Mastodon

Ezt el sem hisszük: ajánlatot kértek a Bozsikra!!!

KÖZ-BE-SZER-ZÉS!!!

Pontosabban erre:

II. szakasz: Tárgy
II.1) A beszerzés mennyisége
II.1.1) Elnevezés: Budapest Bozsik Stadion labdarúgó sportlétesítmény-fejlesztés.

Itt. (Az EU közbeszerzési portálján.)

Részletesebben:

II.2.4)A közbeszerzés ismertetése:
Az UEFA „Category 4” előírásainak megfelelő Bozsik Stadion kivitelezése, amely többek között az alábbiakat foglalja magában:

Beépítési paraméterek.
Telek területe: 70 111 m².
Beépített alapterület: 8 208 m².
Szintterületi mutató: 0,202 m²/m².
Bruttó szintterület: 14 136 m².
Építménymagasság: 14,60 m.
Kialakított zöldfelület: 23 244 m².
Burkolt terület: 30 463 m².
Ebből:
Térkőburkolat: 23 725 m².
Beton gyeprács: 5 827 m².
Murva: 992 m².
Játéktér területe: 10 032 m².
Telken biztosított parkolószám: 537-20 % = 438 db.
Előregyártott vasbeton elemek: 1 300 db.
Acélszerkezet: 670 tonna.
Monolit vasbeton szerkezet: 2 700 m³.
Beruházás rövid ismertetése:
A létesítmény funkciója.

A stadion min. 8 000 fő befogadására képes /UEFA Category 4-es és MLSZ I. osztály „A” kategóriának megfelelően kialakított/, fedett lelátóból és az alatta tervezett szociális és szolgáltató egységekből, valamint egy FSZ+3 emelet magas fejépületből áll.

A fejépületben a főfunkcióhoz szükséges sport – technológiai területek, VIP, VVIP és kiszolgáló helyiségek funkcionálnak; a fejépület legfelső fedett, de oldalról részben nyitott szintjén a főkamera- és közvetítő állások, valamint a gépészeti terasz kerül elhelyezésre. Az épített pályavilágításnak alkalmasnak kell lenni HD minőségű közvetítésekhez.

A stadion beléptetési pontjai a szurkolók számára 2100 mm magas forgókapukon keresztül történik.

Ajánlatkérő a kiviteli tervdokumentációt rendelkezésre bocsátja, mely tartalmazza a stadionra vonatkozó részletes feltételeket.

Egyéb kivitelezést befolyásoló körülmények:

A vendégszurkolók bejutását egy, a MÁV személyforgalmat lebonyolító vasúti pálya fölött építendő acélszerkezet biztosítja majd. Ennek az építési területnek az átadását (vágányzár egyeztetése stb.), műszaki ellenőrzését, átadás-átvételét úgy kell szervezni, hogy abban a MÁV részéről bevonni szükséges szereplőkkel való kapcsolattartást a Vállalkozó végzi a Megrendelő egyidejű tájékoztatásával és saját körben gondoskodik a MÁV-nak is megfelelő előírások, próbák, tesztek, dokumentációk, engedélyek beszerzéséről.

Szerző: vh

Egy lőrinci kispesti Kőbányáról. Megtalálsz a Twitteren, emailt itt tudsz írni nekem, ha pedig üzennél, akkor a Telegramon keress. ||