben mindenki felkapott, hogy a labdát rúgta el… attól még utána nem szabàlytalankodhatok! Vagy ha igen, akkor mennyi időn belül nem fault? Ezzel az erővel simán agyonrúghatok bárkit, ha előtte a labdához értem..

bendeguz1909
bendeguz1909
5 éve

Most azért látható Danilo hiánya.. Ahogy lement, elől sokkal nehezebben tudunk ütközni, feljött ránk a Vidi..

Nem értem, miért lehetett a Danilo – NGog párost együtt kicsit többet játszatni, mögéjük behozva Holendert, vagy szélre

bendeguz1909
bendeguz1909
5 éve
Reply to  bendeguz1909

„miért nem”..

pppalika
5 éve

Ezért nagyon kár.
Úgy éreztem, hogy sokkal jobban mennek a fiúk, mint általában.

pppalika
5 éve
Reply to  pppalika

Nem azt mondtam, hogy jól játszottak, hanem hogy nagyobb akarattal, jobban odatették magukat.

Gamer
5 éve

:((

bendeguz1909
bendeguz1909
5 éve

1 ponttal semmire sem megyünk..

National Hiphop
National Hiphop
5 éve

Én is azok közé tartozom, akik enyhén szólva nincsenek oda az eladástól és az új tulaj személyétől („pfujj, nem is igazi szurkoló!!”), de most inkább a magyar futball általános állapotán kezdtem elmélkedni. Az pedig pont olyan nyomorúságos, mint a társadalomé. Nem akarok nagyon messziről indítani, hogy „régen az emberek szerették a futballt, tömegek jártak meccsekre” – pedig tényleg, és most is egyből szeretik, ha van egy kis siker, lásd EB, 2016.
De elég az hozzá, hogy rohadtul semmi értelme az egész stadionépítési mániának, meg az operettbajnokság túlfizetett alibijének. Nem gondolnám szociális demagógiának, hogy lenne sokkal jobb helye annak a pénznek, amit ebbe beleölnek, hát még annak, amit ellopnak belőle.

Nekem aztán rohadtul mindegy, hogy Kubatov vagy Garancsi csapata lesz éppen bajnok, pláne hogy aztán ki is esnek augusztusban a BL-selejtezőből vmi félelmetes albán vagy montenegrói ellenféllel szemben. De könyörgöm, milyen az már, hogy Felcsút-Kisvárda meccs van a NB1-ben?? Előfordulhatna ez egy hellyel-közzel normális, piaci alapú rendszerben? És hány embert bír ez a párosítás tűzbe hozni, miközben a Győr, Zalaegerszeg, Pécs, Nyíregyháza stb. évek óta alsóbb osztályban vegetál? Az erős csongrádi kötődésű Bozó úr vehetne futballklubot Szegeden – szép nagy város, és ott is megvannak a futballhagyományok.

Szóval elnézést, de tök nyomor az egész, és ha Orbán a legnagyobb szívszerelmét is fejőstehénnek használja, akkor mégis mit várhatunk tőle bármi másban? 1986 óta nézek focit, és pont azóta vagyok honvédos is, szóval sokakkal együtt kb. mindent láttam már, de most kezd úrrá lenni rajtam a full érdektelenség. A Honvédnak az utóbbi években nagyra értékeltem a kvázi NER-en kívüliségét, a bajnoki cím egy nem várt csodás élmény volt. És most akkor mi lesz, betagozódunk úgy igazán a többi közpénzégető közé? Nyilván. Aztán egyszer csak véget érnek a „szép” idők, ha elfogy a zseton, nem lesz mit osztogatni meg fölözni. Talán akkor majd helyükre kerülnek a dolgok. És őszintén remélem, hogy a Honvéd túléli ezt a következő akárhány évet is, lehetőleg méltósággal.

bendeguz1909
bendeguz1909
5 éve

Én azért tartom bajosnak ezt a felvásárlást, mert elkezdődtek szakmai dolgok nálunk, hacsak nb1-es szinten is, de volt egy kis előrelépés az utánpótlás-nevelés területén, erre most lehet, hogy ez a váltás ezt is megtöri..

Kovács Hunor
Kovács Hunor
5 éve

Amellett,hogy egyetértek veled: NER nélküliséggel nagyon nem volt jó sorsunk,még ha be is húztunk egy bajnoki címet. Minden évben leraboltak minket,lesajnált klub voltunk/vagyunk stb…. Ráérünk gondolkozni mi lesz akkor,amikor véget érnek a „szép idők”,amikor véget érnek a szép idők,mert az nem most lesz/van. Hemingway időszak is véget érhetett volna bármikor,ha neadjisten valami történt volna vele(akinek egyébként mindentől függetlenül köszönettel tartozunk),semmi sem örök(akkor nem új tulaj jött volna?).Az meg a legeslegelső kérdés persze,hogy egyáltalán eljöttek-e a jóidők?
Szóval el lehet filozófálgatni,de sztem felesleges. Minden változik. Várjuk ki mi lesz ebből.
Ja, egy Szeged,azért nem egy Budapest Honvéd. Szerintem.

Döme Sanya
5 éve

NEm tudtam, hogy a 11-est újradefiniálták.

bendeguz1909
bendeguz1909
5 éve

Ez a Hajdú B sík hülye.. Azt mondja, nem volt tizenegyes.. Nem is értem, hogy miért nem szídja a tábor kórusban!!!

A lassításból tisztán látszott, hogy tizenegyes volt, mert Ngog továbbment volna

bendeguz1909
bendeguz1909
5 éve

Bevallom, én úgy láttam, hogy Daniloban ma sokkal több volt, megint nem kapott labdákat.
Kíváncsi leszek erre a cserére, mert most ezt nem érzem..

Gamer
5 éve

Ngog most eldönti a meccset!:)

Pelso
5 éve

Gazdi – Banó csere jöhetne már.. .

bendeguz1909
bendeguz1909
5 éve

Mi a franc van Gazdaggal?? Ő ennél sokkal jobb játékos.. Ahogy a tizenhatoshoz ér, mintha valósággal megbabonázták volna..

National Hiphop
National Hiphop
5 éve

Hajdú B. biztos nem, ahogy hallom. Pedig ő hivatalból végignézte.

bendeguz1909
bendeguz1909
5 éve

Hajdú B nagyon sokszor beszél baromságokat, most is… rossz meccs, de így is jobban játszunk, mint tavasszal legtöbbször..

bendeguz1909
bendeguz1909
5 éve

Jól felkészültünk a Vidi alapjátékából, nagyon jó a csapat együttes védekezése, de a támadásoknál sok a hiba a passzoknál..
Danilo beállítása érthető volt, sok a párharc elől.

bendeguz1909
bendeguz1909
5 éve

Gazdag .. már nevetek, amikor a tizenhatos környékén nála van a labda..
(Leszögezem, nagyon szeretem a játékát, de hihetetlen önbizalomhiányos a befejezéseknél.)

Kermon
Kermon
5 éve
Reply to  bendeguz1909

Továbbra is azt gondolom, hogy sportpszichológushoz kellene járnia.

Döme Sanya
5 éve
Reply to  bendeguz1909

Nagy szar a középpályánk, szinte csak védekezik, ha véletlenül támadnak elkapkodják.

Döme Sanya
5 éve

Húzhatnánk egy váratlant, mondjuk elkezdhetnénk focizni.

Döme Sanya
5 éve

Hemi hiánya érződik a játékunkon??

BigBenny
BigBenny
5 éve

Majd a fradi szurkolók sírnak hogy miért nem kaptak egy 3-at is, direkt ellenük van a rendszer :))

Döme Sanya
5 éve

10 perc tájékán juhász fejel egy válon támaszkodó gólt, amit a spori, megad és annyi.

István Földvári
István Földvári
5 éve
Reply to  Döme Sanya

Így szokott lenni.

Döme Sanya
5 éve

Hatira padon se.

Pelso
5 éve
Reply to  Döme Sanya

háát….amit utóbbi meccseken produkált, nagyjából érthető is.

Döme Sanya
5 éve
Reply to  Pelso

Ja, a többiek meg annyira jók.?

Pelso
5 éve
Reply to  Döme Sanya

mint írtam párszor, az egész csapatjátékunk siralmas.
de Ben, amilyen jól kezdett, annyira 0 volt az utóbbi meccseken

Döme Sanya
5 éve
Reply to  Döme Sanya

Kössz.

Pelso
5 éve
Reply to  Döme Sanya

annyira sietett vissza a bundásligába h belesérült…

Posztós Zsigmond
Posztós Zsigmond
5 éve
Reply to  Döme Sanya

Beteg.

bendeguz1909
bendeguz1909
5 éve

Sajnos, Újpest is fordított és a Debrecen is nyert.. :( Ha kikapunk, leszakadunk a dobogóról nagyon.

Pelso
5 éve

gyökér jenő sem tiltakozott…hányinger ez a fradi-knézy párosítás

Pelso
5 éve
Reply to  Pelso

+ ebből is jött Simon kiállítása….vicc az egész… azzal a bozontos fejű bohóccal az élen

Kovács Hunor
Kovács Hunor
5 éve

Mi jut most eszembe,itt olvasgatva?
Kb „hisztiznek a kurvák”. Sztem kussoljunk egyelőre be és várjuk ki a végét.
A klub az első,minden más mellékes.

Döme Sanya
5 éve
Reply to  Kovács Hunor

A hisztiznek erős volt, a másodikat meg had ne ragozzam.

Pelso
5 éve
Reply to  Döme Sanya

a qrva nem idevaló…de nincs hiszti , ha lentebb olvasod ? :)
mint ha nem az számítana, hogy milyen lesz a klub+ a csapat…
én speciel az 5. helyen sem akadnék fenn, ha lenne játéka a csapatnak, lenne valami normális gerince a keretnek, mint Rossi idején, ha megtartottunk volna pár fontosabb bajnokot….stb.

Döme Sanya
5 éve
Reply to  Pelso

Összefoglalhatom: ha fociznánk.

National Hiphop
National Hiphop
5 éve
Reply to  Kovács Hunor

Szabad országban élünk, nem? (Muhaha). Hadd lehessen már véleményt nyilvánítani.

áfonya bácsi

Na lassan induló a Hungária felé, gondolom ma már a Hemi miatt eddig nem kijárók is jönnek, arra számítok, hogy több ezren fognak ma jegy nélkül maradni.

Pelso
5 éve
Reply to  áfonya bácsi

eddig azt hittem a jó foci miatt mennek ki a szurkerek a xar miatt meg inkább otthon maradnak.
de akkor lehet h tényleg csak tulajnézésről van szó egyeseknél. :)

áfonya bácsi
Reply to  Pelso

Nice Ripost :)

Kovács Hunor
Kovács Hunor
5 éve
Reply to  áfonya bácsi

Ezjóvót.

bendeguz1909
bendeguz1909
5 éve

Schön Szabolcs a pályán a második félidőre az MTK-ban, itt lemérhetjük, mit tud:
https://www.m4sport.hu/m4-lelato/cikk/2019/04/06/ide-kattintva-nezheti-eloben-a-debrecen-mtk-meccset/

bendeguz1909
bendeguz1909
5 éve

Vezet a MKövesd és jól is játszik az Újpest ellen, idegenben, 1-0ra.
Ha nyernek és ma mi nem szerzünk pontot, ott vannak már a nyakunkon.

bendeguz1909
bendeguz1909
5 éve

Kisvárda két góllal vezet 30 perc után, 10 kisvárdai szurkoló csinál hangzavart a Panchoban..
A felcsútnál egyik szar edzőt hozzák a másik után.. Ha így folyik tovább, szezon végére szoríthatunk a Felcsút kieséséért..
https://www.m4sport.hu/m4-lelato/cikk/2019/04/06/ide-kattintva-nezheti-eloben-a-puskas-akademia-kisvarda-meccset/

CSAKA
5 éve
Reply to  bendeguz1909

Én már az elejétől szurkolok ennek..?

laosz
laosz
5 éve

Hemi Felcsúton bámulja a PAFC – Kisvárda örökrangadót..
.. már valószínűleg csak haverként.. Furcsa ez most.. :(

CSAKA
5 éve
Reply to  laosz

Akkor este már nem is jön..?

Tony Soprano
5 éve
Reply to  laosz

Ez most komoly? Honnan tudod?

áfonya bácsi
Reply to  laosz

Lehet ott lesz ezután klubigazgató.

Pelso
5 éve
Reply to  laosz

tudtam h mazochista, de ha tényleg ott van, akkor csak biznisz lehet mögötte.
(a hemi-siratóknak jelzem, hogy neki a Honvéd is csak az volt…)

Döme Sanya
5 éve

Azért csendben megjegyezném, becsületes munkából nem lehet meggazdagodni.

CSAKA
5 éve
Reply to  Döme Sanya

De meg lehet, csak sokkal nehezebb..illetve attól függ mit nevezel annak.

Tajti Sandor
5 éve
Reply to  CSAKA

nem nehezebb. csak lassabb

Döme Sanya
5 éve
Reply to  Tajti Sandor

Nem vitaként, de kapcsolat nélkül, minden dolgozó rendesen bejelentve, cégek közötti össze vissza számlázás nélkül esélytelen.

Tajti Sandor
5 éve
Reply to  Döme Sanya

tényleg nem vitaként, de lehet. Tapasztalatból mondom. Igaz kellett hozzá idő. nem 4-5 év.

Lipinszky
Lipinszky
5 éve
Reply to  Tajti Sandor

Örülök, hogy neked sikerült, de nagyon sok ember dolgozik becsületesen és nagyon sokat és csak annyit ér el, hogy meghal sztrókban, vagy szívelégtelenségben 50 évesen…
Ehhez szerencse, testi erő és egyéb körülmények is kellenek.

Tajti Sandor
5 éve
Reply to  Lipinszky

Akkor még egyszer: nem én vagyok a tulaj! Nincs okom panaszra, de nem én vagyok a gazdag gyerek! :D

Döme Sanya
5 éve
Reply to  Tajti Sandor

Oké, de miért nem te vetted meg a csapatot?

Tajti Sandor
5 éve
Reply to  Döme Sanya

mert én nem a tulaj vagyok. csak az indulás óta része vagyok a cégnek.

Andris Koncsol

A69W-vel értek egyet. Ez egy előre károgás. Ha Ti bemennétek új főnökként a munkahelyetekre és rögtön leköpnének, mert azt HALLOTTÁK, hogy.. akkor Ti mit szólnátok? Én a Kipestet szeretem, a KLUBOT, én lefosom, hogy ki az új tulaj vagy ki a régi, ha jót tesz annak a klubnak, amit 6 éves korom óta imádok jóban rosszban, akkor nem érdekel a pártállása. Eddig Hemingwayt köpködtétek, az nem volt jó, hogy így zsugori, úgy sóher.. aztán most hirtelen beleakadna a nyelvetek a seggébe. Ahelyett, hogy megvárnátok, hogy mi sül ki belőle, már vinnétek a máglyára..

(Akinek nem inge..)

Geri
5 éve
Reply to  Andris Koncsol

Gratulálok!
Sikerült lepuffogtatnod néhány magasan repülő közhelyet az égboltozatról :)

CSAKA
5 éve
Reply to  Geri

De jó helyre estek..?

Kovács Hunor
Kovács Hunor
5 éve
Reply to  Geri

Igaza van.

áfonya bácsi
Reply to  Andris Koncsol

Nekem egyelőre nem a főnököm (remélem nem is lesz), akkor köpködhetem? :) Egyébként nem fogom köpködni, legyen vele minél sikeresebb a klub, csak tőlem ehhez közvetlenül egy Fillér támogatást nem fog kapni regnálása alatt. Persze nem az én bérletvásárlásomon, büfés fogyasztásomon, ajándékboltos vásárlásomon és „adóegyszázalékomon” fog múlni a sikere, de én másképp nem tudok tüntetni a jelenség ellen, ami most már minket is végképp utolért. Ettől még a tévében/neten meg fogok nézni minden meccset, pont ugyanúgy fogok szurkolni és idegeskedni, mint eddig, ezen soha nem változtatott semmi. :)

Sch777
5 éve
Reply to  áfonya bácsi

” adógyszázalékot ” a

Kispesti Labdarúgásért Támogató Egyesület – nek is adhatsz, és én legalább is úgy gondolom , ott jó helye van.

áfonya bácsi
Reply to  Sch777

Az ötlet nem rossz, viszont jó. :)

Kovács Hunor
Kovács Hunor
5 éve
Reply to  áfonya bácsi

Ez komoly? Nem mész meccsre egy neked nem tetsző tulaj/aktuális fociközeg miatt?

A69W
5 éve

Nemrég kínai küldöttség járt a Bozsikban…..azért ez a HVG cikk sokmindenre magyarázat lehet:
Szijjártó – Mendelényi – Bozó – kínaiak
https://m.hvg.hu/itthon/20140729_utazo_nagykovet

Kovács Hunor
Kovács Hunor
5 éve
Reply to  A69W

Egy erős kapcsolatrendszerrel bíró tulajdonosi kör,nem biztos hogy olyan nagyon rossz lenne nekünk.

Döme Sanya
5 éve
Reply to  Kovács Hunor

Addig még nem lesz újabb g nap.

papparam
papparam
5 éve

Bravó a posztért, pontos összefogló. Durva, hogy ennyire nem izgat az esti meccs engem sem.
A kérdés, ami még nem hagy nyugodni, hogy juthattunk idáig? Mármint nem csak a Kispestre, magyar focira gondolok. Mára szinte rezignáltan vesszük tudomásul ezeket a történéseket, amelyekben élünk. Igazából ez ránk, társadalomra a legnagyobb szégyen.

A69W
5 éve
Reply to  papparam

Ugye nem a Kossuth térre kellene menni tüntetni…? Várjuk ki a végét szerintem.

áfonya bácsi
Reply to  A69W

Már 13 éve, a bizonyos beszéd óta folyamatosan ott kellene tüntetnünk, míg az utolsó akkori országgyűlési képviselő el nem tűnik a Parlamentből. De ezt már Bajnai Gordonka is szépen megfogalmazta egy vezető angol lapnak akkoriban, miszerint büszke a magyarokra, hogy viszonylag nyugodtan fogadtak minden megszorítást, amit a kormánya hozott. Értsd: olyan birka nép vagyunk, amilyen nincs még egy a világon. És hogy Viktoréknak miért kellett volna már akkor velük menni a süllyesztőbe? Mert ha vezető ellenzéki pártként nem tudtak róla, hogy az ország a szakadék felé tart, akkor nem végezték megfelelően a munkájukat, ha pedig tudtak róla, akkor bűnsegédek voltak…

A69W
5 éve
Reply to  áfonya bácsi

Hú….. ne haragudj momentum, akarom írni momentán ekkora blődséget rég olvastam, ha van sapka az a baj, ha meg nincs az a baj. A „bizonyos beszéd” után volt 2006, a szemkilövetősdi, amely mára „európai egyesült állomokká” reinkarnálódott.

áfonya bácsi
Reply to  A69W

Az utolsó mondatodat nem igazán értem. :)

Pelso
5 éve
Reply to  áfonya bácsi

ott speciel megcsúszott az alany-állítmány kapcsolat, de érted Te a lényegét… ;)

Döme Sanya
5 éve
Reply to  A69W

Azért az gyenge válasz, hogy előtte is szar volt. Észre kéne venni, hogy egy és ugyan az. Mind kisz titkár volt, és ma is csókolgatják egymást, mert OV folyamatos hatalma GyF nélkül elképzelhetetlen. Azért szavaznak a fideszre mert Gyurcsányt nem akarják. Ezért az a lényeg, hogy Gy minél vadabbakat mondjon, és O- hoz zavarja a választókat. Cserébe kapnak támogatást, 5-10 helyet a parlamentben. Aki meg nem tagozódik be tönkreteszik. Jól el vannak ezek belőlünk, nélkülünk. OV önéletrajza maga a kabaré.

CSAK
5 éve
Reply to  áfonya bácsi

Ugyan, menjél már..
Még bőven mehetnénk visszább is.. 90-es években a neoliberális programjavaslatra történő privatizáció, az állami vagyon iszonyatos mértékű lenyúlásával együtt..
Korábban 40 év kommunizmust építő szocializmus, előtte a nyilas férgek, az ország számára nagyon sokat jelentő zsidók gázkamrába küldésével.. De beszélhetnénk arról is, hogy mennyi értelme volt egyáltalán belépni már az I. világháborúba..

Gyurcsány vezető politikusnak szörnyű volt, de még pont az a beszéd volt az, ami legalább valami erkölcsi vonásokat tartalmazott, valami szembenézést.. Jellemző a magyarokra, hogy akkor kezdtek tüntetni..

áfonya bácsi
Reply to  CSAK

Nem tudok jobban visszamenni, mert én csak ebben a mostani időszakban éltem felnőttként, az égvilágon semmi közöm a világháborúkhoz, de a privatizációt is serdülőként éltem át, azt se tudtam, mit jelent az a szó egyáltalán. 2006-ban viszont én is úgy éldegéltem tovább, mintha mi se történt volna, kb. szartam az egészre. Egyébként azt sem tudom, mikor kezdhettek volna el tüntetni egyesek, ha nem a beszéd után, ami pont arról szólt, hogy a választók elől minden rossz adat el volt titkolva, magyarul addig nem tudhattak róla az átlagemberek, hogy szakadék felé tartunk.

CSAK
5 éve
Reply to  áfonya bácsi

Ugyan már, mikor tudhattak róla?
Most még központilag meg is buherálják az adatokat..

A69W
5 éve
Reply to  áfonya bácsi

Éljen a polulizmus!

„Istenem mintha én írtam volna…… Következmények nélküli birka ország vagyunk…… Amikor Gyurcsányné, hazamegy a zsidó tulajdonostól elprivatizált „Apró villában” előtte még osztja az észt a népnek mint a nagy europer, mint a bukott komcsi férje alterregója …. Na minden ilyen pillanatban 200000 embernek kellene tüntetnie a kossuth téren. „

National Hiphop
National Hiphop
5 éve
Reply to  A69W

Tegnap került kezembe egy tíz évvel ezelőtti Népszabi (igen, mi szinte mindennap olvastuk, lehet anyázni… :D), benne ez a kis írás a volt ifiválogatott Murányi Andrástól. Csak annyit kérdeznék, hogy akikben akkor ilyen erős indulatok feszültek, vajon meg tudják érteni azokat, akiknek a mostani „elmúltkilencévvel” van tele a tökük? Mert ha nem akkor, tökmindegy, és sose lesz jobb az országnak.

comment image

Pelso
5 éve
Reply to  áfonya bácsi

„Az isteni gondviselés, a világgazdaság pénzbősége, meg trükkök százai, amiről nyilvánvalóan nektek nem kell tudni, segítette, hogy ezt túléljük.”
mondta volt gyf a válogatott maszop gyülekezet előtt…
szóval ők sem tudtak róla, az ellenzék honann tudta volna ? :D
ov bűneit reggelig tudnám sorolni, de ez nem biztos hogy oda való.

A69W
5 éve

Egy elég jó interjú „az új tulajjal”. Az tény hogy az első milliárdját 2010 előtt szerezte és tény, hogy ért az üzlethez és emberileg is szimpatikus az olvasottak alapján.
https://szegedma.hu/2014/07/a-szolgaltatas-halojaban-egy-srac-szentesrol

HoLa
HoLa
5 éve
Reply to  A69W

Ez egy, a 2014-es önkormányzati választásra készülő piárinterjú… Ne hűlyíts már ezzel minket..
Ebből semmi nem derül ki, csak, hogy jó időben ült rá a távközlés farvizére, az országos szintű sikereket pedig már a Fidesz-éra segítségével érte el, hogy olyanok szerződtették, mint a Vasúttársaság..

A69W
5 éve
Reply to  HoLa

Ez rendben, de csak Fleto illetve a szocik alatt lett milliárdos vállalkozás a kis cégből….
Különben meg marhára nem érdekel honnan jött, nálam tiszta lappal indul, attól függ mit tesz le az asztalra. Ha sikeres lesz a csapat egyáltalán nem érdekel ki a tulaj, felőlem akár Kunhalmi Ágikának is hivhatják :)

HoLa
HoLa
5 éve
Reply to  A69W

Nem.. már a 90-es években elkezdte, pont akkor ment felfelé ez a terület.. A 90es évek kiváltságos időszak volt, eleve nagyon sokan meg tudtak gazdagodni az új trendeken.

A69W
5 éve

A Badár meg a Kőhalmi Szentesről indultak, lehet, hogy ők viszik a kommunikációt? ??

Kermon
Kermon
5 éve
Reply to  A69W

Kőhalmi nagy kedvenc, Badár sem rossz. Megvéve.

Tajti Sandor
5 éve
Reply to  A69W

Akkor lehet, hogy az új edző meg a Szentes Lázár :P

A69W
5 éve
Reply to  Tajti Sandor

Gujdar Sanyi szentesi származású akkor kapusedző is van!

Pelso
5 éve
Reply to  Tajti Sandor

jujjjne…2 héten belül megsértődne vmin… :)

Deep-Lying Playmaker
Deep-Lying Playmaker
5 éve

Nem akarok beleugatni a dolgotokba, a csalódottságot is megértem, de azért ne mondjátok már, hogy a Magyar Időkbe publikáló, Fidesz mellett rendre nyíltan kiálló Hemi a NER ellensége.

Tajti Sandor
5 éve

Nem az ellensége. Mondjuk úgy, hogy nem a kebelbarátja

Kermon
Kermon
5 éve

Köszi a normális zöld hangot. Nem a NER ellensége és a NER által meggazdagodott, lekötelezett között van különbség. Hemi kedveli Orbánt, de nem Orbántól függ gazdaságilag, ha a focin kívüli ügyeit nézzük.

HoLa
HoLa
5 éve

Az, hogy valaki a NER-re szavaz, az nem azt jelenti, hogy a NER része..
A Kommunizmusban és a nemzetiszocializmusban is volt egy kiváltságos réteg..

Pelso
5 éve

senki sem mondta ezt, „csak” annyi volt, hogy véletlenül Kispestre nem jött szponzi :)

Kovács Hunor
Kovács Hunor
5 éve

Nehogymár azt mondjad,h Hemi ott van a húsosfazék közelében baszki…

BP.Honvéd_4ever
BP.Honvéd_4ever
5 éve

Kérdésem:
Nézem vissza a videókat a Hemi-éra elejéről és akkoriban volt egy hosszú hajú, vékony srác, aki a vezérszurkoló volt, a hangszóróval a kerítésen. Vele mi lett?
Tudja valaki?

ogy
ogy
5 éve

Levágatta a haját. :)

Pelso
5 éve
Reply to  ogy

:D

Ferenc Kiraly
Ferenc Kiraly
5 éve

hali, rövidebb lett a haja és már nem annyira vékony, de szoktam látni olykor a meccsen.

zolee
zolee
5 éve

Mondjuk ha a Hell energiaital gyártója venné meg annak pl örülnék 33 milliárdos bevétel és dinamikusan fejlődő cég, de még a korábban képbe hozott Aquarius -Aqua is jobb lenne, sőt ami nevetséges még egy Ford Hovány is komolyabb cég ezeknél, épeszű vállalkozó itt nem vesz futballklubot, lehet csak pénzt mosnak benne…

HoLa
HoLa
5 éve
Reply to  zolee

„”épeszű vállalkozó itt nem vesz futballklubot””

Eddig nem arról dumáltál te és seggrepuszi, hogy mekkora biznisz itt futballklubot csinálni és hogy Hemi üldözi el a szponzorokat és vevőjelölteket??
Nem vagytok semmik..

Pelso
5 éve
Reply to  HoLa

ha majd egyszer túllépsz a 0-24 hemi fényezésen, akkor lehet, h érdemben is hozzá tudsz szólni.

HoLa
HoLa
5 éve
Reply to  Pelso

ha majd egyszer átesel a szükséges agyműtéteten, lehet, hogy el is olvasom a kommentjeidet. :)

Pelso
5 éve
Reply to  HoLa

Ennyit a színvonalas hole kommentekről… :) remélem mész a főnököd után és eltűnnek az IQ kommentjeid is.

Kovács Hunor
Kovács Hunor
5 éve
Reply to  zolee

Baromság! Nem oszt,nem szoroz a lényeget tekintve az árbevétel a mi esetünkben.Egy Hell a 33 milliárdos bevételéből szted betol majd a klubba 3-4-5-6 milliárdot? 100%,hogy nem(az meg a másik,hogy az árbevétel,az nem még nyereség ráadásul).
Egy erős kapcsolatrendszerrel(lásd fentebb kína,Fidesz stb.-szponzorálás,befektetés miatt) rendelkező tulajnál(még a tulajdonló cég ránézésre kisebb árbevétele ellenére is)meg lehet akár a csillagos ég is az éves költségvetésünk.
Szóval azt javaslom mindenkinek,ne a Bozó cégeinek az árbevételeit böngészgesse,mert az nagyon nem mérvadó.

bendeguz1909
bendeguz1909
5 éve

Ha valakinek cseppnyi kétsége van afelől, hogy a Felcsútot a BL-be akarják vinni…
https://24.hu/kulfold/2019/04/06/istanbul-basaksehir-torok-foci-recep-tayyip-erdogan-akp/

István Hereb
5 éve
Reply to  bendeguz1909

Másodosztályúaknak is rendeznek BL-t?

Döme Sanya
5 éve

Hiányozni fog a divatbemutató.?

Döme Sanya
5 éve

Csak az számít mennyit lővünk ma a Vidinek. Esetleg, mennyit lőhetünk ma a Vidinek.

István Szabó
István Szabó
5 éve
Reply to  Döme Sanya

Mennyit tudunk lőni

pppalika
5 éve

„Szentesen van egy, amit cége, aa nevére is vett, azonban semmi kiugró eredményt nem ért el, mintha a vegetálásra lenne berendezkedve.”

Ezt – tőlünk elvonatkoztatva – nem látom problémának. Mert biztosan kell, pontosabban biztosan mindenütt az kell, hogy kiugró eredményt érjenek el? Lehet egy más modell is. Ha mindenki tízszer annyit tenne bele, akkor is csak ugyanannyit érnének el egymáshoz képest. Nem ismerem az adott szentesi csapatot, de ha biztosítja a nyugodt működés feltételeit, nagyobbrészt helyi kötődésű sportolókkal, akiket magáénak érzi a város és a szurkolótábor, akkor mennyivel lenne jobb, ha sokszorosát adná és légiósokkal érne el alig többet? Nem néztem utána a szentesi vízilabdának, de a kézilabdában azt érzem, hogy inkább ártott a nagy pénzbőség, mint használt.

Az viszont biztos, hogy ugyanehhez a labdarúgásban sokkal több pénz kell. Tehát még a szinten maradáshoz sem érzem elégnek a céget. Mármint magában. Ha lesznek szponzorok, kétlem, hogy üzletiek lesznek. :(

bendeguz1909
bendeguz1909
5 éve
Reply to  pppalika

Remélem, nem haragszol az őszinteségemért, de amit írsz, annak se füle, se farka.. :)

Ha valakinek van egy sportcsapata, ami csak úgy van, nem fejlődik, az azt mutatja, hogy a vezetőjéből valószínűleg hiányzik a kellő motiváció.. És ez baj, fociban nagyon-nagyon nagy baj!

pppalika
5 éve
Reply to  bendeguz1909

Természetesen nem haragszom véleményed miatt. Én így látom.

Kovács Hunor
Kovács Hunor
5 éve
Reply to  bendeguz1909

A tiedben meg sincs sok összefüggés az általad felvázolt dolgok és a mi esetünk között.Mi van akkor pl ha itt meg lesz a kellő motivációja? Mitől vagy egyáltalán benne biztos,hogy itt nem lenne meg alapból a motivációja? Nem tudhatjuk mi és ki van esetleg még a háttérben és mi a cél a klubbal? Sok a kérdőjel nagyon,amit te felvetettél,azt felesleges idevenni.

bendeguz1909
bendeguz1909
5 éve

Pár komment Hemingway távozásáról szóló hír alatt az egyik portálon:

„Mint Honvéd drukker mától nem vagyok az….! Eddig se tetszett a sok migráns a csapatban, most a fidesz-éra alatt azt is elfelejtem, hogy kispesti vagyok. Ezek fölzabálják a testünket-lelkünket- sportszeretetünket és életünket! Puskást ellopták Kispestről, úgy tálalják, mintha felcsúti lett volna! Öcsi bácsi ha élne, a maga módján elküldené orbánt, szöllősit a pi…ába!”

„Kispest Honvéd szurkoló voltam, gyerekkorom óta ! Multidő !”

„Szintén”

„igy aztan garantalt, h a felcsut legalabb egy csapatot biztosan es mindig legyoz!?”

áfonya bácsi
Reply to  bendeguz1909

Ez elhatározás kérdése, hogy valaki nem akar többé Honvéd szurkoló lenni? De jó egyeseknek, én nem hinném, hogy ez nálam bármikor megtörténik… Ezzel meg lettem „áldva” egy életre. :)

bendeguz1909
bendeguz1909
5 éve
Reply to  áfonya bácsi

Én is, banyek! :)

Kovács Hunor
Kovács Hunor
5 éve
Reply to  bendeguz1909

Verebek. Maradjanak otthon.

Totoro
Totoro
5 éve

-A 2Rule mez az alap
-Mindenki lecserélve ( mondjuk a marketingesért nem kár )
-Strabag,Dunaaszfalt, Szerencsejáték ZRT, MOL, stb.
Mint új szponzorok + egy valami autós cég.
-Edzőcserét nem tudom. Sztem szezon végéig marad Supka. Nyáron meg nagy bevásárlás. (+ a többi NER csapat játékosainak csere-beréje )

Döme Sanya
5 éve
Reply to  Totoro

Már nagyon vártuk, bár észnékül futkározó nem nagyon hiányzik.?

CSAKA
5 éve
Reply to  Totoro

Jajj neeee!

Kovács Hunor
Kovács Hunor
5 éve
Reply to  Totoro

Nagy Laci maradjon. ?

zolee
zolee
5 éve

Metalcom Zrt. – tavalyi éves netto bevételük- 18,5 milliárd Ft

Sok családi vállalkozás lepipálja ezt a céget, és ezek ilyen paraméterekkel 3,5 milliárdért vesznek futball klubot, aha hülye meg én vagyok…

Döme Sanya
5 éve
Reply to  zolee

Hitelből veszi, remélem nem fognak éhezni.☹

pppalika
5 éve
Reply to  zolee

https://hvg.hu/itthon/20190406_Schmidt_Maria_majdnem_negymilliardbol_csinal_Puskaskiallitast

Eszerint a 3,5 milliárd aprópénz. Még egy kiállítás sem jön ki belőle.

medvepuszi
medvepuszi
5 éve
Reply to  zolee

Jóval kevesebbért veszik meg. De tökmindegy, a csóka nyilván csak egy stróman

Döme Sanya
5 éve

Mondanám, hogy Isten kezében vagyunk, de az az igazság, hogy csak pol. baráti viszony kezében vagyunk, ami lássuk be meg se közelíti az elsőt.

bendeguz1909
bendeguz1909
5 éve

„Garancsi az Újpest vevőjelöltje, a MOL szponzorából tulajdonossá léphet elő.”
https://magyarnemzet.hu/sport/huszmillio-euroert-elado-az-ujpest-6613619/?fbclid=IwAR054Ry27ZmjF76km51-QodJejD2J0dkjwVjyegmC9cPHP8dMmLTjCXJdYo

Ez azt jelenti, hogy még lejjebb leszünk a rangsorban, mint gondoltuk…

Kovács Hunor
Kovács Hunor
5 éve
Reply to  bendeguz1909

Na ez nekünk nem jó hír.

HoLa
HoLa
5 éve

„Nyilván, az Öreg is hibás, hogy akit lehet, elmart maga körül, olyan azért nincs, hogy tizenpár év alatt ne jöjjön értelmes szponzor, nem volt mindig ennyire érett a NER.”

Ez a mérhetetlen butaság azért kívánt volna némi konkrétumokat is levegőpuffogtatás helyett…

1995-től 2006-ig konkrétan „tizenpár” év alatt nem jött értelmes szponzor, pedig akkoriban jóval többen jártak ki meccsekre, mint a kétezres évek közepétől és a foci sem igényelt annyi pénzt, mint manapság.

Kermon
Kermon
5 éve

Ha tényleg a futsalos kakadu áll mögötte, akkor azért reménykedem, hogy szurkolóként nem a teljes lezüllesztés a célja. Kb. egy év és minden kérdés megválaszolásra kerül. Mi legalább tarsunk össze Latyitól Hegylakóig, mivel most a Kispestnek nagyobb szüksége van a szurkolóira, mint az elmúlt években bármikor. Célunk pedig közös…

Pelso
5 éve
Reply to  Kermon

ennyi!
egyrészt a múlt másrészt a tábor reakciója/hozzáállása határozza meg, hogy mi lesz a Honvédból, nem 1-1 ideiglenes rendszer.
hagyjuk már ezt a depressziós összeomlást… :/

Döme Sanya
5 éve
Reply to  Kermon

Latyinak annyi. A ner-ből nem lehet szivárogtatni.?

Pelso
5 éve
Reply to  Döme Sanya

lehet h Ő volt a ner beépített embere :)

Döme Sanya
5 éve
Reply to  Pelso

Most, hogy mondod, esélyes.

István Szabó
István Szabó
5 éve
Reply to  Pelso

KGB-s

Kermon
Kermon
5 éve
Reply to  Döme Sanya

Nem a szivárogtatás miatt írtam. Ő is Honvéd szurker, még ha nem is értetek vele egyet. Azt gondolom, hogy legalább most mindenki egy platformra tud kerülni.

áfonya bácsi

Szopd le az Orbánt
Honvédos szopd le az Orbánt
Szopd le az Orbááánt
Honvédos szopd le az Orbááánt…
:(

Döme Sanya
5 éve
Reply to  áfonya bácsi

Huh, de jó kedved van.

áfonya bácsi
Reply to  Döme Sanya

Nehezen lehetne szavakba önteni mennyire ideges és csalódott vagyok.

Döme Sanya
5 éve
Reply to  áfonya bácsi

Egy épületgépész nem veszítheti el a reményt.?

áfonya bácsi
Reply to  Döme Sanya

A reményt már rég elvesztettem Sanya, igazából nem is tudom, miért estem letargiába, ahelyett hogy örülnék neki, hogy a következő szezontól nem kell szarrá fagynom a lelátón élvezhetetlen, labdarúgásra nem sokban hasonlító magyar focit bámulva. Igazándiból azt sem tudom, az utóbbi két évben minek jártam, talán a bajnoki címes év utolsó meccseinek varázsa tartott nálam eddig, de most aztán felébresztettek csipkerózsika álmomból egy méretes tökönrúgással…

CSAKA
5 éve
Reply to  áfonya bácsi

A haverok, szurkolótársak miatt gyere. A CSAPAT ott lesz, a tv ben úgy is megnézed, csak ott nem tudod kivel megbeszélni..

Pelso
5 éve
Reply to  áfonya bácsi

1 öntökönrúgást nem javasolsz mellé ?

medvepuszi
medvepuszi
5 éve
Reply to  áfonya bácsi

na de ki énekelhetné ezt?

áfonya bácsi
Reply to  medvepuszi

Az újpestiek, vagy a korrektség kedvéért a táborunk saját maguknak. :)

medvepuszi
medvepuszi
5 éve
Reply to  áfonya bácsi

Hát, a lilákoknak tényleg van erre még pár hónapjuk (illetve egy meccsnyi lehetőségük két hét múlva), aztán ők is beállnak a sorba. Jelige: túlélés.
A mieink reakciójára én is kíváncsi leszek, biztos lesznek csípős rigmusok

papparam
papparam
5 éve
Reply to  áfonya bácsi

Miert, ki kapott elsonek stadiont es utos szponzorokat tole? Ok, most még itt a belga, de egy szot nem szolhatnak.

István Földvári
István Földvári
5 éve

Remélem Hemibá nem ad rossz kezekbe minket!

Kovács Hunor
Kovács Hunor
5 éve

Szerintem nem.

Pelso
5 éve

” Nem labdázhatsz a rendszer fő játszóterén a rendszer engedélye nélkül. Pláne nem büntetlenül.”
büntetlenül ?
évek óta nyereséges a klub, hemi pénzt tudott kivenni…
az tény, hogy a szponzor-csap zárva, de az állami pénzeket ugyanúgy megkapta, mint a többi csapat.
anélkül nem is lett volna nyereséges.
és x éve hangoztatja, hogy megfelelő ajánlat esetén bármit elad!
továbbra is ambivalens érzésekkel vagyok a helyzettel kapcsolatban, nem tudjuk mi van a háttérben, de várjuk ki a tényleges infókat, ráérünk aztán parázni, ha szükséges…
„A Kispest, a 110 év történelem nem egy játékszer, amit adhatunk-vehetünk, amivel csak annyit törődünk, mint egy átlagos trófeával a NER-vadászok falán. Mint egy belvárosi palotával, egy évszázados napilappal, bármivel, amit a saját képükre formáltak.”
én pont emiatt nem aggódnék, ami a hosszabb távú eshetőségeket illeti.

Döme Sanya
5 éve
Reply to  Pelso

Csak várd ki a végét, nem tart sokáig.

Kovács Hunor
Kovács Hunor
5 éve
Reply to  Döme Sanya

Tedd azt te is.

Tajti Sandor
5 éve

Egy sor dolog értelmét veszti. Jó volt eddig kicsit „vitázni az Öreggel”, hogy miért nem jönnek jobb játékosok, miért nem tesz bele több pénzt, miért nem kufárkodik jobban a játékosokkal, stb
Most ez az egész az értelmét veszti.
1. Miért vagyunk ilyen jók? Mert fent így döntöttek, kapunk hozzá forrást.
2. Miért vagyunk ilyen gyengék? Mert fent így döntöttek és nem kapunk többre forrást.
Nem lesz, hogy lehetne ezt jobban, miért így, miért úgy. Csak az lesz, hogy ennyi jön fentről.
Elveszik a sót az ételből. Marad valami ízetlen „egyenleves”. Amiből ki tudja mi lesz.
De egyszer ennek is vége lesz. Remélem nem fog belerokkanni a csapat. Addig meg reménykedjünk, hogy ha már átveszik, akkor nem tucat csapatot akarnak itt csinálni. Bár az MTK példája nem túl jó előjel számunkra.

Döme Sanya
5 éve

Cseberből, vederbe. Ennyi.

A69W
5 éve

Borítékolható:
Horváth Feri.
ExKispesti ügyvezető. (Nagy Anti, Garaba szint)
CR2 ha igaz, akkor ütős potens gazdasagi szponzor

Baklövés:
Bp. HONVÉD metalCOM
Kovács Zoli felé kufár zsoldos a vezetésbe
Teljes személycsere
2rule

kgyula
5 éve
Reply to  A69W

„Nagy Anti, Garaba szint”

Örülnék egy ilyen „szintnek”, ahol kétséget kizáró érzelmi kötődés van a klubhoz.

zoltan kertesz
zoltan kertesz
5 éve
Reply to  kgyula

Nemrég voltak bent a heti helyzetben 3-an: Gyimi, Csufi és az Anti a 2 EB selejtező kapcsán. Jó kis beszélgetés volt volt benne egy kis nosztalgiázás is. Pl az is elhangzott, hogy a Komorával „nem mindig mindenben értettek egyet”. Amikor pl. a meccs előtti taktikai eligazítás után kiment az öreg az öltözőből, az Anti 1.1-ra módosította a taktikát… :)

pppalika
5 éve
Reply to  kgyula

OK, de ki ilyen szint?
Mert azért az ő sorsuk rég elkanyarodott ebből az irányból.

medvepuszi
medvepuszi
5 éve
Reply to  A69W

nem vagyok biztos benne, hogy CR2 áll a fószer mögött

Kovács Hunor
Kovács Hunor
5 éve
Reply to  medvepuszi

Bármi lehet.

w-fred
w-fred
5 éve

A sok buta proli majd tapsol. Csicskává válunk mi is. Tapsolj highlander!

Döme Sanya
5 éve
Reply to  w-fred

Highlander nem proli.

w-fred
w-fred
5 éve
Reply to  Döme Sanya

Ok, de most biztos örül. De minek is?

Döme Sanya
5 éve
Reply to  w-fred

Fentebb írtam csöbörböl, vödörbe. Lásd be Hemi már ebbe beleunt. Kapott egy csomó támogatást, meg most egy csomó lóvét. Nem akart Ő már semmit. Arról meg, hogy szép lassan visszakúsznak az 50-es évek, arról mí tehetünk.

HoLa
HoLa
5 éve
Reply to  Döme Sanya

Írod ezt te, a demokrácia legendásan nagy barátja .)
Hemi helyébe én is beleuntam volna, ha fenntartok egy klubot, aminek kb. van kemény 1500 szurkolója, abból néhány száz nagyon sötét idióta meg engem szíd mindenért.

Döme Sanya
5 éve
Reply to  HoLa

A lényegen sajnos nem változtat, és nem vagyok a modern demokrácia barátja, mert a demokrácia mint ilyen alatvaló nélkül nem létezik. És nem hiszem, hogy a sötét szurkolók miatt adta el. Meg mondták neki, hogy el akarja adni.

Kovács Hunor
Kovács Hunor
5 éve
Reply to  HoLa

Nem 1500 szurkolója van!

kgyula
5 éve
Reply to  w-fred

Hát te minek hisztizel?

Pelso
5 éve
Reply to  w-fred

úgy látom egyelőre senki nem tapsol.
a béna csicskázás helyett javaslom, hogy figyeld az öregeket’ :
„Apáink akkor sem tagadták meg a Kispestet, amikor 49-ben a komcsi vezetés rátenyerelt, és mások által utált csapat lett. ”
KGyula lentebb

BigBenny
BigBenny
5 éve

Innentől azért nagyon keserű tud majd lenni az a bizonyos méz… avagy ki meddig megy el a klubhűségben?

kgyula
5 éve
Reply to  BigBenny

Apáink akkor sem tagadták meg a Kispestet, amikor 49-ben a komcsi vezetés rátenyerelt, és mások által utált csapat lett.
És ez azért az nehezebb lehetett.
De senkit nem akarok visszafogni a hisztériázástól…

BigBenny
BigBenny
5 éve
Reply to  kgyula

Jó jó, de vajh’ apáink hány százaléka nem tagadta meg? Mert most én se várok teljes elfordulást, de ki tudja, hogy az eddig is eléggé csekély nézőszámunkkal mi lészen ezután.

Plusz, igazából engem az zavar, hogy most szinte mi voltunk az utolsó bástya. Oké, van még Újpest, de ott kérdés hogy mikor túrják ki a belgát, egész kerületvezetés ellene uszítja a népet (még a wc deszka előtt is, nem amiatt), meg egy Debrecen, akik érdekesen kiestek Kósa hiányával a mézesbödönből. Hát, nem tudom. Biztos szarabb érzés volt ez 70 éve, de azért most se szívmelengető. Persze ez attól is függ, hogy ha igaz a tranzakció, mennyire leszünk NER-esek. Leszünk e 2rule, lesz-e tiltva a Puskás szó a hazai meccseken (is)

pppalika
5 éve
Reply to  BigBenny

„Biztos szarabb érzés volt ez 70 éve, de azért most se szívmelengető.”

No, erről érdemes lenne cikket írni. Talán még néhányan élnek, akik gyerekként átélték és sokan lehetnek, akiknek szülei erről meséltek.
Most éppen ideje lehet egy ilyen riportsorozatnak.

CSAKA
5 éve
Reply to  BigBenny

És kinek tiltják meg ??

Kovács Hunor
Kovács Hunor
5 éve
Reply to  BigBenny

Ha mondjuk telepakolnák a klubot pénzzel,jönnének jó játékosok,nem attól kellene paráznunk ,mikor viszik el az értékeinket,az hú de szurkolótaszító lenne baszod … ?
Nem mondom,h ez lesz,de lehet ez is…

BigBenny
BigBenny
5 éve
Reply to  Kovács Hunor

Legyen abban igazad!

De én attól félek, hogy ugyan úgy mi leszünk a játékosellátóháza a rendszernek, mint pl egy ideig az akkor már NER-es Szombathely volt, ahonnan mindenkit kb egyből elvittek kb ingyen, amint mutatott valamit. Mert oké, hogy a dunakeszi az Honvéd fan, de, hát, nemtudom.
Szal ja, én is inkább a pesszimistább rétegbe vagyok most, de ebben biztos nagy szerepe van a rendszerrel szembeni általános ellenszenvnek. Cáfoljon rám az élet!

veghhanta
5 éve
Reply to  kgyula

Valahogy így. Nem ez az első bedarálás a magyar történelemben, és nem is az utolsó. A valóban értékes dolgok pont attól lesznek valóban értékesek, hogy túlélik a számukra kedvezőtlen időszakokat is.

w-fred
w-fred
5 éve
Reply to  kgyula

Igazad van, de sokunk most éli át először. És ez a garnitúra már egyszer ki akart csinálni minket. Ezek után nem értem az optimizmust. Azóta ezek csak erősebbek lettek. Ne legyen igazam, de pesszimista vagyok.

Tajti Sandor
5 éve
Reply to  BigBenny

Azért nehéz lenne holnaptól Újpest szurkolónak lenni (legalábbis nekem), csak azért mert ők nem NEResek.
A hűség nem ezen múlik szerintem.

BigBenny
BigBenny
5 éve
Reply to  Tajti Sandor

Isten őrizz, félreértettél! Csapatot ember nem vált. Max kevésbe szeret, de egy házasság is ilyen

De én meg elkiabáltam, mert közben lilákért is bejelentkeztek, Garancsi

kgyula
5 éve
Reply to  BigBenny

Kispesti vagyok, így nekem amíg létezik, a Haza csapata….

photon
5 éve

oh, bazmeg… letargia!

trackback

[…] Péntek este fél kilenckor adta hírül a Közmédia (szigorúan nagy K-val!), hogy az Öreg eladta a klubot a metALCOM Zrt.-hez közeli cégcsoportnak. Ha a Közmédia úgy tudja, akkor annak úgy is kell lennie. Sok mindenben tévednek, de a NER-hez nagyon értenek, és ha vesznek minket, annak nagy valószínűséggel NER-nek kell…Eljött értünk is a nagy fekete Volga […]