Az elmúlt húsz évben ez volt mindössze a harmadik legalább ötgólos vereségünk:
- 2005.12.03. Debrecen-Honvéd 6-1, Dolcetti
- 2006.04.22. Újpest-Honvéd 7-0, Dolcetti
- 2022.11.06. Paks-Honvéd 5-0, Klafuric
Már az is ritka, hogy egyáltalán öt gólt kapjunk, ami Patrascu (2002.09.20., Honvéd-MTK 3-5) óta mindössze nyolcszor fordult elő velünk, és ebből háromszor is az elmúlt két évben:
- 2020.03.14. Honvéd-Kisvárda 1-5 @ Fáy, Sannino
- 2021.11.05. Debrecen-Honvéd 5-3
- 2022.11.06. Paks-Honvéd 5-0, Klafuric
Igen, az egész kibaszott Hemingway-érában egyetlen olyan bajnoki meccsünk sem volt, ahol öt, vagy több gólt kaptunk volna. javítás: 2018 februárjában, a harmadik Supka-éra első meccsén 5-2-re kaptunk ki az Üllői úton. A Metalcomban viszont rövid idő alatt három, és ennyit már csak a legidiótábbak foghatnak arra, hogy közben nagyon megerősödött a magyar bajnokság, és mi nem feltétlen tudjuk felvenni a lépést a többiekkel.
Egy Pakstól kaptunk ötöt, miközben az NB II-es lehetőségű Kecskemét épp dobogós – szóval hagyjuk ezeket a fals szövegeket. Albán, szerb, izlandi válogatott a keretben, kanadai, magyar kerettag, ezüstvédelem, Európa-liga győztes, bálaszám igazolt kül- és belföldiek.
Se pénzt nincs itt valójában rogyásig, hiszen a klubnak nincs valódi tulajdonosa, se szakmai munka nincs a háttérben, mert nincs aki elvárja, ellenőrizze, nincs itt semmi, csak egy hatalmas morális válság, ahol a haverok nem akarják, vagy egyszerűen félnek elengedni a klubot.
Pont egy éve volt, hogy Debrecenben 3-1-es félidei vezetésről végül 5-3-ra kikaptunk. A padon Szamosi ült az eltiltott Horváth helyett, a meccs után viszont valami harmadik ember nyilatkozott, mert ahhoz sem volt gerince senkinek, hogy egyáltalán megszólaljon.
Valamivel később aztán megnevezték a felelősöket: Eppel, Mezghrani és Machach repült a keretből, Kun Gábor semmitmondottt, Mendelényi eltűnt, Bozó itt sem volt.
Idény végén, miután nagy mázlival bentmaradtunk, végre kiállt a nép elé Mendelényi és azt találta mondani, hogy mindenért Hemingway a hibás, valamint:
Amikor azonban Kun Gábor ügyvezetőt szidják a drukkerek, akkor azért tudni kell, hogy nem ő nem lövi be a gólt, nem ő az, aki az utolsó percekben kienged vagy éppen piros lapot kap fegyelmezetlenségért. Az tény, hogy Gábor és a tulajdonosok hozzák meg a döntéseket, éppen ezért kell úgy megerősíteni az előkészítő szakmai munkát, hogy ne történjenek meg az eddig látott hibák. Nagyon régen nem volt olyan ügyvezetője a Honvédnak, aki ennyire a klubért él.
Rég nem volt, ez igaz, ennyire a Honvédért élő és ilyen eredményességű, hozzáértő ügyvezetője nagyon rég nem volt. Ahogy tulajdonosa sem, bár maradjunk inkább a tulajdonos, vagyis a dőltbetűs alaknál. Komora Imre a lábát se csókolhatja meg, Mayer Béla pedig hozzá képest ellensége volt a Kispestnek.
Talán ki kellene állni az emberek elé, és őszintén elmondani, mi a toszt akarnak ezzel a klubbal?!??!
Egyetlen őszinte szónak is örülnénk, csak egyetlennek. Ismeri mindenki a rendszer belső logikáját, és igen, tudjuk, ha kiállnának a tényleg őszintével, akkor mindennek vége, soha többé igazgatósági tagságok, állami megrendelések, hiszen ellenünk fordultatok.
Lehet azonban játszani is az őszintét, és a rendszernek megfelelően fogalmazni. Mondok egy példát:
Tulajdonostársak bevonásán gondolkodunk, mert úgy látjuk, a klub anyagi lehetőségei szűkösek az általunk meghatározott célok eléréséhez.
Ebből bárki kiolvashatja, hogy saját lóvé nincs a klubra, menekülnénk innen, hiszen amúgy is csak kijelölve voltunk, egy részünknek egyáltalán nem kellett ez az egész hacacáré. Bevonjuk az új tulajdonostársat, megerősödünk, vagyis úgy távozunk, hogy maradunk. Innentől nem szólunk bele semmibe, a klubért élő ügyvezetőt az érdemei elismerése mellett nem hagyjuk az út mentén, és áthelyezzük egy olyan helyre, ahol talán kevesebb kárt tud okozni, mert valahol ennek az országnak is véges a teherbírása. Mondjuk fakockák közé, bár inkább ne, mert az meg elrontja a metrót.
A bevonandó partner természetesen valódi tulajdonos kell legyen:
- rendelkezzen saját forrásokkal, és ne csak az államból, valamint a központi bevételekből akarjon klubot csinálni. Ha nincs saját forrásod, vagyis olyan pénz, amit a tulajdonosok közvetlenül tesznek bele (és ennek a klubnak látványosan nincs), akkor mozgástered sincs. A Honvéd jelenleg utófinanszírozott klubnak tűnik, ahol folyamatosan csinálják a hülyeséget, és a lyukakat utólag betömi az állam pénzzel.
- legyen jelen a napi döntésekben, legyen gazdája a klubnak. Ha van mozgástere, tehát valóságban is finanszíroz, akkor a saját pénzét felelősen akarja majd elkölteni, tehát részt fog venni a döntési folyamatokban, valamint az ellenőrzésben. Lennének valódi következmények.
Olyan hogy a picsába fordulhat elő, hogy egy ennyire sikeres ügyvezető még mindig a klubnál legyen? Mi a fenét csinált, ami a posztján tartja? Miért nem csapott le rá egy nálunknál jóval nagyobb cég? Miért elégszik meg ennyivel?
Mindenki tudja, hogy nincs valódi tulajdonosa a klubnak, hogy mindenféle szintű haverokkal töltötték meg a klubházat, azonban ha ez a helyzet, akkor legalább egy, nem több, csak egy olyan embert ki kéne nevezni, aki képes működtetni egy hasonló szervezetet. Onnantól aztán pont nem kell többet csinálni, mint nem törődni semmivel, megy az magától, lehet piálni a skyboxban.
Amúgy én Mendelényit kifejezetten kedvelem, mert
az a fajta társasági figura, akivel bárki el tud sörözgetni, és a szurkolóknak volt is rá pár alkalma az elmúlt három évben. Könnyen megtalálja a hangot az emberekkel, vannak jó sztorijai, talán szándékosan, talán figyelmetlenségből, de az is lehet, hogy valamiféle számításból, a lényeg, hogy néha többet is mesél esetleg, mint amennyit gondolnál, hogy bárki megtenne, azonban ettől sem érzed magad bennfentesebbnek, viszont érdekes, új megvilágítás, miazmás. Mondom, tök szívesen elsörözget vele az ember, azonban
ennyi. Nagyon nem örülök neki, hogy tulajdonosa ennek a klubnak. Egyszerűen nem idevaló, mert nehéz elképzelni róla, hogy autonóm aktor lenne a történetben. A nyilvános adatbázisok alapján kikövetkeztethető, hogy egy 5 milliárd körüli költségvetéssel rendelkező klub bőven meghaladja a tulajdonosi körünk lehetőségeit, vagyis rá vagyunk utalva a mindenféle állami többletforrásokra. Nyilván, nem vagyok idióta, valószínűleg pont ezért ülnek itt egyes emberek, hogy hozzáférhessünk a mindenféle állami többletforrásokhoz. Hemingwaynek kupakokat adtak, most milliárdokat. Érezd a különbséget.
Vagyis ha ennyire nyilvánvaló, hogy nem autonóm szereplő, akkor mi f*szért
nem cserélik már le őket a g*cibe?
Már elnézést az emelt hangszínemért, de kinek jó ez? Nem hiszem, hogy Mendelényi annyira élvezné ha szidják, hogy Bozó Prenga-mezről álmodozna karácsonyra, Kun Gábor meg, hát a fene tudja. Petiminiszterrel focizott, majd Petiminiszter minisztériumának cégénél volt vezető, majd, vagyis most Petiminiszter kedvenc klubjánál szintén vezető. Petiminiszter, na, nem kell félteni, Kun Gábor a jég hátán is megél. Ahogy Azurákot sem kell félteni, az ő nevével mindig lesz valami.
Szorgos munkával gallyra vágtak egy klubot
Rendben, a visszaesés már a Hemingway-éra utolsó egy-két évében megindult, vagy talán korábban, Rossi távoztával, azonban a fix negyedik-ötödik hely szinte garantált volt még így is.
A kiesés óta (0,64 pont per meccs) mindössze egyetlen szezonban, 2014/15-ben álltunk szarabbul (0,79 ppm) tizennégy fordulót követően, mint idén (0,93 ppm).
Erre jöttek az újak, és velük a kiesés állandó rémképe, a hazugságokat egymásra halmozó klub, a morális válság, és a kilátástalanság nagyon veszélyes elegye.
Elég megnézni a következő négy grafikont, hogy egyértelmű legyen: a pályán minden, de tényleg minden rosszabb évről-évre:
Könyörgöm, engedjétek el a Honvédot!
Mindegy hogyan, csak ennek legyen vége. Volt a klub a történetében pár igazán tróger tulajdonos, volt, hogy tulajdonos se volt, azonban nyugodtan merem állítani, a Metalcom (Reditus Equity Zrt.) masszívan dobogós közöttük – és még mindig feljövőben van.
Osztályozókönyv
címlapkép: az Auróra cirkáló. FORTEPAN / Nagy Zoltán
Nem értem mi a bajod, a régi címerhez, hozták a régi focit is, Sejthető volt, hogy amikor nosztalgiaztak és múltba révedtek, hogy nem akarnak jövőt, nem előre léptek, hanem vissza. Nyugodj meg, van pénz szarásig, és ezentúl hetente jelentik majd be az európai mértékben vett igazolásokat. És különben is Bzi Hemmingway! Emlékszem, neki méretes kla került a székére (undorító, bárkinek a székére is kerül bármelyik klubban) Most meg a második félidőben kezdték csak emlegetni Mendelényit…Más világ ez kérem! Életemben nem éreztem magam, szurkolóként, ennyire megalázottnak. Ami a legszánalmasabb, hogy gerincük sincs kiállni a szurkolók elé, kommunikálni valamit, elvállalni a felelőséget. Vannak képek, jegyinformációk, tündi-bündi videók, Ferencvárosért küzdő klubalkalmazottak, Fehérvárért szorító marketinges, fotel szaktanácsadó a szomszédos országban, csak felelős nincs, meg gerinc.
Meg van vezető scout, akinek ilyen Enninekkel meg Jonssonokkal a pedigréjében van pofája beülni a stúdióba és kritizálni a ManCityt vagy a Bayernt…
Fel a fejjel, elvtársak !
Idén nem a kiesés ellen kell küzdeni, hanem a top10-ért
(amúgy Lőrinczynek az elmúlt 1.5 éve egész jól néz ki a bohóc2-ben. Csak én nézném meg Ennin helyett mondjuk? Csak mert ugye sajnos játékoskeretben is elkél majd a takarítás…)
A grafikonokból kéne még egy olyan is, hogy a Metalcom-érában mennyivel emelkedett meg a #szánalmas taggel ellátott posztok száma az oldalon, tényleg érdekelne :D
Hát minden szavával egyetértek, annyira sajnálom, hogy nem egy olyan országban élünk, ahol ez a fordulat lehetséges, ők még soha nem látták azt be, ha valamit rosszul csináltak, mert olyan nincsen a szótárukban.. Petiminiszter pedig bemutatja, hogyan lenne képes Vitya után országot vezetni, haesetlegdenem, mert ilyen szép menedzsment mellett remélem csak egy nyugger otthont kap meg később Kispesten, mást nem
Btw, tudom, hogy semmi esély ilyenre, és lehet meg kell várni, míg az NB3-ban lesz a csapat, de hogyan is lehet az, hogy néhány országban vannak igazi tulajdonosok és a szurkolók is részesei a klubnak? Mert nagyon más lehetőséget nem látok, de valójában sajnos ez sem az :(
A 2021-es Debrecen-Honvéd erdménye nem fordítva van?
De, kösz, elírtam.
Csak a bajnoki meccseket vetted számba az elmúlt 20 évből? Mert volt 2008-ban egy igen csúfos kupadöntőnk a loki ellen
Kicsit helyreigazítanék vagy szembe mennék….
Jelenleg a belgát kivéve nincs itthon klasszik értelemben vett tulajdonos. Hemi volt az uccsó.
Hiába várják sokan hogy „valakinek adják el a klubbot!!”
Nincs valaki az a szomorú helyzet.
Van a, b, c, d… stb stróman akire át lehet írni a „céget” ennyi.
Ugye azt mindenki tudta, hogy nekünk (maradjunk ennél a szófordulatnál:) Petiminiszter jut, mert ő szereti a Honvédot. Az már Őt minősíti, hogy csak olyan pancser haveri köre van, ahonnan Gabi volt a legjobb választás, mert ugye tételezzük fel az emberről
aki egyébként soha egy percet nem dolgozotthogy a legjobbat akarja szeretett klubjának.Ne keverjük. A „van egy saját klubom” az igazából egy belépő-szint, abban a klubban, hogy beszélgetéskor ne röhögjenek ki a többiek. A klub teljesítménye onnantól másodlagos, a saját skybox a lényeg, ahol a közös hobbi kapcsán a többi tulajjal lehet összejönni….. A miniszter úr a kispályáról már nagypályára váltott, ezzel teljes jogú tag. ( A Dkeszi Kinizsi tündöklése és bukása ékes példa , kb az volt e belépő szint és kb ennyire volt fontos.)
Pechünk van. Mármint a pechben van pechünk.
Az első pech, hogy mifelénk a feudális urambátyám rendszer az egyetlen, többség által elfogadott, sőt, óhajtott működési forma és ebben működik – többek közt – a magyar foci is.
Ez van, de ezen belül még lehetne „szerencsénk”, mondjuk egy erős kezű, ügyes oligarchával, vagy pártemberrel, aki tűzön-vízen átvive az akaratát egy erős klubot építene (van rá példa, ugye). Ezzel szemben – és ez a második pechünk – úgy jött ki a lépés, hogy nálunk a kóklerség és a langyos víz az uralkodó. Nem (vagy nem csak) edző probléma, nem (vagy nem csak) játékoskeret probléma, hanem teljes koncepció-, szakmaiság-, követelményhiány van, aminek előbb-utóbb természetes következménye a kiesés. Ezt látjuk most.
Én már nagyot nem álmodok, az első úgy látszik nem fog soha változni, a második viszont még változhat és akkor legalább orrot befogva, illúziókban ringva lehetne valamennyire tapsikolni. Jaj be szép lenne! :)
Egyetértek.
Nem az a pechünk, hogy egy stróman konglomerátum „vezeti” a klubot, mivel más nem is vezethetné, hanem az, hogy a stróman felhozatalon belül dobott egy ilyet a gép.
Egy stróman konglomerátum is lehet hozzáértő, avagy veheti körbe magát valódi hozzáértőkkel, viselheti szívén a reá bízott javakat, sáfárkodhat jól azzal. (Látunk példákat.)
Vagyis önmagában az, hogy a NER „kiutal” egy „tulajt”, még nem = végzet.
Probléma akkor mutatkozik, amikor az adott stróman konglomerátum nem tud mit kezdeni a rá bízott klubbal.
Hogy hát ki jöjjön helyette…?
Piaci (normális) működés esetén várhatnánk a következő külföldi vagy belföldi befektetőt (tulajt), miután az aktuális jelzi, hogy megválna, azonban abból kifolyólag, hogy a lapokat a BIG BROTHER osztja, a kihívás neve: ANOMÁLIA.
A közvetlen tulaj(ok) cseréjére szerintem nem sok sansz van, max. alájuk pakolnak egy másik, újabb szakmai stábot – miként erre a kezdetekben volt példa: a lá Urbányi Pista.
Majd kapunk egy másik Urbányit.
Talány Nagy Antiékra is ráfanyalodnak végül. Passz.
Meg kéne kérdezni Hemingwayt, hátha elvállalja a klubigazgató posztot, persze jó pénzért! :)
Srácok, még mindig van hátra elég forduló, hogy ez üzembiztosan meglegyen.
A kiesés meg a benntragadás is.
Nem azt mondom, hogy simuljatok bele, de alkalmazkodjatok. Nélkületek tényleg vége a dolognak.
Fel a fejjel és Hajrá Gólia!
Matematikailag igazad van, mert 2-3 jobb vagy rosszabb meccsel a mostani kieső is lehet ötödik, és a mostani ötödik is lehet kieső, viszont ha azt nézzük, hogy az ÚJ ÉRA alatt folyamatosan az utolsó fordulóban maradtunk bent, és most sem festünk fényesebben, mint a korábbi években (sőt: statisztikailag jelenleg rosszabbul állunk!), nehéz ismét abban nyugalmat keresni, hogy még hány forduló van hátra…
Azokat a szurkolótársakat kérdezném, akik még a közelmúltban is bíztak -még ha picit is- petiminiszterben, a NERbajnokságban, az „új” tulajokban, a „sok pénzben”, hogy most mit mondanak, még mindig van miben bízni?
Azért valahol a játékosokon is látszik, hogy fogalmuk nincs mihez képest kellene megfelelniük. Össze-vissza felállások vannak , változó játékrendszerrel, és többen azt se tudják hol kellene lenniük éppen. Szerintem nem volt még 2 félidő idén, amit ugyanabban a felállásban és játékrendszerben játszott a csapat.
A rögzített helyzetből ( szöglet, bedobás, szabadrúgás) kapott gólok száma ezt tökéletesen mutatja. Ehhez jönnek az egyéni hibák, amikor vagy nincs ott ember ahova a labda megy, vagy amíg a védő keresi, hogy hol van akinek passzolnia kellene, addig elveszik tőle a labdát. Ez a gárda padlón van morálisan. Nincs senki a górék között, aki bemenne az öltözőbe megmondani a frankót, az edzők az utóbbi időben 10 meccset ha kihúznak, arra a kis időre felesleges hozzászokni, hogy mit akar…Önmagukért lehetne játszani, de a pályán meg se egy Kamber, se egy Lovric nincs hogy a pályán ha kell leüvöltse a többiek fejét, összekapja őket .
Marad a langyos vízben pancsolás, a kocogás a „voltak nagy helyzeteink” és a „mezőnyben jobbak voltunk”, illetve az „így még egyszer nem lehet”… mert mi fog történni, ha még egyszer „így lesz”?..semmi. Megint el kell mondani akkor, hogy „így még egyszer nem lehet”…
https://uploads.disquscdn.com/images/da3515c9eac09652b0eb21e3ebc47d7436d666b4065b2cc6b1f0505a8cd836a8.jpg
..
Természetesen a stadion többi pontján is lehet csatlakozni a tiltakozáshoz.ℹ️
.
Nem értek egyet ezzel az egésszel!
Van ennek jobb módja is!
Pl. A meccs alatt szurkolás nélkül, az összes senkiházi csecsszopó nevét sorolni, mindenféle jelző mentesen…
Mert nem Kun a hibás! Inkább az, aki odatette bábnak! Szijjártó pl.
Azt lehet a tervük után is! Ráadásul, ahhoz, hogy – végre már mégnagyobb- média nyilvánosságot kapjon a nemtetszés, ahhoz nem elég már a ” hang alapú ” tiltakozás sztem, főleg úgy, hogy a tv-sek előszeretettel keverik le az ultrák által keltett decibelt, ha nekik úgy tetszik…
Szerinted ezzel ki fog foglalkozni a hazai sportlapokon kívül? Ha senki nem menne ki az egész meccsre, az igen, de 20 perc tüntikézés… A kormánypárti lapoknak alapból tabu lesz, a baloldali média ingerküszöbét meg nem fogja elérni. De ha még el is érné, akkor sem történne semmi, nem azért lesz változás a tulajdonosi/vezetői körben, mert esetleg a telex/444 lehoz majd erről egy cikket, hol érdekli ez őket…
Nem tudom, ki fog foglalkozni vele.
Csak azt tudom, hogy nincs 1 millió alternatíva a szurkolók / ultrák / kezében.
Valahogy, valamiért a drasztikus gumikiszurkálós-, székrekulázós-, falfirkás-, dalbafoglalt obszcén figyelemfelkeltő tevékenységek is varázsütésre abbamaradtak, a tulajváltással! Természetesen ez a stílus, ámokfutás nem is hiányzik, ellenben azért valami lájtosat és látványosat azért már Kunék is megérdemelnének, nem?
Az, hogy táborok nem, vagy csak később foglalják el a helyüket, szerintem már kezd unalmas lenni!
Eljátszottuk már mi is, az ftc is, az Dózsa is nem egyszer, nem kétszer.
Ráadásul, a kamera vagy odafordul 2 másodpercre megmutatni az eseményt vagy nem. Ellenben nehezen tudják elbagatelizálni média részről, ha a kamerákkal szemközti oldalon 20 percig senki, majd egyszer csak félig megtelik és ez elmondható az egész stadionról.
Mi több, elmondható lenne, hogy nem csak a fanatikusoknak nem tetszik ami manapság Kispesten folyik.
Tudom, apró dolgok ezek, és valószínűleg igazad is van abban, hogy ” hol érdekli ez őket ” de, mi a csudát tudsz sokkal többet tenni?
Tetlegesség, életveszélyes fenyegetés, rongálás? Ezeket ne mán! Ellenben, ezeken kívül, a világon semmi más nem hatja meg őket…
Hogyne, a tettlegességnél, meg az ingóságok megrongálásánál nyilván jobb választás, remélem nem így értetted a „hőbörgésemet”. :) Nekem semmi bajom vele, csak ezt a 20 perc után bemegyünk és rákezdünk módszert nem tartom hatékonynak. A legjobb lenne a nulla nézős komplett meccs, azt nem lehet csak úgy a szőnyeg alá söpörni, annak már külföldön is lenne visszhangja. De ha már bemennek 20 perc után, akkor nekem jobban tetszene, ha utána végig csendben maradnának, csak egymás közt beszélgetnének, és még a góljainknál sem ünnepelne senki (már persze ha lesznek góljaink, erre nyilván semmi garancia :) ).
Nem értettelek félre. :)
Sőt! A ” nulla nézsős ” ötleted sem hangzik rosszul! Az lehetne pl a következő lépés, fokozat!
Bár, szerintem azt mégnehezebb lenne megvalósítani, mint a 10-20 perc büfé előtti várakozást! Pl. biztosan lenne olyan bérletes, aki azt még duzzogva benyeli, hogy nem ülhet ki a kezdő sípszóra, de azt már lehet ellenezné, hogy még csak be sem mehet egész meccsre.
Persze, ezek mind csak képzelgések részemről…
Arról nem is beszélve, hogy felesleges a következő lépésen lamentálni, mert már a csütörtöki demonstrációtól olyan behugyi-bekaki lesz felsőbb szinten, hogy pénteken 11 db Lanzafamét fognak vásárolnicsomagban, J Klopp masnival átkötve ;)
Én is ettől tartok… :D
Szerintem jó ötlet a kintmaradás, első lépésként! Remélem a korzónál is többen csatlakoznak majd. Hidd el egy üres lelátó, ami aztán megtelik emberrel elég ütős performansz, lenne visszhangja is és kulturált módja a véleménynyilvánításnak.
Na ezt hogyan képzeled el?
„Pl. A meccs alatt szurkolás nélkül, az összes senkiházi csecsszopó nevét sorolni, mindenféle jelző mentesen.”
Mint valami irodalmi szakkört, ahol végtelenített ciklusban felolvassák a neveket? Ne haragudj, de nem értem ez mitől is jobb, bár itt a jobb jelzőnek semmi keresnivalója
Akár! Miért, a buzi K. az működik?
Az, hogy szurkolás helyett hangosan tüntetnek! Hangot adnak neki, nem az, hogy kint maradnak… Annak inkább örülnek! Mert addig se csuklik az anyukájuk.
Nem megyünk be… full dedó
Őszintén, egyik sem működik, pont szarnak rá mint ahogyan a szurkolókra is, az egyetlen dolog, ami hatással lehet rájuk, ha fizikailag éri őket atrocitás, mi más?
pl. Spelattinek ellopták a szurkolók a kedvenc Pandáját, szóval nem feltétlen erőszakról van ám szó, de egynek tökéletes volt!
El kellett gondolkodnom, hogy hogyan tarthatott Selatti pandamackókat…aztán rájöttem, hogy valszeg’ a FIAT Pandáját lopták el. :)
🤣🐼
Mondjuk éljen Rákosi, éljen Kun rigmus kezdetnek, vastaps kíséretében, majd elénekelhetnénk valami csasztuskát….
O.K.
Sorolni fogjuk. Ahogy kéred.
Ennyi erővel Szíjjártó sem hibás, hanem Orbán, mert ő tette oda.
De tudod mit? Orbán sem hibás, hanem a drága anyukája, meg az a 3 millió funkcionális analfabéta.
Folytassuk?
Amúgy meg ki ellen tüntettek?
Vezetőség, vagy a beleszarok mentalitás ellen??? Mert van a pályán egy két olyan, akiket nem nagyon szeretek piros feketében látni. Nekem nem a horvát szúrja a szememet
Elolvastad? Oda van irva …
a méltatlan helyzet és állapotok ellen? Nem egy emberről van itt szó, hanem arról az ocsmány közegről, ami átjárja a kispesti klubházat
Mi mást olvasunk?
“A csapat evek óta tarto melyrepuleseert a klub tulajdonosait es vezetoit terheli a felelosseg.
Irantuk valo ellenszenvunk es tiltakozasunk jeleeul”
Ezen mit nem lehet erteni?
Nem egy ember, hanem emberek halmaza (tulajdonosai, vezetői), illetve az általuk képviselt lószar= közeg ….
szerintem ugyanarról beszélünk :), de ha nem akkor elnézést, máskor pontosabban fogalmazok
Azt átjött, hogy a Paks nem is játszott jól? Szerintem őket is meglepte, hogy nem csinálnak nagyon semmit, és vezetnek kettővel, hárommal…..szerintem erről nagyon nem lehet mit írni. Leírtuk ezerszer! Az izlandi min mosolygott? Megjátszotta mixen?
Anno a betelefonálós rádiós műsorok hőskorában egy éjszakai ( élő ) műsorban a homoszexualitás volt a téma. Volt pár ” őszinte” hozzászóló. Jött a következő telefonáló. Jó estét, a témához szeretnék hozzászólni. Jó estét, csak arra kérem, hogy ne az előző hallgató stílusában tegye ezt. Természetesen… ööö….. szóval annyit szeretnék elmondani, hogy az összes buzi menjen a jó kurva anyjába!!
Aczél Zoli kell ide tavasszal, hátha tud intézni pár győzelmet tipszmikszen…
A maradék két meccsre álljunk ki az NB3-as csapattal, meg azzal a pár játékossal aki megüti az NB1-es lécet. Szappanos, Kocsis, Doka, Kerezsi, Zsóter. Azt hiszem ennyi is a névsor.
Samperio, Gomis —) velük pl. mi a bajod?
Samperio meg Domingues sérült. Még Gomis elmegy – kihagytam.
Sajnos Doka mostanában csak arcos mint jó… a közeg őt is lehúzta.
Doka? Mr. Beleszarok? Nívós volt a bemutatkozása, azóta kb. a nagy semmi
Ebben a szezonban Pécsről hat alkalommal volt „szerencsém” Kispest meccsre eljutni. Győzelmet egyszer sem láttam, öt alkalommal még Kispest gólt sem!!!
Az tábor kezdeményezése elsőre nem rossz!
Azzal egészíteném ki -ha kivitelezhető-, hogy minden szektorbe delegálnék mondjuk 2-2 meghatározó személyt az ultrák közül, akik mind az összes ” civil ” szurkert visszatartanának / természetesen / kulturált, intelligens módon és csak egy megbeszélt jelzésre egyszerre vonulna ki a lelátóra az összes Honvédért kilátogató! Nem tudom, ez kivitelezhető e, de igen ütős és látványos lenne, akár média terén is….
És a cél érdekében, ennyi / 20 percnyi / áldozatot, a nem ultrák is hozhatnak…
Telibe ugyanerre gondoltam én is.
Ez egy remek 5let!
Ma belebotlottam a MOM Park-os Spílerben a Mendelényi-Kun G. duóba (lehet még mindig ott vannak), ott röhögcséltek hangosan és feltűnő jókedvet prezentáltak.
Szarnak ezek bele az egészbe, lehet ellenünk tiltakozni meg minden, de ők csak csinálják, amire parancsot kaptak, oszt jónapot.
Nekem lehet többet jelent Kispest, mint nekik, de azért én is tudok még nevetni a hétköznapokban. Emiatt épp nem vetném meg őket. De azért sz.jnak le egy lovat.
(Régebben 1-1 undorító meccsünk után a rivális szurkoló ismerősökkel is elpoénkodtam, ma már ők is tudják hogy vagy legyintek rá, vagy felbsznak.)
Be se menjünk a stadionba . Gyülekezzunk a főbejárat előtt és skandáljuk a Kun gyere ki Mendelenyi gyere ki …